problem z kolczykiem nad ustami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-12-19, 14:39   #1
zielonooka19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Adligenwswil
Wiadomości: 371
Thumbs down

problem z kolczykiem nad ustami


witam wszystkich! zrobiłam sobie kolczyk 2 tygodnie temu nad ustami i wszystko jest łądnie pięknie bo dezynfekuje to wszystko itp tylko mam takie zaczerwienienie koło tego kolczyka;/ nie wiem czy tak ma byc bo babka w studio powiedziała że po 2 tyg moge zmienic kolczyk ale ja sie boję skoro to jest czerwone i w środku w buzi mnie troche boli to ;/ prosze o rade tych osób które mają kolczyk w tym miejscu.
zielonooka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-19, 18:02   #2
Fisiasia
Rozeznanie
 
Avatar Fisiasia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 846
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

jest zima, wszystko goi sie dluzej, mysle ze warto poczekac jeszcze na zmiane kolczyka
Fisiasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-19, 18:34   #3
buffy249
Rozeznanie
 
Avatar buffy249
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 910
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

Dwa tygodnie to mało jak na takie przekłucie, może jeszcze być zaczerwienione. I to zdecydowanie za wcześnie na zmianę kolczyka, do pełnego wygojenia potrzeba ok 2-3 miesięcy.
buffy249 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-19, 18:44   #4
Sandora
Raczkowanie
 
Avatar Sandora
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 190
GG do Sandora Send a message via Skype™ to Sandora
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

Zdecydowanie to zaczerwienienie, które znika jak się zagoi
Sandora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-20, 10:24   #5
zielonooka19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Adligenwswil
Wiadomości: 371
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

dzięki za odpowiedź a do przepłukiwania w środku czego mam używać? bo na zewnątrz mam taki środek ale w wewnątrz od niedawna mam jakąś ranę i to mnie piecze czasami ;/
zielonooka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-20, 12:37   #6
buffy249
Rozeznanie
 
Avatar buffy249
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 910
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

Do płukania jamy ustnej możesz użyć np szałwii
buffy249 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-21, 00:20   #7
renata ata
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 24
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

Cytat:
Napisane przez zielonooka19 Pokaż wiadomość
zrobiłam sobie kolczyk 2 tygodnie temu nad ustami .
Sorry,bardzo chciałabym kolczyki(w różnych miejscach )ale jestem strasznym tchórzem.Jednak chciałabym zrobić sobie parę(3-4) jeszcze w tym roku i w związku z tym mam do Ciebie pytanie,czy w tym miejscu było to bolesne? jak długo miałaś dolegliwości,takie mocne?
renata ata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-21, 19:57   #8
zielonooka19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Adligenwswil
Wiadomości: 371
Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

hehe nie coś Ty nic nie bolało poczułam tylko igłę jak np w uchu. później nawet nie napuchłam ani nic było ok i jest nadal :0 płukałam 2 dni rumiankiem i nie mam już bólu wewnętrznego
zielonooka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-04, 21:46   #9
zielonooka19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Adligenwswil
Wiadomości: 371
Exclamation Dot.: problem z kolczykiem nad ustami

mam pytanie do osób które posiadają takiego kolczyka. kiedy znika to czerwone obok kolczyka? minąl juz miesiąc od zrobienia i nadal jest czerwone ja to dezynfekuje a to nie schodzi nic a nic ;/ zmienila juz kolczyka bo bawilam się nim i kuleczka mi gdzies wypadla i nie mialam juz wyjscia.
zielonooka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:08.