Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-01-03, 10:00   #541
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

hej moje kochane!!!!

już jestem taka stęskniona za Wami, że nawet nie wiecie

tęskniłyście za marudną mysią?

Chyba nie przebrnę przez wszytsko, co napisałyscie, ale niedługo postaram się nadrobić..

agatau, no i jak te Twoje włoski wyszły po fryzjerze? jak teraz wyglądają, zadowolona jestes? Czy jednak bedziesz robic sama?

Ja dostałąm pod choinkę profesjonalna suszarke babyliss pro 2200. Na poczatku nie bardzo umiałam sobie z nia poradzic, bo tak dmucha.. Ale po paru razach doszłam do wniosku, że jest boska. Zawsze zaraz po suszeniu włoski były troche niesforne, a teraz to sa takie gładkie, jakbym conajmniej uzyła prostownicy. Jednak technologia jonowo-ceramiczna robi swoje.

Mój kolorek pochwaliło chyba z 5 osób. Nawet obce. Takze na nastepny raz bede robic paletką migdałowym czarem. Rudy błysk spłukuje mi sie po 2 myciach i zostaje taki pszeniczny poblask. Bardzo mi się to podoba. Szarosc zniknęła całkiem i nie wychodzi. Wszyscy myśleli, że to mój naturalny kolor

Wrzucam zdjecie jak to mniej wiecej teraz wygląda- jakosc kiepska, bo ta nieszczesna kamerka nie lubi szarego dnia, ale postaram sie potem zrobic lepsze. Długosc mnie samą zaskakuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 094626.jpg (43,9 KB, 68 załadowań)
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2011-01-03, 10:12   #542
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Mysiu witamy. Oczywiscie ze tesknilysmy.
A co do wloskow to sa rewelacyjnie gladkie. Matko jak by nigdy nie mialy doczynienia z farbami. Gratuluje dlugosci.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-03, 10:13   #543
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

mysia no witaj

a te wloski rosna ci piorunsko szybko ja mysle na nastepne swieta bedziesz miala do zapiecia stanika conajmniejjak nie dluzsze..
kolor bardzo naturalny pewnie tez bym pomyslala ze to naturalny
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-01-03, 10:34   #544
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Mysiu witamy. Oczywiscie ze tesknilysmy.
A co do wloskow to sa rewelacyjnie gladkie. Matko jak by nigdy nie mialy doczynienia z farbami. Gratuluje dlugosci.
dziekuję
jak zrobie lepsze zdjecie, to bedzie dokładnie widac. Sama jestem zaskoczona jak dobrze wygladają Mysle, ze to tez zasługa tego, ze przez 2 tygodnie myłam je w bardzo miekkiej wodzie (rodzice maja wode ze studni), uzywałam najprostszego mozliwego szmaponu i jednej odzywki - wzmacniającej z joanny z rozmarynem. W ogole po pierwsyzm uzyciu tego szmaponu (Savona trzy zioła, ziół własciwie brak ) to włosy miałam jak miotła, po drugim jak mop, a po trzecim zrobiły sie gładkie jak nigdy wczesniej. Myslałam, że Rzepa dobrze zmywa, ale ten to szok. Oczywiscie po kazdym myciu byłą odzywka, bo na poczatku to byłam przerazona stanem włosów, a ze nie miałam nic poza ta rozmarynowa, to ja stosowałam. No i teraz jestem bardzo zadowolona
To ten szmapon: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,33...wy.html&next=1

Jak tam Twoje włoski po kombinacjach? Jaki masz teraz kolorek?

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
mysia no witaj

a te wloski rosna ci piorunsko szybko ja mysle na nastepne swieta bedziesz miala do zapiecia stanika conajmniejjak nie dluzsze..
kolor bardzo naturalny pewnie tez bym pomyslala ze to naturalny
hej witam Cię słonko

rosną szybciutko, na wakacje powinny miec jakies 40pare centymetrow, a na świeta 2011 to juz bede miała wymarzona długośc.

kolorek bardzo mi odpowiada poziom koloru tez- taka 8. Jak wyjdzie znow słonko, to same się rozjaśnia do 9, a przynajmniej nie bede ich niszczyc. Kolejne farbowanie chciałabym dopiero w marcu zrobic
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2011-01-03, 10:47   #545
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Mysiu dzis rano napisalam referat o moich wlosach. Jak na razie jestem na etapie regeneracji. Jestem znowu jasna
Jutro beda fotki to zobaczysz.
Mialam dni zwatpienia ale juz jest dobrze.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30

Edytowane przez Adzi07
Czas edycji: 2011-01-03 o 10:49
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:07   #546
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Hejka dziewczyny !!! wszystkiego naj w nowym roku a ja od dzisiaj biore mertz super sie łyka bez żadnych problemów
edit;merz a nie mertz sorki...
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków

Edytowane przez Kotka17
Czas edycji: 2011-01-03 o 11:10
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:22   #547
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

adzi, ojej przepraszam Cie, na razie czytam jeszcze poprzedni wątek wiem, ze to denerwujace gdy ktos pyta a nawte nie zajrzy na poprzednia strone, ale ja zajrze, jak dojde
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:25   #548
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Dzien dobry wyszystkim. Ja juz w pracy. I kolejny dzien nowego roku. Oby jeszcz ta zima szybko sie skonczyla i bedzie super.

_eNchaNetd_
Sorry kochana ale nie widzialam juz wczoraj ze edytowalas wpis. No wiedz z kondycji wlosow z kazdym dniem jestem coraz bardziej zadowolona. Szczerze to nie wierzylam ze jaka kolwiek maska moze tak poprawiac stan wlosow. A tu sie okazalo ze dolce anti age jest wprost rewelacyjna. Nakladajac ja tylko na 2minuty bylo ok ale niepowalila mnie ale postanowilam uzyc jej i zrobic wloskom saune i wtedy to juz prawie umarlam z wrazenia. Teraz moje wlosy sa gladkie,nie odstaja, nie stercza. Jeszcze ciut nad koncowkami pracuje ale nakladam serum joanny
i jest git.
Co do kolorku to powiem ze leciutko mnie wnerwia jak mam wlosy dwu dniowe a zwlaszcza wieczorem. Gdzie juz lekko je dopada salczyk i nie wygladaja fajnie przez co moje odrosty farnowane c12 wygladaja hmmm leciutko rudawo. Ale jak sa umyte wlosy jest super. Z tym problem walczy rowniez Bunny. Dzis juz nie dam rady zrobic foteki w swietle dziennym ale moze jutro mi sie uda to wkleje. Jeszcze nie wiem jaka jutro bede miec zmiane ale fotki postaram sie jutro wstawic.
Oho ale sie rozpisalam ale co tam na dobry dzien macie lekture do kawki.
Adzi ja już znalazłam sposób na ten nieszczęsny odrost
Robię płukankę co mycie- taką mocniejszą 1/3 nakrętki na 2 l wody, i jak dowali włosom niebieskiego i fioletowego barwnika to sie odrost już nie odcina. A jak wlosy tłustsze to kolor po prostu jest ton ciemniejszy Spróbuj.

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
hej moje kochane!!!!

już jestem taka stęskniona za Wami, że nawet nie wiecie

tęskniłyście za marudną mysią?

Chyba nie przebrnę przez wszytsko, co napisałyscie, ale niedługo postaram się nadrobić..

agatau, no i jak te Twoje włoski wyszły po fryzjerze? jak teraz wyglądają, zadowolona jestes? Czy jednak bedziesz robic sama?

Ja dostałąm pod choinkę profesjonalna suszarke babyliss pro 2200. Na poczatku nie bardzo umiałam sobie z nia poradzic, bo tak dmucha.. Ale po paru razach doszłam do wniosku, że jest boska. Zawsze zaraz po suszeniu włoski były troche niesforne, a teraz to sa takie gładkie, jakbym conajmniej uzyła prostownicy. Jednak technologia jonowo-ceramiczna robi swoje.

Mój kolorek pochwaliło chyba z 5 osób. Nawet obce. Takze na nastepny raz bede robic paletką migdałowym czarem. Rudy błysk spłukuje mi sie po 2 myciach i zostaje taki pszeniczny poblask. Bardzo mi się to podoba. Szarosc zniknęła całkiem i nie wychodzi. Wszyscy myśleli, że to mój naturalny kolor

Wrzucam zdjecie jak to mniej wiecej teraz wygląda- jakosc kiepska, bo ta nieszczesna kamerka nie lubi szarego dnia, ale postaram sie potem zrobic lepsze. Długosc mnie samą zaskakuje
Bardzo tęskniłyśmy Ja to sie nawet obawiałam ze nie wrócisz jak Ewcia Ale jesteś! Włoski extra jakie gladziutkie!
No i wreszcie zadowolona z koloru- to najważniejsze.

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Mysiu dzis rano napisalam referat o moich wlosach. Jak na razie jestem na etapie regeneracji. Jestem znowu jasna
Jutro beda fotki to zobaczysz.
Mialam dni zwatpienia ale juz jest dobrze.
Bo ty Adzi musisz byc jasnowlosa jak ja Innej opcji nie ma
Patrz ja też przyciemniałam a10 i co? Wrócilam do tego poziomu 10-11 ale farba ma poziom 12- woda nie daje rady, trudno
A dolce od początku mówiłam że da radę nawet w najgorszych wypadkach, tylko trzeba uważać i obserwować bo sie szybko nabudowuje we włosie i jak wlosy zaczną klapać i sie tłuścić to trzeba dać im juz luz.

A w ogóle dla dziewczyn interesujących sie troszke muzyką polecam nutę w której sie zakochalam po imprezie w palazzo- zobaczcie sobie też teledysk na you tube- polecam nie ma jak trójkącik Laska ma niesamowity wokal-miodzio.
TIM BERG- Bromance( vocal edit)
I jak?

http://www.youtube.com/watch?v=eWUC5Q0RCAA&feature=fvw
__________________
blog blond bunny

Edytowane przez blond bunny
Czas edycji: 2011-01-03 o 11:26
blond bunny jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:27   #549
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
adzi, ojej przepraszam Cie, na razie czytam jeszcze poprzedni wątek wiem, ze to denerwujace gdy ktos pyta a nawte nie zajrzy na poprzednia strone, ale ja zajrze, jak dojde
czytaj czytaj bedzie ci latwiej kilka dziewczyn mialo farbowanko ja chyba za ms sie wybieram na odrost

no bunny nuta typowo imprezowa.. wymiata ...az sie zachcialo poszalec..
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2011-01-03 o 11:33
caskada jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:31   #550
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

A w ogóle dla dziewczyn interesujących sie troszke muzyką polecam nutę w której sie zakochalam po imprezie w palazzo- zobaczcie sobie też teledysk na you tube- polecam nie ma jak trójkącik Laska ma niesamowity wokal-miodzio.
TIM BERG- Bromance( vocal edit)
I jak?

http://www.youtube.com/watch?v=eWUC5Q0RCAA&feature=fvw
mam to jak mi sms przychodzi
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-01-03, 11:40   #551
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Mysiu nic sie nie stalo. Milego czytania.
Fajnie ze juz jestes.


Bunny
Ni wlasnie ja jeszcze nie mialam doczynienia z plukankami ale jak bylam jeszcze jasna przed moim wybykiem to pamietam ze jak umylam wlosy szamponem joanny tym fioletowym to strasznie mnie denerwowalo jak miala. Szare wlosy a odrostu nic a nic nie ruszlo. Ale kupie plukanke,zobacze moze tym razem bedzie lepiej. Mnie znowu denerwuje jak mam niebieskawe pasemka a u Ciebie to przechodzi. No nic na razie jakos bardzo mnie to nie irytuje. Zobaczymy jak bedzie jak pomaluje moj naturalny odrost bezposrednio farba. Ost. Byla robiona kapiel i wloski troche chycily a teraz to jestem ciekawa jak bedzie. Oby tylko mi sie zbytnio nie odcinal od reszty.
No a dolce to naprawde daje rade.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-03, 12:29   #552
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
mam to jak mi sms przychodzi
Ty cholerko i nic cynku nie dałaś tylko ja musze sie szlajać po jakiś masówkach- ponad 4 tys. osób na 2 salach! Żeby takie nutki podłapywać, niedobra...

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czytaj czytaj bedzie ci latwiej kilka dziewczyn mialo farbowanko ja chyba za ms sie wybieram na odrost

no bunny nuta typowo imprezowa.. wymiata ...az sie zachcialo poszalec..
Cieszę sie że się podobało

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Mysiu nic sie nie stalo. Milego czytania.
Fajnie ze juz jestes.


Bunny
Ni wlasnie ja jeszcze nie mialam doczynienia z plukankami ale jak bylam jeszcze jasna przed moim wybykiem to pamietam ze jak umylam wlosy szamponem joanny tym fioletowym to strasznie mnie denerwowalo jak miala. Szare wlosy a odrostu nic a nic nie ruszlo. Ale kupie plukanke,zobacze moze tym razem bedzie lepiej. Mnie znowu denerwuje jak mam niebieskawe pasemka a u Ciebie to przechodzi. No nic na razie jakos bardzo mnie to nie irytuje. Zobaczymy jak bedzie jak pomaluje moj naturalny odrost bezposrednio farba. Ost. Byla robiona kapiel i wloski troche chycily a teraz to jestem ciekawa jak bedzie. Oby tylko mi sie zbytnio nie odcinal od reszty.
No a dolce to naprawde daje rade.
A płukanka nie robi wlosów szarych tylko połysk taki mega jak mróz na wlosach Tylko jak miałam po skandynawskim to ciagnęly tej płukanki za dużo i sie niebieskie mocno robiły, a teraz po samej farbce mogę robic mocniejsze steżenia co mycie i co najwyżej mam tylko kilka pasemek na wierzchu blękitnych polyskiem a reszta chłodna
Z szamponów niebieskich zrezygnowałam bo mi tluszczą włosy a nie będę ich myć co 2 dni- przegięcie przy tak dlugich wlosach...
Odrost pewnie wyjdzie ci jak u mnie. Bo mamy podobny kolor naturali i równie cieżko rozjaśnialne.
Ostatnio kombinowałam też jakby wymieszać a10 z c12 ciekawe co by bylo? Obie mają wodę 12%... chyba kiedyś spróbuję
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-01-03, 12:41   #553
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Ty cholerko i nic cynku nie dałaś tylko ja musze sie szlajać po jakiś masówkach- ponad 4 tys. osób na 2 salach! Żeby takie nutki podłapywać, niedobra...
ale pewnie mega zabawa była a tu masz kolejną zaj*** nutę http://www.youtube.com/watch?v=adGVpCsf9N4
i tu http://www.youtube.com/watch?v=_DptN9YVQ7k

ja tylko takich techniawek słucham

edit; to http://www.youtube.com/watch?v=adGVpCsf9N4 jest najlepsze od 1:23!!!!!!!
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków

Edytowane przez Kotka17
Czas edycji: 2011-01-03 o 12:44
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-01-03, 12:55   #554
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
hej moje kochane!!!!

już jestem taka stęskniona za Wami, że nawet nie wiecie

tęskniłyście za marudną mysią?

Chyba nie przebrnę przez wszytsko, co napisałyscie, ale niedługo postaram się nadrobić..

agatau, no i jak te Twoje włoski wyszły po fryzjerze? jak teraz wyglądają, zadowolona jestes? Czy jednak bedziesz robic sama?

Ja dostałąm pod choinkę profesjonalna suszarke babyliss pro 2200. Na poczatku nie bardzo umiałam sobie z nia poradzic, bo tak dmucha.. Ale po paru razach doszłam do wniosku, że jest boska. Zawsze zaraz po suszeniu włoski były troche niesforne, a teraz to sa takie gładkie, jakbym conajmniej uzyła prostownicy. Jednak technologia jonowo-ceramiczna robi swoje.

Mój kolorek pochwaliło chyba z 5 osób. Nawet obce. Takze na nastepny raz bede robic paletką migdałowym czarem. Rudy błysk spłukuje mi sie po 2 myciach i zostaje taki pszeniczny poblask. Bardzo mi się to podoba. Szarosc zniknęła całkiem i nie wychodzi. Wszyscy myśleli, że to mój naturalny kolor

Wrzucam zdjecie jak to mniej wiecej teraz wygląda- jakosc kiepska, bo ta nieszczesna kamerka nie lubi szarego dnia, ale postaram sie potem zrobic lepsze. Długosc mnie samą zaskakuje
Cześć Mysia Matko ile Cię nie było

A włosy śliczne, gładkie, długie i kolor mega naturalny

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
Hejka dziewczyny !!! wszystkiego naj w nowym roku a ja od dzisiaj biore mertz super sie łyka bez żadnych problemów
edit;merz a nie mertz sorki...
To super

Dziewczyny Wy tu techniaweczki a ja nasz polski hip-hop słucham ale tylko ten najlepszy Żadne mezo i libery żeby porozumień nie było


A ja mam dziś wolnee To się nazywa dobrze rozpoczęty rok
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:10   #555
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

Dziewczyny Wy tu techniaweczki a ja nasz polski hip-hop słucham ale tylko ten najlepszy Żadne mezo i libery żeby porozumień nie było


A ja mam dziś wolnee To się nazywa dobrze rozpoczęty rok
ja kiedyś sluchalam hip-hopu ale to bylo dawnooo temu
a ja dzisiaj mam inwentaryzacje wiec prawie jak wolne
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:16   #556
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ja kiedyś sluchalam hip-hopu ale to bylo dawnooo temu
a ja dzisiaj mam inwentaryzacje wiec prawie jak wolne
U mnie też dziś inwentaryzacja i dlatego nie musiałam iśc


Agatko miałam napisać, dziś zaczynam kurację paskami BAM Właśnie siedzę z nimi na ząbkach i pobolewa już
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:17   #557
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ale pewnie mega zabawa była a tu masz kolejną zaj*** nutę http://www.youtube.com/watch?v=adGVpCsf9N4
i tu http://www.youtube.com/watch?v=_DptN9YVQ7k

ja tylko takich techniawek słucham

edit; to http://www.youtube.com/watch?v=adGVpCsf9N4 jest najlepsze od 1:23!!!!!!!
Nie te to takie średnie...
I dla mnie już stare
Wolę ostatnio te:

http://www.youtube.com/watch?v=lk7U-revyO8

http://www.youtube.com/watch?v=rnl1r...eature=related

Kurczę mam teraz 2 weekendy pod rząd zjazdy a tak bym pojechała na imprezę A w palazzo srednio mi sie podobalo- za dużo ludzi, jeden kibel, jeden bar!
Nie ma gdzie siąść- jeszcze na techno w sumie sie dalo, ale ja i tak glównie tam sie umiejscawialam
Fajna klatka do tańczenia- szkoda ze tancerek nie było lubię patrzeć na ladne laski- jeszcze jak potrafią imprezę rozkręcić.
Wystrój niestety ale wieśniacki
Ale ogólnie sie wybawilam
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:22   #558
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

no ja hip-hopu nie trawie te przeklenstwa ...
kojarzy mi sie z chlopakami spod mojego bloku i kapturami

ale jesli ktos slucha spoko nie wnikam
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:25   #559
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
hej moje kochane!!!!

już jestem taka stęskniona za Wami, że nawet nie wiecie

tęskniłyście za marudną mysią?
No jesteś nareszcie Te Twoje włosy rosną jak.. na drożdzach

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
A w ogóle dla dziewczyn interesujących sie troszke muzyką polecam nutę w której sie zakochalam po imprezie w palazzo- zobaczcie sobie też teledysk na you tube- polecam nie ma jak trójkącik Laska ma niesamowity wokal-miodzio.
TIM BERG- Bromance( vocal edit)
I jak?

http://www.youtube.com/watch?v=eWUC5Q0RCAA&feature=fvw

Słyszałam to kilka razy w tv i nigdy nie zdarzyłam spisać czyje to
Strasznie mi się podoba



No i muszę się wam pochwalić spiera się ten kolor choć jeszcze nadal jest siwy i troche mnie wkurza ale jest lepiej a TŻ powiedział, że mam bardzo miluchne włoski , jak miałam czarne to takich nie miałam
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:26   #560
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Nie te to takie średnie...
I dla mnie już stare
Wolę ostatnio te:

http://www.youtube.com/watch?v=lk7U-revyO8

http://www.youtube.com/watch?v=rnl1r...eature=related

Kurczę mam teraz 2 weekendy pod rząd zjazdy a tak bym pojechała na imprezę A w palazzo srednio mi sie podobalo- za dużo ludzi, jeden kibel, jeden bar!
Nie ma gdzie siąść- jeszcze na techno w sumie sie dalo, ale ja i tak glównie tam sie umiejscawialam
Fajna klatka do tańczenia- szkoda ze tancerek nie było lubię patrzeć na ladne laski- jeszcze jak potrafią imprezę rozkręcić.
Wystrój niestety ale wieśniacki
Ale ogólnie sie wybawilam
kurde kiedy ja ostatnio byłam na takiej imprezie

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no ja hip-hopu nie trawie te przeklenstwa ...
kojarzy mi sie z chlopakami spod mojego bloku i kapturami

ale jesli ktos slucha spoko nie wnikam
Mnie TŻ zaraził bo wielkim fanem jest I kolegów w fachu ma Ale jak sama czegoś słucham to tych nowości najczęściej w stylu rihanna beyonce ale to słucham bo słucham, fanką nie jestem
A hip hop to nie zawsze tylko przekleństwa
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:28   #561
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no ja hip-hopu nie trawie te przeklenstwa ...
kojarzy mi sie z chlopakami spod mojego bloku i kapturami

ale jesli ktos slucha spoko nie wnikam
Ja tego słuchałam dawno temu Też miałam kolegów ze spodniami opuszczonymi w kroki i z kapturami - a teraz mnie to drażni - chyba z tego wyrosłam. Ale jak to mówią o gustach się nie rozmawia, jeden lubi to a drugi tamto

Osobiście wolę muzykę przy której można by jakiś fajny układ choreograficzny ułożyć bo kocham taniec

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-01-03 o 13:30
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:29   #562
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

bunny,
jakbym tak miała zniknąc? czułam się jak na odwyku, koszmar! Codziennie myslałam, co tam u Was

dzieki za miłe słowa o włosach. nareszcie jest dobrze eksperymentalne farbowanie samą paletka bedzie moim nastepnym krokiem. Chciałabym, zeby to wypaliło. Ja najlepiej się czuje na poziomie 8 a ta paletka daje rade o ton mi odrost rozswietlic, wiec mysle, ze bedzie ok.

adzio

snowhite, długie to za dużo powiedziane To dopiero 33cm, odetchnę gdy bedzie magiczne 40. od 40 to juz z gorki bedzie Dziękuje za pochwały

yatta,
nie było mnie az 3 tygodnie! nie wiem jak to przezyłam. Teraz latam miedzy wizazem a porzadkami w domu, bo wsyztsko zarosło kurzem

włoski zwolniły trochę, bo przez te 3 tygodnie nie brałam ani vitapilu ani pokrzywy nie piłam i nic nie wcierałam, ale od dzis juz poprawka.
__________________
Włosy

Edytowane przez mysia m
Czas edycji: 2011-01-03 o 13:36
mysia m jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:31   #563
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ja tego słuchałam dawno temu Też miałam kolegów ze spodniami opuszczonymi w kroki i z kapturami - a teraz mnie to drażni - chyba z tego wyrosłam. Ale jak to mówią o gustach się nie rozmawia, jeden lubi to a drugi tamto
Teraz to już nie chodzą chłopaki ze spuszczonymi spodniami w kroku, tak samo jak eminem nie jest gwiazdą rapu Ja lubię tylko sokoła, włodiego, małpe i chade i tego mogę posłuchać. A tak to słucham tego co leci w radiu, minęła mi faza ściągania płyt z internetu
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:34   #564
Irisfeal
Wtajemniczenie
 
Avatar Irisfeal
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 2 611
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Hej dziewczyny mam ogromną prośbę. Może któraś mogłaby mi doradzić bo nie mogę patrzeć już na swoje włosy miałam kiedyś rozjaśniany (joanna reflex blond) blond zafarbowany na brąz. Długo czekałam aż brąz zejdzie żeby móc znowu je rozjaśnić. Kiedy był już praktycznie taki jak mój naturalny zaczęłam rozjaśniać joanną w sprayu znowu. Niestety tym razem na mnie tak ładnie nie działa mam wprawdzie włosy średni blond(mimo zużycia 4 buteleczek już w ciągu paru miesięcy przy czym wcześniej wystarczyły dwie i miałam jasny blond..) ale mam też mnóstwo rudawych pasemek,refleksów, plam z tego upartego brązu :/ nie wiem sama już co z tym zrobić..wygląda to okropnie taki ryżawy blond..

Myślałam żeby je lekko rozjaśnić jakimś mocniejszym rozjaśniaczem i nałożyć jakiś ładny blond..ale wszystkie rozjaśniacze jakie znalazłam rozjaśniają o 3-4 i więcej tonów.. a mnie potrzebne są dosłownie dwa, nie chce platyny..Jest coś takiego możliwe?przy np krótszym trzymaniu? Nie jestem zbyt obeznana z farbami i nie mam pojęcia jak to zrobić..
__________________
Fenris

Przepraszam za ewentualny brak polskich znaków - kwestia pisania na urządzeniach przenośnych
Irisfeal jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:38   #565
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Teraz to już nie chodzą chłopaki ze spuszczonymi spodniami w kroku, tak samo jak eminem nie jest gwiazdą rapu Ja lubię tylko sokoła, włodiego, małpe i chade i tego mogę posłuchać. A tak to słucham tego co leci w radiu, minęła mi faza ściągania płyt z internetu
Ja gdzie się nie obejrzę to pełno takich chłopaczków ze spodniami spuszczonymi tak nisko, że wyglądają jakby narobili w spodnie, do tego fryzura ala Justin Bieber

Kiedyś szliśmy z TŻ i szły takie dziewuszki na oko wiek 10 lat i z komórki chyba na głosno leciała jakaś piosenka i one ją śpiewały coś w stylu "bo ja k***a nie nawidzę szkoły"

Teraz to style się miesza i zmienia.. ale jak mówie.. jeden lubi to drugi tamto i mnie nic do tego

---------- Dopisano o 13:38 ---------- Poprzedni post napisano o 13:37 ----------

Cytat:
Napisane przez Irisfeal Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny mam ogromną prośbę.
Daj zdjęcie jakie mas zi jakie chcesz mieć
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:43   #566
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no ja hip-hopu nie trawie te przeklenstwa ...
kojarzy mi sie z chlopakami spod mojego bloku i kapturami

ale jesli ktos slucha spoko nie wnikam
zawsze miałam podobne odczucia i wpier*&^% na zawołanie

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
No jesteś nareszcie Te Twoje włosy rosną jak.. na drożdzach




Słyszałam to kilka razy w tv i nigdy nie zdarzyłam spisać czyje to
Strasznie mi się podoba



No i muszę się wam pochwalić spiera się ten kolor choć jeszcze nadal jest siwy i troche mnie wkurza ale jest lepiej a TŻ powiedział, że mam bardzo miluchne włoski , jak miałam czarne to takich nie miałam
Czyli nie tylko ja mam taką masę na tym punkcie

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ja tego słuchałam dawno temu Też miałam kolegów ze spodniami opuszczonymi w kroki i z kapturami - a teraz mnie to drażni - chyba z tego wyrosłam. Ale jak to mówią o gustach się nie rozmawia, jeden lubi to a drugi tamto

Osobiście wolę muzykę przy której można by jakiś fajny układ choreograficzny ułożyć bo kocham taniec
ja też uwielbiam tańczyć dlatego wolę clubbing i techniawkę ale raczej komercyjną
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:44   #567
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ja gdzie się nie obejrzę to pełno takich chłopaczków ze spodniami spuszczonymi tak nisko, że wyglądają jakby narobili w spodnie, do tego fryzura ala Justin Bieber

Kiedyś szliśmy z TŻ i szły takie dziewuszki na oko wiek 10 lat i z komórki chyba na głosno leciała jakaś piosenka i one ją śpiewały coś w stylu "bo ja k***a nie nawidzę szkoły"

Teraz to style się miesza i zmienia.. ale jak mówie.. jeden lubi to drugi tamto i mnie nic do tego

---------- Dopisano o 13:38 ---------- Poprzedni post napisano o 13:37 ----------



Daj zdjęcie jakie mas zi jakie chcesz mieć
No to u mnie ta moda już przeminęła z wiatrem na szczęście Za to pełno teraz chłopców w rurkach i butach za kostkę
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:45   #568
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Bunny
To mieszaj zobaczymy co bedzie.
A ja mam nadzieje ze jak bedzie mniejszy odrost to sie dobrze przy skorze wyrowna z reszta.

A ja tam techniawek nie ua bardzo. Ja to w ogole juz wyroslam wlasnie z mani muzyki. Kiedys bez vivy nie moglam zyc. Caly dzin mogla byc wlaczona. A teraz to tylko radio w aucie i tyle. Ja lubie takie piesni z radia a najlepiej eska lub RMF FM.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:49   #569
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
No to u mnie ta moda już przeminęła z wiatrem na szczęście Za to pełno teraz chłopców w rurkach i butach za kostkę
Mówisz faceci w rurkach ? U mnie też tacy są - no mówię pomieszanie z poplątaniem i nie wiadomo co gorsze

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Bunny
To mieszaj zobaczymy co bedzie.
A ja mam nadzieje ze jak bedzie mniejszy odrost to sie dobrze przy skorze wyrowna z reszta.

A ja tam techniawek nie ua bardzo. Ja to w ogole juz wyroslam wlasnie z mani muzyki. Kiedys bez vivy nie moglam zyc. Caly dzin mogla byc wlaczona. A teraz to tylko radio w aucie i tyle. Ja lubie takie piesni z radia a najlepiej eska lub RMF FM.
Ja mam fioła na punkcie tańca, a on wiąże się jakby nie było z muzyką, raczej mi chyba to nie przejdzie
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-03, 13:58   #570
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ja gdzie się nie obejrzę to pełno takich chłopaczków ze spodniami spuszczonymi tak nisko, że wyglądają jakby narobili w spodnie, do tego fryzura ala Justin Bieber

Kiedyś szliśmy z TŻ i szły takie dziewuszki na oko wiek 10 lat i z komórki chyba na głosno leciała jakaś piosenka i one ją śpiewały coś w stylu "bo ja k***a nie nawidzę szkoły"

Teraz to style się miesza i zmienia.. ale jak mówie.. jeden lubi to drugi tamto i mnie nic do tego [COLOR="Silver"]
u mnie też już coraz mniej chlopaków z opuszczonymi spodniamu
więcej dresiarzy ja też uważam ze są gusta i guściki

---------- Dopisano o 13:58 ---------- Poprzedni post napisano o 13:57 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Nie te to takie średnie...
I dla mnie już stare
Wolę ostatnio te:

http://www.youtube.com/watch?v=lk7U-revyO8

http://www.youtube.com/watch?v=rnl1r...eature=related

Kurczę mam teraz 2 weekendy pod rząd zjazdy a tak bym pojechała na imprezę A w palazzo srednio mi sie podobalo- za dużo ludzi, jeden kibel, jeden bar!
Nie ma gdzie siąść- jeszcze na techno w sumie sie dalo, ale ja i tak glównie tam sie umiejscawialam
Fajna klatka do tańczenia- szkoda ze tancerek nie było lubię patrzeć na ladne laski- jeszcze jak potrafią imprezę rozkręcić.
Wystrój niestety ale wieśniacki
Ale ogólnie sie wybawilam
super ta muza co podałaś linka,dzięki
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowane, platynowy blond, rozjasniacz, rozjasnianie, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:39.