Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI - Strona 10 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-02-10, 21:02   #271
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Blond bunny
Licznik zaczyna działać chyba po tygodniu od założenia bloga

---------- Dopisano o 21:01 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,32...ra.html&next=1
Gdzie można dostać właśnie ten tuż? Szukałam już w rossmannie i nie znalazłam
w Naturze
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:03   #272
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Drogeria Natura?

---------- Dopisano o 21:03 ---------- Poprzedni post napisano o 21:02 ----------

OkOK snowwhite znalazłam!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:12   #273
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

no u nas tez nic specjalnego tylko Tż wybiera restauracje bo on nie wszystko je kino też myslałam o tym ale jak on ma jakąś niespodziankę to nie moge nic zaplanować ale pogadam z nim jeszcze o tym
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:12   #274
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
no a macie jakiś film na oku?
jeszcze nie Tż pewnie coś wybierze
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:16   #275
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

buahhot
Och Karol jest super,ale raczej nie na walentynki... ja po filmie byłam trochę podirytowana i wrogo nastawiona do każdego faceta
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:16   #276
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Buahhot i zgadzasz sie na tomoj jakby wybrał to jejciu
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:17   #277
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Blond bunny
Licznik zaczyna działać chyba po tygodniu od założenia bloga

---------- Dopisano o 21:01 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,32...ra.html&next=1
Gdzie można dostać właśnie ten tuż? Szukałam już w rossmannie i nie znalazłam
w naturze jest ten tusz
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2011-02-10, 21:17   #278
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
no u nas tez nic specjalnego tylko Tż wybiera restauracje bo on nie wszystko je kino też myslałam o tym ale jak on ma jakąś niespodziankę to nie moge nic zaplanować ale pogadam z nim jeszcze o tym
hehe wybredny ten Twój Tż

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
jeszcze nie Tż pewnie coś wybierze
ooo to nie, ja wolę sama coś wybrać bo jak Tż wybierze to ja dziękuję bardzo
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:18   #279
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
buahhot
Och Karol jest super,ale raczej nie na walentynki... ja po filmie byłam trochę podirytowana i wrogo nastawiona do każdego faceta
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Buahhot i zgadzasz sie na tomoj jakby wybrał to jejciu
w sumie to zwykle wspólnie podejmujemy decyzje, choć raz ja byłam na filmie który Tż wybrał, więc jakoś mnie to nie przeraża, a raz Tż poszedl ze mną na SATC nie miał wyjścia
ale pewnie wybierzemy coś razem
bardziej chodziło mi o to że muszę się z nim skonsultować ;p przepraszam za wprowadzenie w błąd

a dziewczyny miała któraś z Was ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...a-.html&next=1
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-02-10 o 21:19
buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:19   #280
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Snow no aż dziwne że ze mną jest ale ma dobry wpływ na mnie

Buahhot ale szczoteczka dziwna hehe
mi się podoba w tym astorze nowym w sumie ten astor big ma podobną i podobną też ma żółtek z maybelline
ale jeszcze czaję się na ten z rimella zielony max coś tam ma któraś on ma fajną szczoteczkę

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-02-10 o 21:26
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:22   #281
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
w sumie to zwykle wspólnie podejmujemy decyzje, choć raz ja byłam na filmie który Tż wybrał, więc jakoś mnie to nie przeraża, a raz Tż poszedl ze mną na SATC nie miał wyjścia
ale pewnie wybierzemy coś razem
bardziej chodziło mi o to że muszę się z nim skonsultować ;p przepraszam za wprowadzenie w błąd

a dziewczyny miała któraś z Was ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...a-.html&next=1
Mój kiedyś wybrał.. Liczyłam na romantyczny,miły wieczorek przy jakiejś fajnej komedyjce i wyszło...PIŁA 3D! Super
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:23   #282
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
w sumie to zwykle wspólnie podejmujemy decyzje, choć raz ja byłam na filmie który Tż wybrał, więc jakoś mnie to nie przeraża, a raz Tż poszedl ze mną na SATC nie miał wyjścia
ale pewnie wybierzemy coś razem
bardziej chodziło mi o to że muszę się z nim skonsultować ;p przepraszam za wprowadzenie w błąd

a dziewczyny miała któraś z Was ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...a-.html&next=1
ja nie ale nie wiem czy umiałabym się nim malować

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Snow no aż dziwne że ze mną jest ale ma dobry wpływ na mnie
to najważniejsze
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:27   #283
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Strasznie mnie zaciekawił ten tusz
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:28   #284
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Agatko-przepięknie Ci włosy wyszły
super ten kolorek a pokażesz bez lampy i przy oknie ?
i jak paleta Ci się podobała?? 9,13 najładniejsza??

Bunny-noo blog super, musze sobie do ulubionych zapisac
ide do klubu poczytac, trzymaj sie kochana
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:30   #285
marejta
Zadomowienie
 
Avatar marejta
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 1 344
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Kitulka ja podobnie jak ty czekam na listonosza
Zamówiłam coś przez internet na walentynki i czekam, mam nadzieję, ze jutro dojdzie bo w poniedziałek robiłam przelew, konto w tym samym banku więc powinien dostać od razu na drugi dzień miał wysłać i to priorytetem więc jak jutro nie dojdzie to
__________________
19.06.2010 Szczęśliwa żonka

Wiktoria 3570, 58 cm
http://www.suwaczek.pl/cache/9f62d41b5c.png


Nie taki diabeł straszny jak go malują obrona zaliczona - Pani Magister
marejta jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:49   #286
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez marejta Pokaż wiadomość
Kitulka ja podobnie jak ty czekam na listonosza
Zamówiłam coś przez internet na walentynki i czekam, mam nadzieję, ze jutro dojdzie bo w poniedziałek robiłam przelew, konto w tym samym banku więc powinien dostać od razu na drugi dzień miał wysłać i to priorytetem więc jak jutro nie dojdzie to
a co zamowilas??
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2011-02-10, 21:51   #287
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Princesska- ale slicznie wygladasz w tych ciuszkach, no bosko
i mozesz jesc maka ile chcesz, figurka jest ok

Dziewczyny, zycze Wam, zeby listonosz jutro do wszystkich zawitał

buahhot-ten tusz troche kosmiczny, ciekawi mnie jak się nim maluje
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 21:55   #288
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez Violka33 Pokaż wiadomość
Kitkulka, gdzie Ty kupujesz swoją farbę, myślę o Londzie perłowy blond 12/9. Szukalam u siebie w Rossmanie, w markecie też, ale tego koloru nie było. W ogóle nie widziałam tego rodzaju farby Londy...
ja kupuję najczęściej w kauflandzie, bo jest najtaniej, ale są jeszcze u mnie w carrefourze, leclerku, drogeriach Stars i Natura no i Bożena :P
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
hehehe no nie zamiast na czerwono się ubrać to na czarno
Ja tam też nie przeżywam tego "święta" specjalnie, spędzimy po prostu milej weekend, pójdziemy coś zjeść, może kino i wsio
my do kina ostatnio chodzimy często, więc nie wiem czy tym razem się wybierzemy, zresztą spędzimy walentynki chyba w walentynki dokładnie 14 go więc do kina chyba nawet nie chcę pójść tego dnia akurat, bo pewnie będzie mnóstwo obściskujących się par

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
buahhot
Och Karol jest super,ale raczej nie na walentynki... ja po filmie byłam trochę podirytowana i wrogo nastawiona do każdego faceta
etam och karol ta cała banda aktoreczek to mi niedługo z lodówki wyskoczy, ciągle tylko ta sama zgraja, ile można patrzeć na te same gęby
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
w sumie to zwykle wspólnie podejmujemy decyzje, choć raz ja byłam na filmie który Tż wybrał, więc jakoś mnie to nie przeraża, a raz Tż poszedl ze mną na SATC nie miał wyjścia
ale pewnie wybierzemy coś razem
bardziej chodziło mi o to że muszę się z nim skonsultować ;p przepraszam za wprowadzenie w błąd

a dziewczyny miała któraś z Was ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...a-.html&next=1
ja miałam z taką szczoteczką! na początku śmiesznie się maluje, nie wiedziałam jak się za to zabrać, ale jak się przyzwyczaiłam to spoko fajnie, dokładnie można wytuszować rzęsy
Cytat:
Napisane przez marejta Pokaż wiadomość
Kitulka ja podobnie jak ty czekam na listonosza
Zamówiłam coś przez internet na walentynki i czekam, mam nadzieję, ze jutro dojdzie bo w poniedziałek robiłam przelew, konto w tym samym banku więc powinien dostać od razu na drugi dzień miał wysłać i to priorytetem więc jak jutro nie dojdzie to
muszą dojść
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:06   #289
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

dobra kochane ja uciekam bo za chwile tz wraca lepiej zeby mnie nie zastal znow na wizazu lece pod kolderke
dobranoc do jutra
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:08   #290
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

kitkulka
Tak samo myślałam Ale nawet Marta Żmuda Trzebiatowska (której nie znoszę) idealnie wpasowała się w rolę głupiutkiej dziewczynki i mi się spodobała ! Jedynie co mnie wkurzało, to ta Kasia Zielińska. Kasia Srasia a fe
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:12   #291
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
dobra kochane ja uciekam bo za chwile tz wraca lepiej zeby mnie nie zastal znow na wizazu lece pod kolderke
dobranoc do jutra
dobranoc kochana
Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
kitkulka
Tak samo myślałam Ale nawet Marta Żmuda Trzebiatowska (której nie znoszę) idealnie wpasowała się w rolę głupiutkiej dziewczynki i mi się spodobała ! Jedynie co mnie wkurzało, to ta Kasia Zielińska. Kasia Srasia a fe
ja i tak nie pójdę poczekam aż będzie dodatkiem dvd do jakiejś gazety, może wtedy kupię

ja też już lecę pod kołderkę
kolorowych
kitkulka jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:19   #292
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 775
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Tak zbieram na tą cholerę
Chcę zrobić to jak najszybciej żeby było z głowy... I do końca lutego powinnam zrobic pazurowe zamówienie za jakieś 300zl Także mam ważne sprawy do opłacenia, a kosmetyków to mam już taki skład że nieraz obawiam się że to juz choroba
wszyscy znajomi co przychodzą i zobaczą taką ilość to zaraz dziwnie patrzą i pytają z zaskoczeniem po co mi tyle tego?
W tym mcu i tak sobie kupiłam juz kolejne 2 cienie do powiek, 2 odżywki, maskę, 2 szampony... a to dopiero 10 dni nowego miesiaca...
Czasem naprawdę myśle że powinnam pójść na jakiś odwyk
Ale jak tż wydaje na alko i fajki to moje skrupuły znikają
A propo... i wczoraj i dzis wrócił pijany co ja mam robić juz nie wiem... nastrój walentynkowy mi tak skutecznie przeszedł że nawet nie wiecie... żadnych walentynek nie będzie- nie chcę...


Nie mam opinii o nich ale myśle że jak wszystko loreala- delikatne dość i szybko zmywalne...
Oj, ja zawsze robie tak ze robie sobie liste jak gdzies ide, rzeczy ktore potrzebuje i ktore ewentualnie by sie przydaly i nie sa niezbedne, i nic z poza tej listy nie kupie No i tez u mnie tojest to ze pracuje tylko dorywczo wiec raz na jakis czas mam pieniążki i chce zeby jak najdłuzej mi wystarczyły.

Co do TŻ to współczuje Nie jestem w klubie wiec nie znam dokladnie sytuacji ale wiem co to jest TŻ który lubi sobie wypić. Dlatego ściskam mocno

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
O mamo
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
o rany ale teksty ...,,dziewczyno jesteś pewna że nie zrobili cię w chinach''
To jest najlepsze!
Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
buahhot
Och Karol jest super,ale raczej nie na walentynki... ja po filmie byłam trochę podirytowana i wrogo nastawiona do każdego faceta
To moze ja pojde zeby podniesc swoja agresje, hihi
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość

a dziewczyny miała któraś z Was ten tusz? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,30...a-.html&next=1
Ja tego nie miałam konkretnie ale miałam inna wersje Telescopica - Clean Definition. I bardzo fajna jest. Z poczatku mi nie przypasowała ale później juz ja bardzo polubiłam. Świetnie wydłuża i rozdziela rzęski


Dziewczynki rozjasnilam z mama te ciemniejsze pasma Lewa strona i grzywka jest super Z prawa strona wydaje mi sie ze nadal jest troche ciemniejsza - co mnie dziwi bo nakładałam specjalnie z mama na początku i trzymałam naprawde długo je ale tak mi sie wydaje ze nadal Ale tak czy siak. Ale narazie nie ma co bo swiatło sztuczne i jeszcze mi do konca nie wyschły. Ale nawet jak jest ciemniejsza to kij tam. Bede mowic ze to taka nowa koloryzacja i tak ma byc, o!
Boli mnie tylko ze juz przy splukiwaniu czułam ze włoski dostały po tyłku nieźle. Nalozylam ta maseczke od rozjasniacza i jest ok niby ale jednak. No ale - pocieszam sie tym ze w wakacje i tak cały dół ścinam
Bunny dziekuje ci z całego serca za wszystkie rady
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:29   #293
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Oj, ja zawsze robie tak ze robie sobie liste jak gdzies ide, rzeczy ktore potrzebuje i ktore ewentualnie by sie przydaly i nie sa niezbedne, i nic z poza tej listy nie kupie No i tez u mnie tojest to ze pracuje tylko dorywczo wiec raz na jakis czas mam pieniążki i chce zeby jak najdłuzej mi wystarczyły.

Co do TŻ to współczuje Nie jestem w klubie wiec nie znam dokladnie sytuacji ale wiem co to jest TŻ który lubi sobie wypić. Dlatego ściskam mocno


O mamo

To jest najlepsze!

To moze ja pojde zeby podniesc swoja agresje, hihi


Ja tego nie miałam konkretnie ale miałam inna wersje Telescopica - Clean Definition. I bardzo fajna jest. Z poczatku mi nie przypasowała ale później juz ja bardzo polubiłam. Świetnie wydłuża i rozdziela rzęski


Dziewczynki rozjasnilam z mama te ciemniejsze pasma Lewa strona i grzywka jest super Z prawa strona wydaje mi sie ze nadal jest troche ciemniejsza - co mnie dziwi bo nakładałam specjalnie z mama na początku i trzymałam naprawde długo je ale tak mi sie wydaje ze nadal Ale tak czy siak. Ale narazie nie ma co bo swiatło sztuczne i jeszcze mi do konca nie wyschły. Ale nawet jak jest ciemniejsza to kij tam. Bede mowic ze to taka nowa koloryzacja i tak ma byc, o!
Boli mnie tylko ze juz przy splukiwaniu czułam ze włoski dostały po tyłku nieźle. Nalozylam ta maseczke od rozjasniacza i jest ok niby ale jednak. No ale - pocieszam sie tym ze w wakacje i tak cały dół ścinam
Bunny dziekuje ci z całego serca za wszystkie rady
no to fajnie że już jesteś po najgorszym teraz bierz sie za ostre odżywianie typu maski oleje i będzie dobrze zobaczysz
acha i czekamy na fotki z niecierpliwością
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:30   #294
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Czekoladowoo
zapewniam, pomoże no bo z jakiej to racji on może się umawiać z 6 innymi ! A jak jeszcze pomyślę,że są tacy faceci to już mnie zupełnie krew zalewa Przecież ja jestem wspaniała i boska i powinnam mu starczyć!

Czasem nienawidzę mężczyzn! Wydają mi się tacy upośledzenie, dysmózgia po prostu
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:30   #295
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

czekoladowo nie ma za co naprawdę...
oby ci sie ten blond udał, potem będzie juz z górki...
ja też juz dziewczyny idę spać powoli...
z tej żałości zrobiłam jeszcze jedna notkę w blogu i klubie...
dobranoc kochane!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:30   #296
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

czekoladowoo czekamy na fotki
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:32   #297
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

blondasy kochane,
bardzo Wam dziękuję za wszystkie kompelementy doyczace wlosow! baaardzo mnie cieszy to, ze Wam się podoba.
a tam gdzie byl odrost to faktycznie troche cieplej mi zlapala farba ale zawsze tak mam, to za jakis czas sie zrowna. jak uzyje szamponu tego z Loreala to na bank bedzie lepiej no i pozniej tez troche się wyplucze ten popielaty odcien ktory mam na dlugosci wlosow to tez nie bedzie juz tak kontrastowac. Narazie jestm bardzo zadowolona. Zastanawiam sie tylko czy czasem nie za jasno az... co sądzicie? moze powinnam cos z poziomu 10 brac? a nie 11?
Wklejam foto w makijazu i troche bardziej ogarnietych wloskach, bo az mi glupio za tamte poprzednie:P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_5473.jpg (84,0 KB, 91 załadowań)
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:35   #298
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 661
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Czekoladowo wklejaj jutro fotki, mysle,ze nalozysz juz tylko C12 i bedzie ladny blondzik ja mialam tak,ze mialam kilka rudych pasm,ale one schodza wraz z kazdym nastepnym farbowaniem wiec o to sie nie martw i juz zadnych rozjasniaczy !

A ja dziś zakupilam C12 wiec jutro poprawiam ten nieszczesny odrost
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2011-02-10, 22:46   #299
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
czekoladowo nie ma za co naprawdę...
oby ci sie ten blond udał, potem będzie juz z górki...
ja też juz dziewczyny idę spać powoli...
z tej żałości zrobiłam jeszcze jedna notkę w blogu i klubie...
dobranoc kochane!
bunny kochana nie denerwuj się szkoda życia i zdrowia faceci nieraz potrafią wleźć za skórę a my biedne kobietki musimy to znosić .Może spróbuj wytłumaczyć Tż że nie lubisz tego i sprawia Ci to przykrość jak on jest na bani Trzymaj się kobitko

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
blondasy kochane,
bardzo Wam dziękuję za wszystkie kompelementy doyczace wlosow! baaardzo mnie cieszy to, ze Wam się podoba.
a tam gdzie byl odrost to faktycznie troche cieplej mi zlapala farba ale zawsze tak mam, to za jakis czas sie zrowna. jak uzyje szamponu tego z Loreala to na bank bedzie lepiej no i pozniej tez troche się wyplucze ten popielaty odcien ktory mam na dlugosci wlosow to tez nie bedzie juz tak kontrastowac. Narazie jestm bardzo zadowolona. Zastanawiam sie tylko czy czasem nie za jasno az... co sądzicie? moze powinnam cos z poziomu 10 brac? a nie 11?
Wklejam foto w makijazu i troche bardziej ogarnietych wloskach, bo az mi glupio za tamte poprzednie:P
bardzo ładnie myślę że ten poziom pasuje do Ciebie idealnie i nic nie kombinuj

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Czekoladowo wklejaj jutro fotki, mysle,ze nalozysz juz tylko C12 i bedzie ladny blondzik ja mialam tak,ze mialam kilka rudych pasm,ale one schodza wraz z kazdym nastepnym farbowaniem wiec o to sie nie martw i juz zadnych rozjasniaczy !

A ja dziś zakupilam C12 wiec jutro poprawiam ten nieszczesny odrost
a jednak to życzę powodzenia oby tym razem wyszło ślicznie
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-02-10, 22:48   #300
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 775
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
no to fajnie że już jesteś po najgorszym teraz bierz sie za ostre odżywianie typu maski oleje i będzie dobrze zobaczysz
acha i czekamy na fotki z niecierpliwością
Biore sie biore W sobote albo niedziele jeszcze nałoże ten Srebrny Pył i koniec na najblizszy czas obojetnie co nie wyjdzie. (no chyba ze zieleń )
Juz mam arsenał masek, jeszcze kupiłam duże opakowanie tego Waxa w tubce ( haha a wczoraj w tubce kupiłam ).
Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Czekoladowoo
zapewniam, pomoże no bo z jakiej to racji on może się umawiać z 6 innymi ! A jak jeszcze pomyślę,że są tacy faceci to już mnie zupełnie krew zalewa Przecież ja jestem wspaniała i boska i powinnam mu starczyć!

Czasem nienawidzę mężczyzn! Wydają mi się tacy upośledzenie, dysmózgia po prostu
Ja niestety widuje upośledzone obie płcie
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
czekoladowo nie ma za co naprawdę...
oby ci sie ten blond udał, potem będzie juz z górki...
ja też juz dziewczyny idę spać powoli...
z tej żałości zrobiłam jeszcze jedna notkę w blogu i klubie...
dobranoc kochane!
Z minuty na minute jak włoski wysychają jest coraz lepiej

Trzymaj sie kochana i spij dobrze
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
czekoladowoo czekamy na fotki
Jutro fotki dam
Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
blondasy kochane,
bardzo Wam dziękuję za wszystkie kompelementy doyczace wlosow! baaardzo mnie cieszy to, ze Wam się podoba.
a tam gdzie byl odrost to faktycznie troche cieplej mi zlapala farba ale zawsze tak mam, to za jakis czas sie zrowna. jak uzyje szamponu tego z Loreala to na bank bedzie lepiej no i pozniej tez troche się wyplucze ten popielaty odcien ktory mam na dlugosci wlosow to tez nie bedzie juz tak kontrastowac. Narazie jestm bardzo zadowolona. Zastanawiam sie tylko czy czasem nie za jasno az... co sądzicie? moze powinnam cos z poziomu 10 brac? a nie 11?
Wklejam foto w makijazu i troche bardziej ogarnietych wloskach, bo az mi glupio za tamte poprzednie:P
Jak dla mnie taka jasność jest ok Ale jak sie bedziesz lepiej czuc to mozesz wziazc 10.

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Czekoladowo wklejaj jutro fotki, mysle,ze nalozysz juz tylko C12 i bedzie ladny blondzik ja mialam tak,ze mialam kilka rudych pasm,ale one schodza wraz z kazdym nastepnym farbowaniem wiec o to sie nie martw i juz zadnych rozjasniaczy !

A ja dziś zakupilam C12 wiec jutro poprawiam ten nieszczesny odrost
Narazie C12 sobie odpuszcze bo jednak bede musiała na calosc nakładac. Nałoże ten Srebrny Pył, dzisiaj sobie od razu reszte odrostów machnelam wiec nie bede musiała długo trzymac A c12 nie chce nakładac poki nie odżywie troche włosków.
Zreszta nie wiem jak bedzie z moją głowa i czy wogole bede mogła nałozyc farbke, bo jednak strupek troche mam
A rozjaśniaczy już never again!
I jak kiedys zaczne gadac o tym jaki braz jest cudny to wlejcie mi na dupsko, nie krepujcie sie

A ty to widze jestes taka troche włosowa pedantka co?? Wszystko musi byc idealnie hihi
czekoladowoo jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba, kolor, odrosty, rudy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:56.