Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III - Strona 119 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-10-26, 18:51   #3541
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
i

Dziewczyny dziś był taki ładny słoneczny dzień i jak chodziłam po mieście to gdzie nie gdzie widziałam się w lustrach,szybach sklepów i muszę powiedzieć ze ten mój kolor to już nie wiele z niego zostaje a dopiero jetem tydzień i dwa dni po farbowaniu.
Ostatnio przez moja głowę przewijają się myśli o takim leciutkim brązie.Taki świetlisty błyszczący brazik.Czy ja wariuje już?????????

Snow
Ja łykam już tran od dwóch miesięcy i nie zauważyłam popędu na jedzonko.A za tydzień tez chce kupić Merz spezial.
Ja kiedys lykalam i odczulam ten wzmozony apetyt Moja mama tez podaje tran siostrze (ma 4,5lata) aby miala lepszsy apetyt bo to niejadek straszny a jest w takim wieku ze musi jesc.
A etraz tak kochana co Ty juz kombinujesz? Jakie brazowe wlosy? No cos ty Twoj kolor po lorealu jest przeciez przepiekny i jak dla mnie i tak juz dosc ciemny Tobie tak pieknie pasuje blond, poza tym jestes za blada na braz, bedziesz sie zle czuc, i w ogole to przeciez ciemne kolorki postarzaja a my chcemy wygladac mlodo i promiennie I tak juz zrobilas wielki krok z tym przyciemmniem, tyle narazie wystarczy Sprobuj tej excell'ki 9.13 jak znajdziesz a jak nie to daj jeszcze szanse excellence 8.13, moze za trzecim razem kolor juz bardziej "wbije" sie w Twoje wlosieta
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-26, 18:53   #3542
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
infatuated
Oj moja droga to Tobie to na pewno ta 9.13 by ładnie równiutko złapała.Nie to co u mnie z moim niskim poziomem.No ale do rzeczy tak dobrze to określiłaś 9 to poziom 1 popiel 2 to złocisty,bezowy odcień.
Ale widzisz u mnie niby tez ten exellence było to samo a jak to się ma teraz to pomijając odrosty jest chłodny odcień ale czy beżu to bym nie powiedziała.Dziś chciałam lukać na 9.13 i u mnie w rosmanie tez go nie było.Poszłam do innej drogerii i tez nima
Teraz zaczynam polowanie na niego

Dziewczyny dziś był taki ładny słoneczny dzień i jak chodziłam po mieście to gdzie nie gdzie widziałam się w lustrach,szybach sklepów i muszę powiedzieć ze ten mój kolor to już nie wiele z niego zostaje a dopiero jetem tydzień i dwa dni po farbowaniu.
Ostatnio przez moja głowę przewijają się myśli o takim leciutkim brązie.Taki świetlisty błyszczący brazik.Czy ja wariuje już?????????

Snow
Ja łykam już tran od dwóch miesięcy i nie zauważyłam popędu na jedzonko.A za tydzień tez chce kupić Merz spezial.
hehe no załame się jak niby w numerkach jest 1 -popiel, 3- bez ...
a jutro wyjdzie mi rudy tak czy inaczej-jutro próba 9.13 na pasmie, najwyzej 35 zł najwyzej wyrzuce w błoto no 9.13 nie ma w rossmanie, musisz gdzie indziej poszukac-ja do carrfoura smigne rano i zrobie od razu farbowanie żeby w dziennym świetle dobrze polukać co i jak
dla Ciebie mysle ze w kwestii przyciemnienia 8.13 bedzie ok, nie bedzie się tak wypłukiwał.
Brązu nie rób!!!

ok ja też kupie merz spezial
infatuated jest offline  
Stary 2010-10-26, 18:56   #3543
wiszer
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 93
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

http://www.pudelek.pl/artykul/28096/...malgosia_bela/

Jaki to kolor blondu? Jakiej farby uzyc by go uzyskac?
wiszer jest offline  
Stary 2010-10-26, 18:57   #3544
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
hehe no załame się jak niby w numerkach jest 1 -popiel, 3- bez ...
a jutro wyjdzie mi rudy tak czy inaczej-jutro próba 9.13 na pasmie, najwyzej 35 zł najwyzej wyrzuce w błoto no 9.13 nie ma w rossmanie, musisz gdzie indziej poszukac-ja do carrfoura smigne rano i zrobie od razu farbowanie żeby w dziennym świetle dobrze polukać co i jak
dla Ciebie mysle ze w kwestii przyciemnienia 8.13 bedzie ok, nie bedzie się tak wypłukiwał.
Brązu nie rób!!!

ok ja też kupie merz spezial
3 to zlocisty a 2 opalizujacy , 1 wiadomo popiel
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:03   #3545
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
3 to zlocisty a 2 opalizujacy , 1 wiadomo popiel
3 to złocisty/beż? dobrze mysle?
infatuated jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:05   #3546
kiciamała
Zadomowienie
 
Avatar kiciamała
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 332
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Adzio kochana ,slonce dzis chyba za mocno przyswiecilo. Jaki brazowy ? To sie wyplucze do parszywego pomaranczu albo jakiegos brudnego rudego.... to bys dopiero plakala. A buzka tez nie bedzie ci ladnie wygladac

troche minie zanim sie osadza barwniki ale narazie nie szalej

Snow ja po tranie zawsze sie chichotalam jakis pozytywne dzialanie mial na mnie, zero depresji i bekow o nic
Tez mam zamiar corce podawac , fajnie ze na apetyt dziala, dzieki zmotywowalas mnie do zakupu
__________________
Paulinka 13.11.2006

Natalia 24.09.2008


1%dla Karolinki http://www.karolina_pietrzak.ecom.com.pl/
kiciamała jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:06   #3547
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
3 to złocisty/beż? dobrze mysle?
Nie wiem czy zlocisty to bez? Chyba ze taki cieply ja juz nie wiem

Kiciamala alez nie ma za co
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2010-10-26 o 19:07
snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:08   #3548
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Princesska kusisz tymi soczewkami chyba tez sobie kupię

Snow no właśnie dziś mi przyszedł ten TREsemme będę testowac za niedługo

No to dziewczyny co mam kupic?? vitapil biotyna czy ten mertz special??
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels

Edytowane przez EwCiA000
Czas edycji: 2010-10-26 o 19:10
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:11   #3549
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Ja kiedys lykalam i odczulam ten wzmozony apetyt Moja mama tez podaje tran siostrze (ma 4,5lata) aby miala lepszsy apetyt bo to niejadek straszny a jest w takim wieku ze musi jesc.
A etraz tak kochana co Ty juz kombinujesz? Jakie brazowe wlosy? No cos ty Twoj kolor po lorealu jest przeciez przepiekny i jak dla mnie i tak juz dosc ciemny Tobie tak pieknie pasuje blond, poza tym jestes za blada na braz, bedziesz sie zle czuc, i w ogole to przeciez ciemne kolorki postarzaja a my chcemy wygladac mlodo i promiennie I tak juz zrobilas wielki krok z tym przyciemmniem, tyle narazie wystarczy Sprobuj tej excell'ki 9.13 jak znajdziesz a jak nie to daj jeszcze szanse excellence 8.13, moze za trzecim razem kolor juz bardziej "wbije" sie w Twoje wlosieta
Tak tak kochana nie przejdzie bez próby u mnie.Ten 8.13 exellene jest piękny to fakt ale żeby chciał zostać taki jak po farbowaniu to będę prze szczęśliwa.Nie tak tylko pomyślałam nad tym brązem na razie będę blondi.Dziękuje
infatuated
To już jutro wielki dzień.O matko już nie mogę się doczekać relacji z Twoich ust.
Ja tez będę szukać tego 9,13 ale czy znajdę?
Najbardziej się obawiam uwijania się z Ta farba w 10 minut.Zwłaszcza ze najpierw muszę zrobić odrost a dopiero resztę.A to może potrwać.Hmmm zobaczymy co ja znowu wyczaruje
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:12   #3550
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Princesska kusisz tymi soczewkami chyba tez sobie kupię

Snow no właśnie dziś mi przyszedł ten TREsemme będę testowac za niedługo

No to dziewczyny co mam kupic?? vitapil biotyna czy ten mertz special??
a jaki kolor byś chciała??
i daj znać jak ten TREsemme bo też nad nim myślałam
na kwc ma dobre opinie,a nie jest taki drogi
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:16   #3551
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez kiciamała Pokaż wiadomość
Adzio kochana ,slonce dzis chyba za mocno przyswiecilo. Jaki brazowy ? To sie wyplucze do parszywego pomaranczu albo jakiegos brudnego rudego.... to bys dopiero plakala. A buzka tez nie bedzie ci ladnie wygladac

troche minie zanim sie osadza barwniki ale narazie nie szalej

Snow ja po tranie zawsze sie chichotalam jakis pozytywne dzialanie mial na mnie, zero depresji i bekow o nic
Tez mam zamiar corce podawac , fajnie ze na apetyt dziala, dzieki zmotywowalas mnie do zakupu
Tak ,tak to słońce mnie dziś wnerwiło jak widziałam się w witrynach to myślałam ze nie wytrzymam.No nic będę twarda zwłaszcza ze i tak nie będzie pasować przez to ze mam jasna karnacje.Boże co ja wymyślam.Nie no będę wierna jednak ukochanego blond.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:18   #3552
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Princesska kusisz tymi soczewkami chyba tez sobie kupię

Snow no właśnie dziś mi przyszedł ten TREsemme będę testowac za niedługo

No to dziewczyny co mam kupic?? vitapil biotyna czy ten mertz special??
Chyba najlepszy merz ale tez najdrozszy

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Tak tak kochana nie przejdzie bez próby u mnie.Ten 8.13 exellene jest piękny to fakt ale żeby chciał zostać taki jak po farbowaniu to będę prze szczęśliwa.Nie tak tylko pomyślałam nad tym brązem na razie będę blondi.Dziękuje
infatuated
To już jutro wielki dzień.O matko już nie mogę się doczekać relacji z Twoich ust.
Ja tez będę szukać tego 9,13 ale czy znajdę?
Najbardziej się obawiam uwijania się z Ta farba w 10 minut.Zwłaszcza ze najpierw muszę zrobić odrost a dopiero resztę.A to może potrwać.Hmmm zobaczymy co ja znowu wyczaruje
Kochana dokladnie o to samo sie obawiam, jak uwinelabym sie z ta farba w 10min razem z polozeniem najpierw na odrosty No nie wiem
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:21   #3553
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
a jaki kolor byś chciała??
i daj znać jak ten TREsemme bo też nad nim myślałam
na kwc ma dobre opinie,a nie jest taki drogi
jasne, że zdam relacje

soczewki to te http://allegro.pl/big-eyes-kolorowe-...280174122.html

Zielone i Fioletowe

---------- Dopisano o 19:21 ---------- Poprzedni post napisano o 19:18 ----------

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Chyba najlepszy merz ale tez najdrozszy
no niby tak, ale może też byc słabszy, bo go się je dwa razy dziennie no to nie wiem który...
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:30   #3554
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

ja kupie merz spezial, bo już go kiedyś brałam, co prawda dawno temu ale pamietam że efekty były super i to w miare szybko

Dziewczyny, jutro zdam relacje po 9.13 jak tylko bede 'po' kupie farbe w drodze na zajęcia i od razu jak przyjdę to się zabieram koło 14 powinno być już po wszystkim a teraz lece się uczyć do kolokwium, także miłego wieczorku wszystkim !
infatuated jest offline  
Stary 2010-10-26, 19:37   #3555
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
jasne, że zdam relacje

soczewki to te http://allegro.pl/big-eyes-kolorowe-...280174122.html

Zielone i Fioletowe

---------- Dopisano o 19:21 ---------- Poprzedni post napisano o 19:18 ----------


no niby tak, ale może też byc słabszy, bo go się je dwa razy dziennie no to nie wiem który...
Ładne są ciekawe czy na żywo też się tak błyszczą bo jak widzę w tym pudełku to wyglądają na takie zwyklaki
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 20:06   #3556
EwCiA000
Zadomowienie
 
Avatar EwCiA000
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle
Wiadomości: 1 534
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Infatuated to czekamy na relacje

Princesska to które byś radziła?? oprócz tych co wklejałaś do nich link
__________________
ognista rudość
żelki na swoich
studentka II roku Pedagogiki

TŻ 13.12.2010

No one is perfect...We're just people- not angels
EwCiA000 jest offline  
Stary 2010-10-26, 20:42   #3557
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

snowhitee ale uwierz mi ze nie widac zeby bardzo cieply był, nie odroznia sie zbyt od reszty.
Nastepnym razem zobacze-mam jeszcze jeden Stockholm i Wellaton, ale chyba wezme Stockholm zeby zobaczyć czy odrost juz pofarbowany cos zmienia kolor.

Adzi a powiedz mi jaki braz chodzi Ci po głowie?
Nie martw sie ze kombinujesz, mi rudy,czerwonym rubinowy chodzi po głowie juz od kilku lat i w końcu wiem ze sie zdecyduje kiedys

Princeska dla mnie blond, z tych zdjec co wstawilas.
A co zamierzasz?

Dziewczyny powiedzcie mi szybko jak to jest bo Wy sie znacie-kiedys wiadomo zrobie sobie ten rudy, ale jesli mam bardzo jasna twarz, z rumiencami, ale nie miejscowymi, ona ma taki rozowawy poblask (mam cienką skóre, po prpstu naczynia mi przeswituja) to lepiej walnąc sobie miedz czy czerwien?
Wiem że nie ten watek, ale kogo mam zapytac
To i tak dopiero w wakacje zrobie jak już

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-26 o 20:44
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 20:53   #3558
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Infatuated to czekamy na relacje

Princesska to które byś radziła?? oprócz tych co wklejałaś do nich link
mi się podobają te i podobno są super szczególnie te carribean aqua http://allegro.pl/soczewki-kolorowe-...279652812.html
i te wyglądają ładnie i co najważniejsze są firmowe,a nie jakieś "chińskie" http://allegro.pl/soczewki-kolorowe-...278903016.html

a tu masz link do wątku o kolorowych soczewkach tam znajdziesz dużo zdjęć http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=49652


---------- Dopisano o 20:53 ---------- Poprzedni post napisano o 20:50 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
snowhitee ale uwierz mi ze nie widac zeby bardzo cieply był, nie odroznia sie zbyt od reszty.
Nastepnym razem zobacze-mam jeszcze jeden Stockholm i Wellaton, ale chyba wezme Stockholm zeby zobaczyć czy odrost juz pofarbowany cos zmienia kolor.

Adzi a powiedz mi jaki braz chodzi Ci po głowie?
Nie martw sie ze kombinujesz, mi rudy,czerwonym rubinowy chodzi po głowie juz od kilku lat i w końcu wiem ze sie zdecyduje kiedys

Princeska dla mnie blond, z tych zdjec co wstawilas.
A co zamierzasz?

Dziewczyny powiedzcie mi szybko jak to jest bo Wy sie znacie-kiedys wiadomo zrobie sobie ten rudy, ale jesli mam bardzo jasna twarz, z rumiencami, ale nie miejscowymi, ona ma taki rozowawy poblask (mam cienką skóre, po prpstu naczynia mi przeswituja) to lepiej walnąc sobie miedz czy czerwien?
Wiem że nie ten watek, ale kogo mam zapytac
To i tak dopiero w wakacje zrobie jak już
no właśnie nie wiem
a Ty co byś radziła??
Chciałam narazie pomyć codziennie włosy szamponem przeciwłupieżowym,żeby jak najbardziej wypłukać kolor,a potem może deluxe? albo może już do tej pory wyjdą te nowe XXL-ki? pofarbować i zobaczyć co wyjdzie
myślisz,że to dobry pomysł?
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 20:57   #3559
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Princeska, a kiedy ostatnio robilas włosy i czym?
I ile łacznie raz zafarbowalas ciemnymi kolorami?
Nie wiem czy nie lepiej ściagnac kolor Chantalem niz robic farbami, farba farby nie rozjasni. I po Palette moga Ci wyjsc pomaranczowe włosy w ciapki a szkoda je niszczyc.
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:07   #3560
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Princeska, a kiedy ostatnio robilas włosy i czym?
I ile łacznie raz zafarbowalas ciemnymi kolorami?
Nie wiem czy nie lepiej ściagnac kolor Chantalem niz robic farbami, farba farby nie rozjasni. I po Palette moga Ci wyjsc pomaranczowe włosy w ciapki a szkoda je niszczyc.
farbowałam raz joanną dziki kasztan i raz garnierem "rubin".
A dekoloryzator nie niszczy włosów?? ostatnio farbowałam tak tydzień temu

to o to chodzi tak?? http://allegro.pl/chantal-dekoloryza...280145269.html
a gdzieś w sklepie dostanę?

Edytowane przez BLOND_PRINCESSKA
Czas edycji: 2010-10-26 o 21:09 Powód: .
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:11   #3561
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Ja mialam dekolor w maju, mi nie zniszczyl, a na pewno mniej niz farba rozjasniajaca-bo takiej musiałabyś użyć.
Po farbie moga wyjść cuda-pomarańcz, zolty, czerwony. Musiałabyś farbować kilka razy.
Dekolor robisz raz, tym preparatem co ja robiłam można nawet 3 albo i wiecej-nie pamietam ale na opakowaniu jest napisane-można kilka razy pod rząd i nie powoduje większych zniszczeń. Jest na bazie siarki a nie amoniaku.
Ja bym zrobiła dekolor a potem nalozyla farbe. Jeśli wyjdzie Ci rudy po dekolorze, a tak bedzie bo nakładalas rubin to nałożysz farbe popielatą (popiel gasi rudy? bo nie pamietam dokładnie).
Nalozysz blond na poziomie 9, zwykłą nierozjasniajaca. Za kilkanascie dni nalozysz poziom 10.

A masz zdjecia po rubinie? Wklej fotke opakowania? Mi sie marzy rubin

Zdjecie-moje wlosy po dekolorze trzymanym 15 min i farbie.

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-26 o 21:14
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:14   #3562
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny powiedzcie mi szybko jak to jest bo Wy sie znacie-kiedys wiadomo zrobie sobie ten rudy, ale jesli mam bardzo jasna twarz, z rumiencami, ale nie miejscowymi, ona ma taki rozowawy poblask (mam cienką skóre, po prpstu naczynia mi przeswituja) to lepiej walnąc sobie miedz czy czerwien?
Wiem że nie ten watek, ale kogo mam zapytac
To i tak dopiero w wakacje zrobie jak już
Jak byłam na ostatnich zakupach z przyjaciółką oglądałyśmy farby i powiedziała mi, że ona to mnie w takiej czerwieni widzi Jak przyłożyłam pudełko do buzi - to mówi - oo tak z tymi niebieskimi oczami świetnie to wygląda Potem jeszcze jak robiłam Stockholmem i te rude odrosty miałam (na początku farbowania zanim jeszcze zaczęło się pojaśniać) stwierdziłam, że faktycznie mi pasuje Ale jednak bym się nie zdecydowała.

Ostatnio widziałam reklamę syoss'a i tam babka ma taką czerwień na głowie Świetna jest. Mnie osobiście ciężko jest się wypowiadać bo jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić, ale jak ma się wątpliwości to chyba najłatwiej by było jakbyś sobie zrobiła zdjęcie buzi z przodu, wrzuciła w photoshopa i pokombinowała z kolorami, albo z innego zdjęcia wycięła fryzurę z kolorkiem i nałożyła na swoje zdjęcie. Wtedy łatwiej Ci będzie coś zdecydować - tak myślę
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:17   #3563
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ja mialam dekolor w maju, mi nie zniszczyl, a na pewno mniej niz farba rozjasniajaca-bo takiej musiałabyś użyć.
Po farbie moga wyjść cuda-pomarańcz, zolty, czerwony. Musiałabyś farbować kilka razy.
Dekolor robisz raz, tym preparatem co ja robiłam można nawet 3 albo i wiecej-nie pamietam ale na opakowaniu jest napisane-można kilka razy pod rząd i nie powoduje większych zniszczeń. Jest na bazie siarki a nie amoniaku.
Ja bym zrobiła dekolor a potem nalozyla farbe. Jeśli wyjdzie Ci rudy po dekolorze, a tak bedzie bo nakładalas rubin to nałożysz farbe popielatą (popiel gasi rudy? bo nie pamietam dokładnie).
Nalozysz blond na poziomie 9, zwykłą nierozjasniajaca. Za kilkanascie dni nalozysz poziom 10.

A masz zdjecia po rubinie? Wklej fotke opakowania? Mi sie marzy rubin

Zdjecie-moje wlosy po dekolorze trzymanym 15 min i farbie.
ja robiłam tym,ale kolor złapał tak strasznie nierównomiernie i włosy strasznie suche po tej farbie tak,że nie polecam
a ten chantal dostanę gdzieś w sklepie czy tylko na allegro??
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:18   #3564
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość


Zdjecie-moje wlosy po dekolorze trzymanym 15 min i farbie.
a jaki był wyjściowy kolor? i jaką farbkę na to nakładałaś???
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:30   #3565
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Wyjsciowy był braz, ciemniejszy niz Twoj. A farba nie pamietam jaka, cos tam nalozylam chyba Wellaton.
Chantal tylko na Allegro.
Decydujesz sie?

Yatamanka no Syoss ma swietna czerwien
A czemu bys sie nie zdecydowala?
Mnie jedyne co powstrzymuje to przywiazanie do blondu i uczelnia-niby jestem dorosła ale taki mocny kolor na głowie

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-10-26 o 21:31
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:33   #3566
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Wyjsciowy był braz, ciemniejszy niz Twoj. A farba nie pamietam jaka, cos tam nalozylam chyba Wellaton.
Chantal tylko na Allegro.
Decydujesz sie?

Yatamanka no Syoss ma swietna czerwien
A czemu bys sie nie zdecydowala?
Mnie jedyne co powstrzymuje to przywiazanie do blondu i uczelnia-niby jestem dorosła ale taki mocny kolor na głowie
chyba tak
Agata ja też studiuję dziennie
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:38   #3567
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

No wlasnie, jakbym chciala czerwone wlosy to dziwnie mogliby sie na uczelni patrzec. Choc sa u nas dziewczyny z takim mocnym kolorem to jednak sama nie wiem.

Zdecyduj sie na dekolor. Tak jak mówilam farba zniszczysz wlosy, a na pewno musialabys robic kilka razy A tak wyjdzie Ci na pewno blond, moze nie super jasny ale na poziomie 9 po farbie na pewno
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:46   #3568
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Yatamanka no Syoss ma swietna czerwien
A czemu bys sie nie zdecydowala?
Mnie jedyne co powstrzymuje to przywiazanie do blondu i uczelnia-niby jestem dorosła ale taki mocny kolor na głowie
Bo ja teraz jestem blondyneczka Zresztą naturalnie też jestem blond - średni - ale jednak
Poza tym ten kolor wygląda fajnie na początku a później się wymywa do miedziano-rudego i włosy robią się takie jakieś matowe.
Miałam taki epizod w okresie szczenięctwa Końcówki robiłam sobie na różowo Fajnie to wyglądało na początku ale później się wymywało i był przygaszony, brzydki, matowy, rudy - ble Moja mama tez kiedyś robiła na czerwono (nie pamiętam nazwy bo to było z 15 lat temu) i też tak średnio mi się to podobało - to chyba po prostu nie dla mnie.

Ale jak pisałam, spróbój zrobić symulacje w Photoshopie Tak będzie najłatwiej Napatrzysz się, a w razie jakby jednak Ci nie leżało to wywalisz zdjęcie - a włosy pozostaną bez szwanku na zdrowiu
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-10-26, 21:50   #3569
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Yatamanka koncowki rozowe-no ładnie
Symulacje robilam, ale musze zrobic lepsze, "obecne" zdjecia bo mam same stare w sumie na kompie
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-10-26, 22:00   #3570
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
jasne, że zdam relacje

soczewki to te http://allegro.pl/big-eyes-kolorowe-...280174122.html

Zielone i Fioletowe

---------- Dopisano o 19:21 ---------- Poprzedni post napisano o 19:18 ----------


no niby tak, ale może też byc słabszy, bo go się je dwa razy dziennie no to nie wiem który...
No to bierz ha-pantoten Ja juz wiem, ze kolejnym razem decyduje sie na merz special

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ja kupie merz spezial, bo już go kiedyś brałam, co prawda dawno temu ale pamietam że efekty były super i to w miare szybko

Dziewczyny, jutro zdam relacje po 9.13 jak tylko bede 'po' kupie farbe w drodze na zajęcia i od razu jak przyjdę to się zabieram koło 14 powinno być już po wszystkim a teraz lece się uczyć do kolokwium, także miłego wieczorku wszystkim !
Trzymam kciuki aby pasemko wyszlo dobrze i bys mogla polozyc na calos i cieszyc sie pieknym kolorkiem Jak wroce z pracy to pierwsze co wlaczam kompa i patrze na Twoje wloski

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
snowhitee ale uwierz mi ze nie widac zeby bardzo cieply był, nie odroznia sie zbyt od reszty.
Nastepnym razem zobacze-mam jeszcze jeden Stockholm i Wellaton, ale chyba wezme Stockholm zeby zobaczyć czy odrost juz pofarbowany cos zmienia kolor.
Alez wierze kochana Bardzo podoba mi sie to jak Ci wyszlo Wiem, ze odrost byl malutki ale widac jak ladnie rozjasnial. A skad Ty masz tyle tych farb w domu? Jeszcze jeden stockholm?


Dziewczynki no co Wy z tymi rudosciami? Mi tam sie nie podobaja ani czerwone, ani rude nic w ten desen Mialam kolezanke w liceum ktora miala taki kolor, siedziala przede mna i zawsze mnie razilo po oczach I pamietam, ze kolor intensywny to ona miala moze do tygodnia po farbowaniu, pozniej okropny wyblakly taki ceglany kolor.
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, brzydkie pasemka, farbowanie, pasemka

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:15.