Problemy na twarzy-GRUDKI! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-02-15, 11:08   #1
Karinkaa88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Lubin
Wiadomości: 59
GG do Karinkaa88

Problemy na twarzy-GRUDKI!


Czesc Dziewczyny,
Postanowiłam założyć nowy wątek, ponieważ wiąże się on z problemem, którego nie mogłam znaleść w forum
Od pewnego czasu mam problem wiążący się z wychodzeniem grudek na twarzy
Taka grudka zaczyna się od tego,że czujesz pod skórą twarda gulke z czasem powiększa się ona boli i nim się obierze to trwa to ok. 3 tygodni ..
Po takich grudkach na twarzy zostaja blizny i przebarwienia?
Czy ktoś wiąże się z takim problemem co ja??
Jak mozna temu zaradzic?
Dodam ze stosuje przeróżne żele do mycia twarzy kremy maści i antybiotyki na skóre.. stosuje również pyling ale to tylko od czasu do czasu gdy na twarzy nie mam grudek
Stosowałam również antybiotyki doustnie nie zauważyłam poprawy..
POMOCY!
Karinkaa88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 13:36   #2
Lowczyni
Zakorzenienie
 
Avatar Lowczyni
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 3 067
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Problemy na twarzy-GRUDKI!

Z tego co opisałaś to wygląda na klasyczny trądzik i radzę jak najszybciej skontaktować się z dobrym dermatologiem. Myślę że antybiotyki doustne i w maści lub płynie do smarowania powinny ci pomóc. Ale ostrzegam walka z trądzikiem potrafi długo trwać nawet rok. I musisz odpowiedni dbać o dietę i pielęgnację cery.
__________________
04.09.2010 szczęśliwa Żona a od 12.09.2011 mama
Profesjonalny poradnik kosmetyczny przed ślubem mojego autorstwa http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcoun t=4130
Lowczyni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 14:12   #3
ec91
Raczkowanie
 
Avatar ec91
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Ruda śląska
Wiadomości: 36
Dot.: Problemy na twarzy-GRUDKI!

na początku czytając ten wątek, myślałam, że masz to co ja ale jednak nie, ja mam grudki twarde zbite [nie kaszaki], nie bolą, ale pod makijażem je widać, z czasem da sie je wycisnąć.

ale myśle, że najlepiej pójśc do dobrego dermatologa, póki dużo tego nie ma. Mam kilku znajomych , którzy zaniedbali to na początku, i teraz od dłuższego czasu walczą z trądzikiem.

pozdrawiam
__________________
ec91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 22:42   #4
roxanaL
Raczkowanie
 
Avatar roxanaL
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 309
Dot.: Problemy na twarzy-GRUDKI!

karinka mam taki sam problem, kiedys leczyłam się u dermatologa antybiotykami (lekarz praktycznie od razu je przepisuje co być może jest błędem), owszem była poprawa, ale tylko na czas leczenia. Wydałam kupe kasy, a na dłuższą metę efektów brak. Co jakiś czas robię sobie taką kurację tabletkami z bratkiem, np. CeraNova, co daje poprawę podobną do tej po antybiotykach, aczkolwiek 2-3 gule w okresie miesiączki i tak się pojawiają, są cholernie bolące, rosną nawet 2 tygodnie i zostają po nich blizny, na które nie znalazłam skutecznego sposobu.
Podejrzewam, że jest to sprawa hormonalna, jeśli ktoś miał podobnie to kto go skierował na badania i jaki jest ich koszt?
roxanaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-16, 07:59   #5
Lowczyni
Zakorzenienie
 
Avatar Lowczyni
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 3 067
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Problemy na twarzy-GRUDKI!

roxanaL lekarz który może ci zlecić badania hormonalne to ginekolog albo endokrynolog . Takie charakterystyczne gule występują w PCOS czyli zespole policystycznych jajników. Więc najlepiej znaleźć dobrego lekarza.
__________________
04.09.2010 szczęśliwa Żona a od 12.09.2011 mama
Profesjonalny poradnik kosmetyczny przed ślubem mojego autorstwa http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcoun t=4130
Lowczyni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-16, 09:57   #6
Karinkaa88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Lubin
Wiadomości: 59
GG do Karinkaa88
Dot.: Problemy na twarzy-GRUDKI!

Dziękuje dziewczyny za odpowiedzi
roxsana tak jak piszesz kuracja antybiotykami pomogła ale na początku, a co do stosowanania tabletek np. bratka to problem polega na tym,że gdy biore takie sublementy to nie dostaje miesiączki mam boleści w brzuchu natomiast gdy je przestaje brac wszystko wraca do normy.
Nie myslałam nigdy nad tym czy mogą być to sprawy hormonalne, ponieważ walcze z trądzikiem już od bardzo dłuższego czasu. Natomiast te gulki które też zaliczają się do trądziku na pewno zaczęły pojawiać i się od pewnego czasu
Najgorsze jest to ze po takiej gulce zostaja blizy i nie da się ich pozbyć
roxsana powiedz mi czym smarujesz te grudki?lekami przepisanymi przez dermatologa?co dermatolog powiedział na te grudki?
Karinkaa88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:31.