Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Forum z poradami lekarza ginekologa.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-10-08, 14:52   #1
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dziwny okres :( Pomocy!!

Witam!
Miesiąc temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne. Nie uprawiłam jeszcze sexu wyłącznie ,,zabawy" przez bieliznę. skonczyło mi się pierwsze opakowanie tabletek wiec mam tygodniową przerwę. Mój problem polega na tym, że dostałam okresu jednak jest on dziwny. Ma ciemny kolor taki brązowy. Czy to wina tabletek czy może coś mi dolega? Proszę o pomoc...
Dodam, że nigdy wcześniej nie miałam ciemnego okresu dlatego nie wiem co mam robić.
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-08, 15:19   #2
zelka1990
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 28
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Cytat:
Napisane przez karrrusia Pokaż wiadomość
Witam!
Miesiąc temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne. Nie uprawiłam jeszcze sexu wyłącznie ,,zabawy" przez bieliznę. skonczyło mi się pierwsze opakowanie tabletek wiec mam tygodniową przerwę. Mój problem polega na tym, że dostałam okresu jednak jest on dziwny. Ma ciemny kolor taki brązowy. Czy to wina tabletek czy może coś mi dolega? Proszę o pomoc...
Dodam, że nigdy wcześniej nie miałam ciemnego okresu dlatego nie wiem co mam robić.
A;e czy to poczatek okresu??? Bo ja zawsze na pocztku tez mam taki ciemny a potem normalnie krew.
zelka1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-08, 15:54   #3
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

tak to jest pierwszy dzień. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałam i zawsze pierwsze dni miałam obfity okres a ten jest jakis taki mało obfity...
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-08, 16:28   #4
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 255
Smaczny profil paula78
Smaczne przepisy14
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Normalne.
__________________
Wakacyjnie:
http://pichceiknoce.blogspot.com/



paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-08, 21:48   #5
sabinkaa69
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 3
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Witam was serdecznie.
Ja też mam problem z okresem. Tzn. nie wiem czy to mozna nazwac problemem ale od ok 2 miesiecy nie mam zadnych bólów miesiączkowych a chciałabym zaznaczyć ze zawsze musiałam zazywac srodki przeciwbólowe i conajmniej jeden dzien miałam wyciety z zycia. Zawsze też przed okresem miałam okropne skurcze w dolnej parti brzucha a teraz jakby wszystko znikło. Żadnych bólów przed czy w czasie okresu. Jakis rok temu Pani ginekolog wykryła ze mam tyłozgiecie macicy i powiedziała ze dlatego moge miec bolesne miesiaczki. Z jednej strony sie ciesze ze nic nie boli ale z drugiej martwie bo przez 7 lat co miesiac "umierałam" a teraz NIC. Może któras z was miała podobny przypadek i wie cos na ten temat.
Pozdrawiam!
sabinkaa69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 09:44   #6
zelka1990
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 28
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Witam Cię..Co do twojej wiadomości to ja tez mialam podobnie i mam..Bo czasami to przez pierwsze 3 dni umierałam a teraz tak nie jest brzuch poboli owszem ale nie az tak bardzo jak wtedy...nie martw sie naprawde wszystko jest w porzadku
zelka1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 10:13   #7
_Emi_
Zakorzenienie
 
Avatar _Emi_
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Łódź.
Wiadomości: 4 127
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Cytat:
Napisane przez karrrusia Pokaż wiadomość
Witam!
Miesiąc temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne. Nie uprawiłam jeszcze sexu wyłącznie ,,zabawy" przez bieliznę. skonczyło mi się pierwsze opakowanie tabletek wiec mam tygodniową przerwę. Mój problem polega na tym, że dostałam okresu jednak jest on dziwny. Ma ciemny kolor taki brązowy. Czy to wina tabletek czy może coś mi dolega? Proszę o pomoc...
Dodam, że nigdy wcześniej nie miałam ciemnego okresu dlatego nie wiem co mam robić.
Wszystko ok

Cytat:
Napisane przez sabinkaa69 Pokaż wiadomość
Witam was serdecznie.
Ja też mam problem z okresem. Tzn. nie wiem czy to mozna nazwac problemem ale od ok 2 miesiecy nie mam zadnych bólów miesiączkowych a chciałabym zaznaczyć ze zawsze musiałam zazywac srodki przeciwbólowe i conajmniej jeden dzien miałam wyciety z zycia. Zawsze też przed okresem miałam okropne skurcze w dolnej parti brzucha a teraz jakby wszystko znikło. Żadnych bólów przed czy w czasie okresu. Jakis rok temu Pani ginekolog wykryła ze mam tyłozgiecie macicy i powiedziała ze dlatego moge miec bolesne miesiaczki. Z jednej strony sie ciesze ze nic nie boli ale z drugiej martwie bo przez 7 lat co miesiac "umierałam" a teraz NIC. Może któras z was miała podobny przypadek i wie cos na ten temat.
Pozdrawiam!
W końcu nic nie boli i jeszcze źle? Ciesz się.
_Emi_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 11:37   #8
gringolada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 1 019
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

nic Ci nie jest nie ma powodu do niepokoju
gringolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 12:13   #9
domciatko
Zakorzenienie
 
Avatar domciatko
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 8 950
GG do domciatko
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

ciemny okres, jego obfitość, długość może się zmienić po tabletkach, ale nie masz się o co martwić, wszystko jest w porządku. przez 3 pierwsze miesiące brania tabletek mogą się również pojawić plamienia między "okresem" (krwawieniem z odstawienia)
nie martw się, wszystko ok!!
ps: miłej zabawy z partnerem
domciatko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-09, 17:25   #10
lala2506
Zakorzenienie
 
Avatar lala2506
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: wygodny fotel
Wiadomości: 4 731
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Normalne.
lala2506 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-10, 12:21   #11
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Dzieki wielkie za odpowiedzi Juz bałam się że coś jest nie tak
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-11, 12:37   #12
betana7
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 3
Dot.: Dziwny okres :( Pomocy!!

Witajcie kobietki znalazlam ten wątek i apropos dziwnych miesiączek .Akurat jestem w trakcie i także zaczęlo siędziwnie .Mianowicie nigdy podczas okresu nie mialam zadnych bóli ale ta miesiączka dala mi popalic jestem juz na 6tej tabletce przeciwbólowej .Poza tym w drugim dniu mialam dużo większe krwawienie niz zwykle i to z dosyc duzymi skrzepami krwi,czy to może oznaczać ,ze mam raka pomocy dodam ,ze choruje na endometrioze stopnia IVry i ostatnio wykrywto u mnie nadżerkę stopien II.
Bardzo proszę o radę?
Moj lekarz powiedzial ,ze nie powinnam się martwić ale ja się boję.Byłabym spokojniejsza jakby mi ktoś cos sensownego doradził.
pozdrawiam . Beata.

---------- Dopisano o 12:37 ---------- Poprzedni post napisano o 12:36 ----------

Jeżeli chodzi o ciemne krwawienia ,to znaczy jest dobrze .Obawiac się trzeba raczej jasnej krwi. Tak twierdzą lekarze.
betana7 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:46.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj