"wicherek" - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-31, 19:51   #61
Agaciok xD
Wtajemniczenie
 
Avatar Agaciok xD
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 445
Dot.: "wicherek"

Zglasza sie nastepna ,,wichrowiczka" jakos zapomnialam ze w ogole to mam dopoki nie zauwazylam tego watku na wizazu...o ile dobrze pamietam to mam tak z 3-4 wicherki heh... jeden po prawej stronie, drugi bardziej w lewo jakby prawie po srodku, a jeden czy tam dwa z tylu glowy na srodku chociaz wydaje mi sie jakby tych tylnych juz nie bylo bo kiedys wlosy mi tam strasznie sterczaly a teraz juz nie nie lubie tych WICHROW! przez nie musze nosic tylko ciagle taka sama fryzure, przedzialek po prawej stronie. Na srodku przedzialka juz nie zrobie, po lewej stronie tez nie bo wygladam jak...hmmm... jablko od niedawna mam ochote na grzywke ale mama mowi NIE bo bedzie ci odstawala i zobaczysz bedziesz zalowac. Moze ma racje, moze nie, chociaz i tak nie wiem czy by mi pasowala bo nosze okulary i wydaje mi sie ze dziwnie by to bylo...
Agaciok xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-03, 18:46   #62
BreakIt
Raczkowanie
 
Avatar BreakIt
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 239
Dot.: "wicherek"

ja też mam wicherek
ostatnio usłyszałam od koleżanki, że jak sie ogoli wicherek na zero to potem odrosnie normalny... ale z tego co wyczytałam w tym wąteczku, to bzdura;(
a szkoda, bo strasznie mnie denerwuje to cholerstwooo chciałabym miec grzywke, a nie mogę przez niego...
BreakIt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-03, 18:54   #63
Eloska
Wtajemniczenie
 
Avatar Eloska
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 2 159
Dot.: "wicherek"

nic nie pomaga golenie, wiem z doswiadczenia
Eloska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-06, 12:07   #64
88Ekaterina88
Zakorzenienie
 
Avatar 88Ekaterina88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 32 367
Dot.: "wicherek"

ja mam wicherka o ciąge nosze grzywkę na skos i go obciązam a potem lakier. teraz zapuszczam i robie grzywe od czubka głowy, bedzie ciezsza a i do twarzy mi bedzie lepiej w niej.
__________________



Razem już 10 lat
1.07.2012 Willkommen in Deutschland
29.09.2012 Ślub Cywilny
7.09.2013 Ślub Kościelny
25.08.2014 Marika Nasze szczescie

88Ekaterina88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-24, 14:46   #65
czarnafantazjax3
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 4
Dot.: "wicherek"

Kolejna wicherkowa ; )

Dżizas, jaki stary wątek ; oo

Ale co tam .

Ja mam wicherek na samym środku, nad czołem .
Żadna grzywka mi się nie układa, i wyglądam jak Presley . -.-'

Ale to da sie wykorzystać, wystarczy prostować włosy tak jak rośnie wicherek, czyli tak zakręcać, potem ręką przesunąć grzywkę, lakierem i git majonez ^^.



czarnafantazjax3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-28, 13:13   #66
Hlaskoida przy czystej
Rozeznanie
 
Avatar Hlaskoida przy czystej
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 530
Dot.: "wicherek"

Cytat:
Napisane przez czarnafantazjax3 Pokaż wiadomość
Kolejna wicherkowa ; )

Dżizas, jaki stary wątek ; oo

Ale co tam .

Ja mam wicherek na samym środku, nad czołem .
Żadna grzywka mi się nie układa, i wyglądam jak Presley . -.-'

Ale to da sie wykorzystać, wystarczy prostować włosy tak jak rośnie wicherek, czyli tak zakręcać, potem ręką przesunąć grzywkę, lakierem i git majonez ^^.



Trzeba będzie wyprócować
__________________


świat dzieli się na dwie połowy, w jednej z nich jest nie do życia, w drugiej nie do wytrzymania.
"Piękni dwudziestoletni"

Fat burning:
start:51,5 kg
brzuch:70 cm.
cel: brzuch 60 cm.
waga?może pozostać

Hlaskoida przy czystej jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-29, 16:46   #67
monika19943
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2
Grzywka :)

Szukam porady na temat grzywki - moja aktualna jest ścięta na prosto. Chcę zmienić fryzurę, jednak nie mam pomysłu ;/ Mogłabym zrobić sobie taką na bok, ale problem polega na tym, że od miejsca przedziałka z jednego kosmyka robi się taka 'fala'. Reszta grzywki jest ok, ale ten loczek mnie denerwuje. Brzydko to wygląda Prostownica pomaga na chwilę. Może gdybym zrobiła sobie przedziałek bliżej środka głowy, lepiej by to wyglądało...
Macie może jakieś propozycje na ścięcia? Dodam, że włosy są średniej długości, lekko za ramiona.
Dziękuję z góry
monika19943 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-30, 08:26   #68
bertunia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 70
Dot.: Grzywka :)

Mam identyczny problem Jedna strona grzywy świetna, druga żyje swoim życiem taki muflon sie robi Raany.. Ja teraz na lato troszeczke ja zapuściłam i część odgarniam na boki, czasami podepne jakąś niewidoczna spinką, część grzywki i tak opada więc jest ok. Zrezygnowałam ostatnio z mocno kryjącej, gęstej prostej grzywy na rzecz takiej wersji - bardziej zwiewnej. Do prawdziwej grzywki na bok chyba bedziemy musiały poczekac bo musi odrosnać na tyle by to ładnie wygladało.
__________________
48 kg --> U
"A wink of the eye to an attractive person on a bus means something completely different from a wink of an eye to signify a lie"
bertunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-30, 14:57   #69
optyma
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 325
Dot.: Grzywka :)

tak, tak, taka fala sie robi mi też, latem mam dłuższą i podpinam jakąś oryginalną a niezbyt szokującą klamerką lub wsuwką a na jesień ścinam na krótko i prosto
optyma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-08, 22:17   #70
Leisurely
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 2
Dot.: "wicherek"

Hej ludzie, dołączam do klubu... niestety. Mam mega wicherek na całej długości czoła od lewej do prawej strony. rośnie mi na bok, ale urósł dziad już taki do brwi i teraz robi mi się taka fala: u góry na prawo, potem wywija się w lewo i znowu w prawo na samym dole. NIC nie da się z tym zrobić. NIC! Jedyny sposób, to chyba zapuszczać. przecież nie będą pojawiały się nowe wicherki co raz niżej, prawda? Nie chcę używać ani żadnych pianek. zelów, gum. Nic. Ja chcę, żeby mi się samo dobrze układało. Czym sobie zasłużyłam na to dziadostwo? przez niego cała grzywka mi się wywija. Suszyć nie będe, prostować też nie, bo popale włosy, a zapuszczam i to ważne, żeby były zdrowe. Mam ciocię fryzjerkę i musze z nią poważnie pogadać o tym skurczybyku. Może ona coś z tym zrobi. Tak wgl to zapuszczam grzywkę, żeby zrównała mi się z długością włosów. Mam dość długie kłaki już sięgające za łopatki. Zapuszczam od szóstej klasy kiedy były krótkie, takie ledwo sięgające ramion. teraz idę do trzeciej gim. Przez to coś nie mogę kombinować z przedziałkami. Musze mieć cały czas jeden w tym samym miejscu, tam gdzie mam naturalnie, czyli na boku głowy. Ale teraz zrobiłam sobie na środku, bo zasze chciałam. I musze powiedzieć, że wyglądam koszmarnie, bo po jednej stronie grzywka jest w miare a po drugiej mam 'piękną' falę, która sterczy do góry. Moja grzywa siga już za oczka. Powiem wam jeszcze, że jak na złosć, wicherki rosną wolniej niż te normalne włosy. Ja zapuszczam go od piatej klasy kiedy miał długość około centymetra, a teraz sięga mi ledwo do brwi podczas gdy pozostałe włosy urosły mi już około trzydziestu cm! Czasem jestem tak załamana, że mam ochotę ogolić się na łyso!
Leisurely jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-09, 11:39   #71
xxxAnguaxxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 125
Dot.: "wicherek"

Ja sie do mojego wicherka juz przyzwyczaiłam, od dziecka nie mam już grzywki. Moje włosy rosną do góry i sie unoszą wiec moja grzywka tworzyła by na srodku czoła serduszko, pamiętacie Czarodziejki z Księżyca? to mi sie takie coś robi
xxxAnguaxxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-20, 18:28   #72
Kloe900625
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 2
Dot.: "wicherek"

Mam sprawdzony sposób na to jak poradzić sobie z niesfornymi wicherkami. Przed snem na wilgotną grzywkę nakładamy bardzo gruby wałek.Następnie suszymy grzywkę,zostawiając ciągle na niej wałek. Kiedy już ją wysuszymy lakierujemy całą grzywkę (w szczególności jej wewnętrzną część) i pamiętajcie,że wałek cały czas ma być na włosach. Kładziemy się z nim spać.A rano zdejmujemy i delikatnie prostujemy grzywkę (ale nie na płasko).Jeszcze raz lakierujemy.
Próbowałam wiele sposobów na swojego wicherka i w końcu sama wymyśliłam jak sobie poradzić. Gwarantuje,że będziecie zadowolone.
Piszcie jak wam poszło
Kloe900625 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 17:53   #73
ohyea
Raczkowanie
 
Avatar ohyea
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 199
Dot.: "wicherek"

a jak by usunac wicherka penseta to nie odroslby tak samo? jak wyrwie sie wszystko z cebulkami to moze mozna sie go pozbyc?
ohyea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-05, 18:04   #74
Natalia_190
Przyczajenie
 
Avatar Natalia_190
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warsaw
Wiadomości: 13
Send a message via Skype™ to Natalia_190
Dot.: "wicherek"

Witam w klubie ja też mam to cholerstwo !!! Miałam grzywkę i był to 1 wielki koszmar ,to coś wystawało znad grzywki .. mam go po prawej stronie czoła ;( . Ostatnio mam chęci obciąć grzywkę .. ale boję się ,że znowu będzie tak jak kiedyś czy z wicherkiem po prawej stronie mogę mieć taką grzywkę bez żadnego problemu ?
oto link fryzury :
http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...ed=0CCAQ9QEwAw
__________________
Natalia
Natalia_190 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-11, 21:30   #75
ola161193
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 1
Dot.: "wicherek"

ja też mam "wicherka" i jest dla mnie bardzo uciążliwy. Niestety taki los dziewczyn z wicherkiem ale to kwestia przyzwyczajenia bo braku możliwości posiadania grzywki i rozdziałka nigdzie indziej tylko w jednym miejscu
ola161193 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-20, 14:17   #76
Natalia_190
Przyczajenie
 
Avatar Natalia_190
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warsaw
Wiadomości: 13
Send a message via Skype™ to Natalia_190
Dot.: "wicherek"

Jak można pozbyć się wicherka ? proszę o sprawdzone sposoby lub porady fryzjerek
Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkie wicherowniczki c:
__________________
Natalia
Natalia_190 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-20, 19:17   #77
Antharas
Raczkowanie
 
Avatar Antharas
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Lineage 2
Wiadomości: 32
Dot.: "wicherek"

jedynie chyba możesz zapuścić włosy żeby go obciążyło

ja mam ścieniowane mocno włosy, wicherek z tyłu głowy, bliżej góry (na tych krótszych właśnie), prawie na środku, ale trochę na lewo
przedziałek noszę na środku, a z tyłu robi mi się przez wicherek coś jakby mi kopnęło fryzurę, ale ja się nie przejmuję tym
__________________

I will remember before I forget.

L I N E A G E 2

... ^
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ



Antharas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-31, 16:20   #78
paulinarychlak
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 4
Dot.: "wicherek"

Ja mam wicherek w sumie od niedawna ; oo
W klasie 2 podstawówki chciałam mieć grzywkę no to poszłam z mamą do fryzjera. Kilka godzin później coś mi sie w grzywce nie spodobało to ją zaczełam obcinac i obcinać <sama> było masakrycznie !
Mama się wkurzyła a ja zrobiłam se wicherek.
Na prawej stronie mam wicherek a na lewej nie.
W sumie wole mieć tę grzywke na lewej stronie i mam grzywkę do brody miejwiecej bo mam pocieniowaną i gdzieniegdzie mam krótką a gdzieniegdzie długą ! i mam problem z dostosowaniem szamponu do moich włosów bo jestem w klasie 1 gimnazjum i strasznie mi sie grzywka przetłuszcza <mam trądzik> nie wiem może to też od tego bo czoło mam w pryszczach i wogle to wkurzające !

DZIĘKUJĘ ZA POMOC ! ; )) pozdrawiam

Edytowane przez paulinarychlak
Czas edycji: 2011-01-31 o 16:23
paulinarychlak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 11:49   #79
Natalia_190
Przyczajenie
 
Avatar Natalia_190
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warsaw
Wiadomości: 13
Send a message via Skype™ to Natalia_190
Dot.: "wicherek"

Szok !
Ostatnio tak się napaliłam na grzywkę .. poszłam do mojej fryzjerki i zapytałam czy da się coś zrobić .. ona powiedziała ,że nie bo i tak będzie wicher odstawać i powiedziała ,że mi nie wygoli go bo będzie jeszcze gorzej !

Jak na moim zdjęciu widać udało mi się zrobić grzywkę !
Niestety upięcie u góry trzeba zasłaniać spinkami lub opaską ..
( zawinęłam włosy do góry )
__________________
Natalia
Natalia_190 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-02, 14:54   #80
eronik
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 1
Unhappy Dot.: "wicherek"

O! Widzę, że jeszcze ktoś pamięta o tym wątku. : )
Tak w ogóle, to witajcie Wicherkowe. Heh...
Też mam wicherek ale... nad... uchem! A tak dokładniej, nad lewym uchem.
Poza tym, włosy strasznie mi się układają do góry. Mam ciągle "kręciołki"...
Nic nie pomaga, chyba, że gdy myję włosy to po myciu ich włosy mi się na jakąś godzinkę-dwie układają, bo są ciężkie.
Wicherek mam od urodzenia... Mam blond włosy, które chcą się układać :c.
Trochę się rozpiszę więc uwaga...
Nie mam żadnego sposobu na niego, powtarzam: żadnego.
Ojejku, jak ja nie lubie tych swoich włosów...
Chyba będę musiała żyć tak, z tymi swoimi włosami.
Nie farbuje, nie prostuję, nie lokuje, nic nie robie z nimi.
Tylko czeszę - tyle.
Czego te włosy ode mnie chcą? x_x
Załamie się jeśli tak dalej pójdzie.
Włosy mi się kręcą, falują (oczywiście tylko z przodu!)...
Nie mam na nie żadnego sposobu!
Nie chcę golić tego wicherka bo będę miała łyso.
Nie chcę też chodzić do fryzjera co 2 dni,
bo to za daleko ... ;c
Poradźcie mi ! Liczę na Was !


PS. To mój pierwszy post ; ).
eronik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-08, 20:43   #81
Yuukia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2
Dot.: "wicherek"

hej wam. troche stary watek ale co tam

też mam wicherek po prawej stronie czyli tam gdzie mam przedzialek. chce miec grzywke ale nic z tego. nawet grzywki na bok nie moge miec bo wtedy wlosy na wicherku strasznie sie rozdzielaja na boki i robia sie 'placki' tak jakby od spania.
nie wiem juz co mam z tym zrobic. mam dosyc nakladania masy lakieru bo zas czuje ze mam helm na glowie.
myslalam wlasnie o zgoleniu tego miejsca ale widze ze piszecie ze to nic nie dziala. a co jakby wygolic a potem plastrami z wosku wyrwac wszystkie resztki cebulek zeby odrosly na nowo? D
zrobienie przecialka na drugiej stronie odpada bo wtedy wlosy mi spadaja na twarz i nie chca sie ukladac na bok... - ciezko wytlumaczyc
pomozcie dziewczyny bo mam juz dosyc spinania grzywki wsuwka i parodiowania z golym czolem! nie chce wygladac jak mala dziewczynka!
Yuukia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-09, 12:18   #82
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: "wicherek"

uuuuuuuu a ja myslalam,ze jestem jakas "nienormalna":brzydal :
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-12, 19:29   #83
EdwinEdwin
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 41
Dot.: "wicherek"

Witam. Mam paskudnego wicherka na grzywce (długość grzywki 5 cm) zastanawiam się czy nie uciąć go, tylko mam wątpliwości czy mi się wicherek nie zrobi wyżej...?
EdwinEdwin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-02, 23:38   #84
xblackxshadowx
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 887
Dot.: "wicherek"

Oj, ja też mam wicher nad czołem z prawej strony. Mam go od zawsze chyba. Pamiętam jak jako dziecko chciałam mieć grzywkę, bo wszystkie koleżanki miały. No i miałam, taką powyginaną na wszystkie strony.
Potem miałam zawsze już odsłonięte czoło, a przedziałek na środku, jednak wtedy wicherek nie był jeszcze taki duży i tak mi się włosy trzymały. Znudziło mi się to puste czoło i zrobiłam przedziałek z lewej strony, ot zawsze jakaś zmiana.
Teraz, po iluś latach przedziałku z boku, nie mogę mieć już nawet przedziałka na środku, bo praktycznie wszystkie włosy rosną w prawo.
Przetestowałam wiele grzywek. Jak miałam prostą to starałam się ją trochę pocieniować od spodu (dzieliłam na dwie części całą grzywkę i tą od spodu tylko cieniowałam dość mocno, ale nie za krótko), włosy inaczej się układały i nie było widać tak mocno górki z jednej strony. Dodam, że moja grzywka zaczynała się prawie od czubka głowy, tak by ciężar włosów dodatkowo przyklapnął kogucika.

Jak dla mnie to najlepiej sprawuje się grzywka na bok, chociaż chciałabym na prosto. Ale nie chce mi się dzień w dzień jej układać.
Tak myślę, żeby na wakacje zacząć zaczesywać w drugą stronę włosy, tak by się nieco odgięły w lewo i bym mogła mieć prostą grzywę.
xblackxshadowx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-06, 12:16   #85
mut
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 1
Lightbulb Dot.: "wicherek"

hej hej hej
Niestety też mam wicherek od dawna. Wczesniej nic z tym nie robiłam, po prostu wszystkie włoski rozchodziły się w swoje strony. Teraz każdego poranka mocze grzywkę i suszę ją nawijając ją na okrągłą szczotkę. Potem prostuje i utwierdzam lakierem lub żelem z jedwabiem ; )))
mut jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-21, 20:21   #86
EdwinEdwin
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 41
Dot.: "wicherek"

Co to jest właściwie "wicherek"? Czy chodzi może o takie dziadostwo?
http://img812.imageshack.us/img812/1023/p1010533w.jpg
Jeśli tak to jutro utnę czołówkę włosów które się najbardziej podnoszą i skręcają i będę się starał w to miejsce zapuścić bardziej proste włosy ze środka głowy tak żeby te drugie miały przewagę w długości i obciążały pierwsze. A w którym momencie można wyłapać najwięcej wicherków, tuż po myciu czy jak włosy są brudne?
EdwinEdwin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-03, 22:54   #87
Ji_Ling
Przyczajenie
 
Avatar Ji_Ling
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 24
Dot.: "wicherek"

Cytat:
Napisane przez EdwinEdwin Pokaż wiadomość
A w którym momencie można wyłapać najwięcej wicherków, tuż po myciu czy jak włosy są brudne?
Chyba jak włosy są brudne, przynajmniej u mnie. Wtedy wicherkowe włosy sterczą mi nad czołem jak antenki, bo akurat tam są krótkie Momentami jest to nawet zabawne, ale nie na dłuższą metę ^^''

Mój wicherek jest po prawej stronie tuż nad wygięciem brwi. Do tej pory wgl nawet nie zdawałam sobie sprawy z jego obecności, bo zawsze nosiłam proste, niewycieniowane włosy, ale ostatnio ścięłam grzywkę na bok... i mam depresję ;( Fryzura straszliwie mi się podoba, ale perfekcyjnie wygląda tylko w 10 minut po uczesaniu i lakierowaniu, potem od grzywki oddziela mi się pasmo włosów i opada prosto w stronę nosa. To wygląda strasznie! Żaden lakier mi nie pomaga, a czuję, że ta grzywka to jest właśnie fryzura mojego życia ;( Czy naprawdę nic nie można na to poradzić? Nie można 'przyzwyczaić' wicherka np upinając go spinkami tak, jak chcemy, żeby się układał? A może czesanie się na drugą stronę coś da? Tego sposobu już próbowałam, nie jestem zachwycona, bo włosy są wtedy podniesione i opadają mi na tył głowy, ale nie wiem czy to przez układ cebulek, czy po prostu całe życie czesałam się na jedną stronę i taka nagła zmiana to dla nich szok i wystarczy je przyzwyczaić Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Edytowane przez Ji_Ling
Czas edycji: 2011-07-03 o 23:14
Ji_Ling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-13, 17:21   #88
_sailor_moon_
Raczkowanie
 
Avatar _sailor_moon_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 54
Dot.: "wicherek"

haha jak widać sporo "wicherkowych" się znalazło ja mam wicherek po prawej stronie i mniejszy mniej więcej na środku czoła. Problem w tym, że chciałabym obciąć grzywkę na bok ale przez ten środkowy wicherek ta grzywka dzieli sie na pół i powstaje takie pasmo....a przez ten drugi z prawej strony przy większym powiewie wiatru powstają takie antenki jak u Ji_Ling ^^ kurcze i tak się zastanawiam czy jest jakaś szansa na to, że kiedyś będę mogła zrobić sobie grzywkę na skos czy jestem skazana do końca życia na prostą grzywkę...
__________________
"Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją..."- Mały Książę


_sailor_moon_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-13, 21:51   #89
xblackxshadowx
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 887
Dot.: "wicherek"

Cytat:
Napisane przez _sailor_moon_ Pokaż wiadomość
haha jak widać sporo "wicherkowych" się znalazło ja mam wicherek po prawej stronie i mniejszy mniej więcej na środku czoła. Problem w tym, że chciałabym obciąć grzywkę na bok ale przez ten środkowy wicherek ta grzywka dzieli sie na pół i powstaje takie pasmo....a przez ten drugi z prawej strony przy większym powiewie wiatru powstają takie antenki jak u Ji_Ling ^^ kurcze i tak się zastanawiam czy jest jakaś szansa na to, że kiedyś będę mogła zrobić sobie grzywkę na skos czy jestem skazana do końca życia na prostą grzywkę...
A ja jestem skazana na grzywkę na bok przez paskudę, a zawsze podobała mi się na prosto (chociaz nieszczególnie mi pasuje), kiedyś miałam i ile to ja musiałam się namęczyć żeby się nie rozdzielała, a na dodatek zawsze z jednej strony bardziej mi stała i robiła się górka. Jak masz mniejszy ten wicherek to może sprobij go zniwelować spinając grzywkę na bok. Zawsze jest jakaś szansa, że włosy przegną się na bok już na stałę.
Ja miałam kiedyś mniejszy wicherek, bo starałam się mieć przedzialek na srodku lub na wicherku, a teraz się zwiększył bo odechciało mi się bawić i zostawiłam włosy same sobie, teraz mi sięga nawet dalej jak od przedziłku na środku głowy.
xblackxshadowx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-14, 13:44   #90
_sailor_moon_
Raczkowanie
 
Avatar _sailor_moon_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 54
Dot.: "wicherek"

Cytat:
Napisane przez xblackxshadowx Pokaż wiadomość
A ja jestem skazana na grzywkę na bok przez paskudę, a zawsze podobała mi się na prosto (chociaz nieszczególnie mi pasuje), kiedyś miałam i ile to ja musiałam się namęczyć żeby się nie rozdzielała, a na dodatek zawsze z jednej strony bardziej mi stała i robiła się górka. Jak masz mniejszy ten wicherek to może sprobij go zniwelować spinając grzywkę na bok. Zawsze jest jakaś szansa, że włosy przegną się na bok już na stałę.
Ja miałam kiedyś mniejszy wicherek, bo starałam się mieć przedzialek na srodku lub na wicherku, a teraz się zwiększył bo odechciało mi się bawić i zostawiłam włosy same sobie, teraz mi sięga nawet dalej jak od przedziłku na środku głowy.
hmmm czego ja już nie próbowałam żeby ten wicher odkręcić w drugą stronę.. kiedyś nawet w akcie desperacji myślałam, że wyrwę sobie te włosy bo tak go próbowałam przegiąć w przeciwnym kierunku spiąć grzywki bym nie mogła bo wyglądałabym fatalnie-muszę zasłaniać czoło grzywką. Ostatecznie pozostawiłam grzywkę nie całkowicie na boku ale toszkę ściętą na skos zamiast prosto(oczywiście krótsza tam gdzie jest wicherek)
__________________
"Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją..."- Mały Książę


_sailor_moon_ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-07-26 15:21:11


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:00.