Laserowe Usuwanie Pieprzyków - Strona 27 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-02-06, 20:59   #781
kasia glamour
Raczkowanie
 
Avatar kasia glamour
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 107
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

dzieki tusiunia za miłe słowa. też tak myślę liczy się pozytywne myślenie! Muszę się teraz powoli zaczac rozglądac za dobrym i jednocześnie w miarę tanim laserem w Wawie.
kasia glamour jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 21:08   #782
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez kasia glamour Pokaż wiadomość
dzieki tusiunia za miłe słowa. też tak myślę liczy się pozytywne myślenie! Muszę się teraz powoli zaczac rozglądac za dobrym i jednocześnie w miarę tanim laserem w Wawie.
Nie ma za co
ps. ceny laserów są bardzo podobne między różnymi "gabinetami"ok 10, 20 zł z tego co wiem bo to zależy od wielkości znamiona a i jeśli za jednym zamachem kilka to jest nawet do 50 zł taniej. Znamię średnicy 0.5 mm ok 150 zł
Powodzenia w poszukiwaniach
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-09, 21:53   #783
kasia glamour
Raczkowanie
 
Avatar kasia glamour
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 107
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

jutro popołudniu zdjęcie szwów, nareszcie! Boję się trochę tego 'wyrywania' tych nici brrr
kasia glamour jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-12, 20:24   #784
apsik_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Kasia nie booj sie bedzie dobrze szybkiego zagojenia zycze
Ja miałem ponad miesiąc temu usuwane znamię laserem, wątek jest wcześniej i blizna jest już prawie równa ze skórą i kremowa jeszcze. To oczywiście zalezy od organizmu czlowieka gdyz ja mam tendencje do dlugiego gojenia sie ran. I czytalem ze blizna moze ksztaltowac sie do roku czasu. Jednak trzeba myslec optymistycznie

pozdrawiam wizazanki
apsik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-13, 00:42   #785
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja też miesiąc temu laserem i już dawno mam równe ze skórą tylko jest różowe jakiś czas. Wygląda jak świeżo oderwany ślad po strupku. Ale i tak lepsze to niż znamię i blizna. Ciekawe po jakim czasie zblednie.
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-13, 11:32   #786
apsik_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

tusiunia a głęboki miałaś dołeczek? u mnie dość spory był . Podobno trzeba czasu na zbledniecie. Możesz używać maści na blizny np cepan, contratubex lub zele silikonowe drogie trochę dermatix, veraderm
apsik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-13, 14:20   #787
kasia glamour
Raczkowanie
 
Avatar kasia glamour
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 107
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

dzięki apsik, ranka na szczęście goi się dobrze. ale kupię jeden z wymienionych przez Ciebie kremów, żeby blizna była jak najmniejsza.
Teraz rozglądam się też za laserem w Wawie. Myślę, że będzie o wiele szybciej niż tradycyjne cięcie skalpelem, bo odchodzi cały tydzień czekania aż się rana zrośne i póxniej gojenia po zdjęciu szwów.
Usuwaliście znamię prywatnie?, bo rozumiem, że niestety NFZ nie pokrywa takich kosztów?
kasia glamour jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-13, 20:59   #788
apsik_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja prywatnie w Warszawie koszt wyniósł 150 zł(ok 3mm twarz) + alantan do zasypania ranki
z czego co wiem to na NFZ też można znamiona usuwać tylko nie wiem czy laserowo to robią czy chirurgicznie

Edytowane przez apsik_
Czas edycji: 2011-02-13 o 21:00
apsik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 21:51   #789
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Tak na 1,5 mm lub 1 mm i wyrównał się ze skórą dość szybko tylko to zaróżowienie cos nie blednie

mam cepan ale tak wali... że mi się niedobrze robi;/ muszę się wyperfumować i szybko posmarować i zakryć to kołdrą xD żeby nie czuć

---------- Dopisano o 22:51 ---------- Poprzedni post napisano o 22:48 ----------

Cytat:
Napisane przez kasia glamour Pokaż wiadomość
dzięki apsik, ranka na szczęście goi się dobrze. ale kupię jeden z wymienionych przez Ciebie kremów, żeby blizna była jak najmniejsza.
Teraz rozglądam się też za laserem w Wawie. Myślę, że będzie o wiele szybciej niż tradycyjne cięcie skalpelem, bo odchodzi cały tydzień czekania aż się rana zrośne i póxniej gojenia po zdjęciu szwów.
Usuwaliście znamię prywatnie?, bo rozumiem, że niestety NFZ nie pokrywa takich kosztów?
Ja już wyżej napisałam
NFZ tylko skalpel. Laser to już się płaci i myślę, że dla efektu warto. Szybko i sprawnie.
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 08:50   #790
apsik_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

U mnie to z 3-4 mm głęboki korzeń był

Zamiast Cepanu możesz spróbować contratubex skład podobny parę złotych droższy ale nie śmierdzi cebulką
apsik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-16, 08:59   #791
otoczony
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 3
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witam.
Gdzie się udać z takimi problemami w świetokrzyskim?
otoczony jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-16, 17:47   #792
kasia glamour
Raczkowanie
 
Avatar kasia glamour
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 107
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

tusiunia masz racje, jakas rozkojarzona jestem

co do zaróżowienia to mysle, ze trzeba na to troche czasu, zeby skora (naskorek) zgrubial. Jak pojde na laser za jakies 2-3 tyg. to sie zapytam lekarza czy cos mozna na to poradzic.
kasia glamour jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-18, 22:41   #793
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez apsik_ Pokaż wiadomość
U mnie to z 3-4 mm głęboki korzeń był

Zamiast Cepanu możesz spróbować contratubex skład podobny parę złotych droższy ale nie śmierdzi cebulką
OO dzięki:d super bo cepanu nie mogę znieść choć lubię cebulę to to mi wali jakąć zgnitą.. hehe

Kasia-glamour o fajnie
ja za 2 tyg kontrola
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-04, 20:31   #794
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

byłam już na kontroli i poprawiono mi bo zostały mi 3 kropeczki ponieważ znamie było częsciowo głęboko pod skórą mam 3 mikro strupki i już schodzą i całość się przejaśnia
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-10, 09:36   #795
chocolatelatte
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 8
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Witam,
mam wielki problem z pieprzykami, jutro idę umówić się na wizytę do dermatologa, ale zanim to nastąpi mam pytanie o usuwanie pieprzyków. W ostatnim czasie pojawiają mi się pieprzyki na ustach, co bardzo mi się nie podoba bo wyglądam jak bym była brudna, nie wiem czym to może byc spowodowane ale mam ich coraz więcej i więcej. Liczyłam i mam pieprzyków na samej twarzy (policzki i usta) jest to dużo i bardzo nieestetycznie wygląda. Czy istnieje jakiś limit co do tego ile pieprzyków można usunąć ? Dodam że większość z nich to plamki do 1mm średnicy, równe ze skórą, nie są wypukłe ale robią się coraz ciemniejsze. Czy po usuwaniu takich pieprzyków zostają blizny ?
Pozdrawiam cieplutko !

Edytowane przez chocolatelatte
Czas edycji: 2011-03-10 o 09:43
chocolatelatte jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 10:15   #796
tusiunia666
Przyczajenie
 
Avatar tusiunia666
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 18
GG do tusiunia666
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Po laserze nie ma blizn myślę, że można wszystkie ale w odstępach czasowych. Jeśli ciemnieją to nie dobrze .. brązowe są nieszkodliwe ale te czarne mogą stwarzać zagrożenie ale jeśli mają więcej niż 5mm. Te z ust bezpieczniej usunąć ponieważ można je łatwo uszkodzić np widelcem, całowaniem..

Powodzenia
tusiunia666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-28, 22:49   #797
JolieMe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Thonon les Bains
Wiadomości: 10
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

u mnie po laserze jest wyraznie widac blizne. Goiło się kolo miesiaca ale przez tydzien ponad chodzilam z brzydka wypalona czarna plamka na twarzy. Blizna wyglada ja po oparzeniu nie jest jakas bardzo rzucajaca sie w oczy ale widac ja wyraznie jesli ktos na nia patrzy.
JolieMe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-31, 18:59   #798
evelinarav
Zakorzenienie
 
Avatar evelinarav
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Włochy
Wiadomości: 4 697
Send a message via Skype™ to evelinarav
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

wiecie moze czy zazywanie beta-karotenu moze zmniejszyc powstawanie nowych znamion?


u mnie juz sie cieplo zrobilo (25°), a ja wstydze sie zalozyc bluzke z krotkim rekawem przez te pieprze a na nieopalonej skorze tak bardzo je widac .... i co roku to samo
evelinarav jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-10, 18:56   #799
Mortharius
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 6
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cześć,
wiecie gdzie na śląsku moża znaleźć dobrego specjaliste ?
Chciałbym usunąć ok 10 pieprzyków z klatki piersiowej i pleców więc zależy mi by było dobrze i tanio

Jeśli ktoś wie gdzie mogłbym się udać to prosze o pomoc i w jakiej cenie by to było mniej wiecej.

Pozdrawiam
Mortharius jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-13, 11:58   #800
otoczony
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 3
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

byłem wczoraj na laserze
dzisiaj widać głębokie dołeczki po naroślach ok 2-3mm
jak u was to wyglądalo zaraz po?
otoczony jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-18, 13:29   #801
aniuska_90
Raczkowanie
 
Avatar aniuska_90
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 387
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Gdzie moge usunac płaskie pieprzyki w Łodzi? Takie plamki małe.
__________________
"Brak perfekcji jest piękny, szaleństwo jest geniuszem i lepiej być absolutnie niedorzecznym niż absolutnie nudnym..."
aniuska_90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-20, 16:55   #802
Joko123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 41
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Wiecie co? Pewnie istnieją lekarze - dermatolodzy, którzy potrafią skutecznie usunąć pieprzyka ciekłym azotem. U mnie - szkoda było czasu. Dobrze, że na fundusz, więc nie straciłam pieniędzy. Owszem - zrobił się strupek, odpadł, ale pieprzyk jaki był taki jest.
Niedługo idę na laser i mam nadzieję się go pozbyć. Na zawsze.
Joko123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-01, 09:25   #803
ultra
Raczkowanie
 
Avatar ultra
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 96
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez kasia glamour Pokaż wiadomość
tusiunia masz racje, jakas rozkojarzona jestem

co do zaróżowienia to mysle, ze trzeba na to troche czasu, zeby skora (naskorek) zgrubial. Jak pojde na laser za jakies 2-3 tyg. to sie zapytam lekarza czy cos mozna na to poradzic.

możesz podać jakieś namiary gdzie usuwałaś pieprzyk?
Mam dosyć wypukły z boku nosa, czasem z niego coś wycieka, więc lepiej byłoby go wyciąć i zbadać.
zagoiło Ci się już?
ultra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 19:49   #804
carmelable
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 5
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Dzisiaj miałam usuwany laserowo pieprzyk nad ustami. Jak to moja mama powiedziała po usunięciu, że wygląda jak wulkan Z daleka wygląda jak bym nadal miała pieprzyk, ale z bliska widać, ze go nie ma. Chyba powoli zaczyna robić się strupek. Pan kazał mi przemywać miejsce 2 razy dziennie czymś z alkoholem np. spirytusem. mówił też, że nie można się opalać (przez jakiś tam czas, już nie pamiętam) i trzeba stosować kremy z filtrem, miałam się dopytać później, ale oczywiście zapomniałam. Czy chodzi o takie prawdziwe opalanie na plaży czy poprostu opalanie sie przez chodzenie po ulicy itd. Więc moje pytanie czy mam stosować krem z filtrem codziennie?

Zapewne jest gdzieś odpowiedź w tym wątku, ale chcę się upewnić
carmelable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 20:56   #805
Agaciok xD
Wtajemniczenie
 
Avatar Agaciok xD
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 456
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez evelinarav Pokaż wiadomość
u mnie juz sie cieplo zrobilo (25°), a ja wstydze sie zalozyc bluzke z krotkim rekawem przez te pieprze a na nieopalonej skorze tak bardzo je widac .... i co roku to samo
mam to samo w dodatku co chwila ktos mi wypomina: ale masz duzo pieprzykow na rekach, ale masz opieprzona lape, o masakra itp itd. To nie jest mile


Jak w ogole mozna umowic sie na takie usuwanie? Czy w zwyklym gabinecie dermatologicznym to zrobia czy trzeba wybrac sie do wiekszego miasta? No i oczywiscie jaki koszt? I czy mozna to na kase chorych? Oczywiscie chodzi mi o laser
__________________

Agaciok xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-20, 17:53   #806
Joko123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 41
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Myślę, że krem z filtrem trzeba używać nawet chodząc po mieście. Nie musisz się kłaść plackiem na plaży, żeby słońce Cię opaliło, prawda? A blizna po usunięciu pieprzyka jest pozbawiona jakiejkolwiek ochrony, trzeba o nią szczególnie zadbać.
Miałam usuwane dwa pieprzyki na twarzy laserowo i mam obawy, czy one przypadkiem nie odrastają. Lekarz mówił, że czasem się to zdarza. Wydaje mi się, że jest lekko wypukłe to miejsce. Na szczęście na razie tylko lekko. Wogóle jeszcze sie do końca nie zagoiło. Ciągle jest blizna, a już minął miesiąc.
Ja je usuwałam w gabinecie prywatnym - tam, gdzie się robi różne zabiegi kosmetyczne z użyciem lasera. U dermatologa nic nie wskórałam - na twarzy nic nie chiała ruszać. Na plecach zrobiła mi raz ciekłym azotem - prze czym po odpadnięciu strupka pojawił się ten sam pieprzyk, wiec szkoda było czasu. Być może trzeba kilka takich zabiegów. Mi zrobiła jeden. Nie chciała też dać skierowania do chirurga - wysłała do rodzinnego. Dlatego poszłam prywatnie na laser.
Joko123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-31, 22:35   #807
Mortharius
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 6
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cześć,
możecie napisać ile mniej więcej kosztuje usunięcie jednego pieprzyka laserem ? Ja co prawda chciałbym usunąć więcej ale chciałbym się zorientować w jakich mniej więcej cenach się to mieści.
Z góry dzięki i pozdrawiam
Mortharius jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-08, 13:39   #808
tunah
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

mam brodawke od 15 lat na nosie, ok 4 mm, w kolorze skory, bardzo wypukla, miekka, nie boli, nie krwawi, po prostu sobie jest, troche w skali 15 lat urosla. Mam jeszcze takich kilka rosnacych gdzies tam, ale wciaz nieduzych i nie tak widocznych, wiec chce usunac tylko ta jedna. Powiedzcie mi co to moze byc? zwykla jakas brodawka? Kto poleci lekarza w wawie, gdzie caly koszt nie wyniesie wiecej niz 250zl?
czy usuwanie boli? czy jest sens robic latem czy czekac np do wrzesnia? z gory dziekuje
tunah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 23:41   #809
firenza
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 11
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

o nie mogę... widzę,że tylko ja jestem tak skubana przez mojego dermatologa za usuniięcie laserem 2 znamion i poprawienie 2 malenkich,które odrosły, zapłaciłam 1000 zł ! Jestem zdruzgotana. Efekt kosmetyczny niby dobry, ale mi te znamiona odrastają. Płacę co miesiąc kupę forsy , blizny za piękne nie są , bo przy każdej powtórce efekt już nie jest taki ładny, a po każdym zabiegu mam żywe rany przez tydzień, a potem strup przez 2 tygodnie. Boli mnie to i nie mogę nawet wziąć kąpieli, tylko prysznic Jestem rozgoryczona z tego powodu. Całą pensję wydaję na usuwanie pieprzyków od ponad pół roku.
firenza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-17, 15:41   #810
Bloou
Rozeznanie
 
Avatar Bloou
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 558
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Hej dziewczyny
Mam pieprzyka na brodzie, po jednej stronie, nie jest on dużo, ale chciałabym go usunąć i miec gładziutką buzię, pytanie moje brzmi, czy można by to zrobić krioterapią?
Zabieg boli?
W jakich granicach oscyluje cena?

Najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi podał sprawdzonego dermatologa we Wrocławiu lub Łodzi

W ile czasu by mi się to zagoiło? Dałoby radę w miesiąc (wrzesień)?

Czy można po takim zabiegu robić oxybrazję?
__________________

Nobody
, not even the rain, has such small hands
- Cummings


JESTEM ZA WPROWADZENIEM WIĘKSZYCH KAR DLA OSÓB, KTÓRE ZNĘCAJĄ SIĘ NAD ZWIERZĘTAMI.

Bloou jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
pieprzyki

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2018-02-25 20:07:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:58.