Laserowe Usuwanie Pieprzyków - Strona 34 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-10-19, 09:06   #991
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez xbasiach Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a może każda zrobiła by zdjęcie jak ślady wyglądają teraz i porównamy hm?
Ok, ja zamieszczam, trochę słabo widać, ale zaznaczyłam kółeczkami miejsca. Przypominam, że zabieg miałam 30.09. Czekam na Wasze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SP_A0419a.jpg (10,3 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SP_A0420a.jpg (9,5 KB, 48 załadowań)
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 09:50   #992
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

no troszkę mało wyraźne, dlatego po twoich zdjęciach powiedziałabym, że wygląda to całkiem nieźle. Ja miałam jakieś 3 tyg. przed tobą, z tym, że lekarka powiedziała, że były one głęboko zakorzenione, stąd te wgłębienia. Ale na szczęście już nie są takie jak na początku
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg półtorej miesiąca.jpg (54,3 KB, 98 załadowań)
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 11:10   #993
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez xbasiach Pokaż wiadomość
no troszkę mało wyraźne, dlatego po twoich zdjęciach powiedziałabym, że wygląda to całkiem nieźle. Ja miałam jakieś 3 tyg. przed tobą, z tym, że lekarka powiedziała, że były one głęboko zakorzenione, stąd te wgłębienia. Ale na szczęście już nie są takie jak na początku
Ja wgłębień nie mam. Widocznie nie były aż tak głęboko zakorzenione czy jakoś tak to się nazywa. Chciałabym już jednak nie mieć tych śladów... Gdyby były w innym miejscu to miałabym to w nosie, ale to jest twarz
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 12:42   #994
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez no_doubt Pokaż wiadomość
Ja wgłębień nie mam. Widocznie nie były aż tak głęboko zakorzenione czy jakoś tak to się nazywa. Chciałabym już jednak nie mieć tych śladów... Gdyby były w innym miejscu to miałabym to w nosie, ale to jest twarz
No na szczęście się 'wypełniają' jak powiedział lekarz, tyle dobrze
A smarujesz czymś te miejsca, jakąś maścią na blizny czy coś?
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 15:00   #995
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

ja dodam zdjęcia jutro,bo niedługo wychodzę z domu i mam już ślad zakryty
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 20:25   #996
Sekretna_Kobieta
Raczkowanie
 
Avatar Sekretna_Kobieta
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 215
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja wczoraj usuwalam dwa pieprzyki za pomoca lasera,dziwnie to wyglada,jednak czekam na teraz az sie pojawia strupy i one maja same odpasc,oby!
Sekretna_Kobieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 21:27   #997
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez xbasiach Pokaż wiadomość
No na szczęście się 'wypełniają' jak powiedział lekarz, tyle dobrze
A smarujesz czymś te miejsca, jakąś maścią na blizny czy coś?
Nie, niczym nie smaruję. Nawet pytałam się swojego lekarza, czy smarować jakimiś maściami typu Cepan czy coś, ale on odpowiedział, że nie.

---------- Dopisano o 21:27 ---------- Poprzedni post napisano o 21:25 ----------

Cytat:
Napisane przez Sekretna_Kobieta Pokaż wiadomość
Ja wczoraj usuwalam dwa pieprzyki za pomoca lasera,dziwnie to wyglada,jednak czekam na teraz az sie pojawia strupy i one maja same odpasc,oby!
Wszystko będzie ok. Trzeba tylko czasu. Na początku zmiany wyglądają dziwnie, ale z czasem zrobią się strupki, a jak odpadną będą czerwone/różowe ślady.
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-19, 23:54   #998
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez no_doubt Pokaż wiadomość
Nie, niczym nie smaruję. Nawet pytałam się swojego lekarza, czy smarować jakimiś maściami typu Cepan czy coś, ale on odpowiedział, że nie.



no mi lekarz też nie wspominał o maści, ale mówił, że to różnie bywa, niektórzy mają po prostu tendencje do bliznowaceń, inni nie. Ja dmucham na zimne

---------- Dopisano o 23:54 ---------- Poprzedni post napisano o 23:52 ----------

Cytat:
Napisane przez Sekretna_Kobieta Pokaż wiadomość
Ja wczoraj usuwalam dwa pieprzyki za pomoca lasera,dziwnie to wyglada,jednak czekam na teraz az sie pojawia strupy i one maja same odpasc,oby!
no to witamy w gronie niecierpliwych..
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!





Edytowane przez xbasiach
Czas edycji: 2013-10-19 o 23:54
xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 10:11   #999
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Mój okropny ślad.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0769.jpg (77,5 KB, 98 załadowań)
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 13:00   #1000
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Czekam na dzień, kiedy napiszę Wam, że już nic nie widać... Eh...
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 14:23   #1001
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Maalinkaaaa Pokaż wiadomość
Mój okropny ślad.
powiedz mi, ty miałaś taki duży pieprzyk czy po prostu taki ślad ci się zrobił?

---------- Dopisano o 14:23 ---------- Poprzedni post napisano o 14:22 ----------

Cytat:
Napisane przez no_doubt Pokaż wiadomość
Czekam na dzień, kiedy napiszę Wam, że już nic nie widać... Eh...
oj ja też !
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 20:36   #1002
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez xbasiach Pokaż wiadomość
powiedz mi, ty miałaś taki duży pieprzyk czy po prostu taki ślad ci się zrobił?

---------- Dopisano o 14:23 ---------- Poprzedni post napisano o 14:22 ----------

Poszukam jutro zdjęcia pieprzyka i Ci pokaże,bo nie był tak duży. Lekarz mi mówił,że pieprzyk był głęboko i pewnie stąd tak duży ślad.
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 08:25   #1003
Sekretna_Kobieta
Raczkowanie
 
Avatar Sekretna_Kobieta
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 215
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

A witam,witam! Juz sie niecierpliwie,pytam sie codziennie czy widac juz ten strup czy nie ,ale juz sie cos pojawia,masakra z tymi pieprzykami ;/,ale lepiej je usunac wczesniej niz sie pozniej bawic z nimi Miejmy nadzieje,ze bedzie wszystko dobrze! Chociaz teraz gdzies wyczytalam,ze lepiej te pieprzyki zamrazac,a nie usuwac leserem,ale w sumie ile madrych osob tyle pogladow A Wy jak uwazacie?

---------- Dopisano o 08:25 ---------- Poprzedni post napisano o 08:18 ----------

Sluchajcie kochane i mam jeszcze jedno pytanie Lepiej te pieprzyki zakrywac jakims plasterkiem czy nic nie przyklejac? Bo slyszalam,ze lepiej nie,wtedy sie szybko wszystko goi :P
Sekretna_Kobieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 09:56   #1004
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Sekretna_Kobieta Pokaż wiadomość
A witam,witam! Juz sie niecierpliwie,pytam sie codziennie czy widac juz ten strup czy nie ,ale juz sie cos pojawia,masakra z tymi pieprzykami ;/,ale lepiej je usunac wczesniej niz sie pozniej bawic z nimi Miejmy nadzieje,ze bedzie wszystko dobrze! Chociaz teraz gdzies wyczytalam,ze lepiej te pieprzyki zamrazac,a nie usuwac leserem,ale w sumie ile madrych osob tyle pogladow A Wy jak uwazacie?

---------- Dopisano o 08:25 ---------- Poprzedni post napisano o 08:18 ----------

Sluchajcie kochane i mam jeszcze jedno pytanie Lepiej te pieprzyki zakrywac jakims plasterkiem czy nic nie przyklejac? Bo slyszalam,ze lepiej nie,wtedy sie szybko wszystko goi :P
Uważam ,że lepiej nie,bo tak ranka może oddychać i szybciej się goić.
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 12:55   #1005
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Też uważam, że lepiej niczym nie zaklejać. Mój lekarz też tak radził.
Ja nie żałuję, że zdecydowałam się na laser. Nie będę żałować jeszcze bardziej jak już ślady znikną
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 14:41   #1006
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Sekretna_Kobieta Pokaż wiadomość
A witam,witam! Juz sie niecierpliwie,pytam sie codziennie czy widac juz ten strup czy nie ,ale juz sie cos pojawia,masakra z tymi pieprzykami ;/,ale lepiej je usunac wczesniej niz sie pozniej bawic z nimi Miejmy nadzieje,ze bedzie wszystko dobrze! Chociaz teraz gdzies wyczytalam,ze lepiej te pieprzyki zamrazac,a nie usuwac leserem,ale w sumie ile madrych osob tyle pogladow A Wy jak uwazacie?

---------- Dopisano o 08:25 ---------- Poprzedni post napisano o 08:18 ----------

Sluchajcie kochane i mam jeszcze jedno pytanie Lepiej te pieprzyki zakrywac jakims plasterkiem czy nic nie przyklejac? Bo slyszalam,ze lepiej nie,wtedy sie szybko wszystko goi :P
Ja szczerze, mam wątpliwości, boje się że teraz dopiero będę się bawić z tymi śladami. W każdym razie całe życie zastanawiałabym się, czy je usunąć czy nie. Mało osób potrafi zrozumieć, czemu tak na prawdę to zrobiłam, bo twierdzą, że dodawały uroku lub ich nawet nie zauważali, no ale to ich zdanie. Moje jest takie: nie lubiłam ich, nie przeszkadzały jakoś bardzo, ale za każdym razem gdy robiłam zdjęcie próbowałam ustawić się z profilu gdzie ich nie było, a jak już zdjęcie zrobiłam gdzie było widać policzek z pieprzykami to w programie do retuszu zawsze je usuwałam Zobaczymy jak to będzie, czytałam rożne opinie, o odrastaniu czy o dużych bliznach, ale dużo osób było też zadowolonych i mam nadzieję, że ja też będę. Już nie cofnę tego co zrobiłam, jedyne co mogę to myśleć pozytywnie Cieszę się, że nie jestem z tym problemem sama i mam nadzieję, że każda z nas będzie zadowolona z tej decyzji

Co do plasterków, zdecydowanie nie zaklejałabym tych miejsc, rana pod nim będzie się wolniej goić. Strupki nie wyglądają zbyt ładnie, ale w końcu odpadną chociaż szczerze powiem, że też z początku miałam ochotę je zakrywać i to ogromną ochote! Pare stron wcześniej znajdziesz post ze zdjeciem, jak wyglądały moje ślady zanim strupek się zrobił, możesz sobie porównać

---------- Dopisano o 14:41 ---------- Poprzedni post napisano o 14:40 ----------

Cytat:
Napisane przez Maalinkaaaa Pokaż wiadomość
Poszukam jutro zdjęcia pieprzyka i Ci pokaże,bo nie był tak duży. Lekarz mi mówił,że pieprzyk był głęboko i pewnie stąd tak duży ślad.
Mój też podobno był głęboko, dlatego zastanawiam się dlaczego ja miałam wgłębienia a ty większy ślad. Widocznie to też zależy od właściwości skóry


No to się rozpisałam
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 18:39   #1007
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez xbasiach Pokaż wiadomość
Ja szczerze, mam wątpliwości, boje się że teraz dopiero będę się bawić z tymi śladami. W każdym razie całe życie zastanawiałabym się, czy je usunąć czy nie. Mało osób potrafi zrozumieć, czemu tak na prawdę to zrobiłam, bo twierdzą, że dodawały uroku lub ich nawet nie zauważali, no ale to ich zdanie. Moje jest takie: nie lubiłam ich, nie przeszkadzały jakoś bardzo, ale za każdym razem gdy robiłam zdjęcie próbowałam ustawić się z profilu gdzie ich nie było, a jak już zdjęcie zrobiłam gdzie było widać policzek z pieprzykami to w programie do retuszu zawsze je usuwałam Zobaczymy jak to będzie, czytałam rożne opinie, o odrastaniu czy o dużych bliznach, ale dużo osób było też zadowolonych i mam nadzieję, że ja też będę. Już nie cofnę tego co zrobiłam, jedyne co mogę to myśleć pozytywnie Cieszę się, że nie jestem z tym problemem sama i mam nadzieję, że każda z nas będzie zadowolona z tej decyzji



---------- Dopisano o 14:41 ---------- Poprzedni post napisano o 14:40 ----------



Mój też podobno był głęboko, dlatego zastanawiam się dlaczego ja miałam wgłębienia a ty większy ślad. Widocznie to też zależy od właściwości skóry


To co zaznaczyłam powyżej to jest dokładnie tak jak ze mną. Dlatego ciężko mi było znaleźć jakiekolwiek zdjęcie z pieprzykiem,którego tak strasznie nie lubiłam a jednak,po długich poszukiwaniach znalazłam zdjęcie.
Może wielkość mojego śladu zależy też od tego,że ten pieprzyk był wypukły... no nie wiem. Najważniejsze ,że bieleje.


EDIT: Jeeest znalazłam dwa zdjęcia.

Pokażcie swoje jak macie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bbbbbbbb.jpg (23,1 KB, 79 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pppp.jpg (23,8 KB, 60 załadowań)
__________________
♥♥



2017:28

Edytowane przez Maalinkaaaa
Czas edycji: 2013-10-22 o 10:14
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-21, 22:35   #1008
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Przesyłam 2 zdjęcia, w których w miare widac, jak one wyglądały
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0.jpg (62,1 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SAM_7546.jpg (42,5 KB, 62 załadowań)
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-22, 10:14   #1009
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

to chyba takiej podobnej wielkości jak mój.
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-22, 15:30   #1010
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez Maalinkaaaa Pokaż wiadomość
to chyba takiej podobnej wielkości jak mój.
a przynajmniej podobnej
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-27, 18:52   #1011
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

A ja się wczoraj zmartwiłam. W miejscu po usunięciu, i to nawet najlepiej się gojącym z tych czterech, pojawiły się dwie malutkie, czerwone plamki. Wyglądają jakby naczynka pękły i nie wiem, czy to faktycznie to jest powód tych plamek, czy może pieprzyk mi chce odrosnąć, jak to było w kilku przypadkach. Załamałam się
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-30, 00:30   #1012
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Cytat:
Napisane przez no_doubt Pokaż wiadomość
A ja się wczoraj zmartwiłam. W miejscu po usunięciu, i to nawet najlepiej się gojącym z tych czterech, pojawiły się dwie malutkie, czerwone plamki. Wyglądają jakby naczynka pękły i nie wiem, czy to faktycznie to jest powód tych plamek, czy może pieprzyk mi chce odrosnąć, jak to było w kilku przypadkach. Załamałam się
nie wiem co to może być, może to po prostu taki efekt gojenia się i zniknie później. Ja też miała pare razy wrażenie, że coś się pojawia a potem jednak wszystko wracało do normy. Nie załamuj się, będzie dobrze, musi być! Informuj jak możesz czy to się jakoś zmienia i trzymaj się
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 12:27   #1013
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

xbasiach dzięki na razie zniknęły plamki. Oby tak zostało no i niech znikają zaczerwienienia....
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 14:12   #1014
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Mi też coś wyszło...kilka dni temu trzy małe plamki w śladzie. Mam nadzieję,że znikną tak jak i Tobie.
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-31, 19:36   #1015
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Mam nadzieję, że znikną 3mam kciuki
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-12, 22:25   #1016
xbasiach
Raczkowanie
 
Avatar xbasiach
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 64
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

czy wy tez macie wrazenie zee slady nie znikną?
__________________


02.11.2013

najszczęśliwsza!




xbasiach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-13, 12:22   #1017
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

niestety coraz bardziej się wkurzam
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-14, 12:58   #1018
no_doubt
Zadomowienie
 
Avatar no_doubt
 
Zarejestrowany: 2013-09
Wiadomości: 1 782
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Mam dokładnie takie samo wrażenie i jestem zawiedziona
__________________

TEN dzień: 09.08.2014
Nasze największe szczęście: 18.05.2016 r.
no_doubt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-14, 13:06   #1019
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 41 156
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

Ja też
__________________
♥♥



2017:28
Maalinkaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-27, 03:28   #1020
mil244
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 7
Dot.: Laserowe Usuwanie Pieprzyków

dziewczyny, te czerwone slady znikna na pewno. w moim przypadku nie byly to 2 miesiace jak obiecywal mi lekarz, ale wlasciwie prawie rok ( do calkowitego wybielenia sladow), uzbrojcie sie w cierpliwosc efekty sa bardzo dobre, tylko ja wiem, ze cos tam mialam usuwane, dla innych ludzi te slady sa niewidoczne.
mil244 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
pieprzyki

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-31 22:39:24


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:56.