Kosmetyki M.A.C. cz. 4 - Strona 16 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-10-27, 20:03   #451
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez brusia Pokaż wiadomość
Ja uwielbiam nakładać #187
Ogólnie wszystko co możliwe nakładam pędzlami 'skunksikami' - #130, #131, #187. Poczynając od pokładu, korektora, pudru, różu, kończąc na rozświetlaczu. W podróży jest to zupełna wygoda, biorę jeden pędzel do twarzy i jest sprawa załatwiona.

Przy sesjach zdjęciowych, kiedy jest zamysł lalki i twarz musi być aż sztucznie gładka, idealnie się sprawdza Mineralize Skinfinish Natural nakładany ... #109 - delikatnie stemplując.
Ja też jestem skunksomaniaczką i zazdroszczę 131 bo tylko tego mi w kolekcji brakuje

Do stemplowania może też być fajny kabuki EDMu.

Cytat:
Napisane przez Myszołapka Pokaż wiadomość
Miło, że nie ja jedna jestem taką sierotką A tak dokładnie to co H&N robi z rzęsami? Bo ja potrzebuję głownie koloru i trochę pogrubienia

Mówisz, że to dobra metoda ? Bo ja swoim #187 nakładam róż i rozświetlacz i daje bardzo fajną poświatę koloru, ładnie stapia się z cerą bez przesadnego podkreślenia Zastanawiam się czym nakładać CCB ? #130?
H&N właśnie to robi - ta lżejsza opcja nadaje tylko kolor (nabiera się tak mało tuszu że każda następna warstwa nie pogrubia) a ta mocniejsza pogrubia.

CCD najlepiej paluchami A może małym skunksem (188) albo tym 131?
__________________
Bloguję lakierowo ... i muzycznie
BrandNewName jest offline  
Stary 2010-10-27, 20:09   #452
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

skunksa mam malego 188 ale sprobuje.dzis nakladalam 129 i efekt transparentny wyszedl
ranka jest offline  
Stary 2010-10-27, 20:43   #453
nieshya
Zadomowienie
 
Avatar nieshya
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 388
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

A wtrące się : Myszołapko, ja CCB nakładam dokładnie tak ja pisze Brand - najzwyczajniej paluchem . Próbowałam pędzli, ale w moim osobistym odczuciu zwykły, osobisty palec daje najlepszą i najbardziej kontrolowaną aplikację.
Swego czasu konsystencja CCB spędzała mi sen z powiek, bo żaden z próbowanych pędzli nie dawał zadowalającego efektu - albo ślizgały się po powierzchni (efekt: za słaby payoff) lub wręcz przeciwnie - "grzęzły" mi w pojemniczku. Wyszłam więc z założenia, że najprostsze rozwiązanie może być najlepsze i bingo - paluch rulez

Edytowane przez nieshya
Czas edycji: 2010-10-27 o 20:45
nieshya jest offline  
Stary 2010-10-27, 21:23   #454
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
mam jeszcze jedno pytanie
czy róż Strada jest taki świetny, że warto za niego przepłacać czy równie fajny do jasnej cery do delikatnego konturowania będzie róż Taupe?
moim zdaniem nie ma sensu przepłacać za Stradę - mnie w ogóle się nie podobała, a tym bardziej byłaby bezużyteczna, bo ja nie robię sobie żadnego konturowania

---------- Dopisano o 21:23 ---------- Poprzedni post napisano o 21:20 ----------

Cytat:
Napisane przez nieshya Pokaż wiadomość
A wtrące się : Myszołapko, ja CCB nakładam dokładnie tak ja pisze Brand - najzwyczajniej paluchem . Próbowałam pędzli, ale w moim osobistym odczuciu zwykły, osobisty palec daje najlepszą i najbardziej kontrolowaną aplikację.
Swego czasu konsystencja CCB spędzała mi sen z powiek, bo żaden z próbowanych pędzli nie dawał zadowalającego efektu - albo ślizgały się po powierzchni (efekt: za słaby payoff) lub wręcz przeciwnie - "grzęzły" mi w pojemniczku. Wyszłam więc z założenia, że najprostsze rozwiązanie może być najlepsze i bingo - paluch rulez
Ja też palcem - bo i łatwiej nabierać z pojemnika i łatwiej nakładać (można wetrzeć, wklepać itp - jeden pędzel jednak nie daje tylu możliwości). Jedyne co mi przeszkadza w takiej aplikacji to, że trzeba uważać na czyste idealnie ręce (raz sobie zapaprałam jasna CCB jakimś ciemnym cieniem, jak go wcześniej paluchem poprawiłam), a i tak mi się tam jakieś miniaturowe kłaczki przyczepiają
Kajol jest offline  
Stary 2010-10-27, 22:35   #455
anja00
Raczkowanie
 
Avatar anja00
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 329
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
mam jeszcze jedno pytanie
czy róż Strada jest taki świetny, że warto za niego przepłacać czy równie fajny do jasnej cery do delikatnego konturowania będzie róż Taupe?
skąd jest ten róż Taupe? na stronie maca mi nie wyświetla
nie mogę go znaleźć...
anja00 jest offline  
Stary 2010-10-27, 22:51   #456
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez brusia Pokaż wiadomość

Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, co myślą ludzie kupujący takie zestawy mając świadomość jakie są ceny w salonie. Co gorsza, nie rozumiem ludzi opierających się na kłamstwie, braku szacunku, którzy sprzedają takie rzeczy doskonale wiedząc, że ich oryginalność to temat odległy. Dostaje białej gorączki, bo ... później często osoby kupujące wypisują bzdury na temat jakości pędzli np. w internecie. Walka z wiatrakami. Pieniądze rządzą światem.
niestety... i to mnie w tym całym procederze najbardziej irytuje albo odsypki, ktoś kupuje podróby za 1,49 a później biadoli że mu z oczu znikają w zastraszającym tempie...

Cytat:
I później chodzą kobiety z odciętą twarzą od szyji.

Cytat:
Napisane przez Estella Pokaż wiadomość
Kasiu siedze teraz w Berlinie i nie mam dostepu do informacji. Postaram sie po powrocie cos napisac, ale to bedzie 2giego listopada, czyli kolekcja bedzie juz w sklepach :/
aaaaa zapomniałam żeś na wojażach zdaje się więc że ceny Tartana do ostatniej chwili będą owiane tajemnicą... szkoda, bo zawsze wolę się nastawić...
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2010-10-27, 22:57   #457
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 244
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez anja00 Pokaż wiadomość
skąd jest ten róż Taupe? na stronie maca mi nie wyświetla
nie mogę go znaleźć...

on jest chyba z serii Pro, a na stronie są tylko te z regularnej sprzedaży
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2010-10-27, 23:08   #458
martiryb
Wtajemniczenie
 
Avatar martiryb
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 2 664
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

ja Stradę bardzo lubię do konturowania i choć mam inne bronzery, to jakoś jej używam najczęściej myślę, że najlepiej samemu się przekonać.. to co jednemu pasuje, drugiemu niekoniecznie.. i odwrotnie
__________________

mój blog

www.beautyness.pl



martiryb jest offline  
Stary 2010-10-28, 07:44   #459
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 244
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez martiryb Pokaż wiadomość
ja Stradę bardzo lubię do konturowania i choć mam inne bronzery, to jakoś jej używam najczęściej myślę, że najlepiej samemu się przekonać.. to co jednemu pasuje, drugiemu niekoniecznie.. i odwrotnie
dzięki za opinię, ale chciałam wiedzieć czy jest warta 35 dolarów + przesyłka czyli ok 40
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2010-10-28, 11:45   #460
martiryb
Wtajemniczenie
 
Avatar martiryb
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 2 664
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
dzięki za opinię, ale chciałam wiedzieć czy jest warta 35 dolarów + przesyłka czyli ok 40
ja ją kupiłam za jakieś 10-12 funtów w outlecie, więc ryzyk fizyk.. okazało się, że mi bardzo podpasowała ale czy dałabym za nią 40 dol? nie wiem.. starałabym się najpierw poszukać jakiegoś tańszego odpowiednika, albo czegoś z regularnej kolekcji..
__________________

mój blog

www.beautyness.pl



martiryb jest offline  
Stary 2010-10-28, 11:53   #461
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 244
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez martiryb Pokaż wiadomość
ja ją kupiłam za jakieś 10-12 funtów w outlecie, więc ryzyk fizyk.. okazało się, że mi bardzo podpasowała ale czy dałabym za nią 40 dol? nie wiem.. starałabym się najpierw poszukać jakiegoś tańszego odpowiednika, albo czegoś z regularnej kolekcji..
niestety nie mam dostępu ani do Mac'a u nas - obejrzenia na żywo kolorków, ani do outletów
może kiedyś mnie weźmiecie do wspólnych zakupów to będę miała szanse
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2010-10-28, 11:58   #462
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
niestety nie mam dostępu ani do Mac'a u nas - obejrzenia na żywo kolorków, ani do outletów
może kiedyś mnie weźmiecie do wspólnych zakupów to będę miała szanse
ja tez bym bardzo chciala Strade
hola ola jest offline  
Stary 2010-10-28, 11:58   #463
martiryb
Wtajemniczenie
 
Avatar martiryb
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 2 664
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
niestety nie mam dostępu ani do Mac'a u nas - obejrzenia na żywo kolorków, ani do outletów
może kiedyś mnie weźmiecie do wspólnych zakupów to będę miała szanse
ja byłam w poniedziałek w outlecie, ale nie było żadnych ciekawych róży..
25ego listopada będę w Londynie na lotnisku, to mogłabym Ci kupić.. ale musisz wiedzieć co chcesz..
__________________

mój blog

www.beautyness.pl



martiryb jest offline  
Stary 2010-10-28, 12:08   #464
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 244
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez martiryb Pokaż wiadomość
ja byłam w poniedziałek w outlecie, ale nie było żadnych ciekawych róży..
25ego listopada będę w Londynie na lotnisku, to mogłabym Ci kupić.. ale musisz wiedzieć co chcesz..
dzięki
Stradę to bardzo chętnie

poprosiłam koleżankę z wątku mamusiowego z Warszawy o dwa róże - jak nie uda się jej ich kupić to bardzo chętnie skorzystam
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2010-10-28, 12:53   #465
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
niestety nie mam dostępu ani do Mac'a u nas - obejrzenia na żywo kolorków, ani do outletów
może kiedyś mnie weźmiecie do wspólnych zakupów to będę miała szanse
Ja bede we wtorek na Tartanie w MACu to moge wziac.

btw: chce ktos cos z Tartana lub z MACa ogolnie? Moge kupic. Warunek zakupu jest jednak taki, ze wysylka kosztuje 20 zl (kurier). Nie dam rady w najblizszym czasie pojawic sie na poczcie, wiec moge wyslac cos jedynie kurierem.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-10-28, 13:02   #466
KNK
Zadomowienie
 
Avatar KNK
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 935
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Wrócił, udało mi się upolować stary kolor prasowanego cienia z Pro - Plum jest cudownym fioletem takiego jakiego mi brakowało w Mac, co prawda staruszek z niego ale co tam kolor cudowny

Cytat:
Napisane przez Tyris Pokaż wiadomość
O rany, a tyle osob to kupuje i to za niemala kase :/ Widze ktos licytuje zestaw pedzli 24szt :/ doslzo juz do 200zl... Czemu allegro wprowadzilo taka durna opcje ze nie widac osoby ktora cos licytuje.. Osobiscie jakbym cos kupowala nieorginalnego to byla bym bardzo wdzieczna osobie ktora by do mnie wyslala wiadomosc uswiadamiajaca
już o tym pisałem kiedyś, chyba ponad rok temu napisałem do 15 czy 20 osób że kupują podróbki pigmentów, tylko 2-3 podziękowały za informacje, reszta była średnio miła odpisywały że wiedzą, albo żebym się nie wtrącał bo to nie moja sprawa, od paru osób dostałem nawet kilka wulgarnych słów w odpowiedzi, morał jest taki : W Polsce jest społeczne przyzwolenie na podróbki, a jako biedny kraj wielu osób nie stać na luksusy więc podbudowują swoje ego podróbkami, szczegónie w MAC łatwo im to uchodzi płazem bo nie jest znany w Polsce wiele osób o nim nawet nie słyszało wiec nikt delikwentce nie zaśmieje się w oczy ze ma podróbę bo nawet tego nie zauważy. A nie ma co ukrywać oryginalny komplet pędzli ułożony w salonie MAC to 1000-1500PLN z salonie, więc raczej nie wiele osób na niego stać.
__________________


Edytowane przez KNK
Czas edycji: 2010-10-28 o 13:03
KNK jest offline  
Stary 2010-10-28, 13:06   #467
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 244
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Ja bede we wtorek na Tartanie w MACu to moge wziac.

btw: chce ktos cos z Tartana lub z MACa ogolnie? Moge kupic. Warunek zakupu jest jednak taki, ze wysylka kosztuje 20 zl (kurier). Nie dam rady w najblizszym czasie pojawic sie na poczcie, wiec moge wyslac cos jedynie kurierem.
dzięki, jak będzie Strada to chętnie
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2010-10-28, 13:18   #468
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez KNK Pokaż wiadomość
już o tym pisałem kiedyś, chyba ponad rok temu napisałem do 15 czy 20 osób że kupują podróbki pigmentów, tylko 2-3 podziękowały za informacje, reszta była średnio miła odpisywały że wiedzą, albo żebym się nie wtrącał bo to nie moja sprawa, od paru osób dostałem nawet kilka wulgarnych słów w odpowiedzi, morał jest taki : W Polsce jest społeczne przyzwolenie na podróbki, a jako biedny kraj wielu osób nie stać na luksusy więc podbudowują swoje ego podróbkami, szczegónie w MAC łatwo im to uchodzi płazem bo nie jest znany w Polsce wiele osób o nim nawet nie słyszało wiec nikt delikwentce nie zaśmieje się w oczy ze ma podróbę bo nawet tego nie zauważy. A nie ma co ukrywać oryginalny komplet pędzli ułożony w salonie MAC to 1000-1500PLN z salonie, więc raczej nie wiele osób na niego stać.
święta prawda niestety
więc może w końcu czas przestać sobie tym głowy zawracać bo co możemy - nic... ja wielokrotnie zgłaszałam aukcje do Allegro pisząc żeby wygooglali czy coś takiego oryginalnie istnieje, czy MAC wyprodukował rzeczywiście palety 12stki na przykład, że przykre jest, że nie dbają o bezpieczeństwo swoich klientów - w końcu to kosmetyki, nakłada się je bezpośrednio na skórę i to może być bardzo niebezpieczne, jeśli pochodzą z niepewnego źródła... i co sobie All z tego robi? wielkie nic, w dupie to mają... aukcje nie były usuwane, żadnych konsekwencji... nie wygramy z tym.
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2010-10-28, 13:29   #469
KNK
Zadomowienie
 
Avatar KNK
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 935
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Puder P+P szuka nowego domu cały, minimalny ubytek testowy ma
__________________

KNK jest offline  
Stary 2010-10-28, 13:31   #470
misiaczek187
Zadomowienie
 
Avatar misiaczek187
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 084
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

A czy u nas w kolekcji Tartana będą też te produkty ?
http://www.maccosmetics.com/product/...Kit/index.tmpl
http://www.maccosmetics.com/product/...ing/index.tmpl
__________________
MOJA WYMIANKA

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=338589
misiaczek187 jest offline  
Stary 2010-10-28, 15:02   #471
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 666
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

a Sir Teddy będzie, bo mi się strasznie podoba
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2010-10-28, 15:26   #472
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez pingwin2 Pokaż wiadomość
a Sir Teddy będzie, bo mi się strasznie podoba
mi tez ...
desti jest offline  
Stary 2010-10-28, 18:47   #473
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Jakby co we Wrocławskim Maczysławie są już 15-stki i quady

Doradźcie coś fajnego,neutralnego do załamania powieki,w tonacji brązów.Miałam Omegę,ale za jasna i za szara.
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline  
Stary 2010-10-28, 19:12   #474
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Laski, ja mam pytanie czytso techniczne, czy to mozliwe, zeby jedne wkłady mac-a miłay 1,3 g, a inne 1,5? Bo mam takie 2 gdzie pisze 1,3 a na wiekszosci 1,5 i juz zgłupiałam
I czy Deep Truth moze miec kod AB9?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2010-10-28, 19:16   #475
barwy_wojenne
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 178
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Laski, ja mam pytanie czytso techniczne, czy to mozliwe, zeby jedne wkłady mac-a miłay 1,3 g, a inne 1,5? Bo mam takie 2 gdzie pisze 1,3 a na wiekszosci 1,5 i juz zgłupiałam
I czy Deep Truth moze miec kod AB9?
Mogą mieć. Większość matów waży mniej (przynajmniej moich). Poza tym pytałam kiedyś o to samo w salonie kiedyś i dziewczyny potwierdzały

---------- Dopisano o 19:16 ---------- Poprzedni post napisano o 19:15 ----------

Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
Jakby co we Wrocławskim Maczysławie są już 15-stki i quady
Dobrze
barwy_wojenne jest offline  
Stary 2010-10-28, 19:26   #476
agniecha4791
Zadomowienie
 
Avatar agniecha4791
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 1 564
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Laski, ja mam pytanie czytso techniczne, czy to mozliwe, zeby jedne wkłady mac-a miłay 1,3 g, a inne 1,5? Bo mam takie 2 gdzie pisze 1,3 a na wiekszosci 1,5 i juz zgłupiałam
I czy Deep Truth moze miec kod AB9?
W zależności od tego jakie cienie mają wykończenie - mają różną wagę.
Mój DT ma kod A48. Tu nic mądrego nie podpowiem....
agniecha4791 jest offline  
Stary 2010-10-28, 21:13   #477
brusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 48
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez martiryb Pokaż wiadomość
ja Stradę bardzo lubię do konturowania i choć mam inne bronzery, to jakoś jej używam najczęściej (...)
Zgadzam się. Również uwielbiam Stradę i często sprawdza się w bardzo tragicznych sytuacjach Tak jak pisałam już wcześniej, podobny efekt daje Blot Powder - Dark. Go również uwielbiam używać.

Myślę, że chwilowo jest szał cenowy na Stradę, ponieważ została wycofana. Warto ją kupić, warto ją mieć. Warto też chwileczkę poczekać, bo niebawem będzie w przyzwoitej cenie dostępna. Tak uważam.

---------- Dopisano o 21:13 ---------- Poprzedni post napisano o 21:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
I czy Deep Truth moze miec kod AB9?
Zostało mi to kiedyś wytłumaczone.. Może mieć nawet np. A79, czy A40, AB0. To oznaczenie produkcyjne. Tak naprawdę dla nas klientów za wiele nie oznaczające, a dające informację osobom sprzedającym..
brusia jest offline  
Stary 2010-10-28, 21:18   #478
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Z tego co się orientuję tak tak samo jest w Clinique czyli ostatnia cyfra to rok produkcji. czyli 8 to 2008, 9 - 2009, o - 2010. Ostatnio to Pani w Sephorze tłumaczyłam
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2010-10-28, 21:22   #479
rousse
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Polska/Szwecja
Wiadomości: 6 498
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
I czy Deep Truth moze miec kod AB9?
a nie jest to A89 przypadkiem? Bo druga litera lub cyfra podobno oznacza miesiąc produkcji, a nie ma miesiąca na B więc może to 8 czyli sierpień .. Pierwsza litera to seria, druga miesiąc, trzecia rok.
rousse jest offline  
Stary 2010-10-28, 21:28   #480
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 125
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez barwy_wojenne Pokaż wiadomość
Mogą mieć. Większość matów waży mniej (przynajmniej moich). Poza tym pytałam kiedyś o to samo w salonie kiedyś i dziewczyny potwierdzały
No, ale moje 1,3 to akurat nie maty Mneijsza z tym, skoro w salonie dziewczyny mowią, ze tak moze byc, to znaczy, że tak jest

Cytat:
Napisane przez agniecha4791 Pokaż wiadomość
W zależności od tego jakie cienie mają wykończenie - mają różną wagę.
Mój DT ma kod A48. Tu nic mądrego nie podpowiem....
Wszystkie moje cienie miały dotychczas kod 2 cyferki i jedna litera, a ten jeden odwrotnie i stąd mnie zaciekawiło, czy to też normalne, jak rózna waga cieni
Wybaczcie, ale strasznie dociekliwy ze mnie człek

---------- Dopisano o 21:28 ---------- Poprzedni post napisano o 21:23 ----------

Cytat:
Napisane przez brusia Pokaż wiadomość
Zostało mi to kiedyś wytłumaczone.. Może mieć nawet np. A79, czy A40, AB0. To oznaczenie produkcyjne. Tak naprawdę dla nas klientów za wiele nie oznaczające, a dające informację osobom sprzedającym..
A dziekuje bardzo No bo naprawde, wszedzie 2 cyferki, a na jednym wkładzie 2 literki i zdziwko moje czemu tak
Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
Z tego co się orientuję tak tak samo jest w Clinique czyli ostatnia cyfra to rok produkcji. czyli 8 to 2008, 9 - 2009, o - 2010. Ostatnio to Pani w Sephorze tłumaczyłam
Że ostatnia cyfra oznacza rok produkcji, to ja wiem (chociaz nie zawsze), ale mnie to "B" jako drugie zdziwiło
Cytat:
Napisane przez rousse Pokaż wiadomość
a nie jest to A89 przypadkiem? Bo druga litera lub cyfra podobno oznacza miesiąc produkcji, a nie ma miesiąca na B więc może to 8 czyli sierpień .. Pierwsza litera to seria, druga miesiąc, trzecia rok.
Nie nie, ponad wszelaką wątpliwośc jest to B. Na dodatek Deep Truth mial 2 naklejki jedna na druga naklejone. O tym samym kodzie, tylko różniły się gruboscią czcionki w nazwie cienia.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2010-10-28 o 21:30
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 125 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:16.