Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty. - Forum Wizaz.pl

Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-12-07, 22:55   #1
christina91
Raczkowanie
 
Avatar christina91
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 69
Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

Witam. Mam 19 lat. Miesiąc temu zaczęłam zażywać tabletki antykoncepcyjne 'Jasminelle'. Brałam je dokładnie 21 dni, po czym zrobiłam 7 dniową przerwę, tak jak zalecał lekarz. Okres, który bardziej można by nazwać czerwonym plamieniem, dostałam w drugim dniu tej przerwy. W pierwszym dniu przerwy kochałam się z moim TŻ, bez zabezpieczenia, on doszedł we mnie. Popadłam w jakąś paranoję i myślałam że mogłam zajść w ciążę, więc chciałam poczekać ok 2tyg i zrobić test ciążowy, w tym czasie zaprzestać zażywać tabletki anty. Jednak po 9 dniach zdecydowałam iść do lekarza i zapytać czy to wogóle możliwe aby zajść w ciążę podczas tej 7-dniowej przerwy. Powiedział że nie, i że mam zacząć od razu brać tabletki, mimo że minęło już 9 dni, i pierwszą tabletkę z drugiego opakowania powinnam zażyć dwa dni temu. Więc zrobiłam jak kazał, teraz jestem na piątej tabletce. W niedzielę kochałam się z moim TŻ, ponownie doszedł we mnie, nie zdąrzyłam uprzedzić że lekarz kazał się w tym miesiącu zabezpieczać, mimo tego że biorę tabletki, ponieważ zaczęłam je brać nieregularnie. Od wczoraj odczuwam ból brzucha, wczoraj na zmianę pobolewał mnie raz lewy jajnik, raz prawy. Dzisiaj ból jest dwa razy bardziej intensywny, z największą siłą atakuje podbrzusze, pomiędzy jajnikami. Nie wiem czy jest to reakcja spowodowana nieregularnym zażywaniem tabletek, czy naprawdę mogłam zajść w ciążę?

Edytowane przez christina91
Czas edycji: 2010-12-07 o 23:08
christina91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-07, 23:11   #2
kasica6662
Zadomowienie
 
Avatar kasica6662
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z daleka :)
Wiadomości: 1 950
Dot.: Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

skoro nieregularnie zażywałaś tabletki to możesz być w ciąży...
__________________
Kto pierwszy ten lepszy, ale... druga mysz bierze serek.

Moje dzieła
Preferencje


http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post47188003 Książki, kosmetyki i czółenka w rozmiarze 35, zapraszam!!
kasica6662 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-07, 23:13   #3
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 874
Smaczny profil paula78
Smaczne przepisy14
Dot.: Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

Owszem ciążę daje się odczuć 2 dni po stosunku
Lekarz kazal sie zabezpieczać ,ty tego nie zrobiłaś wnioski wyciągnij sama.
Przeczytaj ulotkę jak działają pigulki,poszukaj w googlach .
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-07, 23:19   #4
christina91
Raczkowanie
 
Avatar christina91
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 69
Dot.: Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

Cytat:
Napisane przez paula78 Pokaż wiadomość
Owszem ciążę daje się odczuć 2 dni po stosunku
Lekarz kazal sie zabezpieczać ,ty tego nie zrobiłaś wnioski wyciągnij sama.
Przeczytaj ulotkę jak działają pigulki,poszukaj w googlach .
Ciążę daje się odczuć dwa dni po stosunku? Wiem tylko że ok 3-4 dni od zapłodnienia może wystąpić podwyższenie temperatury.
christina91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-07, 23:31   #5
monius9
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 5 048
Dot.: Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

Cytat:
Napisane przez christina91 Pokaż wiadomość
Ciążę daje się odczuć dwa dni po stosunku? Wiem tylko że ok 3-4 dni od zapłodnienia może wystąpić podwyższenie temperatury.
nie, nie da się. ale z tego co piszesz szansa na ciążę jest bardzo duża. gratulacje przyszłym rodzicom
monius9 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-07, 23:49   #6
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 874
Smaczny profil paula78
Smaczne przepisy14
Dot.: Straszny ból podbrzusza podczas brania tabletek anty.

Cytat:
Napisane przez christina91 Pokaż wiadomość
Ciążę daje się odczuć dwa dni po stosunku? Wiem tylko że ok 3-4 dni od zapłodnienia może wystąpić podwyższenie temperatury.
Nie wyczułaś ironii ?
masz jakąś podstawową wiedzę na temat biologii ?
przedluzylas przerwe ,nie zabezpieczałaś sie dodatkowo ,zdarzyc sie może wszytsko.

Chociaz życze ci abyś nie była w ciązy i nie dla twojego dobra.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując