Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-02-10, 09:47   #91
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

infatuated
może się dziś wybiorę to popatrze. Moze wezme te farbe, tyllko nie wiem czy 9,02 czy 9,13?
I tam jest woda 2,7% ale wielka butla więc jakbym kupowała wezmę zwykła 3%-myslisz ze będzie róznica, mozna tak?

A i miałam Ci powiedzieć-na zdjęciu masz mocno chłodne włoski, ale połysk super i wyglądają ogólnie super

Na Wizazu tak mało piszą o tej Richesse, sama nie wiem
Choć na 30 ocen ma srednia 4,5 więc wysoko

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-02-10 o 09:51
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-02-10, 09:53   #92
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dzień dooobry :P
ja teraz tylko na chwilę, bo dziś mam zaganiany dzień i wrócę pewnie dopiero wieczorem
więc miłego dnia blondyny

Kotka facet z allegro przysłał mi wiadomość, że wysyła towar, więc jutro powinna byś skrzyneczka
no ja mam nadzieje że mi dzisiaj przyjdzie
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-02-10, 10:32   #93
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cześć dziewczynki!
Skoro tyle z was jest za prowadzeniem tego blond bloga, to ok, zgadzam się
Tylko oczekuje od was jakiejś pomocy...
Np. jaki damy tytuł?
Czy ma to być blog tylko fryzjerki blondingowy czy np. też pazurkowy i pełny mojego ciętego stylu bycia?
Co byście chciały?
No ale na razie tytuł...
myślałam o czyms w stylu- Świat świadomej blondynki?
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-02-10, 10:51   #94
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
jestem jestem i ja w kolejnym wątku

Yattamanka- nie mam pojęcia niestety ilu % jest woda w n&e 532 ale podejrzewam, że 9% bo dobrze odrost mi chwycił

snow-dziekuje tak troche jasniejsze się zrobiły.. 532 trzymałam 15-17 min. (w ulotce kaza 30 min:P )
ogólnie są jasniejsze niż na tej fotce co w klubie dałam zrobie niedługo aktualizacje

czekoladowoo- po kąpieli już fajny ten kolorek raz dwa, nawet się nie obejrzysz a bedziesz miała upragniony blondzik

Agatko- ja tez mysle nad richesse 9,13
to jest farba 'ton w ton' a raczej taki szampon koloryzujący pielęgnacyjny, wiec mysle, że by nam odświeżył kolorek i nadał wiecej połysku
na pewno nie bedzie znacznej róznicy w kolorze, jedynie wizualnie będą lepiej wyglądac ;P

aparat dziś nie chciał ze mną współpracować, wiec zrobiłam kamerką jakieś foto odrostu po 532 generalnie jestem zadowolona, ale excellka podobnie rozjasniała
tu nie widać za bardzo, ale te refleksy po majirel 10 1/2 1 są bardzo chłodne, a po szamponie fioletowym to już w ogole...
teraz postawie na richesse 9,13 lub 9,31

Agatko, daj znac jak wrażenia po obejrzeniu palety na żywo
ja dopiero na początku przyszłego tyg będę odgipsowana, wiec chetnie się dowiem wczesniej
bardzo ładnie

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
witajcie w nowej czesci! ja juz po farbowanku, zaraz wkleje fotki

EDIT: dolączam fotki po farbowaniu, jak zwykle MATRIX 11A. Przepraszam za nielad na glowie ale spalam w mokrych wlosach(wiem ze zle ale to ze zmeczenia), no i za brak makijazu.. ale jeszcze jestem w pidzamie:P
Jak oceniacie wlosy? prosze tylko nie patrzec ze konce takie potargane, to od tego ze byly mokre. a na dniach ide do fryzjera ja podciac bo nie bylam ok. pol roku:P
Dodam, ze mam @ i balam sie co wyjdzie, ale wg mnie jest przyzwoicie rudosci brak, odrost ladnie wzielo. tylko mam fioletowo-siwe niektore pasma, podejrzewam ze to te po rozjasniaczu bo kiedys robilam baleyage. no i chyba troche za dlugo przetrzymalam farbe..
fotki pierwsze 5 bez lampy, reszta z lampa
bardzo ładnie, jasno i chłodno

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dzień dooobry :P
ja teraz tylko na chwilę, bo dziś mam zaganiany dzień i wrócę pewnie dopiero wieczorem
więc miłego dnia blondyny

Kotka facet z allegro przysłał mi wiadomość, że wysyła towar, więc jutro powinna byś skrzyneczka
ooo Kitkulka, a jak bluzeczka przyjdzie to pokazesz się w niej? Bo mi też sie podoba, tak jak mówiłam, wybierałam między tą którą kupiłam a tą Twoją jeśli nie będziesz miała nic przeciwko


myslałam że wizaż znowu fiknął
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 10:56   #95
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Cześć dziewczynki!
Skoro tyle z was jest za prowadzeniem tego blond bloga, to ok, zgadzam się
Tylko oczekuje od was jakiejś pomocy...
Np. jaki damy tytuł?
Czy ma to być blog tylko fryzjerki blondingowy czy np. też pazurkowy i pełny mojego ciętego stylu bycia?
Co byście chciały?
No ale na razie tytuł...
myślałam o czyms w stylu- Świat świadomej blondynki?

Bardzo fajny tytuł


Też nie mogłam wejść na wizaż, cos jakieś przeciążenie chyba
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-10, 10:58   #96
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Dziewczyny wizaz mi nie chodził aaaa kitulka przyszła mi paczuszka ze 20min temu kurier UPC dostarczył

---------- Dopisano o 10:58 ---------- Poprzedni post napisano o 10:56 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Cześć dziewczynki!
Skoro tyle z was jest za prowadzeniem tego blond bloga, to ok, zgadzam się
Tylko oczekuje od was jakiejś pomocy...
Np. jaki damy tytuł?
Czy ma to być blog tylko fryzjerki blondingowy czy np. też pazurkowy i pełny mojego ciętego stylu bycia?
Co byście chciały?
No ale na razie tytuł...
myślałam o czyms w stylu- Świat świadomej blondynki?
super tytuł bunny
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-02-10, 10:59   #97
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

a ja siedzę z tym garnierem na głowie co to będzie
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:01   #98
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
a ja siedzę z tym garnierem na głowie co to będzie
no to czekamy
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:03   #99
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

chyba byłam ślepa jak go kupiłam z tyłu pisze ze jest to grupa IV DEKOLORYZACJA
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:05   #100
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Kochaneczka, bardzo ładny kolorek i włoski
ta farbka to już chyba Twoja no 1 ?


Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Kurcze faktycznie jaśniejsze sie zrobiły, to ja teraz już w ogóle zgłupiałam i nie wiem co robić bo nie chce jaśniejszych niż mam..
Ehh..ciężko widzę będzie..

Ale ładnie jest widać ładnie chwyciło i włoski lśnią, więc pewnie też zadowolone



No to pokazuj, pokazuj
one ogólnie się jasniejsze zrobiły, nie wiem od czego.. farbe kładłam tylko na 1,5 cm odrostu. W rzeczywistosci sa ciemniejsze troche, ale nie moge uchwycic koloru własciwego
ale mysle, że by Ci nie rozjaśniła jakoś mega, najwyzej rozciencz wode
chociaż i tak nie wiem czy tam jest 9% czy 6

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
infatuated
może się dziś wybiorę to popatrze. Moze wezme te farbe, tyllko nie wiem czy 9,02 czy 9,13?
I tam jest woda 2,7% ale wielka butla więc jakbym kupowała wezmę zwykła 3%-myslisz ze będzie róznica, mozna tak?

A i miałam Ci powiedzieć-na zdjęciu masz mocno chłodne włoski, ale połysk super i wyglądają ogólnie super

Na Wizazu tak mało piszą o tej Richesse, sama nie wiem
Choć na 30 ocen ma srednia 4,5 więc wysoko
oo to super, daj znać potem jak kolorki
mi się też podoba 9,02 i 9,13 no i jeszcze 9,31 może pomieszamy?
mysle, że czy 2,7 czy 3% to żadna róznica, ja też wezme 3% ;D
ale tam jest proporcja 50ml farby do 75 oxy tak?

mi fryzjerka moja bardzo zachwalała Richesse, że włoski potem takie piekne i lśniace no i że bez amoniaku..same ochy i achy, żal nie spróbować

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Cześć dziewczynki!
Skoro tyle z was jest za prowadzeniem tego blond bloga, to ok, zgadzam się
Tylko oczekuje od was jakiejś pomocy...
Np. jaki damy tytuł?
Czy ma to być blog tylko fryzjerki blondingowy czy np. też pazurkowy i pełny mojego ciętego stylu bycia?
Co byście chciały?
No ale na razie tytuł...
myślałam o czyms w stylu- Świat świadomej blondynki?
nazwa super
połącz fryzurkowy, pazurkowy i refleksje nt wychowania psów

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
bardzo ładnie

dziekuje


ja też nie mogłam wejsc na wizaż, ale oby nie było kolejnej awarii

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-02-10 o 11:07
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:08   #101
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
chyba byłam ślepa jak go kupiłam z tyłu pisze ze jest to grupa IV DEKOLORYZACJA
o kurka i co teraz?
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:09   #102
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
bardzo ładnie, jasno i chłodno
dziękuję buahhot
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:11   #103
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
chyba byłam ślepa jak go kupiłam z tyłu pisze ze jest to grupa IV DEKOLORYZACJA
no to pięknie ciekawe co to z tego wyjdzie
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:13   #104
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Kochaneczka, bardzo ładny kolorek i włoski
ta farbka to już chyba Twoja no 1 ?
dziękuję infatuated tylko wloski strasznie potrargane po nocy i kazdy w inna strone heh:P pokaze fotke jeszcze jak troche je zregeneruje po farbowaniu i ulozę
a farbka fajna, jak najbardziej- coraz lepiej wychodzi tylko te siwo-fioletowe pasma mnie troche denerwuja.. ale wiem ze to szybko zejdzie
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:14   #105
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
chyba byłam ślepa jak go kupiłam z tyłu pisze ze jest to grupa IV DEKOLORYZACJA
no co ty?? a co to za garnier podaj nazwę???
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:20   #106
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
chyba byłam ślepa jak go kupiłam z tyłu pisze ze jest to grupa IV DEKOLORYZACJA

aaaa ciekawe co wyjdzie
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:21   #107
kochaneczka
Rozeznanie
 
Avatar kochaneczka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 889
GG do kochaneczka
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
No to pokazuj, pokazuj
juz pokazalam Yata czekam na werdykt:P

Infatuated- Twoje wloski tez sliczne!! sorki ze dopiero teraz ale przeoczylam bardzo naturalny kolorek masz
__________________
będę mamą...
08.11.2012 - czekamy na nasze maleństwo
kochaneczka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:23   #108
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

To ten dziewczynki : http://www.mydlandia.pl/p4078-Garnie...lond-nr-E0.php
xLADYx jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:27   #109
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Dziewczyny pomóżcie - bo zgłupiałam, a nie mam u siebie żadnej hurtowni fryzjerskiej, żeby sprawdzić jak wygląda kolor w naturze.
Będzie czekało mnie farbowanie, wydaje mi się, że chciałabym poziom 8 (wydaje mi się bo przez te kolory się nie mogę ciągle zdecydować)

Spodobała mi się Londa profesjonalna 8/0 ale w zależności od zdjęcia na palecie wygląda super (foto nr1), albo szaro i ziemiście jakoś (foto 2).
Dla porównania majirel poziom 8 też na 2 fotkach.
Czy widziała któraś z Was te palety na żywo i mogłaby mi pomóc określić jaki właściwie jest ten kolorek?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg LONDA NOWA PAL STR 1.jpg (71,0 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg londa2.jpg (115,5 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg loreal-majirel-8-0-big-3459.jpg (48,1 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg majirel05.jpg (75,4 KB, 24 załadowań)
__________________
Wymień się ze mną:
WSZYSTKOWĄTEK



poszukuję choćby na niucha : Cartier Must, Rochas Absolu, Donna Karan Black Cashmere, Demeter Dirt
mgielka321 jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:28   #110
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

witajcie
juz jestem mialam pare spraw do zalatwienia na miescie a wszedzie korki i nie szlo tak szybko jakbym chciala no ale juz zalatwione

i widze kolejne blondyny sie farbowaly
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:32   #111
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość
Dziewczyny pomóżcie - bo zgłupiałam, a nie mam u siebie żadnej hurtowni fryzjerskiej, żeby sprawdzić jak wygląda kolor w naturze.
Będzie czekało mnie farbowanie, wydaje mi się, że chciałabym poziom 8 (wydaje mi się bo przez te kolory się nie mogę ciągle zdecydować)

Spodobała mi się Londa profesjonalna 8/0 ale w zależności od zdjęcia na palecie wygląda super (foto nr1), albo szaro i ziemiście jakoś (foto 2).
Dla porównania majirel poziom 8 też na 2 fotkach.
Czy widziała któraś z Was te palety na żywo i mogłaby mi pomóc określić jaki właściwie jest ten kolorek?

hmm co do londy to ja Ci nie pomogę niestety, ale palete majirel widziałam na żywo, bo miałam robione refleksy tym 10 1/2 1 i ta co wkleiłaś ma zupełnie inne odcienie niż na żywo
porównując ten "moj " 10 1/2 to on w realu jest chłodny, popielaty a na tej fotce z neta raczej złocisty ciepły. Wiec analogicznie inne poziomy się prezentują
także myślę, że poziom 8 majirelki byłby taki mniej wiecej jak na fotce 3, wklejonej przez Ciebie
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:33   #112
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
hmm co do londy to ja Ci nie pomogę niestety, ale palete majirel widziałam na żywo, bo miałam robione refleksy tym 10 1/2 1 i ta co wkleiłaś ma zupełnie inne odcienie niż na żywo
porównując ten "moj " 10 1/2 to on w realu jest chłodny, popielaty a na tej fotce z neta raczej złocisty ciepły. Wiec analogicznie inne poziomy się prezentują
także myślę, że poziom 8 majirelki byłby taki mniej wiecej jak na fotce 3, wklejonej przez Ciebie
a te lepiej oddają kolor?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1299_1.jpg (32,6 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1299_2.jpg (30,9 KB, 14 załadowań)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:35   #113
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Mgiełka- ja znalazłam taką palete majirelki i ta wydaje mi się prawdopodobna

buahhot- kolory z 1 zdjecia są nieco zimniejsze w realu, z 2 chyba już zblizone
poza tym zobacz róznice w poziomie 8 na 1 i 2 zdjeciu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PODSTAWOWE.jpg (17,0 KB, 23 załadowań)

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-02-10 o 11:39
infatuated jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:39   #114
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez kochaneczka Pokaż wiadomość
juz pokazalam Yata czekam na werdykt:P

Infatuated- Twoje wloski tez sliczne!! sorki ze dopiero teraz ale przeoczylam bardzo naturalny kolorek masz
A kochana bo ja napisałam po Tobie zaraz, a Ty później edytowałaś posta i dlatego przeoczyłam

Tam bardziej przy środku głowy wydaje mi się, że wyszło ociupinkę cieplej, ale i tak efekt całościowy bardzo fajny

Zazdroszcze wam kochane, macie długie włoski i ukochane farbki a ja ciągle na rozdrożu
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:40   #115
mgielka321
Zadomowienie
 
Avatar mgielka321
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 422
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Mgiełka- ja znalazłam taką palete majirelki i ta wydaje mi się prawdopodobna
Infatuated - dziękuję Ci bardzo

Może Bunny będzie wiedziała Londę.
__________________
Wymień się ze mną:
WSZYSTKOWĄTEK



poszukuję choćby na niucha : Cartier Must, Rochas Absolu, Donna Karan Black Cashmere, Demeter Dirt
mgielka321 jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:42   #116
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ale numer no zobaczymy co Ci z tego wyjdzie dużo jeszcze zostało do końca ?
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:42   #117
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

no i moj czas farbowania sie zbliza nareszcie bo juz mam ochote chustke wiazac na glowe
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:43   #118
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Mgiełka- ja znalazłam taką palete majirelki i ta wydaje mi się prawdopodobna

buahhot- kolory z 1 zdjecia są nieco zimniejsze w realu, z 2 chyba już zblizone
poza tym zobacz róznice w poziomie 8 na 1 i 2 zdjeciu
Masz racje, trochę się różnią ale wydaje mi się, że i tak w miarę oddają faktyczny kolor, w porównaniu do tej palety którą wstawiła mgiełka
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:45   #119
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Lady
ale Ty na całość to nalozylas?

infatuated
no i kupilam 9,13. Pani powiedziala ze panie biorą wodę 3% małą bo ta 2,7% jest tylko 1 litrowa oryginalna.
Zobaczymy co z tego bedzie

kochaneczka
ładnie Ci wyszło, tak jak ostatnio
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-02-10, 11:49   #120
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
ale numer no zobaczymy co Ci z tego wyjdzie dużo jeszcze zostało do końca ?
już się skończył haha

---------- Dopisano o 11:49 ---------- Poprzedni post napisano o 11:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Lady
ale Ty na całość to nalozylas?

infatuated
no i kupilam 9,13. Pani powiedziala ze panie biorą wodę 3% małą bo ta 2,7% jest tylko 1 litrowa oryginalna.
Zobaczymy co z tego bedzie

kochaneczka
ładnie Ci wyszło, tak jak ostatnio
najpierw na odrosciki a potem pociągnełam po całości, potem zwilżyłam i masowałam i rozczesałam grzebykiem z szerokimi ząbkami tak jak przy masce i dopiero zmyłam
xLADYx jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba, kolor, odrosty, rudy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:33.