Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-12-26, 18:42   #31
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 816
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Zrobiłam tą A10 i jestem niezadowolona.
Jedyne co zrobiła to rozjaśniła mi odrosty.
Ani jasnych farbowańców ani tych ciemniejszych nie tknęła, lekko zmieniła odcien moze... Jakie są takie były A wręcz te ciemniejsze mają ciemniejszy kolor...

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2010-12-26 o 19:31
czekoladowoo jest offline  
Stary 2010-12-26, 19:06   #32
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Adzi w takim razie czekamy jutro na fotki

Yata a myslisz,ze peruki nie bedzie widac??
Na maxa widać,że to sztuczne przeciez no i pewnie nie wygodne

Czekoladowoo no cos Ty??
A dasz rade wstawić fotke swoich wlosow??
No i najlepiej jakbys opisala po kolei co przeszly w Twojej drodze do blondu to jakos latwiej by bylo coś zaradzić
no i jak bys mogla to przed i po A10
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-12-26, 19:28   #33
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 816
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Adzi w takim razie czekamy jutro na fotki

Yata a myslisz,ze peruki nie bedzie widac??
Na maxa widać,że to sztuczne przeciez no i pewnie nie wygodne

Czekoladowoo no cos Ty??
A dasz rade wstawić fotke swoich wlosow??
No i najlepiej jakbys opisala po kolei co przeszly w Twojej drodze do blondu to jakos latwiej by bylo coś zaradzić
no i jak bys mogla to przed i po A10
Trudno mi powiedziec teraz bo kurcze swiatlo nie to. Ale pierwsze wrazenie bylo takie ze one sa ciemniejsze
Teraz tak patrze to wogóle nie widze różnicy... Tyle ze nie mam odrostu.
Przygasiło ten rudy odcien troche i to w sumie tyle. Może dlatego mi sie wydaje ze sa ciemniejsze, nie mam pojecia. Jutro dokladnie zobacze w dziennym swietle bo teraz to tak ciężko.
Mam nadzieje ze w dzien bedzie widac jakiekolwiek efekty.
Góra wyszła ładnie bo nie rozjasnila sie a tylko nabrała beżowego odcienia.
Mamy sie pytałam to tez stwierdziła ze pratycznie bez różnicy...
Jak wezme pasmo włosów do góry to mam takie rudawe pasma po srodku. A u góry i konce jasniejsze

Jutro sie dokladnie przyjrze i zrobie zdjecie. Mozliwe ze to takie pierwsze wrazenie a jutro bedzie lepiej.
Teraz i tak na pewno sie nie ruszam. Miesiac tak chodziłam to i jeden wiecej mnie nie zbawi. Jak bede miała ferie to na spokojnie pomysle co dalej a teraz bede je ostro regenerować.

A droga moja jak narazie jest krótka Bo to wlasciwie moje drugie farbowanie.
Najpierw byłam u znajomej fryzjerki na rozjasnianiu. Rozjasniacz mialam nakladany 2 razy - nie wiem po jakiego grzyba zgodzilam sie na ten drugi raz, chyba w rozpaczy byłam. Skonczylo sie to tak ze mialam usluge za darmo A w domu poratowałam sie farbka Joanny bo wiedzialam ze troche przygasi moja zolc na glowie.
No i teraz nakładałam A10.

Włosy miałam w kolorze prawie że czarnym + pare cm odrostu farbowane na jasny braz.

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2010-12-26 o 19:31
czekoladowoo jest offline  
Stary 2010-12-26, 19:56   #34
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

To juz chyba lepsza dekoloryzacja niż te rozjasniacze??
Mozesz ewentualnie zrobić jeszcze ta kapiel rozjasniajaca- troche na pewno rozjasni...
No i może ta C12?? Adzi pisala,ze przygasila jej rudość, a ostatnio wstawiala fotki po kapieli rozjasniajacej to miala swoje dosc ciemne
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-12-26, 20:12   #35
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 816
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
To juz chyba lepsza dekoloryzacja niż te rozjasniacze??
Mozesz ewentualnie zrobić jeszcze ta kapiel rozjasniajaca- troche na pewno rozjasni...
No i może ta C12?? Adzi pisala,ze przygasila jej rudość, a ostatnio wstawiala fotki po kapieli rozjasniajacej to miala swoje dosc ciemne
No na pewno byłaby lepsza. No ale myslalam ze fryzjerka wie co robi, a twierdziła że tylko jedna warstwe farby mam tak ciemna wiec spokojnie bez problemu do ciemnego blondu/jasnego brazu rozjasni. Ale cos nie wyszlo

Generalnie moge albo wyrównac do tego ciemniejszego odcienia, albo do jasniejszego. Chciałam z poczatku do sredniego blondu zejsc, a potem na wakacje na jasniejsze. No ale jak mam takie nierówne to bez sensu teraz bedzie wyrównywac do tego ciemniejszego jak i tak potem bede chciała jasniejsze.

Narazie sie pomecze ten miesiac - 1,5. Po sesji sie zabiore za kolejny etap i albo zrobie tą kąpiel albo jakąś farbke. Albo po prostu zrobie wywiad srodowiskowy i znajde naprawde dobra fryzjerke ktora mi znowu masakry na głowie nie zrobi.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:42   #36
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Adzi no nie, będziesz nas trzymać do jutra w napięciu Ale się cieszę, że tak fajnie wyszło Jutro mam wolne więc na bieżąco będę i popodziwiam Twoje włosięta
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:49   #37
milusiaam
Wtajemniczenie
 
Avatar milusiaam
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 2 659
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Jaki szał na A10 dziewczynki Ja własnie farbe rozrabiam i tez bede farbowac a10
milusiaam jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:51   #38
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez milusiaam Pokaż wiadomość
Jaki szał na A10 dziewczynki Ja własnie farbe rozrabiam i tez bede farbowac a10
to trzymam kciuki

Dziewczyny zmieniłam sobie avatar i znowu to logo wizażu mi się pojawiło na nim Wie ktoś jak to wyłączyć??
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:51   #39
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Adzi-no trudno kochana, ja jutro już niestety nie będę mogła popodziwiać Twojego nowego kolorku
ale domyślam się, że pięknie wyszło
infatuated jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:52   #40
milusiaam
Wtajemniczenie
 
Avatar milusiaam
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 2 659
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
to trzymam kciuki

Dziewczyny zmieniłam sobie avatar i znowu to logo wizażu mi się pojawiło na nim Wie ktoś jak to wyłączyć??
Nie da sie tego wyłaczyc ,teraz jest takie zabezpieczenie przed kopiowaniem zdjec- z tego co sie orientuje.

Dzieki ,mam nadzieje ,ze wyjdzie ładnie

Byłam w ROSSMANIE przed swietami to została jedna farbka A10 a wszystkie inne pełne polki.
milusiaam jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:56   #41
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez milusiaam Pokaż wiadomość
Nie da sie tego wyłaczyc ,teraz jest takie zabezpieczenie przed kopiowaniem zdjec- z tego co sie orientuje.

Dzieki ,mam nadzieje ,ze wyjdzie ładnie

Byłam w ROSSMANIE przed swietami to została jedna farbka A10 a wszystkie inne pełne polki.
no właśnie a niektórzy nie mają tego ja po tej awarii wizażu jak wstawiłam avatar to też nie miałam loga na zdj teraz zmieniłam i znów mam wrr
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-12-26, 21:57   #42
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
no właśnie a niektórzy nie mają tego ja po tej awarii wizażu jak wstawiłam avatar to też nie miałam loga na zdj teraz zmieniłam i znów mam wrr
moze dlatego ze ma maly wymiar? postaraj sie wstawic troche wieksze, tak mi sie wydaje

swoja drogą mam mini odrost
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2010-12-26, 22:00   #43
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Czesc blondaski!
witajciew kolejnej częsci!!
wiecie co mam problem.. pod choinkę wybralam sobie od chlopaka naprezent prostownicę.. ale mielismy malo czasu i musialam w 20min. wybrac w Media markcie.. no i wybralam ta: http://archiwumallegro.pl/prostownic...764543715.html
W domu okazalo sie ze plytki niedokladnie do siebie przylegają.. tzn. z przodu przylegaje a im dalej tym większa szpara sie robi. Jak bardzo mocno docisne to jest w miare ale przeciez nie bede uzywac takiej sily do prstowania wlosow.. Nie wiem teraz co zrobic, czy ja mam wadliwy model czy co? ogolnie prostuje dobrze ale jak wezme za malo wlosow to przelatują miedzy plytkami bo nie przylegaja dobrze tam pod koniec. Co mi radzicie? Znacie ten model Babylissa?
Moze one wszystkie takie sa?
Kurcze, moglm najpirw sie zastanowic dobrze przed kupnem.. ona kosztowala 189zl. Co radzicie? Bunny moze Ty wiesz cos na temat tych prostownic? moze lepsze remingtona? sama nie wiem, cholera zla jestem na siebie;/ Prosze dajcie znac do jutra rano, bo jutro jad do media marktu zobaczyc czy inne tez maja takie niedokladnie przylegajace plytki.
Buzka kochane!
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2010-12-26, 22:03   #44
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
moze dlatego ze ma maly wymiar? postaraj sie wstawic troche wieksze, tak mi sie wydaje

swoja drogą mam mini odrost
spróbuje to włoski Ci ruszyły a dalej ha-pantoten bierzesz?

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
Czesc blondaski!
witajciew kolejnej częsci!!
wiecie co mam problem.. pod choinkę wybralam sobie od chlopaka naprezent prostownicę.. ale mielismy malo czasu i musialam w 20min. wybrac w Media markcie.. no i wybralam ta: http://archiwumallegro.pl/prostownic...764543715.html
W domu okazalo sie ze plytki niedokladnie do siebie przylegają.. tzn. z przodu przylegaje a im dalej tym większa szpara sie robi. Jak bardzo mocno docisne to jest w miare ale przeciez nie bede uzywac takiej sily do prstowania wlosow.. Nie wiem teraz co zrobic, czy ja mam wadliwy model czy co? ogolnie prostuje dobrze ale jak wezme za malo wlosow to przelatują miedzy plytkami bo nie przylegaja dobrze tam pod koniec. Co mi radzicie? Znacie ten model Babylissa?
Moze one wszystkie takie sa?
Kurcze, moglm najpirw sie zastanowic dobrze przed kupnem.. ona kosztowala 189zl. Co radzicie? Bunny moze Ty wiesz cos na temat tych prostownic? moze lepsze remingtona? sama nie wiem, cholera zla jestem na siebie;/ Prosze dajcie znac do jutra rano, bo jutro jad do media marktu zobaczyc czy inne tez maja takie niedokladnie przylegajace plytki.
Buzka kochane!
jak płytki nie stykają to musisz iść i wymienić nie powinno tak być bo będą Ci szarpać włoski. No chyba, że ona ma ruchome płytki? Musisz przeczytać
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-12-26, 22:07   #45
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
spróbuje to włoski Ci ruszyły a dalej ha-pantoten bierzesz?



jak płytki nie stykają to musisz iść i wymienić nie powinno tak być bo będą Ci szarpać włoski. No chyba, że ona ma ruchome płytki? Musisz przeczytać
wlasnie zapomnialam o nich od poczatku grudnia nie biore no ladnie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2010-12-26, 22:16   #46
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
wlasnie zapomnialam o nich od poczatku grudnia nie biore no ladnie
no to w takim razie nie ich zasługa ale super, ze rosną Ja skończyłam ha pantoten z ponad tydzień temu, mam już kupiony merz i zaczynam brać od jutra
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2010-12-26, 22:21   #47
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

snowhitee a no obcinanie się nas czepia a co
Trzeba wyrównac włoski

Myslicie że powinnam wziąć 10,13 czy 9,13 na odrosty tylko i wyłącznie?

Adzi dawaj fotki

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-12-26 o 22:56
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:09   #48
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

hej dziewczynki ! melduje się w nowej części

kochaneczka powinnaś wymienić ją na nową . nie powinna mieć rzadnej szparki bo nie będzie funkcjonować tak jak powinna i do tego nie powinno się używać dużej siły przy prostowaniu bo zaszkodzisz włoskom.Ja napewno bym wymieniła na nową

Agatka wydaje mi się że do twoich włosków raczej ta 10.13 będzie odpowiedniejsza
asiabb1983 jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:21   #49
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hej dziewczynki ! melduje się w nowej części

kochaneczka powinnaś wymienić ją na nową . nie powinna mieć rzadnej szparki bo nie będzie funkcjonować tak jak powinna i do tego nie powinno się używać dużej siły przy prostowaniu bo zaszkodzisz włoskom.Ja napewno bym wymieniła na nową

Agatka wydaje mi się że do twoich włosków raczej ta 10.13 będzie odpowiedniejsza
W sumie wielkiej roznicy miedzy tymi kolorami nie ma. 9,13 i 10,13 wyglądają podobnie.
Może rzeczywiscie spróbuję najpierw 10,13 zobaczymy jak odrost wyjdzie-bo moze wyjść zolty i będzie klapa
Wyhoduję odrost żeby było widać, ale też nie będę czekać na jakiś wielki żeby w razie co nie było go zbyt mocno widać
Wiem, kombinuję, ale cóż-trzeba znaleźć w końcu farbę dla siebie.
Myślę że odrost 1cm będzie w sam raz
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:32   #50
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

a jaki Ci wyszedł poprzednim razem po 10,13??
ja jestem ciekawa jak mnie by wyszedł ten poziom, hmm..
ale może nie będę kombinować tylko zrobię sprawdzoną 9,13

to kiedy farbujesz? umowmy się znowu na konkretną datę to zrobimy wizazowe farbowanko

ja sobie na wakacje chyba położe majirelkę z refleksów na całość już takie plany robię a tu dopiero styczen idzie :P

nie wiem czy iść spać czy nie, o 2:30 bym musiała wstać..chyba się nie opłaca
infatuated jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:35   #51
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
a jaki Ci wyszedł poprzednim razem po 10,13??
ja jestem ciekawa jak mnie by wyszedł ten poziom, hmm..
ale może nie będę kombinować tylko zrobię sprawdzoną 9,13

to kiedy farbujesz? umowmy się znowu na konkretną datę to zrobimy wizazowe farbowanko

ja sobie na wakacje chyba położe majirelkę z refleksów na całość już takie plany robię a tu dopiero styczen idzie :P

nie wiem czy iść spać czy nie, o 2:30 bym musiała wstać..chyba się nie opłaca
Ostatnio wyszedł nie wiem jak na odroście bo miałam bardzo mały, kilka mm.
To chciałabyś taka jasna całość jak masz refleksy?
O wiele lepiej wyglada na Excelce, jako refleksy, jako całość chyba
Kolor byłby płaski, a tak jest śliczny

Kiedy farbuję to ciężko powiedzieć-zalezy jak włosy będą rosły, może 10 stycznia? Muszę mieć odrost 1cm, ale nie więcej żeby w razie co nie rzucał się w oczy

Tak mi wyszło na całości, jak chciałam ocieplić kolor.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMAG_0019.jpg (19,6 KB, 92 załadowań)

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2010-12-26 o 23:39
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:40   #52
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ostatnio wyszedł nie wiem jak na odroście bo miałam bardzo mały, kilka mm.
To chciałabyś taka jasna całość jak masz refleksy?
O wiele lepiej wyglada na Excelce, jako refleksy, jako całość chyba
heh no kusi mnie bo podoba mi się ten kolorek ale moze faktycznie, fajnie tylko wygląda w dopełnieniu z 9,13 a sam w sobie by był kiepski.
Chyba trochę kombinuje, bo jest dobrze jak jest..
infatuated jest offline  
Stary 2010-12-26, 23:43   #53
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
heh no kusi mnie bo podoba mi się ten kolorek ale moze faktycznie, fajnie tylko wygląda w dopełnieniu z 9,13 a sam w sobie by był kiepski.
Chyba trochę kombinuje, bo jest dobrze jak jest..
Lepiej nie kombinuj bo kolor masz super.
Sam byłby taki sobie, płaski, jasny kolor.
A z refleksami jest ślicznie.
Póki co kupuj 9,13 albo 10,13 i rób, bo jest super

A spać nie ma co iść-tylko 2 godziny

Ja za to powoli się kładę
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-12-27, 00:35   #54
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 253
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Hej wam dodaję fotki swoich kłaków i przy okazji pytam: czy bardzo widać różnicę w kolorze, mniej więcej od połowy włosów ? Robiłam dekoloryzację i pozostały jeszcze ciemniejsze partie w niższej części i mam wrażenie, że widać tę różnicę. Jak myślicie ? Będę robić jeszcze przed Sylwestrem kolor na całość, Kolestonem 12/89, mam nadzieję, że rozjaśni mi bez zbędnych szkód. Wiem, że końcówki do ścięcia, ale zapuszczam włosy i tak mi ich szkoda, nawet tych 2-3cm ...

P.S. Zaznaczyłam kreską miejsce, gdzie wg mnie kolor przechodzi w ciemniejszy.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1050690_zmniejszacz-pl_1244.jpg (75,7 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1050701_zmniejszacz-pl_4965.jpg (76,1 KB, 75 załadowań)
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2010-12-27, 01:40   #55
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

I ja wszystkich witam w nowej części wątku blondynek
ale to zleciało, przed chwilą czwarta część była zaczynana, a tu już piątą mamy


Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
A ja muszę przyznać ze już jestem po farbowaniu.I wiesz co!??? wyszły prześliczne
fotki będą jutro bo już ciemno ale tak zrobiłam jak mi radziłaś wyżej tyle ze nie przeczytałam bo już się farbowałam.
Widać jaka zadowolona jesteś cieszymy się razem z Tobą blondyneczko nasza


Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
oo witam Kochane w kolejnej blondynkowej części

ja dziś mega zabiegany dzień, pakuje się własnie na wyjazd
niedługo TR będzie u mnie zapakować narty a wyjeżdzamy o 3 nad ranem żeby uniknąć korków na zakopiance.
Powiem Wam, że już się nie mogę doczekać
Ale Wam zazdroszcze też bym się spakowała i wyjechała w siną dal ale obowiązki niestety nie pozwalają na taką labe
Udanego wyjazdu Kochana baw się dobrze, wracaj do nas cała i szczęśliwa
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2010-12-27, 09:19   #56
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
I ja wszystkich witam w nowej części wątku blondynek
ale to zleciało, przed chwilą czwarta część była zaczynana, a tu już piątą mamy




Widać jaka zadowolona jesteś cieszymy się razem z Tobą blondyneczko nasza



Ale Wam zazdroszcze też bym się spakowała i wyjechała w siną dal ale obowiązki niestety nie pozwalają na taką labe
Udanego wyjazdu Kochana baw się dobrze, wracaj do nas cała i szczęśliwa
Jestem,jestem. Dziękuję
Dziewczyny zaraz wyjeżdżam na cały dzień i chyba byście mi nie wybaczyły kolejnego dnia czekania wiedz zrobiłam parę fotek i wrzucam, sorry ze tak na szybko.
Dodam tylko ze odrosty się lekko odcinają ale to nic za miesiąc je poprawie.Miałam 3 cm odrost dlatego tak.Ale trudno.A reszta jest jeszcze lekko szara ale się spierze.Miłego oglądania i do wieczora.Acha a te strzępki końcówek zostaną podcięte a reszta włosów zregenerowana.
1 fotka przed.Sorry za tłuściocha.
2-4 po
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 037.jpg (114,3 KB, 92 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 046.jpg (80,7 KB, 112 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 048.jpg (79,0 KB, 107 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 040.jpg (43,1 KB, 82 załadowań)
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2010-12-27, 10:16   #57
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
Czesc blondaski!
witajciew kolejnej częsci!!
wiecie co mam problem.. pod choinkę wybralam sobie od chlopaka naprezent prostownicę.. ale mielismy malo czasu i musialam w 20min. wybrac w Media markcie.. no i wybralam ta: http://archiwumallegro.pl/prostownic...764543715.html
W domu okazalo sie ze plytki niedokladnie do siebie przylegają.. tzn. z przodu przylegaje a im dalej tym większa szpara sie robi. Jak bardzo mocno docisne to jest w miare ale przeciez nie bede uzywac takiej sily do prstowania wlosow.. Nie wiem teraz co zrobic, czy ja mam wadliwy model czy co? ogolnie prostuje dobrze ale jak wezme za malo wlosow to przelatują miedzy plytkami bo nie przylegaja dobrze tam pod koniec. Co mi radzicie? Znacie ten model Babylissa?
Moze one wszystkie takie sa?
Kurcze, moglm najpirw sie zastanowic dobrze przed kupnem.. ona kosztowala 189zl. Co radzicie? Bunny moze Ty wiesz cos na temat tych prostownic? moze lepsze remingtona? sama nie wiem, cholera zla jestem na siebie;/ Prosze dajcie znac do jutra rano, bo jutro jad do media marktu zobaczyc czy inne tez maja takie niedokladnie przylegajace plytki.
Buzka kochane!
Jak płytki mają szparę to prostownica do dupy, może im spadła gdzieś i sie uszkodziła- ja bym reklamowała.

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Jestem,jestem. Dziękuję
Dziewczyny zaraz wyjeżdżam na cały dzień i chyba byście mi nie wybaczyły kolejnego dnia czekania wiedz zrobiłam parę fotek i wrzucam, sorry ze tak na szybko.
Dodam tylko ze odrosty się lekko odcinają ale to nic za miesiąc je poprawie.Miałam 3 cm odrost dlatego tak.Ale trudno.A reszta jest jeszcze lekko szara ale się spierze.Miłego oglądania i do wieczora.Acha a te strzępki końcówek zostaną podcięte a reszta włosów zregenerowana.
1 fotka przed.Sorry za tłuściocha.
2-4 po
Super ci wyszlo, podobnie jak mi, ale tobie kolorek równiejszy wychodzi.
Super! Daj jeszcze kiedyś fotki w świetle dziennym w pelnym slońcu.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2010-12-27, 10:17   #58
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Adzi co do kolorku to super
Bardzo ładnie wyszło, tylko te wloski faktycznie troche zniszczone ...
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2010-12-27, 10:24   #59
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

efcia wg.mnie masz ładne włosy-kolor jest równy i niewiele mu brakuje, naprawde jest ok
Ale koncowki obowiązkowo do obciecia-ale o tym wiesz

adzi kolor jest beżowy, u mnie na taki wygląda, poziom 8, może bardziej 9?
Dośc równo Ci wyszlo, kolor wygląda fajnie.
Ale tak jak Princeska mowi - na zdjęciach włoski nie wyglądają zbyt dobrze, wyglądaja na zniszczone i wysuszone.
Ale to może kwestia zdjęcia także w tym temacie nie chcę się wypowiadac
ważne ze Ty jestes zadowolona
Agatau88 jest offline  
Stary 2010-12-27, 10:50   #60
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

czesc blondaski
a ja juz znow po zakupach kupilam sobie dopiero odzywke z gliss kura do dlugich wlosow nowa wersja z olejkami(7 az) taka zolta butelka przeczytalam sklad a tam same olejki na poczatku makadamia migdalowy arganowy z oliwek sezamowy z pestek moreli i marula plus keratyna hydrolizowana i proteiny jedwabiu wiem wiem chora jestem na to juz nie moge sie doczekac uzycia jej ....;macie ja??
http://www.henkel.pl/plp/content_ima...772H_1772W.jpg

adzi ciesze sie z toba z farbowania
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2010-12-27 o 10:51
caskada jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowane, platynowy blond, rozjasniacz, rozjasnianie, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:20.