czym rozjasnic wlosy na barkach? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-01-18, 16:30   #1
chaz00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 134

czym rozjasnic wlosy na barkach?


otoz jestem facetem i ostatnio coraz wiecej u mnie wlosow na barkach, na razie sa slabo widoczne i nie jest ich duzo, ale obawiam sie ze z czasem bedzie ich przybywac i beda ciemniejsze. z wiadomych przyczyn nie chcialbym ich golic czy depilowac na razie. pomyslalem o rozjasnieniu tak zeby nie bylo ich widac. mam jasna karnacje wiec tym bardziej rpzydaloby sie je rozjasnic.

mozna toz robic jakim srodkiem? jesli tak to co polecacie? nie chce zeby mi tez skore rozjasnilo przy okazji dzieki z gory za pomoc
chaz00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 17:19   #2
estra
Rozeznanie
 
Avatar estra
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 751
Dot.: czym rozjasnic wlosy na barkach?

Aż tak bardzo Ci te włosy przeszkadzają?
Masz kilka możliwości:
1) Plastry z woskiem lub wosk. Bardzo bolesne, jednak będziesz miał spokój na dłuższy czas i włoski będą odrastać coraz słabsze. Możesz też wybrac się do kosmetyczki, ona fachowo rozprawi się z tymi włoskami.
2)Pasta cukrowa. Można samego zrobić, można gotową pastę kupić. Na wizażu jest dużo informacji na ten temat
3)Rozjaśnianie. Kupujesz specjalny rozjaśniacz do włosków na cielehttp://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=6566 lub http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produk...kt=6567&next=1 i voila!
__________________
Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta.

natura!

Edytowane przez estra
Czas edycji: 2011-01-18 o 17:21
estra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 17:07   #3
chaz00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 134
Dot.: czym rozjasnic wlosy na barkach?

tzn. to sa cieniutkie wloski jak na razie, ale dosc dlugie. widac je z bliska tylko. ale obawiam sie ze z czasem moga sie zrobic ciemniejsze.;/ moze na razie nie bede ich usuwal, a juz na pewno nie golil.
chaz00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 18:46   #4
estra
Rozeznanie
 
Avatar estra
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 751
Dot.: czym rozjasnic wlosy na barkach?

Jak są cieniutkie i niewidoczne to się nie przejmuj Niektórzy mają takie delikatne, widoczne tylko z bliska włoski na całym ciele. A jeżeli masz ciemną karnację to mocno rozjaśnione włoski będą jeszcze bardziej widoczne. Mocne rozjaśnienie wygląda tylko dobrze przy bladej cerze.
__________________
Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta.

natura!
estra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 20:56   #5
chaz00
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 134
Dot.: czym rozjasnic wlosy na barkach?

mam wlasnie bardzo jasna karnacje. mam nadzieje ze te wloski jakos sie nie rozrosna na plecy ;/
chaz00 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:41.