Z turkusem... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-10-21, 10:12   #1
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214

Z turkusem...


Od razu na wstępie przepraszam za usta no niestety oprychy dlatego niczym nie malowałam, muszę je szybko wyleczyć
przez nie wyglądam na chorą i zmęczoną


Lista:
- podkład Loreal
- korektor Yves Rochas
- puder Loreal
- cienie paletka 88
- eyeliner Inglot
- tusz Rimmel
- róż Body Shop
- rozświetlacz Body Shop
- paletka do brwi Inglot

__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 11:19   #2
mosiaq
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 672
Dot.: Z turkusem...

oj wiem ze to probelm z tymi oprychami.. ale dasz rade
oczka sliczne.. bardzo mi sie podobaja
__________________

mosiaq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 11:29   #3
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: Z turkusem...

uwielbiam jak wyciagasz cien w koci ksztalt
pasuje do Twoich ślicznych patrzałek
kolorki takie z latem i morzem sie kojarza,ladne
oby opryszczka szybko odpuscila
ja w zyciu nigdy nie mialam odpukac!
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 11:45   #4
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez mosiaq Pokaż wiadomość
oj wiem ze to probelm z tymi oprychami.. ale dasz rade
oczka sliczne.. bardzo mi sie podobaja
dziękuję Mosiaq
Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
uwielbiam jak wyciagasz cien w koci ksztalt
pasuje do Twoich ślicznych patrzałek
kolorki takie z latem i morzem sie kojarza,ladne
oby opryszczka szybko odpuscila
ja w zyciu nigdy nie mialam odpukac!
dziękuję Emi
oj ja się męczę chyba od urodzenia nienawidzę ich, chociaż i tak po ciąży rzadko mam i mniejsze jak kiedyś
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 12:22   #5
tylkokasia
Moderator
 
Avatar tylkokasia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 10 005
Dot.: Z turkusem...

Pięknie Sweety
A na opryszczkę dla mnie najlepszy jest hascovir czy jakoś tak.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Porównując się z innymi, możesz stać się zgorzkniały lub próżny
Zawsze bowiem znajdziesz lepszych lub gorszych od siebie



tylkokasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 13:21   #6
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Z turkusem...

Ja swoja drogą polecam Ci juz chyba poraz drugi "Tribiotic"masz z antybiotykiem, a moze warto by sie przejsc do lekarza i sprobowac wyleczyc tego wirusa raz na zawsze?(ciekawe czy sie w ogole da)
Oczęta wyszly Ci bardzo wiosennie kiedys takie cos mazałam na sobie.
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 13:28   #7
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez tylkokasia Pokaż wiadomość
Pięknie Sweety
A na opryszczkę dla mnie najlepszy jest hascovir czy jakoś tak.
dziękuję Kasiu
Cytat:
Napisane przez ssylvkaa Pokaż wiadomość
Ja swoja drogą polecam Ci juz chyba poraz drugi "Tribiotic"masz z antybiotykiem, a moze warto by sie przejsc do lekarza i sprobowac wyleczyc tego wirusa raz na zawsze?(ciekawe czy sie w ogole da)
Oczęta wyszly Ci bardzo wiosennie kiedys takie cos mazałam na sobie.
ja mam różne maści i nawet pomagają więc spoko, niestety nie da się wyleczyć opryszczki na zawsze, potrafi być w uśpieniu bardzo długo i przy jakimkolwiek osłabieniu wyjść na nowo.
Dziękuję Sylvka
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 14:50   #8
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
Wpisy w blogu: 2
GG do pycia17
Dot.: Z turkusem...

super, jak dla mnie masz talent
mikroREKLAMA
Mój blog Oriflame :)
Zapraszam na mój miniblog Oriflame, :) 75 osób ma szanse wygrać fajne nagrody, Akcja klikacz http://wizaz.pl/akcje/oriflame/odkryj-blask/index_nowy.php?uid=498991&k=p

Ta reklama pokazywana jest pod 4 792 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
pycia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 15:22   #9
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Z turkusem...

Brawo A opryszczką się nie przejmuj Wiele z nas ma taki sam problem
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 15:26   #10
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Z turkusem...

morska toń
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 15:36   #11
MissHeledore
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 507
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Z turkusem...

Pinky...
ja naprawdę w końcu muszę usiąść i Cię namalować.
Te Twoje oczy są przepiękne!
__________________


MissHeledore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-21, 17:38   #12
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez pycia17 Pokaż wiadomość
super, jak dla mnie masz talent
dziekuję Pyciu
Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Brawo A opryszczką się nie przejmuj Wiele z nas ma taki sam problem
dziękuję
Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
morska toń
dziękuję Ishi
Cytat:
Napisane przez MissHeledore Pokaż wiadomość
Pinky...
ja naprawdę w końcu muszę usiąść i Cię namalować.
Te Twoje oczy są przepiękne!
ja cały czas czekam
dzięki Kochana
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 13:55   #13
MissHeledore
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 507
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez sweetpinky Pokaż wiadomość
ja cały czas czekam
dzięki Kochana
Zbliża się łikend, więc może coś "zmaluję"
Tylko od razu zaznaczam, że ja uprawiam malarstwo cyfrowe ostatnio, bo nie muszę później nic myć od pasteli, czy akwareli
Jak będę coś miała to dam Ci znać
__________________


MissHeledore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 14:02   #14
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez MissHeledore Pokaż wiadomość
Zbliża się łikend, więc może coś "zmaluję"
Tylko od razu zaznaczam, że ja uprawiam malarstwo cyfrowe ostatnio, bo nie muszę później nic myć od pasteli, czy akwareli
Jak będę coś miała to dam Ci znać
oki no to czekam
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 14:15   #15
michas545
Wtajemniczenie
 
Avatar michas545
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 000
Dot.: Z turkusem...

jejku ale pięknie!
michas545 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 14:20   #16
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez michas545 Pokaż wiadomość
jejku ale pięknie!
dziękuję
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 14:36   #17
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: Z turkusem...

Słitku wyglądasz przepięknie mimo niedobrych oprych, nawet one nie umniejszają Twojemu pięknu Na lewym oczku widzę jedynie troszkę krzywą kreseczkę, ale każdemu się może zdarzyć
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 15:07   #18
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Słitku wyglądasz przepięknie mimo niedobrych oprych, nawet one nie umniejszają Twojemu pięknu Na lewym oczku widzę jedynie troszkę krzywą kreseczkę, ale każdemu się może zdarzyć
hehe umaziałam ciapę nad kreską i chciałam ją połączyć
dziekuję
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 15:36   #19
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Z turkusem...

Takie soczyste te oczy, że na nic więcej nie zwracałam uwagi
marioladabr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 15:45   #20
Gosiek0105
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 32
GG do Gosiek0105
Dot.: Z turkusem...

Ych..tak opryszczki to wirus na całe życie, coś strasznego wiem coś o tym.. A makijaż bardzo mi się podoba, śliczne kolorki i przejście.
Gosiek0105 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 16:22   #21
maraqjowa
Zadomowienie
 
Avatar maraqjowa
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: wielkie i brudne
Wiadomości: 1 463
Dot.: Z turkusem...

Przepiękne oka! Zazdroszczę, że tak dobrze Ci w turkusie - sama uwielbiam ten kolor i mam w kilku paletkach a mogę stosować bardzo oszczędnie i tylko na dolną powiekę, bo w całości wyglądam kiczowato A Tobie jest tak wdzięcznie, letnio i świeżo, że ach!
Btw rozumiem - aż za dobrze - problem z oprychami
__________________
Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem...
***
Czasem lepiej nic nie mówić i wyjść na głupca, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...
maraqjowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-22, 17:02   #22
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Takie soczyste te oczy, że na nic więcej nie zwracałam uwagi
dziękuję Mariolo
Cytat:
Napisane przez Gosiek0105 Pokaż wiadomość
Ych..tak opryszczki to wirus na całe życie, coś strasznego wiem coś o tym.. A makijaż bardzo mi się podoba, śliczne kolorki i przejście.
dziekuję Gosiek
Cytat:
Napisane przez maraqjowa Pokaż wiadomość
Przepiękne oka! Zazdroszczę, że tak dobrze Ci w turkusie - sama uwielbiam ten kolor i mam w kilku paletkach a mogę stosować bardzo oszczędnie i tylko na dolną powiekę, bo w całości wyglądam kiczowato A Tobie jest tak wdzięcznie, letnio i świeżo, że ach!
Btw rozumiem - aż za dobrze - problem z oprychami
dziękuję Maraqujku


widzę, że nie tylko ja mam ten problem z tym badziewiem
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-23, 22:14   #23
MissHeledore
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 507
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Z turkusem...

Pinky... ZROBIŁAM TO!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post22841985



P.S. Podaj mi na priv maila, to Ci prześlę wersję bez znaku wodnego, w oryginalnej rozdzielczości
__________________


MissHeledore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-24, 11:08   #24
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez MissHeledore Pokaż wiadomość
Pinky... ZROBIŁAM TO!

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post22841985



P.S. Podaj mi na priv maila, to Ci prześlę wersję bez znaku wodnego, w oryginalnej rozdzielczości
już widziałam fajnie
dzięki wielkie
już się robi
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-24, 14:43   #25
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: Z turkusem...

fajne kolorki, lato mi sie przypomniało..ładnie
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-24, 14:59   #26
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z turkusem...

Cytat:
Napisane przez agnesss25 Pokaż wiadomość
fajne kolorki, lato mi sie przypomniało..ładnie
dzięki Agnes
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:26.