Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V - Strona 137 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-02-03, 16:48   #4081
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
o taka:
http://allegro.pl/ace-of-face-mascar...333399607.html
i za taką samą cenę kupiłam w drogerii
chciałam tusz jak zwykle pogrubiający i wydłużający, babka zaproponowała ten i loreala ten złoty, który reklamuje Longoria, ale ten tusz, który kupiłam ja, jak i całą serię, bardzo zachwalała, więc wzięłam na wypróbowanie, a co mi tam szukam swojego idealnego no i piszą, że jest dla cienkich rzęs, więc wzięłam tym bardziej, bo ostatnio coś mi wypadają chociaż byłam dziś u kosmetyczki zrobić porządek z moimi brwiami i jak mnie zobaczyła to nie chciała mi uwierzyć, że mam takie swoje długie rzęsy, myślała, że sobie przedłużam
a ostatnio naprawdę coś się z nimi niedobrego dzieje :/
no wlasnie widzialam napis, ale nie wiedzialam czy to nazwa tuszu, swoja droga nie widzialam nigdy takiego
podobno olej rycynowy dobrze dziala na rzesy i jeszcze te rybki keratynowe Gal- ale sama nie stosowalam wiec nie jestem pewna ich dzialania
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-03, 16:49   #4082
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

kitkulka
swietny kolor dzinowlubie granatw blekicie czuje sie mdlo a mam jedne takie posiejpano-porwane
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 16:50   #4083
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
dziękuję! Rozbawiłaś mnie nie ma co
a cienie polecam, mam 102 srebrne ale moglyby być bardziej błyszczace jak na mój gust. Dobrze sie trzymaja caly dzień, tylko trochę twarde do aplikacji i trzeba mieć cierpliwosć ale za tą cene warto.
no właśnie są twarde, bo też już raz miałam z tej serii, tylko kolor inny, ale nie przeszkadza mi, że troszkę ciężko i rzeczywiście długo się trzymają na powiekach, teraz zamówiłam sobie na all bazę pod cienie pod podkład to już w ogóle będą się trzymać
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
kitkulka a co za cień kupilas?
miss sporty 6,50 chyba kosztował
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-03, 16:51   #4084
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
No kochana Ty się na pewno nasłuchałaś samych komplementów
No ale masz rację, ja się dośc dobrze czuję choc podkreślam kilka kilo to mus dla zdrowia chociażby i kondycji.
ale ja sie nie nasluchalam na moj temat a na temat o innych laskach wiesz takie zwierzenia mi robilibardzo zamulajace to bylo
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 16:54   #4085
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
ale ja sie nie nasluchalam na moj temat a na temat o innych laskach wiesz takie zwierzenia mi robilibardzo zamulajace to bylo
No ale różne są gusta, jeden woli normalne, inny chude a i sa tacy co lubię takie grubsze


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
miss sporty 6,50 chyba kosztował
No to dośc tani
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-02-03, 16:59   #4086
marejta
Zadomowienie
 
Avatar marejta
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 1 344
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
kotka ale szalejesz A stroje fajne

Oj Dziewczyny piszecie o strojach Wy tu wszystkie takie laski, szzzupłe i w ogóle, ze nie gadam już z Wami
A tak na poważnie wkleję Wam zdjęcie jak zrzucę kilka kilo
Agatau jak ja cie zaraz no teraz to chyba przesadziłaś, co ty nie widziałaś moich zdjęć? Ja to chuda byłam zanim związałam się z moim tż a teraz mam +8kg albo lepiej bo na wagę od jakiegoś czasu nie wchodzę ale tak jak pisała Cascada, mój tż mówi, ze woli jak jest za co chwycić niż wieszak jak byłam kiedyś, a teraz to przynajmniej cyc jest i tyłek a ja mam typową figurę gruchy, nawet jak byłam szczupła tyłek zawsze był o biodrach już nie wspominając
__________________
19.06.2010 Szczęśliwa żonka

Wiktoria 3570, 58 cm
http://www.suwaczek.pl/cache/9f62d41b5c.png


Nie taki diabeł straszny jak go malują obrona zaliczona - Pani Magister
marejta jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:02   #4087
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Ja strasznie nie narzekam
Ale jednak trzeba te parę kg zrzucić, tak jak piszę chociazby dla zdrowia, zeby ciśnienie bylo dobre i kondycja była
Troszkę tłuszczyku i budowy kobiecej pewnie że potrzeba ale nie tłuszczu
No cyc wazna sprawa większym bym nie pogardziła
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:03   #4088
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 777
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
kazda kobita jest piekna
kobieta powinna miec to co kobieta a nie to co wieszak na ubrania
wystarczy dobrze sie ubrac i masz same zalety..a faceci raczej nie lubia szkieletow a wiem to z doswiadczenia z pracy w pubie wiele sie nasluchalam
Ehhh i takie generalizowanie Jak ja tego nie lubie...
Faceci lubią i takie, i takie, znajdą sie nawet tacy co lubią kobiety z nadwagą. KAżdy facet ma swój gust i taka jest prawda.
Jedni wolą bardziej szczupłe, inni mniej, inni jeszcze inne.
Nawet "szkielety" maja swoich adoratorów Nie mówie tu o anorektyczkach a o tych bardziej szczupłych dziewczynach.

Ja miałam +6 kg i ani wiecej cyca ani wiecej tylka nie miałam Ja moge miec co najwyzej wiekszy brzuch, wieksze boczki, wieksze uda. Taka natura i sie nic z tym nie zrobi i jest masa takich dziewczyn i one tak samo maja powodzenie jak i te o kobiecych kształtach

Wszystkie kobietki jesli zadbane sa fajne i o

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2011-02-03 o 17:07
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:04   #4089
HopeMAGDA
Rozeznanie
 
Avatar HopeMAGDA
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 624
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Dzieki kochane za miłe słowa w sumie niewiem jak to napisac poprostu dziekuje.Własnie jestem na etapie podejmowania decyzji co dalej....i chyba przyszłosci juz nie ma,nie potrafimy ze soba rozmawiac nawet i wogóle jest jakos dziwnie nie tak wyobrazałam sobie swoje małzeństwo.Macie racje jest dziecko i to chyba dlatego juz tak długo zastanawiam sie co zrobic ciagle myśle o niej i nie potrafie podjac decyzji ale juz chyba pora zeby wziasc to w swoje rece i zakończyc bo naprawde sie męcze.
__________________
Blonding&Zapuszczanie
13.12.2010 VITAPIL
22.02.2011 palette C12



Every moment is good to change everything...
HopeMAGDA jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:13   #4090
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ehhh i takie generalizowanie Jak ja tego nie lubie...
Faceci lubią i takie, i takie, znajdą sie nawet tacy co lubią kobiety z nadwagą. KAżdy facet ma swój gust i taka jest prawda.
Jedni wolą bardziej szczupłe, inni mniej, inni jeszcze inne.
Nawet "szkielety" maja swoich adoratorów Nie mówie tu o anorektyczkach a o tych bardziej szczupłych dziewczynach.

Ja miałam +6 kg i ani wiecej cyca ani wiecej tylka nie miałam Ja moge miec co najwyzej wiekszy brzuch, wieksze boczki, wieksze uda. Taka natura i sie nic z tym nie zrobi i jest masa takich dziewczyn i one tak samo maja powodzenie jak i te o kobiecych kształtach

Wszystkie kobietki jesli zadbane sa fajne i o
ja mam takie samo zdanie jak ty ale ci co mi sie zwierzali to narzekali na kosci ukochanej ze nie ma zaco potrzymac szczupla a chuda to roznica pamietajmy
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:16   #4091
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
kitkulka
swietny kolor dzinowlubie granatw blekicie czuje sie mdlo a mam jedne takie posiejpano-porwane
ja jakoś też nie lubię jasnych, mówią, że jasne dobre na lato, ale w lato to ja głównie latam w kieckach i szortach, więc na co mi jasne dżinsy
Cytat:
Napisane przez HopeMAGDA Pokaż wiadomość
Dzieki kochane za miłe słowa w sumie niewiem jak to napisac poprostu dziekuje.Własnie jestem na etapie podejmowania decyzji co dalej....i chyba przyszłosci juz nie ma,nie potrafimy ze soba rozmawiac nawet i wogóle jest jakos dziwnie nie tak wyobrazałam sobie swoje małzeństwo.Macie racje jest dziecko i to chyba dlatego juz tak długo zastanawiam sie co zrobic ciagle myśle o niej i nie potrafie podjac decyzji ale juz chyba pora zeby wziasc to w swoje rece i zakończyc bo naprawde sie męcze.
rób tak, abyś Ty była szczęśliwa
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:19   #4092
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

hej Dziewczynki

no no..ale się rozpisałyście

ja dziś nieciekawy dzień miałam, rano patrze i coś nie tak z nogą, kolano boli jak cholera, stopa spuchnięta i sina, dobrze, że akurat TZ był ze mną to mnie do szpitala zawiozł i wycieli mi w tym gipsie takie okienko na kolanie i się okazało, ze nie teges cos :P trzeba było znowu kłuc i sciagac płyn, ehh nie będę Wam zdawać dokładnej relacji ale za miło nie było
a TZ kochany, mielismy do MCD dzis jechac to mi przywiozl do domu cały zestaw, lody i sobie jedlismy ;D

bunny[/COLOR]- powiem Ci Kochana, że strasznie przyjemnie się Ciebie czyta Taka mądra i wspaniała kobitka z Ciebie, o kochanym serduszku wiele ciepła masz w sobie, noo naprawdę fajnie poczytać takie wypowiedzi

HopeMadziu- trzymaj się i mam nadzieje, że sobie ułożysz dobrze zycie, pamietaj, że najważniejsze żebys była szczesliwa

kotka- hahaha jestes mega craaazyy, taka agentka że hoho a te stroje na walentynkową noc to po prostu wymiękłam :P
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:21   #4093
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
kotka- hahaha jestes mega craaazyy, taka agentka że hoho a te stroje na walentynkową noc to po prostu wymiękłam :P
no stroje są mega, sama bym takie sprawiła, gdybym miała takie cycochy

a Ty się trzymaj z tą swoją nogą
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:23   #4094
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 777
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
ja mam takie samo zdanie jak ty ale ci co mi sie zwierzali to narzekali na kosci ukochanej ze nie ma zaco potrzymac szczupla a chuda to roznica pamietajmy
No pewnie że to różnica Ale i chude maja swoich zwolenników, znam takich. Nawet swoje dziewczyny niektórzy namawiaja do odchudzania chociaz one wcale z czego chudnac nie maja

A co do kości - sprawa wzgledna Ja jestem po prostu szczupła - ale koścista. Kiedyś wazylam w granicach 56-57 kg przy wzroscie 161-162 i i tak kości obojczyka czy miednicy mi wystawały, tak samo ostatnie zebra. A biustu i tak prawie nic Ale za tyłek czy uda spokojnie mozna łapac Taka juz mam budowe niestety Nie mam pojecia od czego to zalezy

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2011-02-03 o 17:24
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:27   #4095
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
No pewnie że to różnica Ale i chude maja swoich zwolenników, znam takich. Nawet swoje dziewczyny niektórzy namawiaja do odchudzania chociaz one wcale z czego chudnac nie maja

A co do kości - sprawa wzgledna Ja jestem po prostu szczupła - ale koścista. Kiedyś wazylam w granicach 56-57 kg przy wzroscie 161-162 i i tak kości obojczyka czy miednicy mi wystawały, tak samo ostatnie zebra. A biustu i tak prawie nic Ale za tyłek czy uda spokojnie mozna łapac Taka juz mam budowe niestety Nie mam pojecia od czego to zalezy.
nom a ja mam wlasnie tak z twarza chcialabym miec ja okragla pelna a nie szczupla i chociaz w ciazy przytylam to spuchla mi tylko szyja a twarz nic a nic nie napelnila sieno niewiem skad to sie bierze ...
ja mam 164 i waze 53 ale w wiekszosci to wazy u mnie pewnie cyci tez niewiem skad to sie wzielo szczupla z cycem
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:30   #4096
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Hehe dziewczyny ale szalejecie

Kotka niezły strój Ja tam bym wolała zwykłą kokardka się obwiązać jak prezent i już - Hej

A tekst kitkulki o stroju sexi zakonnicy na niedziele powalił mnie na łopatki

A wy tu znów o tym kto jak wygląda Oj będzie lanie za narzekanie

A Madziu Ty się trzymaj dzielnie - bo na pewno taka decyzja nie jest ani łatwa ani przyjemna

Kiykulka też mam takie zwykłe granatowe rurki - muszą być idealnie pasują praktycznie do wszystkiego
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:34   #4097
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
nom a ja mam wlasnie tak z twarza chcialabym miec ja okragla pelna a nie szczupla i chociaz w ciazy przytylam to spuchla mi tylko szyja a twarz nic a nic nie napelnila sieno niewiem skad to sie bierze ...
ja mam 164 i waze 53 ale w wiekszosci to wazy u mnie pewnie cyci tez niewiem skad to sie wzielo szczupla z cycem
Cieszyć się trzeba a nie zastanawiać
Ja bym nie płakała jakby mi w tym rejonie przybyło parę cm

Apropo dziewczyny - ostatki się zbliżają..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1265895245_by_Lechuncio_500.jpg (33,5 KB, 28 załadowań)
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:41   #4098
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

dziewczyny jak wychodzi ta garnier nutrisse 9.1? bardzo szaro? macie jakieś fotki?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:42   #4099
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
hej Dziewczynki

no no..ale się rozpisałyście

ja dziś nieciekawy dzień miałam, rano patrze i coś nie tak z nogą, kolano boli jak cholera, stopa spuchnięta i sina, dobrze, że akurat TZ był ze mną to mnie do szpitala zawiozł i wycieli mi w tym gipsie takie okienko na kolanie i się okazało, ze nie teges cos :P trzeba było znowu kłuc i sciagac płyn, ehh nie będę Wam zdawać dokładnej relacji ale za miło nie było
a TZ kochany, mielismy do MCD dzis jechac to mi przywiozl do domu cały zestaw, lody i sobie jedlismy ;D

bunny[/COLOR]- powiem Ci Kochana, że strasznie przyjemnie się Ciebie czyta Taka mądra i wspaniała kobitka z Ciebie, o kochanym serduszku wiele ciepła masz w sobie, noo naprawdę fajnie poczytać takie wypowiedzi

HopeMadziu- trzymaj się i mam nadzieje, że sobie ułożysz dobrze zycie, pamietaj, że najważniejsze żebys była szczesliwa

kotka- hahaha jestes mega craaazyy, taka agentka że hoho a te stroje na walentynkową noc to po prostu wymiękłam :P
Dziękuję infantuated tylko czasem jak piszecie że mnie sie fajnie czyta to mysle że moze ze mną cos nie teges i po prostu sie ze mnie śmiejecie może jestem przewrażliwiona i mam nadzieję że to był komplement.

A nóżka żeby szybko wyzdrowiała i jak najmniej bolała!

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
nom a ja mam wlasnie tak z twarza chcialabym miec ja okragla pelna a nie szczupla i chociaz w ciazy przytylam to spuchla mi tylko szyja a twarz nic a nic nie napelnila sieno niewiem skad to sie bierze ...
ja mam 164 i waze 53 ale w wiekszosci to wazy u mnie pewnie cyci tez niewiem skad to sie wzielo szczupla z cycem
Nie narzekaj, masz z nas najlepszą chyba sytuacje- kto by nie chcial szczupłej sylwetki z dużym cycem i pociąglej buźki do której banalnie dobrać fryzurę?
Ja niestety cierpię na za maly biust ale tylko tego mi do szczęścia brak i śmieje sie do tz że jak mu urodzę i wykarmię 2 dzieci to stawia mi operację powiększenia biustu zgodził sie od ręki
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:43   #4100
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Czesc blodyneczki
Co do kupowania w internecie szmatek to u mnie to nie przejdzie. Nie lubie kupowackota w worku. Obrazek obrazkiem ale u mnie musi byc wszystko jasne za co place. No i te rozmkary NIE NIE DZIEKUJE.
Inne ze zy tak jak najbardziej.

Bunny
Sukieneczka czy tunika ok ale nie moj styl. Nieingeruje w czyjes gusta. Mi sie podobaja inne style komus moga inne. Nigdy nie oceniam ludzi po wygladzie. No chyba ze wiem z kim mam doczynienia to koment walne.
Jesli Tobie sie podoba to kup i delektuj sie tym bo w koncu to o to chodzi aby dobrze sie czuc w tym czym sie chodzi.
A co do wloskowMato jakie sli znosci.
Poprostu nie moge sie napatrzec. Ja takie mam przez pierwszy tydzien a potem traca ta jasnosc. Ale naprawde piekny odcien blondu.
Zastanow sie jeszcze czy chcesz go zmienic.

Agatko
Czy ty cos mowilas o puszystym wygladzie?
O prosze Cie. Daj spokuj sie zadreczac tymi mislami i foty dawaj i to
juz


Kikulka
Ale piekne spodenki
Rewelacyjne. Widziasz zakupki udane i od razu sie czlowiekowi lepiej robi.
P. S. Ale ta metke z numerkiem XS moglas sobie darowac
A no i cienie tez boskie

A ja sie dzis czuje fatalnie. Moja deprecha sie poglebia. Glowa mnie boli i zyc mi sie nie chce. Jejku kiedy sie to skonczy. Ok uciekam troszke popracowac. Tzymajcie sie laseczki. Do pozniej
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:45   #4101
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

dziewczyny wstawilam swoja paszcze do klubu foto ma ponad rok i zmienily sie jedynie dzieki bogu wloski jak zrobie odrost wstawie nowe
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:47   #4102
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

O rany no dziś to miałam nadrabian Oczywiście zacytowałam wszystkie co chciałam ale chyba było za dużo wiadomości bo widzę już że za mało jest tego zacytowanego No ni będę resztę walić z pamięci najwyżej

HopeMagda bardzo ładny kolorek masz I będę trzymać kciuki za Ciebie i Twoją drugą połówkę (może da się jeszcze coś zrobić), oczywiscie najważniejsze to być szczęśliwym, nic na siłę bo wtedy związek traci sens.. Główka do góry

Bunny jak to dobrze, że się zlitowałaś nad Waszą sunią ona teraz jest bardzo nieswoja i na pewno chcę być z Wami, nie sama.. Aaaa i ślicznie Ci włoski wyszły, co raz ładniej

Kotka gorrrrące walentynki się szykują
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość

a ja się pochwalę, że w końcu upolowałam te swoje granatowe, gładkie dżinsy i to za 59.90 w Diversie, przecenione ze 129.90 cyk cyk cyk, dodaję fotkę
i jeszcze dorwałam fajny tusz do rzęs za jedyne 29.90 zł, grafitową kredkę + odżywkę do rzęs i brwi gratis łiii z taką szczotą ten tusz no a poza tym cień do powiek, jak się smarnie to oko się ładnie mieni
super zakupy a spodnie wydają się być sliczne na pewno Twoje pączusie będą Ci wdzięczne

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dam ale w przyszłym tyg u siebie nie kompie mam zdjęcia a teraz pisze nie ze swojego cały czas, dopiero w przyszłym tyg bede miałam swojego kompa i wtedy dam zdjęcie, obiecuję
trzymamy za słowo

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
kazda kobita jest piekna
kobieta powinna miec to co kobieta a nie to co wieszak na ubrania
wystarczy dobrze sie ubrac i masz same zalety..a faceci raczej nie lubia szkieletow a wiem to z doswiadczenia z pracy w pubie wiele sie nasluchalam
każdy facet lubi co innego

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
o taka:
http://allegro.pl/ace-of-face-mascar...333399607.html
i za taką samą cenę kupiłam w drogerii
chciałam tusz jak zwykle pogrubiający i wydłużający, babka zaproponowała ten i loreala ten złoty, który reklamuje Longoria, ale ten tusz, który kupiłam ja, jak i całą serię, bardzo zachwalała, więc wzięłam na wypróbowanie, a co mi tam szukam swojego idealnego no i piszą, że jest dla cienkich rzęs, więc wzięłam tym bardziej, bo ostatnio coś mi wypadają chociaż byłam dziś u kosmetyczki zrobić porządek z moimi brwiami i jak mnie zobaczyła to nie chciała mi uwierzyć, że mam takie swoje długie rzęsy, myślała, że sobie przedłużam
a ostatnio naprawdę coś się z nimi niedobrego dzieje :/
o ciekawe, ja pierwsze słyszę o tej firmie daj znać jak się będzie tusz sprawować

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no właśnie są twarde, bo też już raz miałam z tej serii, tylko kolor inny, ale nie przeszkadza mi, że troszkę ciężko i rzeczywiście długo się trzymają na powiekach, teraz zamówiłam sobie na all bazę pod cienie pod podkład to już w ogóle będą się trzymać

miss sporty 6,50 chyba kosztował
I jaką bazę w końcu zamówiłaś ?

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ehhh i takie generalizowanie
Faceci lubią i takie, i takie, znajdą sie nawet tacy co lubią kobiety z nadwagą. KAżdy facet ma swój gust i taka jest prawda.
Jedni wolą bardziej szczupłe, inni mniej, inni jeszcze inne.
Nawet "szkielety" maja swoich adoratorów Nie mówie tu o anorektyczkach a o tych bardziej szczupłych dziewczynach.
Jak ja tego nie lubie...

Ja miałam +6 kg i ani wiecej cyca ani wiecej tylka nie miałam Ja moge miec co najwyzej wiekszy brzuch, wieksze boczki, wieksze uda. Taka natura i sie nic z tym nie zrobi i jest masa takich dziewczyn i one tak samo maja powodzenie jak i te o kobiecych kształtach

Wszystkie kobietki jesli zadbane sa fajne i o
zgadzam się w 100%



Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
hej Dziewczynki

no no..ale się rozpisałyście

ja dziś nieciekawy dzień miałam, rano patrze i coś nie tak z nogą, kolano boli jak cholera, stopa spuchnięta i sina, dobrze, że akurat TZ był ze mną to mnie do szpitala zawiozł i wycieli mi w tym gipsie takie okienko na kolanie i się okazało, ze nie teges cos :P trzeba było znowu kłuc i sciagac płyn, ehh nie będę Wam zdawać dokładnej relacji ale za miło nie było
a TZ kochany, mielismy do MCD dzis jechac to mi przywiozl do domu cały zestaw, lody i sobie jedlismy ;D

bunny[/COLOR]- powiem Ci Kochana, że strasznie przyjemnie się Ciebie czyta Taka mądra i wspaniała kobitka z Ciebie, o kochanym serduszku wiele ciepła masz w sobie, noo naprawdę fajnie poczytać takie wypowiedzi

HopeMadziu- trzymaj się i mam nadzieje, że sobie ułożysz dobrze zycie, pamietaj, że najważniejsze żebys była szczesliwa

kotka- hahaha jestes mega craaazyy, taka agentka że hoho a te stroje na walentynkową noc to po prostu wymiękłam :P
o raju kochana współczuję kłopotów z nóżką mój Tż miał to samo, ściąganie krwi z kolana i to jeszcze taką wielką strzykawą Podziwiam Ale mcdonalds pewnie troszkę poprawił humorek

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
No pewnie że to różnica Ale i chude maja swoich zwolenników, znam takich. Nawet swoje dziewczyny niektórzy namawiaja do odchudzania chociaz one wcale z czego chudnac nie maja

A co do kości - sprawa wzgledna Ja jestem po prostu szczupła - ale koścista. Kiedyś wazylam w granicach 56-57 kg przy wzroscie 161-162 i i tak kości obojczyka czy miednicy mi wystawały, tak samo ostatnie zebra. A biustu i tak prawie nic Ale za tyłek czy uda spokojnie mozna łapac Taka juz mam budowe niestety Nie mam pojecia od czego to zalezy

wiesz mam tak samo jak Ty, nie dość, że chuda to jeszcze koścista nawet jak kiedyś ważyłam 50kg to i tak wszyscy marudzili jaka to ja chuda jestem, podejrzewam, że nawet jakbym do 56kg doszła to i tak byłoby tak samo to już taka budowa..
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2011-02-03 o 17:49
snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:50   #4103
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 777
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Hehe dziewczyny ale szalejecie

Kotka niezły strój Ja tam bym wolała zwykłą kokardka się obwiązać jak prezent i już - Hej

A tekst kitkulki o stroju sexi zakonnicy na niedziele powalił mnie na łopatki

A wy tu znów o tym kto jak wygląda Oj będzie lanie za narzekanie

A Madziu Ty się trzymaj dzielnie - bo na pewno taka decyzja nie jest ani łatwa ani przyjemna

Kiykulka też mam takie zwykłe granatowe rurki - muszą być idealnie pasują praktycznie do wszystkiego
Ja nie narzekam Zadowolona z siebie jestem mimo niedoskonałosci A takie smieszne pierdołki to mnie bawia własciwie Po prostu umiem sie smiac z siebie i ze swoich wad, zdaje sobie z nich sprawe ale nie przejmuje sie nimi bo mam i zalety jak kazdy
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
nom a ja mam wlasnie tak z twarza chcialabym miec ja okragla pelna a nie szczupla i chociaz w ciazy przytylam to spuchla mi tylko szyja a twarz nic a nic nie napelnila sieno niewiem skad to sie bierze ...
ja mam 164 i waze 53 ale w wiekszosci to wazy u mnie pewnie cyci tez niewiem skad to sie wzielo szczupla z cycem
Hihi to ja mam na odwrót znowu bo policzki mam jak dwa jabłka haha
Ale nie ma co marudzić. Szczupła z cycem - kto by nie chciał

Ja mam jedynie problem z facetami - jestem mała, drobna, urode mam delikatna i nie wygladam na tyle lat ile mam. Wiec same małolaty mnie podrywaja teraz
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Dziękuję infantuated tylko czasem jak piszecie że mnie sie fajnie czyta to mysle że moze ze mną cos nie teges i po prostu sie ze mnie śmiejecie może jestem przewrażliwiona i mam nadzieję że to był komplement.

A nóżka żeby szybko wyzdrowiała i jak najmniej bolała!


Nie narzekaj, masz z nas najlepszą chyba sytuacje- kto by nie chcial szczupłej sylwetki z dużym cycem i pociąglej buźki do której banalnie dobrać fryzurę?
Ja niestety cierpię na za maly biust ale tylko tego mi do szczęścia brak i śmieje sie do tz że jak mu urodzę i wykarmię 2 dzieci to stawia mi operację powiększenia biustu zgodził sie od ręki
Umowa z TŻ'em idealna hihi Tez mysle nad operacja kiedys. Ale boje sie powikłań. Tymbardziej ze mam bankowo w spadku problemy z kręgosłupem za jakies 10-15 lat juz

JA tam uwazam ze dziewczyny komplement raczej chcialy powiedziec Ja tez cie lubie czytac, jak i wiekszosc dziewczyn tutaj. Poukładane w głowie masz, doradzic umiesz, poczucie humoru masz. Wszystko jest git
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:55   #4104
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
nom a ja mam wlasnie tak z twarzachcialabym miec ja okragla pelna a nie szczupla i chociaz w ciazy przytylam to spuchla mi tylko szyja a twarz nic a nic nie napelnila sieno niewiem skad to sie bierze ...
ja mam 164 i waze 53 ale w wiekszosci to wazy u mnie pewnie cyci tez niewiem skad to sie wzielo szczupla z cycem
a ja właśnie mam taką twarz jajowatą i pełną, wolałabym taką jak Ty no nie dogodzisz
Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
A tekst kitkulki o stroju sexi zakonnicy na niedziele powalił mnie na łopatki
hihihihi
Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Cieszyć się trzeba a nie zastanawiać
Ja bym nie płakała jakby mi w tym rejonie przybyło parę cm

Apropo dziewczyny - ostatki się zbliżają..
TŁUSTY CZWARTEK!!!
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Dziękuję infantuated tylko czasem jak piszecie że mnie sie fajnie czyta to mysle że moze ze mną cos nie teges i po prostu sie ze mnie śmiejecie może jestem przewrażliwiona i mam nadzieję że to był komplement.
tylko i wyłącznie komplement kochana!
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Czesc blodyneczki
Co do kupowania w internecie szmatek to u mnie to nie przejdzie. Nie lubie kupowackota w worku. Obrazek obrazkiem ale u mnie musi byc wszystko jasne za co place. No i te rozmkary NIE NIE DZIEKUJE.
Inne ze zy tak jak najbardziej.
Kikulka
Ale piekne spodenki
Rewelacyjne. Widziasz zakupki udane i od razu sie czlowiekowi lepiej robi.
P. S. Ale ta metke z numerkiem XS moglas sobie darowac
A no i cienie tez boskie
ja spodni nigdy nie kupiłabym w ciemno, zawsze muszę przymierzyć. Bluzki to spoko, ale spodni never
przepraszam za tego xs-ka
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
dziewczyny wstawilam swoja paszcze do klubu foto ma ponad rok i zmienily sie jedynie dzieki bogu wloski jak zrobie odrost wstawie nowe
zaraz tam pędzę!
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
super zakupy a spodnie wydają się być sliczne na pewno Twoje pączusie będą Ci wdzięczne


o ciekawe, ja pierwsze słyszę o tej firmie daj znać jak się będzie tusz sprawować


I jaką bazę w końcu zamówiłaś ?
haha no na tyłku ładnie leżą, przypasowały

dam znać z tuszem na pewno
a bazę wzięłam z joko, taką za 9 zł, bo na kwc czytałam o niej i dziewczyny w sumie chwaliły, a ja nie potrzebuję jakiejś super nie wiadomo jakiej, bo aż tyle nie używam
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-03, 17:58   #4105
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 777
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
TŁUSTY CZWARTEK!!!


Pączki z budyniem w czekoladzie, mmmm
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-02-03, 18:01   #4106
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Kitkulka w takim razie na opinię bazy Joko też czekam
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-03, 18:01   #4107
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

nie uwierzcie mi nikt by nie chcial chudej geby dlatego gwiazdy robia sobie botoks i napelniaja ja
mialam mala awarie ze zdjeciem w klubie usunelam sobie no niechcaco ale juz jest ..
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-03, 18:03   #4108
malaika7
Rozeznanie
 
Avatar malaika7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 549
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez HopeMAGDA Pokaż wiadomość
Dzieki kochane za miłe słowa w sumie niewiem jak to napisac poprostu dziekuje.Własnie jestem na etapie podejmowania decyzji co dalej....i chyba przyszłosci juz nie ma,nie potrafimy ze soba rozmawiac nawet i wogóle jest jakos dziwnie nie tak wyobrazałam sobie swoje małzeństwo.Macie racje jest dziecko i to chyba dlatego juz tak długo zastanawiam sie co zrobic ciagle myśle o niej i nie potrafie podjac decyzji ale juz chyba pora zeby wziasc to w swoje rece i zakończyc bo naprawde sie męcze.
Magda, ja też mam dziecko z poprzedniego małżeństwa i mimo, że na początku tuż po rozwodzie wszystkim było ciężko, w efekcie myślę, że wyszło wszystkim na dobre

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Ja niestety cierpię na za maly biust ale tylko tego mi do szczęścia brak i śmieje sie do tz że jak mu urodzę i wykarmię 2 dzieci to stawia mi operację powiększenia biustu zgodził sie od ręki
Ja właśnie skończyłam karmić 2-gie dziecko I pod koniec miesiąca jadę do chir. Już się nie mogę doczekać

A chciałam Ci Bunny napisać, że również uważam, że kolor, który pokazałaś dziś na zdjęciu jest naprawdę super z Twoich dotychczasowych - nie wiem, może to kwestia światła? Ale wygląda idealnie.
__________________
Zapraszam na mojego BLOGA
malaika7 jest offline  
Stary 2011-02-03, 18:05   #4109
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Przestańcie z tymi pączkami! u mnie na Chmielnej, właściwie po oknem sprzedają i pieką pączki Pawłowicza uwielbiam je, są ogromne i przepyszne, nie czuć wstrętnego oleju jak u blikle'go, moje ulubione to czekolada z budyniem waniliowym albo z twarożkiem
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-03, 18:08   #4110
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

dzisiaj jest tłusty czw.? kurcze nawet nie wiedziałam? :P
wasienka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowane, platynowy blond, rozjasniacz, rozjasnianie, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:46.