Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V - Strona 28 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-01-05, 15:56   #811
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
PRiNCESSKA ty masz swoja zgrzewarke do przedluzania?
Wy same sobie przedluzacie?
czy jak?
Tak mam zgrzewarke
mam dwie kolezanki,ktore umieja przedluzac wlosy. A ja przedluzam im.
Nie mamy zadnych kursów. Uczylysmy sie same,ale to jeszcze w liceum bylam,zamowilam wloski pokazalam kolezance jak sie przedluza na jakiejs stronie internetowej i mi zrobila, jej sie spodobalo i tak przedluzalysmy sobie nawzajem
Koszt nie jest taki duży jak napisalas. Ja zamawiam max 80 pasemek,bo mam mala glowe mi sie wiecej na glowie nie zmiesci. Liczac po 1,25 za pasemko to wychodzi 100 zł plus wysylka. I to tak na 3 miesiace. A zgrzewarka to jednorazowy koszt

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
w hurtowni fryz.
na allegro


http://demotywatory.pl/szukaj/page/2?q=blondynka obejrzyjcie
heh odrazu jak blondynka to musi byc glupia

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dobre
W internecie pełno takich rzeczy.
Była też taka strona (moze jest nadal) że ktoś kopiował zdjęcia z nk i wstawiał na tą swoję stronę.
To było coś najgłupsze zdjęcia z nk.
Dziewczyny wywalające cyce przed obiektyw i ściskające łokciami żeby coś tam się pojawiło w miejscu cyców, usteczka w dziubki i szczerzenie się do aparatu, chłopaki obok samochodów i w ciemnych okularach
widzialam ta strone
mozna sie posmiać,ale ludzie to jakby mózgu nie mieli.
A jak wchodze do TŻta na NK (zeby nie bylo,ze go szpieguje czy cos on z nk i tak nie korzysta,a ja patrze na fotki,bo u niego to zawsze sluby, dzieci juz maja ) a tam ktos wstawil 50 fotek dziecka
dziecko jak spi,dziecko jak je,dziecko jak placze... No sory bez przesady. Nikomu sie nie chce tego ogladac

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
No na pewno na Twój koszt. A zakładałaś w ogóle te clipy czy przykładałaś tylko do włosów i zakładasz, że nie pasują?
Te moje clipy tez różniły się troche kolorem jak przykładałam, ale na głowie już tak różnicy nie było widać


Naprawdę dziewczyny i Ewa i Princeska mają ładne włosy, a kombinują z rozjaśnianiem i mojego gadania, że to się źle skończy to nikt nie słucha. Ja już to przechodziłam i naprawdę przestrzegam
Zakladalam clipy i wygladaja strasznie chyba je puszcze dalej w świat

Yata ja nic nie kombinuje juz
nie chce farbowac, tylko przedluzyc
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 16:02   #812
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ikf.com.pl-fotka-874976.jpg (17,3 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8943982.jpg (26,8 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ikf.com.pl-fotka-820164.jpg (41,8 KB, 29 załadowań)
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 16:04   #813
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Dziewczyny,a widzialyscie to??
http://3.bp.blogspot.com/_LifPFdiptn...1600/lesne.jpg

Macie racje,że patologia ja juz wczesniej widzialam te na cmentarzu
i wogole nie moge patrzec jak ktos ma biale wlosy,zniszczone do pasa, pomaranczowa twarz, pomaranczowe cialo od samoopalacza
i do tego wszystkie ciuchy rozowe

---------- Dopisano o 16:04 ---------- Poprzedni post napisano o 16:02 ----------

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
mi się podoba 3
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 16:08   #814
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

to był mój pierwszy wybór ale tamte też mi się podobają i już sama nie wiem
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 16:28   #815
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
1 i 3
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2011-01-05, 16:43   #816
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
2 i 3


a co do nk to znam pare z czego ona o tym niewie ze jej chlopak ma tam dwa konta jedne z nia a drugie jako samotny poszukiwacz lasek na raz...zaaalamka
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2011-01-05 o 16:45
caskada jest offline  
Stary 2011-01-05, 17:08   #817
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
Patologia dokladnie
to mnie najbardziej zniesmaczyło
http://www.fototrop.pl/displayimage.php?album=2&pos=65
Nie no.. żenada

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
widzialam ta strone
mozna sie posmiać,ale ludzie to jakby mózgu nie mieli.
A jak wchodze do TŻta na NK (zeby nie bylo,ze go szpieguje czy cos on z nk i tak nie korzysta,a ja patrze na fotki,bo u niego to zawsze sluby, dzieci juz maja ) a tam ktos wstawil 50 fotek dziecka
dziecko jak spi,dziecko jak je,dziecko jak placze... No sory bez przesady. Nikomu sie nie chce tego ogladac

zakladalam clipy i wygladaja strasznie chyba je puszcze dalej w świat

Yata ja nic nie kombinuje juz
nie chce farbowac, tylko przedluzyc
No przesada zdecydowanie. A pomyśląc, że jest to portal na którym możemy odnaleźć starych znajomych, a ktoś na zdjęcie główne walnie fotkę swojego niemowlaka a galerie i wszelkie informacje zablokuje do wglądu i weź tu człowieku się zastanawiaj czy to Twój znajomy czy nie..

A co do włosków to ja mam nadzieje, bo jak nie to tyłek Ci stłukę

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
Numer 3 zdecydowanie

---------- Dopisano o 17:08 ---------- Poprzedni post napisano o 17:07 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
a co do nk to znam pare z czego ona o tym niewie ze jej chlopak ma tam dwa konta jedne z nia a drugie jako samotny poszukiwacz lasek na raz...zaaalamka
Nie no i jak tu mieć wiarę w ludzi :/
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-05, 17:21   #818
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
3 tylko trochę jak na ślub ale najładniejsza z nich wszystkich.Pomyśl nad tym jak się zacznie szaleć to z fryzurek będą nici.
wspomnienia z własnej studniówki.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-05, 17:35   #819
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

a ja wlasnie znow musialam ochronic dobre imie blondynek tzn wlosow blond jak niektorzy maja ograniczone myslenie to nie wiecie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-01-05, 17:44   #820
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
ja też mam taką i też różową ale zajechaną w keratynie tez planuje zalozyc sobie wlosy na keratyne ;p jak tylko uzbieram 40 funtów to kupuje i sama se założe, a co!
wasienka jest offline  
Stary 2011-01-05, 17:48   #821
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
3 tylko trochę jak na ślub ale najładniejsza z nich wszystkich.Pomyśl nad tym jak się zacznie szaleć to z fryzurek będą nici.
wspomnienia z własnej studniówki.
to myślisz ,że ta 3 mi się rozwali?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:16   #822
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
to myślisz ,że ta 3 mi się rozwali?
Nie no moim zdaniem ta najlepsza.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:25   #823
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

dzięki Kobietki za rady
Ta miała być od początku i ta zostaje
wstawie wam fotki po studniówce jak to wyszło.. To już w sobote
Tylko się rozchorowałam zapalenie gardła.. kurna to przez sylwka pewnie;/
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:26   #824
iguskaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 18
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Adzio też wydaje mi się że 3 najlepsza choć ja i tak nie przepadam za takimi wyczesanymi fryzurkami

aaa nie mogę patrzec na farby w rossmanie bo od razu mam ochotę na jakies zmiany : ( dziś rano przeszłam zalamanie, bo moje włosy są coraz bardziej dwukolorowe, choleraaaa
iguskaa jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:32   #825
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
ja też mam taką i też różową ale zajechaną w keratynie tez planuje zalozyc sobie wlosy na keratyne ;p jak tylko uzbieram 40 funtów to kupuje i sama se założe, a co!
a clipy pofarbowane??
wasienka a ty wiesz co to za kolor ten 22??
Myslisz,ze bedzie mi pasowal?
Zalaczam fotke wlosow

EDIT:
Jeżeli to jest coś takiego jak real foto w tej aukcji to myśle,że by mi pasowal chyba??
http://allegro.pl/100-wlosy-naturaln...292229983.html
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SDC14207.jpg (49,1 KB, 43 załadowań)

Edytowane przez BLOND_PRINCESSKA
Czas edycji: 2011-01-05 o 18:34
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:42   #826
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
to myślisz ,że ta 3 mi się rozwali?
Jeśli fryzjerka zrób i porządnie to nie ma prawa się rozwalić

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
a clipy pofarbowane??
wasienka a ty wiesz co to za kolor ten 22??
Myslisz,ze bedzie mi pasowal?
Zalaczam fotke wlosow

EDIT:
Jeżeli to jest coś takiego jak real foto w tej aukcji to myśle,że by mi pasowal chyba??
http://allegro.pl/100-wlosy-naturaln...292229983.html
Zdjęcia zawsze wychodzą jaśniej ze względu na oświetlenie i flesza. Moim zdaniem kolor 22 będzie ciemniejszy od Twoich, ja bym brała 613.
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:44   #827
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Jeśli fryzjerka zrób i porządnie to nie ma prawa się rozwalić



Zdjęcia zawsze wychodzą jaśniej ze względu na oświetlenie i flesza. Moim zdaniem kolor 22 będzie ciemniejszy od Twoich, ja bym brała 613.
kurde i teraz nie wiem
bo 613 mam clipy i sa duzo za jasne
a pozniej napisalam tej babce,że zastanwiam sie nad 613 i 22 i babka mi napisala,zebym brala 22

Edytowane przez BLOND_PRINCESSKA
Czas edycji: 2011-01-05 o 18:46
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:48   #828
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 1 138
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
a clipy pofarbowane??
wasienka a ty wiesz co to za kolor ten 22??
Myslisz,ze bedzie mi pasowal?
Zalaczam fotke wlosow

EDIT:
Jeżeli to jest coś takiego jak real foto w tej aukcji to myśle,że by mi pasowal chyba??
http://allegro.pl/100-wlosy-naturaln...292229983.html
jak dla mnie ten 22 jest zbyt ciemny i całkiem inny niż kolor Twoich włosków, ty masz taki popielato perłowy blond bardzo jasny, a tamte mają według mnie ciepły kolor.
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 18:51   #829
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
jak dla mnie ten 22 jest zbyt ciemny i całkiem inny niż kolor Twoich włosków, ty masz taki popielato perłowy blond bardzo jasny, a tamte mają według mnie ciepły kolor.
tylko ja z tego nie zamawiam
http://allegro.pl/wlosy-naturalne-re...397683285.html
stad chcialam
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 19:11   #830
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
tylko ja z tego nie zamawiam
http://allegro.pl/wlosy-naturalne-re...397683285.html
stad chcialam
ja bym brała 613 zawsze takie biore
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-01-05, 19:18   #831
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ja bym brała 613 zawsze takie biore
ale ty masz biale wlosy
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 19:22   #832
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
a clipy pofarbowane??
wasienka a ty wiesz co to za kolor ten 22??
Myslisz,ze bedzie mi pasowal?
Zalaczam fotke wlosow
z tego co pamiętam, kolor 22 to taki chłodny blond ale nie tak jasny jak 613, bierz 22 jesli twoje wlosy sa chlodnej tonacji. 613 na 100% beda za jasne
wasienka jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:19   #833
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Witam blondynaski.
Kinia i Agatka chetnie bym do was dolaczyla. Tak bardzo kocham Worsow. Mialam zaszczyt mieszkac tam 2 i pol roku i to bardzo milutko wspominam. Do dzis mam ogromny sentyment. A mieszkalam na Mokotowie na Chelmskiej i Czerniakowskiej mowi wam to cos dziewczynki Wlasnie dostalam zaproszenie od przyjaciolki mojej 2 - ej best wyprawia w mariocie 30 urodziny ost weekend stycznia i impra sie szykuje nieziemska. Ale ja chyba nie dostane urolopu bo dopiero co przyjechalam.
Ale w lutym 3 kolezanki z Worsow jada do mnie do de na weekend. Dwa miejsca w aucie jeszcze wolne wiedz jak ktos ma ochota na wycieczke i imprezowy weekend to zapraszam.
A wczoraj rozmawialam z moja przyjaciolka ktora od niedawana mieszka w NewYork i zrobilam jej liste szmatek. Jejku juz nie moge sie doczekac a zwlaszcza dresu i bielizny od Viktori Sekret.
Teraz sa tam takie obnizki za masakra. Jak ja jej zazdroszcze robienia tam zakupow.
ooo kochana nie kuś nawet chętnie bym tam do Ciebie zawitała na imprezkę i zakupy później A VS ma cudna bieliznę, stroje kąpielowe

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc blondaski
a ja na wiosne szukam sobie wlasnie krotkiej skorzanej kurteczki takiej co bedzie opieta na mniew sumie tu gdzie jestem nie ma zimy ani mrozow nawet teraz jak prawie przedwiosiennie zero sniegu ciagle na plusie i nie potrzebne sa tutaj dlugie kurtki jak znajde to wam pokaze jaka mi sie podoba

oo wlasnie w takim stylu mi sie podoba jak u muszki ciekawe skad ona ja ma pewnie z h&m
ta jej to z H&M A takie kurteczki szukaj właśnie w H&M, są też w Bershce i Stradivariusie ale nie wiem czy u Ciebie są te sklepy? Jeszcze New Look na pewno

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
super płaszczyk

dziękuje

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
Nic nie wyrywam broń boże
Pomiar jest zawsze 'ok' bo wiadomo, ze trudno ucelowac to samo miejsce. Generalnie mierze od czubka głowy do dołu, bo mam tylko lekko cieniowane i to na gornej warstwie. Ale widze po odroscie ile mi rosna, wiec dodaje do poprzedniego wyniku a potem jeszce mierze centymetrem i jest dokładnie.


moje falują lekko, tzn pofaluje je w poniedziałek i cykne fotki, jak to wyglada. Typ 2b.



poczatkowo wychodiz ciemniejszy a potem spłukuje się i jest jasny z poziomu 9. Domieszaie 89 zmienia tylko odcien na bardziej bezowy niz szary a nie poziom. ponizej kolor jaki mi wyszedł po pomiesznaiu tych farb pol na poł.



sporo?
kapiel to zwyczjanie woda, szampon, odzywka, proszek rozjasniajacy i woda utleniona,tylko dobierasz procent wody, w zaleznosci od tego jak mocno chcesz rozjasnic. O ton to wystarczy ci 6%, o 2- 9% a 12 to juz popalacz. No i trzymasz caly czas skontrolujac proces rozjasniania.
Mi się bardzo podobał ten Twój kolor

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja bym mogła znowu klipy sobie kupić
Pewnie i tak bym nie korzystała, ale moze na wiosnę sobie zamówię, a wiosna juz tuz tuz.

Co do kolorów to jak ktos ma kilka na głowie lepiej brac kilka kolorów pasemek, to się ładnie wkomponuje

cascada
fajna kurtka, ale Muchy jakoś nie trawie.
Ja zrobiłam w tym roku jedyny zakup na przecenach-właśnie kurtkę skórzaną. Będę miała na wiosnę jak znalazł

mysia
to Twoje obecne włosy? Na 1 zdjeciu widzę jakby pasemka?
Ja też muchy nie trawię wrrrr

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Dziewczyny widzialyscie ?
heheh tak tak

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Widzialam, masakra



Ale chcialabys ten rozjasniacz kłaść na całe włosy czy jak?



snowhitee
ale bym chciała z Tobą farbować-zobacz nawet mi odrost widać
Ale nie chce mi sie jakoś jeszcze
Kochana a wiesz ja już dziś zafarbowałam się Brzuch mnie rozbolał i coś czuję, że jutro @ przyjdzie a ja musiałam to zrobić przed bo już nie mogłam patrzeć na odrost I powiem Ci, że dziś łącznie trzymałam 20min bo strasznie mozolnie nakładałam farbę, bo brzuch mnie bolał i nic się nie stało z kolorem A wręcz wydaję mi się, że jaśniej wyszło

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
jezu jak mi przykro ze w necie wszedzie to tylko glupie blondynki kroluja niewiem skad to sie bierze te dziobki wyciskane piersi i zagladanie w obiektyw przemalowanymi oczkami
mi też przykro

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Pokaż wiadomość
hej Kobietki pomóżcie mi wybrać fryzurkę na studniówkę, ja nie mogę się zdecydować
tylko 3

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
a ja wlasnie znow musialam ochronic dobre imie blondynek tzn wlosow blond jak niektorzy maja ograniczone myslenie to nie wiecie
a co pewnie ktoś napisał, że jak blond to zniszczone włosy albo białe włosy? ja jakiś czas temu też wykłócałam się z laską, bo napisała jednej, żeby zmieniła kolor włosów bla bla i coś zaczęła na blond właśnie jechać, że zawsze włosy są zniszczone, popalone, a i że jeszcze tu na tym forum to wszystkie dążą do białych włosów które to nikomu nie pasują i są tak okropne normalnie wściec się można

Princesska mi też się wydaję, że te 613 to będą za jasne dla Ciebie Tym bardziej, że Ty nie chcesz chyba tak jasnych włosów? Tylko takie bardziej stockholmowe, chyba pisałaś?

Dziewczyny a ja właśnie długi weekend uważam za rozpoczęty
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:42   #834
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
ooo kochana nie kuś nawet chętnie bym tam do Ciebie zawitała na imprezkę i zakupy później A VS ma cudna bieliznę, stroje kąpielowe



ta jej to z H&M A takie kurteczki szukaj właśnie w H&M, są też w Bershce i Stradivariusie ale nie wiem czy u Ciebie są te sklepy? Jeszcze New Look na pewno

heheh tak tak



Kochana a wiesz ja już dziś zafarbowałam się Brzuch mnie rozbolał i coś czuję, że jutro @ przyjdzie a ja musiałam to zrobić przed bo już nie mogłam patrzeć na odrost I powiem Ci, że dziś łącznie trzymałam 20min bo strasznie mozolnie nakładałam farbę, bo brzuch mnie bolał i nic się nie stało z kolorem A wręcz wydaję mi się, że jaśniej wyszło

a co pewnie ktoś napisał, że jak blond to zniszczone włosy albo białe włosy? ja jakiś czas temu też wykłócałam się z laską, bo napisała jednej, żeby zmieniła kolor włosów bla bla i coś zaczęła na blond właśnie jechać, że zawsze włosy są zniszczone, popalone, a i że jeszcze tu na tym forum to wszystkie dążą do białych włosów które to nikomu nie pasują i są tak okropne normalnie wściec się można

Princesska mi też się wydaję, że te 613 to będą za jasne dla Ciebie Tym bardziej, że Ty nie chcesz chyba tak jasnych włosów? Tylko takie bardziej stockholmowe, chyba pisałaś?

Dziewczyny a ja właśnie długi weekend uważam za rozpoczęty
Oj tak - VS mają piękną bieliznę Nie raz miałam chrapkę ale cenowo to po prostu

Co do Muchy to muszę wam powiedzieć, że..
Nie to, że jej nie lubię bo jej nie znam - więc i nie mam jak tego osądzić- ale jest w niej coś takiego irytującego :/ Choć muszę powiedzieć, że ten nowy serial na TVN ala telenowela brazylijska nawet mi się podoba

Ja też właśnie dzisiaj dostałam @ - jakie sprzężenie Któraś jeszcze ma ciężkie dni ? Pamiętam, że ostatnio grupowo "chorowałyśmy"

Co do włosów to ja już nawet nie zwracam na to uwagi - nic nie mówię bo to walka z wiatrakami, poprzewracam oczami i już. Na tym temacie o perukach było pełno takich wpisów, że "miałam takie zdrowe włosy i coś mnie podkusiło, żeby się na blond zrobić i teraz mam takie zniszczone włosy" - jak się nie dba, no to.. co się dziwić

Co do włosków Princeski myślę, że najbezpieczniej by było wziąć po jednym pasemku z obu kolorów (będziesz miała porównanie) - zapłacisz co prawda za przesyłkę więcej niż za pasemka, ale chyba lepiej tak i mieć pewność niż później wysyłać i wymieniać i być niezadowoloną.

A z Weekendu się nie cieszę - wręcz jestem wściekła bo coś mi się zrobiło, albo zapalenie nerwu, albo rwa kulszowa i nie wiem, a boli jak cholera i musze czekać do poniedziałku, bo jutro święto a w pt lekarz ma wolne
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:47   #835
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Princeska
kurcze no zaluje ze nie mam zdjęc z 613, on jest wg mnie jesli chodzi o naturalne cieplo - chlodny, ale jasny

snowhitee
skąd wiesz ze Mucha kupiła kurtke w H&M? Ciekawe czy jeszcze sa
Znowu masz inny avatar
Czekam na zdjecia, dawaj najlepiej teraz, z lampą widac, ja wklejalam swoje odrosty dziś i juz je widać.
Pocieszylas mnie że kolor bez większych zmian mimo 20 minut
yatamanka
ja tez mam czasem takie nerwobole, nie martw się, moze wez cos p-bólowego, to nic powaznego
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:54   #836
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Agatko bo ją kojarzę Poza tym na wątku o H&M było o tym kiedyś pisane, Mucha praktycznie non stop paraduje w ciuchach H&M, w tym nowym serialu też już widziałam ją w H&M-owskiej sukience, takiej czerwonej Na jakimś portalu pisali kiedyś, że ona ma kontrakt z tą firmą podpisany
A zdjęć rybko teraz nie wstawię bo umieram w łóżeczku i zajadam się krówkową czekoladą także nie licz na cud, że to zostawię i pójdę robić zdjęcia Ale jutro obiecuje

Yatta nie pomogę bo nie miałam nigdy nic takiego ale może faktycznie coś przeciwbólowego pomoże?
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:56   #837
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Princeska
kurcze no zaluje ze nie mam zdjęc z 613, on jest wg mnie jesli chodzi o naturalne cieplo - chlodny, ale jasny

snowhitee
skąd wiesz ze Mucha kupiła kurtke w H&M? Ciekawe czy jeszcze sa
Znowu masz inny avatar
Czekam na zdjecia, dawaj najlepiej teraz, z lampą widac, ja wklejalam swoje odrosty dziś i juz je widać.
Pocieszylas mnie że kolor bez większych zmian mimo 20 minut
yatamanka
ja tez mam czasem takie nerwobole, nie martw się, moze wez cos p-bólowego, to nic powaznego
Czytałam kiedyś, że Mucha lubuje się w ciuchach H&M więc jest duże prawdopodobieństwo

To nie nerwoból, mam tak już tydzień - najpierw pobolewało od czasu do czasu a teraz już boli ciągle raz do wytrzymania a raz strasznie, przeciwbólowe nie pomagają - wczoraj się wybrałam do sklepu to myślałam, że nie dojdę do domu A resztę dnia leżałam na wznak w łóżku
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-05, 20:58   #838
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Agatko bo ją kojarzę Poza tym na wątku o H&M było o tym kiedyś pisane, Mucha praktycznie non stop paraduje w ciuchach H&M, w tym nowym serialu też już widziałam ją w H&M-owskiej sukience, takiej czerwonej Na jakimś portalu pisali kiedyś, że ona ma kontrakt z tą firmą podpisany
A zdjęć rybko teraz nie wstawię bo umieram w łóżeczku i zajadam się krówkową czekoladą także nie licz na cud, że to zostawię i pójdę robić zdjęcia Ale jutro obiecuje
Podziel sie czekoladą To widzę że cieżko przechodzisz nasze trudne dni, głowa do góry jutro będzie pewnie po bólu
Ale jutro wstaw zdjęcia koniecznie, z jakims zbliżeniem jak odrościk wychodzi, musze sie przyjrzec i pozazdrocic
Mozliwe ze Mucha ma kontrakt z ta firma, w sumie jak czesto jest w ich ciuchach to na pewno.



Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Czytałam kiedyś, że Mucha lubuje się w ciuchach H&M więc jest duże prawdopodobieństwo

To nie nerwoból, mam tak już tydzień - najpierw pobolewało od czasu do czasu a teraz już boli ciągle raz do wytrzymania a raz strasznie, przeciwbólowe nie pomagają - wczoraj się wybrałam do sklepu to myślałam, że nie dojdę do domu A resztę dnia leżałam na wznak w łóżku
A miałaś kiedyś juz taki ból?

Nerwoból może trwać długo, jak nerw jest pobudzony albo nadwrażliwy to czasem i kilka tygodni i nawet miesiecy.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-05, 21:00   #839
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
z tego co pamiętam, kolor 22 to taki chłodny blond ale nie tak jasny jak 613, bierz 22 jesli twoje wlosy sa chlodnej tonacji. 613 na 100% beda za jasne
ok czyli biorę 22

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

Princesska mi też się wydaję, że te 613 to będą za jasne dla Ciebie Tym bardziej, że Ty nie chcesz chyba tak jasnych włosów? Tylko takie bardziej stockholmowe, chyba pisałaś?

Dziewczyny a ja właśnie długi weekend uważam za rozpoczęty
no ja tez tak mysle, tym bardziej,że clipy mam 613 i sa za jasne
tak,takie Stockholmowe

A ja nie mam dlugiego weekendu
u nas Dyrektor sie nie zgodzil,bo za duzo zajec wypadlo i w piatek normalnie ide na zajecia
A tak sie cieszylam,ze bedzie wolne,bo mialam miec projekt z Rynku Pracy
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-05, 21:00   #840
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Podziel sie czekoladą To widzę że cieżko przechodzisz nasz trudne dni, głowa do góry jutro będzie pewnie po bólu
Ale jutro wstaw zdjęcia koniecznie, z jakims zbliżeniem jak odrościk wychodzi, musze sie przyjrzec i pozazdrocic
Mozliwe ze Mucha ma kontrakt z ta firma, w sumie jak czesto jest w ich ciuchach to na pewno.
oj tak ja tak ciężko przechodzę mniej więcej co 2-3 @ W sumie i tak będę się musiała jeszcze wygramolić i paski na ząbki założyć to może po drodze wezmę aparat aaaa czekolady to nie wiem czy starczy
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2011-01-05 o 21:02
snowhitee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowane, platynowy blond, rozjasniacz, rozjasnianie, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:31.