Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III - Strona 115 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-10-25, 19:58   #3421
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Ewcia, ja robiłam bez żadnej rozgrzewki to 8 min abs wystarczająco się rozgrzewałam w trakcie heh

mgiełka-prześlicznie Ci w tym jasnym blondzie wracaj do niego!!

dziewczyny co to vitapilu, to kiedyś zrobiłam rozeznanie u pani farmeceutki i powiedziała, że to obecnie najlepszy na rynku suplement na włosy ma wszystko czego tylko im potrzeba
infatuated jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:08   #3422
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
dziekuje az taka wysoka nie jestem raczej sredniego wzrostu (170cm), wysoka to jest moja mama ma 175cm Tu moj plaszczyk
http://www.allegaleria.pl/images/8eh...23w394mrcy.jpg
W porównaniu ze mną, to jesteś wysoka
No płaszczyk śliczny już zima Ci nie straszna, jak masz takiego puszka w szafie
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:11   #3423
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Snow moja mama to jest dopiero wysoka, ma 180cm
czyli co byś polecała na włosy, paznokcie i cerę oprócz skrzypovity??

infatuated dziś był pierwszy dzień potem trochę rozciągania i koniec a co do vitapilu to tylko na włosy tak??
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:20   #3424
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość
A mogłabyś/mogłybyście polecić jakieś konkretne farby/firmy. Ja do tej pory prócz tego Garniera, użyłam Wellatonu, ale spierał się bardzo na żółto, no i casting - super szybko się zmywa z moich włosów, parę myć i nie ma.
A jaki masz odrost? Ciężko się rozjaśnia?
Moje sugestie:

http://www.palette.pl/nasze-produkty...ienie-palette/

http://www.urodaikosmetyki.pl/loreal...w-97,2621.html

http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...w=1280&bih=551

ale nie jestem w tym temacie zakorzeniona, także aż tak moją opinią się nie sugeruj popytaj jeszcze dziewczyn
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:22   #3425
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
W porównaniu ze mną, to jesteś wysoka
No płaszczyk śliczny już zima Ci nie straszna, jak masz takiego puszka w szafie
hehe no ja juz nie moge doczekac sie zimy dziekuje

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Snow moja mama to jest dopiero wysoka, ma 180cm
czyli co byś polecała na włosy, paznokcie i cerę oprócz skrzypovity??

infatuated dziś był pierwszy dzień potem trochę rozciągania i koniec a co do vitapilu to tylko na włosy tak??
Uuu no to rzeczywiscie wysoka Ewciu nie wiem, musisz sama zdecydowac, mysle zebys myslalam pomiedzy ha-pantotenem a vitapilem, z innych raczej nie ma czegos mocno zachwalanego A moze merz special? Tez ma dobre opinie, czytalam kilka


Infatuated zdradz mi prosze jak masz zamiar uwinac sie z tym farbowaniem w 10min? Pewnie ktos Ci pomoze nie? I bedziesz klasc najpierw na odrost i pozniej przeciagniesz czy jak?
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2010-10-25 o 20:24
snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:28   #3426
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
hehe no ja juz nie moge doczekac sie zimy dziekuje
No mi jakoś nie spieszno do zimnych i długich wieczorów, chociaż w śnieżku bym się potaplała czasem
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:33   #3427
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Uuu no to rzeczywiscie wysoka Ewciu nie wiem, musisz sama zdecydowac, mysle zebys myslalam pomiedzy ha-pantotenem a vitapilem, z innych raczej nie ma czegos mocno zachwalanego A moze merz special? Tez ma dobre opinie, czytalam kilka
Snow wzięłabym ten vitapil, ale przeczytałam, że może on źle wpływac na cerę trądzikową, a poza tym ma tylko jedno działanie, na włosy, a ten Ha-Pantoten jest na włosy, skórę i paznokcie co myślisz??
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:35   #3428
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
A jaki masz odrost? Ciężko się rozjaśnia?
Moje sugestie:

http://www.palette.pl/nasze-produkty...ienie-palette/

http://www.urodaikosmetyki.pl/loreal...w-97,2621.html

http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...w=1280&bih=551

ale nie jestem w tym temacie zakorzeniona, także aż tak moją opinią się nie sugeruj popytaj jeszcze dziewczyn
Dziękuję _eNchaNted_ ta Palette wygląda super, ale podobno Palette to najgorsze farby, przyjnajmniej jeśli chodzi o ciemniejsze odcienie, bo zawsze wychodzą ciemniej niż na opakowaniu. Jak to jest z blondami?
Bunny oceniła mój odrost na 6. Myślę, że nie jest jakoś wibitnie oporny na rozjaśnianie.
mgielka321 jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:42   #3429
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Snow wzięłabym ten vitapil, ale przeczytałam, że może on źle wpływac na cerę trądzikową, a poza tym ma tylko jedno działanie, na włosy, a ten Ha-Pantoten jest na włosy, skórę i paznokcie co myślisz??
Mowi sie ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego Ja oczywiscie akurat w tym przypadku sie z tym nie zgodze, bo bardzo chwale sobie ha-pantoten Jezeli wyczytalas o tym tradziku to moze lepiej nie ryzykuj i kup ten ha-pantoten lub co tam chcesz innego
Buahhot od niedawna tez bierze ha-pantoten, moze spytaj sie jej o wrazenia, czy jakies juz w ogole sa, np z cera czy czym kolwiek

Mgielka nie pisz tu przy Bunny zle o palette bo to jej ulubiona farba jest Zreszta chyba nikt jeszcze tu z tych ktore sprobowaly nie powiedzialy zlego slowa o palette. Sa to najlepiej rozjasniajace farby drogeryjne! Co do ciemnych kolorow sie nie wypowiem bo nigdy nic nie czytalam na ten temat ani nie robilam.
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2010-10-25 o 20:44
snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-25, 20:54   #3430
kaps
Zakorzenienie
 
Avatar kaps
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 620
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Mgielka: można wiedzieć jaką farbą i na jakich włosach uzyskałaś ten kolor z ostatniego zdjęcia?
__________________
Klasa przede wszystkim, żadnych dramatów.
kaps jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:01   #3431
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

Mgielka nie pisz tu przy Bunny zle o palette bo to jej ulubiona farba jest Zreszta chyba nikt jeszcze tu z tych ktore sprobowaly nie powiedzialy zlego slowa o palette. Sa to najlepiej rozjasniajace farby drogeryjne! Co do ciemnych kolorow sie nie wypowiem bo nigdy nic nie czytalam na ten temat ani nie robilam.
No ja właśnie mówię o ciemnych kolorach, o blond nie mam pojęcia, a widzę, że w tym wątku się bardzo często przewija Palette

---------- Dopisano o 21:01 ---------- Poprzedni post napisano o 20:57 ----------

Cytat:
Napisane przez kaps Pokaż wiadomość
Mgielka: można wiedzieć jaką farbą i na jakich włosach uzyskałaś ten kolor z ostatniego zdjęcia?
To był sprany lodowy blond Castinga, a wcześniej Wellaton 9.0 Tutaj masz "drogę" moich włosów http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=426149
mgielka321 jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:10   #3432
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość
No ja właśnie mówię o ciemnych kolorach, o blond nie mam pojęcia, a widzę, że w tym wątku się bardzo często przewija Palette

---------- Dopisano o 21:01 ---------- Poprzedni post napisano o 20:57 ----------


To był sprany lodowy blond Castinga, a wcześniej Wellaton 9.0 Tutaj masz "drogę" moich włosów http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=426149
A jak u Ciebie sprawdzil sie ten lodowy blond? Dobrze rozjasnil odrost? Zmywal sie kolor szybko?
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:15   #3433
kaps
Zakorzenienie
 
Avatar kaps
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 620
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

mgielka: dzięki wielkie świetnie Ci w tych włosach!

Dziewczyny, jak myślicie mogę nałożyć tą farbę palette na rozjaśniane włosy? http://www.palette.pl/nasze-produkty...ienie-palette/ Chciałabym osiągnąć ładny, złoty blond, a niestety na fryzjera mnie chwilowo nie stać. Dodam, że farbowałam je już 2 razy od rozjaśniania, ale za każdym razem wychodziły mniej lub bardziej szare...
__________________
Klasa przede wszystkim, żadnych dramatów.
kaps jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:17   #3434
rabbitka
Rozeznanie
 
Avatar rabbitka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kraków/Edinburgh
Wiadomości: 626
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cześć Dziewczyny, ja ostatnio pisałam, że nie dokupuje kosmetyków do włosów, a dzisiaj znów wpadłam w szał zakupowy bo dorwałam tanio biosilka u siebie i wróciłam do domu z jedwabiem, odżywką pogrubiającą i mleczkiem do prostowania... TŻ od razu zapytał jak zobaczył siateczkę ile z tego, co kupiłam jest do włosów.. to chyba już uzależnienie!
Mgielka moim zdaniem zdecydowanie bardziej Ci pasuje kolor z ostatniego zdjęcia, buzia wygląda promiennie trzymam kciuki, żeby Ci się teraźniejszy kolor wypukał!
poza tym, też kończę skrzypovitę niedługo ale mam jeszcze jedno opakowanie nie otwarte, to chyba będę kontynuować :P zresztą po niej też mam już kupione u siebie tabletki perfectil skin hair and nails na 3 miesięczną kuracje... ale ze mnie chomik się zrobił..
__________________
Let us all be Dinosaurs
and Lovely Other Dinosaurs
together.

18.6.14


rabbitka jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:27   #3435
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
A jak u Ciebie sprawdzil sie ten lodowy blond? Dobrze rozjasnil odrost? Zmywal sie kolor szybko?
Tzn. tak, zaraz po kolorek był bardzo ładny, równy, chłodny ale nie szaro-bury jak ten teraz No tylko kilka myć włosów (a używam joanny z apteczki babuni - czyli bez silikonu) i niewiele zostało z koloru. Tam w tym linku do moich włosów w metamorfozach jest parę zdjęć 2 tyg. po farbowaniu tym lodowym blondem, możesz sobie looknąć Ale z kolei odrost rozjaśniał dość słabo, bo tam gdzie miałam bardzo jasne po wellatonie to pozostało jasne po spraniu castingu, a w miarę jak włosy rosły (2 castingi na przestrzeni 3 miesięcy) to tą część włosów, którą już pokrywał tylko casting teraz miałam już taką złoto-nijaką, czyli wydaje mi się, że on baaardzo znów tak nie rozjaśniał tych moich włosów. Ale tak jak mówię, jestem nowa w temacie i nie wiem czy moja teoria ma przełożenie na praktykę

Edytowane przez mgielka321
Czas edycji: 2010-10-25 o 21:32
mgielka321 jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:30   #3436
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość
Tzn. tak, zaraz po kolorek był bardzo ładny, równy, chłodny ale nie szaro-bury jak ten teraz No tylko kilka myć włosów (a używam joanny z apteczki babuni - czyli bez silikonu) i niewiele zostało z koloru. Tam w tym linku do moich włosów w metamorfozach jest parę zdjęć 2 tyg. po farbowaniu tym lodowym blondem, możesz sobie looknąć
Dziekuje juz widzialam zdj w Twoim watku Swoja droga niesamowita przemiana - GRATULUJE A tego szamponu to uzywasz moze z mlekiem i miodem? Bo jesli tak to on ociepla kolor i moglbyc przyczyna
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:35   #3437
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Dziekuje juz widzialam zdj w Twoim watku Swoja droga niesamowita przemiana - GRATULUJE A tego szamponu to uzywasz moze z mlekiem i miodem? Bo jesli tak to on ociepla kolor i moglbyc przyczyna
Tam edytowałam i zrobiłam dopiskę w poprzednim poście jeszcze.

Tak chodzi o ten szmpon z mlekiem i miodem. Dziękuję, ja jkestem też z tej przemiany bardzo zadowolona, chociaż teraz nikt mi nie wierzy ile mam lat hehe
mgielka321 jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:43   #3438
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Yatamanka robilam Castingiem i bylam zadowolona, potem mialam lekko wysuszone włosy ale nie jakoś mocno

No wychodzi mi lato i zima-ale zima musi miec jasne oczy?

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-25 o 21:45
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-25, 21:58   #3439
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Mowi sie ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego Ja oczywiscie akurat w tym przypadku sie z tym nie zgodze, bo bardzo chwale sobie ha-pantoten Jezeli wyczytalas o tym tradziku to moze lepiej nie ryzykuj i kup ten ha-pantoten lub co tam chcesz innego
Buahhot od niedawna tez bierze ha-pantoten, moze spytaj sie jej o wrazenia, czy jakies juz w ogole sa, np z cera czy czym kolwiek
dzięki Snow

Buahhot to w takim razie jak wrażenia po Ha-Pantoten?? a Ty bierzesz Optimum czy jaki??
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-25, 22:11   #3440
kiciamała
Zadomowienie
 
Avatar kiciamała
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 332
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Yatamanka robilam Castingiem i bylam zadowolona, potem mialam lekko wysuszone włosy ale nie jakoś mocno

No wychodzi mi lato i zima-ale zima musi miec jasne oczy?
nie od jasnych po ciemne az do czarnych intensywnie zabarwione,
Myslalam ze masz niebieskie
__________________
Paulinka 13.11.2006

Natalia 24.09.2008


1%dla Karolinki http://www.karolina_pietrzak.ecom.com.pl/
kiciamała jest offline  
Stary 2010-10-25, 22:12   #3441
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
dzięki Snow

Buahhot to w takim razie jak wrażenia po Ha-Pantoten?? a Ty bierzesz Optimum czy jaki??
tak, biorę Ha-pantoten optimum, ale dopiero niecałe 3tygodnie niewiele moge powiedziec, ale napewno to ze nie wyskakują mi zadne pryszcze nie zaluje ze sie zdecydowalam sie go kupic bo kiedys kupilam skrzypowite (wtedy byla czesto reklamowana) i nie bylo zadnych efektow (po 3ech miesiacach)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2010-10-25, 22:32   #3442
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Dziewczynki przyszłam sie pochwalic ze kupiłam dekolor chantal
wiec nie ma wyjscia
sciagac bede po wszystkich swietych
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2010-10-25, 22:37   #3443
wiszer
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 93
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Dziewczyny mam do Was pytanie. Czytalam dosc sporo na temat farb, ale ciezko mi podjac decyzje. Mialam wlosy ciemny blond, bylam 2 tygodnie temu u fryzjera i pofarbowane zostaly 9.32b czyli bardzo jasny blond zlocisty z Renee Blanche z woda 12%. Kolor na poczatku byl złocisto-rudawy, teraz troche sie wypłukał, wygląda naturalniej, ale połysk jest miedziany. Czytalam, ze farby perlowe maja barwik fioletowy, a popielate niebieski. Zniwelowac pomaranczowy mozna niebieskim, ale czy wtedy nie wyjda szare? Chcialabym dosc naturalnie wygladajacy blond zimny, czy myslicie ze pomieszanie farby 10.2 z 10.1 i 9% woda bedzie mialo sens? I jaki bedzie efekt? Najbardziej zalezy mi sie na pozbyciu sie rudosci.
wiszer jest offline  
Stary 2010-10-25, 23:19   #3444
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Dziewczyny miałam trochę czasu i zafarbowałam wlosy dzisiaj.
Stockholmem. Trzymalam 50 minut na odrostach i potem dałam na całość na 10 minut. Wstawię zdjecia z lampą z lekko wilgotnymi włosami, jutro dam lepsze. Jestem zaskoczona efektem. Na plus.
Z lampą sie odróżnia kolor wlosow a odrostów, ale jutro wstawię w swietle dziennym, a kolor nie odroznia sie wiele. Ale w rzeczywistosci złapało bardzo dobrze

Jakośc tych zdjec jest kiepska. Nie usunę ich oczywiscie, ale jutro wkleje dzienne, bo te jednak przekłamuja kolor. Ten odrost wydaje sie jakis szary? i mocno sie blyszczy

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-25 o 23:25
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-25, 23:21   #3445
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Czesc dziewczynki
chcialam sie Wam pochwalic ze dostalam prace!!! na 1/2 etatu w sklepie z garniturami i odzieza damska i meska dziisaj bylam pierwszy dzien i bylo calkiem spoko to moja pierwsza praca.. bardzo sie balam ale niepotrzebnie! zobaczymy jak bedzie dalej..
co do wloskow to nadal prosze o rady bo nie mam pojecia jak zrownac kolor, a odrost robi sie coraz wiekszy.
Bunny ponawiam prosbe do Ciebie o rade w tej sprawie
moje fotki sa na str.107 post 3199
hopemagda, jaka farbka Ty robilas ostatnio? i na jakim poziomie masz swoje naturalne wloski?
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2010-10-25, 23:24   #3446
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny miałam trochę czasu i zafarbowałam wlosy dzisiaj.
Stockholmem. Trzymalam 50 minut na odrostach i potem dałam na całość na 10 minut. Wstawię zdjecia z lampą z lekko wilgotnymi włosami, jutro dam lepsze. Jestem zaskoczona efektem. Na plus.
Z lampą sie odróżnia kolor wlosow a odrostów, ale jutro wstawię w swietle dziennym, a kolor nie odroznia sie wiele. Ale w rzeczywistosci złapało bardzo dobrze
Ty to jestes blyskawica Z tego co widac to bardzo, bardzo przyzwoicie wyszlo A mowie Wam od nie wiem kiedy ze to swietna farba Nie wiem jak to wyglada w realu ale z tych zdj wyglada na to ze odrost troche lepiej Ci rozjasnilo niz Yattamance na wodzie 12%? Wstaw jutro fotki w dzien
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-25, 23:24   #3447
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny miałam trochę czasu i zafarbowałam wlosy dzisiaj.
Stockholmem. Trzymalam 50 minut na odrostach i potem dałam na całość na 10 minut. Wstawię zdjecia z lampą z lekko wilgotnymi włosami, jutro dam lepsze. Jestem zaskoczona efektem. Na plus.
Z lampą sie odróżnia kolor wlosow a odrostów, ale jutro wstawię w swietle dziennym, a kolor nie odroznia sie wiele. Ale w rzeczywistosci złapało bardzo dobrze
jaki masz naturalny kolor wloskow? na jakim poziomie? ale cos mi sie kojarzy ze chyba sredni blond.. to by tlumaczylo taki ladny kolor! pieknie! zazdroszcze!! czekam jeszcze na fotki w swietle dziennym
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2010-10-25, 23:48   #3448
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

snowhitee na pewno mi lepiej rozjasnilo niz Yatamance, bo w lustrze nie widzę w ogole praktycznie różnicy. Tylko że mowie ze na zdjęciach to wyglada inaczej.
Farba super, ale nie kazdemy chyba złapie.
Jak trzymałam ją kiedyś 20-30 min to mialam zołtawy odrost.


kochaneczka naturalny mam blond na poziomie 7, popielaty.
Dziekuje
Jutro wstawie lepsze zdjecia zeby ratowac swoje dobre imię

---------- Dopisano o 23:48 ---------- Poprzedni post napisano o 23:31 ----------

Cytat:
Napisane przez wiszer Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam do Was pytanie. Czytalam dosc sporo na temat farb, ale ciezko mi podjac decyzje. Mialam wlosy ciemny blond, bylam 2 tygodnie temu u fryzjera i pofarbowane zostaly 9.32b czyli bardzo jasny blond zlocisty z Renee Blanche z woda 12%. Kolor na poczatku byl złocisto-rudawy, teraz troche sie wypłukał, wygląda naturalniej, ale połysk jest miedziany. Czytalam, ze farby perlowe maja barwik fioletowy, a popielate niebieski. Zniwelowac pomaranczowy mozna niebieskim, ale czy wtedy nie wyjda szare? Chcialabym dosc naturalnie wygladajacy blond zimny, czy myslicie ze pomieszanie farby 10.2 z 10.1 i 9% woda bedzie mialo sens? I jaki bedzie efekt? Najbardziej zalezy mi sie na pozbyciu sie rudosci.
Nie znam tych farb, masz moze ich paletę?

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-25 o 23:37
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 09:26   #3449
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Snow moja mama to jest dopiero wysoka, ma 180cm
czyli co byś polecała na włosy, paznokcie i cerę oprócz skrzypovity??

infatuated dziś był pierwszy dzień potem trochę rozciągania i koniec a co do vitapilu to tylko na włosy tak??
ja też wczoraj robiłam dzis bedzie dzien 2 co do vitapilu to ja koncze opakowanie, zostały mi 3 tabletki jeszcze! na początku może cera rzeczywiście trochę się pogorszyła ale piłam jednoczesnie pokrzywę, która oczyszcza także nie wiem co było przyczyną włosy podniesione, mniej wypadają, ładnie się układają i jakby wizualnie grubsze, ale pewnie za krótko brałam żeby były konkretne zmiany. Co do tabletek na cere i paznokcie to brałam kiedyś też DROMIN i MERZ SPEZIAL DRAGEES i po tych drugich były naprawde super efekty, wiec się zastanawiam czy by do nich nie wrócic

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
hehe no ja juz nie moge doczekac sie zimy dziekuje



Uuu no to rzeczywiscie wysoka Ewciu nie wiem, musisz sama zdecydowac, mysle zebys myslalam pomiedzy ha-pantotenem a vitapilem, z innych raczej nie ma czegos mocno zachwalanego A moze merz special? Tez ma dobre opinie, czytalam kilka


Infatuated zdradz mi prosze jak masz zamiar uwinac sie z tym farbowaniem w 10min? Pewnie ktos Ci pomoze nie? I bedziesz klasc najpierw na odrost i pozniej przeciagniesz czy jak?
płaszczyk śliczny, widać że cieplutki to się zimy nie musisz bać
oo własnie, o tych merz spezialach mówiłam
podobno dobrze też jest łykać tran szczegoólnie teraz jak zima nadchodzi..

hm co do excellki, ja mam zamiar najpierw zrobić próbę na szerokim dość pasmie spod spodu żeby dobrze kolor potem określić i jak bedzie ok to kłade od razu na 10 min, bez bawienia sie w odrosty już tak myśle o tym w kółko, ze dziś mi się nawet śniły te farby stałam w rossmanie i była wyprzedaż excellek a akurat 9.13 nie było ;( hhahaa

Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość
Dziękuję _eNchaNted_ ta Palette wygląda super, ale podobno Palette to najgorsze farby, przyjnajmniej jeśli chodzi o ciemniejsze odcienie, bo zawsze wychodzą ciemniej niż na opakowaniu. Jak to jest z blondami?
Bunny oceniła mój odrost na 6. Myślę, że nie jest jakoś wibitnie oporny na rozjaśnianie.
taak zdecydowanie! robilam dawno temu ciemnym blondem to wyszedł jak brąz..brr nigdy wiecej :P extra Ci w jasnym blondzie, ja to bym Cie widziała w poziomie 9 nawet 10 super promiennie


Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny miałam trochę czasu i zafarbowałam wlosy dzisiaj.
Stockholmem. Trzymalam 50 minut na odrostach i potem dałam na całość na 10 minut. Wstawię zdjecia z lampą z lekko wilgotnymi włosami, jutro dam lepsze. Jestem zaskoczona efektem. Na plus.
Z lampą sie odróżnia kolor wlosow a odrostów, ale jutro wstawię w swietle dziennym, a kolor nie odroznia sie wiele. Ale w rzeczywistosci złapało bardzo dobrze

Jakośc tych zdjec jest kiepska. Nie usunę ich oczywiscie, ale jutro wkleje dzienne, bo te jednak przekłamuja kolor. Ten odrost wydaje sie jakis szary? i mocno sie blyszczy
ale srebrzyscie aaah powiało chłodem ! dodaj w dziennym to zobaczymy co i jak

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
Czesc dziewczynki
chcialam sie Wam pochwalic ze dostalam prace!!! na 1/2 etatu w sklepie z garniturami i odzieza damska i meska dziisaj bylam pierwszy dzien i bylo calkiem spoko to moja pierwsza praca.. bardzo sie balam ale niepotrzebnie! zobaczymy jak bedzie dalej..
co do wloskow to nadal prosze o rady bo nie mam pojecia jak zrownac kolor, a odrost robi sie coraz wiekszy.
Bunny ponawiam prosbe do Ciebie o rade w tej sprawie
moje fotki sa na str.107 post 3199
hopemagda, jaka farbka Ty robilas ostatnio? i na jakim poziomie masz swoje naturalne wloski?
gratulacje z powodu dostania pracy oby się przyjemnie pracowało i samych miłych klientow

EDIT: własnie oglądam merz speziale na allegro pojawiła się też ich jakaś nowa formuła 'haar activ' http://allegro.pl/merz-spezial-haar-...288379377.html
sklad baarrdzo ciekawy
no i tradycyjna formuła http://allegro.pl/merz-spezial-drage...291805160.html

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2010-10-26 o 10:05
infatuated jest offline  
Stary 2010-10-26, 09:50   #3450
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

kochaneczka mozesz położyć stokholm z 12% albo jakąś inną farbe profesjonalna z hurtowni popielatą. Wtedy zgasisz rude.
Jaki ty masz poziom naturali? Jaki poziom farby chcesz osiągnąć?
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, brzydkie pasemka, farbowanie, pasemka

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:10.