Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-08-14, 09:38   #2791
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław :*
Wiadomości: 13 926
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Lils121 Pokaż wiadomość
Ja wiem że tak można, ale jakos na innych wątkach jak chcą zamówić jakieś kremy, minerały czy inne rzeczy to jest jakaś organizacja, a tutaj ani nie mozna samemu się ogłosić że dobrowolnie chce się zamówić zbiorowo, ani prosić kogoś żeby to uczynił Żeby nie było off topu. Przeglądałam dziś all i nie widzę żeby bidzis sie wystawiał z Encanto. Albo mi coś umknęło :chytry:
no na to nic nie poradzimy. jesli zadna orgaizatorka nie chce encanto to trudno
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2012-08-14, 09:44   #2792
Lils121
Rozeznanie
 
Avatar Lils121
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 725
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Pokaż wiadomość
no na to nic nie poradzimy. jesli zadna orgaizatorka nie chce encanto to trudno
Trzeba działać we własnym zakresie
__________________
13.06.2011 Moje Szczęście
Lils121 jest offline  
Stary 2012-08-14, 10:54   #2793
Beth77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 423
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Olkatrolka i ile płaciłas za taka długość? zadowolona byłaś nie odstawały ci włosy? po umyciu nic nie musiałas robic prócz szczotki?
Beth77 jest offline  
Stary 2012-08-14, 11:01   #2794
Olkatrolka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 32
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Beth77 Pokaż wiadomość
Olkatrolka i ile płaciłas za taka długość? zadowolona byłaś nie odstawały ci włosy? po umyciu nic nie musiałas robic prócz szczotki?
wszystko było super. Płaciłam chyba 300 zł, ale to było ponad dwa lata temu. Nic nie odstawało, a trzymało mi się około pół roku. Włosy suszyłam suszarką i przeczesywałam w trakcie szczotką.
Olkatrolka jest offline  
Stary 2012-08-14, 12:06   #2795
Beth77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 423
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Olkatrolka Pokaż wiadomość
wszystko było super. Płaciłam chyba 300 zł, ale to było ponad dwa lata temu. Nic nie odstawało, a trzymało mi się około pół roku. Włosy suszyłam suszarką i przeczesywałam w trakcie szczotką.
bardzo Ci dziekuję za odpowiedź robiłas encanto tak?
Beth77 jest offline  
Stary 2012-08-14, 12:16   #2796
BlackCherryLBN
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Mógłby już bidzis wystawić te małe zestawy

Jeszcze jakąś suszarkę dobrą muszę kupić
BlackCherryLBN jest offline  
Stary 2012-08-14, 12:25   #2797
Aria93
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 9 031
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Właśnie, ja już mam w planach suszarkę Philips z jonizacją, tylko nie wiem czy TŻ mi jej nie weźmie z punktów karty Payback Bo jest w nagrodach
Aria93 jest offline  
Stary 2012-08-14, 12:25   #2798
Olkatrolka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 32
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Beth77 Pokaż wiadomość
bardzo Ci dziekuję za odpowiedź robiłas encanto tak?
Szczerze mówiąc to nie wiem. miałam już robione 4 razy i za każdym razem innym preparatem, ale nie wiem jakimi, bo nie zwracałam na to uwagi. Według mnie za każdym razem efekt był dobry i długotrwały.
Olkatrolka jest offline  
Stary 2012-08-14, 12:32   #2799
BlackCherryLBN
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 1 820
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Aria93 Pokaż wiadomość
Właśnie, ja już mam w planach suszarkę Philips z jonizacją, tylko nie wiem czy TŻ mi jej nie weźmie z punktów karty Payback Bo jest w nagrodach

a jaki konkretnie model?

strasznie duży jest wybór, sama nie wiem co wybrać
BlackCherryLBN jest offline  
Stary 2012-08-14, 13:03   #2800
Beth77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 423
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

tu jest fotka dziewczyny po encanto na krótkich włosach - takie jak moje - fotka na dole - i niestety nie sa one proste ale odstają.... buuuuuuuuuuuuuuuuuu i własnie w takim przypadku trzebaby poprawic PROSTOWNICĄ ale nikt nie pisze czy mozna - zaraz sama poszperam w necie i dam wam znać!

http://anwena.blogspot.com/2010/12/encanto-ii.html

no i dziewczyna radzi żeby nie robic od góry to nie będzie efektu przylizania, i jesli ja mam proste włosy od góry to może faktycznie jest to jakis pomysł - próbowała któraś?

---------- Dopisano o 14:03 ---------- Poprzedni post napisano o 14:01 ----------

Cytat:
Napisane przez BlackCherryLBN Pokaż wiadomość
a jaki konkretnie model?

strasznie duży jest wybór, sama nie wiem co wybrać
ja mam ROWENTA z jonizacja i nakłada prostująca czyli taka między grzebieniem a szczotką i po tym mam proste włoski. Polecam bo fajna jest.
Beth77 jest offline  
Stary 2012-08-14, 19:04   #2801
Kateczka_05
Raczkowanie
 
Avatar Kateczka_05
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 425
GG do Kateczka_05
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

a niby dlaczego prostownicy nie mozna uzywac??
ja używałam już parę razy...mi ani choco ani encanto całkiem włosów nie wyprostowało...wygładziło ...okiełznało ale końce sie naturalnie wywijają...szczególnie na drugi dzień po myciu wiec jak potzrebuje to im pomagam prostowaniem...

moje na szczęście przestały sie tak przetłuszczac...kupiła szampon wax do przetłuszczajacych...moze to on...
końce juz podciete...jakoś bardziej zniszczone niz przed nie były...
teraz zastanawia mnie jak moj fryzjer namawiał mnie na zabieg bo mówił, ze tylko on "odbuduje" włos od środka...grzywke mam tak podniszczoną, ze nawet po podcieciu włosa na końcu jest biały...i encanto ani choco tu nie pomogły...tyle, ze nie maltretuje ich co dzień prostownicą i włoski zdrowiej wygladają
__________________
Nawet najdłuższa noc nie trwa wiecznie...
Przyszłość jaśnieje blaskiem świtu...
Kateczka_05 jest offline  
Stary 2012-08-14, 19:22   #2802
Aria93
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 9 031
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Wygląda na to, że nie pojadę we wrześniu zagranicę, więc chyba zrobię sobie całe włosy Choco wcześniej

Co do suszarki, nie pamiętam jaki model jest dostępny w Payback, w każdym razie odpowiadał mi. A jak się z tymi punktami nie uda to poszukam takiej, która by mnie nie kosztowała fortunę . Nie mam upatrzonego konkretnego modelu
Aria93 jest offline  
Stary 2012-08-14, 19:36   #2803
Anka0531
Raczkowanie
 
Avatar Anka0531
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 77
Angry Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez BlackCherryLBN Pokaż wiadomość
Mógłby już bidzis wystawić te małe zestawy

Jeszcze jakąś suszarkę dobrą muszę kupić
Ja kupiłam u bidzisa i czekam juz ponad tydzien na zestaw i sie doczekac nie moge...
__________________
Zapuszczam włosy!
14.07 - 55cm
Cel: 65cm
Anka0531 jest offline  
Stary 2012-08-14, 21:53   #2804
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

dziewczynki macie może zdjecia po encanto ale juz takie po kilku miesiacach jak wyglada gdy schodzi powoli? mam w planach zrobic sobie zabieg ale mam obawy ze juz nigdy nie wroce do stanu mniej wiecej ( noooo puch moglby nie wracac;D) sprzed zabiegu.

i pytanie 2gie ile zestawu mi potrzeba na wlosy mojej dlugosci? dwa zestawy po 50ml wystarczyloby?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC03667.jpg (104,1 KB, 102 załadowań)
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 06:24   #2805
_michalina_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 38
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

masz tak piękne i zdrowe włosy że w życiu bym na Twoim miejscu tego nie robiła! Co za długość! Oddaj je )
_michalina_ jest offline  
Stary 2012-08-15, 07:36   #2806
Harakiri
Rozeznanie
 
Avatar Harakiri
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Belgia
Wiadomości: 742
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Anka0531 Pokaż wiadomość
Ja kupiłam u bidzisa i czekam juz ponad tydzien na zestaw i sie doczekac nie moge...
Na wakacjach może jest
Harakiri jest offline  
Stary 2012-08-15, 10:12   #2807
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez _michalina_ Pokaż wiadomość
masz tak piękne i zdrowe włosy że w życiu bym na Twoim miejscu tego nie robiła! Co za długość! Oddaj je )
aparat przeklamuje troche. mam bardzo dziwne wlosyod spodu niemal wszytkie sa tego samego rodzaja a z wierzchu oprocz tych zwyklych rowno sie skrecaja mam jeszcze takie sztywne, grube jak szczecina. do tego nieregularnie sie skrecaja jak wlosy na klacie u facetow;/mam olbrzymi problem z ich ujarzmieniem;/ sa nieraz 2-3 razy grubsze niz moj zwyczajny wlos. a podobno ten zabiegg jest wzglednie odwracalny i zamiast niczczyc to je naprawia wlasciwiedlatego sie zastanawiam nad nim powaznie by chociaz przez pol roku miec sopkoj z ich ujarzmianiem bo bez tego wygladam jak mop;/
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 10:31   #2808
Palala
Raczkowanie
 
Avatar Palala
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 154
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Czy po 13 dniach po Encanto mogę pomalować włosy ?
Palala jest offline  
Stary 2012-08-15, 12:58   #2809
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
dziewczynki macie może zdjecia po encanto ale juz takie po kilku miesiacach jak wyglada gdy schodzi powoli? mam w planach zrobic sobie zabieg ale mam obawy ze juz nigdy nie wroce do stanu mniej wiecej ( noooo puch moglby nie wracac;D) sprzed zabiegu.

i pytanie 2gie ile zestawu mi potrzeba na wlosy mojej dlugosci? dwa zestawy po 50ml wystarczyloby?
no to dziewczyny na ile ml oceniacie moje wlosy???
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 13:27   #2810
ela_ska
Przyczajenie
 
Avatar ela_ska
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 15
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Wydaje się że wystarczy ale ja dla pewności wzięłabym więcej, duużo masz tych włosków, zawsze jak Ci zostanie jeden zestaw to możesz odsprzedać
ela_ska jest offline  
Stary 2012-08-15, 13:50   #2811
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

dzieki:P jeszcze jedno: ktos ma zdjecia jak wygladaja wlosy po takim zabiegu juz jak on schodzi???? bo to jest glowny moj warunek tego czy w końcu wykonam sobie zabieg czy nie chcialabym by względnie wraca stan sprzed prostowania
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 14:26   #2812
aniabaniaa
Zakorzenienie
 
Avatar aniabaniaa
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 4 940
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Olkie, Wg mnie nie ma szans, żeby 50 ml Ci wystarczyło :P ja mam włosy podobnej gęstości, ale krótsze, i za każdym razem zużywałam 75/100 ml, zupelnie nie oszczedzam tych preparatów, włosy mają w nich pływać. radzę Ci zamówić więcej niż 50 ml .

co do pytania drugiego, to chyba bywa różnie, u mnie nie powrócił nawet 6 m-cy od wykonania zabiegu włosy nie kreciły mi się aż tak mocno, puch nie był aż tak uciążliwy. A po 3 m-cach przestałam przestrzeac zasad jesli chodzi o kosmetyki, ktorych powinno, a ktorych nie powinno sie uzywac. dla mnie najgorsze byly baby hair, oczywiscie wlosy odrastaja normalne, naturalne, a ja mam krecone. wiec one tworzyly mi mini puch i dlatego powtorzylam zabieg.
__________________

aniabaniaa jest offline  
Stary 2012-08-15, 18:32   #2813
lizawietta
Zadomowienie
 
Avatar lizawietta
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 310
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez Beth77 Pokaż wiadomość
tu jest fotka dziewczyny po encanto na krótkich włosach - takie jak moje - fotka na dole - i niestety nie sa one proste ale odstają.... buuuuuuuuuuuuuuuuuu i własnie w takim przypadku trzebaby poprawic PROSTOWNICĄ ale nikt nie pisze czy mozna - zaraz sama poszperam w necie i dam wam znać!

http://anwena.blogspot.com/2010/12/encanto-ii.html

no i dziewczyna radzi żeby nie robic od góry to nie będzie efektu przylizania, i jesli ja mam proste włosy od góry to może faktycznie jest to jakis pomysł - próbowała któraś?

---------- Dopisano o 14:03 ---------- Poprzedni post napisano o 14:01 ----------



ja mam ROWENTA z jonizacja i nakłada prostująca czyli taka między grzebieniem a szczotką i po tym mam proste włoski. Polecam bo fajna jest.

możesz podać model tej suszarki?
__________________
ćwiczę od 16.05.2013

shred level1 level2 level3
Mel B :
posladki
ramiona
lizawietta jest offline  
Stary 2012-08-15, 20:26   #2814
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez aniabaniaa Pokaż wiadomość
Olkie, Wg mnie nie ma szans, żeby 50 ml Ci wystarczyło :P ja mam włosy podobnej gęstości, ale krótsze, i za każdym razem zużywałam 75/100 ml, zupelnie nie oszczedzam tych preparatów, włosy mają w nich pływać. radzę Ci zamówić więcej niż 50 ml .

co do pytania drugiego, to chyba bywa różnie, u mnie nie powrócił nawet 6 m-cy od wykonania zabiegu włosy nie kreciły mi się aż tak mocno, puch nie był aż tak uciążliwy. A po 3 m-cach przestałam przestrzeac zasad jesli chodzi o kosmetyki, ktorych powinno, a ktorych nie powinno sie uzywac. dla mnie najgorsze byly baby hair, oczywiscie wlosy odrastaja normalne, naturalne, a ja mam krecone. wiec one tworzyly mi mini puch i dlatego powtorzylam zabieg.
a tak w % ile stanu sprzed zabiegu Ci powrocilo??? bo jesli zaczna znow mi sie krecic tylko bez tego puchu z wierzchu to by bylo dla mnie wrecz zbawiennie



niekt nie ma fotek jak sie mu encanto wyplukiwalo??



aaaaaahhhhhhaaaaa a jak to jest z wiazaniem wlosow po zabiegu????? mozna czy trzeba uwazac by gumka sie nie odgniotla?? widzialam wiele przeroznych odpowiedzi ;/
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:

Edytowane przez olkie
Czas edycji: 2012-08-15 o 20:46
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 21:06   #2815
Harakiri
Rozeznanie
 
Avatar Harakiri
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Belgia
Wiadomości: 742
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość


aaaaaahhhhhhaaaaa a jak to jest z wiazaniem wlosow po zabiegu????? mozna czy trzeba uwazac by gumka sie nie odgniotla?? widzialam wiele przeroznych odpowiedzi ;/
Ja często wiąże włosy żeby było mi w pracy wygodniej i jak później rozpuszczam to na początku są w miejscu gumki pofalowane ale wystarczy włosy przeczesać, pare minut poczekać i wracają do prostości.
Harakiri jest offline  
Stary 2012-08-15, 21:43   #2816
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 967
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

hej, można dołączyć ? mozna powiedzieć, ze jestem świerzakiem bo mój pierwszy raz z Encanto miałam 10 sierpnia zabieg robiłam sama, bez niczyjej pomocy w domu
moniczka_90 jest offline  
Stary 2012-08-15, 21:43   #2817
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

czyli bezposrednio po mozna wlosy wiazac i brac za ucho?
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 21:48   #2818
moniczka_90
Zakorzenienie
 
Avatar moniczka_90
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 14 967
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez olkie Pokaż wiadomość
czyli bezposrednio po mozna wlosy wiazac i brac za ucho?
po Encanto można po chemicznym prostowaniu przez chyba 2 doby nie można ich w zaden sposób zwiazac czy zgiąć a tym bardziej umyć
moniczka_90 jest offline  
Stary 2012-08-15, 21:55   #2819
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
po Encanto można po chemicznym prostowaniu przez chyba 2 doby nie można ich w zaden sposób zwiazac czy zgiąć a tym bardziej umyć
noooo juz prawie jestem wiec przekonana martwi mnie tylko to ze wlosy juz nigdy nie beda chcialy sie falowac tak jak przed zabiegiem;/
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline  
Stary 2012-08-15, 22:06   #2820
Aria93
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 9 031
Dot.: Keratynowe prostowanie -część II

Cytat:
Napisane przez moniczka_90 Pokaż wiadomość
po Encanto można po chemicznym prostowaniu przez chyba 2 doby nie można ich w zaden sposób zwiazac czy zgiąć a tym bardziej umyć
Dla zainteresowanych coco choco: po CocoChoco nie można i przestrzegam przed tym!
Bo ja przez to, że chodziłam tak za ucho to teraz mi się tak układa grzywka
Aria93 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kreatynowe, prostowanie, prostowanie włosów, salon, trwałe, warszawa, włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:26.