Taki tam sobie.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-11-24, 16:17   #1
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Arrow

Taki tam sobie..


Witajcie
Nie bedę sie rozwodzić nad wstępem.Ponizej przedstawiam makijaz oczu, na obecne dni.
Wiem ze tusz nie do konca dobrze mi pokrywa rzęsy

Kosmetyki:
-baza pod cienie Joko, cienie Inglot,
-tusz essence


Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg braz.jpg (112,6 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg braz.turkus 009.jpg (49,8 KB, 4 załadowań)

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-12-04 o 14:17
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 16:19   #2
Patalus
Zakorzenienie
 
Avatar Patalus
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Wiadomości: 6 339
Dot.: Taki tam sobie..

ten niebieski mi się nie podoba, używałbym samego zielonego
a poza tym całkiem fajnie
__________________
Patalus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 16:52   #3
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez Patalus Pokaż wiadomość
ten niebieski mi się nie podoba, używałbym samego zielonego
a poza tym całkiem fajnie
hm tam nie ma zielonego..w ogole!
Dzieki za pozytywny odbiór
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 17:12   #4
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: Taki tam sobie..

Ładny, pastelowy makijaż dzienny
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 17:25   #5
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Ładny, pastelowy makijaż dzienny
Dzieki Martuś
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 17:31   #6
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: Taki tam sobie..

ładny, delikatny, ale przydałoby sie cos pod luk brwiowy i brwi troche do porzadku doprowadzic
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 18:10   #7
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez agnesss25 Pokaż wiadomość
ładny, delikatny, ale przydałoby sie cos pod luk brwiowy i brwi troche do porzadku doprowadzic
Pod lukiem brwiowym zawsze jest cielisty mat, brwi natomiast to wyzsza szkola jazdy, nie są: miekkie ani poddatne..zawsze mam z nimi problem, naawet żel im nie pomaga..uff musialam sie wyzalic Dziekuje
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 18:30   #8
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 560
Dot.: Taki tam sobie..

Bardzo ładny dzienny makijażyk
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 20:51   #9
Monikonsa89
Zakorzenienie
 
Avatar Monikonsa89
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 550
Dot.: Taki tam sobie..

przyjemny dzienniaczek Sylvuś Choć ja wole Cie gdy zamieniasz się w smoczycę
__________________
Mówcie do mnie Moniś

ja na maxmodels
http://www.maxmodels.pl/monikonsa.html
Monikonsa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 21:05   #10
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: Taki tam sobie..

delikatny na ślicznej buzi ! podoba mi sie Sysiu!
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 22:38   #11
Ferrou
Zakorzenienie
 
Avatar Ferrou
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: gdzieś tam...
Wiadomości: 3 723
Dot.: Taki tam sobie..

oczka mi się podobają
__________________
Ferrou jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-24, 23:07   #12
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
Bardzo ładny dzienny makijażyk
Bardzo Dziekuje Silloe
Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
przyjemny dzienniaczek Sylvuś Choć ja wole Cie gdy zamieniasz się w smoczycę
hehe osz Ty Moniś diablico moja Dzieki!
Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
delikatny na ślicznej buzi ! podoba mi sie Sysiu!
Dziekue Ci"siostrzyczko"EMi
Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
oczka mi się podobają
Dzieki Ferr
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-25, 14:06   #13
Evilla_V
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Gdz
Wiadomości: 15
Dot.: Taki tam sobie..

Nie powiedziałabym, ze ten makijaż jest "taki tam sobie". Mi się podoba, szczególnie to cieniowanie. Fajny jest )
Evilla_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-25, 15:54   #14
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez Evilla_V Pokaż wiadomość
Nie powiedziałabym, ze ten makijaż jest "taki tam sobie". Mi się podoba, szczególnie to cieniowanie. Fajny jest )
O jak mi mloo! ciesze sie Dziekujee
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-26, 19:21   #15
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
Wpisy w blogu: 2
GG do pycia17
Dot.: Taki tam sobie..

piękny
mikroREKLAMA
Mój blog Oriflame :)
Zapraszam na mój miniblog Oriflame, :) 75 osób ma szanse wygrać fajne nagrody, Akcja klikacz http://wizaz.pl/akcje/oriflame/odkryj-blask/index_nowy.php?uid=498991&k=p

Ta reklama pokazywana jest pod 4 792 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
pycia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-26, 19:45   #16
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez pycia17 Pokaż wiadomość
piękny
dziekuje Pyciuska
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-27, 23:31   #17
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: Taki tam sobie..

Jest prześliczny Sysiu kochana
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-11-28, 13:00   #18
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Taki tam sobie..

Cytat:
Napisane przez oLLeM Pokaż wiadomość
Jest prześliczny Sysiu kochana
Dziekuje Ollemku
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:20.