Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy. - Strona 100 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
P貫: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzib przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane b璠 przetwarzane w celu 鈍iadczenia us逝g za pomoc portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powy瞠j zg鏚.

Osoba podaj帷a dane ma prawo dost瘼u do tre軼i swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyra瞠nie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mog by udost瘼nione innym podmiotom z grupy kapita這wej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Prosz czeka
Nie mo瞠sz si zalogowa? Przypomnij has這
Masz ju konto? Zaloguj si!
Odzyskiwanie utraconego has豉
Odzyskiwanie utraconego has豉. Prosz czeka
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj si!
Masz ju konto? Zaloguj si!

Wr鵵   Forum Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2013-03-20, 14:13   #2971
Veroniqe22
Raczkowanie
 
Avatar Veroniqe22
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 237
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

ja sobie zam闚ilam w豉snie na ktpi za Twoj dawn rad zyta

Caate- tak ja mia豉m na 3%
Veroniqe22 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-20, 18:41   #2972
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 947
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Shade_23 Poka wiadomo嗆
Pr鏏uj na 3%. Na pewno jest lepiej dla w這s闚. Mi siwki 豉pie. Tyle, 瞠 troszk ciemniej wychodzi... Ja jestem zdecydowana. Dokupi jeszcze te trzy farby - 8/0, 8/11 i zielony mix. Powinno by ok. A t 7/0, kt鏎 mam b璠 ewentualnie dodawa do przyciemniania mieszanki. Niebieski mix w minimalnych ilo軼iach
No to spr鏏uj na 3%. Te dokupi 8/11 i zielony mix.
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-20, 19:07   #2973
Zadie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 148
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Ca造 czas 郵edz w徠ek i szukam swojej mieszanki, jestem ju blisko)) Ostatnio farbowa豉m Igor, po po這wie 7,12 i 8,11 na wodzie 3%. Na pocz徠ku by這 zielono- siwo, ale po dw鏂h myciach suuper, nawet flesz nie wykrywa rudo軼i, no same oce鎍ie Chyba zostan przy tej mieszance, by w這chy jeszcze si nasyci造 popielem.
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg igora.jpg (68,9 KB, 154 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg igora1.jpg (74,9 KB, 103 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg igora2.jpg (67,1 KB, 135 za豉dowa)

Edytowane przez Zadie
Czas edycji: 2013-03-20 o 19:15
Zadie jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-20, 21:21   #2974
Koralyn
Raczkowanie
 
Avatar Koralyn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 299
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez caate Poka wiadomo嗆
przynajmniej maja tam popyt



tylko, ze jak mialam robiona koloryzacje Wella, to pamietam, ze fryzjerka kladla mi maske, wlasnie aby wlos nie puszczal koloru, splukiwala i druga odzywke dawala... tez zawsze splukuje letnia woda, albo nawet mieszam wode z octem, ale jednak mysle, czy ta maska to nie jest dobry pomysl przypadkiem
No sorrki, mozliwe ze jest. Pisz jak efekty
ja to juz nawiedzona jestem i ile tylko moge nie daje sie kosmetykom (pomijajc farby do wlosow oczywiscie).
Obecnie jestem na tropie wlasnorecznie sporzadzanej mikstury do mycia wlosow, bez chemii...ehh

---------- Dopisano o 22:21 ---------- Poprzedni post napisano o 22:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Zadie Poka wiadomo嗆
Ca造 czas 郵edz w徠ek i szukam swojej mieszanki, jestem ju blisko)) Ostatnio farbowa豉m Igor, po po這wie 7,12 i 8,11 na wodzie 3%. Na pocz徠ku by這 zielono- siwo, ale po dw鏂h myciach suuper, nawet flesz nie wykrywa rudo軼i, no same oce鎍ie Chyba zostan przy tej mieszance, by w這chy jeszcze si nasyci造 popielem.
Super. Wydaje mi sie podobny efekt do mojego majirel 7.11 + 1/3 tubki 7.22 i 3%. Ale twoj efekt lepszy. Moze dlatego, ze wiecej fioletu? Moze u Ciebie tez trzeba troche wiecej dodac .22 i byloby jeszcze lepiej....? Bo ja dawalam tylko 1/3 tubki i bylo bardziej zielonkawo na zdjeciach.
__________________
74 kg...72 kg...70 kg...66 kg... 63 kg....59... ---> 55 kg (3 kg do schudni璚ia)

BEZGLUTENOWO:
http://bez-glutenowo.blogspot.com

Edytowane przez Koralyn
Czas edycji: 2013-03-20 o 21:18
Koralyn jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-20, 22:40   #2975
$FoXXy$
Raczkowanie
 
Avatar $FoXXy$
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomo軼i: 47
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez zyta82 Poka wiadomo嗆
Ta33/0 to seria deep/pog喚biona natura, prawdopodobnie wspomaga farbowanie siwych. Oczywi軼ie, 瞠 mo瞠sz sobie pomiesza poziom 3 瞠by przyciemni, ale radze stopniowo dozowa ten poziom 3 tzn. nie od razu 1:1, a mo瞠 1/3 cz. 33.0 i 2/3 cz. 4.77. Jaki u篡wasz oxy? bo mo瞠 6% Ci po prostu rozja郾ia odrost o 1 poziom...spr鏏uj jeszcze zrobi "star" mieszanke na 3% oxy..bo na 3% si przyciemnia.

Dzieki wielkie za rady Robie na 6% bo niestety mam duzo siwych. Stara mieszanka zawsze wychodzila dobrze na tej wodzie, niestety po ostatniej wizycie u fryzjera juz nie pasuje mimo, ze prosilam o 4.77, widze, ze zrobil ciemniejsze. Zrobie miksa 1:2 tak jak piszesz, dzieki.
$FoXXy$ jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-20, 23:51   #2976
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomo軼i: 2 340
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Zadie Poka wiadomo嗆
Ca造 czas 郵edz w徠ek i szukam swojej mieszanki, jestem ju blisko)) Ostatnio farbowa豉m Igor, po po這wie 7,12 i 8,11 na wodzie 3%. Na pocz徠ku by這 zielono- siwo, ale po dw鏂h myciach suuper, nawet flesz nie wykrywa rudo軼i, no same oce鎍ie Chyba zostan przy tej mieszance, by w這chy jeszcze si nasyci造 popielem.
kolor 鈍ietny

ja dzi po farbowaniu Alfaparfem, ale by這 ju ciemno i dopiero jutro za dnia opisz odczucia, jedno jest pewne, a zarazem dziwne - wysz這 ja郾iej ni ostatnio (miesza豉m ponownie poziom 6 i 5, popielaty ciemny blond i metaliczny jasny br您)
__________________


endorfina123 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-21, 21:07   #2977
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez $FoXXy$ Poka wiadomo嗆
Dzieki wielkie za rady Robie na 6% bo niestety mam duzo siwych. Stara mieszanka zawsze wychodzila dobrze na tej wodzie, niestety po ostatniej wizycie u fryzjera juz nie pasuje mimo, ze prosilam o 4.77, widze, ze zrobil ciemniejsze. Zrobie miksa 1:2 tak jak piszesz, dzieki.
Mo瞠 na堯 na odrost 4/77 zmieszan z tym 33/0 a na d逝go嗆 tylko samo 4/77 (瞠by Ci czarne nie wysz造). Metoda pr鏏(nawet na pasemku pod spodem) i b喚d闚 dojdziesz do tego w豉軼iwego, nan nadziej
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-22, 10:47   #2978
flowerboom
Raczkowanie
 
Avatar flowerboom
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 140
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

hej
mam do Was dziewczyny wielka pro軸. Nie znam sie kompletnie na farbach fryzjerskich a chcia豉bym zacz望 z nimi przygod . M鎩 obecny kolor w這s闚 mnie nie satysfakcjonuje a w farbach drogeryjnych nei moge znale潭 wymarzonego koloru. Ponizej wrzuci豉m zdjecie swoich w這s闚, kolor jest nijaki ale w s這鎍u wpada w rudo嗆, czego nieznosze, bo mi to nie pasuje do karnacji. Wrzuci豉m te zdj璚ia z w這sami o kolorze jaki bym chcia豉 uzyskac, taki popielato-z這ty 鈔edni br您(naturalny sredni br您?). Chce ciemniejsze troche w這sy niz obecne, mam juz troche siwych, kt鏎e jak na z這嗆 szybciej rosn niz pozosta貫 , wiec musze farbe kt鏎a je przykryje. Prosze pole熯ie mi jak farb powinnam kupi, jakie numerki i kt鏎ej firmy najlepiej . Jak sie da to zeby za duzo ze sob nie miesza, bo nie chce czego sknoci na poczatek
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (23,2 KB, 56 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg w這sy copy.jpg (66,2 KB, 36 za豉dowa)
__________________
TF 20/20
flowerboom jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-22, 22:39   #2979
Koralyn
Raczkowanie
 
Avatar Koralyn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 299
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

a ja siedze sobie wlasnie z farba na glowie. tym razem majirel:
7.22 + pol tubki 8.1
Ale juz widze ta czerwien mimo ze wczesnie byly po prostu 鄴速e. To sprawka .22, ktrego dalam wiecej niz polowe. Rzeczywiscie, tego .22 powinno byc niewiele inaczej czerwien murowana jutro fotki...


Edit:
Dzis w dzien wyglada lepiej niz sie spodziewalam. Jest czerwonawo, ale nie jest to burgund, ktorego sie obawialam. Ogolnie nie podoba mi sie wogole, ale katastrofy nie ma.
Myslicie, ze jak na to poloze teraz 8.1 bo zostalo mi pol tubki to bedzie lepiej troche?

Czas dokonczyc te tubki z farbami i biore sie za tonery Welli
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 2013-03-23-607.jpg (7,9 KB, 71 za豉dowa)
__________________
74 kg...72 kg...70 kg...66 kg... 63 kg....59... ---> 55 kg (3 kg do schudni璚ia)

BEZGLUTENOWO:
http://bez-glutenowo.blogspot.com

Edytowane przez Koralyn
Czas edycji: 2013-03-23 o 09:21
Koralyn jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-24, 13:50   #2980
Koralyn
Raczkowanie
 
Avatar Koralyn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 299
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

no ok. Polozylam to 8.1 jako ze mi sie ostal, na t moja czerwonosc z poprzedniego posta i jestem juz zadwolona z efektu. Pewnie gdyby bylo wiecej tego .1 byloby jeszcze lepiej. Czyli wszystko zalezy od proporcji miedzy .2 a .1... wyglada dosc naturalnie i w miare ok
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 2013-03-23-636.jpg (12,1 KB, 95 za豉dowa)
__________________
74 kg...72 kg...70 kg...66 kg... 63 kg....59... ---> 55 kg (3 kg do schudni璚ia)

BEZGLUTENOWO:
http://bez-glutenowo.blogspot.com

Edytowane przez Koralyn
Czas edycji: 2013-03-24 o 13:55
Koralyn jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-24, 18:14   #2981
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Koralyn Poka wiadomo嗆
no ok. Polozylam to 8.1 jako ze mi sie ostal, na t moja czerwonosc z poprzedniego posta i jestem juz zadwolona z efektu. Pewnie gdyby bylo wiecej tego .1 byloby jeszcze lepiej. Czyli wszystko zalezy od proporcji miedzy .2 a .1... wyglada dosc naturalnie i w miare ok
Ale super nauralny kolrek, co prawda poziom 6, ale wygl康a niesamowicie....ale nakombinowa豉, nakombinowa豉 i si uda這 , gratuluj!!!
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-24, 20:50   #2982
Koralyn
Raczkowanie
 
Avatar Koralyn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 299
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

dziekuje. No wlasnie dziwne ze z 7 i 8 wyszedl poziom 6 dodam ze uzylam oksy 6.
jest ok ale to marze o jeszcze bardziej popielatych.. Z moich dosw.wynika,ze trzeba mieszac .2 i .1 tylko kwestia odpowienich proporcj. Inaczej:
- za duzo .2 wyjdzie czerwony
- za duzo .1 wyjdzie zielony.
Zadnym z powyzszych nie da sie uzyskac popielu bez mieszania go z tym drugim,inaczej:
- po .1 mamy zolty lub zielony
- po .2 mamy czerwony..
Niech ktos odgadnie te prawidlowa proporcje. Ja wiem tylko tyle,ze .2 nie moze byc wiecej ni .1
__________________
74 kg...72 kg...70 kg...66 kg... 63 kg....59... ---> 55 kg (3 kg do schudni璚ia)

BEZGLUTENOWO:
http://bez-glutenowo.blogspot.com
Koralyn jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-25, 07:01   #2983
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Koralyn Poka wiadomo嗆
dziekuje. No wlasnie dziwne ze z 7 i 8 wyszedl poziom 6 dodam ze uzylam oksy 6.
jest ok ale to marze o jeszcze bardziej popielatych.. Z moich dosw.wynika,ze trzeba mieszac .2 i .1 tylko kwestia odpowienich proporcj. Inaczej:
- za duzo .2 wyjdzie czerwony
- za duzo .1 wyjdzie zielony.
Zadnym z powyzszych nie da sie uzyskac popielu bez mieszania go z tym drugim,inaczej:
- po .1 mamy zolty lub zielony
- po .2 mamy czerwony..
Niech ktos odgadnie te prawidlowa proporcje. Ja wiem tylko tyle,ze .2 nie moze byc wiecej ni .1
Pami皻am, 瞠 kt鏎ej z dziewczyn fachowy kolorysta m闚i w豉郾ie, 瞠 2 kolory zimne trzeba miesza do uzyskania popielu i by tam na 100% zielony,ale same krzywi造鄉y si na sam my郵, a jednak to jest przepisem do sukcesu.
Dob鏎 proporcji .1 i .2 jest na pewno zale積y od wyj軼iowego koloru, bo mieszanka kt鏎a wychodzi na z這tych niekoniecznie wyjdzie na rudych..ale 鈍iate趾o w tunelu gdzie tam si pali, ale d逝gi ten tunel
Ale i tak efekt warty "Oscara"

Edytowane przez zyta82
Czas edycji: 2013-03-25 o 09:27
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-25, 21:03   #2984
Koralyn
Raczkowanie
 
Avatar Koralyn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomo軼i: 299
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Dzi瘯uj!
__________________
74 kg...72 kg...70 kg...66 kg... 63 kg....59... ---> 55 kg (3 kg do schudni璚ia)

BEZGLUTENOWO:
http://bez-glutenowo.blogspot.com
Koralyn jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-26, 14:42   #2985
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Ale tutaj od paru dni cisza??? Pewnie na weekend co ruszy, w sumie nie bo 安ieta id, abo si wszystkie pofarbowa造 i teraz czeka pozostaje ponad miesi帷
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-26, 18:00   #2986
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 947
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

No ja czekam w豉郾ie

Plan mam taki, 瞠 dokupi ten zielony mixton (chyba, 瞠 wcze郾iej kt鏎a go przetestuje i oka瞠 si pora磬, jak ten niebieski) i pewnie 8.11. Z takim zestawem musi si uda (tylko ciekawe, ile jeszcze pr鏏 mi potrzeba ).
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-26, 20:37   #2987
chicoore
Raczkowanie
 
Avatar chicoore
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomo軼i: 92
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Witam czy farb ALLWAVES mo積a miesza z utleniaczem 3%? Czy powinno farbowa si na 6%, poniewa tak pisze na stronach ale nie orientuj si jak jest w praktyce. Chcia豉bym jak najszybciej zam闚i ale nie wiem kt鏎y.

Edytowane przez chicoore
Czas edycji: 2013-03-26 o 20:40
chicoore jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-26, 22:08   #2988
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wroc豉w ;)
Wiadomo軼i: 6 993
GG do caate
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez chicoore Poka wiadomo嗆
Witam czy farb ALLWAVES mo積a miesza z utleniaczem 3%? Czy powinno farbowa si na 6%, poniewa tak pisze na stronach ale nie orientuj si jak jest w praktyce. Chcia豉bym jak najszybciej zam闚i ale nie wiem kt鏎y.
mozna.


nie odzywam sie, bo do mnie jeszcze nie dotarl mix, mimo ze tydzien temu zamawialam
__________________
blog
GoCranberry, peeling do cia豉 z mas貫m Shea i sol z Bochni
Makija穎we TORTury!
Perfekcyjny demakija, ekstremalna 豉godno嗆 dla oczu z p造nem L'Oreal
caate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 06:26   #2989
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez caate Poka wiadomo嗆
nie odzywam sie, bo do mnie jeszcze nie dotarl mix, mimo ze tydzien temu zamawialam
To ciule baniate
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 11:43   #2990
Shade_23
Zadomowienie
 
Avatar Shade_23
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Tu i Tam :-)
Wiadomo軼i: 1 465
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez zyta82 Poka wiadomo嗆
To ciule baniate
Hahaha!! Dzi瘯i!! Oplu豉m si kaw...
Shade_23 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 12:19   #2991
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wroc豉w ;)
Wiadomo軼i: 6 993
GG do caate
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Shade_23 Poka wiadomo嗆
Hahaha!! Dzi瘯i!! Oplu豉m si kaw...
No udal jej sie zart mix i oxy juz u mnie.
__________________
blog
GoCranberry, peeling do cia豉 z mas貫m Shea i sol z Bochni
Makija穎we TORTury!
Perfekcyjny demakija, ekstremalna 豉godno嗆 dla oczu z p造nem L'Oreal
caate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 14:38   #2992
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez caate Poka wiadomo嗆
No udal jej sie zart mix i oxy juz u mnie.
Z g鏎y sorki za offtpika. Hehe, no to magiczne s這wo po prostu trzeba by這 powiedzie
Shadu - wybacz, reklamacji nie przyjmuj , uczestniczysz w forum na w豉sne 篡czenie...a tak na powa積ie sama si 鄉ia豉m jak 造sy do sera jak kole瘸nka mi tak napisa豉...jej ca豉 rozmowa w takim "stylu", m鎩 si dziwi, 瞠 si do kompa 鄉iej i czy po kaftan ju dzwoni
Dobra, dobra, szast prast i do roboty dziewczynki.

A Caate Ty przed 鈍i皻ami masz plana farbowa?
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 18:08   #2993
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wroc豉w ;)
Wiadomo軼i: 6 993
GG do caate
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez zyta82 Poka wiadomo嗆
Z g鏎y sorki za offtpika. Hehe, no to magiczne s這wo po prostu trzeba by這 powiedzie
Shadu - wybacz, reklamacji nie przyjmuj , uczestniczysz w forum na w豉sne 篡czenie...a tak na powa積ie sama si 鄉ia豉m jak 造sy do sera jak kole瘸nka mi tak napisa豉...jej ca豉 rozmowa w takim "stylu", m鎩 si dziwi, 瞠 si do kompa 鄉iej i czy po kaftan ju dzwoni
Dobra, dobra, szast prast i do roboty dziewczynki.

A Caate Ty przed 鈍i皻ami masz plana farbowa?
Hehehe ;D
Chcialabym ale sie boje co mi teraz wyjdzie. Jak ktos mi poda proporcje, to bede testerka
__________________
blog
GoCranberry, peeling do cia豉 z mas貫m Shea i sol z Bochni
Makija穎we TORTury!
Perfekcyjny demakija, ekstremalna 豉godno嗆 dla oczu z p造nem L'Oreal
caate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 19:02   #2994
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 947
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

To se zr鏏 pr鏏k na kosmyku
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-27, 21:59   #2995
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wroc豉w ;)
Wiadomo軼i: 6 993
GG do caate
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Poka wiadomo嗆
To se zr鏏 pr鏏k na kosmyku
I tutaj ujawnia sie moje lenistwo
__________________
blog
GoCranberry, peeling do cia豉 z mas貫m Shea i sol z Bochni
Makija穎we TORTury!
Perfekcyjny demakija, ekstremalna 豉godno嗆 dla oczu z p造nem L'Oreal
caate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-28, 05:42   #2996
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 947
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

A ty jaki mix wzi窸a? Zielony? Je郵i tak, to si zlituj i zr鏏 pr鏏k wacikow, no i oczywi軼ie zamelduj jaki to kolorek wychodzi (my郵, patrz帷 na palet), 瞠 ta ziele jest bardzo intensywna, tak jak niebieski), wi璚 powinno si da go tylko troch. Ash natomiast wcale ciemny nie jest.
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-28, 07:54   #2997
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wroc豉w ;)
Wiadomo軼i: 6 993
GG do caate
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Poka wiadomo嗆
A ty jaki mix wzi窸a? Zielony? Je郵i tak, to si zlituj i zr鏏 pr鏏k wacikow, no i oczywi軼ie zamelduj jaki to kolorek wychodzi (my郵, patrz帷 na palet), 瞠 ta ziele jest bardzo intensywna, tak jak niebieski), wi璚 powinno si da go tylko troch. Ash natomiast wcale ciemny nie jest.
Tak zielony. Wieczorem/jutro rano napisze co mi wyszlo
__________________
blog
GoCranberry, peeling do cia豉 z mas貫m Shea i sol z Bochni
Makija穎we TORTury!
Perfekcyjny demakija, ekstremalna 豉godno嗆 dla oczu z p造nem L'Oreal
caate jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-28, 08:06   #2998
zyta82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 755
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Poka wiadomo嗆
Ash natomiast wcale ciemny nie jest.
Ale ten ash chyba jaki niewydarzony..tzn chyba Wam w r騜 ucieka...Caate masz to pewnie na uwadze? Ale ziele powinna temu zaradzi, i tak po cichutku trzymam kciukasy po raz kolejny za pi瘯n natur na Twoich w這sach
zyta82 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-28, 09:54   #2999
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 947
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

A ja, dziewczyny, korzystaj帷 z dnia wolnego, zrobi豉m pr鏏ki na ko速unikach Piewsza na mixie 9.11 z ashem (1:1) plus troszk niebieskiego - wyszed zimny kolor, ciemny, z wyra幡ym odcieniem fioletowym i burgundem w tle, tak jak u Caate. Moim c鏎kom bardzo si podoba, ale dla mnie jest za fioletowy, cho faktycznie 豉dny.

Drugi ko速unik (niestety znacznie mniejszy) zafarbowa豉m tak sam mieszank, ale bez niebieskiego. Kolor mi si podoba!!! Co prawda te jest ciemny, wydaje mi si, 瞠 to poziom 6, ale jest ch這dny i niewiele si r騜ni od koloru mojej c鏎ki (przy sk鏎ze g這wy, bo na dole to wiadomo, w這sy ja郾iejsze - ma d逝gie w這sy). Dzi farbuj

Aha - robi陰m na wodzie 2,8%
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-28, 15:50   #3000
Shade_23
Zadomowienie
 
Avatar Shade_23
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Tu i Tam :-)
Wiadomo軼i: 1 465
Dot.: Br您 ZIMNY czy POPIELATY....czescII -w徠ek zbiorczy.

Ja dzi te mam w planach po這篡 co na w這sy... tylko nie wiem dok豉dnie co Chyba sam 7/0 + ash... Niebieski sobie mo瞠 odpuszcz

Jestem ciekawa tych waszych eksperyment闚 z zielonym mixem!
Shade_23 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
ch這dny br您, ciemny br您, czarna farba, joanna multi soft color, pi瘯ny br您

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-03-21 11:32:43


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:14.