Antidral - Strona 29 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-26, 18:59   #841
smieszka250
Zakorzenienie
 
Avatar smieszka250
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 040
GG do smieszka250
Dot.: Antidral

Mam zamiar go kupić jutro.
Czy rano jak zmyję to używać rexony ?
smieszka250 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 21:39   #842
klada
Zakorzenienie
 
Avatar klada
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 16 740
Dot.: Antidral

Ja po nim nic nie uzywam
Sam wystraczy
__________________
Języki!
Angielski B1/B2
Francuski A1
Hiszpański A1


Włosomaniaczka


klada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-26, 22:13   #843
matryca3
Zadomowienie
 
Avatar matryca3
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 486
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Antidral

ja uzywam bo zle bym sie czuła bez antyerspirantu badz dezodorantu;p
__________________
matryca3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 10:53   #844
Daszka
Zadomowienie
 
Avatar Daszka
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 036
GG do Daszka
Dot.: Antidral

Ja użyłam antidralu wczoraj wieczorem na noc (swędziało niestety, długo nie mogłam zasnąć:-( A dzis rano oczywiście zmyłam i jednak delikatnie wygoliłam paszki - żadne podrażnienie nie wystąpiło, no i to swędzenie na szczęście też przeszło w nocy. Zastosowałam jeszcze kulkę Nivei (bez alkoholu, delikatnie działa a ja jednak lubię czuć łagodny zapach antyperspirantu) - też nic mi nie podrażniło. Mam nadzieję, że taka "strategia" następnym razem też się sprawdzi
Daszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 15:13   #845
Anusia4don
Przyczajenie
 
Avatar Anusia4don
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 12
Dot.: Antidral

Hej a czy mozna go stosowac codziennie?? bo na poczatku dzialal a pozniej juz coraz mniej a jak posmarowalam dlonie to nic nie pomoglo jedynie na paszki
Anusia4don jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 16:57   #846
201707171013
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 053
Dot.: Antidral

Ja używałam w sobotę wieczorem, dzisiaj już nie działał, ale wczoraj czułam się super. Muszę widocznie używać go codziennie na początek.
201707171013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 19:04   #847
matryca3
Zadomowienie
 
Avatar matryca3
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 486
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Antidral

ja na oczatku 3 dni pod rzad a potem 2 razy w tyg a le wczoraj sie spociłam wiec bede go narazie uzywac 3 razy w tyg
__________________
matryca3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 19:16   #848
klada
Zakorzenienie
 
Avatar klada
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 16 740
Dot.: Antidral

Ja go uzywam raz na 2 tyg i jest git Ale na poczatku tez czesto uzywalam
__________________
Języki!
Angielski B1/B2
Francuski A1
Hiszpański A1


Włosomaniaczka


klada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-27, 22:01   #849
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Antidral

Ja tez raczej codziennie używam, przez te gorące dni...
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 18:22   #850
smieszka250
Zakorzenienie
 
Avatar smieszka250
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 040
GG do smieszka250
Dot.: Antidral

Dzisiaj go kupiłam za 15,3zł
Jego trezba używać na noc ?
W ulotce pisze, że codziennie lub rzadziej rano...
smieszka250 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 18:46   #851
201707171013
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 053
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez smieszka250 Pokaż wiadomość
Dzisiaj go kupiłam za 15,3zł
Jego trezba używać na noc ?
W ulotce pisze, że codziennie lub rzadziej rano...
Na noc - rano zmyć. Jak będziesz stosowała rano, to może Ci zrobić dziurę w bluzce, albo ją odbarwić.
201707171013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 20:51   #852
Maaja
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 333
Dot.: Antidral

A ja jutro bądź w sobotę go kupie. Wcześniej stosowałam Apers - na nadmierne pocenie się pod pachami ale lipa ;/ po 3-4 dniach przestał działać
Ale najbardziej boję się tego swędzenia... Czy ono występuję po każdym użyciu czy tylko na początku stosowania?!!?!?!
Maaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 20:57   #853
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Antidral

Ja jestem bardzo zadowolona!
Nawet bo bieganiu z psem nie było ani śladu! ALe co mnie zdziwiło za 3 razem jak go użyłam dopiero zaczęło mnie swędzieć.. Tylko ten jeden raz. Może tak być?
__________________
...
Lavi92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 21:02   #854
Pola:)
Raczkowanie
 
Avatar Pola:)
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szkocja
Wiadomości: 209
Dot.: Antidral

Uczucie swedzenia powinno sie zmniejszac z okresem stosowania... ale to tez zalezy od wrazliwosci Twojej skory. Staraj sie nakladac go oszczednie i koniecznie na niepodraznione pachy.
Mnie na poczatku swedzialo, a teraz nie odczuwam juz nic... oprocz efektow
Powodzenia!

---------- Dopisano o 20:02 ---------- Poprzedni post napisano o 19:59 ----------

Cytat:
Napisane przez Lavi92 Pokaż wiadomość
Ja jestem bardzo zadowolona!
Nawet bo bieganiu z psem nie było ani śladu! ALe co mnie zdziwiło za 3 razem jak go użyłam dopiero zaczęło mnie swędzieć.. Tylko ten jeden raz. Może tak być?
Lavi92 - pewnie ze moze... naprawdopodobniej mialas podrazniona skore pod pachami. Niekoniecznie przez depilacje.. moze obtarly Cie szwy koszulki. Skora pod pachami jest bardzo wrazliwa, a antidral to mimo wszystko silny srodek, wiec moglo piec i swedziec. Najwazniejsze, to tylko raz
Pola:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-29, 21:23   #855
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Antidral

Mnie praktycznie swędzi skóra pod pachami za każdym razem gdy stosuje Antidral, ale jak wsiąknie to jeszcze trochę balsamem posmaruje i jakoś da się żyć
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-30, 16:15   #856
smieszka250
Zakorzenienie
 
Avatar smieszka250
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 040
GG do smieszka250
Dot.: Antidral

Jestem po pierwszej nocenj kuracji
Nałożyłam wieczorem - długo wysychał. Na początku jak siedziałam z rękami do góry to nie swędziało, ale jak się połozyłam, to tak
Dzisiaj czułam, że jest mi gorąco, czoło mi sie świeciło, ale zaszłam do łazienki i zonk - zero plam. Antidral górą !
smieszka250 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-30, 16:36   #857
Pola:)
Raczkowanie
 
Avatar Pola:)
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szkocja
Wiadomości: 209
Dot.: Antidral

Wow... efekty po 1 nocy? niezle oby tak dalej
Pola:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-30, 20:48   #858
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Antidral

U mnie też w pierwszą noc zadziałał Aż się zdziwiłam, że tak szybko.

Właśnie za 3 razem mi jakieś krostki wyszły i bolało troszke. Pewnie jakies podrażnienie właśnie
__________________
...
Lavi92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 00:08   #859
zebra0
Przyczajenie
 
Avatar zebra0
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 9
GG do zebra0
Dot.: Antidral

Dziś rano posmarowałam pachy Antidralem miałam raczej intensywny dzień i troszke sie pociłam ale nie użyłam żadnego antyperspirantu (bez niego nie idzie funkcjonować) i zero jakiegokolwiek zapachu (chociaż z tym nie mialam nigdy problemu jesli uzywałam czegoś jeszcze na codzien) Mam nadzieje że po kilku użyciach przestanę się również pocić ale mimo to będę żywać troszku antyperspirantu dla delkiatnego zapachu
Musi działać bo już mam dosyć tych okropnych plam pojawiały się zanim jeszcze wyszłam z domu a nawet nie było mi gorąco jak się szykowałam ehh...
a i jeszcze mam pytanko ważne... w jaki sposób niszczy bluzki??? że odbarwia to już wyczytałam, ale niektóre z was pisały ze również niszczy... więc?
a tak na marginesie zapłąciłam za niego 17,95
pozdrawiam
zebra0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 08:48   #860
marta_d1
Zakorzenienie
 
Avatar marta_d1
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3 882
GG do marta_d1
Dot.: Antidral

Antidral mocno podrożał. Nowa szata graficzna, nowy producent. Ale cóż nic innego mi nie pomaga. Tak się właśnie zastanawiam jakie składniki Antidralu powodują, że sie nie pocę. Jak on działa.
__________________
Franiu
Antoś
marta_d1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 10:27   #861
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez marta_d1 Pokaż wiadomość
Antidral mocno podrożał. Nowa szata graficzna, nowy producent. Ale cóż nic innego mi nie pomaga. Tak się właśnie zastanawiam jakie składniki Antidralu powodują, że sie nie pocę. Jak on działa.
Aluminium Chloride, tak mi się wydaje A w "zwykłych" dezodorantach jest Aluminium Chlorohydrate (ale nawet nie wszystkich), czyli pewnie jakaś pochodna od tego pierwszego, która z jednej strony nie podrażnia, ale z drugiej strony nie działa tak dobrze
__________________

mOna01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 10:33   #862
marta_d1
Zakorzenienie
 
Avatar marta_d1
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3 882
GG do marta_d1
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez mOna01 Pokaż wiadomość
Aluminium Chloride, tak mi się wydaje A w "zwykłych" dezodorantach jest Aluminium Chlorohydrate (ale nawet nie wszystkich), czyli pewnie jakaś pochodna od tego pierwszego, która z jednej strony nie podrażnia, ale z drugiej strony nie działa tak dobrze
On zatyka gruczoły potowe? Właśnie nie wiem co powoduje, że sie nie pocę, chociaż miałam z tym naprawdę duzy problem.
__________________
Franiu
Antoś
marta_d1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 10:36   #863
mOna01
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 109
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez marta_d1 Pokaż wiadomość
On zatyka gruczoły potowe? Właśnie nie wiem co powoduje, że sie nie pocę, chociaż miałam z tym naprawdę duzy problem.
Nie wiem czy zatyka, czy jakoś je chemicznie blokuje, nie znam się na tym Ale wydedukowałam że to ten składnik
__________________

mOna01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 11:38   #864
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Antidral

O ile się nie mylę to na ulotce pisze jak działa. Na jakiej zasadzie
__________________
...
Lavi92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 12:06   #865
Pola:)
Raczkowanie
 
Avatar Pola:)
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szkocja
Wiadomości: 209
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez zebra0 Pokaż wiadomość
a i jeszcze mam pytanko ważne... w jaki sposób niszczy bluzki??? że odbarwia to już wyczytałam, ale niektóre z was pisały ze również niszczy... więc?
a tak na marginesie zapłąciłam za niego 17,95
pozdrawiam
Ja bym nie radzila uzywac na dzien... chociaz moze producent zmienil 'strategie'. Jesli zalozysz ciemna bluzke, to moze zostawic biale albo zoltawe plamy, ktorych nie bedzie sie dalo sprac. Wydaje mi sie, ze inaczej ich nie moze zniszczyc...
Pozostane przy aplikacji na noc - przynajmniej nie trzeba sie martwic o plamy na ubraniach.
Pola:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 13:10   #866
klada
Zakorzenienie
 
Avatar klada
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 16 740
Dot.: Antidral

Ja go uzywam, ale zauwazylam ze i tak sie poce, pod pachami. Ale nie intensywnie, tylko jest na pachach taka powloka
Ale plam nie ma, brzydkiego zapachu tez, wiec nie mam zastrzezen
__________________
Języki!
Angielski B1/B2
Francuski A1
Hiszpański A1


Włosomaniaczka


klada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 13:12   #867
201707171013
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 7 053
Dot.: Antidral

Ja też przestałam się pocić, ale używam codziennie, poza tym też czuję taką powłoczkę potu pod pachami, ale plam zero.
201707171013 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-02, 13:53   #868
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Antidral

Też czujecie jakby ten pot był, ale plam nie? Mam tak samo, dziwne uczucie mokrości
A wczoraj się zdziwiłam, po całym dniu intensywnej jazdy rowerem przy sło0ńcu i wietrze (wiadomo trzeba się wysilić, żeby nie zlecieć z niego;p) moje pachy były suchusieńkie! Tak btw. przejechałam ok. 50 km
Tylko wciąż mam problem z podrażnionymi pachami, swędzą mnie ale tak boleśnie jakoś, chociaż smaruje balsamem je... I to nie tylko po posmarowaniu, ale tak w ciągu dnia
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-02, 15:35   #869
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Antidral

Cytat:
Napisane przez alexandra578 Pokaż wiadomość
Też czujecie jakby ten pot był, ale plam nie? Mam tak samo, dziwne uczucie mokrości
__________________
...
Lavi92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-03, 10:29   #870
alexandra578
Raczkowanie
 
Avatar alexandra578
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 392
Dot.: Antidral

A wasze sposoby na nawilżanie paszek? ;>
alexandra578 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-08-06 10:08:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:30.