przekształcie moją głowę w coś sensownego Proszę! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2010-09-13, 14:04   #1
atatoja
Rozeznanie

Od ponad roku chcę coś zmienić, nawet drastycznie, ale troszkę się boję bo nie mam wyczucia, a chce mieć "wizję nowej siebie" przed pójściem do fryzjera (bo o włosy szczególnie mi chodzi). Znajomi już się ze mnie śmieją, że wybieram się do tego fryzjera jak sójka za morze. Aktualnie (jak i przez większość życia) wiąże włosy w kucyk (wyżej, niżej, zaplątany, puszczony wolno, z grzywką na bok lub wszystkie włosy zaczesane do tyłu) i marzę o tym by mieć ciakawą fryzurę w której będę się czuć sobą. Jestem szatynką (może lekki odcień brązu gdzieniegdzie- nie znam się- musicie ocenić same), mam piwne oczy, raczej bladą cerę. Moje włosy są okropne- lekko falowane (marzę o całkiem prostych lub całkiem pokręconych- moje są nijakie), do tego mam lekkie gniazdko (z tyłu po boku włosy rozłażą się w wszytkie kierunki) choć myślę że da się nad nim zapanować. Włosy nie są w żaden sposób pocieniowane czy postopniowane (ostatnio sama odcięłam sobie ok 10 cm włosów bo miałam poniszczone końcówki a na fryzjera nie miałam akurat czasu i pieniędzy), więc wyglądają fatalnie..
Mam spore poczucie humoru, lubie się bawić przy dobrej muzyce. Myślę że jestem raczej optymistką, otwartą na życie i chciałabym, żeby fryzura to pokazała, dodała mi pewności siebie, której ze względu na przeciętną fryzurę mi brak.
Dołączam zdjęcia zrobione dzisiaj. Mam nadzieję, że taka forma i jakość wystarczy. Wersja z włosami związanymi i rozpuszczonymi ukazującymi ich długość. Niestety dopiero wieczorem umyję włosy, więc na zdjęciach nie są w rewelacyjnej formie. Co do farbowania- boję się że mi wypadną wszystki włosy, ale jeśli mi doradzicie jakiś kolor to może zaryzykuję

Liczę na Was!!!