Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III - Strona 157 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-11-10, 15:09   #4681
paulcia666
Rozeznanie
 
Avatar paulcia666
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 849
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
paulcia, hehe, to juz nie złoty blond?
Mysiu, bo ja co minute mam inne myśli i już sama nie wiem... wydaje mi się, że w złotym, nawet powiedziałabym takim podchodzącym pod żółty wyglądałabym najlepiej, z drugiej strony jak wyjdą żółte to bedę żałowała... no i druga sprawa jest taka, że chyba najbardziej zdecydowana jestem (bynajmniej narazie) na inoa, a tam złote blondy sa do poziomu 9, a ja chyba chciałabym 10, znowu 10 jest albo sama albo popielata, a chyba pisałyście, że naturalnie loreale i tak wychodzą ciepło, więc może byłoby dobrze... tak czytam tą swoją wypowiedź i widze, że coś za dużo tu tych moich "chyba" no i trzecie, jeśli najpierw pasemkami rozjasnie ten pomarańcz to ponoć lepiej najpierw nałożyć na to cos naturalnego, a dopiero kolejnym razem mozna nadać odcień, dobrze rozumiem?

Agatka tu nie chodzi o Was, tylko o to, że jednak mimo wszystko dużo osób nas tu podczytuje, ale sie nie wypowiada,i tak naprawde nie wiemy kto to a raczej nie chce żeby tak mnie oglądano jeszcze to przemyśle
paulcia666 jest offline  
Stary 2010-11-10, 15:11   #4682
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
no własnie, pewnei dlatego w zimnych kolorach świece na różowo i bądz tu mądra

wygląda, ale ładnie jej
zrobię połowkę blond,a polowke zostawie ciemna i zobacze z ktorej strony bede sie lepiej czuła

tak czy siak lepiej się czuję w długich włosach i mogę mieć obojętnie co na głowie byle długie
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-11-10, 15:12   #4683
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

princeska
piekny wiek nie warto postarzac mam o cala dyche wiecej nooo ale nie czuje sie tak
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2010-11-10, 19:53   #4684
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

No nie no, znowu naskrobalyscie jak szalonee

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hej dziewczynki!
podczytuje was cały czas od początku 1 części.dzięki wam sporo się dowiedziałam i chciałabym do was dołączyć. mogę???
Witaj

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
weronika ja nie będę nic pisać o moich włosach- daję foty zobacz i oceń sama. Ja uważam że są cienkie ale gęste. Naturalne mam tak samo cienkie- taki ich urok.
A twoja fryzjerka to... może pominę komentarz.
Od razu proszę dziewczyny żebyście napisały czy pasuje mi zimny kolor bo dam wreszcie zdjecia z buzią a co!
I któraś miała kłopot czy blondynka może chodzić w szpilkach- daję fotkę z imprezy techno na jakiej byłam- kreacja piekielna
Włosy mam tylko rozczesane i nic nie robione, na jednym zdjęciu loki prostownicą i warkocz, także widzicie jak naturalnie wyglądają.
Do dzieła i komentowania!
Weronika to weź sobie wydrukuj moje foty- pozwalam wyjątkowo- i zanieś tej fryzjerce.

Załącznik 3522292

Załącznik 3522293

Załącznik 3522294

Załącznik 3522295

Załącznik 3522296

Co do cieczki- współczuję , moja nadal nie ma lub nie widzę
Bunny przepieknie Ci w tym blondzie Naprawde i sliczna masz buzke, taki kotek Chociaz ja juz widzialam Twoja buzke na zdj z Lolka

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Ostatnio byliśmy z TŻtem na Pile 3D i widziałam reklame tego Egzorcyzmu. Huuu, masakra to mało powiedziane Przez te 3min reklamówki włosy stały mi na baczność
Skoro taka promocja to może skusimy się na kolejną wizytę i 2 seanse zaliczymy Paranormal i Egzorcyzm, same dreszczowce
No no polecam Fajna sprawa, za 11zl to zal nie pojsc

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
mysiupysiu, jak masz fale, to zadbaj o nie, wydobądz. wiem cos o tym, bo doprowadziłąm moje włosy do fajnego stanu, gdzie moge nosić zdefiniowane lsniące fale albo całkiem proste, jak wysusze na szczotce. Polecam Ci metody dla kręconowłoscyh , ale to musisz przestudiowac pigułke i Faq na forum dla zakreconych. Dopiero jak beda odpowiednio nawilzone, to beda gładkie bez prostownicy itp, po samej szczotce beda śliczne, ale musisz sie zawziac, bo jak bedziesz wciaz prostowac, to zataczasz koło.

Szampon nie jest w stanie zrobic szarych włosów..fryzjerka chyba chciała zebys czesciej do niej chodizła, w ogole fryzjerzy nie wspominaja o fioletowych szmaponahc czekajac az po 3 tyg włosy zrobia sie zolte i sie do nich pojdzie. Straszne, ale naprawde wiekszosc tak robi.

Taki szmapon ochładza kolor, wypłukuje w jakis nieznany mi sposob czerwone barwniki. Ja z jasnego rudego w ciagu 2 tyg miałam popiel taki srebrny. na mnie działał. dziewcyzny chłodza nim włosy po kurczaku przy nieudanym rozjasnianiu. Predzej włosy zrobia sie fioletowe niz szare. Wiec uzywaj śmiało od dzis.

---
rety, za mną juz nikt sie nie ogląda.. stara dupa ze mnie i zawsze z dzieckiem szpilek nie nosze, wole styl boho. nie maluje sie. ale męza juz mam, naszczescie
Mysiu ja to tez sie czuje jakbym juz mezatka byla Co prawda z TZ jestesmy tylko zareczeni od roku ale mieszkamy razem, spedzamy ze soba mnostwo czasu i wszyscy znajomi sie smieja ze my jak stare malzenstwo jestesmy Ale mi tak dobrze, choc nie powiem lubie jak czasem ktos sie obejrzy za mna czy powie cos milego I tez szpilek nie nosze, bo jestem rownego wzrostu z TZ'em i glupio bym sie czula.. Zawsze na weselach to przezywam takze mi starczy

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
cascada, używam najjaśniejszych pudrów z palety zawsze, bo mam tak strasznie jasną cere mnie się taka rózowa kojarzy ze świnką piggy poza tym ja nieśmiała jestem i od razu robię się purpurowa jak ktos do mnie choćby zagada. dziekuje Ci za wsyztskie uwagi

Robiłam sobie test na stronie garniera i wyszło, ze jestem bardzo zimnym typem i musze wybierac zimne odcienie, np blond szmapański. I to mnie zaciekawiło, bo myślałam, że szampański to ciepły.. ten lorealowski szampański jest przeciez ciepły..

Znalazłam takie kolory i na opakowaniach mnie kusza, który lepszy? Mysle nad tym perłowym, skoro bunny mówi, że taki może byc niezły u mnie.

agatau, wiecej nie popełnie tego błedu. Normalnie az mi się duszno zrobiło z tym banem.

No własnie Ty tez masz taką i tez jej nie lubisz?
Nooo kochana nie wybacze ze usunelas fotki A tak chcialam Cie zobaczyc w innych wloskach No ale nic trudno moze jeszcze kiedys bedzie okazja A z tych zdj w blond to rowniez uwazam jak Bunny, ze najladniej na 1zdj Tez masz sliczna buzie, taka delikatna ale zarazem wyraziste rysy


Dziewczyny ja mam 22lata ale tez sie nie "czuje" Nikt w sumie mi tyle nie daje, ostatnio nawet Pani dowod chciala jak fajki kupowalam Ale jak mialam czarne wlosy 3lata temu wygladalam na duuuzo starsza...
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2010-11-10 o 19:55
snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-10, 20:02   #4685
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

hej blondyneczki, dzis byl moj 1szy dzien w pracy po 3-tygodniowym siedzeniu w domu a w portfelu 8 funtów dzięki mojej koleżance a zarazem lokatorce z jednego domu w końcu będziemy mieli za co żyć bo bida klepała nas już porządnie jestem strasznie tired ale praca mi się podoba pracuje w Kantynie, nie wiem czy wiecie co to, to taka stołówka z kuchnia gdzie sie podaje sniadania, obiady, kanapki, batoniki, picia, kawy, herbaty itp a i przychodzą tam sami robotnicy i dziś już mnie podrywali (wiadomo, jak to robotnicy ) nawet szef nad szefami, który ma pod sobą 600 osób stwierdził że jestem bardziej nice niż ta moja kumpela co pracuje tam 2 lata a szef stwierdził że mam perfect body hahahah i kto by nie chciał w takiej robocie pracować? :P
no a teraz siedze z odżywką na głowie )
wasienka jest offline  
Stary 2010-11-10, 20:44   #4686
paulcia666
Rozeznanie
 
Avatar paulcia666
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 849
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

tak jak obiecałam, wrzuce fotki włosów, co prawda jeszcze bez odrostów, bo już ciemno i byłoby kiepskie... Zresztą te też są robione w sztucznym świetle i z lampa, ale w sumie na żywo wyglądają prawie tak samo beznadziejnie

1- zrobione dzisiaj, z lampą i fleshem, chciałam żebyście zobaczyły moje "fale"
2- też dzisiejsze, ale myśle,że całkiem dobrze oddaje mój kolor
3- widać chociaż troche mój odrost, może którejś uda sie określić poziom moich włosów
4- co prawda sprzed ponad 2 lat, ale chciałam Wam pokazać jak wyglądałam w brązie, i jak długie miałam wlosy
5-zdjęcie z 2006 roku ale w blondzie, robionym poprzez pasemka u fryzjera...
6- rudawe coś co zostało mi po spłukaniu farbu chi wkleilam, bo też dosyć dobrze widać odrost ( a tak dla porównania, jako zdjęcie 7 wrzuce kolor,który tak spłukał sie do tego na 6 fotce)
7-jw.
Oceńcie, w którym kolorze lepiej... bo ja oglądając te zdjęcia sama już nie wiem...
paulcia666 jest offline  
Stary 2010-11-10, 20:58   #4687
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

paulcia piękny ten blond Mi sie taki marzy, naprawde jak po Castingu 1013 (robiłam próbe 2 razy, wychodzi mi zielony)
Przypomnij czym go robiłas?

mysia a jakich kompaktów uzywasz? Moze i ja sie skuszę
Perła wydaje sie fioletowa, ale na włosach nie ma fioletu, zreszta widziałas moje zdjecia po Stoskholmie, on jest perłowo-popielaty.
c12 dla Ciebie za jasne, ale moze cos na poziomie 9 z perła?
Jest jakas farba 9,21? Byłaby dla Ciebie idealna.
A Ty mysiu znasz ten Novoxidyl? Co myslisz o składzie?

Dziewczyny ja wygladam na 16 lat Wszyscy mi to mówią, dowód zawsze biora Juz sie przyzwyczailam

cascada ja tez mowilam tu kiedyś że słyszalam ze jak chłodna cera to ciepły blond i na odwrót.
I badz tu człowieku madry

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:03
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:02   #4688
paulcia666
Rozeznanie
 
Avatar paulcia666
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 849
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
paulcia piękny ten blond Mi sie taki marzy, naprawde jak po Castingu 1013 (robiłam próbe 2 razy, wychodzi mi zielony)
Przypomnij czym go robiłas?
a o którym zdjeciu mówisz? z obecnym kolorem czy te stare zdjęcie?
zapomniałam dodać dziękuje

Edytowane przez paulcia666
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:03
paulcia666 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:05   #4689
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Pierwsze 3 zdjęcia. I nie dziękuj a pisz czym robiłas

mysia zobacz sobie Palette Deluxe (na stronie Palette):
Ja bym Cie widziała w: 204, 345, 218. Nic na to nie poradze ale takie kolorki sa dla Ciebie

http://www.palette.pl/

Natural&Easy 532

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:10
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:09   #4690
paulcia666
Rozeznanie
 
Avatar paulcia666
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 849
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Pierwsze 3 zdjęcia. I nie dziękuj a pisz czym robiłas
prawde mówiąc nie wiem co Ci napisać... Ostatnim razem miałam robione wlaśnie u fryzjera farbą alfaparf, jestem na 99% pewna, że to była farbka 9,31 (musiałam nie źle zaglądać)na to po dwóch dniach siostra zrobiła mi pasemka palette rozjaśniająca 2-4tony... z drugiej strony czuje, że ta farba już troche sie wypłukała i wybijają poprzednie, no i pomarańczowe pasemka, które jednak mimo wszystko zostaly ale na zdjęciu tak ich nie widać...
paulcia666 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:13   #4691
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Dlatego tak fajnie widać-mi sie jednak podoba połaczenie chłodnego i cieplego blondu, subtelne, refleksy, nie pasemka. Cieplejsza baza, refleksy chłodne.
Fajnie ze Stockholm daje podobny efekt, taki trójwymiarowy.

blond bunny miałam Cie zapytać, przypomniało mi się czy ten c12 daje efekt trójwymiaru, refleksów czy jest taki płaski, w sensie jednokolorowy, taki idealnie pokrywajacy?
Bo ja wolę jak pokryje ładnie, ale w formie refleksów, ze kolor nie jest taki sam na całej długości.
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:17   #4692
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

paulcia ja nie wiem jaki ty masz odrost na tych fotach nic prawie nie widać...

mysia ja tego nie wymyśliłam że do różowej cery pasuje zimny blond. To wymyślił ktoś mądrzejszy ode mnie ale to działa na zasadzie że róż to kolor chłodny i chłodne włosy go dopełniają. Możecie się zgadzać lub nie.
Perła plus popiel to numery np. 10. 21 lub 10.12.
ja bym spróbowała tego perłowego n&e.
Sama perła też jest zimna bo ma fiolet.

Snow dziękuję!

C12 daje efekt refleksów- niektóre pasma mam białe, inne platynowe a jeszcze inne jakby oszronione.

wasienka ty lepiej uważaj na tego szefa, bo tak to się zwykle zaczyna...
__________________
blog blond bunny

Edytowane przez blond bunny
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:21
blond bunny jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:18   #4693
paulcia666
Rozeznanie
 
Avatar paulcia666
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 849
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dlatego tak fajnie widać-mi sie jednak podoba połaczenie chłodnego i cieplego blondu, subtelne, refleksy, nie pasemka. Cieplejsza baza, refleksy chłodne.
Fajnie ze Stockholm daje podobny efekt, taki trójwymiarowy.
fajnie, że Ci sie podoba, ja w sumie jak tak porównuje te zdjęcia to chyba chciałabym coś ze zdjęcia właśnie z tym jaśniejszym blondem

lece teraz na kolacyjke, bo TŻ mi omleta zrobił jak będziecie miały chwilke to spróbujcie określic poziom moich odrostów miłego wieczoru

kurcze myślałam, że na tym 6 w miare dobrze widać mój kolor, no ale trudno, w takim razie będe musiała wrzucić jakieś zdjęcie z dzieciństwa z naturalnym kolorem;*

Edytowane przez paulcia666
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:20
paulcia666 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:20   #4694
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez paulcia666 Pokaż wiadomość
tak jak obiecałam, wrzuce fotki włosów, co prawda jeszcze bez odrostów, bo już ciemno i byłoby kiepskie... Zresztą te też są robione w sztucznym świetle i z lampa, ale w sumie na żywo wyglądają prawie tak samo beznadziejnie

1- zrobione dzisiaj, z lampą i fleshem, chciałam żebyście zobaczyły moje "fale"
2- też dzisiejsze, ale myśle,że całkiem dobrze oddaje mój kolor
3- widać chociaż troche mój odrost, może którejś uda sie określić poziom moich włosów
4- co prawda sprzed ponad 2 lat, ale chciałam Wam pokazać jak wyglądałam w brązie, i jak długie miałam wlosy
5-zdjęcie z 2006 roku ale w blondzie, robionym poprzez pasemka u fryzjera...
6- rudawe coś co zostało mi po spłukaniu farbu chi wkleilam, bo też dosyć dobrze widać odrost ( a tak dla porównania, jako zdjęcie 7 wrzuce kolor,który tak spłukał sie do tego na 6 fotce)
7-jw.
Oceńcie, w którym kolorze lepiej... bo ja oglądając te zdjęcia sama już nie wiem...

Jak dla mnie ostatnie najfajniejsze

To jak Casting ma wodę 4,5% to nie rozjaśnia? Znaczy się nie powinien zniszczyć zbytnio włosów?
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:21   #4695
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Odrost słabo widać, ja bym powiedziała że raczej poziom 7.
A kolorek super, nie zmieniaj nic Jest fantastyczny, mowie szczerze Gdyby nie to ze mi wychodzi zielony po Castingi 1013 tez bym sobie taki zrobiła

blond bunny miałam Cie zapytać, przypomniało mi się czy ten c12 daje efekt trójwymiaru, refleksów czy jest taki płaski, w sensie jednokolorowy, taki idealnie pokrywajacy?
Bo ja wolę jak pokryje ładnie, ale w formie refleksów, ze kolor nie jest taki sam na całej długości.

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-11-10 o 21:23
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-10, 21:29   #4696
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Agatau edytowałam poprzedni post.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:09   #4697
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

siedzę z palette deluxe 100 na odrostach, pod koniec na pare min zmalaksuję, i pochwale się
juz po minucie , w miejscu gdzie nałozyłem farbe zrobiły sie złote, a naturalny poziom 5-6
fryz5 jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:17   #4698
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Paulcia mi tez najbardziej na ost. foto sie podobasz

Fryz no to czekamy
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:25   #4699
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

dziewczynki czy macie jakieś sprawdzone kosmetyki na przetłuszczające się włosy u nasady a suche na końcach? coś ostatnio zaczęło mi to dokuczać...
asiabb1983 jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:35   #4700
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Agatau edytowałam poprzedni post.
Czyli tak jak lubię-refleksy Kurcze chyba sie skuszę nastepnym razem, ale nie wiem jak z całościa zrobie? Przeciez nie przeciagna bo bede niebieska
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:41   #4701
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Bunny czy ja tez moglabym Cie prosic o analize kolorystyczna? Tylko nie mam teraz aparatu zeby zrobic porzadne zdj ale mam kilka na kompie takie jakie potrzebujesz (bez make-up'u, z wlosami do gory i odrost w swietle dziennym) z tym, ze dwa pierwsze nie sa takie bezposrednie na wprost aparatu ale chyba bedzie widac co trzeba Jak bedziesz to daj znac to wkleje do albumu.
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:51   #4702
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Paulcia mi tez najbardziej na ost. foto sie podobasz

Fryz no to czekamy
są lekko żółte, troche je wysusyzło więc na noc maska a jutro wrzuce zdjęcia po palette deluxe 100
fryz5 jest offline  
Stary 2010-11-10, 22:53   #4703
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Buuny a czy mogłabyś mi napisać dokładnie tą analiże tzn tak jak powinnam się malować itp.?
Byłam w Rossmanie kupiłam (rozjaśniacz do pasemek Joanny- do kąpieli rozjaśniającej ) i palette A10 myślicie,że będzie dobrze?
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:01   #4704
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

nie wiem czy to dobry pomysł żeby po kąpieli rozjaśniającej nakładać A10 ponieważ ona ma wode 12%. ale może ktoś się jeszcze wypowie co o tym myśli mi poprostu wydaje się że włosy mogą się zniszczyć (wysuszyć) ale jak mówie ekspertem nie jestem...
asiabb1983 jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:07   #4705
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

blond princesska w jakim stanie masz włosy? jak sa zdrowe to jedna kapiel nie powinna ich bardzo zniszczyc, martwiłbym sie o A10 bo ma wode 12% i piecze w glowe, moze bardziej wysuszyć, ale potem nawilżaj wloski
fryz5 jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:16   #4706
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez fryz5 Pokaż wiadomość
blond princesska w jakim stanie masz włosy? jak sa zdrowe to jedna kapiel nie powinna ich bardzo zniszczyc, martwiłbym sie o A10 bo ma wode 12% i piecze w glowe, moze bardziej wysuszyć, ale potem nawilżaj wloski
no właśnie nie wiem tą A10 kupiłam w razie W ...
zobaczę co wyjdzie po kąpieli rozjaśniającej, jakby co mam jeszcze Stockholm

mam czas do poniedziałku,że trzeba będzie iść na uczelnię
a włosy sądzę,że są w dobrym stanie, zresztą macie fotki dziewczęta na tej i chyba wcześniejszej stronie

---------- Dopisano o 23:16 ---------- Poprzedni post napisano o 23:15 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
nie wiem czy to dobry pomysł żeby po kąpieli rozjaśniającej nakładać A10 ponieważ ona ma wode 12%. ale może ktoś się jeszcze wypowie co o tym myśli mi poprostu wydaje się że włosy mogą się zniszczyć (wysuszyć) ale jak mówie ekspertem nie jestem...
odpowiedź wyżej
A10 kuplam w razie gdybym wyglądała makabrycznie,a jutro sklepy zamknięte
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:21   #4707
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

uwazam ze masz na tyle ciemne włosy, ze po kapieli wyjdzie miodowy blond, miedziany taki. ja bym potem nakładał stockholm z wodą 12% ta z palette, a w razie w ostatecznie palette z woda 9% z loreala
prostujesz je, więc pewnie sie wysusza, zapomnij o prostowaniu po zrobieniu blondu, będziesz musiała je zregenerowac a prostownica spowoduje łamanie sie i kruszenie koncówek
fryz5 jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:26   #4708
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez fryz5 Pokaż wiadomość
uwazam ze masz na tyle ciemne włosy, ze po kapieli wyjdzie miodowy blond, miedziany taki. ja bym potem nakładał stockholm z wodą 12% ta z palette, a w razie w ostatecznie palette z woda 9% z loreala
prostujesz je, więc pewnie sie wysusza, zapomnij o prostowaniu po zrobieniu blondu, będziesz musiała je zregenerowac a prostownica spowoduje łamanie sie i kruszenie koncówek
wiem,wiem
teraz prostowałam tak raz na tydzień max
miałam blond,ale chyba forki są w poprzedniej częście, zrobię jutro rano i zobaczę co dalej
zależy co wyjdzie,bo z blondu miałam włosy 3 razy farbowane na ciemno
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:30   #4709
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
wiem,wiem
teraz prostowałam tak raz na tydzień max
miałam blond,ale chyba forki są w poprzedniej częście, zrobię jutro rano i zobaczę co dalej
zależy co wyjdzie,bo z blondu miałam włosy 3 razy farbowane na ciemno
tym bardziej obawiam się o ich stan, biorac pod uwage ze były juz jasne, ale nic, poczekamy az napiszesz co wyszło po kąpieli
fryz5 jest offline  
Stary 2010-11-10, 23:33   #4710
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc III

myśle że lepsze będzie to drugie rozwiązanie czyli kąpiel + farba z woda 9% bo w razie jak nie wyjdzie tak jak byś tego oczekiwała można powtórzyć farbowanie za jakies 2-3 tygodnie jak włoski trochę odpoczną ,a po 12% wodzie możesz ich mieć o połowe mniej bo poprostu się popalą ...zrób jak uważasz życzę powodzenia bo też przez to przechodziłam
asiabb1983 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, brzydkie pasemka, farbowanie, pasemka

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:29.