Laserowe Usuwanie Pieprzyków - Strona 11 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-15, 19:20   #301
Sakti
Raczkowanie
 
Avatar Sakti
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 30
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez tequilus Pokaż wiadomość
hmm..a ja mam znamie na klatce piersiowej.. to takie zbiorowe,małe brązowe grudki,pieprzyki..nie wiem co dokladnie to jest :P. Chciałabym to usunąć bo jak na razie wstydze się nosić bluzki odsłaniające "to" ...takie zboczenie Mam pytanie..czy w wieku 16 lat można usunąć takie znamię? Chce pozbyć się go laserowo bo wydaje mi sie ze najmniejsza blizna zostanie.. Koszt takiego zabiegu zależy tylko od wielkosci? ile moge za to zabulic? 500 zł?

Pozdrawiam
Ja pierwszego pieprzyka usowalam jak mialam 15 lub 16 lat. Wiesz czasami te pieprzyki rosna i z biegiem czasu sa wieksze co oznacza wieksza blizne.Wydaje mi sie ze lepiej je usonac poki sa male.Wiek nie ma znaczenia.

pozdrawiam
__________________
Sakti
Sakti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-18, 19:49   #302
ania_1905
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 1
Smile Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez nafie Pokaż wiadomość
powiedzcie, czy usuwanie pieprzykow skalpelem BOLI ??? mam takiego brzydkiego ktory zaczyna mnie pobolewac, bo zacieram go stanikiem:/
i chyba czas sie go pozbyc.. i to najwyzszy
ale sie po prostu boje bolu, jak zawsze zreszta trzese tylkiem :/
Siemka mam na imie Ania , 9 dni temu mialam usuwany pieprzyk , tez go zacieralam stanikiem, a wiec zeby zmiejszyc ten twoj strach to ci powiem ze to naprawde nic nie boli no moze jak daje ci zastrzyk , w okolice tego znamienia, a pozniej wszystko trwa niecale 10 min ja mialam wlasnie skalpelem , za 2 tygodnie jade na zdjecie szwow i juz sie nie boje , mam nadzieje ze ci to cos pomoglo pozdrwiam
ania_1905 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-29, 10:28   #303
Glamour_girl
Raczkowanie
 
Avatar Glamour_girl
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Rzeszów :]
Wiadomości: 306
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja mialam usuwanego pieprzyka na brzuchu chirurgicznie, ale zostala blizna, wyglada to tak jak pieprzyk tylko bez koloru, lekarz powiedzial ze jest wszystko w porzadku i blizna moze goic sie pare lat, ale ja nie widze zeby byla mniejsza albo bardziej plaska, wygada tak samo jak na poczatku Czy mozna taka blizne usunac laserem???
Glamour_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-29, 17:41   #304
magiolka
BAN stały
 
Avatar magiolka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 220
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Sakti Pokaż wiadomość
U mnie po okolo 2 miesiacach pojawil sie jakby brazowy barwnik w miejscach usonietych pieprzykow.(przez zabiegiem one byly brazowe i wypukle) a jeden byl w kolorze skory i tez sie guleczka pojawila.Doktor znowu je usonal i jak narazie do dzis mam z nimi spokoj, a minely juz 2 miesiace od zabiegu.
Sakti i jak teraz wygladają po drugim wypalaniu? nie odrasta już nic? a co lekarz powiedział na to? zeby odrazu usuwać? Pytam, bo u mnie chyba na jednej bliznie zaczyna sie coś pojawiać, jakby brązowieje z jednej strony czyli pewnie odrasta uparciuch. I nie wiem czy czekać aż odrosnie czy od razu z tym isc. Oby wszystkie nie zaczely odrastac. ale jestem zła
magiolka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 09:08   #305
flejter
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 41
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witam chyba mnie znacie

no wiec u mnie minely juz 4 miesiace od usuwanych pieprzykow laserem no i jestem narazie zadowolony z efektow, sa jeszcze male blizny ale nie takie jak byly miesiac temu czy dwa wtedy to byly rozowe teraz juz nabierjaj kolor mojej skory =] codzinnie wcieram w skore cepan i widoczne sa efekty wiec spokojnie a zeby blizna calkiem znikla to potrzeban na to czasu =] jakbym sie malowal jak wy dziewczyny to w tym momencie nie byly by widoczne blizny

pozdrawiam
flejter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 15:55   #306
deska123
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Ireland
Wiadomości: 2 113
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Sorki, ale nie mam czasu, żeby przeczytać cały wątek. Ale czy te usunięcie laserowe pieprzyka to jest płatne i ile takto kosztuje?
__________________
dieta!
56...54...53...52...51...50

21.08.09 - zdane prawko.
deska123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-05, 22:28   #307
paaati88
Raczkowanie
 
Avatar paaati88
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: wawa
Wiadomości: 360
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

mam pytanko: a jak ja mam takie zwykłe normalne pieprzyki to mozna je usuwac laserem?
__________________
Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.

Uwierz w siebie <3
Dziś zrób to czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego inni pragną.
paaati88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-06, 14:55   #308
Sakti
Raczkowanie
 
Avatar Sakti
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 30
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez magiolka Pokaż wiadomość
Sakti i jak teraz wygladają po drugim wypalaniu? nie odrasta już nic? a co lekarz powiedział na to? zeby odrazu usuwać? Pytam, bo u mnie chyba na jednej bliznie zaczyna sie coś pojawiać, jakby brązowieje z jednej strony czyli pewnie odrasta uparciuch. I nie wiem czy czekać aż odrosnie czy od razu z tym isc. Oby wszystkie nie zaczely odrastac. ale jestem zła

Hej sorry , ze dopiero teraz odpisuje, troche mnie tu nie bylo.

Magiolka, po poprawce na twarzy nic na razie nie odrasta.Jednak zauwazylam maly brazowy punkcik na szyji (tam rowniez mialam poprawke), nie jestem pewna czy znowu odrasta- ale znajac moje szczescie do pieprzykow to pewnie tak
Planuje byc w Polsce okolo marca . to wowczas odwiedze doktorka.Ale Tobie radzilabym udac sie szybciej, im wczesniej tym lepiej, pozniej mozesz miec wieksza blizne, jesli sporo odrosnie .

pozdrawiam
__________________
Sakti
Sakti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-09, 15:59   #309
lusesitaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witajcie dziewczyny!!Ja rowniez usunelam 2 laserowo 2 lata temu i zero widac, mam jeszcze na policzku, przyzwyczailam sie do niego, mowia ze dodaje mi uroku, ale juz go nie chce, usuwac??jest troszke duzy i bezbarwny, tzw.znamie komorkowe nadaje sie do lasera jak tamte poprzednie.Jak sie to ma do opalania, czy pod wplywem slonca czy solarium powiekszaja sie wam ???
pozdrawiam serdecznie
lusesitaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-12, 15:07   #310
A_g_N_i_E_ś
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Lusesitaaa, mam takie pytanie do Ciebie gdzie miałaś te pieprzyki , które usunełaś 2 lata temu i czy te miejsca smarowałaś czymś by się lepiej goiły? i czy to były płaskie czy wypukłe pieprzyki?
z góry dziękuje za odpowiedź
A_g_N_i_E_ś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 14:40   #311
gawiiii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 3
Usuwanie pieprzyków Warszawa

Witam
Chciałbym wyciąć sobie dwa pieprzyki z twarzy i nie wiem jak to technicznie wyglada tzn. gdzie mam sie najpierw udac. Domyslam sie ze najpierw do dermatologa ale nie wiem czy prywatnego czy panstwowego. Zastanawiam sie czy dermatolog wystawia skierownie do chirurga czy sam mam sie udac do szpitala. Interesuje mnie takze koszt takiego zabiegu, mozliwy czas oczekiwania i w koncu najwazniejsze czyli do jakiego kontkretnie warszawskiego specjalisty sie udac.
ps
jestem zdecydowany na wycinanie pieprzykow a nie na lasery ani krioterapie wiec prosze o namiary do lekarzy zajmujacych sie wlasnie tym

prosze Was dziewczyny o pomoc i pozdrawiam
gawiiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 14:55   #312
karolina27
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 2
Dot.: Usuwanie pieprzyków Warszawa

Ja miałam wycinane pieprzyki ale musiały być wystające ( toche). Ja poszłam do chirurga państwowego więc nic nie płaciłam. Narazie mam lekko rózową skóre, ale minimalnie
karolina27 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-26, 21:57   #313
twixi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2
Dot.: Usuwanie pieprzyków Warszawa

A brałeś pod uwagę wypalanie lancetronem? To chyba lepsza metoda na usunięcie peprzyków z twarzy niż wycinanie, po którym moga zostać większe blizny.
twixi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-28, 00:28   #314
micz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 10
Dot.: Usuwanie pieprzyków Warszawa

Nie polecam chodzić z pieprzykami do dermatologów ani tym bardziej usuwać u nich łyżeczkowaniem, jakimiś laserami i innymi takimi.
Najlepsza jest tu ingerencja chirurga onkologa który usunie je skalpelem. Jest to szybkie, bezbolesne i bardzo komfortowe kiedy nosi się szwy. Blizna również jest ładniejsza.
W warszawie polecam Dr. Monike Jabłońską z http://www.onkolog.com.pl/main.htm
Jest chirurgiem z II specjalnością i usuwała mi już 4 pieprzyki, z czego dwa robiłem u niej na początku państwowo za darmo w szpitalu, a dwa kolejne juz prywatnie właśnie w klinice w której pracuję.
Zabieg jest wykonywany z dnia na dzień: dzwonisz w czwartek - a w piątek masz już zabieg. Państwowo również można ale się czeka 3 miesiące prawie - teraz będe miał jednego usuwanego państwowo: byłem na wizycie we wrzesniu a zabieg będe miał w grudniu więc trochę się czeka.
no to tyle.
micz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-01, 19:23   #315
Nikitta85
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Geldern
Wiadomości: 41
GG do Nikitta85
Nie polecam!

Witam.
Rowniez mialam wycinanego...i powiem, ze jesli nie przeszkadza ani nie jest nowotworem to tego zabiegu nie polecam. Zabieg mialam wykonany prywatnie u chirurga plastyka (znajomy rodziny) i powiem , ze jestem zaskoczona. Mam blizne ,chociaz minal juz ponad rok po zabiegu.
Pozdrawiam
Nikitta85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 18:17   #316
Mischa86
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wa-wa
Wiadomości: 25
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja nachodziłam się po lekarzach i wszyscy jakby jednomyślnie stwierdzili, że znamiona najlepiej usuwać tylko chirurgicznie. Dziś właśnie jestem po zabiegu, byłam u chirurga plastycznego i wyciął mi 3 duże i odstające pieprzyki na raz (każdy z nich miał około 5mm średnicy). Dwa były na twarzy, jeden na szyji. Mam nadzieje, że szybko się zagoi A jak zostaną blizny...to cóż lepsze blizny od pieprzyków! Pozdrawiam
Mischa86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 20:11   #317
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

a moja blizna to juz malenka jest, tylko taki maly zarozowiony doleczek, ktory jeszcze i tak mam zamiar za pomoca mikrodermabrazji unicestwic...

ok 10 dni temu usunelam laserowo malenkiego wlokniaka z powieki, nie ma sladu...
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-12, 00:42   #318
deska123
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Ireland
Wiadomości: 2 113
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ile to kosztuje?
__________________
dieta!
56...54...53...52...51...50

21.08.09 - zdane prawko.
deska123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-12, 10:04   #319
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja zaplacilam 100 za wlokniaka na powiece i 100 za innego pieprzyka, oba zabiegi wykonywalam w Katowicach
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-17, 12:31   #320
Mateusz1989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 1
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witam czy ktos wie gdzie można zrobić laserowy zabieg usuwania pieprzyków w Poznaniu? i jaki byście gabinet paradzili a jakie nie ? oraz jakie są wyniki oczywiście. prosze o odp.
Mateusz1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-20, 23:18   #321
bpx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Hej, pytanie tutaj raczej do Panow. Czy ktos z was usuwal sobie pieprzyka z twarzy tam gdzie normalnie jest zarost? Moje pytanie jest czy po takim usunieciu pieprzyka zarost normalnie rosnie czy jest taka pustka w tym miejscu.
bpx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-21, 16:06   #322
flejter
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 41
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

W tym miejscu gdzie usuwalem pieprzyk zarost rosnie normalnie
flejter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 21:25   #323
Tommix
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Mam pewny problem z 2 pieprzykami, chcę je usunąć laserowo. Nie dawno byłem u lekarza (dermatologa) w klinice specjalistycznej. Po zbadaniu moich znamion powiedział, że nie nadają się one do usunięcia. Powodem jest to, że są one za małe (obie ok. 1mm), a gdybym chciał je usunąć to tylko chirurgiczne. Miałem już zrezygnować z usunięcia ich, ale natrafiłem na to forum i zauważyłem, że flejterowi udało się usunąć w miarę małe pieprzyki. Więc może wciąż jest nadzieja? Czy ktoś z was wie gdzie można usuwać takie znamienia w Łodzi? Chciałbym się je jeszcze pozbyć przed feriami, więc proszę o szybką odpowiedź.
Tommix jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 21:44   #324
Kasiula21
Raczkowanie
 
Avatar Kasiula21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 42
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witam wszystki mam do was pyatnie?? do jakiego lekarza najlepiej sie wybrać z piepzykami bo mam ich sporo i sczerze mówiąc boje się usuwania bo niektóre są duże wystające a niektóre małe lekko wypukłe i o nierównym kształcie, słyszałam, że własnie takie są najgroźniejsze bo rakotwórcze i że nie wolno ich usuwac. Chciałabym sie ich pozbyc ale nie stać mnie na kosztowny zabieg, czy może mi to zrobić zwykły lekarz dermatolog tak abym nie musiała się obawiać,ze moga byc skutki uboczne i oczywiście za darmo albo za niewielka sumę Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
Kasiula21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-07, 11:13   #325
agamazzi
Zadomowienie
 
Avatar agamazzi
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 675
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Kasiula21 Pokaż wiadomość
Witam wszystki mam do was pyatnie?? do jakiego lekarza najlepiej sie wybrać z piepzykami bo mam ich sporo i sczerze mówiąc boje się usuwania bo niektóre są duże wystające a niektóre małe lekko wypukłe i o nierównym kształcie, słyszałam, że własnie takie są najgroźniejsze bo rakotwórcze i że nie wolno ich usuwac. Chciałabym sie ich pozbyc ale nie stać mnie na kosztowny zabieg, czy może mi to zrobić zwykły lekarz dermatolog tak abym nie musiała się obawiać,ze moga byc skutki uboczne i oczywiście za darmo albo za niewielka sumę Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
muszis isc do dermatologa, on obejrzy twoje znamoina bardzo dokladnie i oceni czy usuwac, i jak tak to jaka metoda.
Jesli nie chcesz placic to tylko chirurgicznie, chociaz przed zabiegiem bedziesz musiala sie zaszczepic na zoltaczke (2 zastrzyki po 40 zlotych jeden) i reszte zalatwisz na kase chorych...
Laser kosztuje ok 100 zl od pieprzyka, ale nie usuwaja wszystkich rodzajow znamion...
__________________
Come fai a dire che ami una persona, quando al mondo ci sono migliaia di persone che potresti amare di piu, se solo le incontrassi? Il fatto e che non le incontri.
agamazzi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 14:03   #326
zuza.wroc
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 58
Question Usuwanie pieprzyków laserem...

mam na ciele mnustwo pieprzyków. tak jak na zdięciach ręce tak całe moje ciało jesty nimi pokryte. czy da się je usunąć laserem jak piegi???
są one całkiem płskie i w różnym kształcie .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ja2.JPG (27,9 KB, 142 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ja1.JPG (42,0 KB, 124 załadowań)
zuza.wroc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-18, 12:42   #327
naked21
Wtajemniczenie
 
Avatar naked21
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Heaven
Wiadomości: 2 029
GG do naked21
Dot.: Usuwanie pieprzyków laserem...

zmartwię Cie kochana- znamion płaskich nie usuwa się laserem ja, będąc właścicielką też ogromenj ilości znamion, kiedy to usłyszałam od kilku lekarzy- załamałam się niestety pozostaje nam pogodzić się z tym, nie chodzić na solarium i ograniczyć opalanie na słońcu (co mi niestety przychodzi z wielkim trudem) najgorsze jest to, że ciagle ich przybywa pozdrawiam Cię serdecznie i mam prośbę- gdybyś przypadkiem znalazła lekarza który podjąłby się usunięcia laserem znamion płaskich, daj proszę mi znać
__________________
"Lubię ten stan, rozkoszne sam na sam. Cisza i ja. Cisza, ja i czas(...)"
naked21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-19, 19:52   #328
kiara77
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 13
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

hej ludziki!!!
dawno sie tu nie odzywalam ,ale kto śledzi wątek od początku ten wie , ze nie jestem tu nowa musze się Wam pochwalic ze usunełam te moje niechciane pieprzyki i jestem z tego powodu bardzo szczesliwa.sztuk usunelam 5: 3 na twarzy , 1 na rece , i 1 na karku. usunełam je w minioną niedziele tj.14 stycznia. a wczoraj juz pierwszy pieprzyk mi sie wykruszyl i mam rozową plamke.sam zabieg trwal moze niecale 20 minut. a zapomnilabym napisac w jaki sposób usunełam te pieprzyki- laser. czy bolało? nie powiem ze nie, bo troche na pewno ,ale chyba barzdziej boli samo znieczulanie niz wypalanie także nie ma sie czego bac. kazdy kto ma jakies wątpliwosci niech je straci , bo nie ma co zwlekac!im szybciej tym lepiej jeszcze pare dni i nie bedzie juz mojej zyciowej zmory na mojej twarzy..glupie pieprzyki a ile przynosza radosci kiedy znikają:P jesli ktosik lub cosik ma pytanko to z przyemnoscia odpowiem nawet bez pytanka moge coś napisac:P no to trzymajcie sie cieplo!=)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg spioch.jpg (24,2 KB, 83 załadowań)
kiara77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-20, 09:48   #329
Sakti
Raczkowanie
 
Avatar Sakti
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Holandia
Wiadomości: 30
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Kiara 77,Witaj w klubie
Super ze masz to juz za soba.
Troche bolu ale za to jaki efekt

pozdrawiam, trzymaj sie
__________________
Sakti
Sakti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-20, 11:19   #330
flejter
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 41
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Kiara77 nie chcialbym cie martwic ale to tak szybko jak myslisz sie nie zagoi =], ja mialem usuwane w lipcu tamtego roku, i po 3 pieprzykach ktorych usunolem 2 juz zupelnie znikly i jeszcze 1 zostal ktory juz malutko widac bo jeszcze musi nabrac kolorku skory, przez ten okres nie moglem w ogole chodzic na solarium, ani sie opalac... tak wiec minie troche czasu zanim te pieprzyki beda mialy swoj kolor ;p, ja jestem umuwiony na 27 stycznia na usuniecie nastepnych 2 z twarzy ;p pozdrawiam
flejter jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
pieprzyki

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-31 22:39:24


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:08.