Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-11, 16:25   #1
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Widzę, że mój wątek o rozjaśniaczu Viva nie cieszy się powodzeniem, dlatego zakładam bardziej ogólny.
Powiedzcie jakie dekoloryzatory polecacie?
Chciałabym ściągnąć kolor mahoniowy z włosów i potrzebuję czegoś dobrego, co nie zostawi mi pomarańczowych włosów.
Oczywiście wiem, ze będzie ciężko, ale na to zamierzam nałożyć jeszcze jasny lub średni blond (zależy, jaki efekt będzie po zdekoloryzowaniu).

pozdrawiam

p.s. a może ktoś jednak używał Viva pure blonde i powie mi jak się sprawdza na włosach farbowanych?
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-11, 17:40   #2
marad
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 8
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Użyłam tego rozjaśniacza jakiś miesiąc temu i do tej pory nie wierzę we własną głupotę. Z ładnego, popielatego blondu zrobiłam omlecik (mimo, że trochę przedłużyłam czas rozjaśniania).Na głowie miałam suche, sterczące siano i choć teraz włosy wyglądają przyzwoicie, to jeszcze nie tak, jak przed rozjaśnianiem. Kładłam na naturalny, bardzo ciemny blond (odrosty). Myślę,że położenie tego na farbę to będzie prawdziwa katastrofa.
marad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-11, 22:03   #3
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 502
GG do lilu1980
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

ja polecam Farbe rozjasniajaca Nutriss z Garniera. pozdrawiam...
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-12, 15:56   #4
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
Do Lilu1980 :)

Dziękuję za odpowiedzi.

Lilu, czy ten rozjaśniacz ściągnie kolor ciemej farby?
Robiłaś cos takiego czy rozjaśniałaś tylko swoje naturalne włosy?
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-12, 23:11   #5
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 502
GG do lilu1980
Re: Do Lilu1980 :)

witaj! z czystym sumieniem moge polecic ci do rozjasnienia pasemek Joanna Avangarde , odbarwia na blond nawet ciemne mlalowane wlosy ,ale jest slabo wydajna wiec na wloski do ramion trzeba 2 opakowania, wiem ze to napewno wyjdzie, Garniera robilam kolezance na malowanych orzechowych! , a z cienych to wychodzilam tylko Joanna! jesli masz wloski dluzsze niz do ramion to i ze 3 opakowania! ja bym chyba poszla do fryzjerki ! wiesz, ja mam na ciemycj malowanych wlosach biale pasemka, i robilam je w salonie welli! moze powinnas udac sie do salonu. ja naprawde jestem zadowolona z efektu! sama bym nie ryzykowala, bo moga wyjsc zolte wloski, ja sie tylko w pasemka bawie, sobie i innym, nie przeprowadzalam tak drastycznych zabiegow, ale wiem ze nutriss najmniej zniszczysz wloski! wybralabym jakis popielaty jak sie odcien!!! ! pozdrawiam....i zycze powodzenia
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-12, 23:29   #6
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
Re: Do Lilu1980 :)

Dzięki za odp.
Jutro "wielki dzień" http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif.
Kupiłam jednak dekoloryzator Loreal i do tego farbę superjasny popielaty blond. Jak wyjdą bardzo żółte (albo nie daj Boże pomarańczowe) to mam jeszcze w zapasie ciemny blond na przykrycie żółci, albo brąz na pomarańcz, więc może jakoś to będzie http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif

A pasemka już mialam całkiem niedawno, ale to nie dla mnie, jestem zbyt niecierpliwa a chcę mieć jednolity kolor na głowie http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif (oczywiście zamiast czekać na blond postanowiłam je niedawno przyciemnić i stąd moje obecne problemy z dekoloryzacją)

p.s. a jak efekt nie będzie zadowalający to spróbuję za jakieś dwa, trzy tygodnie Joannę, skoro polecasz http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
dzięki raz jeszcze
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 11:14   #7
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 304
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: Do Lilu1980 :)

hej
ja kupiłam dekoloryzator L'OREAL,jednak bardziej polecam GARNIER(efekt lepszy ).Joanna Avangarde W OGÓLE nie ściagnęła mi farby z włosów http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif jej nie polecam wcale!
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 12:03   #8
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
hmmm...

właśnie trzymam na głowie L'OREAL... już godzinę, a włosy sa pomarańczowe http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif

Odezwę się jak zmyję i doporowadzę się do jako takiego stanu...
hlip, hlip...
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 12:12   #9
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 304
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: hmmm...

ja sobie dekoloryzowałm nim pasemka i tez takie wyszły http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif dlatego na pewno następnym razem kupię jednak wypróbowany kilka razy dekoloryzator Garniera
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 15:47   #10
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
Re: hmmm...

na dziś mam już dość.
Nałożyłam na te pomarańczowe włosy ten superjasny popielaty blond (Wella decore) ale niewiele to zmieniło. Nie są już pomarańczowe tylko żółte blond z odcieniem pomarańczowym. Też "cudne" http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif
Daję więc włosom odpocząć do jutra i spróbuję jeszcze z szamponem gołębim Palette. Nie wiem jednak, czy będzie jakiś efekt, skoro Welli popielaty nie zneutralizował pomarańczowego odcienia??? Jak myślicie?

Dla zobrazowania podsyłam fotki.
1-sza fotka to po nałożeniu popielatego blondu
2-ga to zaraz po dekoloryzacji
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 16:14   #11
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Re: hmmm...

Jigsaw - generalnie praktycznie nie ma szans, żeby po jakimkolwiek czerwonawym odcieniu włosy nie były mniej lub bardziej pomarańczowe przy pierwszej dekoloryzacji - możesz pobawić się płukankami do siwych włosów etc., żeby załatwić kurczaka....
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 20:22   #12
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 304
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: hmmm...

mnie po wypłowiałej czerwieni owocu granatu ładnie ściągnął kolor GARNIER.A L'oreal nie poradził sobie ze zwykłym chłodnym brązem http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 21:24   #13
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
no i klops

dzięki dziewczyny, kochane jesteście
Ja łapię powoli doła...
Na ładny blond nie ma już szans, zresztą jak patrzę w lustro to jestem przekonana, ze blond w moim przypadku to nieporozumienie. Mahoń z kolei był za ciemny, więc jutro nałożę sobie średni blond i powinno być ok (na palecie wygląda jak ładny jasny brąz).
Trzymajcie kciuki, plisss...
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 22:22   #14
iwonam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Mam na imię Iwona i coś niecoś się na tym znam. Wybacz ale będę prezentować profesjonalny punkt widzenia, skąd przyszło Ci do głowy aby samemu sciągać kolor. To prawda, że włos jest wytrzumały i można z nim wiele zrobić, odporny jest nawet na kwas solny w zoładku, tylko po co ?
Nie wiem jakiej długosci masz włosy , jeśli sredniej to przy eksperymentowaniu na własnej głowie albo przez najbliższe kilka lat bedziesz chodzić w chochole na głowie albo pożegnasz się ze swoją długością na dobrych kilka lat. pozdrawiam
iwonam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 22:29   #15
iwonam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8
Re: no i klops

czytam te wszystkie odpowiedzi i oczom nie wierzę. Jestem tu pierwszy raz ale moge powiedzieć, że przeraża mnie ogrom waszej bezmyślnosci. Myslałam że w dzisiejszych czasch nie ma problemu i że edukacja dotyczaca pielęgnacji osiągneła swoje apogeum. Konia z rzedem dla tego kto sam dobrze sciągną kolor w domu. w salonie po latach doświadczeń dla fryzjera jest to poważne wyzwanie. Gratulacje za pomysłowośc. Pozdrowienia dla koncernów które wmawiają ludzom że można np. zrobić sobie samemu ballajage w domu i dołanczaja grzebień albo piszą na opakowaniach że można samemu rozjaśnić. Brawo !!!
iwonam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 22:31   #16
iwonam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8
Re: hmmm...

Jeśli znasz się trochę na kolorometrii tj łaczeniu barw ( dają to w przedszkolu) to pewnie wiesz co powstaje z połaczenia pomarańczu z niebieskim... czytaj Ania z Zielonego Wzgórza
iwonam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 22:52   #17
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: hmmm...

Łooo to powiem ze cudnie tobie to wyszlo http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon10.gif
jak ja sobie rozjasnialam wloski to podoby kolorek mi wyszedl i tez po rozjasniaczu nalozylam sobie jakis popielaty kolor niestety nic to nie dalo wiec dwa dni pozniej znow nalozylam rozjasniacz na 15 minut po cyzm nalozylam farbe jasny blond z pallete i pozniej plukanka fioletowa no i wlosy wyszły cudne ... http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon10.gif
zycze powodzenia w dalszym farbowaniu no i czekam na fotki koncowego efektu http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon10.gif
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-13, 23:04   #18
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

iwonam.....
kurcze zejdz z laski nie dosc, ze jej wlosy nie wyszly to kurde jeszcze ja dolujesz, daj sobie na luz jak ciebie denerwuja takie watki to weź i ich nie czytaj -proste .
Dziewczyny w tym takze ja wola sobie poeksperymentowac we wlasnych domkach ze wzgledu na bark kasy, a wiadomo ile fryzier bierze za taka robote...
co do wlosow to owszem niszcza sie ale chyba wiekszosc ludzi z tego forum uwarza ze wlosy nie trawa i w zime tez rosna , ja z ciemnego brazu na blond rozjasnialam i wyslzo ok owszem troche pomaranczowe ale nalozylam blond kolor i pozniej plukalam w plukance no i wlosy wyszly super a z dlugosci scielam je doslownie 5 cm a wiec to nie wielka strata -owszem scielam je pozniej na krotko -ze wzgledu na to ze krotka fryzurka mi sie podobala a nie ze wzgledu na stan kondycyjny wlosow . A wiec prosze ciebie jesli masz dołować ludzi to sie może nie wtrącaj i zachowaj swoje uwagi dla siebie . pozdrawiam strepto
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 00:51   #19
Jigsaw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 37
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Iwonko, wierz mi, że targnęłam się na swoje włosy z pełną świadomośćią tego, co się może stać (i co się stało). Już w pierwszym poście napisałam, że liczę się z efektem pomarańczowych lub żółtych włosów. Napisałam, że wtedy nałożę sobie po prostu jakiś ciemny kolor. Nie będzie blondu, trudno, ale z żółtymi włosami tez nie mam zamiaru chodzić. I tak też jutro zrobię.
A włosy po zastosowaniu odpowiedniej odżywki nie straszą, sa o dziwo nadal miękkie. Mam krótkie włosy i regularnie je podcinam (w poniedziałek zresztą idę to zrobić).

p.s.
mam kilka dni urlopu, więc mogę sobie pozwolić na taki eksperyment. W poniedziałek w pracy prawdopodobnie nikt nie zauważy, że coś zmieniałam, jedynie odcień będzie inny http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif

pozdrawiam i dziękuję pozostałym wizażankom za wszystkie porady
Jigsaw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 12:17   #20
hair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 860
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Naprawde dobrze Ci wyszlo, nie wiesz jeszcze co to znaczy PRAWDZIWY pomarancz na glowie po sciaganiu koloru http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif. Ja bym nie meczyla juz wlosow i dala chociaz troche odetchnac, ich odpornosc tez ma swoje granice. Kolor jest na moj gust bardzo ladny, przynajmniej na tej fotce.
hair jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 14:02   #21
kallipso
Raczkowanie
 
Avatar kallipso
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 377
Re: no i klops

iwonam napisał(a):
> czytam te wszystkie odpowiedzi i oczom nie wierzę. Jestem tu pierwszy raz ale moge powiedzieć, że przeraża mnie ogrom waszej bezmyślnosci. Myslałam że w dzisiejszych czasch nie ma problemu i że edukacja dotyczaca pielęgnacji osiągneła swoje apogeum. Konia z rzedem dla tego kto sam dobrze sciągną kolor w domu. w salonie po latach doświadczeń dla fryzjera jest to poważne wyzwanie. Gratulacje za pomysłowośc. Pozdrowienia dla koncernów które wmawiają ludzom że można np. zrobić sobie samemu ballajage w domu i dołanczaja grzebień albo piszą na opakowaniach że można samemu rozjaśnić. Brawo !!!

Droga Iwono. Muszę Cię poinformować, że znam dziewczyny, które same w domu dekoloryzują sobie włosy i dobrze im to wychodzi. Poza tym ja sama robiłam sobie baleyage w domu, spróbowałam po raz pierwszy i jestem z efektu bardzo zadowolona. Zrobiłam do dekoloryzatorem Londy do robienia pasemek. Także bardzo poproszę tego konia z rzędem od Ciebie. Nie uważam się za osobę bezmyślną, a poza tym, gdyby dekoloryzacja włosów czy robienie pasemek u fryzjera było trochę tańsze, to pewnie mniej osób próbowałoby w domu.

Pozdrawiam
kallipso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 17:26   #22
iwonam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

A ... jeśli wy ty wszystkie robicie to z pasjii eksperymentowania na własnych włosach to przepraszam.
Ciekawa jestem czy zgłaszacie się równie chętnę do brania udziału w innych eksperymentach,\\ bardziej szczytnych, np. wprowadzają na rynek nowy lek to może któraś ma ochotę trochę pobrać a jeszcze kasę dostanie opd firmy farmaceutycznej. Albo może wiele firm traci nie wiedząc że wystarczy sprzedawać zestawy Zrób to sam w domu , np. wyrwij sobie albo zalecz ząb w domu, cha cha cha...
Polacy to taki dziwny naród, wydaje im się że wszystko sami mogą zrobić w domu, nic potem dziwnego że na ulicy widzi się włosy takie jak się widzi, no ale o gustach się nie dyskutuje. To co wiele z was wyprawia z włosami, to ciągłe podjaśnianie i ściąganie ciemnego koloru, potem jak nie wyjdzie to pokryje ciemnym, a za jakiś czas znów sciągnę, to tak jakby na zmianę brać srodki na przeczyszczenie z tabletkami zapobiegającymi biegunce, organizm może zwariować. A propos cen, ciekawa jestem ile tak naprawdę kosztuje zepsucie włosów + środki naprawcze zusammen do kupy + stracony czas + stracone nerwy... Pozdrawiam
streptococus napisał(a):
> iwonam.....
> kurcze zejdz z laski nie dosc, ze jej wlosy nie wyszly to kurde jeszcze ja dolujesz, daj sobie na luz jak ciebie denerwuja takie watki to weź i ich nie czytaj -proste .
> Dziewczyny w tym takze ja wola sobie poeksperymentowac we wlasnych domkach ze wzgledu na bark kasy, a wiadomo ile fryzier bierze za taka robote...
> co do wlosow to owszem niszcza sie ale chyba wiekszosc ludzi z tego forum uwarza ze wlosy nie trawa i w zime tez rosna , ja z ciemnego brazu na blond rozjasnialam i wyslzo ok owszem troche pomaranczowe ale nalozylam blond kolor i pozniej plukalam w plukance no i wlosy wyszly super a z dlugosci scielam je doslownie 5 cm a wiec to nie wielka strata -owszem scielam je pozniej na krotko -ze wzgledu na to ze krotka fryzurka mi sie podobala a nie ze wzgledu na stan kondycyjny wlosow . A wiec prosze ciebie jesli masz dołować ludzi to sie może nie wtrącaj i zachowaj swoje uwagi dla siebie . pozdrawiam strepto
iwonam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 17:55   #23
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Hmmm - nie widze powodu do plucia jadem tylko dlatego,że komuś kolor włosów nie wyszedł - ale widocznie Iwonam ma wielką potrzebę odreagowania swojej frustracji na kimś innym..... :/
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-14, 23:20   #24
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 308
GG do gaga
Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

dziewczyny, ja sie nie wtracam, ale fakt ze czasem robicie sobie cuda niewidy na wlasnych wlosach! http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon23.gif
ja wiem, ze to co teraz powiem ,to moze tez nie bedzie dobrze odebrane,( ale nie jest to moim zamierzeniem)bo ja tak czytam niekiedy i tak sobie czasem mysle , ze jak by tak sie stało w salonie i fryzjer by Wam zniszczył włosy (ja wiem, nie powinien, bo ma to byc fachowiec, ale to tez tylko czlowiek...)to byłaby to najstraszniejsza rzecz jaka by Wam sie przytrafila,
ale mysle tez , ze napweno fryzjer by tyle razy nie martretowal wlosow jak czsem Wy to robicie,
pamietajcie , ze owszem włosy nie zeby i rosna, ale do czsu......
bo stosujac tyle zabiegow naraz, i to tak mocnymi srodkami, napewno odbije sie na cebulkach , pozniej, za kilka miesiecy klika lat?
i zadna henna Wax nie pomoze... itp srodki babuni...
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-25, 01:05   #25
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Re: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

dokladnie
Kobitki Jest Doba internetu poszperajcie troszke po profesjonalnych stronach dla Fryzjerow.przeciez farba farby nie rozjasninakladanie superrozjasniajacych na rozjasnianie juz wlosy yyyyyyyy sorry cud ze jeszcze wlosy sa
A fuj te kolory blee -bo jak katujecie wlosy farbami i rozjasniaczami sklepowymi gdzie tam najgorsze badziewe i wody bardzo wysokoprocentowe dodane ...
Wody 9% i 12 % to ja uzywam na azjatckie wlosy lub murzynek.
Jasnego blondu,platyny i wszelkich innych blondow bardzo jasnych nie uzyska sie sama farba ,no chyba ze masz naturalne wlosy na poziomie 8,9,10.
Lepiej ciemne wlosy uprzednio rozjasnic dobrym profesjonalnym produktem na niskiej wodzie do 6% maksymalnie przetrzymac do nawet do 2 godzin i wtedy stonowac wlos jakims pieknym blondem.Wlos po rozjasnianiu powinien miec kolor skorki od banana(ale tej wewnatrzej taka baza gotowa jest do pokrycia tonerem.Taak drogie Panie sa czasami takie uszkodzenia wlosa ze nie zdajecie sobie sprawy,a co jak bedzie problem z mieszkem wlosa?ze juz nigdy nie wyrosnie zdrowy wlos tylko dojdzie do ok 3 cm i wypadnie a na dodatek bedzie bardzo Cienki i wygladal jak sprezynka.Pewnie niejedna juz tak ma,i nawet nie podejzewa co to.OOO pewnie wlosek mi sie ulamal huuuuraa albo rosna nowe! nie odbierajcie tego jako zlosliwosc ale naprawde szkodzicie tylko sobie
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 21:08   #26
matys-magda69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 164
Dot.: Jakie polecacie rozjaśniacze - dekoloryzatory?

Poproszona o to aby pokazac jak wyglada dobrze rozjasnony wlos przed i PO tonowaniu zalaczam zdjecia,Sa to moje wlosy za czasu gdy sie ostro wybielalam(Lady Gaga wtedy nie spiewala)hihi
Moj kolor naturalny to bardzo ciemny braz prawie czarny 2,3,4poziom w zaleznosci jak kto patrzy
1 foto po rozjasnianiu Loreal Platifiz 1:2 (odrost 3%) 100 min,i wyrownanie na dlugosci wlosow ta sama miesznka na 10 min,ale tylko jesli wlosy sa mocne zdrowe i naprawde ciemne(pomarancz )
nie powinno sie przeciagac rozjasniacza na uprzednio rozjasnone wlosy ale w drodze wyjatku mozna to robic raz na kilka zabiegow.Ja w tym czasie mialam masakre na wlosach bo wczesniej bylam zwolenniczka naturalnych metod i co miesiac traktowalam je henna ,basma na czarnynaprawde ze wyszly takie to tylko kwestia szczescia i dobrze dobranej uslugi
2.Uzycie tonera nie pamietam dokladnie jaki wtedy byl.Chyba Clairol profesional 323D(jasny platynowy blond) baza fioletowo niebieska.na umyte wlosy podsuszone prawie do sucha nakladam 1:2 woda 3% lub 1.5-1,9% 20 mn splukac i zastosowac produkt do zakwaszenia wlosa o ph mnejszym niz 4
Mysle ze choc troszke Wam rozjanilam jak powinno wygladac przygotowanie wlosa do wykonania ladnego bladu,ze nie trzeba bac sie rozjasniania a farba niestsety takich efektow nie otrzymamy
matys-magda69 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:31.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj