Pędzle Hakuro - Strona 6 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-01-12, 09:39   #151
Bukairyjek
Raczkowanie
 
Avatar Bukairyjek
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Inowrocław
Wiadomości: 364
Dot.: Pędzle hakuro

fiu, fiu szaleństwo
__________________
Koniec z hodowlą tłuszczu!
75, 74, 73, 72, 71, 70, 69, 68,8 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60....
było, jest, będzie
Bukairyjek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-12, 15:49   #152
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez Justa02 Pokaż wiadomość
Na Facebooku Hakuro napisało:

W związku z wieloma pytaniami informujemy, że marka HAKURO to marka polska, jej właścicielem jest polska firma.
Staramy się dostarczać Wam produkty wyłącznie najlepszej jakości, jednocześnie zachowując rozsądne ceny. Stale pracujemy, aby poprawić jakość naszych produktów.

i

Wasza opinia jest dla nas najważniejsza, dlatego już wkrótce uruchomimy stronę internetową, na której znajdziecie więcej informacji o naszych produktach, możliwości zakupu, a także będziecie mogli wyrazić opinie o pędzlach i podzielić się z nami swoimi pomysłami.
Fajnie że dbają o klientów i ich opinie plus jest to rodzima firma z super produktami
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-12, 16:07   #153
sunprince
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 133
Dot.: Pędzle hakuro

Kliknęłam wczoraj mój pierwszy pędzel Hakuro - H50.
Chciałabym jeszcze H21 i H54, szkoda, że dopiero będą w marcu...
__________________
sunprince jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-12, 22:38   #154
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Wklejam zdjęcia trzech pędzli do rozcierania, od lewej słynny MAC 217 następnie HAKURO H79 i ostatni MAESTRO 497 To tak dla dziewczyn ktore chciałyby zobaczyć różnice pomiędzy pędzelkami jeżeli chodzi o wygląd Dla mnie są bardzo podobne, Hakuro jedynie jest bardziej szpicowaty Ogólnie moim faworytem jest Maestro idealnie się nadaje do rozcierania wszelkich cieni do powiek, Hakuro jest troszke gorszy ale też fajnie rozciera a natomiast MAC hmm no cóż służy mi do nakładania rozświetlających cieni pod łukiem brwiowym Tak jakoś mi tam najlepiej pasował Piorę pędzle regularnie i nic się nie dzieje także ze wszystkich trzech jestem bardzo zadowolona
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_6388 [800].jpg (145,1 KB, 132 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_6390 [800].jpg (81,1 KB, 134 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_6392 [800].jpg (101,6 KB, 72 załadowań)
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-13, 21:20   #155
PuRple NailSSs
Raczkowanie
 
Avatar PuRple NailSSs
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 73
Dot.: Pędzle hakuro

Chyba ktoś jest naiwny że licytuje na taką cenę http://allegro.pl/pedzel-hakuro-h51-...402037065.html chyba że sprzedawczyni ma dobrych odbijaczy. Przecież taki pędzel będzie w sprzedaży za trochę ponad 30 zł . Za 100zł można kupić pędzel MAC. Myślę że cena jeszcze wzrośnie.
PuRple NailSSs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-13, 22:00   #156
Malika_
Raczkowanie
 
Avatar Malika_
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 335
Dot.: Pędzle hakuro

omg... juz ponad 100zl, powariowali...
no to nam ceny podniosą, jak tylko zobaczą ile ludzie sa w stanie dać...
jestem w szoku...
__________________
MAKE UP NO WAR
Zapraszam na mój beauty blog
Tematyka, to makijaż i stylizacja paznokci
Malika_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-14, 08:59   #157
Justa02
Raczkowanie
 
Avatar Justa02
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 363
Dot.: Pędzle hakuro

Ale czad....z tą aukcją
widać komuś strasznie się pali do posiadania takiego pędzla
__________________
Piękno: siła, którą kobieta oczarowuje kochanka, a przeraża męża.








Justa02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-14, 10:14   #158
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 362
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez PuRple NailSSs Pokaż wiadomość
Chyba ktoś jest naiwny że licytuje na taką cenę http://allegro.pl/pedzel-hakuro-h51-...402037065.html chyba że sprzedawczyni ma dobrych odbijaczy. Przecież taki pędzel będzie w sprzedaży za trochę ponad 30 zł . Za 100zł można kupić pędzel MAC. Myślę że cena jeszcze wzrośnie.
Cytat:
Napisane przez Malika_ Pokaż wiadomość
omg... juz ponad 100zl, powariowali...
no to nam ceny podniosą, jak tylko zobaczą ile ludzie sa w stanie dać...
jestem w szoku...
Cytat:
Napisane przez Justa02 Pokaż wiadomość
Ale czad....z tą aukcją
widać komuś strasznie się pali do posiadania takiego pędzla

Kolejna z aukcji tej pani która się kończy zawrotną kwotą. Obstawiam,że za jakieś kilka dni znów się pojawi na licytacji
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 09:39   #159
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 275
Dot.: Pędzle hakuro

http://allegro.pl/pedzel-do-podkladu...418853951.html

ale cena
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 09:44   #160
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 362
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
Byle zarobić
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 09:47   #161
Justa02
Raczkowanie
 
Avatar Justa02
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 363
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
ottt... biznes...

ciekawe czy ktoś go kupi?
__________________
Piękno: siła, którą kobieta oczarowuje kochanka, a przeraża męża.








Justa02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 10:46   #162
Malika_
Raczkowanie
 
Avatar Malika_
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 335
Dot.: Pędzle hakuro

HURE W końcu przyszły do mnie moje pędzelki
Nawet dostałam gratis: miniaturke tego czarnego ro rozcierania
Są super mięciutkie, zobaczymy jak się będą sprawować.
__________________
MAKE UP NO WAR
Zapraszam na mój beauty blog
Tematyka, to makijaż i stylizacja paznokci
Malika_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 10:53   #163
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Czy któraś z was posiada pędzelek Hakuro H53?? Jeśli tak to jak się sprawuje i w jakim celu go uzywacie Ja go jeszcze nie widziałam w ich ofercie ale jest na jednej aukcji na allegro
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 13:50   #164
PuRple NailSSs
Raczkowanie
 
Avatar PuRple NailSSs
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 73
Dot.: Pędzle hakuro

Ja mam H53 i używam go do kulek GUERLAIN mam miniaturę i jest dobry do tego. Co najgorsze w tym pędzlu to to że za każdym razem wypadają z niego włosy podczas nanoszenia pudru.
PuRple NailSSs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 13:59   #165
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez PuRple NailSSs Pokaż wiadomość
Ja mam H53 i używam go do kulek GUERLAIN mam miniaturę i jest dobry do tego. Co najgorsze w tym pędzlu to to że za każdym razem wypadają z niego włosy podczas nanoszenia pudru.
Dzięki
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 18:36   #166
uzunia
Wtajemniczenie
 
Avatar uzunia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 015
Dot.: Pędzle hakuro

sluchajcie te pedzelki nie maja jakiejs oficialnej str aby je zamowic? wszystko przez allegro? jakos ostatnio nie mam tam szczescia ,moze ktos moze polecic sprzedawce? (z linkiem )
__________________
MOJA WYMIANKA-KOSMETYKI!!!

NEW~!!! http://wizaz.pl/forum/showthread.php...9#post25471289


uzunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 20:42   #167
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 362
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez uzunia Pokaż wiadomość
sluchajcie te pedzelki nie maja jakiejs oficialnej str aby je zamowic? wszystko przez allegro? jakos ostatnio nie mam tam szczescia ,moze ktos moze polecic sprzedawce? (z linkiem )

1.Nie,nie mają strony.
2.Tak tylko allegro.
3.Link do sprzedawcy był już w tym wątku podawany. Jest tylko jeden oficjalny. (Zawsze można wpisać Hakuro w zakończone aukcje i też się wyszuka).
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 00:25   #168
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez uzunia Pokaż wiadomość
sluchajcie te pedzelki nie maja jakiejs oficialnej str aby je zamowic? wszystko przez allegro? jakos ostatnio nie mam tam szczescia ,moze ktos moze polecic sprzedawce? (z linkiem )
Producent także ma swoją stronke na facebooku i podaja tam informacje dotyczące pędzelków
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 12:47   #169
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez uzunia Pokaż wiadomość
sluchajcie te pedzelki nie maja jakiejs oficialnej str aby je zamowic? wszystko przez allegro? jakos ostatnio nie mam tam szczescia ,moze ktos moze polecic sprzedawce? (z linkiem )

Uzuniu
http://allegro.pl/show_user.php?uid=15548966

na FB

http://www.facebook.com/HakuroPL
hola ola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 17:02   #170
karolasek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: zaw
Wiadomości: 1 151
GG do karolasek
Dot.: Pędzle hakuro

A co z pędzlami kabuki? będą? wpisałam w grafika google 'kabuki hakuro' to wyskoczyły mi takie, często zagladam na konto allegro makeupbox , ale nie widziałam ich Może ktoraś z Was go ma? miły w dotyku ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg imagesCAJU4JNS.jpg (9,3 KB, 27 załadowań)
karolasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 19:57   #171
karolasek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: zaw
Wiadomości: 1 151
GG do karolasek
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez Madzia19 Pokaż wiadomość
Wklejam zdjęcia trzech pędzli do rozcierania, od lewej słynny MAC 217 następnie HAKURO H79 i ostatni MAESTRO 497 To tak dla dziewczyn ktore chciałyby zobaczyć różnice pomiędzy pędzelkami jeżeli chodzi o wygląd Dla mnie są bardzo podobne, Hakuro jedynie jest bardziej szpicowaty Ogólnie moim faworytem jest Maestro idealnie się nadaje do rozcierania wszelkich cieni do powiek, Hakuro jest troszke gorszy ale też fajnie rozciera a natomiast MAC hmm no cóż służy mi do nakładania rozświetlających cieni pod łukiem brwiowym Tak jakoś mi tam najlepiej pasował Piorę pędzle regularnie i nic się nie dzieje także ze wszystkich trzech jestem bardzo zadowolona

Ja znalazłam taki hakuro H79 w interecie, ale jak ma do mnie pryjsc paczka i byc taki szpicowaty jak Twój, to ja takiego nie chcę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg hakuro h79.jpg (84,5 KB, 32 załadowań)

Edytowane przez karolasek
Czas edycji: 2011-01-19 o 19:58
karolasek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 00:36   #172
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez karolasek Pokaż wiadomość
A co z pędzlami kabuki? będą? wpisałam w grafika google 'kabuki hakuro' to wyskoczyły mi takie, często zagladam na konto allegro makeupbox , ale nie widziałam ich Może ktoraś z Was go ma? miły w dotyku ?
Ja także takich pędzli nie widziałam w ich ofercie

Cytat:
Napisane przez karolasek Pokaż wiadomość
Ja znalazłam taki hakuro H79 w interecie, ale jak ma do mnie pryjsc paczka i byc taki szpicowaty jak Twój, to ja takiego nie chcę
Zdjęcie robiłam po umyciu pędzli - żeby byłe czyste i może dlatego wlosię się tak ułożyło Ten szpic jest ale nie aż tak nachalny jak się na zdjęciu wydaje
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 07:53   #173
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Pędzle hakuro

napisalam do sprzedajacego kiedy pedzle beda znow w sprzedazy i gdzie mozna je kupic poza allegro skoro to polskie produkty - odpowiedzi brak, ja poddaje polska produkcje w watpliwosc - i tu prosze jakies niezidentyfikowane kabuki od Hakuro - tylko wyglada jak inne Hakuro... sprzedawca twierdzi ze Hakuro to polska marka - byc moze, marka moze byc polska - ale czy pedzle oby napewno robione sa w kraju skoro tak w domysle sie je promuje?

kupilam 5 pedzli - sa cudowne kazdy z osobna i za nic nie oddam, ale zastanawia mnie to 'naglasnianie' ze to polskie produkty - po co? nawet jak sa chinskie, koreanskie, wiatnamskie czy czeskie sa swietne a ja jako konsument czuje sie zmanipulowana dziwna informacja w ktora ciezko mi wierzyc chocbym chciala... ja sama moge zaczac cos sprowadzac sprzedawac jako rzecz innego pochodzenia i do tego upierac sie przy poslkosci tych produktow co chyba ma na celu wzbudzenie zaufania i sympatii do marki - 'dobre bo polskie'

ja tu bron Boze nikogo nie atakuje bo nie to jest moim celem a wiem ze moze byc tak postrzegane - po prostu skoro to polskie pedzle, czemu dostene tylko na allegro? czemu sprzedawane w partiach? skoro robione w kraju wiec i recznie to czemu nie sprzedaja chociaz po kilka sztuk skoro ida jak woda?

napewno kupie jeszcze kilka pedzli jak znow sie pojawia

pencil brusch, kulka, h50 do pudru czy h13 sa niezstapione i wyparly na ta chwile z uzycia maestro (gdyby jeszcze ten ostatni nie puszczal tak wlosow)
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 08:59   #174
ptysia_25
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 15
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez smileofangel Pokaż wiadomość
napisalam do sprzedajacego kiedy pedzle beda znow w sprzedazy i gdzie mozna je kupic poza allegro skoro to polskie produkty - odpowiedzi brak, ja poddaje polska produkcje w watpliwosc - i tu prosze jakies niezidentyfikowane kabuki od Hakuro - tylko wyglada jak inne Hakuro... sprzedawca twierdzi ze Hakuro to polska marka - byc moze, marka moze byc polska - ale czy pedzle oby napewno robione sa w kraju skoro tak w domysle sie je promuje?

kupilam 5 pedzli - sa cudowne kazdy z osobna i za nic nie oddam, ale zastanawia mnie to 'naglasnianie' ze to polskie produkty - po co? nawet jak sa chinskie, koreanskie, wiatnamskie czy czeskie sa swietne a ja jako konsument czuje sie zmanipulowana dziwna informacja w ktora ciezko mi wierzyc chocbym chciala... ja sama moge zaczac cos sprowadzac sprzedawac jako rzecz innego pochodzenia i do tego upierac sie przy poslkosci tych produktow co chyba ma na celu wzbudzenie zaufania i sympatii do marki - 'dobre bo polskie'

ja tu bron Boze nikogo nie atakuje bo nie to jest moim celem a wiem ze moze byc tak postrzegane - po prostu skoro to polskie pedzle, czemu dostene tylko na allegro? czemu sprzedawane w partiach? skoro robione w kraju wiec i recznie to czemu nie sprzedaja chociaz po kilka sztuk skoro ida jak woda?

napewno kupie jeszcze kilka pedzli jak znow sie pojawia

pencil brusch, kulka, h50 do pudru czy h13 sa niezstapione i wyparly na ta chwile z uzycia maestro (gdyby jeszcze ten ostatni nie puszczal tak wlosow)
czy posiadasz tylko te pędzle które prezentowałaś na YT? Napisz prosze, które jeszcze zamierzasz kupić, bo jakby nie było masz wiekszą wiedzę i doswiadczenie w wizażu, a nie chciałabym wydawać pieniędzy na pędzle które się mało przydają. Pani Dominika, z którą skontaktowałam się mailowo odpisała, że pędzle będą w marcu 2011 r.
ptysia_25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 09:04   #175
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 362
Dot.: Pędzle hakuro

Cytat:
Napisane przez smileofangel Pokaż wiadomość
napisalam do sprzedajacego kiedy pedzle beda znow w sprzedazy i gdzie mozna je kupic poza allegro skoro to polskie produkty - odpowiedzi brak, ja poddaje polska produkcje w watpliwosc - i tu prosze jakies niezidentyfikowane kabuki od Hakuro - tylko wyglada jak inne Hakuro... sprzedawca twierdzi ze Hakuro to polska marka - byc moze, marka moze byc polska - ale czy pedzle oby napewno robione sa w kraju skoro tak w domysle sie je promuje?

kupilam 5 pedzli - sa cudowne kazdy z osobna i za nic nie oddam, ale zastanawia mnie to 'naglasnianie' ze to polskie produkty - po co? nawet jak sa chinskie, koreanskie, wiatnamskie czy czeskie sa swietne a ja jako konsument czuje sie zmanipulowana dziwna informacja w ktora ciezko mi wierzyc chocbym chciala... ja sama moge zaczac cos sprowadzac sprzedawac jako rzecz innego pochodzenia i do tego upierac sie przy poslkosci tych produktow co chyba ma na celu wzbudzenie zaufania i sympatii do marki - 'dobre bo polskie'
Kto promuje te pędzle jako polskie? Bo nie zauważyłam nigdzie takich zapędów. Na wątku wywiązała się dyskusja czy są polskie czy nie, potem na FB były informacje,że są polskie,ale nikt tu ich nie kupuje ze względu na to,że są polskie,tylko dlatego,że są dobre


Cytat:
ja tu bron Boze nikogo nie atakuje bo nie to jest moim celem a wiem ze moze byc tak postrzegane - po prostu skoro to polskie pedzle, czemu dostene tylko na allegro? czemu sprzedawane w partiach?
Są dostępne na allegro,ale powstaje także strona internetowa. Nie wiem gdzie jeszcze chciałabyś je kupić? Bo wejście do sklepów czy też sieci drogerii to nie jest taka prosta sprawa. Zdecydowanie łatwiej sprzedawać w internecie.

Cytat:
skoro robione w kraju wiec i recznie to czemu nie sprzedaja chociaz po kilka sztuk skoro ida jak woda?
Nie rozumiem do końca tego zarzutu. Czemu nie są sprzedawane po kilka sztuk? W sensie czemu ciągle nie ma dostępnych jakiś aukcji? Czy czemu tak mało wystawiają?

Z tego co zauważyłam podczas jednej z aukcji w ciągu półtorej godziny sprzedano ponad 180 pędzli-wiele z nich było w ilości początkowej 30-40 sztuk,więc wg mnie mało to nie jest
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 09:47   #176
ziuta89
Raczkowanie
 
Avatar ziuta89
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 100
Dot.: Pędzle hakuro

ten pędzel kabuki był kiedyś w sprzedaży, ale już go nie widziałam od pół roku. Ma jeszcze stare logo. Ja tam wierzę, że to polska firma, miedzy innymi dlatego, że właśnie się czeka na nie... Co to za problem coś sprowadzić...2 tygodnie? Wyprodukować w firmie, która się wciąż rozwija to co innego i wg mnie trwa dłużej Sama mam zestaw (nowszy), H51 i H13 Jestem wszystkimi zachwycona i osobiście uważam, że odpadająca rącza to wina firmy(mi H51 sie tak rozpał), ale jakość włosia i sposób w taki je sklejają nie przypomina przedmiotów made in china...
ziuta89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 10:06   #177
Madzia19
Zadomowienie
 
Avatar Madzia19
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK/Poznań
Wiadomości: 1 192
Dot.: Pędzle hakuro

Na facebooku napisano że jest to firma Polska i ja osobiście nie mam podstaw by im nie wierzyć Zadałam im równiez pytanie czy będą się wystawiali na najbliższych kosmetycznych targach w Poznaniu, odpisali że dopiero na jesień także wtedy proponuje pojechac i sie wypytać o całe to zamieszanie Póki co pędzle są bardzo dobre z drobnymi szczegółami ktore można by udoskonalić ale cena jest super
Madzia19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 11:40   #178
aanneett
rroozzddwwoojjoonnaa
 
Avatar aanneett
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ksenofobiczny śląsk
Wiadomości: 5 875
Dot.: Pędzle hakuro

do mnie wczoraj przyszło 8 sztuk. Ze wszystkich jestem ogromnie zadowolona, jedynie pędzelek do eyelinera jest jak dla mnie trochę za miękki, ciężko nim za jedym zamachem pomalować brwi.
Co do ceny- trochę drogo, porównując ich wczesniejsze aukcje. Za 8szt. zapłaciłam 160zł więc to niemała kwota :/

Pisałam niedawno do nich to odp że będą wystawiać gdzies kolo marca.
Ja jeszcze muszę upolować H13 oraz H51 i 51S i będzie komplet
__________________
Cat:
- I need you to stay late tonight...
$(".dot--red").animate();
is back



Bądź dobrym człowiekiem. Dla każdego.
aanneett jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 13:54   #179
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Pędzle hakuro

kochana ja nie twierdze ze tu je ktos tak promuje - widocznie nie zapisalam na poczatku skad w ogole moj post - nagralam recenzje na YT w ktorej powiedzialam moze i niefortunnie - ze sa to chinskie wyroby po czym kilka osob na mnie wsiadlo jak na dzika kobyle ze to poslkie i koniec - podpierajac sie wlasnie wpisem na FB - Hakuro to polska 'marka' - dla mnie marka a produkt to dwie rozne rzeczy (marka taka jak np. Essence jest marka niemiecka a produktu robione sa w rozny krajach Europy- nawet w polsce ) ale nie o tym tu mowach

mi Pani sprzedawczyni nie odpisala stad moje wnioski

a z tym sprzedawaniem nie chodzilo mi o wjazd do sklepow a raczej o jakas stronke internetowa

druga rzecz ze jakby byly tu produkowane to moim zdaniem jesli zrobiliby np 10szt to wrzucaja na sprzedaz itp a nie rzut po np 100szt wyprzedaja i cisza przez miesiac czy trzy

ja jeszcze raz mowie ze nie upieram sie po prostu mam takie przeczucia i kilka argumentow w tym temacie ALE to sa absolutnie swietne pedzle i tego nie poddaje w zadna watpliwosc!

nie mam zamiaru nikogo urazic, jak sa robione polsce to genialnie! kolejny dobry polski produkt


ale jeszcze jedno :P skoro to nowa firma/raczkujaca to skad jak pisze ziuta89 'stare logo'? no i kiedy zdarzyli wycofac z produkcja kabuki? czemu niby dalej nie produkuja? nie sprzedawal sie moze... ale kiedy skoro dopiero o nich od niedawna glosno... tak wiem jestem nienormalna :P
__________________
.

Edytowane przez smileofangel
Czas edycji: 2011-01-20 o 13:57
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 14:12   #180
PuRple NailSSs
Raczkowanie
 
Avatar PuRple NailSSs
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 73
Dot.: Pędzle hakuro

Ludzie trzymajcie.. kasuje to bo się zaplujecie

Edytowane przez PuRple NailSSs
Czas edycji: 2011-01-20 o 20:31
PuRple NailSSs jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
hakuro, hakuro pedzle pomoc, makijaż, pędzle, pędzle do makijażu, pędzle do makijażu hakuro

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-10 18:19:40


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:36.