Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII - Strona 154 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-05-19, 23:01   #4591
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Ty pri!? To żart jakiś!? szwagier CI będzie atomizer naprawiał!? powiedz,ze chcesz zwrot kasy albo nowe perfumy bo są na prezent. No kurde...jakieś grzebane przez Pana szwagra. Coś mi to podejrzane;>
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-19, 23:30   #4592
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
Ty pri!? To żart jakiś!? szwagier CI będzie atomizer naprawiał!? powiedz,ze chcesz zwrot kasy albo nowe perfumy bo są na prezent. No kurde...jakieś grzebane przez Pana szwagra. Coś mi to podejrzane;>
no już trochę za późno, bo facet wie, że nie są na prezent, poza tym jakoś musiałam sprawdzić że są zepsute, no już jest trochę po ptakach. No, ale jeśli przyjdą mi zepsute lub wypsikane, to tego na pewno tak nie zostawię
Już sama nie wiem, co mam robić
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 08:37   #4593
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Milko, a kiedy ślub w takim razie?
slub 28 maja, robimy wieczor panienski tydzien przed, bo wszystkie kolezanki pracujace, wiec nie mozemy bawic sie w tygodniu. My wszystkie to stare panny (czyli zwiazki partnerskie) po 30stce czesto dzieciate, niektore przyjechaly z zagranicy, wiec to musi byc weekend. Ale bedzie fajnie, jak z starych dobrych czasow clubbing z dziewczynami hehe

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ja niestety niedzieciata, więc wypalę w innej sprawie

dostałam dziś łonderbraaaa rozmiar rewelacja, cycki robi też rewelacja ale ja brałam ten od reklamy, ten co to niby powiększa o 2 rozmiary i rzeczywiście! wyglądają extra szkoda, że na thehut nie ma innych kolorów, bo bym wzięła bez zastanawiania

a w związku z moimi perfumami.. ehh.. koleś zadzwonił, powiedział, że mam przy tym pogrzebać i może się naprawi. Pogrzebałam, naprawiło się na 2 psiki i znów przestało działać Jutro biorę i odsyłam Koleś powiedział, że ma jakiegoś szwagra, który niby wszystko potrafi naprawić, więc bardzo się zirytuję jak pan szwagier przy naprawianiu atomizera wypsika mi 1/4 butli
pochwal sie (link) jaki dokladnie wzielas łonderbra? tez bym sobie powiekszyla co nie co optycznie rzecz jasna

co do pedzelkow w rozach chanel okraglych - ja mam taki maly, dosyc waski, z okraglym zakonczeniem z wytloczonym logo. Wstawiam fote, sorry za plan, ale akurat tam bylo najlepsze swiatlo
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pedzelek chanel.jpg (52,8 KB, 27 załadowań)
milka-pilka jest offline  
Stary 2011-05-20, 08:59   #4594
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
no już trochę za późno, bo facet wie, że nie są na prezent, poza tym jakoś musiałam sprawdzić że są zepsute, no już jest trochę po ptakach. No, ale jeśli przyjdą mi zepsute lub wypsikane, to tego na pewno tak nie zostawię
Już sama nie wiem, co mam robić
Ty! no ale co z tego,ze facet wie. Nie musisz mu się tłumaczyć. No proszę Cię! napisz mu,że jak byś chciała żeby Ci szwagier pogmerał to masz swojego a perfumy kupowałaś nowe a nie gmerane
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 09:04   #4595
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

cyyyycki
ilios jest offline  
Stary 2011-05-20, 09:37   #4596
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
ja niestety niedzieciata, więc wypalę w innej sprawie

dostałam dziś łonderbraaaa rozmiar rewelacja, cycki robi też rewelacja ale ja brałam ten od reklamy, ten co to niby powiększa o 2 rozmiary i rzeczywiście! wyglądają extra szkoda, że na thehut nie ma innych kolorów, bo bym wzięła bez zastanawiania

a w związku z moimi perfumami.. ehh.. koleś zadzwonił, powiedział, że mam przy tym pogrzebać i może się naprawi. Pogrzebałam, naprawiło się na 2 psiki i znów przestało działać Jutro biorę i odsyłam Koleś powiedział, że ma jakiegoś szwagra, który niby wszystko potrafi naprawić, więc bardzo się zirytuję jak pan szwagier przy naprawianiu atomizera wypsika mi 1/4 butli
Poka jakiego łonderbra wziełaś

Dziewczyny też mam zagwozdkę. Kupiłam ok miesiąc temu sandały w Venezii i wczoraj pierwszy raz je nałożyłam na spacer. Po godzinie spacerku patrzę a całe podeszwy są powyduszane od kamyczków, a w korkach siedzą kamyczki jak rodzynki w cieście Wnioskuję, że podeszwa jest wykonana z badziewnego zbyt miękkiego tworzywa Jak myślicie czy uda mi się je reklamować i zwrócić Dałam za nie 230 zł i takie coś Czegoś takiego jeszcze nigdy w butach nie spotkałam Chyba zaniosę im te buty z powduszanymi kamykami Wyobrażam sobie co będzie z tymi podeszwami jak pochodziłabym w nich np. tydzień Pewnie będą do wyrzucenia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg buty.jpg (20,2 KB, 32 załadowań)
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu

Edytowane przez Mariola13
Czas edycji: 2011-05-20 o 09:39 Powód: dodałam zdjęcie
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 09:40   #4597
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Poka jakiego łonderbra wziełaś

Dziewczyny też mam zagwozdkę. Kupiłam ok miesiąc temu sandały w Venezii i wczoraj pierwszy raz je nałożyłam na spacer. Po godzinie spacerku patrzę a całe podeszwy są powyduszane od kamyczków, a w korkach siedzą kamyczki jak rodzynki w cieście Wnioskuję, że podeszwa jest wykonana z badziewnego zbyt miękkiego tworzywa Jak myślicie czy uda mi się je reklamować i zwrócić Dałam za nie 230 zł i takie coś Czegoś takiego jeszcze nigdy w butach nie spotkałam Chyba zaniosę im te buty z powduszanymi kamykami Wyobrażam sobie co będzie z tymi podeszwami jak pochodziłabym w nich np. tydzień Pewnie będą do wyrzucenia
Oczywiście reklamuj! To wada ukryta jak się buty nie nadają do noszenia. Jeszcze za 230 PLN. Moim zdaniem powinni przyjąć, chociaż z venezią doświadczeń nie mam.
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 09:53   #4598
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

ja sie jakos zrazilam do venezi, bo moim zdaniem ich ceny nijak maja sie do jakosci. a o wygodzie juz nie wspomne sprobuj - to jest smieszne, zeby tak sie zrobilo... chociaz pewnie uslyszysz, ze niestety uzywalas ich niezgodnie z przeznaczeniem..
moja kumpela kupila sniegowce i na sniegu sie jej rozkleily i jej powiedzieli, ze uzywala niezgodnie z przeznaczeniem i jej nie uznali [ale nie w venezii]
ilios jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:00   #4599
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
Oczywiście reklamuj! To wada ukryta jak się buty nie nadają do noszenia. Jeszcze za 230 PLN. Moim zdaniem powinni przyjąć, chociaż z venezią doświadczeń nie mam.
Będę próbować, ale boję się, że trzeba się będzie "szarpać"
Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ja sie jakos zrazilam do venezi, bo moim zdaniem ich ceny nijak maja sie do jakosci. a o wygodzie juz nie wspomne sprobuj - to jest smieszne, zeby tak sie zrobilo... chociaz pewnie uslyszysz, ze niestety uzywalas ich niezgodnie z przeznaczeniem..
moja kumpela kupila sniegowce i na sniegu sie jej rozkleily i jej powiedzieli, ze uzywala niezgodnie z przeznaczeniem i jej nie uznali [ale nie w venezii]
Bo pewnie śniegowce nie są do chodzenia po śniegu
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:02   #4600
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny też mam zagwozdkę. Kupiłam ok miesiąc temu sandały w Venezii i wczoraj pierwszy raz je nałożyłam na spacer. Po godzinie spacerku patrzę a całe podeszwy są powyduszane od kamyczków, a w korkach siedzą kamyczki jak rodzynki w cieście Wnioskuję, że podeszwa jest wykonana z badziewnego zbyt miękkiego tworzywa Jak myślicie czy uda mi się je reklamować i zwrócić Dałam za nie 230 zł i takie coś Czegoś takiego jeszcze nigdy w butach nie spotkałam Chyba zaniosę im te buty z powduszanymi kamykami Wyobrażam sobie co będzie z tymi podeszwami jak pochodziłabym w nich np. tydzień Pewnie będą do wyrzucenia
oczywiście, że reklamuj -> reklamacja musi być przyjęta (chyba, że butki są brudne)
pamiętaj, że ponieważ wada jest nienaprawialna (-> badziewny materiał), to Ty decydujesz czy chcesz pieniądze czy nowe buty

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ja sie jakos zrazilam do venezi, bo moim zdaniem ich ceny nijak maja sie do jakosci. a o wygodzie juz nie wspomne sprobuj - to jest smieszne, zeby tak sie zrobilo... chociaz pewnie uslyszysz, ze niestety uzywalas ich niezgodnie z przeznaczeniem..
moja kumpela kupila sniegowce i na sniegu sie jej rozkleily i jej powiedzieli, ze uzywala niezgodnie z przeznaczeniem i jej nie uznali [ale nie w venezii]
kupiłam u nich najbardziej niewygodne buty pod słońcem
przez pierwsze 5 minut jest ok, a potem makabra - ledwo do domu doszłam i stopy mnie bolały przez tydzień
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:02   #4601
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

moim osobistym hitem reklamacyjnym była reklamacja piekarnika
mam taki piekarnik , który ma w środku blachę, którą mogę sobie podzielić piekarnik na pół i wtedy mam jak by dwa piekarniki. I mogę piec jednocześnie dwie rzeczy na różnych ustawieniach. No i ta blacha mi się wygięła i wtedy nie dało się tego używać. Zadzwoniłam z reklamacją a Pan do mnie: Może Pani ustawia za wysoką temperaturę!
Moja mina...bezcenna
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...

Edytowane przez ennkaa
Czas edycji: 2011-05-20 o 10:04
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:10   #4602
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
moim osobistym hitem reklamacyjnym była reklamacja piekarnika
mam taki piekarnik , który ma w środku blachę, którą mogę sobie podzielić piekarnik na pół i wtedy mam jak by dwa piekarniki. I mogę piec jednocześnie dwie rzeczy na różnych ustawieniach. No i ta blacha mi się wygięła i wtedy nie dało się tego używać. Zadzwoniłam z reklamacją a Pan do mnie: Może Pani ustawia za wysoką temperaturę!
Moja mina...bezcenna
bardzo lubię takie użeranie się z naszą przecudowną obsługą klienta
moim hitem jest superbalm, który zaczął śmierdzieć jak -> paniusia w sfeorze próbowała mi wcisnąć, że to jego "oryginalny" zapach
nie lubię jak mnie zmuszają, żebym była niemiła
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:15   #4603
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
bardzo lubię takie użeranie się z naszą przecudowną obsługą klienta
moim hitem jest superbalm, który zaczął śmierdzieć jak -> paniusia w sfeorze próbowała mi wcisnąć, że to jego "oryginalny" zapach
nie lubię jak mnie zmuszają, żebym była niemiła
hehe ja w sumie tą reklamację miło wspominam. Nawet nie musiałabym być niemiła. Zabiłam Pana śmiechem i jak mu uświadomiłam co powiedział to mu się głupio zrobiło i się zaczął tłumaczyć. W rezultacie szybciutko mi blachę wymienili. A w seph to często się zdarzają śmierdziele...oni tam jakoś grzeją czy jak. Ja się zawsze od nich z szuflady brać a nie ze stojaka.
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:16   #4604
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ja sie jakos zrazilam do venezi, bo moim zdaniem ich ceny nijak maja sie do jakosci. a o wygodzie juz nie wspomne sprobuj - to jest smieszne, zeby tak sie zrobilo... chociaz pewnie uslyszysz, ze niestety uzywalas ich niezgodnie z przeznaczeniem..
moja kumpela kupila sniegowce i na sniegu sie jej rozkleily i jej powiedzieli, ze uzywala niezgodnie z przeznaczeniem i jej nie uznali [ale nie w venezii]
Dokładnie tak

Ale obsługe mają raczej przyjemną, więc Mariolu moim zdaniem przyjmą Ci reklamację.
__________________

Soso jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:29   #4605
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

arrachnee - dokladnie kiedys oni mieli wygodniejsze te buty, teraz syf a na obcasie to sie juz w ogole nie da chodzic

encia
tak z pewnoscia za wysoka temp byla
albo moze ustawilas rozne temperatury?! uwielbiam jak ktos stara sie robic debila z czlowieka, ktory ma racje..


a ja potrzebuje, zeby ktos mi walnal w leb i powiedzial, ze jak mam juz niebieskie ray bany to nie potrzebuje drugich niebieskich, tylko, ze w kwiatki, ktore znalazlam przecenione o prawie 200 zl w jednym z optykow
ilios jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:34   #4606
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość

a ja potrzebuje, zeby ktos mi walnal w leb i powiedzial, ze jak mam juz niebieskie ray bany to nie potrzebuje drugich niebieskich, tylko, ze w kwiatki, ktore znalazlam przecenione o prawie 200 zl w jednym z optykow
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:37   #4607
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
Ty! no ale co z tego,ze facet wie. Nie musisz mu się tłumaczyć. No proszę Cię! napisz mu,że jak byś chciała żeby Ci szwagier pogmerał to masz swojego a perfumy kupowałaś nowe a nie gmerane
na razie zostawię jak jest, zobaczę czy przyśle gmerane, czy nie, bo moim zdaniem nie uda im się tego naprawić - ja gmerałam, mój TŻ gmerał i nie wygmeraliśmy na dłużej niż 1 psik

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
pochwal sie (link) jaki dokladnie wzielas łonderbra? tez bym sobie powiekszyla co nie co optycznie rzecz jasna
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Poka jakiego łonderbra wziełaś
teeeeegooooo
http://www.thehut.com/lingerie/linge.../10292086.html
na asosie lepsze zdjęcia: http://www.asos.com/Wonderbra/Wonder...t=-1&clr=Black
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:41   #4608
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
oczywiście, że reklamuj -> reklamacja musi być przyjęta (chyba, że butki są brudne)
pamiętaj, że ponieważ wada jest nienaprawialna (-> badziewny materiał), to Ty decydujesz czy chcesz pieniądze czy nowe buty


kupiłam u nich najbardziej niewygodne buty pod słońcem
przez pierwsze 5 minut jest ok, a potem makabra - ledwo do domu doszłam i stopy mnie bolały przez tydzień
Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
hehe ja w sumie tą reklamację miło wspominam. Nawet nie musiałabym być niemiła. Zabiłam Pana śmiechem i jak mu uświadomiłam co powiedział to mu się głupio zrobiło i się zaczął tłumaczyć. W rezultacie szybciutko mi blachę wymienili. A w seph to często się zdarzają śmierdziele...oni tam jakoś grzeją czy jak. Ja się zawsze od nich z szuflady brać a nie ze stojaka.
Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
Dokładnie tak

Ale obsługe mają raczej przyjemną, więc Mariolu moim zdaniem przyjmą Ci reklamację.
Kupiłam je w St. Browarze w Poznaniu. U mnie nie ma tego sklepu, najbliżej mam do Zielonej Góry. Pewnie można oddać w każdym ich sklepie Wlazłam przed chwilą na ich stronę i w kontaktach był email do działu reklamacji i wysmarowałam małego reklamacyjnego paszkwila i załączyłam zdjęcia butów. Jestem ciekawa co mi odpiszą.
A zdjęcie wygląda tak - wczoraj trochę tych kamieni wyjełam, resztę zostawiłam, bo nie wierzyłam, że one siedzą w podeszwie, ale dziurki zostały i tak (nawet karteczek zapomniałam odkleić). A może ja się czepiam Ale nigdy nawet w starych butach Lasockiego tak się nie działo
Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
arrachnee - dokladnie kiedys oni mieli wygodniejsze te buty, teraz syf a na obcasie to sie juz w ogole nie da chodzic

encia
tak z pewnoscia za wysoka temp byla
albo moze ustawilas rozne temperatury?! uwielbiam jak ktos stara sie robic debila z czlowieka, ktory ma racje..


a ja potrzebuje, zeby ktos mi walnal w leb i powiedzial, ze jak mam juz niebieskie ray bany to nie potrzebuje drugich niebieskich, tylko, ze w kwiatki, ktore znalazlam przecenione o prawie 200 zl w jednym z optykow
Ja szukam Ray'ków w dobrej cenie Gdzie są w przecenie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg venezia1.jpg (121,0 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg venezia2.jpg (112,8 KB, 38 załadowań)
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:45   #4609
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Właśnie dostałam potwierdzenie odebrania mojej reklamacji. Ciekawe czy i co odpiszą ?

---------- Dopisano o 10:45 ---------- Poprzedni post napisano o 10:43 ----------

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
I mówisz, że taki cudny
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:48   #4610
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

ja sie czaje na takie http://www.sunglasses-shop.co.uk/ray...d20bdf6e693d3c za 399
zalezy co rozumiesz "w dobrej cenie"
tu sa w nie najgorszej http://www.twojesoczewki.com/104-oku...neczne-ray-ban
ilios jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:51   #4611
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
ja sie czaje na takie http://www.sunglasses-shop.co.uk/ray...d20bdf6e693d3c za 399
zalezy co rozumiesz "w dobrej cenie"
tu sa w nie najgorszej http://www.twojesoczewki.com/104-oku...neczne-ray-ban
No to ten przedział poniżej 400 zł
Czy w tym drugim linku są oryginały
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:54   #4612
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
a ja potrzebuje, zeby ktos mi walnal w leb i powiedzial, ze jak mam juz niebieskie ray bany to nie potrzebuje drugich niebieskich, tylko, ze w kwiatki, ktore znalazlam przecenione o prawie 200 zl w jednym z optykow
potrzebujesz obu par
jak ja się cieszę, że klasyczne raybany nie dla mnie
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Kupiłam je w St. Browarze w Poznaniu. U mnie nie ma tego sklepu, najbliżej mam do Zielonej Góry. Pewnie można oddać w każdym ich sklepie Wlazłam przed chwilą na ich stronę i w kontaktach był email do działu reklamacji i wysmarowałam małego reklamacyjnego paszkwila i załączyłam zdjęcia butów. Jestem ciekawa co mi odpiszą.
A zdjęcie wygląda tak - wczoraj trochę tych kamieni wyjełam, resztę zostawiłam, bo nie wierzyłam, że one siedzą w podeszwie, ale dziurki zostały i tak (nawet karteczek zapomniałam odkleić). A może ja się czepiam Ale nigdy nawet w starych butach Lasockiego tak się nie działo
nie czepiasz się
daj znać na PW, gdybyś miała jakieś problemy z reklamacją - jestem zaprawiona w bojach
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:54   #4613
ywonkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 87
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Kupiłam je w St. Browarze w Poznaniu. U mnie nie ma tego sklepu, najbliżej mam do Zielonej Góry. Pewnie można oddać w każdym ich sklepie Wlazłam przed chwilą na ich stronę i w kontaktach był email do działu reklamacji i wysmarowałam małego reklamacyjnego paszkwila i załączyłam zdjęcia butów. Jestem ciekawa co mi odpiszą.
A zdjęcie wygląda tak - wczoraj trochę tych kamieni wyjełam, resztę zostawiłam, bo nie wierzyłam, że one siedzą w podeszwie, ale dziurki zostały i tak (nawet karteczek zapomniałam odkleić). A może ja się czepiam Ale nigdy nawet w starych butach Lasockiego tak się nie działo

Ja szukam Ray'ków w dobrej cenie Gdzie są w przecenie
Normalnie buty tylko do chodzenia po dywanie, bo pewnie od parkietu to by podeszwa się szybko starła.
Ja nie lubię Venezi. Nigdy już tam niczego nie kupię, bo na trzy pary butów w jednych nie dało się chodzić, drugie są mało wygodne (choć obcas niski), a trzecie oprócz tego że niewygodne to jeszcze mocno farbują. Porażka normalnie.
Dodam, odnośnie tych pierwszych , że były to cudne sandałki, tylko w wyściółce pod piętą miały taki prostokąt z metalu z nazwa firmy i po godzinie chodzenia miałam pęcherz wielkości tego prostokąta, a właściwie dwa pęcherze.
Ostatnio w pracy zablokowali mi dostęp do wizażu, a właściwie do tego wątku, bo tylko od tego jestem uzależniona.
No ale ponieważ raczej sprytne dziewczę jestem, więc sobie poradziłam i używam bramki proxy. Wcześniej tez coś blokowali, no ale teraz to już przesadzili.
Ale allegro, amazon, ebay, buyvip itp. działają

Edytowane przez ywonkaa
Czas edycji: 2011-05-20 o 10:58
ywonkaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:55   #4614
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

tak, tylko oni tam podstepni podaja cene "od" ktora jest z 10% znizka jak masz ich karte
mysle, ze maja tam oryginaly, bo maja siec w 3/4 Polski
ilios jest offline  
Stary 2011-05-20, 10:56   #4615
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
norbit, wycenił mi to na ok 80 PLN. Ale zapłaciłam mu starym srebrem miałam jakieś takie pośniedziałe, pozrywane łańcuszki to wziął ode mnie

sznurówkę pandory wiążę sobie sama, ale jest kilka sposobów na to. Można też kupić z zapięciem. Moim zdaniem też można kupić na półfabrykatach zapięcie z karabińczykiem i też będzie fajnie. Ja kupiłam , ale takie jak ma pandora. Jeszcze nie doszło więc nie wiem jak ono się spisze.
a no to fajnie, że staroci się pozbyłaś i masz takiego ładnego motylka
ta sznurówka mnie zaintrygowała, pójdę pooglądać na żywo
Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
jutro mam wieczor panieniski ale taki skromny, bo krolicze uszy i mlodzieniec z nazelowanymi wlosami wyskakujacy z tortu to nie sa moje pragnienia - wole mohito
no to miłej zabawy i dużo mohito

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Polecam wcierkę do włosów Dermedic Mi bardzo pomogła
o właśnie, a ja polecam szampon Dermedic też sobie fajne radzi, tzn żadnych spektakularnych efektów, ale delikatna poprawa to i tak dużo
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Poka jakiego łonderbra wziełaś

Dziewczyny też mam zagwozdkę. Kupiłam ok miesiąc temu sandały w Venezii i wczoraj pierwszy raz je nałożyłam na spacer. Po godzinie spacerku patrzę a całe podeszwy są powyduszane od kamyczków, a w korkach siedzą kamyczki jak rodzynki w cieście Wnioskuję, że podeszwa jest wykonana z badziewnego zbyt miękkiego tworzywa Jak myślicie czy uda mi się je reklamować i zwrócić Dałam za nie 230 zł i takie coś Czegoś takiego jeszcze nigdy w butach nie spotkałam Chyba zaniosę im te buty z powduszanymi kamykami Wyobrażam sobie co będzie z tymi podeszwami jak pochodziłabym w nich np. tydzień Pewnie będą do wyrzucenia
ja mam nie za dobre wspomnienia z reklamacją w Veneci, dlatego od trzech lat nie kupuje u nich butów, stało mi się coś podobnego, byłam w butach jeden raz i powłaziło w podeszwę różnego syfu z ulicy i stała się taka chropowata, że skrzypiała przy chodzeniu nie uznano reklamacji i straciłam kupę nerwów, ale to było z 3 lata temu, może teraz obsługa się zmieniła(?) w każdym razie nie kupuje u nich butów, a bardzo często można znaleźć te same modele w innych sklepach dużo taniej
Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
moim osobistym hitem reklamacyjnym była reklamacja piekarnika
mam taki piekarnik , który ma w środku blachę, którą mogę sobie podzielić piekarnik na pół i wtedy mam jak by dwa piekarniki. I mogę piec jednocześnie dwie rzeczy na różnych ustawieniach. No i ta blacha mi się wygięła i wtedy nie dało się tego używać. Zadzwoniłam z reklamacją a Pan do mnie: Może Pani ustawia za wysoką temperaturę!
Moja mina...bezcenna
nobrit jest offline  
Stary 2011-05-20, 11:05   #4616
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Kupiłam je w St. Browarze w Poznaniu. U mnie nie ma tego sklepu, najbliżej mam do Zielonej Góry. Pewnie można oddać w każdym ich sklepie Wlazłam przed chwilą na ich stronę i w kontaktach był email do działu reklamacji i wysmarowałam małego reklamacyjnego paszkwila i załączyłam zdjęcia butów. Jestem ciekawa co mi odpiszą.
A zdjęcie wygląda tak - wczoraj trochę tych kamieni wyjełam, resztę zostawiłam, bo nie wierzyłam, że one siedzą w podeszwie, ale dziurki zostały i tak (nawet karteczek zapomniałam odkleić). A może ja się czepiam Ale nigdy nawet w starych butach Lasockiego tak się nie działo

Ja szukam Ray'ków w dobrej cenie Gdzie są w przecenie
po jednym chodzeniu tak wyglądają? po 2 tygodniach miałabyś paski same bez podeszwy na stopie

wonderbra rewelacja jeszcze mi się udało, że na thehut był mój rozmiar
mój tż stwierdził, że piersi wyglądają na takie pełne, no i nie widać, że w środku powiększa je kilo poduchy rowek pomiędzy też robi niezły
mi po dukanie biust mega zmalał, ale w tym cyckonoszu znowu urósł
hehe, powiedziałam nawet że już go NIGDY nie zdejmę, będę się w nim kąpać, spać itp tż popatrzył na mnie jak na kretynkę, no ale chyba to moje stwierdzenie dużo wyjaśnia o rewelacyjności tego wonderbra
__________________



Edytowane przez Priyaa
Czas edycji: 2011-05-20 o 11:10
Priyaa jest offline  
Stary 2011-05-20, 11:12   #4617
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Vanaezi - śliczne buciki ale jakoś dla mnie i trwałas porażka, miałam 2 pary, obie reklamowałam, oddali kase bez problemów, jedne mokasyny po m-c rekalmowałam bo podeszwa odeszła w 70% a drugie klapki drewniaki po 2 m-cach chodzenia na przejściu dla pieszych podeszwa pękła wzdłuż stopy, myślałam ze asfalt sie roztopiła i będe miała chodaczka w smole a tu pęknięcie

teraz venezie omijam łukiem, chcociaz buciki maja sliczne....
hola ola jest offline  
Stary 2011-05-20, 11:12   #4618
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
nie czepiasz się
daj znać na PW, gdybyś miała jakieś problemy z reklamacją - jestem zaprawiona w bojach
Nie odpuszczę im
Cytat:
Napisane przez ywonkaa Pokaż wiadomość
Normalnie buty tylko do chodzenia po dywanie, bo pewnie od parkietu to by podeszwa się szybko starła.
Ja nie lubię Venezi. Nigdy już tam niczego nie kupię, bo na trzy pary butów w jednych nie dało się chodzić, drugie są mało wygodne (choć obcas niski), a trzecie oprócz tego że niewygodne to jeszcze mocno farbują. Porażka normalnie.
Dodam, odnośnie tych pierwszych , że były to cudne sandałki, tylko w wyściółce pod piętą miały taki prostokąt z metalu z nazwa firmy i po godzinie chodzenia miałam pęcherz wielkości tego prostokąta, a właściwie dwa pęcherze.
Ostatnio w pracy zablokowali mi dostęp do wizażu, a właściwie do tego wątku, bo tylko od tego jestem uzależniona.
No ale ponieważ raczej sprytne dziewczę jestem, więc sobie poradziłam i używam bramki proxy. Wcześniej tez coś blokowali, no ale teraz to już przesadzili.
Ale allegro, amazon, ebay, buyvip itp. działają
No właśnie, mogli napisać, że to są buty do chodzenia po dywanie
Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
tak, tylko oni tam podstepni podaja cene "od" ktora jest z 10% znizka jak masz ich karte
mysle, ze maja tam oryginaly, bo maja siec w 3/4 Polski
No właśnie, przejrzałam tę stronę i wyglądają na pewnych Ale nie mają modelu 2140 w moim rozmiarze, który przemierzałam w Poznaniu 901/58. Mają tylko na 50, to chyba mniejsze by były
Cytat:
Napisane przez nobrit Pokaż wiadomość
ja mam nie za dobre wspomnienia z reklamacją w Veneci, dlatego od trzech lat nie kupuje u nich butów, stało mi się coś podobnego, byłam w butach jeden raz i powłaziło w podeszwę różnego syfu z ulicy i stała się taka chropowata, że skrzypiała przy chodzeniu nie uznano reklamacji i straciłam kupę nerwów, ale to było z 3 lata temu, może teraz obsługa się zmieniła(?) w każdym razie nie kupuje u nich butów, a bardzo często można znaleźć te same modele w innych sklepach dużo taniej
Uuu to mnie trochę podłamałaś Nie bardzo wierzę w przemiany polityki sklepów Pewnie więc w tej materii nic się nie zmieniło i pozostanie mi tylko bój
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 11:17   #4619
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 836
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
po jednym chodzeniu tak wyglądają? po 2 tygodniach miałabyś paski same bez podeszwy na stopie

wonderbra rewelacja jeszcze mi się udało, że na thehut był mój rozmiar
mój tż stwierdził, że piersi wyglądają na takie pełne, no i nie widać, że w środku powiększa je kilo poduchy rowek pomiędzy też robi niezły
mi po dukanie biust mega zmalał, ale w tym cyckonoszu znowu urósł
hehe, powiedziałam nawet że już go NIGDY nie zdejmę, będę się w nim kąpać, spać itp tż popatrzył na mnie jak na kretynkę, no ale chyba to moje stwierdzenie dużo wyjaśnia o rewelacyjności tego wonderbra
Tak, po jednym razie i po jednej godzinie Na dalszy spacer w obawie, że zostaną tylko paski, założyłam klapki Reeboka

No nie, ale kusisz tym wonderkiem jaki wzięłaś rozmiar w porównaniu do wcześniej noszonych ?

---------- Dopisano o 11:15 ---------- Poprzedni post napisano o 11:15 ----------

Oo, rozdzielił się mój post...?

---------- Dopisano o 11:17 ---------- Poprzedni post napisano o 11:15 ----------

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Vanaezi - śliczne buciki ale jakoś dla mnie i trwałas porażka, miałam 2 pary, obie reklamowałam, oddali kase bez problemów, jedne mokasyny po m-c rekalmowałam bo podeszwa odeszła w 70% a drugie klapki drewniaki po 2 m-cach chodzenia na przejściu dla pieszych podeszwa pękła wzdłuż stopy, myślałam ze asfalt sie roztopiła i będe miała chodaczka w smole a tu pęknięcie

teraz venezie omijam łukiem, chcociaz buciki maja sliczne....
Uff, to nieco nadziei wlałaś w moje serce, że nie wszystkie reklamacje odrzucają, ale może trzeba poczekać, aż mi te paski rzeczywiście odpadną, bo wcześniej "nie będą widzieli podstaw" do zwrotu kasy
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2011-05-20, 11:19   #4620
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na streawberrynet.com- kolorówka cz.XII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Uuu to mnie trochę podłamałaś Nie bardzo wierzę w przemiany polityki sklepów Pewnie więc w tej materii nic się nie zmieniło i pozostanie mi tylko bój
nie teraz już są inne czasy, przynajmniej u nas w Krakowie to przepaść między tym co było, a jest teraz. Wtedy jak weszłam do sklepu z butami do reklamacji, to Pani patrzyły na mnie jak na idiotkę i mówiły, że reklamacji sklep nie przyjmuje. I mieli chyba taką karteczkę wywieszoną nawet Teraz to już bym im nie odpuściła, zresztą teraz jest Uokik
nobrit jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawa, zakupy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:39.