Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV - Strona 34 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-11-19, 21:08   #991
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Hopemagda no rzeczywiscie cieplo wyszlo az w szoku jestem

Wasienka
no no jakie dlugie juz A jak w ogole Twoje wloski?

Dziewczynki bardzo prosilabym o glosik jesli to nie problem A co kolejna prostownica by sie przydala
dałam 5
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:11   #992
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Ale mam nadzieje, ze to nie ta jedynka dziekuje
No coś Ty, w życiu. Konkurencja pewnie nie śpi
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:23   #993
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Dziekuje blondaski

Wasienka a pracujesz tam gdzie ostatnio? z TZ w porzadku?

Yatta i co postanowilas w koncu z wlosami?
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:26   #994
HopeMAGDA
Rozeznanie
 
Avatar HopeMAGDA
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 624
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

mam pytanko do ekspertek blondynek jesli jutro okarze sie ze w świetle dziennym jest też taki ciepły to co byście poradziły?ja myśle ze fioletowy szamponik może troszke zmienić odcień,jak myslicie?a płukanka srebna?
__________________
Blonding&Zapuszczanie
13.12.2010 VITAPIL
22.02.2011 palette C12



Every moment is good to change everything...
HopeMAGDA jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:27   #995
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Wasienka a pracujesz tam gdzie ostatnio? z TZ w porzadku?
no tak jakby, miejsce pracy mi sie tylko zmienilo ale szef nie a z Tż tak jak zawsze, zawsze mu cos nie przypasuje i krzyczy a potem przeprasza
wasienka jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:33   #996
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Dziekuje blondaski

Wasienka a pracujesz tam gdzie ostatnio? z TZ w porzadku?

Yatta i co postanowilas w koncu z wlosami?

Kurcze no zastanawiałam się, że casting faktycznie raczej mi odrostów nie ruszy. Ale znów excel 9.13 ma wodę 9% więc odrosty rozjaśni fajnie - ale po co taką wodę kłaść na resztę? To znów się rozjaśnią a ja przecież chcę przyciemnić. Pomijając, że nie podoba mi się ten 9.13 - za ciepły dla mnie. Ja źle w ciepłych wyglądam.

Skłaniam się ku lodowemu blondowi castinga, bo zależy mi na przyciemnieniu włosów (a castingi maja zdaje się 4,5% to wielkich szkód mi nie wyrządzi, a nawet jak będą odrobinę przesuszone to zregeneruję olejami i maskami i będzie dobrze - byle ich nie popalić), najwyżej odrostem będę się później martwić.
Ale muszę jeszcze poczekać z farbowaniem aż mi się całkowicie ta szamponetka nie wypłucze. Teraz mam taki ciepły blond - jak ktoś kiedyś powiedział holiłudzki - w ogóle do mnie nie pasuje



Madziu w świetle dziennym też włoski będą jasniejsze. A szampon fioletowy powinien załatwić ten problem
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:35   #997
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Snow ja też dałam 5

infantuated nie myśl że ja coś mam do ciebie, nie chciałam cie urazić.
Po prostu napisałam szczerze co myślę. Ja bym w takim kolorze czuła się niewidzialna.
Nie miej mi za złe
Udanej imprezy!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:41   #998
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Wasienka wybuchowy TZ ale nie martw sie moj ostatnio tez.. nie wiem chyba cos mu sie udziela bo musi sie spiac i dluzej pracowac zeby wiecej zarobic na swieta/sylwestra i probuje sie na mnie wyladowywac wrrr my to sie mamy

Hopemagda pewnie ze szampon czy plukanka wychlodza Na tak jasnych wlosach to ja wybralabym jednak plukanke bo szampon joanny lubi na niebieskawo chwycic

Yatta no to rob jak uwazasz Ja bede trzymac kciuki A na razie zmywaj ta nieszczesna szamponetke (tez Ci sie zachcialo)

Bunny dziekuje To samo napisalam Infatuated co Ty - ja w takim kolorze tez bym nie istniala Choc mi akurat sie podoba ale na kims.
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-19, 21:50   #999
Gotusia
Raczkowanie
 
Avatar Gotusia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 42
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

wrzucam kilka zdj moich wlosow :

http://img571.imageshack.us/img571/1324/p1012451.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/8131/p1012452k.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/348/p1012458.jpg
widac moj odrost i od polowy rozjasnione wlosy balejagem.
Mam pytanie. Czy warto robić farbe :

http://lorealparis.pl/img/l10n/produ...2/HCo14_18.jpg
chociaz to krem koloryzujacy wiec moze nie pokryc odrostow- prawda ?
czy moze jednak :

albo :


a moze cos z garniera ?
Chcialabymtaki rózowiótki, perłowy,lśniący, jasny blondzik .
- cos takiego :
[IMG]http://************/images/articles/paris/2.jpg[/IMG]

---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:47 ----------

[IMG]http://************/images/articles/paris/2.jpg[/IMG][/QUOTE]

http://img261.imageshack.us/img261/8303/49754541.jpg

---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:50 ----------

[IMG]http://************/images/articles/paris/2.jpg[/IMG][/QUOTE]

http://img261.imageshack.us/img261/8303/49754541.jpg
__________________
Peponek rok i trzy miesiące
Gotusia jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:07   #1000
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
już są fotki dla was dziewczyny
nutrisse 111 + woda 12%
1-przed
2-po z lampą
3,4...- w świetle dziennym po
z efektu jestem zadowolona nie jest bardzo żółto i chyba zostanę przy tej farbce, zobaczymy co bedzie po tygodniu jak sie lekko niebieskawy barwnik wypłucze
No Kotka, szczęściaro i bez podkładu możesz ładny jaśniutki blond miec Brawo, efekt super!
Czyli moja XXLka dalej sobie na półeczce postoi
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:07   #1001
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Infatuated znalazłam
Czy to jest zdjęcie po 9.13 ??

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...4&d=1283616631

---------- Dopisano o 20:44 ---------- Poprzedni post napisano o 20:44 ----------



głos oddany
to chyba po londa 89 tak mi sie cos wydaje
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:08   #1002
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez paulcia666 Pokaż wiadomość
ja to mam dopiero kocioł w głowie póki co jeszcze jestem blondyna ale ciągle nad tym myśle.. z jednej strony wiem, że prędzej czy później i tak je przyciemnie, może nie od razu do brązu, a z drugiej jak już rozjaśniłam moje biedactwa to mogłabym zostać przy tym blondzie chociaż raz troche dłużej, ale przeraża mnie to, że ostatnio moje włosy bardzo sie plączą, przez co przy czesaniu nawet grzebieniem z szerokimi ząbkami wypadają i są ciągle takie napuszone... denerwuje mnie to, bo tak staram sie o nie dbać a czasami mam wrażenie, że moje włosy były w dużo lepszej kondycji kiedy używałam tylko czerwonej odżywki elseve...

więc jestem w mega kropce, póki co czekam na zdjęcia infatuated po tym 7,1, a włoskom daje odpocząć...
Ja też mam takie myśli, więc może pójdziemy śladami Infatuated?
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:11   #1003
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

snowhitee ja też dalam 5
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:16   #1004
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
oto fotki

LOREAL ISLANDE 7,1 POPIELATY BLOND
kładziony na LOREAL EXCELL 9,13

te trzy pierwsze robione wczoraj nie mogłam uchwycić koloru, bo lampa strasznie przekłamywała i musiałam je zrobić w toalecie bo tam mam takie światło coś a'la klubowe także dobrze odzwierciedla kolor fotka nr 1 chyba najlepiej
to na różowo robione przed chwilą..
co myslicie??
No i sie doczekałam Ślicznie
Faktycznie, aż tak ciemno znowu nie wyszło Rudego brak, zielonego brak no super! Do przyciemnienia idealna ta farbka.
I powiem Ci, że mnie się w takim kolorze podobasz

Ostatnio posta do Ciebie naskrobałam, pozwole sobie go zacytowac. Mogłabyś zerknąc na niego kochana?

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Tak czułam, że taką decyzję podejmiesz
Powiedz mi Kochana jaka tam woda jest? 6% jak Snow pisała? I do jakich włosów ta farbka jest przeznaczona? Do brązu też?


---------- Dopisano o 22:16 ---------- Poprzedni post napisano o 22:15 ----------

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Jasne dam znac Ale mozesz wejsc na bloga tej dziewczyny ktorej aukcje wklejalam, ona tm opisala ze sa bardzo trwale i nawilzajace itd. Na KWC tez maja swietne opinie, nic tylko brac
Dziękuję zerkne sobie
A, i masz bdb ode mnie
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:17   #1005
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Gotusia ten excellence 10.21 i stockholm nie rozjasni Ci ladnie tych ciemnych pasemek..Jak juz to ta feria lub jeszcze jest feria P01 ona podobno mocno rozjasnia ale niech jeszcze dziewczyny sie wypowiedza

Agatka i Enchanted dziekuje
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:32   #1006
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Zapomnialam podziekować za opinie odnosnie szminek.

snowhitee szminki nude są piekne ale mi jakoś nie pasuja, jestem blada, jak jeszcze wybledze usta wygladam jakbym sinicę miala
Dodatkowo mam problem taki ze mam mocne usta, kolor czerwono-rozowy i większość jasnych szminek zamiast wybielać mi usta robi z nich sine/fioletowe usta.
Choć ta z NYXA w kolorze CIRCE wydaje się fajna Ty ją snowhitee zamówiłaś?

Postaram się popatrzeć za jakimiś czerwieniami-szkoda że większość z Was nie ma jakiejś ulubionej, poleciłaby mi coś

infatuated udanej imprezy

A ja głupia baba zamiast czekać cierpliwie na refleksy i fryzjerkę to kusi mnie Excell ale 9,13 Wiem ze nie moge bo on jest ciepławy a mi w takich zle, ale kusi kusi

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-11-19 o 23:11
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-19, 22:36   #1007
Gotusia
Raczkowanie
 
Avatar Gotusia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 42
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Gotusia ten excellence 10.21 i stockholm nie rozjasni Ci ladnie tych ciemnych pasemek..Jak juz to ta feria lub jeszcze jest feria P01 ona podobno mocno rozjasnia ale niech jeszcze dziewczyny sie wypowiedza
nie wyjdzie taki zółty ? a co z dolnymi wlosami gdzie sa rozjasnione balejagem ?

---------- Dopisano o 22:36 ---------- Poprzedni post napisano o 22:33 ----------

Dziewczyny licze na Was że mi pomożecie
__________________
Peponek rok i trzy miesiące
Gotusia jest offline  
Stary 2010-11-19, 23:18   #1008
agnieszkazprzedszkola
Przyczajenie
 
Avatar agnieszkazprzedszkola
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 9
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Witajcie Dziewczyny,
podczytuję Was od dawna a teraz chciałam prosić o radę. Historia moich włosów wygląda tak - jestem naturalną blondynką. W dzieciństwie kolor był bardzo jasny, później zaczął stopniowo ciemnieć. Zaczęłam nakładać na włosy Casting świetlisty blond, potem przeszłam na Casting Jasny Perłowy Blond. W tej chwili moje włosy mają dość dziwny kolor- jasny trochę żółty. Natomiast naturalne są już ciemne - średni albo ciemny blond. Dodatkowo moje włosy są potwornie cienkie i rzadkie. Chciałabym je troszkę przyciemnić i uzyskać bardziej naturalny kolor. W tej chwili ciemny odrost widać już ok tydzień po farbowaniu Zastanawiałam się nad Excell 10 kolor jasny blond 9.0. Ale boję się, że wyjdzie strasznie ciemny kolor, albo zielony Proszę doradźcie
agnieszkazprzedszkola jest offline  
Stary 2010-11-19, 23:22   #1009
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

agnieszka jak nas podczytujesz wiesz że bez zdjęcia nic nie doradzimy sensownego
Wstaw zdjęcia:
1-obecnego koloru Twoich włosów
2 - koloru jaki chcesz uzyskać na modelce, aktorce
Wtedy na pewno któraś z nas Ci pomoże

infatuated przyciemniala, pewnie widzialas zdjecia, o taki kolor Ci chodzi?
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-20, 00:15   #1010
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
oto fotki

LOREAL ISLANDE 7,1 POPIELATY BLOND
kładziony na LOREAL EXCELL 9,13

te trzy pierwsze robione wczoraj nie mogłam uchwycić koloru, bo lampa strasznie przekłamywała i musiałam je zrobić w toalecie bo tam mam takie światło coś a'la klubowe także dobrze odzwierciedla kolor fotka nr 1 chyba najlepiej
to na różowo robione przed chwilą..
co myslicie??
Bardzo ladnie ci wyszedl kolor i naturalnie Chociaz w jasnym blondzie o wiele lepiej mi sie podobalas
Ciekawe jak by mi wyszedl na moich wlosach ta farba, bo odrost mam podobny do Twoich co teraz.Az korci mnie przefarbowanie ,a w szafie pelno farb
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2010-11-20, 02:10   #1011
milusiaam
Wtajemniczenie
 
Avatar milusiaam
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 2 659
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
już są fotki dla was dziewczyny
nutrisse 111 + woda 12%
1-przed
2-po z lampą
3,4...- w świetle dziennym po
z efektu jestem zadowolona nie jest bardzo żółto i chyba zostanę przy tej farbce, zobaczymy co bedzie po tygodniu jak sie lekko niebieskawy barwnik wypłucze
Ooo swietnie Ci wyszło chyba zostaniesz z ta farbka na dłuzej co
tez lubiłam tego garniera

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
oto fotki

LOREAL ISLANDE 7,1 POPIELATY BLOND
kładziony na LOREAL EXCELL 9,13

te trzy pierwsze robione wczoraj nie mogłam uchwycić koloru, bo lampa strasznie przekłamywała i musiałam je zrobić w toalecie bo tam mam takie światło coś a'la klubowe także dobrze odzwierciedla kolor fotka nr 1 chyba najlepiej
to na różowo robione przed chwilą..
co myslicie??
Podoba mi sie bardzo naturalnie dla mnie za zimno ,ale kolor ładny

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość

Włoski ze zdjęc są takiej pielegnajci:
1.mycie 2 razy joanną rzepa i 1 przeciwłupizowym, bo chciałam zniszcyc tą szarówke
2. biovax do suchych i zniszczonych mieszany z garnier karite i mrs potters ginkobiloba - z kazdego po 5zł kropli. wszytsko pod czepek. recznik i tak 30minutek.
3. zmycie letnią woda a potem lodowatą

koniec. popsikanie termoochroną z mariona i suszenie przeczesujac grzebieniem,zeby były proste. nawet szcoztki nie musiałam używac.

do grubych to im daleko, ale dobrze uddają, bo są bardzo gęste
!
Tak polecasz ten VITAPIL ,ze sie chyba tez skusze
A jak twoje fale? bo widze na zdjeciach proste wloski

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
mysia m czekamy na zdjecie w płaszczyku... a co do kurtek jestem zakochana w Abercrombie and Fitch i nie moge sie wyleczyć... podaje wam linka http://moda.allegro.pl/abercrombie-a...325321352.html dla mnie jest cudna ale za droga

Dziekuje za wszystkie opinie o włoskach Kochane
Moze było by warto gdyby to był chociaz orginal ludzie daja sie nabrac i pozniej kupuja orginalne podróby :/ za taka cene
Musisz uwazac i wiedziec ,ze niestety za ta cene nie kupisz orginalu taka kurtka powinna kosztowac nie mniej niz 450 zł.
milusiaam jest offline  
Stary 2010-11-20, 02:39   #1012
rabbitka
Rozeznanie
 
Avatar rabbitka
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kraków/Edinburgh
Wiadomości: 626
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

HopeMagda no faktycznie Ci ciepławo wyszło,oby szampon fioletowy pomógł1
Snow ode mnie też masz 5
Kotka jak już Ci Snow napisała, nie warto kupować bo na pewno podróba, ceny kurtek AF to minimum 400 zl bo w uk za ok 120- 200 funtów, firmę sama bardzo lubię mam kilka rzeczy i jakościowo są super szkoda, że jedyny sklep AF jest w Europie jest w Londynie, bo nie ma takich wyprzedaży jak w USA, ale wrażenie niesamowite, zwłaszcza sprzedawcy płci męskiej bez koszulki z kaloryferem witający Cię na wejściu
Dziewczyny mam po 2 tygodniach i 2 dniach od farbowania odrost 1 cm i juz mnie drazni, ale dalej nie wiem czym farbowac.. mam nadzieje ze wytrzymam do przyszlego weekendu..
__________________
Let us all be Dinosaurs
and Lovely Other Dinosaurs
together.

18.6.14


rabbitka jest offline  
Stary 2010-11-20, 07:50   #1013
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Co to za spanie Wstajemy
Yattamanka jest offline  
Stary 2010-11-20, 08:55   #1014
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

czesc dziewczyny

wczoraj caly dzien mnie nie bylo bylam na szalonym shopingu zaraz wypije kawke i biore sie za zdjecia no i musze nadrobic o czym pisalyscie
a wiec do zaraz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2010-11-20, 08:59   #1015
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Dzien dobry

Jestem z siebie dumna wkoncu dzis nalozylam olejek kokosowy
na skore i calosc..
przy skorze dodalam troche olejku z almy ,a na koncach rycyny
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2010-11-20, 09:02   #1016
Gotusia
Raczkowanie
 
Avatar Gotusia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 42
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Dziewczyny, pomóżcie !
__________________
Peponek rok i trzy miesiące
Gotusia jest offline  
Stary 2010-11-20, 10:14   #1017
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Cytat:
Napisane przez Gotusia Pokaż wiadomość
Dziewczyny, pomóżcie !
Stockholm zrobi Ci zolte. Zrób Palette c12
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-11-20, 10:50   #1018
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Dzien dobry wszystkim

umyłam własnie włosy(to jest ich drugie mycie po farbowaniu) i są już jaśniejsze...
coś czuje, że będzie tak jak u Adzi

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
No i sie doczekałam Ślicznie
Faktycznie, aż tak ciemno znowu nie wyszło Rudego brak, zielonego brak no super! Do przyciemnienia idealna ta farbka.
I powiem Ci, że mnie się w takim kolorze podobasz

Ostatnio posta do Ciebie naskrobałam, pozwole sobie go zacytowac. Mogłabyś zerknąc na niego kochana?
dziękuje kochana

już odpowiadam na pudełku są pokazane efekty na jasnym blondzie, blondzie i ciemnym blondzie, a o ciemniejszym brązie napisali że rezultat może być ciemniejszy niż na opakowaniu co do wody, to raczej na pewno 6% teraz po myciu mi zjaśniały i jak patrze na odrost to widzę, że jest rozjaśniony mimo wszystko. Także już się zaczyna spierać..nie wiem czy to dobrze, czy nie

Większość z Was mówi, że lepiej mi w jasnym blondzie hehe no a jak dawałam wczesniej fotki to wiekszość była żebym przyciemniała
ja się dobrze czuję w tym kolorku, ale nie wiem co zrobię jak mi się spierze czy bede wracac w strone blondu czy ponownie przyciemniać


Yattamanka-tamto foto to było po spranym syossie sredni blond
po excellce dawałam jedno tuż po farbowaniu, takie w prostych włosach ale nie mam już tego zdjęcia na kompie.. snow wklejała Nikoli niedawno ale nie wiem czy już w tej czesci?

Ifrit-z perspektywy czasu to ja tej londy 89 nie polecam sprała się najszybciej ze wszystkich farb, efekt może był na tydzien.. a excellką nie próbujesz?

Bunny- ok ok w porządku
ja się nie czuje niewidzialna ale jakoś tak poważnie

Snow-ode mnie piąteczka poleciała

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2010-11-20 o 10:59
infatuated jest offline  
Stary 2010-11-20, 10:56   #1019
agnieszkazprzedszkola
Przyczajenie
 
Avatar agnieszkazprzedszkola
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 9
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

Niestety nie mam w tej chwili możliwości załączenia zdjęcia moich włosów, ale kolor jest bardzo zbliżony do koloru Cameron, może ciut bardziej wpada w żółty Bardzo chciałabym natomiast uzyskać taki kolor jak na opakowaniu Excell. Jak myślicie uda się bez przykrych niespodzianek??

Edytowane przez agnieszkazprzedszkola
Czas edycji: 2010-11-20 o 11:03
agnieszkazprzedszkola jest offline  
Stary 2010-11-20, 11:19   #1020
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -czesc IV

fotki robilam telefonem i nie moglam zlapac koloru wlasciwego tym bardziej ze robilam sama wloski juz dwudniowe troche rozczochrane na wlosach kreconych ciezko jest pokazac kolor
1-lekko mokre swiatlo naturalne
2-swiatlo w lazience
3-swiatlo naturalne
4-sztuczne swiatlo w lazience
5-naturalne przy oknie
6 nie oddaje koloru wyszlo szaro i z falami
wloski ciete jakies 3cm
na tych fotach widac jak zmienne mam wlosy raz fale raz loki ...
snow odemnie 5
infauted bardzo ladny kolorek ci wyszedl taki zimny ciemny blond jak na moje oko..super
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2010-11-20 o 12:00
caskada jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
farba, pallete

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:39.