dla cery z widocznymi porami :-( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-11-06, 09:18   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954

dla cery z widocznymi porami :-(


Przegladam Kosmetyki wszechczasow i nie moge sie na nic zdecydowac:-( Niech ktos, kto ma rozszerzone pory poleci taki podklad, ktorego nie bedzie mocno widac.Prosze bardzo.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-11-06, 16:27   #2
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: dla cery z widocznymi porami :-(

Polecam nowy podkład Chanel Vitalumiere. Pieknie rozświetla i ożywia buzię, a nie jest mocno widoczny. Jest dostepny w kremie i fluidzie. Krem jest lżejszy.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-11-06, 18:05   #3
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15 954
Re: dla cery z widocznymi porami :-(

Nie piszesz, jaka masz cerę, jeżeli nie suchą - to poleciłabym Ci podkłady posiadające "lift" w nazwie - np. L'Oreala lub Revlona - oceny znajdziesz w KW. Te podkłady pięknie stapiają się ze skórą i lekko ją napinają, dzieki czemu pory są mniej widoczne. Moze uda Ci się zdobyc próbki, a jeśli nie - to na pewno możesz je wypróbować w perfumerii.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-01-01, 17:44   #4
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 009
Re: dla cery z widocznymi porami :-(

Ja mam tłustą cerę z rozszerzonymi porami. Używałam różnych podkładów, wydałam dużo pieniążków na różne reklamowane podkłady, ale jak do tej pory nie znalazłam idealnego dla mnie. Natomiast najbardziej jestem zadowolona z podkładu Margaret Astor Anti Shine Supermat. Przy moich rozszerzonych porach inne podkłady powodowały, że stawały się one jeszcze bardziej widoczne a na twarzy miałam maskę i wyglądałam jak typowa ,,Tapeciara". Ten podkład jest bardzo lekki, dobrze się rozprowadza (szybko nie zasycha - takich właśnie nie lubię, bo tworzą maskę), matuje może niezbyt długo moją cerę - bo ok. 3-4 godzin ale mi to nie przeszkadza, bo nawet jak buzia się świeci to wygląda naturalnie - wystarczy przyłożyć chusteczkę do twarzy i jest już ok. a co najważniejsze nie zatyka porów i naprawdę nie są jeszcze bardziej widoczne. NAPREWDĘ CI GO POLECAM.
Pozdrawiam,
Gonia

piegusek napisał(a):
> Przegladam Kosmetyki wszechczasow i nie moge sie na nic zdecydowac:-( Niech ktos, kto ma rozszerzone pory poleci taki podklad, ktorego nie bedzie mocno widac.Prosze bardzo.
__________________
15 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:05.