Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI - Strona 55 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-11-16, 14:41   #1621
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Dimiti Załącznik 3536005 slooodziak
ilios jest offline  
Stary 2010-11-16, 14:53   #1622
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
od 12 nie wysłali mi maila o wysyłce
chyba coś jest nie halo prawda?
na stronie mam info, że zamówienie w przygotowaniu
coś oni zwlekają, też tak miałam ostatnio, w sumie paczki nie mam już 3 tygodnie i dopiero wczoraj przyszło jakieś tajemnicze awizo

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Dim http://tous-shop.com/product/967/0/3...-Nº12.htm
slooooooooodziak

majade, sciagam do kapieli i spania
no właśnie, a ze mnie leń i mi się nie chce codziennie zdejmować

Ale boskie te misiaczki aaaaaa, Dimek skąd to wytrzasnęłąś?? Śliczne!!!

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
mnie też kręci Pandora

ACHA , dziewczyny szczerze odradzam tą serię: http://www.pandora.net/pl-pl/jewelle...arms/790538BTP , coś dziwnego dzieje się z kamieniami po jakimś czasie

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Dimiti Załącznik 3536005 slooodziak
kapitalne sa te miśki
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-11-16, 14:54   #1623
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Dimiti Załącznik 3536005 slooodziak
jakie fajne!
oni maja takie sliczne rzeczy...szkoda tylko, ze ceny sa OmG
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-16, 14:59   #1624
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jakie fajne!
oni maja takie sliczne rzeczy...szkoda tylko, ze ceny sa OmG
przy tych cenach za srebrne duperelki to nawet Pandora to tanizna
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-11-16, 15:31   #1625
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
przy tych cenach za srebrne duperelki to nawet Pandora to tanizna
nooo!

ostatnio ogladalam bo moja siostra chciala torebke, ale torebki tez maja takie ceny, ze z pare tys. trzeba dac wiec kiszka...mi sie potrfel podoba, ale tez na ebayu taki za 100$- wiec ciul wie czy oryginal

bransoletki patrzylam- pieeeeekne! tylko te, ktore mi sie podobaja zaczynaja sie ok 350$

w Krakowie w Bonarce maja swoj pierwszy sklep w PL- siostra miala wlasnie tam isc wiec sie okaze jakie ceny maja dokladnie u nas
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-16, 16:12   #1626
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh ja colistar widzialam w douglasie- sephory nie mam wiec nie wiem czy jest czy niet a ona lubi mocne odcienie? najlepsze niby sa delikatne rozy i bezy ale to zalezy kto jakie kolory lubi
nie maluje się zbyt mocno, więc chyba faktycznie jakiś delikatny róż albo beż będzie najlepszy
dzieki zapomoc dziewczęta
milka-pilka jest offline  
Stary 2010-11-16, 16:24   #1627
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
nie maluje się zbyt mocno, więc chyba faktycznie jakiś delikatny róż albo beż będzie najlepszy
dzieki zapomoc dziewczęta
prosze jak je zobaczysz to sie zastanowisz jaki najlepszy
ja dzisiaj ogladalam kosmetyki KOBO- blyszczyki w tubkach, no niby balsami sliczne maja kolorki taki wlasnie jasniutki rozyk i bezyk
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-16, 17:19   #1628
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Misie sa super, ale 119$ za male, wkrecane kolczyki to przesada (o tu).
Ja bizuterii ogolnie nie lubie. Pierscionkow nie lubie bo dlonie mam brzydkie, bransoletek nie lubie bo beda tlyko niepotrzebnie dyndac. Lubie male wkrecane kolczyki. Dyndajacych nie lubie.
Te czarne misie fajne. Zwyklaki fajne. Zielone tez. Niebieskie oczywiscie tez sie spodobaly.
Z tanich fajne sa te plaskie i te na perlach. Calkiem fajne, ale pewnie polska cena bedzie 2 razy wieksza .

Jak ktos lubi zolte zloto to tu jets dziewczynka. Szkoda, ze w zoltym zlocie. Zoltego nie lubie.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-11-16, 18:04   #1629
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Misie sa super, ale 119$ za male, wkrecane kolczyki to przesada (o tu).
Ja bizuterii ogolnie nie lubie. Pierscionkow nie lubie bo dlonie mam brzydkie, bransoletek nie lubie bo beda tlyko niepotrzebnie dyndac. Lubie male wkrecane kolczyki. Dyndajacych nie lubie.
Te czarne misie fajne. Zwyklaki fajne. Zielone tez. Niebieskie oczywiscie tez sie spodobaly.
Z tanich fajne sa te plaskie i te na perlach. Calkiem fajne, ale pewnie polska cena bedzie 2 razy wieksza .

Jak ktos lubi zolte zloto to tu jets dziewczynka. Szkoda, ze w zoltym zlocie. Zoltego nie lubie.
czarne piekne! szkoda tylko, ze taka cena....
moglby swarovski zrobic podobne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-16, 20:16   #1630
elizziak
Zakorzenienie
 
Avatar elizziak
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 7 169
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Byłam w Kruku obejrzeć beadsy - niestety u mnie mają bardzo mały wybór, wózka nie było i generalnie nic nie wpadło mi w oko... Jeszcze to przemyślę

Aha, i u mnie ta gratisowa bransoletka jest zapinana na karabińczyk, nie tak jak oryginalna Pandora - a u Was?

btw - wczoraj płaciłam za Tru, jeszcze nie dostałam SS, napisałam do nich maila z zapytaniem
elizziak jest offline  
Stary 2010-11-16, 21:03   #1631
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez elizziak Pokaż wiadomość
Byłam w Kruku obejrzeć beadsy - niestety u mnie mają bardzo mały wybór, wózka nie było i generalnie nic nie wpadło mi w oko... Jeszcze to przemyślę

Aha, i u mnie ta gratisowa bransoletka jest zapinana na karabińczyk, nie tak jak oryginalna Pandora - a u Was?

btw - wczoraj płaciłam za Tru, jeszcze nie dostałam SS, napisałam do nich maila z zapytaniem
no wybór nie był oszałamiający niestety również jak ja byłam
mam zamiar iść w czwartek pomysleć czy kupić sobie ( bo póki co kupiła moja mama) zobaczymy...
tak - bransoletki w kruku sa z karabińczykiem
ale jestem w stanie to przełknąć - bo te z zapięciem pandory 300 zł za samą branso - dla mojego rozsądku to cena zaporowa
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-11-17, 09:45   #1632
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez elizziak Pokaż wiadomość
Byłam w Kruku obejrzeć beadsy - niestety u mnie mają bardzo mały wybór, wózka nie było i generalnie nic nie wpadło mi w oko... Jeszcze to przemyślę
Aha, i u mnie ta gratisowa bransoletka jest zapinana na karabińczyk, nie tak jak oryginalna Pandora - a u Was?
Pandora też daje karabińczykową gratis Też zajrzałam do Kruka. Ceny mają faktycznie ciut niższe, ale jakoś nic mnie nie zachwyciło
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-11-17, 11:03   #1633
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Kliknęałm wczoraj na tru 3 mini maseczki Fekkai, bo 75zł ze zniżką to całkiem nieźle, a 3 szt. to niemal tyle co pełnowymiarowe opakowanie, a maseczka jest bosska
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-17, 22:52   #1634
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Kliknęałm wczoraj na tru 3 mini maseczki Fekkai, bo 75zł ze zniżką to całkiem nieźle, a 3 szt. to niemal tyle co pełnowymiarowe opakowanie, a maseczka jest bosska

Która to maseczka?

Odebrałam paczkę z polepszaczem do ust Lierac, peelingiem Clarins i mleczkiem do opalania Hawaiian Tropic. Dostałam gratis kredkę do brwi Calvin Kline- piszę bo ktoś pytał o nią. Wziełam ciemny blond ale jest bardzo jasna, nie wiem jakiego koloru była ta o odcieniu jasny blond- chyba przezroczysta. Na brwiach nie używałam jeszcze ale zdecydowanie jak dla mnie mogłaby być ciemniejsza
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-11-17, 23:13   #1635
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Która to maseczka?

Odebrałam paczkę z polepszaczem do ust Lierac, peelingiem Clarins i mleczkiem do opalania Hawaiian Tropic. Dostałam gratis kredkę do brwi Calvin Kline- piszę bo ktoś pytał o nią. Wziełam ciemny blond ale jest bardzo jasna, nie wiem jakiego koloru była ta o odcieniu jasny blond- chyba przezroczysta. Na brwiach nie używałam jeszcze ale zdecydowanie jak dla mnie mogłaby być ciemniejsza


mozesz jej uzywac do robienia delikatnych piegow!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-17, 23:21   #1636
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Która to maseczka?
Ta maseczka: http://pl.strawberrynet.com/haircare...107553/#DETAIL

Kurczę, no jest rewelacyjna Bardziej opłaca się wziąć 3 małe opakowania, bo wychodzi 75zł, a w Douglasie 140 czy 160 zł Różne markowe uzywałam, ale różnicę widzę jak nic. Chyba znalazłam ideał
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-17, 23:28   #1637
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ta maseczka: http://pl.strawberrynet.com/haircare...107553/#DETAIL

Kurczę, no jest rewelacyjna Bardziej opłaca się wziąć 3 małe opakowania, bo wychodzi 75zł, a w Douglasie 140 czy 160 zł Różne markowe uzywałam, ale różnicę widzę jak nic. Chyba znalazłam ideał
dlaczego kusisz!!???
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-18, 13:58   #1638
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Misie sa super, ale 119$ za male, wkrecane kolczyki to przesada (o tu).
Ja bizuterii ogolnie nie lubie. Pierscionkow nie lubie bo dlonie mam brzydkie, bransoletek nie lubie bo beda tlyko niepotrzebnie dyndac. Lubie male wkrecane kolczyki. Dyndajacych nie lubie.
Te czarne misie fajne. Zwyklaki fajne. Zielone tez. Niebieskie oczywiscie tez sie spodobaly.
Z tanich fajne sa te plaskie i te na perlach. Calkiem fajne, ale pewnie polska cena bedzie 2 razy wieksza .

Jak ktos lubi zolte zloto to tu jets dziewczynka. Szkoda, ze w zoltym zlocie. Zoltego nie lubie.
Ja mam dokładnie tak samo
Złoto tylko białe, żółte mi się nie podoba
Pierścionków i bransoletek nie nosze bo mi przeszkadzają, naszyjników tak samo bo nie lubię jak coś mi dynda no i bałabym się że gdzieś się zahaczę albo w coś mi się wkręcą i się uduszę
Jedyne co to toleruję kolczyki z tym że ja akurat lubię długie bo mam okrągłą buzię (niestety ) i własnie długie kolczyki ją wyszczuplają

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Kliknęałm wczoraj na tru 3 mini maseczki Fekkai, bo 75zł ze zniżką to całkiem nieźle, a 3 szt. to niemal tyle co pełnowymiarowe opakowanie, a maseczka jest bosska
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ta maseczka: http://pl.strawberrynet.com/haircare...107553/#DETAIL

Kurczę, no jest rewelacyjna Bardziej opłaca się wziąć 3 małe opakowania, bo wychodzi 75zł, a w Douglasie 140 czy 160 zł Różne markowe uzywałam, ale różnicę widzę jak nic. Chyba znalazłam ideał
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dlaczego kusisz!!???

Najczęściej zadawane pytanie w watku "Dlaczego kusisz? "

Na Tru jest duze opakowanie za 106 zł tylko jak bierze się te małe to wtedy nabija rabat za sztuki.
Ja chyba się skuszę na tą maseczkę bo mam już bardzo zniszczone włosy i coś takiego dobrego mi się przyda
dennyrose jest offline  
Stary 2010-11-18, 15:49   #1639
unrepeatable
Zakorzenienie
 
Avatar unrepeatable
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: London
Wiadomości: 4 256
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

kurddde a ja zamowilam odzywke z Tigi juz jest opo doprawie ale na str poczty pl mi wyskakuje ,ze brak przesylki o podanym identyfi;/
__________________
Follow your dreams honey...


http://www.fashiolista.com/style/unrepeatable/

http://instagram.com/gosiaduma



unrepeatable jest offline  
Stary 2010-11-18, 16:33   #1640
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dlaczego kusisz!!???
Nie wiem
Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość


Najczęściej zadawane pytanie w watku "Dlaczego kusisz? "

Na Tru jest duze opakowanie za 106 zł tylko jak bierze się te małe to wtedy nabija rabat za sztuki.
Ja chyba się skuszę na tą maseczkę bo mam już bardzo zniszczone włosy i coś takiego dobrego mi się przyda
Dokładnie Tutaj jeszcze jest zniżka 5% za 3 sztuki Tzn. ja mam 5%
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-18, 16:45   #1641
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość


Najczęściej zadawane pytanie w watku "Dlaczego kusisz? "

Na Tru jest duze opakowanie za 106 zł tylko jak bierze się te małe to wtedy nabija rabat za sztuki.
Ja chyba się skuszę na tą maseczkę bo mam już bardzo zniszczone włosy i coś takiego dobrego mi się przyda
to ja chyba tez musze brac?
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Nie wiem

Dokładnie Tutaj jeszcze jest zniżka 5% za 3 sztuki Tzn. ja mam 5%
:P
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-18, 16:55   #1642
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ta maseczka: http://pl.strawberrynet.com/haircare...107553/#DETAIL

Kurczę, no jest rewelacyjna Bardziej opłaca się wziąć 3 małe opakowania, bo wychodzi 75zł, a w Douglasie 140 czy 160 zł Różne markowe uzywałam, ale różnicę widzę jak nic. Chyba znalazłam ideał
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
to ja chyba tez musze brac?
:P
to ja chyba też kliknę dla towarzystwa bo mi brakowało jakiejś trzeciej rzeczy do zamówienia, poza tym wzięłam kiedyś z Fekkai mgielke nablyszczajaca i jest i w ogóle to coś mnie ciągnie do tego Fekkai
poza tym to kto mówił że w Douglasie są małe zestawy miniatur z tej firmy- byłam i nie ma za to są z innej jakiejś też na f.....
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-11-18, 18:29   #1643
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Dziewczyny ale jestem zła Przez przypadek coś odkryłam. Na all ktoś bezczelnie skopiował stronę "o mnie" jako swoją Napisałam do all, ale nawet automatycznego odbioru mojej wiadomości nie dostałam
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-18, 19:19   #1644
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Mariola
all niestety ma to wszystko gdzies


a ja poszlam do seph tylko tak sobie popatrzec, dostalam znizke 25% smsem na jakas 1 rzecz.. i tak laze laze i kupilam kulkowe limitowanki pszczolowe guerlaina ja sie musze leczyc
ilios jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:02   #1645
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Mariola
all niestety ma to wszystko gdzies


a ja poszlam do seph tylko tak sobie popatrzec, dostalam znizke 25% smsem na jakas 1 rzecz.. i tak laze laze i kupilam kulkowe limitowanki pszczolowe guerlaina ja sie musze leczyc
No chyba ma to gdzieś

Ale zakupy zrobiłaś
Ja dostałam do domu kupon na 25%. Szkoda, że nie wiedzą, że w moim województwie nie ma Sephory
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:08   #1646
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
to ja chyba też kliknę dla towarzystwa bo mi brakowało jakiejś trzeciej rzeczy do zamówienia, poza tym wzięłam kiedyś z Fekkai mgielke nablyszczajaca i jest i w ogóle to coś mnie ciągnie do tego Fekkai
poza tym to kto mówił że w Douglasie są małe zestawy miniatur z tej firmy- byłam i nie ma za to są z innej jakiejś też na f.....
no to wszystkie bedziemy mialy teraz piekne wlosy!

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ale jestem zła Przez przypadek coś odkryłam. Na all ktoś bezczelnie skopiował stronę "o mnie" jako swoją Napisałam do all, ale nawet automatycznego odbioru mojej wiadomości nie dostałam
a pisalas do tego uzytkownika?? all pewnie z tym nic nie zrobi....


ilios fotki!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:19   #1647
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Ktora z Was kupowala jakos dawno dawno te pomade LipFusiona w kolorze bunny albo baby ?
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:42   #1648
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to wszystkie bedziemy mialy teraz piekne wlosy!

a pisalas do tego uzytkownika?? all pewnie z tym nic nie zrobi....


ilios fotki!
Jeszcze nie pisałam, ale z tego co widzę to ma jakieś chyba "lewe" pędzle EDM Znam pędzle EDM, a takiego nigdy nie widziałam
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:50   #1649
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Nie wiem

Dokładnie Tutaj jeszcze jest zniżka 5% za 3 sztuki Tzn. ja mam 5%
Mi niestety zniżki nie przyznali a mam na koncie prawie 100 zamówień
Chociaż wiem ze w porównaniu z niektórymi tutaj to niewiele
A jakoś nie mogę się zebrać żeby do nich napisać

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
to ja chyba też kliknę dla towarzystwa bo mi brakowało jakiejś trzeciej rzeczy do zamówienia, poza tym wzięłam kiedyś z Fekkai mgielke nablyszczajaca i jest i w ogóle to coś mnie ciągnie do tego Fekkai
poza tym to kto mówił że w Douglasie są małe zestawy miniatur z tej firmy- byłam i nie ma za to są z innej jakiejś też na f.....
Dlaczego kusisz?
Ja już zauważyłam tąmgiełkę i dodałam do koszyka na przechowanie i teraz chyba bedę musiała kupić

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ale jestem zła Przez przypadek coś odkryłam. Na all ktoś bezczelnie skopiował stronę "o mnie" jako swoją Napisałam do all, ale nawet automatycznego odbioru mojej wiadomości nie dostałam
Powiem tak: nic mnie już nie zdziwi jezeli chodzi o bezczelność ludzką ale niesmak i złość po kazdej takiej sprawie zawsze jest ogromny
Ja bym napisała to tego osobnika i mu nawrzucała bez ogródek

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Ktora z Was kupowala jakos dawno dawno te pomade LipFusiona w kolorze bunny albo baby ?
Ja mam bunny
Ładny przybrudzony średni róż w ciepłym odcieniu. Konsystencja lekka ale sam kolor jest mocno kryjący, nie klei się, po nałożeniu czuć lekkie chłodzenie i leciutko powieksza usta. Ogólnie bardzo lubie tem produkt tylko jedyne co mnie doprowadza do szału (dosłownie ) to to że na dole trzeba przekręcić takie pokrętło i wtedy ta pomadka się wysuwa przez te dziurki i zawsze jest tak że kręce, kręce i nic sie nie wysuwa a potem jak zacznie wyłazić to już wyjdzie z 5 razy wiecej tego niż bym chciała
Jak ktoś ma czas to może raz przekrecić i czekać z 10 sek ile tego wyjdzie i znowu raz przekręcic i czekac tylko ja się zawsze wiecznie spieszę i nie mam czasu dlatego mnie to tak denerwuje

Gdzies w necie byl swatch na ustach i pamietam że właśnie po tym jak zobaczyłam to zdjecie to się skusiłam na zakup

---------- Dopisano o 20:50 ---------- Poprzedni post napisano o 20:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Jeszcze nie pisałam, ale z tego co widzę to ma jakieś chyba "lewe" pędzle EDM Znam pędzle EDM, a takiego nigdy nie widziałam
Mariola daj w klubie namiary na tego użytkownika, zaraz mu tu wszytkie pozgłaszamy aukcje jako podróby i zablokują mu konto
dennyrose jest offline  
Stary 2010-11-18, 20:56   #1650
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część XI

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Jeszcze nie pisałam, ale z tego co widzę to ma jakieś chyba "lewe" pędzle EDM Znam pędzle EDM, a takiego nigdy nie widziałam
podrzuc linka
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
truskawka kosmetyki zenek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:16.