DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:) - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-18, 16:31   #61
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisał(a):

> BTW, już wiem, jak Sarenka wytłuściła słówko sensownego A może Sarenka wie, jak zrobić kolorową czcionkę?

A wie Polecam lekturę tego wątku: http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1020754918
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:31   #62
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisał(a):

> BTW, już wiem, jak Sarenka wytłuściła słówko sensownego A może Sarenka wie, jak zrobić kolorową czcionkę?

A wie Polecam lekturę tego wątku: http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1020754918
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:34   #63
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisała:
> Swego czasu mnożyły się wątki o analizie kolorystycznej, dziewczyny próbowały sobie nawzajem doradzać i namierzyć swoją porę roku...

hmm to ja teraz dziwnie się czuję, właściwie to nie wiem jak się mam czuć no głupio mi sorki... wtedy tak o tym nie pomyślałam, ale właśnie między innymi mój wątek o analizie kolorystycznej zaczął się rozrastać..no i komuś mogło to przeszkadzać, ale w sumie brały w nim udział cały czas te same osoby i chyba głównie tylko one wchodziły i jeśli komuś to wydało się nudne to po prostu chyba nie zagladały na ten wątek...hmm może też powinien być wtedy na plotkowym... nie wiem czy ma być mi głupio teraz ale fakt faktem dużo mi ten temat pomógł, również w tym sensie, że teraz to ja mogę doradzać i innym co sprawia mi wielką frajdę
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:34   #64
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisała:
> Swego czasu mnożyły się wątki o analizie kolorystycznej, dziewczyny próbowały sobie nawzajem doradzać i namierzyć swoją porę roku...

hmm to ja teraz dziwnie się czuję, właściwie to nie wiem jak się mam czuć no głupio mi sorki... wtedy tak o tym nie pomyślałam, ale właśnie między innymi mój wątek o analizie kolorystycznej zaczął się rozrastać..no i komuś mogło to przeszkadzać, ale w sumie brały w nim udział cały czas te same osoby i chyba głównie tylko one wchodziły i jeśli komuś to wydało się nudne to po prostu chyba nie zagladały na ten wątek...hmm może też powinien być wtedy na plotkowym... nie wiem czy ma być mi głupio teraz ale fakt faktem dużo mi ten temat pomógł, również w tym sensie, że teraz to ja mogę doradzać i innym co sprawia mi wielką frajdę
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:44   #65
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Patis, nikt nie chciał, żeby zrobiło Ci się głupio [na pewno] Myślę, że to był tylko dobry przykład "baaaardzo długich" wątków, gdzie bohaterki wklejały dużo zdjęć - i nikomu to nie przeszkadzało. I tyle

Teraz co najwyżej można mieć traumę "co ja pocznę jak mój wątek stanie się zbyt popularny" zaraz obok: "o mój Boże, nikt nie odpowiada na moje posty"

Choć scenariusz jest już znany - najpierw zesłanie.. dobra ucinam swój wywód, bo zaczynam być nieznośna
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:44   #66
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Patis, nikt nie chciał, żeby zrobiło Ci się głupio [na pewno] Myślę, że to był tylko dobry przykład "baaaardzo długich" wątków, gdzie bohaterki wklejały dużo zdjęć - i nikomu to nie przeszkadzało. I tyle

Teraz co najwyżej można mieć traumę "co ja pocznę jak mój wątek stanie się zbyt popularny" zaraz obok: "o mój Boże, nikt nie odpowiada na moje posty"

Choć scenariusz jest już znany - najpierw zesłanie.. dobra ucinam swój wywód, bo zaczynam być nieznośna
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:49   #67
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Wiem, wiem Sarenko..to było trochę z przymrużeniem oka

teraz takich długaśnych wątków osobiście nie prowadzę ale jak trzeba będzie to na przyszłość faktycznie zacznę się zastanawiać, czy aby nie przerwać wywodów
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:49   #68
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Wiem, wiem Sarenko..to było trochę z przymrużeniem oka

teraz takich długaśnych wątków osobiście nie prowadzę ale jak trzeba będzie to na przyszłość faktycznie zacznę się zastanawiać, czy aby nie przerwać wywodów
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:56   #69
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Pięknie dziękuję, Xanko! Na naukę nigdy za późno Hihi... może przydałyby się jakieś barwy ochronne bo jak nie, to... Forum Gułag </font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:56   #70
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Pięknie dziękuję, Xanko! Na naukę nigdy za późno Hihi... może przydałyby się jakieś barwy ochronne bo jak nie, to... Forum Gułag </font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:56   #71
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: propozycja stworzenia nowego forum MOJE MAKIJAŻE :)

Dziękuje ślicznie to uwazam za sprawiedliwe i właśnie pasuje do mojego wątku jak ulał pozdrawiam i dziękuje wizazankom które się za mna wstawiły .
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:56   #72
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: propozycja stworzenia nowego forum MOJE MAKIJAŻE :)

Dziękuje ślicznie to uwazam za sprawiedliwe i właśnie pasuje do mojego wątku jak ulał pozdrawiam i dziękuje wizazankom które się za mna wstawiły .
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:58   #73
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: propozycja stworzenia nowego forum MOJE MAKIJAŻE :) - do Agi Z.

W takim razie podsumowując.
Forum powinno być użyteczne. I to jest priorytet. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim typem specyficznych rozbudowanych wątków.
A dokładnie, z watku "pomóżcie i doradźcie" powstał "zobaczcie, co dzisiaj ładnego wymalowałam";
Nie przeczę, że jestem też pod wrażeniem metamorfozy w makijażach jakie przeszła Monna, Femme Banale, AgaBJ i inne zdolne dziewczyny. Czyli takie wątki są bardzo potrzebne.
I moim zdaniem coś trzeba z tym zrobić, żeby były łatwo dostępne. Nie wpadłam na ten pomysł wcześniej - admin zakwalifikował je jako wątki prywatne, czyli bardziej nadające się do ploteczek niż do forum wizażystki.
Teraz może będzie lepiej.
Nie przenieśliśmy tylko wątków Monny. Szukamy również AgiBJ - bo też idealnie pasują do tego typu forum.
Ja nie mogę ich znaleźć Więc proszę tutaj o Waszą pomoc.
Nie wiem jak się sprawdzi to nowe forum. Może wprowadzi za dużo zamieszania, a może wręcz przeciwnie pozwoli stworzyć bardzo ciekawy odrębny dział.
Ja wiem, czujecie się zniesmaczone, uważacie, że to krzywdzące itp... Czasami mamy taką wredną rolę. I nie zawsze da się wszystko załatwić w białych rękawiczkach.
A reguły są proste.
Chcesz porady wizażystki - forum wizażowe
Chcesz się pochwalić swoim nowym dziełem - forum moje makijaże.

Pozdrawiam serdecznie

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:58   #74
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: propozycja stworzenia nowego forum MOJE MAKIJAŻE :) - do Agi Z.

W takim razie podsumowując.
Forum powinno być użyteczne. I to jest priorytet. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim typem specyficznych rozbudowanych wątków.
A dokładnie, z watku "pomóżcie i doradźcie" powstał "zobaczcie, co dzisiaj ładnego wymalowałam";
Nie przeczę, że jestem też pod wrażeniem metamorfozy w makijażach jakie przeszła Monna, Femme Banale, AgaBJ i inne zdolne dziewczyny. Czyli takie wątki są bardzo potrzebne.
I moim zdaniem coś trzeba z tym zrobić, żeby były łatwo dostępne. Nie wpadłam na ten pomysł wcześniej - admin zakwalifikował je jako wątki prywatne, czyli bardziej nadające się do ploteczek niż do forum wizażystki.
Teraz może będzie lepiej.
Nie przenieśliśmy tylko wątków Monny. Szukamy również AgiBJ - bo też idealnie pasują do tego typu forum.
Ja nie mogę ich znaleźć Więc proszę tutaj o Waszą pomoc.
Nie wiem jak się sprawdzi to nowe forum. Może wprowadzi za dużo zamieszania, a może wręcz przeciwnie pozwoli stworzyć bardzo ciekawy odrębny dział.
Ja wiem, czujecie się zniesmaczone, uważacie, że to krzywdzące itp... Czasami mamy taką wredną rolę. I nie zawsze da się wszystko załatwić w białych rękawiczkach.
A reguły są proste.
Chcesz porady wizażystki - forum wizażowe
Chcesz się pochwalić swoim nowym dziełem - forum moje makijaże.

Pozdrawiam serdecznie

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:59   #75
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Również dziękuję, Sarenko! (zdolniacha ze mnie, co nie? )</font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 16:59   #76
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Również dziękuję, Sarenko! (zdolniacha ze mnie, co nie? )</font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:07   #77
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font size =4> nikt nie wątpił
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:07   #78
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font size =4> nikt nie wątpił
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:18   #79
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Patisku na swoje szczęście pisałaś z " " Jest tak, jak mówi Sarenka- wątki kolorystyczne to był tylko przykład. Mnie na pewno Twój i żaden inny wątek nie przeszkadzał i nie przeszkadza (zresztą nawet szalałam po kilku, w Twoim np. "obkleiłam" Twoją buźkę różnymi kolorami ). Sądzę, że większość dziewczyn podobnie się zapatruje i NIKT nie ma powodu się cykać </font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:18   #80
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=green>Patisku na swoje szczęście pisałaś z " " Jest tak, jak mówi Sarenka- wątki kolorystyczne to był tylko przykład. Mnie na pewno Twój i żaden inny wątek nie przeszkadzał i nie przeszkadza (zresztą nawet szalałam po kilku, w Twoim np. "obkleiłam" Twoją buźkę różnymi kolorami ). Sądzę, że większość dziewczyn podobnie się zapatruje i NIKT nie ma powodu się cykać </font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:23   #81
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=pink>Ciiii.... ja troszkę </font</font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:23   #82
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font color=pink>Ciiii.... ja troszkę </font</font>
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:25   #83
Alien
Wtajemniczenie
 
Avatar Alien
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 2 135
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Mam nadzieje, ze nikogo nie urażę tym co napiszę.

Ja bardzo lubię Monne@, wydaje mi się sympatyczna ona i jej makijaże. I naprawde nie rozumiem dlaczego co niektórzy tak sie na nią uwzieli.
Jak juz zostało zauważone, że nie tylo wątki Monny@ sa takie długie i tasiemcowe (chociaż mi wydaję się ze to nie o długość wątku chodziło lecz o jakąś antypatie do Monny@ albo poprostu ludzką zawiść i zazdrość)to dlaczego to akurat jej wątki najpierw zostały przeniesione na plotkowe i to na nich wszystko się skupiło ? No bo przeciez innych dziewczyn watki o podobnej tematyce też były na forum wizazystka i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. A Monny@ nagle zaczeły przeszkadzać.
Zresztą ja zauwazyłam, ze część tematów jest na nieodpowiednich do nich forach chociaz - takie istnieją, i jakoś nikt sie tym za bardzo nie zajmuje tak nagle i szybko żeby je przenieść w odpowiednie miejsce.

Monna@ trzymaj się dzielnie
__________________

-------------------------------------------------------------------
11.09.2008 - spotkanie z Katesią
Alien jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 17:25   #84
Alien
Wtajemniczenie
 
Avatar Alien
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 2 135
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Mam nadzieje, ze nikogo nie urażę tym co napiszę.

Ja bardzo lubię Monne@, wydaje mi się sympatyczna ona i jej makijaże. I naprawde nie rozumiem dlaczego co niektórzy tak sie na nią uwzieli.
Jak juz zostało zauważone, że nie tylo wątki Monny@ sa takie długie i tasiemcowe (chociaż mi wydaję się ze to nie o długość wątku chodziło lecz o jakąś antypatie do Monny@ albo poprostu ludzką zawiść i zazdrość)to dlaczego to akurat jej wątki najpierw zostały przeniesione na plotkowe i to na nich wszystko się skupiło ? No bo przeciez innych dziewczyn watki o podobnej tematyce też były na forum wizazystka i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. A Monny@ nagle zaczeły przeszkadzać.
Zresztą ja zauwazyłam, ze część tematów jest na nieodpowiednich do nich forach chociaz - takie istnieją, i jakoś nikt sie tym za bardzo nie zajmuje tak nagle i szybko żeby je przenieść w odpowiednie miejsce.

Monna@ trzymaj się dzielnie
__________________

-------------------------------------------------------------------
11.09.2008 - spotkanie z Katesią
Alien jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 18:11   #85
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Dziękuje dziewczyny za to ze jesteście i mine poparłyscie kochane jestescie pozdrawiam @
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-18, 18:11   #86
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Dziękuje dziewczyny za to ze jesteście i mine poparłyscie kochane jestescie pozdrawiam @
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-19, 08:04   #87
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisał(a):
> <font color=green>Patisku na swoje szczęście pisałaś z " " (...) w Twoim np. "obkleiłam" Twoją buźkę różnymi kolorami ). </font>

<font color=red> oj tak tak pamiętam dobrze i jestem Ci bardzo wdzięczna ...właśnie chyba nawet dzięki Twojemu eksperymentowi w końcu doszłam do tego kim jestem
i wcale nie chodziło mi o wywołanie piorunów przez to, że podałaś ten przykład, ale to chyba wiesz
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-19, 08:04   #88
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

Lazy_Morning napisał(a):
> <font color=green>Patisku na swoje szczęście pisałaś z " " (...) w Twoim np. "obkleiłam" Twoją buźkę różnymi kolorami ). </font>

<font color=red> oj tak tak pamiętam dobrze i jestem Ci bardzo wdzięczna ...właśnie chyba nawet dzięki Twojemu eksperymentowi w końcu doszłam do tego kim jestem
i wcale nie chodziło mi o wywołanie piorunów przez to, że podałaś ten przykład, ale to chyba wiesz
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-19, 08:11   #89
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font size=4><font color=red> aha.. hmm zauważyłam, że wcale nie trzeba po zakończeniu specyficznego tekstu pisać przykładowo: "</font>" od dzisiaj zaczynam pisać kolorowo heheh podoba mi się
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-19, 08:11   #90
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: DZIEWCZYNY TUTAJ JESTEM PODAJE LINK ZAPRASZAM @:)

<font size=4><font color=red> aha.. hmm zauważyłam, że wcale nie trzeba po zakończeniu specyficznego tekstu pisać przykładowo: "</font>" od dzisiaj zaczynam pisać kolorowo heheh podoba mi się
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:05.