Lakiery O.P.I cz. II - Strona 59 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-10, 19:04   #1741
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Anula, jak chcesz wskocz do klubu. Wyslalam Ci zaproszenie . Tam jest watek poswiecony wymianie, wspolnym zakupom itd. Jak co, latwiej bedzie cos ustalic miedzy soba - jesli zapuszczasz wedke na watku OPI .

A nie wiesz, czy przypadkiem ktos nie organizuje 'oficjalnych' zakupow np. na transdesign? Tam wiecej, mysle, pakuja do pudelka i przesylka nieco taniej wychodzi na sztuke. Wiem, ze sporo dziewczyn w tym bierze udzial.
ja moglabym sie dopisac do zakupow na transdesign...tylko tam juz nie ma opikow a w tym miesiacu jest promocja na color club i bariele
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 19:16   #1742
martuskawr
Raczkowanie
 
Avatar martuskawr
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 380
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

witam was
efektem mojego dzisiejszego szwedania sie po sklepach był zakup opików
Natknelam sie na zestaw miniaturek Bright idea!,a kolory znajdujące się w tym zestawie to:
1.That's Hot! Pink
2.Atomic Orange
3.Teal the Cows Come Home
4.RapiDry Top Coat
Nie wiem jak się zachowują na moich paznokciach bo jeszcze ich nie wyprobowałam,testować bede jutro
Mam nadzieje ze spiszą się doskonale

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2011-11-10 18.31.01.jpg (42,4 KB, 14 załadowań)
martuskawr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 19:17   #1743
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Wie moze ktos jak sie zamawia lakiery z designer series? Pytalam o nie w nail barze i nie pamietam co dokladnie babki powiedzialy, ale chyba cos o tym, ze kosztuja 60 pare zlotych i trzeba je zamowic z wyprzedzeniem bo sciagaja specjalnie ze Stanow, wiec to trwa i dodatkowo kosztuje. Ktos ma dokladniejsze informacje moze?
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 20:17   #1744
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

chcialam Wam pokazac swoja galerie OPI-kow:

http://bluehorizonstar.blogspot.com/search/label/OPI
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 21:27   #1745
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
chcialam Wam pokazac swoja galerie OPI-kow:

http://bluehorizonstar.blogspot.com/search/label/OPI
Viki, masz ladne paznokcie

A Prince'a mam od Ennki i bardzo go sobie chwale. Ladnie sie 'odmienia' z tej perlowgo kremu na czerwonawy roz

---------- Dopisano o 21:27 ---------- Poprzedni post napisano o 21:21 ----------

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
ja moglabym sie dopisac do zakupow na transdesign...tylko tam juz nie ma opikow a w tym miesiacu jest promocja na color club i bariele
To fakt, ze Opikow nie ma. Ostatnio marketingciarze OPI (a wlasciwie Coty) rozwalili sprzedaz OPI na nailetc. Ja znalazlam namiar na sklep bardzo podobny do nailetc i dziewczyny na amerykanskim forum twierdza, ze to firma siostrzana. Namiar w klubie. Boje sie podawac nazw sklepow, co sprzedaja OPI, bo jeszcze ktos z Coty je namierzy i znowu kicha.

Wiecie, ludzie sobie ustawiaja jakies powiadamiacze w ustawieniach i gdy okreslona nazwa sie pokaze w sieci to od razu o tym wiedza. Ja nie wiem, jak sie to nazywa (pozycjonowanie?!?!?!?), ale przez podawanie linkow do jednego blogu, na innym watku sciagnelam, do spolki z innymi, wlascicielke blogu. I byla wielka jazda.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 21:34   #1746
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Guacamole- masz na mysli to, ze autorka wiedziala, ze gdzies wpisalas linka do jej bloga? Jesli to byl blogspot to tam sa wypisane 'zrodla ruchu sieciowego' w panelu sterowania i widac skad ktos wszedl.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 21:41   #1747
kubulinka
Raczkowanie
 
Avatar kubulinka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 306
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

No i już mam pomalowane. Cu-dow-ny kolor mam na łapkach - You don't know Jacques. Prześliczna czekolada z delikatnym odcieniem grafitu gdzieś w tle. Pokażę zdjęcie jak wrócę z wycieczki.
__________________
'i depend on You.
when You're down i'm down too,
when You're up i'm in heaven.'


olejuję od: 2.12.
kubulinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 21:57   #1748
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Viki, masz ladne paznokcie

A Prince'a mam od Ennki i bardzo go sobie chwale. Ladnie sie 'odmienia' z tej perlowgo kremu na czerwonawy roz

---------- Dopisano o 21:27 ---------- Poprzedni post napisano o 21:21 ----------



To fakt, ze Opikow nie ma. Ostatnio marketingciarze OPI (a wlasciwie Coty) rozwalili sprzedaz OPI na nailetc. Ja znalazlam namiar na sklep bardzo podobny do nailetc i dziewczyny na amerykanskim forum twierdza, ze to firma siostrzana. Namiar w klubie. Boje sie podawac nazw sklepow, co sprzedaja OPI, bo jeszcze ktos z Coty je namierzy i znowu kicha.

Wiecie, ludzie sobie ustawiaja jakies powiadamiacze w ustawieniach i gdy okreslona nazwa sie pokaze w sieci to od razu o tym wiedza. Ja nie wiem, jak sie to nazywa (pozycjonowanie?!?!?!?), ale przez podawanie linkow do jednego blogu, na innym watku sciagnelam, do spolki z innymi, wlascicielke blogu. I byla wielka jazda.

a w jakim klubie podajesz nazwe tego sklepu?
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 22:03   #1749
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
Guacamole- masz na mysli to, ze autorka wiedziala, ze gdzies wpisalas linka do jej bloga? Jesli to byl blogspot to tam sa wypisane 'zrodla ruchu sieciowego' w panelu sterowania i widac skad ktos wszedl.
Nie pamietam, jaki blog. Pamietam jego tytul, ale platformy nie. A jazda byla taka, bo kilka uwag nizbyt pochlebnych padlo z klawiatur wizazanek i blogerka sie urazila strasznie. W rezultacie watek usunieto, bo innego wyjscia nie bylo.
Szczegolow nie chce podawac, bo nie chce sciagnac licha.

---------- Dopisano o 22:03 ---------- Poprzedni post napisano o 22:01 ----------

Cytat:
Napisane przez kubulinka Pokaż wiadomość
No i już mam pomalowane. Cu-dow-ny kolor mam na łapkach - You don't know Jacques. Prześliczna czekolada z delikatnym odcieniem grafitu gdzieś w tle. Pokażę zdjęcie jak wrócę z wycieczki.
Pokazuj

---------- Dopisano o 22:03 ---------- Poprzedni post napisano o 22:03 ----------

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość



a w jakim klubie podajesz nazwe tego sklepu?
W OPIkowym. Przyjmij zaproszenie za kilka sekund . Nie kupowalam tam jeszcze. Na forum chyba purse.com, gdzie mowa o zakupach lakierow w necie, dziewczyny podaja sobie info na temat sklepow i jest tam wzmianka o tym.

Edytowane przez guacamole
Czas edycji: 2011-11-10 o 22:06
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 22:07   #1750
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Nie pamietam, jaki blog. Pamietam jego tytul, ale platformy nie. A jazda byla taka, bo kilka uwag nizbyt pochlebnych padlo z klawiatur wizazanek i blogerka sie urazila strasznie. W rezultacie watek usunieto, bo innego wyjscia nie bylo.
Szczegolow nie chce podawac, bo nie chce sciagnac licha.

---------- Dopisano o 22:03 ---------- Poprzedni post napisano o 22:01 ----------



Pokazuj

---------- Dopisano o 22:03 ---------- Poprzedni post napisano o 22:03 ----------



W OPIkowym. Przyjmij zaproszenie za kilka sekund . Nie kupowalam tam jeszcze. Na forum chyba purse.com, gdzie mowa o zakupach lakierow w necie, dziewczyny podaja sobie info na temat sklepow i jest tam wzmianka o tym.

fajnie dzieki
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 22:18   #1751
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Szczerze to trzeba uwazac z tym co sie pisze, zwlaszcza po tym jak watek youtubowy zostal zamkniety pod postepowanie policyjne ;/ Nic przyjemnego teraz sie zastanawiac co tam sie pisalo jak juz sprawdzic nie mozna.

Ale z tym blogiem to albo ktos jej powiedzial albo wlasnie spojrzala w statystyki, ewentualnie mogla wpisac nazwe w google.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 22:34   #1752
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Jazde zrobila na Twitterze, ze wszystkie blogerki z jej kontaktow zaczely obciazac wizazowe lacza... Mysle, ze to te statystyki. Dziewczyna tak mocno zakrecona w swoim kosmetycznym swiecie, ze nie odrozna wirtualu od rzeczywistosci i byl szum, ze ojjjj.

Prawda, czlowiek nie jest ani troche anonimowy.

---------- Dopisano o 22:34 ---------- Poprzedni post napisano o 22:33 ----------

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
fajnie dzieki
Prosze
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 22:52   #1753
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Na youtubowym bylo to samo, tylko to byla dziewczyna z duza iloscia subskrybentow, sama zaczela w sumie. Przypuscila atak w filmiku na wizaz, wizaz przypuscil atak na nia. Skonczylo sie zle dla wszystkich. A dla mnie urlopem od wizazu. I tak juz tu tyle nie wchodze co kiedys, nie mam przez to sily. Zwlaszcza, ze edycje tego watku, ktory zostal zamkniety jako dowod w sprawie ja zakladalam akurat. Moze i sie w niej nie udzielalam az tak ale teraz to nawet nie pamietam. Nic przyjemnego.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 23:20   #1754
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Jazde zrobila na Twitterze, ze wszystkie blogerki z jej kontaktow zaczely obciazac wizazowe lacza... Mysle, ze to te statystyki. Dziewczyna tak mocno zakrecona w swoim kosmetycznym swiecie, ze nie odrozna wirtualu od rzeczywistosci i byl szum, ze ojjjj.

Prawda, czlowiek nie jest ani troche anonimowy.

---------- Dopisano o 22:34 ---------- Poprzedni post napisano o 22:33 ----------



Prosze
a kiedy dostane zaproszenie? jeszcze nic nie doszlo do mnie...
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 23:46   #1755
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
a kiedy dostane zaproszenie? jeszcze nic nie doszlo do mnie...
Wyslalam!!! Viki, wejdz na 'Lakiernia OPI' i, jak tam jest mozliwosc, 'zglos sie'. Ja Wysylalam Ci zaproszonko, ale nie wiem, w ktorym okienku sie ono pokazuje. Podejrzewam, ze posrod normalnych maili. Jak nie, niech ktos oswieci i oswietli , bo ja juz sama nie pamietam.



Viki spacja 79 ? Tak wysylalam.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 11:46   #1756
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Wyslalam!!! Viki, wejdz na 'Lakiernia OPI' i, jak tam jest mozliwosc, 'zglos sie'. Ja Wysylalam Ci zaproszonko, ale nie wiem, w ktorym okienku sie ono pokazuje. Podejrzewam, ze posrod normalnych maili. Jak nie, niech ktos oswieci i oswietli , bo ja juz sama nie pamietam.



Viki spacja 79 ? Tak wysylalam.

nie nie Viki79 to jest moj nick....a na priv nie mozna? moge podac Ci maila do mnie na prywatnej wiadomosci.
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 12:37   #1757
blackandblue
Rozeznanie
 
Avatar blackandblue
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 880
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Na kupkosmetyk spore promocje Opików (w końcu dorwałam m.in. ElePhantastic Pink za 21 zł )
Duopacki z siostrami Williams za 39 zł, sporo lakierów po 35, 21 i 19 zł.
__________________
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody.
blackandblue jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 13:14   #1758
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

oooo, zajrze

---------- Dopisano o 13:14 ---------- Poprzedni post napisano o 12:53 ----------

Cytat:
Napisane przez blackandblue Pokaż wiadomość
Na kupkosmetyk spore promocje Opików (w końcu dorwałam m.in. ElePhantastic Pink za 21 zł )
Duopacki z siostrami Williams za 39 zł, sporo lakierów po 35, 21 i 19 zł.
o,o,o zamowilam silver shatter, tylko przesylka jakkos dziadosko droga :/
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 13:18   #1759
blackandblue
Rozeznanie
 
Avatar blackandblue
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 880
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez kaja2301 Pokaż wiadomość
oooo, zajrze

---------- Dopisano o 13:14 ---------- Poprzedni post napisano o 12:53 ----------



o,o,o zamowilam silver shatter, tylko przesylka jakkos dziadosko droga :/
No tak, ale przy podziale kosztów np. na 2 osoby jest super
__________________
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody.
blackandblue jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 14:00   #1760
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

dziewczyny może któraś coś chce wziąć ze mną? wzięłabym ten zestaw za 39 i chcę tylko ten brokatowy więc drugi może któraś by chciała? byle szybciorem bo zamawiam....
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 14:51   #1761
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
a kiedy dostane zaproszenie? jeszcze nic nie doszlo do mnie...
Viki, zaproszenie sie wysyla przez wpisanie nicku wizazowego. Mozna to zrobic tylko z panelu klubu.
Nie wiem, jak to jest, ja tez kiedys dostalam zaproszenie, a nawet o tym nie wiedzialam Byc moze musisz wejsc w zakladke 'kluby' i tam zobaczysz to zaproszonko.

Babki, pomozcie! Gdzie widac adnotacje, ze sie dostalo zapr. do klubu? B chyba nie w wiadomosciach..?
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 15:36   #1762
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
Viki, zaproszenie sie wysyla przez wpisanie nicku wizazowego. Mozna to zrobic tylko z panelu klubu.
Nie wiem, jak to jest, ja tez kiedys dostalam zaproszenie, a nawet o tym nie wiedzialam Byc moze musisz wejsc w zakladke 'kluby' i tam zobaczysz to zaproszonko.

Babki, pomozcie! Gdzie widac adnotacje, ze sie dostalo zapr. do klubu? B chyba nie w wiadomosciach..?

kurcze nic mi sie nie wyswietla w zakladkach klub....moj nic to Viki79 bez spacji...
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 15:51   #1763
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez viki79 Pokaż wiadomość
kurcze nic mi sie nie wyswietla w zakladkach klub....moj nic to Viki79 bez spacji...
A!!!! jest jeszcze viki ze spacja... Juz wyslalam bez spacji i z malej litery.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-11, 16:06   #1764
viki79
Zakorzenienie
 
Avatar viki79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 7 296
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez guacamole Pokaż wiadomość
A!!!! jest jeszcze viki ze spacja... Juz wyslalam bez spacji i z malej litery.

dziekuje, otrzymalam
__________________






viki79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 12:51   #1765
martuskawr
Raczkowanie
 
Avatar martuskawr
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 380
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Tak więc wypróbowałam wczoraj mój mały zestaw OPIków.Kolory które wybrałam to:
1.That's Hot!Pink
2.Atomic Orange
Zestawienie kolorów wypróbowałam tak jak na zdjeciach Dwa pomarańczowe na trzy różowe.Wydaje mi się że tak tragicznie się nie prezentująCo do pędzelka tych miniaturowych lakierów to fakt,trzeba przyznać że trochę ciężko mi się nimi operowało - troszkę trudno było utrzymać takie maleństwo ale jakos sobie poradziłam.Trwałosci koloru narazie nie oceniam,zrobie to za kilka dni po przetestowaniu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2011-11-11 21.28.00.jpg (60,4 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2011-11-12 08.36.23.jpg (65,9 KB, 6 załadowań)
martuskawr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 13:42   #1766
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

a ja jeszcze dopisze, ze dla mnie to ta kolekcja holenderska jest o wiele wiele lepsza niz texas
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 20:27   #1767
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Cytat:
Napisane przez kaja2301 Pokaż wiadomość
a ja jeszcze dopisze, ze dla mnie to ta kolekcja holenderska jest o wiele wiele lepsza niz texas
Tez mi sie tak wydaje. Nawet dopatruje sie kilku kuzynow pirackich. Holenderki maja w sobie wszystko, co najlepsze w tegorocznych kolekcjach. Jest i jakis blysk gwiazdkowy, pastele pirackie, wszelkie mszaki jak z Ameryki i maly przelysk z Texasu. I mysle tak, ze gdybym nie miala ani jednego OPIka, a miala zamiar uzupelnic zasoby, wzielabym cala Holandie pod skrzydla - co do sztuki.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 21:01   #1768
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

dokladnie, tez od razu zawiesilam oko na tych piratopodobnych

jesli chodzi o touring, to dzis dalsze ogladanie bylo w douglasie, moja mama sie zajarała tym french quarter for your thougths i teraz bede na niego polowac na vb, ja chyba sie skusze na tego lobstera, bo are we there yet w porownaniu z nim wychodzi jak lobster-koral, are we there yet-marchewka która swoje na dole w lodowce odlezała haha ale mam dzis malownicze porownania

ale poki co to czekam nadal (oby juz w poniedzialek byly) na color so hot i seche vite, a nastepnie na pierwszego shattera w kolekcji

jeszcze wracajac do texasu, na poczatku mi sie podobal na swatchach na facebooku, potem ostatecznie zakupilam tylko san tan tonio.
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 21:42   #1769
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomości: 2 006
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

Mi przybyly 3 lakiery z DS, garsc frostowych przygaszonych fioletow, jasne opalizujace perlo-roze to w temacie OPI. Troche retro , czyli dziesiatki kolekcji wstecz .
guacamole jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-12, 21:49   #1770
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 998
Dot.: Lakiery O.P.I cz. II

co do paru kolekcji wstecz to ja mam wieeeelka slabosc do south beach
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-09-02 07:59:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:44.