Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy - Strona 8 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-04-18, 18:58   #211
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II

wydaje mi sie, ze tak
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-18, 20:37   #212
Quills
Przyczajenie
 
Avatar Quills
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 17
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II

Cytat:
Napisane przez playboykaa77 Pokaż wiadomość
dlaczego mialabys go nie miec mozesz go miec tylko musisz postawic na farby profesjonalne i wyjdzie Ci on po jednym farbowaniu, sa tez profesjonalne farby bez amoniaku takie jak matrix color sync czy loreal richesse de diacolor , a i nie wychodza one jakos drozej oraz nie niszcza wlosow .
jak juz wczesniej wspomnialam jestem kompletnie zielona w tym temacie :P hm.. a gdzie bym mogla je nabyc? chetnie bym sie rozejrzala za tymi farbami
Quills jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-18, 21:03   #213
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II

Cytat:
Napisane przez Quills Pokaż wiadomość
jak juz wczesniej wspomnialam jestem kompletnie zielona w tym temacie :P hm.. a gdzie bym mogla je nabyc? chetnie bym sie rozejrzala za tymi farbami
poszukaj hurtowni fryzjerskich w swoim miescie, ale prawie wszystkie farby fryz. mozesz dostac na allegro, jednak przed zakupem poradz sie wizazanek na forum jesli jestes zielona mozesz zle wybrac odcien i bedzie rozpacz, pytaj i przegladaj watki
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-22, 16:49   #214
dorotka9009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 54
casting 8304 (słoneczny miód) a casting 9304 (promienny blond)

Dziewczyny, które używały obu odcieni, czy te odcienie są podobne do siebie tylko różnią się jednym tonem ? Używałam kiedyś 8304 i wychodził mi śliczny miodowy blond, czy 9304 daje podobny efekt czy wychodzi rudawy jak na opakowaniu ?

Edytowane przez dorotka9009
Czas edycji: 2011-04-22 o 16:51
dorotka9009 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-28, 08:46   #215
wiss
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 66
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Mam pytanie o odcień jasny brąz i pralinę. Czy to ciepła i zimna paleta brązów ?
wiss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-28, 18:03   #216
justpl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 57
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Witam.

Czy uda mi się osiągnąć kolor zimnego blondu farbą z castinga oraz pozbyć się odrostu ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Pulpit1.jpg (66,4 KB, 139 załadowań)
justpl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-28, 19:24   #217
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wiss Pokaż wiadomość
Mam pytanie o odcień jasny brąz i pralinę. Czy to ciepła i zimna paleta brązów ?
pralina 5,3 jest to zloty jasny braz- cieply , jasny braz 5 jest poprostu naturalny raczej cieply , zreszta z castingami jest tak ze poprzednia farba ma wplyw na odcien castinga
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-28, 21:48   #218
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Pralina to jasny brąz? myślałam,że raczej ciemnawy taki,zastanawiam się nad tą praliną,zależy mi na takim złotym brązie,bez czerwonego,czy miedzianego refleksu
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-29, 17:53   #219
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Pokaż wiadomość
Pralina to jasny brąz? myślałam,że raczej ciemnawy taki,zastanawiam się nad tą praliną,zależy mi na takim złotym brązie,bez czerwonego,czy miedzianego refleksu
no pralina widzialam ma numer 5 czyli jasny braz , zlote refleky wychodza po farbach z 3 (zloto) to przecinku np. 5,3 ale nw czy casting da Ci efekt o jaki Ci chodzi bo z tymi drogeryjnymi farbami nigdy nic nie wiadomo mi plukanie rumiankiem zrobilo zlote refleksy
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-01, 18:32   #220
Friese
Zakorzenienie
 
Avatar Friese
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 4 688
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

dziewczyny, zgłupiałam. proszę o Wasze zdanie

chcę pofarbować swoje włosy (mam takie żółto-zgmiło żółte bo farba mi się wypłukała) i chciałabym, marzę o beżu

i weszłam na stronę loreal casting creme glosse i widzę w tych miniatureczkach PIĘKNY CUDOWNY MROŹNY BEŻ ;D no cudo, mój wymarzony... nooo iii... robie klik na ten kolor i szok. to już zupełnie inny kolor. ale przy zadnym innym koloerze nie ma takiej roznicy jak przy mroźnym beżu.

wyjdzie mi ten z pudełka czy ten z miniaturki?
alee dziwnie tu taki a tu taki .

czym mogę zrobić taki jest tak w kółeczku? jeśli to taki nie wyjdzie?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mrozny bez.jpg (27,7 KB, 179 załadowań)
__________________
Cytat:
90% naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą. - Margaret Thatcher
Friese jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-05, 15:37   #221
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Ja w czwartek farbowalam jasnym brazem (500) i jestem bardzo zadowolona. Wyszedl normalny braz, bez zadnych mahoniowych poswiat
Wlosy na tem moment sa ciemno brazowe ale nie czarne.
Mam nadzieje, ze z azdym myciem kolor bedzie coraz ladniejszy
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-05, 22:00   #222
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
Ja w czwartek farbowalam jasnym brazem (500) i jestem bardzo zadowolona. Wyszedl normalny braz, bez zadnych mahoniowych poswiat
Wlosy na tem moment sa ciemno brazowe ale nie czarne.
Mam nadzieje, ze z azdym myciem kolor bedzie coraz ladniejszy
tez jestem fanka tego odcienia
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-10, 22:26   #223
Mugiwara
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 3
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Dziewczęta, bardzo proszę o poradę.
Mam długie prawie do pasa, proste brązowe włosy(nie takie bardzo ciemne), całkiem czarne brwi i rzęsy, oczy w kolorze czekoladowym i raczej jasną cerę, obecnie na szczęście bez żadnych przebarwień; i bardzo chciałabym sie przefarbować na rudy kolor i nie wiem czy wyglądałabym korzystnie.
Upatrzyłam sobie farbe Casting 645 Bursztyn i chciałabym ją wypróbować, ale szczerze mówiąc to się boje efektu - nie umiem sobie siebie wyobrazić jako rudzielca i nie mam pojęcia jaki kolor może wyjść na moich włosach.
Używała któraś z Was może tej farby na ciemnych włosach?
I jak myślicie, że będzie mi pasować taki kolor?
Poradźcie mi coś prosze, bo mi sen spędza z powiek
Mugiwara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-14, 17:25   #224
sugah
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 38
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Dziewczyny!
Położyłam sobie syossa na głowę i dramat! Mam czerwono-różowe włosy
Bursztyn zniweluje go trochę??
sugah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-14, 21:36   #225
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 369
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

jakiego syossa?
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-14, 21:54   #226
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Nałozylam na jasne włosy 801 i wyszły mi szare, miejscami zielone a miejscami fioletowe.
Takze uwaga przy jasnych wlosach na ten kolor, z opakowania koloru w ogóle nie przypominał.
Agatau88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-15, 20:42   #227
nikado8
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 2
Loreal casting

Co myslicie o tej szamponetce loreala ? Zmywa sie rzeczywiscie? I jaki kolor chwycil by moje brazowe, ,moze i jasno brazowe wlosy, zeby byly bląd ( zalacznik)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ts.jpg (10,2 KB, 59 załadowań)

Edytowane przez nikado8
Czas edycji: 2011-06-15 o 21:00
nikado8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 11:37   #228
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Czy w celu osiągnięcia średniego brązu mam uzyć jasnego brązu czy ciemnego blondu? boje się,że ten ciemny blond 600 wyjdzie mi bury i szarawy
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 11:49   #229
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

ciemny blond wychodzi jak jasny braz i spiera sie do ciemnego blondu. Jezeli chcialabys sredni braz to raczej powinnas siegnac po jasny braz bo on wyjdzie jak ciemny braz na poczatku a potem szybko spierze sie do ladnego brazu
Ja teraz aktualnie mam jasny braz na glowie i jestem bardzo zadowolona
Ale niech jeszcze wypowiedza sie inne dziewczyny
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 12:07   #230
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
ciemny blond wychodzi jak jasny braz i spiera sie do ciemnego blondu. Jezeli chcialabys sredni braz to raczej powinnas siegnac po jasny braz bo on wyjdzie jak ciemny braz na poczatku a potem szybko spierze sie do ladnego brazu
Ja teraz aktualnie mam jasny braz na glowie i jestem bardzo zadowolona
Ale niech jeszcze wypowiedza sie inne dziewczyny
A masz może możliwość wrzucenia jakis fotek z tym jasnym brązem? ja sie boję,że wyjdzie czarny,a z kolei ten ciemny blond jest jakiś taki nijaki
Zastanawiam sie powaznie tez nad 515 mroźna czekolada,ale dziewczyny pisały,że wychodzi z czerwona poświatą,a ja mam dosyć juz tych rudawych poblasków,wolałabym coś neutralnego
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 13:36   #231
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Pokaż wiadomość
A masz może możliwość wrzucenia jakis fotek z tym jasnym brązem? ja sie boję,że wyjdzie czarny,a z kolei ten ciemny blond jest jakiś taki nijaki
Zastanawiam sie powaznie tez nad 515 mroźna czekolada,ale dziewczyny pisały,że wychodzi z czerwona poświatą,a ja mam dosyć juz tych rudawych poblasków,wolałabym coś neutralnego
515 ma barwnik - mahon wiec poswiata na pewno bedzie czerwona, ja nalozylam wczoraj braz 4 i jestem zadowolona wyszedl mi ciemny braz ale ja chcialam by tak wyszlo bo chcialam sie przyciemnic
jasny braz wyszedl mi na poczatku jak braz ale spral sie do slicznego jasnego brazu
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 15:05   #232
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Poszłam do sklepu i wróciłam z nowością kolorem nr 613 Mroźna Mokka,na pudełku wyglada ślicznie,zobaczymy jak wyjdzie,zastanawiałam się jeszcze nad 513 mroźna trufla,jednak wolałam wziąć jaśniejszy

http://www.loreal-paris.co.uk/_en/_g...x?code=HCo1_45
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 18:13   #233
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Pokaż wiadomość
A masz może możliwość wrzucenia jakis fotek z tym jasnym brązem? ja sie boję,że wyjdzie czarny,a z kolei ten ciemny blond jest jakiś taki nijaki
Zastanawiam sie powaznie tez nad 515 mroźna czekolada,ale dziewczyny pisały,że wychodzi z czerwona poświatą,a ja mam dosyć juz tych rudawych poblasków,wolałabym coś neutralnego
Jak bedzie lepsze swiatlo to cykne jakas fotke i wrzuce.
Nie polecam ci mroznej czekolady (515) - to wlasnie nia farbowalam wlosy zeszlej zimy i wyszly zdecydowanie ciemniejsze niz jasny braz w dodatku z czerwona poswiata!!! - w mocno oswietlonym pomieszczeniu moje wlosy mialy czerwony refleks - farba bardzo dlugo sie trzymala na wlosach i spierala do kolorku przypominajacego cieply kasztan.
Zeby zneutralizowac ta rudosc pomalowalam wlosy ta pianka Castinga ( naturalny braz - 50 ) jednak bardzo szybko sie sprala i teraz polozylam jasny braz i jestem zadowolona.
Po jasnym brazie wlosy nie wychodza czarne tylko ciemno brazowe - w zadnym wypadku czarne i one splukuja sie do ladnego brazu.

---------- Dopisano o 18:13 ---------- Poprzedni post napisano o 18:09 ----------

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Pokaż wiadomość
Poszłam do sklepu i wróciłam z nowością kolorem nr 613 Mroźna Mokka,na pudełku wyglada ślicznie,zobaczymy jak wyjdzie,zastanawiałam się jeszcze nad 513 mroźna trufla,jednak wolałam wziąć jaśniejszy

http://www.loreal-paris.co.uk/_en/_g...x?code=HCo1_45
Czyli ta mrozna mokka jest z poziomu ciemnego blondu - czyli wyjdzie jak jasny braz i nie bedzie tak mocno mahoniowa jak mrozna czekolada bo na ostatnim miejscu ma 3. Czyli to bedzie cos pod ciemna czekolade (323) - ta tez ma 3 na koncu tylko bedzie 3 tony jasniejsza.
W moim przypadku kolor 613 by nie wyszedl bo mam ciemniejsze wloski - jesli juz to mrozna trufla (513)- ale poczekam moze ktoras z wizazanek wyprobuje ten kolorek i wrzuci fotki wtedy ewentualnie sie zdecyduje.
Bo powiem wam szczerze, ze bardzo czesto jest tak, ze inny kolor jest na probniku a inny w realu.
Ja sie przez to nacielam na mrozna czekolade- ktora na opakowaniu wyglada slicznie natomiast po aplikacji juz taka super nie jest.

Edytowane przez uwielbiam_owoce22
Czas edycji: 2011-06-16 o 18:18
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 19:11   #234
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 457
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

3 to zloto 1 popiel 613 ciemny blond popielato zloty
playboykaa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-16, 21:00   #235
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Zrobiłam przed chwila ta mroźną mokką,jeszcze nie wiem co myślec o tym kolorze,wyjściowy miałam średni,złoty brąz z jaśniejszymi pasemkami,lekko przyciemnił mi włosy,dobrze,że nie wzięłam 513,bo wyszedł by chyba czarny,szczerze to liczylam na tą lodową,mroźną poświatę,ale nie widzę jej nic a nic
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN2022.jpg (83,3 KB, 702 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN2018.jpg (70,6 KB, 805 załadowań)
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-19, 18:46   #236
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

przewaznie te farby Castinga, ktore maja w nazwie mrozny sa odcieniami cieplymi.
Mrozny kasztan czy mrozna czekolada wychodzily z ruda poswiata i nie mialy nic wspolnego ze slowem mrozny
Chociaz twoj kolorek jest interesujacy
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-20, 11:31   #237
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 595
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez uwielbiam_owoce22 Pokaż wiadomość
przewaznie te farby Castinga, ktore maja w nazwie mrozny sa odcieniami cieplymi.
Mrozny kasztan czy mrozna czekolada wychodzily z ruda poswiata i nie mialy nic wspolnego ze slowem mrozny
Chociaz twoj kolorek jest interesujacy
Przecież to jest jakieś dziwne,masz rację,że tak rzeczywiście jest,ale powiedzcie mi jak wygląda kasztan,czyli rudawy brąz z mroźną poświatą?ostatni raz dałam się złapać na te triki z nazwami kolorów
sweet sunday jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-21, 11:02   #238
Shawna
Wtajemniczenie
 
Avatar Shawna
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 2 227
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

A ja mam pytanie z troche innej beczki. Czy wiecie może czy kolor 832-Miodowy Blond jest wycofany? Kiedyś nim farbowałam i byłam super zadowolona ale ostatnio nigdzie nie widze go w sklepach
I jeszcze jedno czy 801-Satynowy Blond jest podobny do tego Miodowego?- w sensie na włosach, bo na pudełku troszkę się różnią, a może inny kolor z gamy castinga jest bliższy mojemu ukochanemu miodowemu?
Z góry dziękuję
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg c_big8624493.jpg (38,4 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg addon.jpg (32,4 KB, 57 załadowań)
__________________
Dbam o siebie

Edytowane przez Shawna
Czas edycji: 2011-06-21 o 11:12
Shawna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-21, 20:44   #239
uwielbiam_owoce22
Zadomowienie
 
Avatar uwielbiam_owoce22
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: wojewodztwo mazowieckie
Wiadomości: 1 218
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Pokaż wiadomość
Przecież to jest jakieś dziwne,masz rację,że tak rzeczywiście jest,ale powiedzcie mi jak wygląda kasztan,czyli rudawy brąz z mroźną poświatą?ostatni raz dałam się złapać na te triki z nazwami kolorów
To jest raczej taki cieplutki odcien brazu z ruda poswiata W zadnym wypadku nie jest to chlodny odcien
Ja po spranej mroznej czekoladzie (515) mialam taki odcien i zeby go zneutralizowac to farbowalam naturalnym brazem ( 50) - chodzi mi o ta pianke, a teraz poprawialam jasnym brazem i mam normalny braz bez zadnych rudych poswiat
Kasztan ma to do siebie, ze w sloncu mieni sie na rudo, kolezanki z pracy mi nawet mowily wtedy, ze w sloncu mam rude wlosy
Mi w takich kolorach za dobrze nie jest - gdyz moja skora lubi sie czerwienic i jeszcze bardziej wtedy to zaczerwienienie jest podkreslone i musze unikac mahoniowych refleksow tylko szukac kolorow neutralnych.
U mnie najlepiej sie sprawdzal ciemny blond (600) i jasny braz (500).


Edytowane przez uwielbiam_owoce22
Czas edycji: 2011-06-21 o 20:46
uwielbiam_owoce22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-22, 17:22   #240
Shawna
Wtajemniczenie
 
Avatar Shawna
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 2 227
Dot.: Farba-Szampon L'oreal Casting.cz.II -wątek zbiorczy

Kupiłam jednak ten 801- jutro farbuję i ciekawe jak wyjdzie
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Nałozylam na jasne włosy 801 i wyszły mi szare, miejscami zielone a miejscami fioletowe.
Takze uwaga przy jasnych wlosach na ten kolor, z opakowania koloru w ogóle nie przypominał.
Przebrnęłam przez wszytskie recenzje na kwc i tylko twoja jest negatywna co do tego kolou. Muszę przyzać,że troche mnie nastarszyłaś ;( Moge wiedzieć czy farbowałaś farbowane juz wcześniej włosy czy naturalne?
__________________
Dbam o siebie
Shawna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
casting, ciemny brąz, farbowanie, loreal

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-10-13 07:10:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:18.