Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Pokaż wyniki sondy: Jaki kolor dla mnie?
Brąz? 142 53,99%
Bląd? 123 46,77%
Sonda wielokrotnego wyboru Głosujący: 263. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-01-19, 18:00   #3511
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 458
Dot.: Proszę pomocy

Cytat:
Napisane przez Pindzia 26 Pokaż wiadomość
farba Wellaton a kolorek orzechowy blond.A nad brwiami pracuje..i mam nadzieje że uda mi się dotrzeć do celu.A o permanentnym makijażu nie myślałam ale przyznam że to świetny pomysł.Dziękuję ślicznie
dzieki a co do brwi ..moze poodzywiaj je troche, jakas rycyna czy cos takiego
playboykaa77 jest offline  
Stary 2012-01-20, 18:22   #3512
NaataliaA_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 13
Dot.: Proszę pomocy

Cytat:
Napisane przez Pindzia 26 Pokaż wiadomość
Skusiłam się i zmieniłam kolorek na orzechowy blond.Mam nadzieje że nie za ciemny?Dziś umyłam drugi raz po farbowaniu głowę,kolorek jakby trochę się rozjaśnił

Ojej jak ty ślicznie teraz wyglądasz xD
NaataliaA_ jest offline  
Stary 2012-01-21, 22:07   #3513
wega1993
Rozeznanie
 
Avatar wega1993
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 888
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Myślę nad zmianą koloru, ale chodzą mi po głowie dwie całkowicie przeciwstawne opcje. Czy rozjaśnić włosy czy przyciemnić [Castingiem - Praliną / Mroźne Trufle] ? Która opcja byłaby najkorzystniejsza?

Mam b. jasną cerę [chociaż na zdjęciu tego nie widać] i zielone oczy.
W załączniku zdjęcie [w moim naturalnym kolorze włosów].
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0.jpg (13,8 KB, 41 załadowań)
__________________

,,
Większość ludzi jest silniejsza, niż sami sądzą. Tylko czasami zapominają o wierze."



wega1993 jest offline  
Stary 2012-01-21, 23:16   #3514
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wega1993 Pokaż wiadomość
Myślę nad zmianą koloru, ale chodzą mi po głowie dwie całkowicie przeciwstawne opcje. Czy rozjaśnić włosy czy przyciemnić [Castingiem - Praliną / Mroźne Trufle] ? Która opcja byłaby najkorzystniejsza?

Mam b. jasną cerę [chociaż na zdjęciu tego nie widać] i zielone oczy.
W załączniku zdjęcie [w moim naturalnym kolorze włosów].
Taki piękny kolor włosów!!! Po co chcesz go zmnieniać??? Ślicznie Ci w nim!
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-22, 11:16   #3515
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 458
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Kamila_Blondi Pokaż wiadomość
Taki piękny kolor włosów!!! Po co chcesz go zmnieniać??? Ślicznie Ci w nim!
zgadzam sie jak juz musisz cos kupic do wlosow to kup sobie maske szampon olej albo odzywke
playboykaa77 jest offline  
Stary 2012-01-22, 15:39   #3516
91dusia
Przyczajenie
 
Avatar 91dusia
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Hej dziewczyny
Jaki kolor wlosow bedzie mi pasowal?
Zalaczam obecny kolor. To zdjecie tego do konca nie oddaje, ale jestem blada z zarozowieniami na policzkach. Lepsze samopoczucie mam w jasniejszych wlosach. Zakupilam farbe joanna professional 9.13 bardzo jasny bezowy blond. Jak myslicie, moge sie nia zafarbowac? Obecnie mam na glowie Koleston Perfect z Welli poziom 8. Prosze o radę

Edytowane przez 91dusia
Czas edycji: 2015-03-18 o 13:23
91dusia jest offline  
Stary 2012-01-23, 12:56   #3517
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez 91dusia Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
Jaki kolor wlosow bedzie mi pasowal?
Mialam juz czarny, blond, ktory niestety wyszedl zolty. Zalaczam obecny kolor. To zdjecie tego do konca nie oddaje, ale jestem blada z zarozowieniami na policzkach. Lepsze samopoczucie mam w jasniejszych wlosach. Zakupilam farbe joanna professional 9.13 bardzo jasny bezowy blond. Jak myslicie, moge sie nia zafarbowac? Obecnie mam na glowie Koleston Perfect z Welli poziom 8. Prosze o radę
Z chłodnym odcieniem trafiłaś jak najbardziej, ale nie jestem do końca pewna czy tak jasny kolor będzie Ci pasował. Spróbuj. Zobacz jak się bedziesz w nim czuła i się nam pokaż choć ja pewnie trzymałabym się poziomu 8 (popielate, beże, chłodne)- wyglądają bardziej naturalnie.
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-24, 13:21   #3518
zakazanaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 8
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Hej, mam problem. Chcialabym pomalować włosy, ale nie wiem na jaki kolor.To 2 moje zdjęcia. Obecny kolor jak na zdjęciu w czapce. Mam niebieskie oczy. Pomóżcie

http://imageshack.us/photo/my-images/715/1003977d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/443/1003692wk.jpg/
zakazanaa jest offline  
Stary 2012-01-24, 14:47   #3519
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez zakazanaa Pokaż wiadomość
Hej, mam problem. Chcialabym pomalować włosy, ale nie wiem na jaki kolor.To 2 moje zdjęcia. Obecny kolor jak na zdjęciu w czapce. Mam niebieskie oczy. Pomóżcie

http://imageshack.us/photo/my-images/715/1003977d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/443/1003692wk.jpg/
Rozumiem, że druga fotka jest z Twoim naturalnym kolorem włosów? Taki ładny! Oj co Ci strzeliło do głowy żeby zafarbować?? Ten kolor zupełnie moim zdaniem Ci nie pasuje. Jest za ciepły. Teraz to chyba tylko pozostaje dekoloryzacja. Potem nałożenie farby. Kolor powinien być niezbyt ciemny. Oscylowałabym w kierunku chłodnych blondów ew jasnych brązów. Albo bez deko, a nałożenie chłodnego brązu. Ten mroźny beż by się nadawał. No i powinnaś przyciemnić troszkę brwi. Moje propozycje:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mroźny beż.jpg (11,3 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg satynowy blond.jpg (11,1 KB, 8 załadowań)
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...

Edytowane przez Kamila_Blondi
Czas edycji: 2012-01-24 o 14:51
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-24, 14:59   #3520
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 458
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez zakazanaa Pokaż wiadomość
Hej, mam problem. Chcialabym pomalować włosy, ale nie wiem na jaki kolor.To 2 moje zdjęcia. Obecny kolor jak na zdjęciu w czapce. Mam niebieskie oczy. Pomóżcie

http://imageshack.us/photo/my-images/715/1003977d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/443/1003692wk.jpg/
blond ale tylko nie jakis zolty bralabym taki kolor jak masz naturalki - wroc do niego
playboykaa77 jest offline  
Stary 2012-01-24, 19:03   #3521
izusia87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 2
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Witam mam problem z doborem koloru chciałam coś zmienić od bardzo dawna mam włosy farbowane na czarno ale już mnie one denerwują macie jakiś pomysł proszę o pomoc mogą być również pasemka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Bez☠tytułu.jpg (29,0 KB, 25 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Bez☠tytułu1.jpg (27,5 KB, 20 załadowań)
izusia87 jest offline  
Stary 2012-01-24, 19:48   #3522
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez izusia87 Pokaż wiadomość
Witam mam problem z doborem koloru chciałam coś zmienić od bardzo dawna mam włosy farbowane na czarno ale już mnie one denerwują macie jakiś pomysł proszę o pomoc mogą być również pasemka
Powinnaś włosy przefarbować na ciemny blond/ jasny brąz. Ta czerń Ci nie pasuje. Nie obędzie się bez dekoloryzacji niestety. 701 - CIEMNY BLOND Garnier 100% Color byłby dobry
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P51001-701-pack.jpg (14,9 KB, 24 załadowań)
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-25, 10:09   #3523
Lou_la
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Witam serdecznie, prosze o prade. Chcialam nieco zmienic kolor, ktory fryzjer mi zaproponowal, taki blond z rudymi refleksami (zdj.0) fatalnie sie w nim czulam, jakis taki wypłowialy...

Sprobowalam pierwszy raz sie sama pofarbowac i uzylam farby wellaton 8/1 jasny popielaty blond. Wyszedl starsznie ciemny, za ciemny (zdjecie 1)... Nie wiem, czy powinnam trzymac krocej, czy wybrac inna farbe, inny kolor?

Teraz zakupilam wellaton 7/1 sredni popielaty blond, moze w koncu to ten kolor? Jak sadzicie? Daze do zblizonego do naturalnego... Ale, cos sobie nie radze. Naturalny moj taki mysi blond.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0.jpg (28,8 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (11,1 KB, 16 załadowań)
Lou_la jest offline  
Stary 2012-01-25, 16:46   #3524
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lou_la Pokaż wiadomość
Witam serdecznie, prosze o prade. Chcialam nieco zmienic kolor, ktory fryzjer mi zaproponowal, taki blond z rudymi refleksami (zdj.0) fatalnie sie w nim czulam, jakis taki wypłowialy...

Sprobowalam pierwszy raz sie sama pofarbowac i uzylam farby wellaton 8/1 jasny popielaty blond. Wyszedl starsznie ciemny, za ciemny (zdjecie 1)... Nie wiem, czy powinnam trzymac krocej, czy wybrac inna farbe, inny kolor?

Teraz zakupilam wellaton 7/1 sredni popielaty blond, moze w koncu to ten kolor? Jak sadzicie? Daze do zblizonego do naturalnego... Ale, cos sobie nie radze. Naturalny moj taki mysi blond.
7/1 wyjdzie jeszcze ciemniejszy, nie rozumiem dlaczego kupilas te farbe
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2012-01-25, 16:49   #3525
natsjien
Raczkowanie
 
Avatar natsjien
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 377
z jasnego na ciemny blond?

hej dziewczyny, zgadzacie sie z tym, że lepiej byłoby mi w ciemnym blondzie?takim karmelowym? drugie zdjęcie to ja,
chciałabym coś takiego jak na pierwszym zdjęciu , wiecie może jaką farbą/szamponem moglabym taki otrzymać? czy może proponujecie inny?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 9f6f5bd8001c5d4a4d59a04b.jpg (17,5 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 009.jpg (142,2 KB, 23 załadowań)

Edytowane przez natsjien
Czas edycji: 2012-01-25 o 16:50
natsjien jest offline  
Stary 2012-01-25, 18:50   #3526
Lou_la
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Przepraszam rozpedzilam sie...

I raz pofarbowalam 7/1 sredni popielaty blond. Teraz kupilam 8/1 jasny popielaty blond i pytanie czy farbowac?
Lou_la jest offline  
Stary 2012-01-25, 19:43   #3527
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lou_la Pokaż wiadomość
Witam serdecznie, prosze o prade. Chcialam nieco zmienic kolor, ktory fryzjer mi zaproponowal, taki blond z rudymi refleksami (zdj.0) fatalnie sie w nim czulam, jakis taki wypłowialy...

Sprobowalam pierwszy raz sie sama pofarbowac i uzylam farby wellaton 8/1 jasny popielaty blond. Wyszedl starsznie ciemny, za ciemny (zdjecie 1)... Nie wiem, czy powinnam trzymac krocej, czy wybrac inna farbe, inny kolor?

Teraz zakupilam wellaton 7/1 sredni popielaty blond, moze w koncu to ten kolor? Jak sadzicie? Daze do zblizonego do naturalnego... Ale, cos sobie nie radze. Naturalny moj taki mysi blond.
Zostań przy 8/1. Ten, który teraz kupiłaś wyjdzie jeszcze ciemniej.

---------- Dopisano o 19:43 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------

Cytat:
Napisane przez natsjien Pokaż wiadomość
hej dziewczyny, zgadzacie sie z tym, że lepiej byłoby mi w ciemnym blondzie?takim karmelowym? drugie zdjęcie to ja,
chciałabym coś takiego jak na pierwszym zdjęciu , wiecie może jaką farbą/szamponem moglabym taki otrzymać? czy może proponujecie inny?
Doradziłam Ci na wątku Metamorfozy więc moją opinię już znasz
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-26, 13:01   #3528
Lilly2200
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 1
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Hej dziewczyny. Chcialam sie zapytac czy bedzie mi pasowac taki blond.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMAG0065.jpg (68,5 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMAG0064.jpg (93,1 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2_big.jpg (18,1 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg galerie_5_420x540.jpg (41,8 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg long-scene-haircuts-for-women-2011-blond-scene-hairstyle.jpg (24,6 KB, 6 załadowań)
Lilly2200 jest offline  
Stary 2012-01-26, 15:00   #3529
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 363
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lilly2200 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny. Chcialam sie zapytac czy bedzie mi pasowac taki blond.

Na Twoich zdjeciach kiepsko cokolwiek widac, pewnie bedzie pasowal, bo ladna jestes, strzelam ze tak, ale zlazenie z czarnego az na taki blond potrwa i zniszczy Tobie całkowicie włosy ! Spróbuj najpierw rozjaśnić do brązu, idz do dobrej fryzjerki, która doradzi co i jak.
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline  
Stary 2012-01-26, 15:19   #3530
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lou_la Pokaż wiadomość
Przepraszam rozpedzilam sie...

I raz pofarbowalam 7/1 sredni popielaty blond. Teraz kupilam 8/1 jasny popielaty blond i pytanie czy farbowac?
Odczekaj trochę aż kolor Ci się wypłucze wtedy będzie jaśniejszy i może Ci się spodoba na tyle, że jednak przy nim zostaniesz. Jeśli nie to pofarbuj wtedy 8/1.
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-26, 17:18   #3531
playboykaa77
Zadomowienie
 
Avatar playboykaa77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 458
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lilly2200 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny. Chcialam sie zapytac czy bedzie mi pasowac taki blond.
ja bym robila , przy okazji kup sobie dobre maski do wlosow bo zapewne troche je zniszczysz tym schodzeniem z czerni
playboykaa77 jest offline  
Stary 2012-01-26, 21:58   #3532
Lou_la
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

W tym sek wlasnie, ze ciemny byl za ciemny, ale w miare ok, teraz po m-cu sie wypłukał i jest jasniejszy, ale z jakimis miedzianymi refleksami, co mi sie nie podoba.

Zatem sprobuje ten 8/1 powinien byc jasniejszy

Ostatnie dwa pytanka - z Waszego doswiadczenia:

1. czy na moja dlugosc (zdjecia wlosow byly wczesiej) uzylybyscie calej farby, czy tylko jej czesci? Jesli czesci, to ile? Bo ostatnio dalam cala, moze za duzo?
2. Czy w tym wypadku, im dluzej trzymam farbe na wlosach, to mam trwalszy kolor, czy bardziej intensywny? Czy trzymac tyle, ile zalecone jest na opakowaniu? A moze zrobic test na kosmyku przytrzymac 15 min. i zob. jakie wyjda? Kurcze nie wiem, moze robie cos zle...
Lou_la jest offline  
Stary 2012-01-27, 13:41   #3533
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lou_la Pokaż wiadomość
W tym sek wlasnie, ze ciemny byl za ciemny, ale w miare ok, teraz po m-cu sie wypłukał i jest jasniejszy, ale z jakimis miedzianymi refleksami, co mi sie nie podoba.

Zatem sprobuje ten 8/1 powinien byc jasniejszy

Ostatnie dwa pytanka - z Waszego doswiadczenia:

1. czy na moja dlugosc (zdjecia wlosow byly wczesiej) uzylybyscie calej farby, czy tylko jej czesci? Jesli czesci, to ile? Bo ostatnio dalam cala, moze za duzo?
2. Czy w tym wypadku, im dluzej trzymam farbe na wlosach, to mam trwalszy kolor, czy bardziej intensywny? Czy trzymac tyle, ile zalecone jest na opakowaniu? A moze zrobic test na kosmyku przytrzymac 15 min. i zob. jakie wyjda? Kurcze nie wiem, moze robie cos zle...
Ja zawsze całą farbkę nakładałam niezależnie czy włosy sięgały ramion czy były dłuższe. Ostatnim razem (2 miesiące temu) jak miałam włosy lekko za ramiona. Użyłam popielatego odcienia i także szybko się spierał właśnie na rudawo. Teraz po tamtej farbie nie ma śladu, ale ja wcześniej miałam rozjaśniane włosy. Moim zdaniem nigdy nie powinno się trzymać farby dłużej niż jest to zalecane na opakowaniu. Można ewentualnie krócej jeśli widać, że włosy uzyskały już upragniony odcień.

---------- Dopisano o 13:41 ---------- Poprzedni post napisano o 13:38 ----------

Cytat:
Napisane przez Lilly2200 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny. Chcialam sie zapytac czy bedzie mi pasowac taki blond.
Zdjęcia bardzo słabe
Ale koniecznie musisz coś z tymi włosami zrobić. Rozjaśnij do blondu no może nie aż takiego platynowego, ale niech to będzie bardziej naturalnie wygladać. Zaopatrz się w maski, odżywki, bo włosy po takim ataku będą potrzebować regeneracji.
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-28, 11:22   #3534
Lou_la
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Kamila_Blondi Pokaż wiadomość
..... Użyłam popielatego odcienia i także szybko się spierał właśnie na rudawo. Teraz po tamtej farbie nie ma śladu, ale ja wcześniej miałam rozjaśniane włosy. Moim zdaniem nigdy nie powinno się trzymać farby dłużej niż jest to zalecane na opakowaniu. Można ewentualnie krócej jeśli widać, że włosy uzyskały już upragniony odcień
Kamila_Blondi, a mozesz zdradzic jakies farby uzywasz, ze po tamtych rudych refleksach nie ma juz sladu? Szukam wlasnie takiej i tez mialam poprzednio rozjasniane wloski. Dziekuje!!!

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2012-01-28 o 18:15
Lou_la jest offline  
Stary 2012-01-28, 11:31   #3535
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lou_la Pokaż wiadomość

Kamila_Blondi, a mozesz zdradzic jakies farby uzywasz, ze po tamtych rudych refleksach nie ma juz sladu? Szukam wlasnie takiej i tez mialam poprzednio rozjasniane wloski. Dziekuje!!!
Napisałam,że po tamtej popielatej farbie nie ma już śladu i że spierała się właśnie na rudawo, a używałam Nice'n Easy z Clairol. Podobno Garnier wychodzi ładnie popielato. Wiadomo, że na rozjaśnianych włosach kolor z początku będzie się szybko wypłukiwać. Po 3-4 farbowaniach powinno być uż normalnie.
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2012-01-28 o 18:15
Kamila_Blondi jest offline  
Stary 2012-01-29, 21:19   #3536
gosiaczek191992
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 2
zmiana koloru włosów

Chciałabym zmienić kolor włosów, ale kompletnie nie mam pojęcia jaki będzie do mnie odpowiedni.... pomocy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (25,2 KB, 27 załadowań)
gosiaczek191992 jest offline  
Stary 2012-01-30, 11:35   #3537
czekoladka233
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 14
Dot.: zmiana koloru włosów

Hej !
Wydaje mi się , że dobrze by Ci było w takim odcieniu:
http://lula.pl/lula/1,114015,9439672...z_,,ga,,3.html
albo bardzo delikatnym rudym
czekoladka233 jest offline  
Stary 2012-01-31, 17:27   #3538
Aphrodisyack
Zadomowienie
 
Avatar Aphrodisyack
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Lub.
Wiadomości: 1 144
Dot.: zmiana koloru włosów

hej

Popieram czekoladkę233, myślę, że ciut jaśniejsze włosy będą Ci ładnie pasowały

no...chyba, że masz odwagę zdecydować się na jakąś radykalną i spektakularną zmianę - wtedy może jakiś ciekawy balejaż? Wklejam fotę Victorii ;p bo ona ma bardzo ładne kolorki na tym zdjęciu

http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...ed=0CDgQ9QEwAw

__________________
Homo sum, nihil humani a me alienum esse puto.


Aphrodisyack jest offline  
Stary 2012-01-31, 19:10   #3539
aniaexplode
Zadomowienie
 
Avatar aniaexplode
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z pokoju brata
Wiadomości: 1 026
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Dołączam się do wątku. Moje włosy są po daawnym farbowaniu, na brązowo który dziś jest spłukanym rudym tylko na końcówkach. Chciałabym rozjaśnić włosy, co najwyżej balejaż bądź farba na całe włosy zblizona do naturalnego ( mysi kolor). Podoba mi się bardzo ta farba : ->>>http://wizaz.pl/forum/attachment.php...1&d=1327434401
Załączam swoje fotki, nie zważajacie na moja twarz saute, ale to na szybko zdjęcie.
Czekam na Wasze porady. Może jednak pokrywają sie one z tym że potrzeba mi jednak rozjaśnienia włosów.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 001.jpg (69,9 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 016ania.jpg (109,5 KB, 27 załadowań)
__________________
Kochaj albo Rzuć!

I forgot that all might see
So many beautiful things...


Zapraszam do wymiany:--> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=380461
kosmetyki : http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=380683
aniaexplode jest offline  
Stary 2012-02-01, 18:07   #3540
Kamila_Blondi
Zadomowienie
 
Avatar Kamila_Blondi
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 808
Dot.: Jaki KOLOR włosów będzie do mnie pasować ? - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez aniaexplode Pokaż wiadomość
Dołączam się do wątku. Moje włosy są po daawnym farbowaniu, na brązowo który dziś jest spłukanym rudym tylko na końcówkach. Chciałabym rozjaśnić włosy, co najwyżej balejaż bądź farba na całe włosy zblizona do naturalnego ( mysi kolor). Podoba mi się bardzo ta farba : ->>>http://wizaz.pl/forum/attachment.php...1&d=1327434401
Załączam swoje fotki, nie zważajacie na moja twarz saute, ale to na szybko zdjęcie.
Czekam na Wasze porady. Może jednak pokrywają sie one z tym że potrzeba mi jednak rozjaśnienia włosów.
Skoro farba została Ci już tylko na koncówkach włosów to nie ma sensu farbować na zbliżony kolor. Lepiej poczekać jeszcze trochę aż włoski podrosną i ciachnąć farbowańce. Na rozjaśnienie polecam naturalne sposoby jak miód, cytryna czy płukanka z rumianku. Masz ładny kolor wystarczy go trochę podkreślić, nie warto do tego używać chemii.
__________________
7.11.2011- nie farbuję i zapuszczam włosy
2.12.2011- olejuję

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=579956
Śmierć jest spokojna...Łatwa. Życie jest trudniejsze...
Kamila_Blondi jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
#blond, #koloryzacja, #włosy, #włosy##koloryzacja#, balejaż, blond, blond brąz włosy, blond ciemny blond, blond na brąz, blond z brunetki, brąz, brąz farba, brązowe włosy, casting ciemny włosy, chłopak, ciemne włosy, ciemny blond, czarne włosy fryzura, czarnule, czerń, czerwień, czerwone wlosy, czrne włosy, dekoloryzacja, farba, farba do włosów, farba drogeryjna, farba włosy, farbowane wlosy, farbowanie, farbowanie ( :, farbowanie na brąz, farbowanie wlosow, farbowanie włosów, farbowanie włosy, farby, fiolet włosy farbowanie, fryzjer, fryzura, fryzura codzienna, fryzura kolor włosy, fryzury, gęste włosy, hairstyle, jak dobrac kolor wlosow, jaka farba, jaka fryzura, jaki kolor włosów, jaki kolor włosów pasuje, jasna cera, jasna karnacja, jasny, jasny brąz, joanna, karnacja, kolor, kolor oczu, kolor włosow, kolor włosów, koloryzacja, koloryzacja włosów, końcówki, krótkie, lato, loki, makijaż a nastolatka, marchewka, metamorfoza, metamorfozy, miedziane, miedziany, miedź, miodowy blond, mysi blond, niebieskie granatowe, nowa fryzura, nowy kolor, oczy, odcień, odrosty, ombre, ombre fair, pani, pasemka, pasemko, pomarańczowy, pomoc, pomocy, porady, rihanna, rozjaśnianie, ruda, rude włosy, rudy, rudy włosy brąz, selena gomez włosy, sombre, szamponetka, szatynka, techniki, toner, trwała, tymczasowe, typ urody, uroda, wellaton, wlosy, wlosy farbowane, włosy, włosy blond, włosy brąz, włosy ciemne, włosy farba, włosy farba brąz, włosy farbowane, wygląd, z blondu na brąz, zielone oczy, zima, złoty, zmiana, zmiana koloru wlosow

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-02-24 22:55:20


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:01.