prosze o rade :D - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-10, 00:01   #1
d0da
Raczkowanie
 
Avatar d0da
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 56
GG do d0da Send a message via Skype™ to d0da
Wink

prosze o rade :D


Prosze o jakies rady, chcialbym zmienic swoj wizerunek an bardziej dorosły, myśle tez nad zmiana fryzury
d0da jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 00:53   #2
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 090
Dot.: prosze o rade :D

ciezko cos doradzic, bo wygladasz naprawde swietnie.
a myslalas o zmianie koloru na braz? do tego ciemniejszy makijaz oczu... mysle, ze wygladaloby to doroslej i ciemne wlosy wydaja sie bezpieczne w twoim przypadku, bo nie masz jasnej karnacji. sporo kolorow ci moze pasowac, masz cieply odcien skory wiec moze jakis cieply braz?
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 11:06   #3
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: prosze o rade :D

może nieco ciemniejsze włosy? krótsze?
Styl ubioru na poważniejszy,nie sportowy
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 12:20   #4
ann_angel
Rozeznanie
 
Avatar ann_angel
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 508
Dot.: prosze o rade :D

a mi sie wydaje ze nie powinnas nic zmieniac, masz tak klarowna urode ze podkreslenie jej blyszczykiem, tuszem, ladnym cieniem powinno w zupelnosci wystarczyc

nie zapominaj o pielegnacji bo dobry krem i odpowiednie nawyki zaprocentuja w przyszlosci

makijaze odpowiednie dla Ciebie to byc moze:
ann_angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 12:28   #5
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: prosze o rade :D

Jesteś prześliczną dziewczyną.
Jesli bardzo chcesz cos zmienic , to moze poeksperymentuj z makijazem. Nie wprowadzaj zadnych drastycznych zmian, jestes sliczna ... chociaz z taka uroda to we wszystkim i ze wszystkim bedzie Ci ładnie
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 13:26   #6
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: prosze o rade :D

Przyłączam się do głosów proponujących przyciemnienie włosów i makijażu oka. A jeśli nie lubisz mocnego oka to może dobierz jakąś ładną czerwień na usta , bo usta masz bossskie!!
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 15:04   #7
nube
Raczkowanie
 
Avatar nube
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 56
Dot.: prosze o rade :D

Przyłączam sie do osób, które potwierdzają, że nic nie musisz zmienać, masz bardzo ładną twarz i wydaje mi się że znasz się na pielęgnowaniu swojej urody, możesz czasami poeksperymentować z makijażem czy jakimiś fryzurami ale chyba obcinanie czy jakieś radyklane zmiany nie są Ci potrzebne bo wyglądasz super, ale to oczywiście Twoja decyzja bo Ty musisz sie sobie podobac
nube jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 15:10   #8
Marzusia
Raczkowanie
 
Avatar Marzusia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 414
Dot.: prosze o rade :D

Nic naprawdę zmieniać nie powinnaś A najlepszym sposobem na wygądanie bardziej dorośle to strój moim zdaniem. sportowy bardzo odmladza Wiem z własniego doświadczenia...
Marzusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 15:32   #9
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 3 907
Dot.: prosze o rade :D

Nic dodać nic ująć-wygladasz za☠☠☠iscie
__________________
życie jest piękne
metaxa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 15:43   #10
_Novotna_
Wtajemniczenie
 
Avatar _Novotna_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 886
Dot.: prosze o rade :D

Przyłączam sie do tego co mowia dziewczyny, jestes naprawde ładna i nie powinnać dużo zmieniać. Masz ciemna ładna karnacje, chyba że chodzic na solarium

Jezeli chcialbys jednak wygladac bardziej dorosle to np. zamien sportowe bluzy na slodkie sweterki, blizniaki, sweterki z ładnym dekoltem, do tego moga byc dzinsy, ale takie bardziej klasyczne, a na nogi nie adidaski tylko np. balerinki, albo klapeczki na malutkim obcasiku, do tego torebeczka i juz wygladasz powazniej, ale nie staro.
Ja osobiscie nie lubie jak mlode dziewczyny chca wygladac starzej i eksperymentuja z mocnym makijazem i potem wygladaja takie przerysowane, to samo tyczy sie stroju. np. baardzo wysokich butow, szczegolnie jezeli nie potrafia w nich chodzic
Mysle ze w Twoim przypadku wystarczy lekka zmiana sposobu ubierania, mniej sportowego a bardziej dziewczecego i kobiecego.

Wloski moglabys ewentualnie przyciemnic, na jakis czekoladowy kolor, bedzie Ci w nim ladnie, jak J.Lo.

POzdrawiam Cie i daj znac jakie zmiany wprowdziłas
_Novotna_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 17:36   #11
d0da
Raczkowanie
 
Avatar d0da
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 56
GG do d0da Send a message via Skype™ to d0da
Wink Dot.: prosze o rade :D

Ja myslalam o blond pasemkach ale takich cieniutkich (dotyk slonca) a moze jednak ten braz tylko jaka farba i jaki odcien (najlepiej nr) bo nigdy nie farbowalam w domu a co do fryzury to moze jakies propozycje, jakies fotki fryzur.

Dziekuje za rady w ubieraniu narazie ucze sie chodzic na szpileczkach ale mam same wysokie (wiec na codzien zostaja adidasy) wiec moze znacie jakies dobre firmy butow co maja w kolekcji ladne noski na malej szpileczce )

Edytowane przez d0da
Czas edycji: 2005-05-10 o 17:38
d0da jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-10, 18:04   #12
_Novotna_
Wtajemniczenie
 
Avatar _Novotna_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 886
Dot.: prosze o rade :D

Poszukaj takich bucików w deichmanie. Oni maja fajne nieraz buciki np. wlasnie takie z noskiem, czubeczki, na niziutkim obcasiku, do spodni wyglada to elegancko i nikt nie wie ze zamiast szpilek mamy takie niziutkie buty.
Jezeli chodzi o farby to ja sie nie znam na kolorach, musisz chyba przejsc sie do sklepu i sama cos wybrac.
__________________
_Novotna_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-11, 10:00   #13
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Dot.: prosze o rade :D

hmm i ja uważam, że super wyglądasz i nie musisz się zmieniać... poza tym nawet w takim sportowym stroju wyglądasz jak dla mnie poważnie i bardziej dojrzało - nie to co ja.. - jak dziecko - nawet w poważnych, eleganckich ciuchach wyglądam śmiesznie, bo po prostu mi nie pasują ...
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-11, 11:05   #14
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 501
GG do lilu1980
Dot.: prosze o rade :D

Doda niedyskretne pytanie! a ile Ty masz lat? masz bardzo fajna urode, ja bym dala cieniejsze czekoladowe pasemka. mozesz zaszalec z grzyweczka, no i styl raczej elegansko- sportowy, np dziny i marynareczka, buty polecm na malym obcasiku.
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-11, 12:39   #15
tala
Zadomowienie
 
Avatar tala
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 544
Dot.: prosze o rade :D

Naprawde sliczna z ciebie dziewczyna!!
Nie postarzaj sie za bardzo, bo masz super kobieca uroda- bardzo fajnie wygladasz bez zadnych "sztucznosci". Poprostu pozazdroscic ze masz tak na codzien
Co do wloskow to ewentualnie propoinuje scieniowac. A pasemka to swietny pomysl. A moze by tak dwa kolory- wlasnie sloneczne refleksy i czekoladka. ja sama tak mam ( wlasciwie mialam, bo juz dawno robione) i efekt byl super!
tala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-07, 15:11   #16
d0da
Raczkowanie
 
Avatar d0da
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 56
GG do d0da Send a message via Skype™ to d0da
Dot.: prosze o rade :D

wiec tak skrocilam wlosy do ramion i zrobilam grzywke wlosów nie farbowalam to moj naturalny brązik

Edytowane przez d0da
Czas edycji: 2005-06-09 o 15:02
d0da jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-07, 21:59   #17
Dolly
Zakorzenienie
 
Avatar Dolly
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 812
GG do Dolly
Dot.: prosze o rade :D

d0da, wpłacisz mi kaske za te cienie czy nie?
Dolly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-07, 22:06   #18
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: prosze o rade :D

dOda w/g mnie to grzyweczka odmłodziła Ciebie ale nie jest źle.

Dolly - odnalazłaś dłużniczkę ??
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 12:08   #19
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: prosze o rade :D

Jedna rzecz mi się tu nasunęła oglądając te fotki - naprawdę bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, masz sliczną buzię - ale taka silna opalenizna bardzo razi. Naprawdę szpeci - nie mam nic przeciwko delikatnej opaleniźnie - ja sama się nie opalam ale to moaj decyzja - za to bardzo nie podobają mi się osoby nadmiernie opalone. Wierz mi - to bardzo szpeci.
Pozdrawiam
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 12:17   #20
Vivienne
... ale nie Westwood
 
Avatar Vivienne
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Polska B
Wiadomości: 24 608
Dot.: prosze o rade :D

Faktycznie, ladniej byloby Ci z jasniejszym kolorytem skóry
Jesli chodzisz do solarium, zrezygnuj, przynajmniej na razie
I, szczerze mowiac, lepiej wygladalas bez grzywki. Ale co kto lubi
__________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu,
nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów

Stanisław Lem

Vivienne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 12:19   #21
Jelonek
Zakorzenienie
 
Avatar Jelonek
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 278
Dot.: prosze o rade :D

Zgadzam się z Olką Myślę, że ładniej byś wyglądała z opalenizną "delikatny herbatnik" niż tak mocną. Masz zbyt delikatną urodę i ten ciemny koloryt przytłacza Twoją sympatyczną buźkę Zrezygnuj z tak dużej ilości opalania w solarium.
Jelonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 15:56   #22
d0da
Raczkowanie
 
Avatar d0da
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 56
GG do d0da Send a message via Skype™ to d0da
Dot.: prosze o rade :D

z solarium kozystam raczej sporadycznie - w zimie, a ta opalenizna to z tych kliku dni co bylo cieplutko moze jak bym uzywala podklad to bym wygladala bledzej albo poprostu tak wyszlo na zdjeciach bo byly robione wieczorem
d0da jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 17:10   #23
Jelonek
Zakorzenienie
 
Avatar Jelonek
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 278
Dot.: prosze o rade :D

Nieważne czy z solarium czy nie w każdym razie przytłacza urodę. Jeśli już lubisz być opalona, to przynajmniej przystopuj trochę, a zobaczysz, że tylko na tym zyskasz
Jelonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 18:01   #24
Kasandra79
Raczkowanie
 
Avatar Kasandra79
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Dolnośląskie
Wiadomości: 232
Dot.: prosze o rade :D

Moim zdaniem lepiej było bez grzywki. Grzywka odjeła ci pare wiosenek. A jesli chcesz wygladac na starsza wystarczy tylko zainwestowac w eleganckie ciuchy, buty na wysokim obcasie. Mysle, ze ładnie bedziesz wygladała w zwiazanych włosach, jakis banan, ale nie konski ogon.
Kasandra79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 22:11   #25
Juliettt
Rozeznanie
 
Avatar Juliettt
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 888
GG do Juliettt
Dot.: prosze o rade :D

Hej DoDa, szczerze mowiac,to z grzywka tez ladnie, ale wygladasz pare lat mlodziej. Bardziej podobalas mi sie w blond wlosach- taki sexy blond kociak , farbujac wlosy cos stracilas ze swojego charakteru (taka jest moja opinia).
Wg mnie, powinnas miec blond wlosy (moze nieco cieplejszy odcien), a do tego slabsza opalenizne. jesli chodzi o makijaz, to bardziej skupilabym sie na podkresleniu oczu (sa niesamowite), a na ustach wystarczylby tylko blyszczyk.
Juliettt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 07:38   #26
zlosliwiec
Przyjaciel Wizaz.pl
 
Avatar zlosliwiec
 
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 14 669
Wpisy w blogu: 7
Dot.: prosze o rade :D

Wątek jest oczyszczony z trolli i gotów do dalszej korespondencji.
zlosliwiec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 07:41   #27
zlosliwiec
Przyjaciel Wizaz.pl
 
Avatar zlosliwiec
 
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 14 669
Wpisy w blogu: 7
Dot.: prosze o rade :D

Cytat:
Napisane przez Dolly
d0da, wpłacisz mi kaske za te cienie czy nie?
zlosliwiec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 07:51   #28
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 090
Dot.: prosze o rade :D

hmmm, nie rozumiem w ogole tego co tu sie dzialo...
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 07:53   #29
zlosliwiec
Przyjaciel Wizaz.pl
 
Avatar zlosliwiec
 
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 14 669
Wpisy w blogu: 7
Dot.: prosze o rade :D

Cytat:
Napisane przez vanilla_sky
hmmm, nie rozumiem w ogole tego co tu sie dzialo...
Dwie panie - Przezlosliwia i łobuz-Tyna zachowywały się co najmniej nieodpowiednio w stosunku do d0dy. Za co otrzymały kicka na 7 dni, a ja tak dalej pójdzie, dostaną banana na zawsze. Zamknijmy ten temat i skupmy się na meritum, czyli temacie wątku
zlosliwiec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 10:42   #30
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: prosze o rade :D

i nie tylko w tym wątku tak się działo

doda,myślę,że ta grzywka dodatkowo Cię odmłodziła,zresztą nie pasuje do kształtu twarzy.Lepsza była wersja bez.
I faktycznie,opalenizna jest za mocna i zbyt pomarańczowa
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:53.