Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV. - Strona 56 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-05-09, 17:56   #1651
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez karolina1985 Pokaż wiadomość
Aktualizacja marzec- kwiecień
Jeśli nic nie ląduje w zapasach to podziwiam
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 20:18   #1652
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez witch_18 Pokaż wiadomość
Ja go bardzo lubię,a mam problem z suchymi dłońmi.Świetnie nawilża i fajnie się wchłania - polecam
A do jakich kremów masz porównanie? Bo szukam czegoś na miarę Cold Creamu Avenowego - bo choć na pewno go kupię jak mi się skończy (niedługo ), to chciałabym mieć jakąś tańszą alternatywę na podorędziu.
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 21:06   #1653
karolina1985
Zakorzenienie
 
Avatar karolina1985
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 3 034
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Dziękuję za odpowiedź
O, czyli nie jest to zwykły wodnisty tonik? Nawet nie wiedziałam Muszę się nad nim zastanowić... A jaką masz cerę? Czy na noc solo dla suchawej cery będzie wystarczający, jak myślisz?
Nie, jest bardzo "zawiesisty", tak właśnie trochę jak żel, serum
Ja mam cerę mieszaną i u mnie spokojnie wystarcza, nawet po antybakteryjnym żelu do twarzy, który lekko wysusza i ściąga.
Ale czy dla "sucharka"wystarczy to nie wiem niestety

Cytat:
Napisane przez rzyrafka Pokaż wiadomość
Jeśli nic nie ląduje w zapasach to podziwiam
Tylko jeden szampon Alterry i jeden peeling Avonowy
__________________
Wszystko ma drugie, trzecie, czwarte, piąte dno...

http://www.youtube.com/watch?v=ORGdwZG5m0o
karolina1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 21:37   #1654
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez karolina1985 Pokaż wiadomość
Nie, jest bardzo "zawiesisty", tak właśnie trochę jak żel, serum
Ja mam cerę mieszaną i u mnie spokojnie wystarcza, nawet po antybakteryjnym żelu do twarzy, który lekko wysusza i ściąga.
Ale czy dla "sucharka"wystarczy to nie wiem niestety



Tylko jeden szampon Alterry i jeden peeling Avonowy
Jeszcze mam jedno pytanie: masz skłonność do podrażnień, wrażliwą skórę? Bo mnie wszystkie używane przeze mnie kosmetyki naturalne/roślinne uczuliły A on jest taki właśnie? Podrażnia? Intenywnie pachnie?

Zazdroszczę Wam czasem tego, że możecie naturalnych kosmetyków używać, mi nawet szampon Alterry nie pasował, mojemu skalpowi Czy to normalne, że te kosmetyki tak uczulają?
(przepraszam za off)
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 09:36   #1655
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 166
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Naturalne, organiczne wcale nie znaczy lepsze i odpowiednie dla kazdego. Osoby ze skora wrazliwa i alergicy powinni ich unikac. Naturalne ekstrakty to silne alergeny, nie sa wiec polecane dla kazdego. Alergicy powinni raczej szukac kosmetykow ze sztucznymi skladnikami niz sklaniac sie ku naturze.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 10:00   #1656
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Naturalne, organiczne wcale nie znaczy lepsze i odpowiednie dla kazdego. Osoby ze skora wrazliwa i alergicy powinni ich unikac. Naturalne ekstrakty to silne alergeny, nie sa wiec polecane dla kazdego. Alergicy powinni raczej szukac kosmetykow ze sztucznymi skladnikami niz sklaniac sie ku naturze.
Też do takiego wniosku doszłam. Dlatego już dawna "stołuję się" kosmetycznie w dzieciowych i aptecznych kosmetykach.
Dziękuje Ci za odpowiedź
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 16:06   #1657
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 361
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Naturalne, organiczne wcale nie znaczy lepsze i odpowiednie dla kazdego. Osoby ze skora wrazliwa i alergicy powinni ich unikac. Naturalne ekstrakty to silne alergeny, nie sa wiec polecane dla kazdego. Alergicy powinni raczej szukac kosmetykow ze sztucznymi skladnikami niz sklaniac sie ku naturze.
Święte słowa Napisz to tylko w jakimś wątku o kosmetykach naturalnych to zaraz Cię
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 19:50   #1658
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Natii, niestety dziewczyny napadła mania. Natura jest super, a chemia to dno.. ech. Dla mnie prawda leży po środku. Dla alergika lepsze są proste składowo kosmetyki chemiczne, nie ukrywajmy, alergie często zdarzają się na składniki naturalne. Ale nie natura leczy i zmniejsza stany zapalne czy alergię - no większej bzdury to nie słyszałam za Chiny Ludowe.
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 20:09   #1659
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Natii, niestety dziewczyny napadła mania. Natura jest super, a chemia to dno.. ech. Dla mnie prawda leży po środku. Dla alergika lepsze są proste składowo kosmetyki chemiczne, nie ukrywajmy, alergie często zdarzają się na składniki naturalne. Ale nie natura leczy i zmniejsza stany zapalne czy alergię - no większej bzdury to nie słyszałam za Chiny Ludowe.
Powiem Ci, że często słyszę opinie, iż to chemia szkodzi wrażliwej skórze, a natura ma pomóc. Cóż, bullshit i tyle
I coraz więcej dziewczyn się ortodoksyjnie wręcz tymi kosmetykami odgradza od chemii. A czy to dobrze? Według mnie warto po prostu znać skład tego, co się używa i nie pakować całego świństwa na skórę, a tylko połowę Takie mniejsze zło.


Miałam Ci napisać o tej emulsji do skóry głowy Emolium, już trochę czasu minęło. I ogólnie emulsja jest niczego sobie. Stosuję codziennie (czasem mi się zapomni), TŻ mi wmasowuje przez kilka minut. Już nie swędzi mnie głowa tak często, praktycznie przestała. Jak już, to delikatnie "poswędziwuje" Nie mam już Sahary na skalpie. Lepiej się dzieje, lepiej
Emulsja ładnie pachnie, jest taka wodnista. Po umyciu nie mam czasu na smarowanie się nią, więc robi mi to TŻ po południu. Minusem może być to, że włosy też są nakremowane Ale mi to akurat nie przeszkadza, bo mam króciutkie bardzo. Generalnie jestem zadowolona.
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-10, 20:25   #1660
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Powiem Ci, że często słyszę opinie, iż to chemia szkodzi wrażliwej skórze, a natura ma pomóc. Cóż, bullshit i tyle
I coraz więcej dziewczyn się ortodoksyjnie wręcz tymi kosmetykami odgradza od chemii. A czy to dobrze? Według mnie warto po prostu znać skład tego, co się używa i nie pakować całego świństwa na skórę, a tylko połowę Takie mniejsze zło.


Miałam Ci napisać o tej emulsji do skóry głowy Emolium, już trochę czasu minęło. I ogólnie emulsja jest niczego sobie. Stosuję codziennie (czasem mi się zapomni), TŻ mi wmasowuje przez kilka minut. Już nie swędzi mnie głowa tak często, praktycznie przestała. Jak już, to delikatnie "poswędziwuje" Nie mam już Sahary na skalpie. Lepiej się dzieje, lepiej
Emulsja ładnie pachnie, jest taka wodnista. Po umyciu nie mam czasu na smarowanie się nią, więc robi mi to TŻ po południu. Minusem może być to, że włosy też są nakremowane Ale mi to akurat nie przeszkadza, bo mam króciutkie bardzo. Generalnie jestem zadowolona.
Otóż to, ja czytam skład, a nie wierzę "amerykańskim naukowcom" czy jakimś innym nawiedzonym

Dziś właśnie oglądałam emolium w ZT więc się pewnie zainteresuję i tą emulsją. I oglądałam Biodermę DS+ - coś dla mnie - dla człowieka z rumieniem i ŁZS na twarzy.
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-11, 12:05   #1661
calineczka87
Raczkowanie
 
Avatar calineczka87
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 127
Smile Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Polecam na suchy skalp emulsję Squamax. Wydaje mi się, że jest ciut lepsza od Emolium (stosowałam obie, więc mam porównanie). Wyleczyłam suchą i swędzącą skórę głowy ale pozbyłam się też drogeryjnych szamponów/lakierów/pianek, które to powodowały. Teraz myje włosy szamponem CeCe Med (seria w błękitnej butli do wrażliwej skóry głowy), Hipp'em lub Fitomed. I jest git Muszę się zaopatrzyć tylko w odżywkę, ale nie wiem jaką, mam chrapkę na Matrix Biolage (ponoć to seria właśnie dla wrażliwców, nie uczulająca), ale kurcze strasznie droga.....
Istnieje jeszcze emulsja Cerkogel, ale siakaś taka nijaka była.....
__________________
tatuaż z emocji wypalany...
calineczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-11, 16:39   #1662
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 166
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Si, lincz gwarantowany
Skrajnosc w zadna strone nie jest wlasciwa, bo zawsze bedzie czegos za malo lub za duzo i ooo Nowoczesna chemia tez jest dla ludzi, nie ma sie co zamykac na odkrycia laboratoriow kosmetycznych, czesto lepiej siegnac po preparat gdzie dany skladnik wytworzono sztucznie, a nie pozyskano droga ekstrakcji z natury.
Tak samo nie ma co demonizowac niektorych skladnikow, na necie wrecz roi sie od opinii co jest "be i zle". Przykladowo gliceryna - stosowana w wielu kosmetykach jako skladnik zapobiegajacy utarcie wilgoci - naczytalam sie juz tylu kalumnii na jej temat, ze glowa mala, co nie znaczy, ze to jest dno zupelne i nikt nie powienien tego stosowac. Niektore osoby moga sie spotkac przy jej stosowaniu z tendencja do zatykania porow czy innymi klopotami ale przeciez nie wszyscy. Tym "opiniotworczym" istotom przyda sie garsc pokory, by przyjac do wiadomosci, ze nie jestesmy wszyscy jednakowi, i fakt, ze komus cos "dolega" nie znaczy, ze innym tez bedzie
A jak juz tak sie wymadrzam to nadmienie przy okazji - termin "kosmetyki bezzapachowe" znaczy tyle co "nieperfumowane" i tylko tyle. Czesto slysze\czytam opinie, pretensje wielu osob, ze stosujac kosmetyk bezzapchowy wyczuwaja w nim zapach (ten typowo kosmetyczny, chemiczny), co jest przeciez NORMALNE. Bardzo rzadko spotyka sie preparaty nie posiadajace praktycznie zadnej woni. Blad polega na nazewnictwie - w jezyku angielskim takie kosmetyki sa oznaczane jako "fragrance free" i to znaczy dokladnie tyle co "nieperfumowane", w Polsce natomiast oznacza sie je jako bezzapachowe, niby drobna roznica ale jednak sens inny. W nomenklaturze ang. kosmetyki bezzapchowe sa oznaczone jako "scent free", u nas wszystko jest na jedno kopyto. Dlatego kupujac kosmetyk oznaczony jako bezzapachowy raczej nie ludzmy sie, ze nie bedzie on posiadal absolutnie zadnej woni, prawdopodobnie bedzie go czuc chemia, a pozbawiony zostal jedynie perfumowanej nuty zapachowej i tylko tyle

A tak w temacie - czy ktos uzywa\mial balsam Neutrogena Sensitive (duzy, z pompka)? Nie ma go w ogole na KWC, a dumam nad zakupem.
I jeszcze cos - dojrzalam dzis w Rossmannie nowe filtry SunOzon w spray'u - przejrzyste, zolte plyny, wiec ponoc nie pobielaja ale niestety pisze na nich, ze moga powodowac plamy na ubraniach, wiec nie wzielam. Skusil sie ktos?

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2011-05-11 o 16:43
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-11, 20:14   #1663
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Chodzi ci vril o ten czerwony? Co w KWC jest wersja w tubie - emulsję czerwoną, regernerującą? Jak tak to ja mam i gorąco ją polecam. Nawilża, na długo, dobrze się wchłania, nie maże się, odżywia, regeneruje, jest wydajna - nie wiele wystarcza na odwłok i odnóża Po prostu moje KWC. Pachnie tak normalnie - nie ma natrętnego zapachu, cena i pojemność w normie. A i pachnie jak krem, taki zwyczajny - fragrance free czyli jak klasyczny apteczny balsam. Ale nie jest to nachalny zapach.
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-11, 21:48   #1664
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez calineczka87 Pokaż wiadomość
Polecam na suchy skalp emulsję Squamax. Wydaje mi się, że jest ciut lepsza od Emolium (stosowałam obie, więc mam porównanie). Wyleczyłam suchą i swędzącą skórę głowy ale pozbyłam się też drogeryjnych szamponów/lakierów/pianek, które to powodowały.
Kurcze, czytałam gdzieś że duże stęzenie mocznika rozpuszcza paznokcie, włos i paznokieć z tego samego budulca sa, wiec...jak to jest
Bo przyznam że zaciekawiłaś mnie tym wsmarowywaniem Squamaxa w skalp

---------- Dopisano o 21:44 ---------- Poprzedni post napisano o 21:32 ----------

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Si, lincz gwarantowany
Skrajnosc w zadna strone nie jest wlasciwa, bo zawsze bedzie czegos za malo lub za duzo i ooo Nowoczesna chemia tez jest dla ludzi, nie ma sie co zamykac na odkrycia laboratoriow kosmetycznych, czesto lepiej siegnac po preparat gdzie dany skladnik wytworzono sztucznie, a nie pozyskano droga ekstrakcji z natury.
Ejmen
Często wiele dziewczyn nie zdaje sobie sprawy że te najlepsze składniki, np. przeciwzmarszczkowe to syntetyki, np. cudo - kwas askorbinowy.
Ktoś sie zastanawia jak bardzo nieekologiczne jest wydobywanie i przeróbka rud tytanu i cynku na filtry i pigmenty do kosmetyków?
Cytat:
Napisane przez vril
Tak samo nie ma co demonizowac niektorych skladnikow, na necie wrecz roi sie od opinii co jest "be i zle". Przykladowo gliceryna - stosowana w wielu kosmetykach jako skladnik zapobiegajacy utarcie wilgoci - naczytalam sie juz tylu kalumnii na jej temat, ze glowa mala, co nie znaczy, ze to jest dno zupelne i nikt nie powienien tego stosowac. Niektore osoby moga sie spotkac przy jej stosowaniu z tendencja do zatykania porow czy innymi klopotami ale przeciez nie wszyscy. Tym "opiniotworczym" istotom przyda sie garsc pokory, by przyjac do wiadomosci, ze nie jestesmy wszyscy jednakowi, i fakt, ze komus cos "dolega" nie znaczy, ze innym tez bedzie
To samo z glikolem propylenowym, taki użyteczny składnik - ktos na niego nagonke zrobił
Cytat:
Napisane przez vril
A jak juz tak sie wymadrzam to nadmienie przy okazji - termin "kosmetyki bezzapachowe" znaczy tyle co "nieperfumowane" i tylko tyle. Czesto slysze\czytam opinie, pretensje wielu osob, ze stosujac kosmetyk bezzapchowy wyczuwaja w nim zapach (ten typowo kosmetyczny, chemiczny), co jest przeciez NORMALNE. Bardzo rzadko spotyka sie preparaty nie posiadajace praktycznie zadnej woni. Blad polega na nazewnictwie - w jezyku angielskim takie kosmetyki sa oznaczane jako "fragrance free" i to znaczy dokladnie tyle co "nieperfumowane", w Polsce natomiast oznacza sie je jako bezzapachowe, niby drobna roznica ale jednak sens inny. W nomenklaturze ang. kosmetyki bezzapchowe sa oznaczone jako "scent free", u nas wszystko jest na jedno kopyto. Dlatego kupujac kosmetyk oznaczony jako bezzapachowy raczej nie ludzmy sie, ze nie bedzie on posiadal absolutnie zadnej woni, prawdopodobnie bedzie go czuc chemia, a pozbawiony zostal jedynie perfumowanej nuty zapachowej i tylko tyle
Przyznam, ze też se śmieje/wkurzam z powodu braku zrozumienia tego terminu i różnic językowych. Kiedyś na w komentarzach pod balsamem z gatunku naturalnych w amerykańskim sklepie, babka napisała elaborat jak to została oszukana bo balsam miał być "unscented" a w rzeczywistości okropnie pachnie, jak coś ze składnikami pochodzenia roślinnego może nie pachnąć?

---------- Dopisano o 21:48 ---------- Poprzedni post napisano o 21:44 ----------

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Bardzo dziękuję Nie, krem Isana nie pachnie mi Landrynkami. Pachnie neutralnie. Ostatnio lubię jakoś neutralne zapachowo, dlatego żel idzie do wymiany
A Acne Derm nie używam na naczynka - na brodę, choć szczerze to mam coś co mogę Ci polecić - siostra przywiozła z Lądka - krem na niedoskonałości Payot - nie ma na zdjęciu, ale kocham dziada. Uwaga pachnie wulkanizacją, ale działa. Nie mam na brodzie dzięki niemu pryszczy i nie działa mocno na naczynka. Diabolo wydajny, mocny smar do stosowania punktowego - na całą twarz jest zbyt tłusty. Ma cynk i chyba ekstrakt z dziegcia, przez co cuchnie, ale jest cudowny. Cena pewnie niezła, ale warto - poluj, bo warto. Duża biała tuba - o taka - http://www.payot.com/PL/en/the-produ...3%A2te-grise-3 - występuję w tubie 25 ml - uwaga! diabolo wydajne, wystarczy dosłownie ociupinka na pryszcz.
Dzięki
Co do tego Pajota, to dzięki za rekomendacje, ale cena odstrasza, ja ja żyła jestem. Pozostane przy kwasach PHA i jakichś dodatkach
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-12, 14:53   #1665
calineczka87
Raczkowanie
 
Avatar calineczka87
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 127
Smile Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

o emulsji Squamax dowiedziałam się od dermatologa.
__________________
tatuaż z emocji wypalany...
calineczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-12, 15:43   #1666
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 166
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Nie czerwowny Bialy ze srebrnym paskiem - TAKI
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-12, 17:50   #1667
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Nie czerwowny Bialy ze srebrnym paskiem - TAKI
Powiem ci, że mam go następnego na oku po czerwonym
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 16:04   #1668
bleedingsun
Zakorzenienie
 
Avatar bleedingsun
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 3 348
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Moje ostatnie nabytki.
Widać, jaki ze mnie okropny alergik
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pat_rub_hipoalergiczny_scrub_do_ciala-79zl.jpg (68,6 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg patrub---pielegnacja-ciala-1287413566.jpg (28,3 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 26789.jpg (16,3 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emolium-glowa.jpg (8,7 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emm.jpg (8,4 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pass.jpg (19,3 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg orrt.jpg (20,1 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg att.jpg (24,9 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg seee.jpg (17,7 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ccc.jpg (11,3 KB, 21 załadowań)
__________________
Vi alla, alla har något att ge.

Włosy: 43cm (03.11.2014)
Cel: 50


Drożdże: 6/30

Edytowane przez bleedingsun
Czas edycji: 2011-05-14 o 16:10
bleedingsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 17:11   #1669
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 166
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Zakupilam ta emulsje Neutrogeny, sensitive Zapach a'la klej szkolny, czyli standard w "bezzapchowcach", po kilkunatsu minutach sie gubi, grunt, ze z perfumami sie nic nie gryzie. Konsystencja lekka, szybko sie wchlania, warstwa kosmetyku krotko sie utrzymuje na skorze, wiec nie spodziewam sie oszalamiajacych efektow nawilzajacych\regenerujac ych.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 17:17   #1670
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje ostatnie nabytki.
Widać, jaki ze mnie okropny alergik
Jak sprawuje się szampon Emolium? Miałam na niego ochotę, ale w końcu dalej brnęłam w Johnson's Baby, bo jest dobry
Pieni się czy w ogóle? Nie wysusza i nie podrażnia skalpu? Opowiadaj jak już wiesz
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 17:18   #1671
Meell
katol ♥
 
Avatar Meell
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 1 088
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez witch_18 Pokaż wiadomość
Mleczko z Ziaji ma delikatny zapach,a kremu z Eveline użyłam wczoraj do buzi i jest intensywniejszy znacznie.
Dzięki.
__________________
czytam / LC | ang. B2/C1 -> ... | studia <3 | oszczędzam | kwaszę buźkę | aparat stały

więcej Mocy!
Meell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 17:28   #1672
bleedingsun
Zakorzenienie
 
Avatar bleedingsun
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 3 348
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Jak sprawuje się szampon Emolium? Miałam na niego ochotę, ale w końcu dalej brnęłam w Johnson's Baby, bo jest dobry
Pieni się czy w ogóle? Nie wysusza i nie podrażnia skalpu? Opowiadaj jak już wiesz
Pieni się bardzo dobrze! Kupiłam go, bo nie mogę sobie poradzić z wysuszoną skórą głowy Kiedyś już go miałam, zużyłam jedną butelkę i pomógł, więc może teraz też da radę.
Opowiedz coś o Johnson's Baby! Miałam na niego chrapkę Nadaje się dla alergików?
__________________
Vi alla, alla har något att ge.

Włosy: 43cm (03.11.2014)
Cel: 50


Drożdże: 6/30
bleedingsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 20:22   #1673
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje ostatnie nabytki.
Widać, jaki ze mnie okropny alergik
Ciekawe nabytki, szkoda że nie na własnym, domowej roboty, zdjęciu - ładnie by sie prezentowały
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 22:54   #1674
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Pieni się bardzo dobrze! Kupiłam go, bo nie mogę sobie poradzić z wysuszoną skórą głowy Kiedyś już go miałam, zużyłam jedną butelkę i pomógł, więc może teraz też da radę.
Opowiedz coś o Johnson's Baby! Miałam na niego chrapkę Nadaje się dla alergików?
Dziękuję Pewnie kiedyś się skuszę
Też mam problem z wysuszonym skalpem... Istna pustynia! Tym bardziej, że mam do tego łupież.
Johnson's Baby pięknie pachnie (dzieckiem ), dobrze myje, pieni się solidnie (ma SLS). Nie mam problemów z rozczesywaniem i takimi tam rzeczami, bo mam włosy na zapałkę Ale jest delikatny, nie podrażnia skalpu (też mam alergię i wrażliwą skórę). Nie powoduje większego łupieżu, działa wspomagająco z Polytarem na łuszczycę, który stosuję również
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 23:36   #1675
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Zakupilam ta emulsje Neutrogeny, sensitive Zapach a'la klej szkolny, czyli standard w "bezzapchowcach", po kilkunatsu minutach sie gubi, grunt, ze z perfumami sie nic nie gryzie. Konsystencja lekka, szybko sie wchlania, warstwa kosmetyku krotko sie utrzymuje na skorze, wiec nie spodziewam sie oszalamiajacych efektow nawilzajacych\regenerujac ych.
Mrr.. Ale szkoda, że krótko się trzyma. Ale reszta super - właśnie tak jak chcę...

Dziś kupiłam butlę żelu "od stóp do głów" Babydream - wracam do niego... mam dosyć wszelkiego co zapachowe Poza perfumami rzecz jasna

Kretka i Bleendingsun - z nieba mi spadłyście z tymi szamponami - pewnie się niedługo skuszę

O 20000 post

Edytowane przez 201605090956
Czas edycji: 2011-05-14 o 23:38
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-15, 11:09   #1676
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Mrr.. Ale szkoda, że krótko się trzyma. Ale reszta super - właśnie tak jak chcę...

Dziś kupiłam butlę żelu "od stóp do głów" Babydream - wracam do niego... mam dosyć wszelkiego co zapachowe Poza perfumami rzecz jasna

Kretka i Bleendingsun - z nieba mi spadłyście z tymi szamponami - pewnie się niedługo skuszę

O 20000 post
Babydream to wręcz super-żel, myje, nie pachnie, nie swędzi mnie po nim skóra i nie wysusza (odrobinkę nawet chyba nawilża jakby) Nie sądziłam, że coś takiego istnieje, a jednak
Jeszcze kupiłam niedawno żel do mycia ciała Johnson's Baby (też półlitrowa butla z pompką) i jak skończę Babydreama to będzie testowanie.

Będę musiał tak w ogóle pod koniec maja wrzucić moje nabytki kwietniowo-majowe
__________________
Mydła, oleje, no poo

Edytowane przez Kretka666
Czas edycji: 2011-05-15 o 11:10
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-15, 11:22   #1677
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Babydream to wręcz super-żel, myje, nie pachnie, nie swędzi mnie po nim skóra i nie wysusza (odrobinkę nawet chyba nawilża jakby) Nie sądziłam, że coś takiego istnieje, a jednak
Jeszcze kupiłam niedawno żel do mycia ciała Johnson's Baby (też półlitrowa butla z pompką) i jak skończę Babydreama to będzie testowanie.

Będę musiał tak w ogóle pod koniec maja wrzucić moje nabytki kwietniowo-majowe
Kiedyś go kupowałam na tony, ale nadeszła era "zapachowe" i wiem, że błąd zrobiłam. Ech..
Jak przetestujesz J&J Baby to daj znać
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-15, 11:28   #1678
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Kiedyś go kupowałam na tony, ale nadeszła era "zapachowe" i wiem, że błąd zrobiłam. Ech..
Jak przetestujesz J&J Baby to daj znać
Zapachowe nie są dobre dla wrażliwych alergików Od dzieciństwa nie mogę ich używać. Czasem to robiłam, bo piękny zapach i tak dalej...ale zawsze kończyło się swędzeniem

Dam znać Ale będzie to za bardzo długo, bo Babydreama mam jeszcze 3/4 butelki
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-15, 16:52   #1679
Aranel
Raczkowanie
 
Avatar Aranel
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: .....
Wiadomości: 339
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Otóż to, ja czytam skład, a nie wierzę "amerykańskim naukowcom" czy jakimś innym nawiedzonym

Dziś właśnie oglądałam emolium w ZT więc się pewnie zainteresuję i tą emulsją. I oglądałam Biodermę DS+ - coś dla mnie - dla człowieka z rumieniem i ŁZS na twarzy.
To takie słodko-gorzkie powitanie... ale też mam ŁZS tyle ze na głowie, a buzia rumiana jak jabluszko....

Cytat:
Napisane przez calineczka87 Pokaż wiadomość
Polecam na suchy skalp emulsję Squamax. Wydaje mi się, że jest ciut lepsza od Emolium (stosowałam obie, więc mam porównanie). Wyleczyłam suchą i swędzącą skórę głowy ale pozbyłam się też drogeryjnych szamponów/lakierów/pianek, które to powodowały. Teraz myje włosy szamponem CeCe Med (seria w błękitnej butli do wrażliwej skóry głowy), Hipp'em lub Fitomed. I jest git Muszę się zaopatrzyć tylko w odżywkę, ale nie wiem jaką, mam chrapkę na Matrix Biolage (ponoć to seria właśnie dla wrażliwców, nie uczulająca), ale kurcze strasznie droga.....
Istnieje jeszcze emulsja Cerkogel, ale siakaś taka nijaka była.....
Hm.... tyle ze Squamax z tego co mi wiadomo ma zupelnie inaczej działac niz emulsja Emolium. Squamx ma w sobie kwas salicylowy i ma glownie za zadanie rozpuszczac naskórek -w moim przypadku nadmiernie sie luszczacy i narastajacy, a przez to ulatwiac penetracje kolejnym lekom. A Emolium ma za zadanie nawilzyc skóre.

ooo jak znajdziesz nie podrazaniajaca odzywke to zapisuje sie rekami i nogami

A mozesz napisac cos wiecej o Cerkogel?

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Jak sprawuje się szampon Emolium? Miałam na niego ochotę, ale w końcu dalej brnęłam w Johnson's Baby, bo jest dobry
Pieni się czy w ogóle? Nie wysusza i nie podrażnia skalpu? Opowiadaj jak już wiesz
Dla mnie mycie szamponem Emolium mijalo sie z celem, bo rownie dobrze mogalbym umyc babydreem albo jakims johnos, który jest 7 razy tanszy, a efekt taki sam... nie podraznia, ale i nie pomaga, czyli zwyklaczek za duza kwote

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Pieni się bardzo dobrze! Kupiłam go, bo nie mogę sobie poradzić z wysuszoną skórą głowy Kiedyś już go miałam, zużyłam jedną butelkę i pomógł, więc może teraz też da radę.
Opowiedz coś o Johnson's Baby! Miałam na niego chrapkę Nadaje się dla alergików?
Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Dziękuję Pewnie kiedyś się skuszę
Też mam problem z wysuszonym skalpem... Istna pustynia! Tym bardziej, że mam do tego łupież.
Johnson's Baby pięknie pachnie (dzieckiem ), dobrze myje, pieni się solidnie (ma SLS). Nie mam problemów z rozczesywaniem i takimi tam rzeczami, bo mam włosy na zapałkę Ale jest delikatny, nie podrażnia skalpu (też mam alergię i wrażliwą skórę). Nie powoduje większego łupieżu, działa wspomagająco z Polytarem na łuszczycę, który stosuję również
Moze sprawdz czy nie chorujesz na ŁZS... to nie zla wrozba, tylko jednym z obajwów ŁZS jest łuska która wyglada zupelnie jak lupiez, a stosowanie niektórych szamponow przeciwłupiezowych tylko wzmaga produkcje luski...

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Powiem Ci, że często słyszę opinie, iż to chemia szkodzi wrażliwej skórze, a natura ma pomóc. Cóż, bullshit i tyle
I coraz więcej dziewczyn się ortodoksyjnie wręcz tymi kosmetykami odgradza od chemii. A czy to dobrze? Według mnie warto po prostu znać skład tego, co się używa i nie pakować całego świństwa na skórę, a tylko połowę Takie mniejsze zło.


Miałam Ci napisać o tej emulsji do skóry głowy Emolium, już trochę czasu minęło. I ogólnie emulsja jest niczego sobie. Stosuję codziennie (czasem mi się zapomni), TŻ mi wmasowuje przez kilka minut. Już nie swędzi mnie głowa tak często, praktycznie przestała. Jak już, to delikatnie "poswędziwuje" Nie mam już Sahary na skalpie. Lepiej się dzieje, lepiej
Emulsja ładnie pachnie, jest taka wodnista. Po umyciu nie mam czasu na smarowanie się nią, więc robi mi to TŻ po południu. Minusem może być to, że włosy też są nakremowane Ale mi to akurat nie przeszkadza, bo mam króciutkie bardzo. Generalnie jestem zadowolona.
To i ja sobie kupie.... bo u mnie to albo jest taka łuska, ze drapie sie do krwi bo tak swedzi mnie glowa, a jak zwalcze łuszenie to skora az sie pali.... tak jak wczoraj po squmaxie, az sie poplakalam z bólu, bo doslownie maialam czerwone rany na skorze....

Ale ze swojej strony moge polecic ten szampon Alterry to wrazliwej skory glowy, bo wlasnie po spalonej squmaxie skórze, od razu użylam zeby zmyc to z glowy i nic mnie nie pieklo, nie szczypalo, a dzis nawet skora wyglada na uspokojona.... ale nadal to jest za malo, nadal brakuje mi czegos do dobrego nawilżenia skory, bo oliwka to tylko natluszcza...

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Jeszcze mam jedno pytanie: masz skłonność do podrażnień, wrażliwą skórę? Bo mnie wszystkie używane przeze mnie kosmetyki naturalne/roślinne uczuliły A on jest taki właśnie? Podrażnia? Intenywnie pachnie?

Zazdroszczę Wam czasem tego, że możecie naturalnych kosmetyków używać, mi nawet szampon Alterry nie pasował, mojemu skalpowi Czy to normalne, że te kosmetyki tak uczulają?
(przepraszam za off)
Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Mrr.. Ale szkoda, że krótko się trzyma. Ale reszta super - właśnie tak jak chcę...

Dziś kupiłam butlę żelu "od stóp do głów" Babydream - wracam do niego... mam dosyć wszelkiego co zapachowe Poza perfumami rzecz jasna

Kretka i Bleendingsun - z nieba mi spadłyście z tymi szamponami - pewnie się niedługo skuszę

O 20000 post
Ja tez polecam babydream ale ciagle szukam czegos mocno nawilazajacego i natluszczajacego do ciala.....ale babydream wypada bardzo korzystnie cenowo i lubie ten slodki, dzieciecy zapach
Aranel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-15, 17:29   #1680
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne-pielęgnacja, cześć IV.

Aranel - to witamy siostrzyczkę

Ja szamponu Alterry nie mogę - zapachy mnie odrzucają ostatnio poza perfumami - z Alterry mogę jedynie fragrance free. Co ciekawe BD - seria dla dzieci, nie dla mam w ciąży mnie nie uczula.. nie wiem dlaczego

Wczoraj oglądałam oliwkę Babydream dla mam i uwaga na nią - nie wiem co za Chiny Ludowe, ale chyba właśnie perfumy w niej mnie uczuliły - znacie nieperfumowaną oliwkę do ciała?
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-24 14:50:14


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:19.