Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II - Strona 34 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-02-06, 12:33   #991
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2011-02-06, 12:57   #992
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

No... zabiegi na twarz i włosy wykonane

Co tam Ninedin?
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-06, 13:07   #993
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

U mnie ok
Cera po zabiegu zrobiła mi się taka jaśniutka i młoda Zdecydowałam się, że do wiosny zrobię jeszcze 2-3 zabiegi
Dzień po nie wyglądałam jakoś super, ale po kilku to aż sama byłam zaskoczona

Poszłabym do fryzjera
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2011-02-06, 13:15   #994
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Po mikro?

Ja dziś sobie właśnie zrobiłam swoją póki co mam lekko zaczerwienioną ale do jutra zblednę
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-06, 13:22   #995
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Tak tylko, że ja w salonie robiłam + tam jakieś inne cuda. U mnie po takich kosmetykach do stosowania w domu nie ma różnicy. Zmagam się z powiększonymi porami. Po zabiegu ładnie się pozamykały. Mogłabym jeszcze kwasy wypróbować na wiosnę, są mocniejsze niż mikro.
__________________
Umysł w stanie blond
Ninedin jest offline  
Stary 2011-02-07, 12:44   #996
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-07, 14:16   #997
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

wszystkiego najlepszego dotka

a ja wczoraj zaliczylam bardzo fajny koncert
__________________

laudik jest offline  
Stary 2011-02-07, 14:24   #998
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Dziękuję
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-07, 22:00   #999
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Ale tu ruch.... aż ciężko nadrobić
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-07, 22:26   #1000
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

no wlasnie, nie wiem co sie dzieje.
pzrez chwile wygladalo, ze cos sie dzieje, dziewczyny narobily halasu i znow

ale tak to jest.
zapuszczanie to ciezka operacja, do tego rozciagnieta niemozliwie w czasie
__________________

laudik jest offline  
Stary 2011-02-07, 22:29   #1001
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Laudik i jak NISIM?
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-07, 22:34   #1002
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

no wykonczylam juz odzywke, zostal mi tylko szampon.
wlosy rosna do 2 cm na miesiac mi - tak mysle bo w sumie jeszcze ani miesiaca nie wytrzymalam celem obserwacji.
ale teraz juz bede umiala okreslic.
mam dlugoterminowy projekt na glowie - obserwuje odrosty.
ostatnio robilam 24 stycznia, w tej chwil mam ponad 0.5 cm.
i nie zanosi sie na robienie odrostow pzrez najblizsze miesiace - zapuszczam na serio

jednak ciezko mi bedzie powiedziec o nisimie bo znow wprowadzilam w tak zwanym trakcie inne produkty.

ktore polecam - nisim niech sie schowa
__________________

laudik jest offline  
Stary 2011-02-07, 23:06   #1003
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Ja chyba poczekam, poczekam bez zadnych produktow kurcze, tyle wydatkow ostatnio. Zaciskac zeby i do przodu. Ale i tak Laudik Twoje wlosy sa dobrej dlugosci w przeciwienstwie do moich krociolkow.
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 09:16   #1004
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Cytat:
Napisane przez TakaJednaDziwnaOsoba Pokaż wiadomość
Ja chyba poczekam, poczekam bez zadnych produktow kurcze, tyle wydatkow ostatnio. Zaciskac zeby i do przodu. Ale i tak Laudik Twoje wlosy sa dobrej dlugosci w przeciwienstwie do moich krociolkow.
ja tylko chce odzyskac te wlosy, ktore juz mialam - zapuszczajac przez caly ostatni rok - a ktore scielam

jak dojde do tego punktu - z pewnoscia odpuszcze sobie wszytskie desperackie ruchy
__________________

laudik jest offline  
Stary 2011-02-08, 09:23   #1005
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

A ja chcę już kitkę
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 11:51   #1006
marilyn monroe
Zadomowienie
 
Avatar marilyn monroe
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1 662
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

ja dzisiaj ide do siostry ciotecznej żeby mi tylko tył podcięła bo doprowadza mnie już do szału a za tydzień zrobię zdjęcie dla porównania z poprzednim miesiącem...
marilyn monroe jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:11   #1007
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Nie wolno podcinać
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:12   #1008
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Dotka masz jakies zdjecie swoich wloskow z tego miesiaca?
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:14   #1009
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Hmmmm
Nie
A co?
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:15   #1010
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

jestem ciekawa jak wygladaja dokladnie 7 cm wloski. Bo tak sobie mysle, jak juz bede miala te 7-8 cm to z gorki
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:16   #1011
Safu
Raczkowanie
 
Avatar Safu
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 197
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

dotka81, trzeba podcinać, to konieczność natury estetycznej!
__________________
drugs are not enough.
Safu jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:17   #1012
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Safu moze i tak, ale w moim przypadku szkoda kazdego zapuszczonego wlosa
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:18   #1013
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Czyli jestem nieestetyczna

Zrobię dziś po pracy i wstawię
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 12:19   #1014
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

to z niecierpliwoscia czekam
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 15:52   #1015
laudik
Zakorzenienie
 
Avatar laudik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: skad sie da ;)
Wiadomości: 3 498
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Cytat:
Napisane przez TakaJednaDziwnaOsoba Pokaż wiadomość
jestem ciekawa jak wygladaja dokladnie 7 cm wloski. Bo tak sobie mysle, jak juz bede miala te 7-8 cm to z gorki
hahaha, chcialabys.
wtedy sie dopiero zaczyna prawdziwy dramat - ani dlugie ani juz krotkie.
wspominam ten okres fatalnie.
a w ogole to kazdy okres zapuszczania jest fatalny
__________________

laudik jest offline  
Stary 2011-02-08, 15:55   #1016
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Laudik nie przerazaj mnie. Cos sie wykombinuje z produktami do stylizacji
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 16:48   #1017
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Tylko proszę się nie śmiać
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg galeria-luty2011 009.jpg (92,9 KB, 36 załadowań)
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 17:37   #1018
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

o prosze, Dotka i co Ty chcesz zapuszczac, bardzo ladnie Ci tak

a co robisz, ze one Ci tak leza? Bo moje to masakra jak stoja
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek

Edytowane przez TakaJednaDziwnaOsoba
Czas edycji: 2011-02-08 o 17:38
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Stary 2011-02-08, 17:57   #1019
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 380
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

Tu akurat już są klapnięte po całym dniu
A tak na ogół to tylko takie pojedyncze mi sterczą
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline  
Stary 2011-02-08, 18:27   #1020
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Kobieta na "zapałkę". Zapuszczanie od zera i luźne pogaduchy - cz.II

bo ja to mam taka szope a po umyciu to wszystkie stoja jakby w nie piorun strzelil, czas zaopatrzyc sie w jakis produkt, moze gume, zel cokolwiek
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:41.