Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII - Strona 138 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-04-29, 21:24   #4111
peonies
Zakorzenienie
 
Avatar peonies
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: NoweTristram
Wiadomości: 6 086
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
powaga!? co Wy macie za układy z zenkiem!? ja też chcę!
Powaga
miałam jeszcze taki przypadek, że zrobiłam zamowienie, zapłacilam przez paypal, dostalam wiadomość, ze itemsów już nie ma i zwrocili mi kasę a 3 tyg. później paczka byla w domu dokładnie z tym co zamawiałam . myślę, że w tym czasie mieli tam niezły bajzel - wszystko dzialo się jeszcze przed podwyżkami na tru.
peonies jest offline  
Stary 2011-04-29, 21:25   #4112
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

no jak widac bajzel nadal trwa
ilios jest offline  
Stary 2011-04-29, 23:03   #4113
irsin
Zakorzenienie
 
Avatar irsin
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 7 119
GG do irsin
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez peonies Pokaż wiadomość
Powaga
miałam jeszcze taki przypadek, że zrobiłam zamowienie, zapłacilam przez paypal, dostalam wiadomość, ze itemsów już nie ma i zwrocili mi kasę a 3 tyg. później paczka byla w domu dokładnie z tym co zamawiałam . myślę, że w tym czasie mieli tam niezły bajzel - wszystko dzialo się jeszcze przed podwyżkami na tru.
moze jestem jakas dziwna, ale wydaje mi sie to troche nieuczciwe?
w sensie - nie ma czym sie chwalic, dla mnie to zwykla kradziez.
irsin jest offline  
Stary 2011-04-30, 00:34   #4114
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Bielsze W sensie bardziej monochromatyczne. Jak nie jesteś skrajnie blada, to Cię pobielą. Ale piękne są, trzeba im przyznać Solidne, metalowe pudełko dodaje im splendoru.
W załączniku masz zdjęcie białasków z bliska - jak się dobrze przyjrzeć, to widać, że ta biel mieni się innymi kolorami - różem, błękitem...ale na twarzy ten efekt jest niezauważalny, niestety. Było o nich sporo na wątku o Guerlainie.
piękne, dla mnie się nie nadaja, ale i tak są śliczne

---------- Dopisano o 00:34 ---------- Poprzedni post napisano o 00:29 ----------

Cytat:
Napisane przez irsin Pokaż wiadomość
moze jestem jakas dziwna, ale wydaje mi sie to troche nieuczciwe?
w sensie - nie ma czym sie chwalic, dla mnie to zwykla kradziez.
Irsinku, mysle, ze gdyby z Zenkiem mozna sie bylo latwiej dogadac to w przypadku podwojnej wysylki dziewczyny zwrocilyby towar. Ale z Zenkiem normalnie dogadac sie nie da, on nie odpisuje na maile ze zrozumieniem + druga sprawa - wysylka do Hong Kongu jest droga - przy takim malo kontaktowym Zenku nikt dziewczynom kasy za wysylke z PL do HK nie zwroci
Przynajmniej ja tak to odbieram.
milka-pilka jest offline  
Stary 2011-04-30, 07:28   #4115
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
piękne, dla mnie się nie nadaja, ale i tak są śliczne

---------- Dopisano o 00:34 ---------- Poprzedni post napisano o 00:29 ----------


Irsinku, mysle, ze gdyby z Zenkiem mozna sie bylo latwiej dogadac to w przypadku podwojnej wysylki dziewczyny zwrocilyby towar. Ale z Zenkiem normalnie dogadac sie nie da, on nie odpisuje na maile ze zrozumieniem + druga sprawa - wysylka do Hong Kongu jest droga - przy takim malo kontaktowym Zenku nikt dziewczynom kasy za wysylke z PL do HK nie zwroci
Przynajmniej ja tak to odbieram.
Ja też miałam wysyłaną paczkę podwójnie, no ale to było wtedy jak któraś część transportu zaginęła, i opcja jest taka, że można ich po prostu nie odbierać z poczty , poza tym nie sądzę, żeby nie można było uzgodnić z Zenkiem, że on pokrywa koszty odesłania bo chyba bardziej mu się to opłaca, nie raz już takie deklaracje składali z tego co tu się czyta, zresztą myślę, że oni mimo tego bałaganu i tak wzorcowo traktują klienta, że wydaje mi się całkiem możliwe, że w przypadku zgłoszenia im takiej sytuacji sami nie kazali by odsyłać
Mi by było tak głupio tak ich wykorzystywać , poza tym a nuż by Zenek kiedyś sobie przypomniał i założył mi bana na zakupy

Poza tym nie spać


Zenek zmienił topy, nie wiem co brać
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2011-04-30, 08:08   #4116
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

dla mnie to tez troche jak oszustwo..

dziewczyny znacie moze kosmetyki pielegnacyjne Origins?
ranka jest offline  
Stary 2011-04-30, 08:29   #4117
peonies
Zakorzenienie
 
Avatar peonies
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: NoweTristram
Wiadomości: 6 086
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez irsin Pokaż wiadomość
moze jestem jakas dziwna, ale wydaje mi sie to troche nieuczciwe?
w sensie - nie ma czym sie chwalic, dla mnie to zwykla kradziez.

Irsin - ja się nie chwalę tylko opisuję jaki mają tam bałagan.
Chętnie zwróciłabym te rzeczy gdyby koszt przesyłki był na poziomie krajowego - na Azję zwyczajnie mnie nie stać. Zenek nie pokrywa kosztów przesyłki - wiem to gdy składałam reklamację musiałam wysłać paczkę i za to zapłacić. niemało.Poza tym ja niczego nie wyłudzilam ani nie ukradłam - przeczytaj dokladnie co piszę. Pieniądze za tę paczkę po otrzymaniu wysyłalam przez paypal a oni mi odesłali z powrotem twierdząc, że płatność jest nieuzasadniona. Nie jestem złodziejem ani oszustką - z takimi komentarzami radzę Ci się wstrzymać.

Edytowane przez peonies
Czas edycji: 2011-04-30 o 08:31
peonies jest offline  
Stary 2011-04-30, 08:48   #4118
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

no wlasnie przez ten balagan, sami sa sobie winni.

ja bym pewnie napisala ze mam dwie i tyle. a co oni z tym zrobia to ich sprawa.

o wlasnie i zrobilabym tak jak Peonies
ranka jest offline  
Stary 2011-04-30, 10:12   #4119
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość

Poza tym nie spać

Zenek zmienił topy, nie wiem co brać
oooo ale są tanie te wkłady biotherm, one są świetne, tylko ja już nie używam podkładów, ale to mi się podoba, co myślicie, staroć?
nobrit jest offline  
Stary 2011-04-30, 10:48   #4120
irsin
Zakorzenienie
 
Avatar irsin
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 7 119
GG do irsin
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Npisałam , ze to tylko moje zdanie - napisałaś, że parę razy Ci się to zdarzyło - nie wiem no, ja bym odesłała - zenon za zwrot oddałby kasę - mi zawsze piszę,że odda jak coś jest starego.
Nie obrażaj się, to tylko moje zdanie jest.
Każdy zrobiłby jak uważa .


Kliknęłam wczoraj podkład Diorskin, ciekawe czy będzie ok - Mariolu Ty tez kliknelas- jaki kolor?

Edytowane przez irsin
Czas edycji: 2011-04-30 o 10:52
irsin jest offline  
Stary 2011-04-30, 10:55   #4121
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez peonies Pokaż wiadomość
Chętnie zwróciłabym te rzeczy gdyby koszt przesyłki był na poziomie krajowego - na Azję zwyczajnie mnie nie stać. Zenek nie pokrywa kosztów przesyłki - wiem to gdy składałam reklamację musiałam wysłać paczkę i za to zapłacić. niemało.Poza tym ja niczego nie wyłudzilam ani nie ukradłam - przeczytaj dokladnie co piszę. Pieniądze za tę paczkę po otrzymaniu wysyłalam przez paypal a oni mi odesłali z powrotem twierdząc, że płatność jest nieuzasadniona. Nie jestem złodziejem ani oszustką - z takimi komentarzami radzę Ci się wstrzymać.
Za tę paczkę może i tak, ale jak dostałaś drugi raz paczkę za 750 zł, to:


Cytat:
Napisane przez peonies Pokaż wiadomość
nic nie pisałam do Zenia uznałam je jako miły upominek .
Także wiesz. To co piszesz stawia cię w złym świetle po prostu. Mogłaś to zachować dla siebie, a nie jeszcze się tym chwalić
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2011-04-30, 10:57   #4122
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez peonies Pokaż wiadomość
Irsin - ja się nie chwalę tylko opisuję jaki mają tam bałagan.
Chętnie zwróciłabym te rzeczy gdyby koszt przesyłki był na poziomie krajowego - na Azję zwyczajnie mnie nie stać. Zenek nie pokrywa kosztów przesyłki - wiem to gdy składałam reklamację musiałam wysłać paczkę i za to zapłacić. niemało.Poza tym ja niczego nie wyłudzilam ani nie ukradłam - przeczytaj dokladnie co piszę. Pieniądze za tę paczkę po otrzymaniu wysyłalam przez paypal a oni mi odesłali z powrotem twierdząc, że płatność jest nieuzasadniona. Nie jestem złodziejem ani oszustką - z takimi komentarzami radzę Ci się wstrzymać.
To nie do mnie, ale ja też się wypowiedziałam w temacie, więc jeszcze tylko chciałam dodać, że patrząc na to z drugiej strony nie ma obowiązku odbierania z poczty przesyłek których się nie zamawiało tym bardziej z tego co piszesz miałaś taką sytuację kilka razy. No ale już się zamykam

Po zastanowieniu doszłam do wniosku, że nic mi się nie podoba z nowych topów- nie wiem czy cieszyć się czy martwić
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2011-04-30, 11:15   #4123
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

ej dziewczyny...nie przesadzacie trochę kradzież?? bo się odebrało przesyłkę której się nie spodziewam? ja też nieraz odbieram takie przesyłki. Raz dostałam zestaw vichy, raz jakieś inne komstyki i były to faktycznie prezenty bo się gdzies tam wpisałam na jakąś grupę dyskusyjną i mi przysłali. Miałam nie odebrać bo się nie spodziewałam paczki? Jak bym dostała z tru to bym odebrała myśląc że to jakiś gift albo katalog reklamowy. Już nie mówiąc,że ostatnio zapomniałam ,że na coś czekam i się zdziwiłam jak dostałam. Pewnie bym napisała zeniowi,że się machnął ale jesli by mi zaproponował odesłanie to bym uznała to za żart. Nie dlatego,że by mi było szkoda kasy czy fatygi, ale dlatego,że prowadząc taką wielkię perfumerię to wstyd prosić klienta o odesłanie omyłkowo wysłanej przesyłki. Będąc sprzedawcą napisałabym : mój błąd, proszę potraktować paczkę jako prezent i przepraszamy za kłopot. I koniec. A zenio nawet jak brak paczki zauważy to jej nie poczuje. Ale to ja tak tylko sobie gadam, bo mnie oczywiście nigdy się nic takiego nie zdarzyło ani nie zdarzy taki mój los
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-04-30, 13:37   #4124
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

O, rozpetalam burze
chciałam powiedzieć, ze to nie jest tak, ze spoko się im odesle, bo własnie przesyłka do hk tania nie jest. A czemu mamy płacić za ich pomyłkę?
Ja dostałam ss, ale jakbym się nie spodziewała to tez bym odebrała pewnie podobnie jak encia biorę często udział w konkursach, a potem zapominam o nich i nie sprawdzam wyników nawet jak wygralam buty lacoste z wizazu to jak przyszła paczka byłam w szoku co to. Ostatnio wygralam np jakieś pareo freya czy coś w każdym razie nie przychodzą do mnie tylko spodziewane przesyłki

a do zenka jak wspominalam pisałam - nie zrozumielismy się jak zwykle
ilios jest offline  
Stary 2011-04-30, 13:47   #4125
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Czy znalazłaby się tutaj jakaś życzliwa dusza i zamówiła mi coś z Truskawki? Do tej pory miałam takie osoby na wizażu, ale niestety nie mam już z nimi kontaktu, bo to było dość dawno. Sama nie mogę sobie kupić, bo kartę kilkakrotnie odrzucił mi Pay Pal, będę bardzo wdzięczna. Jest to tylko jedna rzecz, ale dla mnie ważna - serum na porost włosów, w Polsce niedostępne, ani w Europie, a ja walczę od kilku lat z przerzedzeniem, potrzebuje czegoś nowego. Proszę.
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline  
Stary 2011-04-30, 14:57   #4126
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Bielsze W sensie bardziej monochromatyczne. Jak nie jesteś skrajnie blada, to Cię pobielą. Ale piękne są, trzeba im przyznać Solidne, metalowe pudełko dodaje im splendoru.
W załączniku masz zdjęcie białasków z bliska - jak się dobrze przyjrzeć, to widać, że ta biel mieni się innymi kolorami - różem, błękitem...ale na twarzy ten efekt jest niezauważalny, niestety. Było o nich sporo na wątku o Guerlainie.
Ooo... fajowo
vril jest offline  
Stary 2011-04-30, 15:10   #4127
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
To nie do mnie, ale ja też się wypowiedziałam w temacie, więc jeszcze tylko chciałam dodać, że patrząc na to z drugiej strony nie ma obowiązku odbierania z poczty przesyłek których się nie zamawiało
Odebrać można, ale myślę, że bardziej fair byłoby chociaż poinformować o takiej sytuacji. Zwłaszcza jak chodzi o duże kwoty. Prawie 8 stów to już jest kawał grosza przecież.
Swoją drogą, to oni tam faktycznie mają niezły bajzel, że się takich "drobnych" kwot nie doliczają. Chociaż może i się doliczają i wyrabiają zadnie o polskich klientkach. Czego jak czego ale cwaniakowania to u nas aukrat nie brakuje w naszym pięknym kraju. Trzy razy nam podnosili ceny może po to żeby sobie (między innymi) zrekompensować straty z ew. swoich pomyłek. Ktoś zapłacić musi, żeby drogiego gratisa mógł dostać ktoś

Zresztą co się będę wymądrzać, każdy swoje sumienie ma

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ooo... fajowo
Byłam pewna, że już od dawna masz te piątki jako bladolica
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.

Edytowane przez sine.ira
Czas edycji: 2011-04-30 o 15:54
sine.ira jest offline  
Stary 2011-04-30, 15:21   #4128
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Mam ale kupione w poprzedniej wersji ze standardowa tektura, nawet nie wiedzialam, ze zmienili To byl moj ostatni zakup na Tru, dokladnie rok temu, w maju kupilam Absolute White

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2011-04-30 o 15:23
vril jest offline  
Stary 2011-04-30, 17:19   #4129
Olilili
Raczkowanie
 
Avatar Olilili
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 463
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Maria221 Pokaż wiadomość
Czy znalazłaby się tutaj jakaś życzliwa dusza i zamówiła mi coś z Truskawki? Do tej pory miałam takie osoby na wizażu, ale niestety nie mam już z nimi kontaktu, bo to było dość dawno. Sama nie mogę sobie kupić, bo kartę kilkakrotnie odrzucił mi Pay Pal, będę bardzo wdzięczna. Jest to tylko jedna rzecz, ale dla mnie ważna - serum na porost włosów, w Polsce niedostępne, ani w Europie, a ja walczę od kilku lat z przerzedzeniem, potrzebuje czegoś nowego. Proszę.
oprócz pay pala mozna normalnie płacić kartą też moze spróbuj tak na początek a jak nie da rady to pisz do mnie na pw pomoge Ci z zakupem , nie ma problemu
__________________
życie jest tak krótkie,że nie ma sensu marnować je na smutek ...
Olilili jest offline  
Stary 2011-04-30, 17:36   #4130
Maria221
Wtajemniczenie
 
Avatar Maria221
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 2 948
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Tyle, że ja nie mam karty kredytowej ;/, tylko taką zwykłą
__________________
Wewnętrznie:Solgar Vm75, olej lniany/z pestek dyni,
zewnętrznie: szampon/żel do mycia ciała glogg, Dermena men, Loxon 5%
Wcierki na porost włosów
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219255
Maria221 jest offline  
Stary 2011-04-30, 18:55   #4131
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

babeczki...jak sądzicie? http://www.strawberrynet.com/makeup/...367/?CatgId=15
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-04-30, 19:13   #4132
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość

też mam ochotę na to maleństwo.... tyle że pamiętam je jeszcze z promocji jakieś 2 lata temu ...i obawiam się że to te same są
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2011-04-30, 19:33   #4133
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Dziewczyny, pewnie, ze kazdy ma swoje zdanie i swoje sumienie.
Warto napisac, ze sie dostalo cos, czego sie nie zamawialo, to fakt.

Sprawa z Zenkiem nie jest jednak taka prosta - on nie czyta ze zrozumieniem i pewnie nie zajarzy co mu sie napisalo. Przynajmniej z mojego doswiadczenia tak wynika (i nie byla to kwestia braku znajomosci j. ang).
Niestety w przypadku zwrotu kasy nie wierze do konca Zenkowi, bo gdy skladalam reklamacje na purchawkowe (zjelczale) kremy Clarinsa to owszem dostalam zwrot, ale duzo mniejszy (ok 50 pln mniej). Byc moze byla to kwestia przewalutowania lub oplaty PayPalowej, nie wiem, ale jednak stracilam.
Od tamtej pory nie zamawiam z Tru zadnej pielegnacji.

I niestety mimo wielu maili, nie bylam sie w stanie z Zenkiem dogadac.

Mam doswiadczenie (12letnie) co do sprzedazy w sklepie internetowym, duzym z elektronika. To jest w interesie sklepu, by mial porzadek i wysylal klientom to, co oni zamawiaja, by pilnowal platnosci. Milo, gdy zdazy sie uczciwy klient i bedzie chcial odeslac nie zamawiany i nie oplacony przez siebie towar. Ale ja bym tak zrobila tylko wtedy, gdybym miala pewnosc, ze moge wyslac towar na koszt odbiorcy, albo gdybym kontaktowala sie i byla obslugiwana indywidualnie, przez jedna osobe; gdybym zawsze sie mogla z ta firma skontaktowac itd.

Reasumujac moje zdanie na ten temat jest takie, ze gdybym otzrymala cos od Zenka extra to bym go o tym poinformowala, ale za wszelka cene bym mu tego nie odsylala.
Ja juz stracilam kase na nieuczciwosci Zenka - stare kremy - i bedac konsekwentna i nie chcac sie wiecej narazac na straty - pielegnacji zadnej u niego nie zamawiam.

Ale kazdy robi jak chce
milka-pilka jest offline  
Stary 2011-04-30, 20:47   #4134
irsin
Zakorzenienie
 
Avatar irsin
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Wwa
Wiadomości: 7 119
GG do irsin
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

No dobra, przesylka polecona do kilograma do Zenka to 27,10 zl

Mnie tez wielokrtonie Zenon denerwowal, dostawalm np krem bez pompki - tylko z dziura, zwrocil mi kase i nie kazal odsylac kosmetyku wiec juz to uwazam za jakis wielki plus z ich strony.
Ale paczka na 800 zl to co innego. Ja bym sie zle czula - to jest tylko i wylacznie moje zdanie - nie pisze, ze ktos jest dobry lub zly - wypowiadam tylko swoje zdanie

Oj, i mnie ten roz YSL skusil!!!

Edytowane przez irsin
Czas edycji: 2011-04-30 o 20:49
irsin jest offline  
Stary 2011-04-30, 21:08   #4135
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez irsin Pokaż wiadomość
No dobra, przesylka polecona do kilograma do Zenka to 27,10 zl

Mnie tez wielokrtonie Zenon denerwowal, dostawalm np krem bez pompki - tylko z dziura, zwrocil mi kase i nie kazal odsylac kosmetyku wiec juz to uwazam za jakis wielki plus z ich strony.
Ale paczka na 800 zl to co innego. Ja bym sie zle czula - to jest tylko i wylacznie moje zdanie - nie pisze, ze ktos jest dobry lub zly - wypowiadam tylko swoje zdanie

Oj, i mnie ten roz YSL skusil!!!
i to jest wspaniale, ze bys sie z tym zle czula
ja wiem, ze nie oceniasz osoby tylko mowisz o konkretnym zachowaniu
milka-pilka jest offline  
Stary 2011-04-30, 21:08   #4136
peonies
Zakorzenienie
 
Avatar peonies
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: NoweTristram
Wiadomości: 6 086
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Za tę paczkę może i tak, ale jak dostałaś drugi raz paczkę za 750 zł, to:




Także wiesz. To co piszesz stawia cię w złym świetle po prostu. Mogłaś to zachować dla siebie, a nie jeszcze się tym chwalić

nie chwalę się - skąd wam to przyszło do głowy? opisuje co tam się dzieje i tyle. uważam, że nie jestem ani złodzieją ani oszustką a na odsyłanie paczek zwyczajnie szkoda mi pieniędzy bo są to bardzo duże kwoty. tak jak napisałam Zenek nie zwraca kosztów przesyłki tylko to co wydało się na samo zamówienie. nie zamawiam raz na jakiś czas tylko regularnie i kwoty są rzędu od 500zł w górę tym samym mam zniżkę VIP. nigdy nikogo nie okradłam i takiego zamiaru nie mam. a często o podwójnej paczce Zenek był przeze mnie informowany. amen

Edytowane przez peonies
Czas edycji: 2011-04-30 o 21:09
peonies jest offline  
Stary 2011-04-30, 21:09   #4137
Olilili
Raczkowanie
 
Avatar Olilili
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 463
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Maria221 Pokaż wiadomość
Tyle, że ja nie mam karty kredytowej ;/, tylko taką zwykłą
ja tez mam zwykła vise i normalnie moge nią płacić w truskawie i nie tylko tam zresztą .Spróbuj nic Cie to nie kosztuje a może jednak sie uda
__________________
życie jest tak krótkie,że nie ma sensu marnować je na smutek ...

Edytowane przez Olilili
Czas edycji: 2011-04-30 o 21:10 Powód: .
Olilili jest offline  
Stary 2011-04-30, 21:12   #4138
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez peonies Pokaż wiadomość
nie chwalę się - skąd wam to przyszło do głowy? opisuje co tam się dzieje i tyle. uważam, że nie jestem ani złodzieją ani oszustką a na odsyłanie paczek zwyczajnie szkoda mi pieniędzy bo są to bardzo duże kwoty. tak jak napisałam Zenek nie zwraca kosztów przesyłki tylko to co wydało się na samo zamówienie. nie zamawiam raz na jakiś czas tylko regularnie i kwoty są rzędu od 500zł w górę tym samym mam zniżkę VIP. nigdy nikogo nie okradłam i takiego zamiaru nie mam. a często o podwójnej paczce Zenek był przeze mnie informowany. amen
ok ja rozumiem

czekam na przesylke od Zenia (mineralny sypaniec CK), a z nowosci nic mnie nie zainteresowalo


P.s. niektore sklepy maja problem z ksiegowaniem kasy, ktora mialby zwrocic za przesylke, bo w sumie nie moze to byc zwykly zwrot.

Edytowane przez milka-pilka
Czas edycji: 2011-04-30 o 21:15
milka-pilka jest offline  
Stary 2011-04-30, 21:13   #4139
Olilili
Raczkowanie
 
Avatar Olilili
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 463
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez albin_ek Pokaż wiadomość
też mam ochotę na to maleństwo.... tyle że pamiętam je jeszcze z promocji jakieś 2 lata temu ...i obawiam się że to te same są
Tutaj jest sporo na temat tej limitowanki nie wiem czy dobrze doczytałam ale sa z edycjii 2008r

http://mymakeupreviews.blogspot.com/...che-blush.html
__________________
życie jest tak krótkie,że nie ma sensu marnować je na smutek ...
Olilili jest offline  
Stary 2011-05-01, 09:27   #4140
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Olilili Pokaż wiadomość
Tutaj jest sporo na temat tej limitowanki nie wiem czy dobrze doczytałam ale sa z edycjii 2008r

http://mymakeupreviews.blogspot.com/...che-blush.html

to poczekam do wypłaty...jak jeszcze będzie to czuje się skuszona...idealny będzie do torebki.... mam Clinique jest cudny ale wielki...do końca życia go nie zużyje
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawa, zakupy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:27.