Kosmetyki M.A.C. cz. 4 - Strona 92 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-01-20, 00:07   #2731
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
chyba właśnie tak... może muszę mniej go nakładać, może z jakimś cieniem matowym mieszać? sama nie wiem. spodziewałam się, że będzie dawał bardziej "mokry" efekt, a daje efekt cienia z drobinkami :/
No właśnie tak myślałam, żeby go uzyc pod jakiś matowy cień. Póki co pod Satin Taupe było naprawdę ok
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2011-01-20, 02:17   #2732
KNK
Zadomowienie
 
Avatar KNK
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 935
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
na moim Dazzleglassu z Truskawy jest kod.

Kajol, chodzilo o Blota Dark
blot dark to dla bladziochów brazer, do reszty używam deep dark
__________________

KNK jest offline  
Stary 2011-01-20, 07:58   #2733
nadi83
Rozeznanie
 
Avatar nadi83
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 870
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez winyl Pokaż wiadomość
Naprawdę jest taki uniwersalny? Moja karnacja jest bardzobardzo jasna i w ciepłej tonacji, będzie się nadawał? Bardzo mi się spodobał sam kolor, jednak nie miałam możliwości wypróbowania go na sobie.
też mam jasną karnację tylko, ze raczej zółtawe tony.Dainty ma to do siebie, że daje się stopniować. Na początku lekko go muśnij i dalekitanie nałóż, jeśli efekt nie będzie wystarczający, to możesz jeszcze go dołożyć. Uniwersalny jest jego kolor, bo jest na tyle nasycony, że ożywi cerę, a na tyle delikatny, że jeśli będziesz nabierać z umiarem to nie przedobrzysz.
nadi83 jest offline  
Stary 2011-01-20, 10:02   #2734
Agawcia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: NRW
Wiadomości: 229
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Dziewczyny mam pytanko na ktore pewnie znalazlabym tutaj odpowiedz ale nie jestm w stanie przeczytac calego watku,przeczytalm wyrywkowo juz chyba z 50 stron i nie znalazlam odpowiedzi.Mianowicie chodzi mi o puder Mineralize Skinfinish Natural fajny jest?zastanawiam sie nad kupnem jego i nie wiem czy ten czy moze Mineralize Foundation ?Dzieki
Agawcia jest offline  
Stary 2011-01-20, 10:09   #2735
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Agawcia Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam pytanko na ktore pewnie znalazlabym tutaj odpowiedz ale nie jestm w stanie przeczytac calego watku,przeczytalm wyrywkowo juz chyba z 50 stron i nie znalazlam odpowiedzi.Mianowicie chodzi mi o puder Mineralize Skinfinish Natural fajny jest?zastanawiam sie nad kupnem jego i nie wiem czy ten czy moze Mineralize Foundation ?Dzieki
ale na jakiej podstawie mamy Ci udzielić informacji
Każdy ma inną cerę, inne wymagania - i innaczej odbiera to czy jest fajny czy nie. Może poczytaj opinie na MUA
Lemirka jest offline  
Stary 2011-01-20, 10:15   #2736
Agawcia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: NRW
Wiadomości: 229
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

nio pewnie ktoras z Was ma puderek jeden czy drugi,ja mam cere mieszana i chcialbym zeby sluzyl mi na przyklad do tego jak nie chce makijazu ciezszego tylko tak na szybko zeby buzke troszke swieza zrobic i naturalna
Agawcia jest offline  
Stary 2011-01-20, 10:37   #2737
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Agawcia Pokaż wiadomość
nio pewnie ktoras z Was ma puderek jeden czy drugi,ja mam cere mieszana i chcialbym zeby sluzyl mi na przyklad do tego jak nie chce makijazu ciezszego tylko tak na szybko zeby buzke troszke swieza zrobic i naturalna
Ja go niedawno kupiłam, użyłam już 3 razy na podkład - a mam cerę meiszaną i wsio ładnie śmiga i współpracuje. Aczkolwiek słyszałam opinie, że dobrze dokupić również blota na strefę T. bo niektórym Skinfinish się zaczyna swiecić w ciągu dnia.
Dobrze się go nosi na sam krem albo bazę - najlepiej wtedy kabuki go nakładać. Uzyskujemy wtedy dosyć naturalne wykończenie, przy całkiem znosnym kryciu.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2011-01-20, 10:52   #2738
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Agawcia Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam pytanko na ktore pewnie znalazlabym tutaj odpowiedz ale nie jestm w stanie przeczytac calego watku,przeczytalm wyrywkowo juz chyba z 50 stron i nie znalazlam odpowiedzi.Mianowicie chodzi mi o puder Mineralize Skinfinish Natural fajny jest?zastanawiam sie nad kupnem jego i nie wiem czy ten czy moze Mineralize Foundation ?Dzieki
nie musisz czytać całych 4 części wątku, ale u góry nad pierwszym postem masz takie coś "Przeszukaj ten wątek" - wpisujesz to co Cię interesuje i masz... takie magiczne narzędzie zwane wyszukiwarką...
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2011-01-20, 11:59   #2739
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Agawcia Pokaż wiadomość
nio pewnie ktoras z Was ma puderek jeden czy drugi,ja mam cere mieszana i chcialbym zeby sluzyl mi na przyklad do tego jak nie chce makijazu ciezszego tylko tak na szybko zeby buzke troszke swieza zrobic i naturalna
na MUA będziesz miała więcej opinii - bo MAC zagranicą jest bardziej dostępny niż w PL. No chyba, że chcesz decydować po 1 czy 2 opiniach.

A najlepiej jak masz możliwość iść na makijaż do MAC i poprosić, żeby wykonali tymi konkretnymi kosmetykami.
Lemirka jest offline  
Stary 2011-01-20, 14:38   #2740
Agawcia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: NRW
Wiadomości: 229
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

dziekuje za pomoc
Agawcia jest offline  
Stary 2011-01-20, 17:51   #2741
anarchia25
Zakorzenienie
 
Avatar anarchia25
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 698
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

dziewczyny a ja przyszłam po poradę
Otóż od dawna marzy mi sie róż mineralny ''pet me'' i teraz mam mozliwośc jego zakupu za całkiem znosna cenę - ale tak dla pewności wole zapytać .
Czy wg. was to ciepły rózyk czy zimny ?? - ja mam zawsze problemy z oceną

a drugie pytanko - jaki numer pędzelka jest najlepszy do konturowania ??
__________________
I remember when,
I remember, I remember
When I lost my mind
There was something so pleasant
about that phase.
Even your emotions had an echo
In so much space
(Gnarls Barkley )
anarchia25 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:01   #2742
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No właśnie tak myślałam, żeby go uzyc pod jakiś matowy cień. Póki co pod Satin Taupe było naprawdę ok
dziś mieszałam pocika Chilled on Ice z cieniem Malt i Copperplate, no i przyznam, że jest o niebo lepiej, fakt faktem, niewiele go widać, został raczej zdominowany przez cienie
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:11   #2743
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
dziś mieszałam pocika Chilled on Ice z cieniem Malt i Copperplate, no i przyznam, że jest o niebo lepiej, fakt faktem, niewiele go widać, został raczej zdominowany przez cienie
bo mam wrażenie, że w Paint Potach to o to chodzi, żeby wybić kolor a niekoniecznie żeby same były widoczne
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:16   #2744
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
bo mam wrażenie, że w Paint Potach to o to chodzi, żeby wybić kolor a niekoniecznie żeby same były widoczne
to mój pierwszy Paint Pot, więc dopiero "uczę się" go obsługiwać muszę poeksperymentować z czym fajnie współgra itp. a tak w ogóle, to ilość jego w słoiczku powala - do końca życia go chyba nie zużyję, prędzej 10x wyschnie, zanim zużyję połowę

zaczynam dojrzewać do czerwonej szminki (boję się wszelkich mocnych kolorów na ustach, pewnie to kwestia tego, że nie mam pojęcia jakiego odcienia powinnam szukac)
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:18   #2745
Fiodoria
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 281
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

ja od wczoraj mam PP Dangerous Cuvee.... kocham paint poty, ale ten jest jakiś taki drobinowy, straszny bling bling, dziś nałożyłam go samotnie- sprawdzam jego wytrzymałość. na razie siedzi dzielnie i sie nie marszczy. jutro jakieś cienie walnę na wierzch.
Fiodoria jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:18   #2746
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
to mój pierwszy Paint Pot, więc dopiero "uczę się" go obsługiwać muszę poeksperymentować z czym fajnie współgra itp. a tak w ogóle, to ilość jego w słoiczku powala - do końca życia go chyba nie zużyję, prędzej 10x wyschnie, zanim zużyję połowę

zaczynam dojrzewać do czerwonej szminki (boję się wszelkich mocnych kolorów na ustach, pewnie to kwestia tego, że nie mam pojęcia jakiego odcienia powinnam szukac)
No na luuuuzie )
tak, ilość jest wielka... ech żeby tak była połowa za połowę ceny... ale nie mówię nic bo zrobią jak z pigmentami...

sesese czerwone szminki rządzą aktualnie Cockney na tapecie )
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:29   #2747
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość
No na luuuuzie )
tak, ilość jest wielka... ech żeby tak była połowa za połowę ceny... ale nie mówię nic bo zrobią jak z pigmentami...

sesese czerwone szminki rządzą aktualnie Cockney na tapecie )
dokładnie, połowa za połowę ceny byłaby zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, no ale widać im się to nie opłaca...

będę musiała się kiedyś wybrać i potestować, w jakim odcieniu czerwieni byłoby mi ok. przeglądam właśnie Twojego bloga i szminka, o której piszesz - śliczna!
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:41   #2748
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
dokładnie, połowa za połowę ceny byłaby zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, no ale widać im się to nie opłaca...

będę musiała się kiedyś wybrać i potestować, w jakim odcieniu czerwieni byłoby mi ok. przeglądam właśnie Twojego bloga i szminka, o której piszesz - śliczna!
im się nie opłaca niestety...

odcieni czerwieni, jeszcze w MACu, jest tyle, że na pewno coś sobie wybierzesz Cockney mi się wydaje taką klasyczną czerwienią są jeszcze malinowe, ceglaste, cieplejsze, chłodniejsze... od wyboru do koloru ) najlepiej poprosić, żeby nałożyli Ci na usta i przebiec się na zewnątrz obejrzeć w dziennym świetle jednak salonowe światło trochę przekłamuje a - i musisz mieć ładnie zakryte wszelkie niedoskonałości skóry, bo czerwona szminka je ujawnia, dlatego tak ważna jest skorygowana cera

a na bloga zapraszam )
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:43   #2749
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez anarchia25 Pokaż wiadomość
dziewczyny a ja przyszłam po poradę
Otóż od dawna marzy mi sie róż mineralny ''pet me'' i teraz mam mozliwośc jego zakupu za całkiem znosna cenę - ale tak dla pewności wole zapytać .
Czy wg. was to ciepły rózyk czy zimny ?? - ja mam zawsze problemy z oceną

a drugie pytanko - jaki numer pędzelka jest najlepszy do konturowania ??
Moim zdaniem ciepły - ale nie widziałam go na żywo - tylko na zdjęciach w necie.

Opis z MAC - Pet Me is a soft, medium pink with yellow undertonse, which makes it a warmer pink. It doesn’t appear to have any shimmer, though perhaps a very subtle sheen. Overall, more of a semi-matte finish, though. If you liked Dainty, you’d probably like this shade.

Natomiast do konturowania moim zdaniem 109 - kosztuje 160 zł w PL

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
zaczynam dojrzewać do czerwonej szminki (boję się wszelkich mocnych kolorów na ustach, pewnie to kwestia tego, że nie mam pojęcia jakiego odcienia powinnam szukac)
Witam w klubie - na razie używam błyszczyka Cindy - i wydaje mi się strasznie mocny
Lemirka jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:51   #2750
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
Witam w klubie - na razie używam błyszczyka Cindy - i wydaje mi się strasznie mocny
hehe, ja mam ciemny pigment w ustach i generalnie wszystkie szminki są u mnie zdecydowanie mocniejsze, no i naczynkową cerę, tak więc, ktoś w miarę kompetentny powinien zająć się doborem odcienia dla mnie.
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2011-01-20, 18:56   #2751
nadi83
Rozeznanie
 
Avatar nadi83
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 870
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
to mój pierwszy Paint Pot, więc dopiero "uczę się" go obsługiwać muszę poeksperymentować z czym fajnie współgra itp. a tak w ogóle, to ilość jego w słoiczku powala - do końca życia go chyba nie zużyję, prędzej 10x wyschnie, zanim zużyję połowę
podobnie myślałam o fluidline, ale w odróżnieniu od inglotowskiego na razie konsystencji nie zmienił

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
zaczynam dojrzewać do czerwonej szminki (boję się wszelkich mocnych kolorów na ustach, pewnie to kwestia tego, że nie mam pojęcia jakiego odcienia powinnam szukac)
coś w tym jest, że do czerwonej szminki, tak jak do czerwonych paznokci trzeba dojrzeć. Zresztą ktoś kiedyś ładnie powiedział (chyba Geralyn Lucas-polecam zapoznanie się z jej historią, cudowna i niezwykle sympatyczna kobieta) że dziewczynka staje sie kobietą kiedy pierwszy raz ma odwagę użyć czerwonej szminki bez obawy o to, co powiedzą inni.
nadi83 jest offline  
Stary 2011-01-20, 19:33   #2752
anarchia25
Zakorzenienie
 
Avatar anarchia25
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 698
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
Moim zdaniem ciepły - ale nie widziałam go na żywo - tylko na zdjęciach w necie.

Opis z MAC - Pet Me is a soft, medium pink with yellow undertonse, which makes it a warmer pink. It doesn’t appear to have any shimmer, though perhaps a very subtle sheen. Overall, more of a semi-matte finish, though. If you liked Dainty, you’d probably like this shade.

Natomiast do konturowania moim zdaniem 109 - kosztuje 160 zł w PL



Witam w klubie - na razie używam błyszczyka Cindy - i wydaje mi się strasznie mocny
Dziekuję za odpowiedź
miałam własnie taka nadzieje ,że on ciepły
jeszcze jedno pytanko - otóz marzył mi się tez dainty ( swoją droga widze własnie ,ze go zachwalacie) ale teraz mi sie wydaje ,że pet me i dainty sa do siebie dosyc podobne ??
__________________
I remember when,
I remember, I remember
When I lost my mind
There was something so pleasant
about that phase.
Even your emotions had an echo
In so much space
(Gnarls Barkley )
anarchia25 jest offline  
Stary 2011-01-20, 19:53   #2753
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez anarchia25 Pokaż wiadomość
Dziekuję za odpowiedź
miałam własnie taka nadzieje ,że on ciepły
jeszcze jedno pytanko - otóz marzył mi się tez dainty ( swoją droga widze własnie ,ze go zachwalacie) ale teraz mi sie wydaje ,że pet me i dainty sa do siebie dosyc podobne ??
Są dosyć podobne - Dainty jest dużo bardziej błyszczący i nadrobinkowany od Pet Me i bardziej cieplejszy (ma w sobie więcej pomarańczu).
__________________
Bloguję lakierowo ... i muzycznie
BrandNewName jest offline  
Stary 2011-01-20, 19:55   #2754
anarchia25
Zakorzenienie
 
Avatar anarchia25
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 5 698
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez BrandNewName Pokaż wiadomość
Są dosyć podobne - Dainty jest dużo bardziej błyszczący i nadrobinkowany od Pet Me i bardziej cieplejszy (ma w sobie więcej pomarańczu).
No to teraz mam dylemat
bo oba róże mi sie podobają i cenowo o dziwo sa podobne.
__________________
I remember when,
I remember, I remember
When I lost my mind
There was something so pleasant
about that phase.
Even your emotions had an echo
In so much space
(Gnarls Barkley )
anarchia25 jest offline  
Stary 2011-01-20, 20:00   #2755
Nola_
Zakorzenienie
 
Avatar Nola_
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 6 480
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez nadi83 Pokaż wiadomość
coś w tym jest, że do czerwonej szminki, tak jak do czerwonych paznokci trzeba dojrzeć. Zresztą ktoś kiedyś ładnie powiedział (chyba Geralyn Lucas-polecam zapoznanie się z jej historią, cudowna i niezwykle sympatyczna kobieta) że dziewczynka staje sie kobietą kiedy pierwszy raz ma odwagę użyć czerwonej szminki bez obawy o to, co powiedzą inni.
Chyba coś w tym jest
Mnie ostatnio ciągnie do mocniejszych kolorów na ustach i nawet nabyłam na tę okazję szminkę Cyndi, ale na razie boję się jej użyć

Czy ktoś może ma któryś cień Mega Metal? Bo nie mam pojęcia, które są warte uwagi Na razie myślę nad Unflappable i Centre Stage, ale sama nie wiem...
__________________
Wymienię w listopadzie
Nola_ jest offline  
Stary 2011-01-20, 21:18   #2756
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 340
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez nadi83 Pokaż wiadomość
podobnie myślałam o fluidline, ale w odróżnieniu od inglotowskiego na razie konsystencji nie zmienił


coś w tym jest, że do czerwonej szminki, tak jak do czerwonych paznokci trzeba dojrzeć. Zresztą ktoś kiedyś ładnie powiedział (chyba Geralyn Lucas-polecam zapoznanie się z jej historią, cudowna i niezwykle sympatyczna kobieta) że dziewczynka staje sie kobietą kiedy pierwszy raz ma odwagę użyć czerwonej szminki bez obawy o to, co powiedzą inni.
o ile czerwone paznokcie maluję dobrych 6-7 lat, to do czerwonych ust ciągnie mnie tak na poważnie teraz. pamiętam, jak na studniówkę wizażystka zrobiła mi piękne bordowe usta, ale wtedy byłam opalona, obecnie jestem bladzioch i widać moje zaróżowione policzki, stąd też obawa, no, ale sekret tkwi w dobrze dobranym odcieniu
__________________


endorfina123 jest offline  
Stary 2011-01-20, 21:59   #2757
martaboy
Zakorzenienie
 
Avatar martaboy
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 869
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez kasiaj85 Pokaż wiadomość

sesese czerwone szminki rządzą aktualnie Cockney na tapecie )

U mnie testy na intensywnie czerwonych Diorach przeszły pomyślnie, więc teraz noszę On Hold z MACa. Cuuudna jest, polecam creamsheeny wszystkim suchoustym
__________________
Free to be
Blog

Strona z portfolio - makijażowo

Edytowane przez martaboy
Czas edycji: 2011-01-20 o 22:01
martaboy jest offline  
Stary 2011-01-20, 22:34   #2758
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Mam Moon River na wydaniu
(coś ostatnio przestaje mi się coraz bardziej podobać ten mineralny blask)

(po szczegóły na pw - żeby nie zaśmiecać wątku)
Kajol jest offline  
Stary 2011-01-20, 22:52   #2759
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

http://www.youtube.com/watch?v=Kdj8U...&feature=feedu
Lemirka jest offline  
Stary 2011-01-20, 23:21   #2760
kasiaj85
Moderator
 
Avatar kasiaj85
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Wiadomości: 9 465
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz. 4

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
o ile czerwone paznokcie maluję dobrych 6-7 lat, to do czerwonych ust ciągnie mnie tak na poważnie teraz. pamiętam, jak na studniówkę wizażystka zrobiła mi piękne bordowe usta, ale wtedy byłam opalona, obecnie jestem bladzioch i widać moje zaróżowione policzki, stąd też obawa, no, ale sekret tkwi w dobrze dobranym odcieniu
ale czerwone usta moim zdaniem wcale jakoś bardzo nie pasują całkiem opalonym dziewczynom... mi się wydaje, że właśnie bledziochom super w intensywnych kolorach A naczynka zakryj korektorem.
__________________
MAC addict Lush & China Glaze lover!

Mój beauty blog
kasiaj85 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:14.