Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III - Strona 166 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-02-12, 14:16   #4951
201606242139
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 2 002
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
sama mialam platyne prawie dwa lata i zrezygnowalam z niej tylko dlatego, zeby wlosy odpoczely, ale wiem, ze kilka moich brazowowlosych "kolezanek" uwaza, ze w koncu zrozumialam co ten blond o mnie mowi
skąd to znam często się mnie nawet ludzie pytają czy zamierzam się na brąz/czerń przefarbować
jak chciałam pomalować całe na różowo to nikt mnie z tępą blondi nie kojarzył, ale jasne rozjaśnione to już dla niektórych "zło".

chociaż do tej pory, będąc blondynką, gdy zrobię coś głupiego (jestem sierotką xP) mój TŻ komentuje "blondynka..." , ale na szczęscie w żartach. CHYBA
201606242139 jest offline  
Stary 2012-02-12, 14:39   #4952
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez blond_i Pokaż wiadomość
Miałam profesora który powtarzał, że blond to stan umysłu a nie kolor włosów. Mądry to był człowiek
tez to gdzies slyszalam ja rozumiem, ze sie tak utarlo, ze blond to od razu mniej roztropna osoba etc, ale ok, jesli to jest w zartach-nie przesadzonych i nie czestych. Ale nasmiewanie sie z blondynek, uwazanie ich za glupszych, mniej inteligentnych, a nawet spotkalam sie z okresleniem "tandetne"-chodzi o kolor wlosow, i-o, zgrozo "puszczalskie" (!!), "slodkie idiotki" itd, itp to juz ponizej jakiegokolwiek poziomu klasy, wiec czemu te osoby o ciemniejszych wlosach, majace sie automatycznie za "inteligentniejsze" powtarzaja tak glupie i prostackie stereotypy? to siwadczy tylko i wylacznie o ich poziomie "inteligenci"- cudzyslow mowi sam za siebie


---------- Dopisano o 14:39 ---------- Poprzedni post napisano o 14:34 ----------

Cytat:
Napisane przez PandaBear Pokaż wiadomość
skąd to znam często się mnie nawet ludzie pytają czy zamierzam się na brąz/czerń przefarbować
jak chciałam pomalować całe na różowo to nikt mnie z tępą blondi nie kojarzył, ale jasne rozjaśnione to już dla niektórych "zło".

chociaż do tej pory, będąc blondynką, gdy zrobię coś głupiego (jestem sierotką xP) mój TŻ komentuje "blondynka..." , ale na szczęscie w żartach. CHYBA
mnie nie pytali jak mialam tak jasne wlosy, ale spojrzenia w autobusie np wystarczaly
a teraz wracam od 2 lat do naturalnego koloru wlosow, ktory jest ciemnym blondem, wiec spotkalam sie w zwiazku z tym z wieloma pochlebnymi, wrecz entuzjastycznymi opiniami ze jak to dobrze, lepiej dla mnie, ze nie chciano mi mowic, ale ten blond byl taki i siaki, wiec dobrze, ze juz go nie mam

Hehe a co do Tzta, to moj do dnia dzisiejszego wszystkie moje glupie bledy, potyczki itd kwituje okresleniem "blondynka"
Chyba i on uwaza, ze mimo przyciemnienia wlosow stan umyslu pozostal dalej blond tylko to sa te momenty, kiedy zarty z blondu sa jak najbardziej na miejscu, bo nie ma w nich zadnych negatywnych przekonan, emocji etc.
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-12, 14:46   #4953
natalkaa7522
Zakorzenienie
 
Avatar natalkaa7522
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 20 172
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez PandaBear Pokaż wiadomość
skąd to znam często się mnie nawet ludzie pytają czy zamierzam się na brąz/czerń przefarbować
jak chciałam pomalować całe na różowo to nikt mnie z tępą blondi nie kojarzył, ale jasne rozjaśnione to już dla niektórych "zło".
Tylko nikt nigdy nie pomyśli, że osoba o blond włosach w czerni/brązie wyglądałaby okropnie Kolor włosów dobiera się do urody (powinno się) a nie do tego czy blondi jest głupia, a brązy to takie mądre I mówi to blondynka, która miała skunksa, czarne i brązowe włosy, rude i czerwone też

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
mnie nie pytali jak mialam tak jasne wlosy, ale spojrzenia w autobusie np wystarczaly
a teraz wracam od 2 lat do naturalnego koloru wlosow, ktory jest ciemnym blondem, wiec spotkalam sie w zwiazku z tym z wieloma pochlebnymi, wrecz entuzjastycznymi opiniami ze jak to dobrze, lepiej dla mnie, ze nie chciano mi mowic, ale ten blond byl taki i siaki, wiec dobrze, ze juz go nie mam
To są dopiero pustaki Jak ktoś ocenia kogoś po kolorze włosów to gratuluję
__________________
natalkaa7522 jest offline  
Stary 2012-02-12, 14:52   #4954
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Tylko nikt nigdy nie pomyśli, że osoba o blond włosach w czerni/brązie wyglądałaby okropnie Kolor włosów dobiera się do urody (powinno się) a nie do tego czy blondi jest głupia, a brązy to takie mądre I mówi to blondynka, która miała skunksa, czarne i brązowe włosy, rude i czerwone też



To są dopiero pustaki Jak ktoś ocenia kogoś po kolorze włosów to gratuluję
i od razu wiedzialam ile taka kolezanka jest warta, w jaki sposob ocenia ludzi.

A co powiedziec o "czarnulkach"?? czarne wlosy farbowane, wyprostowane, solarka etc? One uwazaja taki wyglad za ok, im odpowiada, a ludzie krytykuja a to przciez normalne dziewczyny, maja prawo do robienia ze swoim wygladem co chca i nikt nie powinien bac sie, ze zostanie za to oceniony. A rude dziewczyny? miliony razy spotkalam sie, ze rude to wredne ludzie sa straszni
(zeby nie bylo, ja tak nie uwazam, powyzsze przyklady przywoluje na potrzebe porownania, bo jak mozna powiedziec, ze platynka na glowie to pustka w glowie??)
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-12, 15:22   #4955
201606242139
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 2 002
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
mnie nie pytali jak mialam tak jasne wlosy, ale spojrzenia w autobusie np wystarczaly
a teraz wracam od 2 lat do naturalnego koloru wlosow, ktory jest ciemnym blondem, wiec spotkalam sie w zwiazku z tym z wieloma pochlebnymi, wrecz entuzjastycznymi opiniami ze jak to dobrze, lepiej dla mnie, ze nie chciano mi mowic, ale ten blond byl taki i siaki, wiec dobrze, ze juz go nie mam

Hehe a co do Tzta, to moj do dnia dzisiejszego wszystkie moje glupie bledy, potyczki itd kwituje okresleniem "blondynka"
Chyba i on uwaza, ze mimo przyciemnienia wlosow stan umyslu pozostal dalej blond tylko to sa te momenty, kiedy zarty z blondu sa jak najbardziej na miejscu, bo nie ma w nich zadnych negatywnych przekonan, emocji etc.
No tak, mi też teraz przypominają, że nie teraz mi lepiej, ale mimo wszystko mój TŻ jakoś tęskni za moim jasnym blondem, bo twierdził, że był wyjątkowszy od tych wszystkich tlenionych i był w stanie poznać mnie w tłumie XD
Na szczęście przyzwyczaił się, że to juz nie wróci ;d
Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Tylko nikt nigdy nie pomyśli, że osoba o blond włosach w czerni/brązie wyglądałaby okropnie Kolor włosów dobiera się do urody (powinno się) a nie do tego czy blondi jest głupia, a brązy to takie mądre I mówi to blondynka, która miała skunksa, czarne i brązowe włosy, rude i czerwone też



To są dopiero pustaki Jak ktoś ocenia kogoś po kolorze włosów to gratuluję
no, chociaż ja się całkiem lubiłam w takim brązopodobnym blondzie
jakoś bardziej kobieco wyglądałam, no i włoski na zdrowsze wyglądały.
Ale póki mam swoje - nie pomaluję <3
201606242139 jest offline  
Stary 2012-02-12, 15:37   #4956
Dusiia
Zadomowienie
 
Avatar Dusiia
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Czechy
Wiadomości: 1 179
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

JA zauwazylam ze jak np brunetka zrobi cos "kalecznego" to raczej kazdy sie smieje, nie przywiazuje do tego wiekszej uwagi. a jak blondynka, to odrazu ze jest jakas tepa i nie zdarna
Dusiia jest offline  
Stary 2012-02-12, 15:46   #4957
Kileczka
Zadomowienie
 
Avatar Kileczka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: zachód : )
Wiadomości: 1 127
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Aktualizacja z okazji wyprostowania, już nie pamiętam kiedy ostatni raz to robiłam więc trzeba upamiętnić tą chwile
80 cm, 10 idzie niedługo pod nóż bo są chyba trochę za długie
Uwielbiam Twoje włosy Czytałam historię na blogu Anwen jak i na Twoim i stałam się wielbicielką Twoich włosów. Jak dla mnie są idealne. Loczki są cudowne i taki długie
__________________
Dbam o włosy od września 2010.
cel-35-37-39-41-43-45-47-49-51-60cm- na początek.
Od lutego 2011r. wracam do naturalnego koloru włosów. Odrost-13cm
Kuracja drożdżowa: 14.03. Pasemko kontrolne 28cm.

________________
"Świat cierpi na brak mężczyzn, szczególnie tych, którzy są cokolwiek warci."
Kileczka jest offline  
Stary 2012-02-12, 15:48   #4958
*Basia*
Mod-Śnieżynka
 
Avatar *Basia*
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 370
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Dusiia Pokaż wiadomość
JA zauwazylam ze jak np brunetka zrobi cos "kalecznego" to raczej kazdy sie smieje, nie przywiazuje do tego wiekszej uwagi. a jak blondynka, to odrazu ze jest jakas tepa i nie zdarna
Bez przesady.
Może zależy od wieku i środowiska.
__________________

*Basia* jest offline  
Stary 2012-02-12, 16:03   #4959
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez PandaBear Pokaż wiadomość
No tak, mi też teraz przypominają, że nie teraz mi lepiej, ale mimo wszystko mój TŻ jakoś tęskni za moim jasnym blondem, bo twierdził, że był wyjątkowszy od tych wszystkich tlenionych i był w stanie poznać mnie w tłumie XD
moj tez uwielbial ten blond, ale sam zaproponowal powrot do naturalnego koloru, bo uznal,ze naturalnosc jest najpiekniejsza, co, a ja chociaz nie wyobrazalam sobie innego koloru niz blond to bylam juz zmeczona pilonowaniem odrostu, i wlosy byly oslabione, moze gdybym wtedy znala te wszystkie wizazowe metody pielegnacji to by bylo inaczej ale nie znalam i chetnie sprobowalam wrocic do swojego koloru, z czego sie na dzien dzisiejszy bardzo ciesze i choc czasami mam napady tesknoty do blond wlosow to juz chyba jednak do nich nie wroce chyba
Cytat:
Napisane przez Dusiia Pokaż wiadomość
JA zauwazylam ze jak np brunetka zrobi cos "kalecznego" to raczej kazdy sie smieje, nie przywiazuje do tego wiekszej uwagi. a jak blondynka, to odrazu ze jest jakas tepa i nie zdarna
od razu sie slyszy "typowa blondynka"
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-12, 17:56   #4960
fluoxetine
Wtajemniczenie
 
Avatar fluoxetine
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 028
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje włosy przez miesiąc nic nie urosły
Piękne włosy. I jak pisały dziewczyny - troszeczkę urosły, widać po bokach szczególnie.

Co do blondynek - mój TŻ, mimo że nie mam bardzo jasnych włosów, gdy robię/powiem coś głupiego śmieje się, że jestem blondi. Twierdzi wszak, że blond to charakter.
__________________
czytam!
stop wishing - start doing
be fit, not skinny!
176/56
fluoxetine jest offline  
Stary 2012-02-12, 19:00   #4961
Stace
Zakorzenienie
 
Avatar Stace
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 12 039
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez KarolinaK Pokaż wiadomość
Bardzo ladne i uwielbiam takie konce . Czy to sa pozostalosci z cieniowania?


Nie wiem jak to sie stalo przegapilam caly trzeci watek
dokładnie . Dziękuję

co do blondi - moja koleżanka jak gada coś głupiego (czyli ciągle ) i wszyscy się z niej śmieją, to jest z tego dumna i mówi "hah, no w końcu jestem blondynką". Farbowaną, dodajmy
__________________
Narysuj mi coś

Cytat:
Wszystko sprowadzasz do "bo ja": "bo ja zawsze czytam", "bo ja umiem ocenic ryzyko". A poza toba jest multum spoleczenstwa, wiec lepiej zalozyc jego glupote, niz przecenic geniusz
No tengas miedo a volar

Edytowane przez Stace
Czas edycji: 2012-02-12 o 19:02
Stace jest offline  
Stary 2012-02-12, 22:41   #4962
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Dusiia Pokaż wiadomość
Spokojnie, mnie to nie interesuje co inni mysla. Poprostu ostatnimi czasami bardziej podoba mi sie taki naturalny wyglad i ciagnie mnie do brazu
trzeba było tak od razu

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje włosy przez miesiąc nic nie urosły
ja też widzę, że ciut urosły, spokojnie piękne włosy

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
tez to gdzies slyszalam ja rozumiem, ze sie tak utarlo, ze blond to od razu mniej roztropna osoba etc, ale ok, jesli to jest w zartach-nie przesadzonych i nie czestych. Ale nasmiewanie sie z blondynek, uwazanie ich za glupszych, mniej inteligentnych, a nawet spotkalam sie z okresleniem "tandetne"-chodzi o kolor wlosow, i-o, zgrozo "puszczalskie" (!!), "slodkie idiotki" itd, itp to juz ponizej jakiegokolwiek poziomu klasy, wiec czemu te osoby o ciemniejszych wlosach, majace sie automatycznie za "inteligentniejsze" powtarzaja tak glupie i prostackie stereotypy? to siwadczy tylko i wylacznie o ich poziomie "inteligenci"- cudzyslow mowi sam za siebie


---------- Dopisano o 14:39 ---------- Poprzedni post napisano o 14:34 ----------



Cytat:
Napisane przez natalkaa7522 Pokaż wiadomość
Tylko nikt nigdy nie pomyśli, że osoba o blond włosach w czerni/brązie wyglądałaby okropnie Kolor włosów dobiera się do urody (powinno się) a nie do tego czy blondi jest głupia, a brązy to takie mądre I mówi to blondynka, która miała skunksa, czarne i brązowe włosy, rude i czerwone też



To są dopiero pustaki Jak ktoś ocenia kogoś po kolorze włosów to gratuluję
dokładnie ja też miałam na sobie czernie i brązy i z pokorą i trudem wracałam z powrotem do blondu, z naturą nie ma co walczyć
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-12, 22:54   #4963
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość




Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
dokładnie ja też miałam na sobie czernie i brązy i z pokorą i trudem wracałam z powrotem do blondu, z naturą nie ma co walczyć
dokladnie ale nie, wg niektorych lepiej wygladac brzydziej niz np w blondzie, ale nosic "madrzejszy" kolor np braz
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-12, 23:33   #4964
delilahinsomnia
Zadomowienie
 
Avatar delilahinsomnia
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 002
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Czesc Wizazanki - to i ja dodam fotke moich średnio - długich włosów, ale dąże, dąże do celu!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20120202_171923.jpg (85,6 KB, 288 załadowań)
__________________
Wymiana luty/marzec 2014 - kosmetyki - zapraszam KLIK

19.04.2012 - włosy rosną jak na drożdżach

Nieszczęscia nie chodzą parami. Nieszczęścia zapieprzają stadami.

Aniołkowa Mama 5.03.2012 (*)
delilahinsomnia jest offline  
Stary 2012-02-13, 08:25   #4965
ewcia1807
Zakorzenienie
 
Avatar ewcia1807
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Białogard
Wiadomości: 11 587
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez delilahinsomnia Pokaż wiadomość
Czesc Wizazanki - to i ja dodam fotke moich średnio - długich włosów, ale dąże, dąże do celu!
Ale długie
__________________
CG od 30.09.2011
Olejowanie od 11.11.2011


28-...-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46 -47-48-49-50 ... 60

Zapraszam na mojego kosmetycznego bloga: www.kosmetyczny-raj.blogspot.com
ewcia1807 jest offline  
Stary 2012-02-13, 09:24   #4966
tejsha
Raczkowanie
 
Avatar tejsha
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 329
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje włosy przez miesiąc nic nie urosły
urosły, urosły i jakie zadbane


delilahinsomnia dłuuugie
__________________
"Cierpliwym kwitną nawet skały"


http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=408704

Edytowane przez tejsha
Czas edycji: 2012-02-13 o 09:29
tejsha jest offline  
Stary 2012-02-13, 11:02   #4967
misiadelko
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 3 904
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Aktualizacja z okazji wyprostowania, już nie pamiętam kiedy ostatni raz to robiłam więc trzeba upamiętnić tą chwile
80 cm, 10 idzie niedługo pod nóż bo są chyba trochę za długie
Matko Boska
misiadelko jest offline  
Stary 2012-02-13, 15:45   #4968
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez delilahinsomnia Pokaż wiadomość
Czesc Wizazanki - to i ja dodam fotke moich średnio - długich włosów, ale dąże, dąże do celu!
świetna długość
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-13, 16:06   #4969
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez bleedingsun Pokaż wiadomość
Moje włosy przez miesiąc nic nie urosły
Sliczne wlosy ,ja widze roznice

Cytat:
Napisane przez delilahinsomnia Pokaż wiadomość
Czesc Wizazanki - to i ja dodam fotke moich średnio - długich włosów, ale dąże, dąże do celu!
Ladna dlugosc,jeszcze troche pielegnacji i wyrowniania.

Zalaczam swoje wysuszone na szybko szuszarka,bo musialam wychodzic.W kwietniu po wielkanocy wybieram sie do fryzjera na sciecie 5 cm.
Niewiem czy je wyrownac czy lekko wycieniowac jak wczesniej mialam(ostatnie zdj).....
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2016-12-22 o 11:53
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2012-02-13, 16:49   #4970
angelinmyheart
Zakorzenienie
 
Avatar angelinmyheart
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 7 887
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez delilahinsomnia Pokaż wiadomość
Czesc Wizazanki - to i ja dodam fotke moich średnio - długich włosów, ale dąże, dąże do celu!
Jakie długie.

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
Sliczne wlosy ,ja widze roznice


Ladna dlugosc,jeszcze troche pielegnacji i wyrowniania.

Zalaczam swoje wysuszone na szybko szuszarka,bo musialam wychodzic.W kwietniu po wielkanocy wybieram sie do fryzjera na sciecie 5 cm.
Niewiem czy je wyrownac czy lekko wycieniowac jak wczesniej mialam(ostatnie zdj).....
Świetne.
Ja bym delikatnie wycieniowała tak, jak kiedyś miałaś.
__________________
"If you want to get promoted start acting instead of just talking about it!"

https://www.suwaczki.com/tickers/72fldcimnc0g695n.png

01.02.2009r
04.08.2018r
angelinmyheart jest offline  
Stary 2012-02-13, 16:53   #4971
ewcia1807
Zakorzenienie
 
Avatar ewcia1807
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Białogard
Wiadomości: 11 587
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

kaska222 ja też bym delikatnie wycieniowała
Ale długie
__________________
CG od 30.09.2011
Olejowanie od 11.11.2011


28-...-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46 -47-48-49-50 ... 60

Zapraszam na mojego kosmetycznego bloga: www.kosmetyczny-raj.blogspot.com
ewcia1807 jest offline  
Stary 2012-02-13, 17:13   #4972
Dusiia
Zadomowienie
 
Avatar Dusiia
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Czechy
Wiadomości: 1 179
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
Sliczne wlosy ,ja widze roznice


Ladna dlugosc,jeszcze troche pielegnacji i wyrowniania.

Zalaczam swoje wysuszone na szybko szuszarka,bo musialam wychodzic.W kwietniu po wielkanocy wybieram sie do fryzjera na sciecie 5 cm.
Niewiem czy je wyrownac czy lekko wycieniowac jak wczesniej mialam(ostatnie zdj).....
a wedlug mnie lepiej nie wycieniowane sliczny kolor!
Dusiia jest offline  
Stary 2012-02-13, 17:35   #4973
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
Sliczne wlosy ,ja widze roznice


Ladna dlugosc,jeszcze troche pielegnacji i wyrowniania.

Zalaczam swoje wysuszone na szybko szuszarka,bo musialam wychodzic.W kwietniu po wielkanocy wybieram sie do fryzjera na sciecie 5 cm.
Niewiem czy je wyrownac czy lekko wycieniowac jak wczesniej mialam(ostatnie zdj).....
kolor niesamowity wyglada bardzo naturalnie
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-13, 18:39   #4974
tejsha
Raczkowanie
 
Avatar tejsha
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 329
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

kaska222 pocieniuj delikatnie , ładniej Ci w takich troszkę postrzępionych , śliczne włoski
__________________
"Cierpliwym kwitną nawet skały"


http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=408704
tejsha jest offline  
Stary 2012-02-13, 19:53   #4975
ejzii
Rozeznanie
 
Avatar ejzii
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 949
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
Sliczne wlosy ,ja widze roznice


Ladna dlugosc,jeszcze troche pielegnacji i wyrowniania.

Zalaczam swoje wysuszone na szybko szuszarka,bo musialam wychodzic.W kwietniu po wielkanocy wybieram sie do fryzjera na sciecie 5 cm.
Niewiem czy je wyrownac czy lekko wycieniowac jak wczesniej mialam(ostatnie zdj).....
nie cieniuj, piekny kolor , i włosy
__________________
Aparatka - góra: 28.04.2011; dół: 02.06.2011
WŁOSOMANIACZKA.
`bo gdy kochamy zawsze pragniemy być lepsi niż jesteśmy..

ejzii jest offline  
Stary 2012-02-13, 21:04   #4976
karmazynka99
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 11 155
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Kasiu- przepiękne, ja równiez bm delikatnie pocieniowała
__________________
Twoje kłamstwo trwa tak długo, ze sam zaczynasz w nie wierzyć?


Doceniamy dopiero kiedy stracimy.

Zapuszczanie włosów z wizażem : 65cm completed

Moja pielęgnacja włosów
karmazynka99 jest offline  
Stary 2012-02-14, 09:53   #4977
tejsha
Raczkowanie
 
Avatar tejsha
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 329
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-czesc III

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ooo już kolejna część
to ja się pochwalę znowu, bo w piątek kolejny raz farbowałam
kitkulka masz śliczne włoski
__________________
"Cierpliwym kwitną nawet skały"


http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=408704
tejsha jest offline  
Stary 2012-02-14, 13:37   #4978
Elph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 457
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

To i ja dodam swoje, bo po podcięciu wreszcie się nadają :P
Na pierwszym przed podcięciem- widać suche końce, które na zdjęciach zawsze wychodziły takie 'rozmyte'. Reszta aktualna
Za rok powinny osiągnąć wymarzoną długość :P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg po podcieciu.jpg (64,8 KB, 210 załadowań)
Elph jest offline  
Stary 2012-02-14, 13:59   #4979
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Elph Pokaż wiadomość
To i ja dodam swoje, bo po podcięciu wreszcie się nadają :P
Na pierwszym przed podcięciem- widać suche końce, które na zdjęciach zawsze wychodziły takie 'rozmyte'. Reszta aktualna
Za rok powinny osiągnąć wymarzoną długość :P
piekne
kolor naturalny?
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-02-14, 14:10   #4980
ewcia1807
Zakorzenienie
 
Avatar ewcia1807
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Białogard
Wiadomości: 11 587
Dot.: Pochwalmy się swoimi włosami-offtopowo,cz: III

Cytat:
Napisane przez Elph Pokaż wiadomość
To i ja dodam swoje, bo po podcięciu wreszcie się nadają :P
Na pierwszym przed podcięciem- widać suche końce, które na zdjęciach zawsze wychodziły takie 'rozmyte'. Reszta aktualna
Za rok powinny osiągnąć wymarzoną długość :P
Długie i lśniące
__________________
CG od 30.09.2011
Olejowanie od 11.11.2011


28-...-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46 -47-48-49-50 ... 60

Zapraszam na mojego kosmetycznego bloga: www.kosmetyczny-raj.blogspot.com
ewcia1807 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:35.