Pędzle Hakuro - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-09-30, 11:23   #1
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Pędzle Hakuro

Wiem, że w wątku o pędzlach pewnie już jest co nieco o pędzlach tej marki, ale łatwiej chyba będzie, jeśli znajdzie się dla nich osobny wątek, bo myślę, że są warte uwagi
Jakie są Wasze opinie o tych pędzlach? Macie? Jesteście zadowolone?
Ja właśnie nabyłam drogą kupna 4 sztuki i czekam, aż sobie do mnie dolecą Oczywiście zdam relację
__________________
www.larte-makeup.blogspot.com
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 12:36   #2
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Pędzle hakuro

wlasnie na allegro ogladalm - interesujace i cenki sa ok... moze beda w weekend na targach to sie zaopatrze
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 12:42   #3
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

ja posiadam dwa pedzle od nich:
- sciety do konturowania twarzy z białym włosiem. Na poczatku był mieciusienki teraz troszke stwardniał, ale nie jest to przynjamniej dla mnie ani drazniace ani nieprzyjemne, włosie praktycznie nie wypada, na pocztaku zgubił moze ze 3 włowski. Niestety stracił kształt i troche się rozcapirzył ale i tak dalej go uwielbiam
- pedzlek kulkowy to konturowania oka w załamaniu - super hiper mega dla mnie ma idelany rozmiar jest mieciutki i pobija sigme i Inglota na głowe
pewnie kupiłam wiecej ale juz mam innych tyle, ze szok:P
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 13:27   #4
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: Pędzle hakuro

A oni będą na targach w Gdańsku??? Uuuuuu...Właśnie się wybieram i gdybym wiedziała, to bym się wstrzymała z zakupem on-line :/
__________________
www.larte-makeup.blogspot.com
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 13:41   #5
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

nie wiem czy ta firma wystawia się na targach, w Warszawie jej nie było.
Generalnie można je kupić na allegro, nie mają swojej strony.
Na YT są filmiki o nich
Macałam je na żywo, niezłe ( choć wolę Maestro)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:08   #6
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

ja jestem ciekawa w ogole jakiego "pochodzenia" jest ta firma... bo nazwa nie brzmi zbyt polsko)
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:28   #7
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez TheOleskaaa Pokaż wiadomość
ja jestem ciekawa w ogole jakiego "pochodzenia" jest ta firma... bo nazwa nie brzmi zbyt polsko)
hakuro to japońska wierzba

Ale firma polska
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:38   #8
monii00
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 20
Dot.: Pędzle hakuro

również nabyłam i czekam aż przyjdą
monii00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:47   #9
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

Aga, ale Ty dobrze poinformowana jestes skad znasz takie szczególy?
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:53   #10
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: Pędzle hakuro

Tak, to firma polska Jedna z wizażanek na youtubie recenzująca te pędzle mówiła o tym
__________________
www.larte-makeup.blogspot.com
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 14:58   #11
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez TheOleskaaa Pokaż wiadomość
Aga, ale Ty dobrze poinformowana jestes skad znasz takie szczególy?
hehe odnośnie czego dokładnie?
Że to firma polska wiem od wizażanki która je kupowała. Oglądałam też jej pędzle na żywo.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 15:53   #12
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez szyna Pokaż wiadomość
Tak, to firma polska Jedna z wizażanek na youtubie recenzująca te pędzle mówiła o tym
a jaki ma nick na Yt bo nie kojarze takiego filmiku i chetnie obejrze

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
hehe odnośnie czego dokładnie?
Że to firma polska wiem od wizażanki która je kupowała. Oglądałam też jej pędzle na żywo.
tak, o tę polskosc mi chodziło ja niedługo zrobie filmik o pedzlach maestro ktore mam. Moze jestem dziwna ale nie pieję z zacdhwytu jesli o nie chodzi.
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 15:55   #13
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez TheOleskaaa Pokaż wiadomość
a jaki ma nick na Yt bo nie kojarze takiego filmiku i chetnie obejrze
MissHeledore


Cytat:
Napisane przez TheOleskaaa Pokaż wiadomość
tak, o tę polskosc mi chodziło ja niedługo zrobie filmik o pedzlach maestro ktore mam. Moze jestem dziwna ale nie pieję z zacdhwytu jesli o nie chodzi.
nie jesteś dziwna przecież każemu pasuje coś innego mnie np. MAC nie zachwyca a tyle ma zwolenników
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 15:58   #14
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

haha a to faktycznie tak offtopujac troszke ja np. dorobiłam sie dwoch cieni z MAC i nie uwazam zeby byly w czymkolwiek lepsze od Inglota, a juz na pewno nie na tyle, zeby płacic za nie 4-5 razy wiecej
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 21:02   #15
Elfia4
Moderator DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 6 452
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pędzle hakuro

Ja mam mniejszy zestaw z Hakuro i pędzel H50. Sprawują się dobrze, pędzle są mięciutkie. H50 jest gęsty, dobrze rozprowadza minerały, ale dopiero go testuję. Wygląda na porządny pędzel. Pędzelek do brwi i eyelinera (ścięty, płaski) jest taki jaki sam jak wiele tego typu, robi ładną, cieniutką kreskę. Płaski języczek do oczu jest zbyt mały do cienia bazowego, ale na mniejsze powierzchnie w sam raz. Ścięty do konturowania ładnie nakłada i jednocześnie pozwala rozetrzeć cień.
Pędzla do pudru prawie nie używam. Skośny do różu jest miękki, ale nie przesadnie, używam go zamiennie z for you beauty z rossmanna.
Ogólnie 6 pędzelków za 35 zł to bardzo dobra cena przy tej jakości. Sądzę, że na początek dla podstawowych potrzeb są w sam raz
Elfia4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-30, 21:40   #16
elizka1987
Zakorzenienie
 
Avatar elizka1987
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 638
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
MissHeledore



nie jesteś dziwna przecież każemu pasuje coś innego mnie np. MAC nie zachwyca a tyle ma zwolenników
Ja mam pytanie trochę odbiegające od tematu: jesteś z Łodzi więc może orientujesz się kiedy są u nas targi kosmetyczne i czy wystarczy tylko zapłacić za wstęp żeby można było w nich uczestniczyć?
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.

elizka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-01, 12:54   #17
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez elizka1987 Pokaż wiadomość
Ja mam pytanie trochę odbiegające od tematu: jesteś z Łodzi więc może orientujesz się kiedy są u nas targi kosmetyczne i czy wystarczy tylko zapłacić za wstęp żeby można było w nich uczestniczyć?
Elizko
targi są w listopadzie a dokładniej 20-21 listopada bilet normalny 10zł. Zapraszam do naszego wątku łódzkiego gdzie planujemy wspólne zwiedzanie targów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=443023&page=7
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 10:17   #18
Leseratte
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 934
Dot.: Pędzle hakuro

Fajny wątek. Mam pytanie": czy pędzle Hakuro kupowane na all osobno, a te w zestawie to to samo?
Leseratte jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 12:00   #19
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

hmmm ja mam tylko te klupowane ososbno i moze sie mysle, ale wydaje mi sie, ze sa lepszej jakosci niz te w zestawie. Moze to jednak tylko moje wrazenie bo nie mam porownania
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 13:10   #20
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez Leseratte Pokaż wiadomość
Fajny wątek. Mam pytanie": czy pędzle Hakuro kupowane na all osobno, a te w zestawie to to samo?
te kupowane osobno są lepsze imho mają inne, dłuższe rączki, oznaczenie numeryczne i generalnie są bardziej profesjonalne
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 14:03   #21
cosma
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 5 274
Dot.: Pędzle hakuro

Dziewczyny a oni mają jakiś sklep internetowy (skoro polska firma) czy tylko przez allegro sprzedają?
cosma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 14:18   #22
TheOleskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 175
Dot.: Pędzle hakuro

ja nigdzie indziej ich nie widzialam, nie maja nawet swojej strony internetowej;((
TheOleskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 17:09   #23
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
te kupowane osobno są lepsze imho mają inne, dłuższe rączki, oznaczenie numeryczne i generalnie są bardziej profesjonalne
Aga a macałaś te kupowane osobno czy zestaw?
Ja zastanawiam sie nad zestawem, bo bardzo podoba mi sie roznorodnosc pedzli jaka w nim wystepuje, to sa dokladnie takie jakie zabieram ze soba w podroz. I wlasnie taka funkcje mialby miec ten zestaw.
Jak myslisz oplaca sie kupic w moim wypadku?
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 20:50   #24
mrsparanoid
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 568
Dot.: Pędzle hakuro

Muszę przyznac,że jestem mile zaskoczona tymi pędzlami aktualnie mam ścięty z białym włosiem do konturowania(h 21),pencil (h78),do cieniowania(h 77) oraz do nakładania cieni(h 79).Właśnie zamówiłam jeszcze kabuki,do różu i brązera,do podkładu.Pędzle są naprawdę solidnie wykonane,włosie nie wypada,nie chłoną kosmetyku,nabierają idealną porcję Plusem jest tez to,że szybko wysychają po "kąpieli" i nie tracą kształtu.Aha......jak dla mnie ten blending h 77 jakością dorównuje MAC 224 a jest kilkakrotnie tańszy
__________________
mrsparanoid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 21:23   #25
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 368
GG do Ishikawa
Dot.: Pędzle hakuro

O, kolejne polskie pędzle.
Ciekawe czy wybuchnie na nie mania jak na maestrowe pędzle i filmików na yt będzie jak spamu hehe :P
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 21:25   #26
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 300
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez edyt Pokaż wiadomość
Aga a macałaś te kupowane osobno czy zestaw?
Ja zastanawiam sie nad zestawem, bo bardzo podoba mi sie roznorodnosc pedzli jaka w nim wystepuje, to sa dokladnie takie jakie zabieram ze soba w podroz. I wlasnie taka funkcje mialby miec ten zestaw.
Jak myslisz oplaca sie kupic w moim wypadku?
macałam te i te zestaw jest ok na początek i dla amatora osobne są lepsze, nawet profesjonalista powinien być zadowolony.

Ishi,a to źle że tyle filmików o Maestro było? Dla mnie to super sprawa, obejrzałam wszystkie i miałam już obraz w głowie co chcę kupić
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 21:35   #27
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
macałam te i te zestaw jest ok na początek i dla amatora osobne są lepsze, nawet profesjonalista powinien być zadowolony.

Ishi,a to źle że tyle filmików o Maestro było? Dla mnie to super sprawa, obejrzałam wszystkie i miałam już obraz w głowie co chcę kupić
Dzieki za opinie teraz to juz na powaznie mysle o kupnie.

Jeszcze tylko pytanie o pedzle H50 i H51 - sciete na plasko, syntetyczne do podkladu. Potraficie powiedziec ktory bedzie lepszy do rozprowadzania podkladu? Obecnie robie to sephorowym 43 ale on jest z naturalnego wlasia i po niektorych podkladach ciezko go doprac.
H50 bardzie podoba mi sie wizualnie ale ma dluzsze wlosie no i nie wiem ktory wziasc
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 21:41   #28
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: Pędzle hakuro

Ja wzięłam H51 i mam nadzieję, że będę zadowolona
__________________
www.larte-makeup.blogspot.com
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-02, 21:58   #30
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 368
GG do Ishikawa
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość

Ishi,a to źle że tyle filmików o Maestro było? Dla mnie to super sprawa, obejrzałam wszystkie i miałam już obraz w głowie co chcę kupić
Ja z złożenia nie ufam firmom gdy nagle z z np. 20 osób kreci filmik na temat firmy x, albo ich produktów I wysyła wielu osobom gratis cały zestaw - spoko, jak to są osoby które mądrze prawią.
A z filmikami z Maestro wg mnie było różnie. (mogli by robić lepsza selekcje komu wysyłają żeby ich nie ośmieszył , tak na marginesie)


Żeby nie było, mam pędzle z M. i sobie chwalę - jedynie reklama firmy na blogach, na yt kojarzy mi się ze spamowaniem, no po prostu takie luźne skojarzenie

Moja kumpela pisała prace o marketingu szeptanym i yt tez wzęła pod lupę Po prostu jestem nie ufna
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
hakuro, hakuro pedzle pomoc, makijaż, pędzle, pędzle do makijażu, pędzle do makijażu hakuro

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-10 18:19:40


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:36.