Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V - Strona 35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-01-08, 22:31   #1021
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Dziewczyny to zdjęcie jest Kitkulki! Zaraz jej napisze PW A osoba która je zamieściła ma nick Skarb90 i ona też niedawno pytała się tu o coś nas na wątku, poza tym pamiętam ją z konkursu welli.. O ile nick nie jest przypadkowy ale nie sądzę
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:35   #1022
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Magda ale ta Excelka nie będzie w ogóle współgrała z Twoimi włosami. Ty masz chłodne włoski a ona jest dość ciepława - zresztą zobacz wyżej wkleiłam zdjęcie, popatrz na odrost, bardzo by Ci się gryzła z reszta nie sądzisz?



Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Dziewczyny to zdjęcie jest Kitkulki! Zaraz jej napisze PW A osoba która je zamieściła ma nick Skarb90 i ona też niedawno pytała się tu o coś nas na wątku, poza tym pamiętam ją z konkursu welli.. O ile nick nie jest przypadkowy ale nie sądzę
Tak była taka dziewczyna i KItkula i Skarb90-ta ostatnia niedawno pisała na tym watku
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:39   #1023
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Magda ale ta Excelka nie będzie w ogóle współgrała z Twoimi włosami. Ty masz chłodne włoski a ona jest dość ciepława - zresztą zobacz wyżej wkleiłam zdjęcie, popatrz na odrost, bardzo by Ci się gryzła z reszta nie sądzisz?





Tak była taka dziewczyna i KItkula i Skarb90-ta ostatnia niedawno pisała na tym watku
Już napisałam Kitkulce No ja bym nie chciała, żeby moje zdj ktoś na jakieś portale wrzucał Ale też dziwne bo na zdj nie ma logo wizażu.. może ucięła?
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:41   #1024
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Już napisałam Kitkulce No ja bym nie chciała, żeby moje zdj ktoś na jakieś portale wrzucał Ale też dziwne bo na zdj nie ma logo wizażu.. może ucięła?
Calkiem mozliwe. Ja tez bym sobie nie zyczyla zeby ktos moje zdjecie wklejal...

Dzis pofrabowalam wlosy stockholmem, jutro wkleje zdjecie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:42   #1025
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

A może ta dziewczyna Kitkula się zgodziła?
Nie ma co gdybać, jak się nie zgodziła będzie się wkurzać

snowhitee robisz zapasy Excelki czy kupujesz na bieżąco?
W sumie Majirel Loreala ma 10,13 również - pewnie wychodzi bardzo podobnie.
Nie wiem co robić z tymi farbami
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:42   #1026
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Eh.. no tak jak zwykle coś mi się z wizażem dzieje i nie zacytowało mi wiadomości..


Princesska - na 90% jestem przekonana, że takie właśnie zdjęcie zamieszczała na naszym wątku Kitkulka

Agatko - no akurat taki kolor, ze odrostów nie widać Zresztą on nadal się wypłukuje więc muszę poczekać aż całkiem się wypłucze zanim postanowię położyć na to coś nowego

EDIT:
A teraz to jestem na 100% pewna, że to jej zdjęcie bo zapisywałam sobie kiedyś inne jej zdjęcie bo miałam je pokazać fryzjerce, że chce taki kolor - i też taka szczuplutka i ten sam łańcuszek

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-01-08 o 23:06
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:42   #1027
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Calkiem mozliwe. Ja tez bym sobie nie zyczyla zeby ktos moje zdjecie wklejal...

Dzis pofrabowalam wlosy stockholmem, jutro wkleje zdjecie
nooo czekamy a jak zadowolona jesteś?

Agatko no może i Kitkulka się zgodziła, niewadomo, w każdym razie napisałam jej i wysłałam linka dzięki bystremu oku Princesski A ja zapasów nie robię, będzie co będzie, jak zabraknie poszukam odpowiednika albo i wrócę do stockholmu
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2011-01-08 o 22:44
snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:50   #1028
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Jestem bardzo zadowolona Ale nastepnym razem chce sprobowac excelki o ile dostane kolor 10,13 bo 10,02 napewno u mnie jest hm ten baby blonde powinien wyjsc opalizująco prawda? bo jasniej chyba nie?

czasami mam mysli czy nie zafarbowac wlosow jeszcze raz na ta rudosc, ale przechodzi mi
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 22:57   #1029
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Jestem bardzo zadowolona Ale nastepnym razem chce sprobowac excelki o ile dostane kolor 10,13 bo 10,02 napewno u mnie jest hm ten baby blonde powinien wyjsc opalizująco prawda? bo jasniej chyba nie?

czasami mam mysli czy nie zafarbowac wlosow jeszcze raz na ta rudosc, ale przechodzi mi
na początek to za takie myśli a baby blonde też tak opalizująco powinien wyjść ale mniej chłodno niż stockholm bo po przecinku ma naturę i perłę/opal a stockholm ma popiel i opal W sumie pamiętam jak oglądałam próbniki w carrefourze to 10,13 i 10,02 były bardzo podobne
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:02   #1030
malaika7
Rozeznanie
 
Avatar malaika7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 549
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Buahot, nie! żadna rudość! masz piękny swój blond.

Nie wiem, czy mnie jeszcze pamiętacie, ale za dokładnie tydzień idę na pasemka, którymi chcę przejść do blondu. Mam nadzieję, że tym razem będzie dość spora zmiana. Już się nie mogę doczekać.

Agatka, Twój blond naprawdę wygląda na słoneczny teraz.

Mysia, hehe, niezła jesteś, że tak nagle zapałałaś miłością do tej pianki, nad którą tak lamentowałaś

Dziewczyny, jakie maski polecacie? chodzi mi o coś naprawdę odżywczego. Czytam i czytam te składy bez tajemnic, KWC i wszędzie napotykam wyrażenia takie jak "przeciętna", "w miarę nawilży", "w miarę odżywi", a mi chodzi o coś naprawdę naszpikowanego ekstraktami i bogatego w składzie.
__________________
Zapraszam na mojego BLOGA
malaika7 jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:25   #1031
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
na początek to za takie myśli a baby blonde też tak opalizująco powinien wyjść ale mniej chłodno niż stockholm bo po przecinku ma naturę i perłę/opal a stockholm ma popiel i opal W sumie pamiętam jak oglądałam próbniki w carrefourze to 10,13 i 10,02 były bardzo podobne

hm to jeszcze zobacze

Cytat:
Napisane przez malaika7 Pokaż wiadomość
Buahot, nie! żadna rudość! masz piękny swój blond. (...)
kurcze ale wiecie, nawet ladnie mi w tej rudosci bylo
nie no na razie odpuszczam sobie taka mysl
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:31   #1032
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

malaika wyglada słonecznie z lampą, mam nadzieje ze w świetle dziennym jest podoby

buahot co One tak sie czepiaja? Ja tam lubię rudości, śliczny kolor, gdyby mi pasował farbowałabym sie zaraz
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:35   #1033
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
malaika wyglada słonecznie z lampą, mam nadzieje ze w świetle dziennym jest podoby

buahot co One tak sie czepiaja? Ja tam lubię rudości, śliczny kolor, gdyby mi pasował farbowałabym sie zaraz
Coś mnie ominęło? Jakieś farbowanie/zdjęcie ?
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:37   #1034
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Coś mnie ominęło? Jakieś farbowanie/zdjęcie ?
Nie, nie, tylko luźne rozmowy co by buahot miała być ruda
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:40   #1035
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
malaika wyglada słonecznie z lampą, mam nadzieje ze w świetle dziennym jest podoby

buahot co One tak sie czepiaja? Ja tam lubię rudości, śliczny kolor, gdyby mi pasował farbowałabym sie zaraz
hehe ja nigdy nie sadzilam ze bedzie pasowac mi cieply odcien, zawsze musiało być chlodno, myslalam ze rudosc podkresli moje okresowe problemy z cera (jakies syfki przed okresem) ale ani troche tego nie robila wrzuce na chwile zdjecie do albumu publicznego, nie przestraszcie sie oczu, mocno bilo mi w oczy wiec i dziwnie soczewki wyglądają
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:41   #1036
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Nie, nie, tylko luźne rozmowy co by buahot miała być ruda
Ja bym z chęcią kiedyś - nie żeby farbować bo to jeszcze cięższy kolor niż blond - taki ponosiła - może właśnie peruka 1 albo wręcz 2

Ponoć niebieskookim takie kolory pasują
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1718203.jpg (18,4 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1c4a9827a616badd45d2949c5f77e266.jpg (55,0 KB, 2 załadowań)

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-01-08 o 23:45
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:47   #1037
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

hmm to ciekawa teoria na razie zostaje przy blondzie, ale kto wie, jak mi kiedyś odwali
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:48   #1038
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 658
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
hehe ja nigdy nie sadzilam ze bedzie pasowac mi cieply odcien, zawsze musiało być chlodno, myslalam ze rudosc podkresli moje okresowe problemy z cera (jakies syfki przed okresem) ale ani troche tego nie robila wrzuce na chwile zdjecie do albumu publicznego, nie przestraszcie sie oczu, mocno bilo mi w oczy wiec i dziwnie soczewki wyglądają
mi się nie podobasz w tym rudym
a jakie masz soczewki? i naturalny kolor oka?
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:51   #1039
malaika7
Rozeznanie
 
Avatar malaika7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 549
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Po pierwsze bym tego w ogóle 'rudym' nie nazwała A po drugie teraz włosy masz obłędne, a te 'rude' były tylko fajne
__________________
Zapraszam na mojego BLOGA
malaika7 jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:52   #1040
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

A JA NIE WIDZE zdjęcia w albumie w rudym i zeby oczy było widac?
A już widzę

To mało rudy kolor, taki jasny braz, myslalam ze jakas marchewke wkleisz. Było ok

Yatamanka ja tez bym takie kolorki ponosiła

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-01-08 o 23:54
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:55   #1041
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 658
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A JA NIE WIDZE zdjęcia w albumie w rudym i zeby oczy było widac?
A już widzę

chcialam dac Ci link,ale juz widze,ze znalazlas
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:55   #1042
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
hehe ja nigdy nie sadzilam ze bedzie pasowac mi cieply odcien, zawsze musiało być chlodno, myslalam ze rudosc podkresli moje okresowe problemy z cera (jakies syfki przed okresem) ale ani troche tego nie robila wrzuce na chwile zdjecie do albumu publicznego, nie przestraszcie sie oczu, mocno bilo mi w oczy wiec i dziwnie soczewki wyglądają
to ma być rudy ? eee tam gdzie tam

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ja bym z chęcią kiedyś - nie żeby farbować bo to jeszcze cięższy kolor niż blond - taki ponosiła - może właśnie peruka 1 albo wręcz 2

Ponoć niebieskookim takie kolory pasują
ja niebieskooka jestem ale w życiu żadnych rudości bym nie zniosła
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:55   #1043
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
mi się nie podobasz w tym rudym
a jakie masz soczewki? i naturalny kolor oka?
1-naturalny
2-szafirowe soczewki
3-brazowe soczewki

Cytat:
Napisane przez malaika7 Pokaż wiadomość
Po pierwsze bym tego w ogóle 'rudym' nie nazwała A po drugie teraz włosy masz obłędne, a te 'rude' były tylko fajne
no tak, to byl dokladnie blond wymieszany z cieplym blondem
czasami mam kryzys wlosow blond, z reszta chce je troche podciać ale po sesji dopiero

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A JA NIE WIDZE zdjęcia w albumie w rudym i zeby oczy było widac?
A już widzę
mam zdjecia w albumie o nazwie "ja"

edit: dla mnie to byl rudy, wiec tak go teraz potocznie nazywam, zawsze mialam platynowe pasemka, nie znosilam jak pojedyncze wychodzily bardziej zolto teraz po tej dekoloryzacji i tym cieplym blondzie, cieple odcienie nie są mi straszne ale nie powiem, fryzjerka zmyla mi dekolor z wlosow i powiedziala do mnie ze mam sie nie przestraszyc tego co zobacze w lustrze bo ona zaraz to pofarbuje wtedy mialam ognistą czerwien i to w dodatku z 8cm od skory- mialam taki odrost takze mialam nature + czerwien
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_2375.jpg (13,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_2336.jpg (9,8 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_2387.jpg (8,5 KB, 32 załadowań)
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-01-09 o 00:00
buahhot jest offline  
Stary 2011-01-08, 23:59   #1044
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A JA NIE WIDZE zdjęcia w albumie w rudym i zeby oczy było widac?
A już widzę

To mało rudy kolor, taki jasny braz, myslalam ze jakas marchewke wkleisz. Było ok

Yatamanka ja tez bym takie kolorki ponosiła

No właśnie - też bym tego rudym nazwała - dla mnie to taki ciemny blond o tonacji bardzo ciepłej

No a te soczewki choć ogólnie kolor mi się całkiem podoba to wyglądają dziwnie bo zamiast źrenic widzę białe plamki jak u niewidomego (bez urazy)


Apropo - Princesska zawsze zapomnę podaj stronę sprzedawcy z all u którego kupujesz te swoje ?
Ja w swoich podkreślających kolor oka wyglądałam tak (załącznik)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg blue.jpg (10,3 KB, 26 załadowań)
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:01   #1045
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
1-naturalny
2-szafirowe soczewki
3-brazowe soczewki
Szafirowe aż biją po oczach Ale fajne - no i te brązowe też całkiem fajnie - z taką ciemna obwódką
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:01   #1046
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Yattamanka od swiatla te biale plamki normalnie to zrenice widac bo to sa te szafirowe

a Twoje jak pieknie wygladają, co to za kolor?
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-01-09 o 00:03
buahhot jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:06   #1047
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
1-naturalny
2-szafirowe soczewki
3-brazowe soczewki


no tak, to byl dokladnie blond wymieszany z cieplym blondem
czasami mam kryzys wlosow blond, z reszta chce je troche podciać ale po sesji dopiero


mam zdjecia w albumie o nazwie "ja"

edit: dla mnie to byl rudy, wiec tak go teraz potocznie nazywam, zawsze mialam platynowe pasemka, nie znosilam jak pojedyncze wychodzily bardziej zolto teraz po tej dekoloryzacji i tym cieplym blondzie, cieple odcienie nie są mi straszne ale nie powiem, fryzjerka zmyla mi dekolor z wlosow i powiedziala do mnie ze mam sie nie przestraszyc tego co zobacze w lustrze bo ona zaraz to pofarbuje wtedy mialam ognistą czerwien i to w dodatku z 8cm od skory- mialam taki odrost takze mialam nature + czerwien
brązowe ale mi się zawsze podobały jasne blondynki z brązowymi oczami

Boooże dziewczyny jak mnie zęby bolą po tych paskach Kryzys przyszedł 4-ego dnia, to jest taki ból hmm wżynający się, tak jakbym ciągle reagowała na ciepło-zimno Dobrze, ze już jutro ostatni dzień.
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:07   #1048
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Fajne te soczewki, czy one są całkiem kryjące?
Bo ja mam ciemną tęczówke, boje sie że by prześwitywała
Mam bardzo ciemne brązowe oczy i jasne włosy-taka się urodziłam, dziwny typ urody

snowhitee trochę bolą zęby ale nie martw się bo to mija

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-01-09 o 00:08
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:08   #1049
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Yattamanka od swiatla te biale plamki normalnie to zrenice widac bo to sa te szafirowe

a Twoje jak pieknie wygladają, co to za kolor?
Tak no właśnie jak zobaczyłam te zdjątka samych oczu zrozumiałam, że to wina aparatu, może flesha.

a moje nie są kolorowe tylko pogłębiające kolor oka z Johnsons and Johnsons :
http://allegro.pl/szkla-kontaktowe-a...395603846.html

wygląda tak jak zwykła soczewka (która zresztą też nie jest stricte przeźroczysta a delikatnie niebieska) tylko niebieściejsza dlatego jak ktoś ma niebieskie oczy to są niebieściejsze


EDIT:

Ciagle zapominam dopisać
Według mnie w każdym z tych kolorków było Ci pięknie

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-01-09 o 00:16
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-01-09, 00:16   #1050
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy rozjaśniamy i o życiu gadamy -część V

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Fajne te soczewki, czy one są całkiem kryjące?
Bo ja mam ciemną tęczówke, boje sie że by prześwitywała
Mam bardzo ciemne brązowe oczy i jasne włosy-taka się urodziłam, dziwny typ urody

snowhitee trochę bolą zęby ale nie martw się bo to mija
pokaze Ci zdjecie z bliska- jak widac brazowe bardziej kryją, w niebieskich przeswituje mi przez srodek moj naturalny kolor oka
przepraszam za makijaz

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Tak no właśnie jak zobaczyłam te zdjątka samych oczu zrozumiałam, że to wina aparatu, może flesha.

a moje nie są kolorowe tylko pogłębiające kolor oka z Johnsons and Johnsons :
http://allegro.pl/szkla-kontaktowe-a...395603846.html

wygląda tak jak zwykła soczewka (która zresztą też nie jest stricte przeźroczysta a delikatnie niebieska) tylko niebieściejsza dlatego jak ktoś ma niebieskie oczy to są niebieściejsze
pieknie wygladaja Twoje oczy w nich
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_2299.jpg (18,8 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_2174.jpg (41,4 KB, 24 załadowań)
__________________

buahhot jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowane, platynowy blond, rozjasniacz, rozjasnianie, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:06.