`Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010 - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-01-01, 20:05   #31
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez Jesse Pokaż wiadomość
Przepięknie wyglądasz skarbie. Wszystko dopasowane kolorystycznie, zimna tonacja makijażu z odcieniem włosów i zimnym srebrem kiecki. Mam ogromną prośbę - mogłabyś pokazać tą kreację? Byłabym wdzięczna, gdyż coś takiego chę sobie uszyć, tyle tylko, że w złocie. Bom ciepła pora roku
Jesse dziekuje pieknie ,ciesze sie,ze tak sie podoba,akurat to nie jest sukienka a bolerko same

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
ja juz pisalam na FB aleee kochana..polecialas z koksem...jest mega rewelacyjny i chyle czolaa patrzac na to Twoje cudo nabieram ochoty na makijaze ale kurcze niestety chyba z takimi szalenstwami bede musiala zaczekac bo wychodzac na dwor w jakim kolwiek makijazu za chwile mam polowe na twarzy bo mi oczy lzawia :P
Cukierasie maluj,maluj,bo robisz to świetnie i daj nacieszyć oko nie tylko swietnym makijazem,ale i fryckiem , na mroz masz taka reakcje??tzn oczka?

Cytat:
Napisane przez Renatka_2108 Pokaż wiadomość
Jaaaasna cholerka! Zbieram szczeke z ziemi! Te oczy i rzęsy... Brak słów!
Renatko dziekuje

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Mnie się bardzo podoba Superowe te rzęsy


Cytat:
Napisane przez ssylvkaa Pokaż wiadomość
Zaczepisty! te rzęsy ..dobrze ze je wyjelas z szuflady i odkurzylas! czarująco sylwestrowoo Najlepszego Emi
dziekuje,no i witaj w Nowym Roczku

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
jak Ty możesz jeszcze na cokolwiek narzekać, nie zauwazyłam nic z tego, co powiedziałaś!!! a zdjęcia uważam za wyjątkowo udane, wyszłas pięknie
te rzęsy są bardzo odważne, ale wspaniale Ci pasują

zachwycasz Emi, nie pierwszy już raz
ojej wczoraj wyjatkowo zdjecia wyszly tak ,serio ladnie i w gole,ale juz na imprezie cala sie swiecilam,jakos tak pieknie nie wygladalam,cere mam sucha,pory szerokie takie,widac to na zblizeniach oczek jak wstawiam makijaze ,dziekuje Malinko

Cytat:
Napisane przez magda120792 Pokaż wiadomość
Ale pięknie wyglądasz
Na pewno byłaś królową imprezy !
nie czulam sie jak krolowa,w sumie kazdy tylko rzesy zauwazyl hehe nie trudno bylo je ominac ,dziekuje Magdo

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
zapomniałam...słodziutka biżu
hehe dzieki,kupilam dla siostry a wczoraj brakowalo mi czegos i pozyczylam sobie hehe

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Nooo z koksem pojechalas!!!! Ja pierdziele!!! Nie wiem co napisac, bo jestem w szoku! Makijaz, wlosy-cala TY piekna, zmyslowa i pociagajaca!!!To sie nazywa ARCYDZIELO
Ewus dziekuje ,jak sie bawilas?
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 20:10   #32
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez ch0colate Pokaż wiadomość
Uwielbiam ten makijaż ! Te rzęsy,całą Ciebie


Cytat:
Napisane przez Monikonsa89 Pokaż wiadomość
Emi najlepsza z Twoich propozycji!! Wyglądasz pięknie, a te rzęski są świetne, też się zastanawiałam czy ich nie użyć Policzunie genialne jak zawsze


Cytat:
Napisane przez Kluska20 Pokaż wiadomość
Wyglądasz REWELACYJNIE: eeek::slina : Aż brak mi słów....Ta cera,rzęsy,kolorki...CUDO
bardzo dziekuje
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 21:03   #33
izuu
Wtajemniczenie
 
Avatar izuu
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 176
GG do izuu
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

te rzesy sa zabojcze wygladasz cudownie
izuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 21:21   #34
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez izuu Pokaż wiadomość
te rzesy sa zabojcze wygladasz cudownie
dziekuje
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 21:55   #35
m.a.r.t.a
Zakorzenienie
 
Avatar m.a.r.t.a
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 13 894
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Makijaż ujmujący, efekt rewelacyjny
__________________
Amelia i Adaś
m.a.r.t.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 22:15   #36
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez m.a.r.t.a Pokaż wiadomość
Makijaż ujmujący, efekt rewelacyjny
Marto bardzo dziekuje za miły komentarz i ciesze sie,ze sie spodobal moj makijaz ,pozdrawiam
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 22:18   #37
roxana222
Zakorzenienie
 
Avatar roxana222
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 599
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Zjawiskowy makijaż Rzęsy wyglądają nieziemsko
roxana222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-01, 23:15   #38
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez roxana222 Pokaż wiadomość
Zjawiskowy makijaż Rzęsy wyglądają nieziemsko
bardzo sie ciesze ,ze tak sie spodobal dziekuje
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 07:17   #39
Limonka1987
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka1987
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Nie wierzę... Nie wierzę po prostu...
Emilko, przebajecznie, przepięknie, przecudownie!!!!!!!!!
__________________
Jestem bezbronna tylko wtedy, gdy schnie mi lakier na paznokciach...
Limonka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 11:03   #40
gosada79
Wtajemniczenie
 
Avatar gosada79
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 2 530
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Emi juz Ci to pisalam...piekny makijaz, rzesy bajeczne i wszystko do siebe niesamowicie pasuje...BRAWO Kochana
gosada79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 12:00   #41
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Jestem pod wrażeniem... Te rzęsy są nieziemskie... Wyglądałaś przepięknie.
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 16:22   #42
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 555
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
ciesze sie ,w sumie do konca nie wiedzialam co zmalowac tego dnia i przypomnialy mi sie rzeski,ktorych nie mialam okazji nigdy uzyc ,reszta tez sama przyszla
pomadka pozniej poszukem i podam ok ?? juz mnie maz do wyjscia pospiesza [COLOR="Silver"]
OK, nie ma sprawy to czekam
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 16:25   #43
Midnight_
Raczkowanie
 
Avatar Midnight_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 103
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Jejku, te rzęsy są wręcz przerażające

Swietne kolory, idealnie komponują się z opalizującymi cekinami
Midnight_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 17:04   #44
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Już pisałam na FB, ale i tutaj napiszę,Cudo poprostu!!!
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 17:47   #45
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cóż Emi można napisać, świetny makijaż, widziałam też że super się bawiliście, wyglądałaś uroczo
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 19:11   #46
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

wspaniały uwodzicielski makijaza ciebie uwielbiam w takich koloroach, niezwykle podkreslaja twoja urode..
ps.jak ty robisz fotki ze tak pieknie wychodza?zdradzisz sekret bo mnie nigdy nie wychodza...mam lustrzanke nikon d5000 od niedawna i nie wiem jak zrobic nia fajne fotki...
__________________
Aga bloguje www.agnesss25.blogspot.co m

blog o tematyce makijazowej, pazurkowej , kosmetykowej...itp.Zapras zam!!!
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 21:32   #47
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

! Jak zobaczylam miniatury, to mi sie k.. na usta cisnelo, jak otworzylam to powiedzialam jeszcze gorzej Jestes tak atrakcyjna ze normalnie ja sie w lustro wiecej nie spojrze, makijaz, rzesy , woow !
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-02, 23:47   #48
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Ja bawilam sie swietnie...z ledwoscia wdrapalam sie na "pietrowe"lozko pozniej ale bylo wystrzalowoA po Twoich zdjeciach na fb wnioskuje,ze tez daliscie czadu
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-03, 12:47   #49
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

obłędny makijaż i genialne rzęsiska
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-03, 19:48   #50
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez gosada79 Pokaż wiadomość
Emi juz Ci to pisalam...piekny makijaz, rzesy bajeczne i wszystko do siebe niesamowicie pasuje...BRAWO Kochana
dziekuje Gosienko

Cytat:
Napisane przez zafascynowana1 Pokaż wiadomość
Jestem pod wrażeniem... Te rzęsy są nieziemskie... Wyglądałaś przepięknie.
dzieki Aniołku

Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
OK, nie ma sprawy to czekam
to jest Loreal 240 DUNE

Cytat:
Napisane przez Midnight_ Pokaż wiadomość
Jejku, te rzęsy są wręcz przerażające

Swietne kolory, idealnie komponują się z opalizującymi cekinami
dziekuje

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Już pisałam na FB, ale i tutaj napiszę,Cudo poprostu!!!
dzieki Basienko

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Cóż Emi można napisać, świetny makijaż, widziałam też że super się bawiliście, wyglądałaś uroczo
Ewesko dziekuje,jak sie czujesz ?jak minal Sylwek??

Cytat:
Napisane przez agnesss25 Pokaż wiadomość
wspaniały uwodzicielski makijaza ciebie uwielbiam w takich koloroach, niezwykle podkreslaja twoja urode..
ps.jak ty robisz fotki ze tak pieknie wychodza?zdradzisz sekret bo mnie nigdy nie wychodza...mam lustrzanke nikon d5000 od niedawna i nie wiem jak zrobic nia fajne fotki...
Aga wiesz co,zawsze lepiej mi wychodzi jedna strona,nawet jak oczko samo robie,ja mam nikona 500D i metoda prob i bledow,czesto zrobie ponad 100 zdjec a tylko pare jest ok i wlasnie je dodaje

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
! Jak zobaczylam miniatury, to mi sie k.. na usta cisnelo, jak otworzylam to powiedzialam jeszcze gorzej Jestes tak atrakcyjna ze normalnie ja sie w lustro wiecej nie spojrze, makijaz, rzesy , woow !
hehe Pilaresku nie przesadzaj,wejdz na fb i zobacz,ze gwiazda ze mnie zadna ,na Sylwestrowe fotki

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Ja bawilam sie swietnie...z ledwoscia wdrapalam sie na "pietrowe"lozko pozniej ale bylo wystrzalowoA po Twoich zdjeciach na fb wnioskuje,ze tez daliscie czadu
ciesze sie,ze zabawa sie udala,nam tez mimo dzieci,chodz od 2 dni umieramy,jakies paskudztwo,temp,kaszel taki,ze az krew czuje

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
obłędny makijaż i genialne rzęsiska
Aguś dzieki,ciesze sie bardzo jesli jakis z moich makijazy CI sie spodoba i zechcesz sie wypowiedziec ,Twoje slowa sa dla mnie cenne

---------- Dopisano o 20:48 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------

Cytat:
Napisane przez Limonka1987 Pokaż wiadomość
Nie wierzę... Nie wierzę po prostu...
Emilko, przebajecznie, przepięknie, przecudownie!!!!!!!!!
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-03, 22:21   #51
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

no tak , ale o swiatło mi ogolnie chodzi, to przy dziennym robisz czy przy sztucznym?no i jakiej fuknkcji uzywasz w aparacie, w sumie ja mam tez nikona tyle ze d5000 wiec chyba sa podobne
__________________
Aga bloguje www.agnesss25.blogspot.co m

blog o tematyce makijazowej, pazurkowej , kosmetykowej...itp.Zapras zam!!!
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-04, 13:58   #52
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez agnesss25 Pokaż wiadomość
no tak , ale o swiatło mi ogolnie chodzi, to przy dziennym robisz czy przy sztucznym?no i jakiej fuknkcji uzywasz w aparacie, w sumie ja mam tez nikona tyle ze d5000 wiec chyba sa podobne
rozne,w swietle staram sie dziennym,ale nie zawsze wychodzi,ten sylwestrowy moj ostatni robilam,jak juz ciemno bylo,w makro,w portretach,wiesz ja sie nie znam na fotografii nic a nic,robie ,patrze poprawiam cos w ustawieniach az do skutku
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-04, 18:27   #53
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
rozne,w swietle staram sie dziennym,ale nie zawsze wychodzi,ten sylwestrowy moj ostatni robilam,jak juz ciemno bylo,w makro,w portretach,wiesz ja sie nie znam na fotografii nic a nic,robie ,patrze poprawiam cos w ustawieniach az do skutku

aha...a wyszły swietnie te zdjecia, a wiadomo dobre zdjecie to podstawa.nic, bede kombinowac z tym moim aparatem, buziaki
__________________
Aga bloguje www.agnesss25.blogspot.co m

blog o tematyce makijazowej, pazurkowej , kosmetykowej...itp.Zapras zam!!!
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-04, 19:55   #54
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez agnesss25 Pokaż wiadomość
aha...a wyszły swietnie te zdjecia, a wiadomo dobre zdjecie to podstawa.nic, bede kombinowac z tym moim aparatem, buziaki
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-05, 12:55   #55
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 720
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Fantastyczny.... I kolorystyka i stylizacja (jak zawsze u Ciebie) doskonała. Rzęsy faktycznie niesamowite. Nie przeszkadzały?
Mój Sylwestrowy to nie byłby do pokazania -zabawa kostiumowa hehe.
Śniegowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-05, 13:26   #56
sandra3209
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 156
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

cos niesamowitego Emii!!!!! Ty jestes niesamowicie utalentowana , piękna,jej same ochy i achy -no po prostu mega odjzdowo!!!
sandra3209 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-05, 19:58   #57
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Fantastyczny.... I kolorystyka i stylizacja (jak zawsze u Ciebie) doskonała. Rzęsy faktycznie niesamowite. Nie przeszkadzały?
Mój Sylwestrowy to nie byłby do pokazania -zabawa kostiumowa hehe.
dzięki,dzięki Śniegowa ,zabawa kostiumowa??musiała być super,ciekawam zdjęć z niej a rzęsiorki na pozór tylko zdają się jakieś ciężkie,otóż miałam okazję przetestowac już nie jedne i tych w ogóle nie czułam,bo miały giętki ,wąski pasek u nasady a nie jak inne czasem taki gruby i oczy kg noszą

Cytat:
Napisane przez sandra3209 Pokaż wiadomość
cos niesamowitego Emii!!!!! Ty jestes niesamowicie utalentowana , piękna,jej same ochy i achy -no po prostu mega odjzdowo!!!
Sandro ojej,rumienie sie,dziekuje,bardzo sie ciesze,ze tak sie spodobal ten makijaz
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 08:53   #58
elwirka26
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 59
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

super.Jak Ty to robisz ,że te makijaże są po prostu stworzone dla Ciebie i podkreslaja Twoje atuty. Super!!!
elwirka26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-06, 17:57   #59
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez elwirka26 Pokaż wiadomość
super.Jak Ty to robisz ,że te makijaże są po prostu stworzone dla Ciebie i podkreslaja Twoje atuty. Super!!!
dziekuje przepieknie za takie przemiłe słowa ,jest mi niezmiernie miło
emalia30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-07, 09:30   #60
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 720
Dot.: `Mienią się barwy, Mienią się stroje` Sylwester 2010

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
dzięki,dzięki Śniegowa ,zabawa kostiumowa??musiała być super,ciekawam zdjęć z niej a rzęsiorki na pozór tylko zdają się jakieś ciężkie,otóż miałam okazję przetestowac już nie jedne i tych w ogóle nie czułam,bo miały giętki ,wąski pasek u nasady a nie jak inne czasem taki gruby i oczy kg noszą

Sandro ojej,rumienie sie,dziekuje,bardzo sie ciesze,ze tak sie spodobal ten makijaz
Hehe tym razem za Smerfetkę robiłam a mąż za Ważniaka. Niebieskie twarze
Śniegowa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:03.