Sklep iHerb.com (USA) - Strona 24 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-03, 20:43   #691
Młoda86
Wtajemniczenie
 
Avatar Młoda86
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Wiadomości: 2 635
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Witam,
Mam do Was pytanie. 20 stycznia zamówiłam pędzle EcoTools- 2 zestawy, wysłano je 22 stycznia i nadal ich nie ma. Codziennie zaglądam do skrzynki w poszukiwaniu awiza ale nie ma Jak długo Wam idą paczki z iHerb?
__________________
w wolnej chwili http://allmybeautyworld.blogspot.com/
Młoda86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-03, 20:58   #692
Charmain
Zakorzenienie
 
Avatar Charmain
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Hl.m. Praha
Wiadomości: 24 168
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Najczęściej czytam o terminie do 2 tygodni Np moje idą już ponad miesiąc i nie mogą dojść
Charmain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-05, 16:51   #693
villete
Zakorzenienie
 
Avatar villete
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 442
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Dziewczyny, składam kolejne zamówienie, poza weledą skinfood do twarzy i musli z Bob'S Red Mill nie wiem co tu jeszcze do koszyka wrzucić
chętnie jakieś przeciwzmarszczkowe, nawilżające cuś (zrobiła mi się zmarcha na czole ;/ od myślenia ), może być coś do oczyszczania twarzy (skóra sucha), krem do rąk (silny), jakieś jedzenie, gadżety (swoją drogą, uwielbiam blender bottle )
no i wasze jakieś must have'y
__________________
Nie będę wspierać finansowo firm, które godzą się na bestialskie traktowanie zwierząt.
NIKT NIE JEST TEGO WARTY.
Dowiedz się więcej!



wymiana
villete jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-05, 17:15   #694
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

No ja tez mysle o nowym zamowieniu, ale leze w szpitalu i copoprzegladam to jakos mi slabo : P i nie chce mi sie.
A moje suplementy i sztyft przyszly, zamowione 18 stycznia, chyba w srode przyszly, ale juz nie pamietam, moze we wtorek? Przed operacja na pewno.
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-05, 17:33   #695
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 701
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

http://www.iherb.com/m/Reviva-Labs-G...8-ml/5068?at=0
Mozliwe ze znalazlam w koncu dobry tonik(link powyzej)
Normalnie jak woda,nie piecze,nie zapycha,nie pachnie,niw wysusza a swietnie odswieza.Przy pierwszych trzech uzyciach mnie troche wysypalo,ale pewnie sie skora oczyszczala,teraz jest swietnie,skora odswiezona i gladka,uzywam codziennie na noc.
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-05, 22:26   #696
Samantha7
Zakorzenienie
 
Avatar Samantha7
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Z daleka
Wiadomości: 3 090
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

ja szukam czegos na blizny po pryszczach i cos co by mi rozjasnilo/wybielilo skore.JAkies propozycje?
__________________
Nie uzywam kosmetykow testowanych na zwierzetach http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=597085

Moja galeria pazurkowa http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=611423
Samantha7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-06, 07:10   #697
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Dziewczyny, ja tez potrzebuje czegos super na blizny. Mialam resekcje watroby w czwartek i mam pieknego mercedesika na brzuchu wiec pomyslalam, ze moze cos na iherb.
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-06, 08:23   #698
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 687
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Młoda86 Pokaż wiadomość
Witam,
Mam do Was pytanie. 20 stycznia zamówiłam pędzle EcoTools- 2 zestawy, wysłano je 22 stycznia i nadal ich nie ma. Codziennie zaglądam do skrzynki w poszukiwaniu awiza ale nie ma Jak długo Wam idą paczki z iHerb?
Do mnie każda paczka idzie równiutko 3 tygodnie. Raz mi się zdarzyło, że szła miesiąc.
I zawsze przychodzi z InPostu.

Cytat:
Napisane przez Samantha7 Pokaż wiadomość
ja szukam czegos na blizny po pryszczach i cos co by mi rozjasnilo/wybielilo skore.JAkies propozycje?
O ja też bym chętnie poczytała o jakiś propozycjach na ten temat i może coś na przebarwienia
Potem wrzucę tutaj moje ostatnie zakupy z iHerb ku pokuszeniu
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-07, 01:46   #699
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Witam wszystkie po dlugiej nieobecnosci. Zajeta jestem okrutnie ostatnio, stad nie wchodze. Przyszla jednak moja paczencja Chwale sie czym predzej:
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-B...-2-g/4527?at=0 Kurcze trzeci juz zamowilam. Chyba sie uzaleznilam! Swoja droga jest nowy kolor od niedawna tylko ze ciagle niedostepny! Jak go dorwe to zdam relacje!
http://www.iherb.com/Thayers-Rose-Pe...5-ml/6792?at=0 tonik mi sie skonczyl wiec postanowilam wyprobowac to cudo. Taki sobie. Bez alkoholu wiec delikatny.
http://www.iherb.com/Yummy-Earth-Fre...5-g/29356?at=0
zachwalane cuksy. Pychota! Zachwalajacym dziekuje. (wlasciwie zachwalano lizaki ale to te same bo sprawdzalam. Ja poprostu nie lubie chodzic z patykiem wystajacym z buzi wiec kupilam cuksy). Mial ktos misie zelowe z tej samej firmy? Kocham zelki tylko nie chce sie naciac. Haribo np nie cierpie
dlugo polowalam na ten krem do rak i jestem zachwycona! Kupilam sobie ostatnio Welede z rokitnikiem do rak majac nadzieje ze zastapi mi mojego ukocganego dr Schellera z rokitnikiem. Kicha! Po dluzszym uzywaniu fanka nie jestem. Za to trn krem jest super - szybko sie wchlani ale nie na tyle, ze trzeba poprawiac smarowanie jak po tamtym kremie. Swietnie nawilza i cudnie pachnie ale nie straszliwie namolnie jakos Polecam dla suchlapcow!
Dodslam tez do koszyka wizyyowki iherbu ale mi je skasowali przed wyslaniem. Bylam zla bo ich wartosc wskakiwala mi podwyzszajac wartosc rzeczywista paczki.musialam wiec cos wywalic z zamowienia zeby mi vatu i cla nie dowalili. Wartosc realna wizyyowek to bylo zero bo byly gratisem. W efekcie ich nie dostslam, co mnie wkurzylo. Mial ktos jakies cyrki z gratisami? Chodzi mi o to czy podwyzszaja wam wartosc zamowienia przez wartosc gratisu, nawet jezeli za niego nie placicie? Pytam, bo byly tam jakies gratisowe suplementy ale teraz boje sie ich dodawac do kosxyka w obawie przed zwiekszeniem wartosci paczki... Paranoja jakas :/

---------- Dopisano o 03:46 ---------- Poprzedni post napisano o 03:12 ----------

Krem do lapcow cos mi nie chce wejsc:
http://www.iherb.com/Desert-Essence-...4-g/12031?at=0
__________________
Redhead and proud!

Edytowane przez la songerie
Czas edycji: 2012-02-07 o 01:24
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-08, 18:20   #700
anam86
Raczkowanie
 
Avatar anam86
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 39
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

[QUOTE=Yoko99;32040477]anam86 mam nadzieję, że obędzie się już bez problemów...
A moja paczka doszła dziś, a była wysłana 24 stycznia, więc dość ekspresowo


No ja myślę... Zresztą teraz to tylko pozostaje czekać...

A właśnie nie wiecie czy można tu gdzieś znaleźć wątek o tubach na pędzle??
anam86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-08, 21:51   #701
Yoko99
Raczkowanie
 
Avatar Yoko99
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 388
GG do Yoko99
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
http://www.iherb.com/m/Reviva-Labs-G...8-ml/5068?at=0
Mozliwe ze znalazlam w koncu dobry tonik(link powyzej)
Normalnie jak woda,nie piecze,nie zapycha,nie pachnie,niw wysusza a swietnie odswieza.Przy pierwszych trzech uzyciach mnie troche wysypalo,ale pewnie sie skora oczyszczala,teraz jest swietnie,skora odswiezona i gladka,uzywam codziennie na noc.
Mam krem z tej firmy z kwasem glikolowym 10 % http://www.iherb.com/Reviva-Labs-10-...42-g/5033?at=0Też jest ok


Cytat:
Napisane przez Samantha7 Pokaż wiadomość
ja szukam czegos na blizny po pryszczach i cos co by mi rozjasnilo/wybielilo skore.JAkies propozycje?
A może właśnie coś z kwasów? Ale jeśli wcześniej nie używałaś to raczej mniejsze stężenia...Tu są jakieś wyniki: http://www.iherb.com/search?kw=dark%20spots%20cream
A tak w ogóle to może słynna już ptasia kupka http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=553295

Edytowane przez Yoko99
Czas edycji: 2012-02-08 o 21:54
Yoko99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-08, 21:57   #702
Melya
Zadomowienie
 
Avatar Melya
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 585
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Dodslam tez do koszyka wizyyowki iherbu ale mi je skasowali przed wyslaniem. Bylam zla bo ich wartosc wskakiwala mi podwyzszajac wartosc rzeczywista paczki.musialam wiec cos wywalic z zamowienia zeby mi vatu i cla nie dowalili. Wartosc realna wizyyowek to bylo zero bo byly gratisem. W efekcie ich nie dostslam, co mnie wkurzylo. Mial ktos jakies cyrki z gratisami? Chodzi mi o to czy podwyzszaja wam wartosc zamowienia przez wartosc gratisu, nawet jezeli za niego nie placicie? Pytam, bo byly tam jakies gratisowe suplementy ale teraz boje sie ich dodawac do kosxyka w obawie przed zwiekszeniem wartosci paczki... Paranoja jakas :/
A ile dodałaś tych próbek? Bo przysługuje tylko jedna gratisowa, za każdą następną się płaci.

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
http://www.iherb.com/Thayers-Rose-Pe...5-ml/6792?at=0 tonik mi sie skonczyl wiec postanowilam wyprobowac to cudo. Taki sobie. Bez alkoholu wiec delikatny.

dlugo polowalam na ten krem do rak i jestem zachwycona! Kupilam sobie ostatnio Welede z rokitnikiem do rak majac nadzieje ze zastapi mi mojego ukocganego dr Schellera z rokitnikiem. Kicha! Po dluzszym uzywaniu fanka nie jestem. Za to trn krem jest super - szybko sie wchlani ale nie na tyle, ze trzeba poprawiac smarowanie jak po tamtym kremie. Swietnie nawilza i cudnie pachnie ale nie straszliwie namolnie jakos Polecam dla suchlapcow!
Też dumałam nad tym tonikiem. Miałam nadzieję, że będzie trochę nawilżał.

Co do kremu - naprawdę ładnie pachnie? Nie za mocno? Na iherbie niektórzy narzekali, że zapach jest zbyt przytłaczający i pachnie jak spalona dynia.

Edytowane przez Melya
Czas edycji: 2012-02-08 o 22:05
Melya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-09, 00:56   #703
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Melya - Szczerze to nie wiem czy ten tonik nawilza, bo kupilam go w amoku szukajac czegos taniego i wydajnego. Zreszta zaraz nalozylam krem nawilzajacy, wiec nie wiem. Moze raz faktycznie sprawdze co i jak z tonikiem solo.

Co do kremu do rak to ma dosc nietypowy zapach (moze to faktycznie dynia?) nigdy nie dpalilam dyni wiec nie porownam. Zapach mocno wyczowalny sle nie tak namolny jak np maslo z Body Shopu (choc lubie maslo z TBS). Nie pachnie tez jak dyniowe swieczki ze sklepu. Dla mnie fajny balans zapachu. Cgoc napewno komus sie nie spodoba. Zapachy sa baaardzo indywidualna kwestia.

Co do tych wizytowek, ktore skasowali mi z zamowienia to mam oczywiscie swiadomosc ze do koszyka dodaje sie tylko jeden gratis Gdzies chyba wyczytalam, ze czasem te updaty na stronie nie sa tak szybkie jak biezace rozchody magazynowe. Kiedy na te wizytowki klikalam bylo tylko kilka sztuk. Pisalo ze 5 chyba. Widocznie zanim wydumalam co chce kos uprzedzil mnie z zamowieniem i choc dalej wisialy na stronie, to na magazynie ich juz nie bylo.

---------- Dopisano o 02:56 ---------- Poprzedni post napisano o 02:31 ----------

Wcielo mi dlugiego posta ;( Napisslam o tym oto pedzlu
http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bambo...uki/36818?at=0
Nabylam go dzis droga kupna w Tk Maxxie. Takze dziewczyny w UK pamietajcie - jest rzut eco tools )) Przechodzilam sie wokol niego dosc dlugo na iherbie wrzucajac i wyrzucajac z koszyka ale dzis pomyslalam ze przeciez przyda mi sie jako zastepczy duo fibre z Silk Naturals ktory mam do rozu minerslnego. Porownujac je tak na szybko: ten z SN ma dluzsza raczke ale tez nie najdluzsza. Ma duzo mniejszy obwod niz ten z ET i nie jest calkowicie z syntetycznego wlosia tylko pol na pol (syntetyczne wloski sa dluzsze i dotykaja twarzy). Moj nowy z ET jest calkowicie cruelty free! Do tego stoi samodzielnie na swojej nozce choc wyglada troche jak meski pedzel do nakladania pianki do golenia Jedyne do czego moglabym sie przyczepic to fakt, ze drewno z ktorego jest raczka nie jest zabezpieczone lakierem i nie jest z bambusa. Sama chyba go mazne lakierem dlz higieny .

---------- Dopisano o 02:56 ---------- Poprzedni post napisano o 02:56 ----------

Wcielo mi dlugiego posta ;( Napisslam o tym oto pedzlu
http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bambo...uki/36818?at=0
Nabylam go dzis droga kupna w Tk Maxxie. Takze dziewczyny w UK pamietajcie - jest rzut eco tools )) Przechodzilam sie wokol niego dosc dlugo na iherbie wrzucajac i wyrzucajac z koszyka ale dzis pomyslalam ze przeciez przyda mi sie jako zastepczy duo fibre z Silk Naturals ktory mam do rozu minerslnego. Porownujac je tak na szybko: ten z SN ma dluzsza raczke ale tez nie najdluzsza. Ma duzo mniejszy obwod niz ten z ET i nie jest calkowicie z syntetycznego wlosia tylko pol na pol (syntetyczne wloski sa dluzsze i dotykaja twarzy). Moj nowy z ET jest calkowicie cruelty free! Do tego stoi samodzielnie na swojej nozce choc wyglada troche jak meski pedzel do nakladania pianki do golenia Jedyne do czego moglabym sie przyczepic to fakt, ze drewno z ktorego jest raczka nie jest zabezpieczone lakierem i nie jest z bambusa. Sama chyba go mazne lakierem dlz higieny .
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-09, 03:42   #704
Samantha7
Zakorzenienie
 
Avatar Samantha7
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Z daleka
Wiadomości: 3 090
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Yoko99 Pokaż wiadomość
A może właśnie coś z kwasów? Ale jeśli wcześniej nie używałaś to raczej mniejsze stężenia...Tu są jakieś wyniki: http://www.iherb.com/search?kw=dark%20spots%20cream
A tak w ogóle to może słynna już ptasia kupka http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=553295
Uzywalam kwasy kiedys u kosmetyczki. Fanka ich nie bylam, no ale jak mus to mus
Nie mam pojecia, ktory z tych kremow byl by dobry. Mam juz tyle wynalazkow w domu, ze glowa boli. Nie wiem czy ta Reviva by dobra byla czy moze ta Derma E

A kupka kurde slyszalam o niej,ale myslalam, ze kosztuje z $1000, a tu taka niespodzianka. Poszukam na ebay
Dzieki za pomoc
__________________
Nie uzywam kosmetykow testowanych na zwierzetach http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=597085

Moja galeria pazurkowa http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=611423
Samantha7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-09, 15:19   #705
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 687
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Wstawiam moje ostatnie zakupy. Jeszcze nic nie próbowałam bo muszę wykończyć zapasy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg iHerb.jpg (31,5 KB, 86 załadowań)
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-09, 17:16   #706
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez agool Pokaż wiadomość
Wstawiam moje ostatnie zakupy. Jeszcze nic nie próbowałam bo muszę wykończyć zapasy
jak otworzysz, to daj znać, jak się sprawują, bo same cudeńka widzę, które by mnie interesowały
__________________

kotwilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-09, 18:55   #707
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 357
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

A ja też muszę się pochwalić, że złożyłam moje 1sze zamówienie
Kupiłam jedynie:
http://www.iherb.com/Aztec-Secret-In...4-g/29363?at=0 bo chce zobaczyć jak to będzie wyglądać, ile czasu będzie iść, itd. itd. ^^ Ale i tak się cieszę
Btw. użyłam kodu którejś z Was, jeśli ktoś nowy też będzie potrzebował zniżki, to dawać znaka ;D
Ishani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-10, 07:38   #708
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 687
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez kotwilka Pokaż wiadomość
jak otworzysz, to daj znać, jak się sprawują, bo same cudeńka widzę, które by mnie interesowały
Sama też jestem ciekawa Jak coś potestuję to oczywiście napiszę.
Zresztą przymierzam się do kolejnej paczki z kosmetykami derma e
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-11, 17:00   #709
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

jejejeje, trzecie zamowienie zlozone
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 16:44   #710
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Super te kosmetyki z Derma e! Ja mialam jeden taki krem ujedrniajacy ale niestety go wycofali, wiec wam nid polece. Byl taniutki i troche tak naciagal buzke, ale nie sztucznie. Nadawal sie tez pod podklad mineralny. Szkoda, ze go juz nie ma. Jedyna wada to pojemnik bez pompki - nie moglam go uzyc do konca bo byl juz nieswiezy od wkladania paluchow po kilku miesiacach.

Mam pytanie - ktos tu kupowal slodzik na bazie stevii na iherbie. Probowalyscie jakis innych europejskich? Ja kupilam sobie dwoch firm ostatnio i sa okropne. Ja przy jednej tabletce nie wyczowam zbytniej sztucznosci ale juz przy trzech moj maz marudzi, ze woli nie slodzic niz tego uzywac. Ma ktos jakies zdanie czy porownanie tych slodzikow na bazie stevii?

---------- Dopisano o 18:44 ---------- Poprzedni post napisano o 18:40 ----------

Poprawie tylko moja recenzje dot. kabuki z eco tools. On jednak JEST z bambusa. Przyjrzalam mu sie blizej w swietle dziennym. Poprostu jest taki jasny, ze przy lampce mozna sie pomylic. Polakieruje go chyba.
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 16:54   #711
zai
Organizatorka
 
Avatar zai
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: jak zwykle nie tam gdzie powinnam
Wiadomości: 2 217
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Ja używam tej stevii. Ja słodzę 1/3 torebeczki na kubek albo wogóle. Więc jakiegoś nieporządanego posmaku nie mam. Ale kiedyś łyknęłam herbaty Tż, który wsypał całą torebkę i czuć było "słodzikowy" posmak. Mój Tż również odmawia słodzenia herbaty tym specyfikiem. Przestawił się na syrop z agawy.
__________________
zamówienia arkusz
mail w sprawie zamówień: zaimox@gmail.com
mikroREKLAMA
moje allegro - Meow munchkin Sphynx, Mau, Manx


Ta reklama pokazywana jest pod 2 217 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
zai jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 21:52   #712
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Super te kosmetyki z Derma e! Ja mialam jeden taki krem ujedrniajacy ale niestety go wycofali, wiec wam nid polece. Byl taniutki i troche tak naciagal buzke, ale nie sztucznie. Nadawal sie tez pod podklad mineralny. Szkoda, ze go juz nie ma. Jedyna wada to pojemnik bez pompki - nie moglam go uzyc do konca bo byl juz nieswiezy od wkladania paluchow po kilku miesiacach.

Mam pytanie - ktos tu kupowal slodzik na bazie stevii na iherbie. Probowalyscie jakis innych europejskich? Ja kupilam sobie dwoch firm ostatnio i sa okropne. Ja przy jednej tabletce nie wyczowam zbytniej sztucznosci ale juz przy trzech moj maz marudzi, ze woli nie slodzic niz tego uzywac. Ma ktos jakies zdanie czy porownanie tych slodzikow na bazie stevii?

---------- Dopisano o 18:44 ---------- Poprzedni post napisano o 18:40 ----------

Poprawie tylko moja recenzje dot. kabuki z eco tools. On jednak JEST z bambusa. Przyjrzalam mu sie blizej w swietle dziennym. Poprostu jest taki jasny, ze przy lampce mozna sie pomylic. Polakieruje go chyba.
Ja nie mige uzywac cukru, wiec uzywam stewii firmy zielony listek. U mnie w osiedlowym mozna ja kupic jest bardzo fajna. Ale nie jest w tabletkach, tylko w pudrze. Jedna lyzeczka jest rownowartosia niby trzech, ale jauwazam ze dwoch lyzeczek cukru i mozna ja dodawac do pieczenia, to jest swietne.

---------- Dopisano o 22:52 ---------- Poprzedni post napisano o 22:51 ----------

http://kamila.pl/STEVIA-ZIELONY-LIST...4,1,5857).aspx link do stewii
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 18:41   #713
Charmain
Zakorzenienie
 
Avatar Charmain
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Hl.m. Praha
Wiadomości: 24 168
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Mam pytanie dotyczące przesyłki.
Przed świętami zamówiłam pędzle, które do tej pory nie dotarły. Czy mając jedynie ten numer z zamówienia (wysyłka była ta zwykła) jestem w stanie jakoś sprawdzić czy te pędzle dotarły do Polski i komuś się spodobały czy zaginęły gdzieś nad ocenanem?
Charmain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 19:06   #714
Młoda86
Wtajemniczenie
 
Avatar Młoda86
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Wiadomości: 2 635
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Charmain Pokaż wiadomość
Mam pytanie dotyczące przesyłki.
Przed świętami zamówiłam pędzle, które do tej pory nie dotarły. Czy mając jedynie ten numer z zamówienia (wysyłka była ta zwykła) jestem w stanie jakoś sprawdzić czy te pędzle dotarły do Polski i komuś się spodobały czy zaginęły gdzieś nad ocenanem?
Podpinam się pod pytanie, mam podobną sytuację
__________________
w wolnej chwili http://allmybeautyworld.blogspot.com/
Młoda86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 20:16   #715
anam86
Raczkowanie
 
Avatar anam86
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 39
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Młoda86 Pokaż wiadomość
Witam,
Mam do Was pytanie. 20 stycznia zamówiłam pędzle EcoTools- 2 zestawy, wysłano je 22 stycznia i nadal ich nie ma. Codziennie zaglądam do skrzynki w poszukiwaniu awiza ale nie ma Jak długo Wam idą paczki z iHerb?

Ja zamówiłam 30 stycznia tego roku, 31 stycznia widniała informacja że już wysłano - dziś mija 16 dzień i ja już świruję, że pewnie nie dojdzie... :-(
anam86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 20:36   #716
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez anam86 Pokaż wiadomość
Ja zamówiłam 30 stycznia tego roku, 31 stycznia widniała informacja że już wysłano - dziś mija 16 dzień i ja już świruję, że pewnie nie dojdzie... :-(
Spokojnie, 16 dni to jest malo
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-15, 21:05   #717
Młoda86
Wtajemniczenie
 
Avatar Młoda86
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków/Warszawa
Wiadomości: 2 635
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez anam86 Pokaż wiadomość
Ja zamówiłam 30 stycznia tego roku, 31 stycznia widniała informacja że już wysłano - dziś mija 16 dzień i ja już świruję, że pewnie nie dojdzie... :-(
Ja zamówiłam 20 stycznia, 22 stycznia rzekomo wysłali i nadal nic....
__________________
w wolnej chwili http://allmybeautyworld.blogspot.com/
Młoda86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-16, 08:37   #718
anam86
Raczkowanie
 
Avatar anam86
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 39
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Lacturia Pokaż wiadomość
Spokojnie, 16 dni to jest malo
No niektórzy inforują, że paczki z iHerb przychodza w ciągu dwóch tygodni... Więc dlatego
anam86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-16, 10:05   #719
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez Lacturia Pokaż wiadomość
jejejeje, trzecie zamowienie zlozone
Pochwal się, co wzięłaś
Cytat:
Napisane przez zai Pokaż wiadomość
Ja używam tej stevii. Ja słodzę 1/3 torebeczki na kubek albo wogóle. Więc jakiegoś nieporządanego posmaku nie mam. Ale kiedyś łyknęłam herbaty Tż, który wsypał całą torebkę i czuć było "słodzikowy" posmak. Mój Tż również odmawia słodzenia herbaty tym specyfikiem. Przestawił się na syrop z agawy.
U mnie identycznie - do 1/2 saszetki na kubek nie czuć, jak jest więcej - to posmak jest.
Cytat:
Napisane przez Charmain Pokaż wiadomość
Mam pytanie dotyczące przesyłki.
Przed świętami zamówiłam pędzle, które do tej pory nie dotarły. Czy mając jedynie ten numer z zamówienia (wysyłka była ta zwykła) jestem w stanie jakoś sprawdzić czy te pędzle dotarły do Polski i komuś się spodobały czy zaginęły gdzieś nad ocenanem?
Niestety nie da się sprawdzić
Cytat:
Napisane przez anam86 Pokaż wiadomość
Ja zamówiłam 30 stycznia tego roku, 31 stycznia widniała informacja że już wysłano - dziś mija 16 dzień i ja już świruję, że pewnie nie dojdzie... :-(
Eee, nie świruj, w przyszłym tygodniu pewnie przyjdzie
Cytat:
Napisane przez Młoda86 Pokaż wiadomość
Ja zamówiłam 20 stycznia, 22 stycznia rzekomo wysłali i nadal nic....
Jeszcze przyjdzie

Te dwa tygodnie oczekiwania, to raczej wyjątek niż reguła
__________________

kotwilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-16, 16:25   #720
Lacturia
Wtajemniczenie
 
Avatar Lacturia
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 961
GG do Lacturia Send a message via Skype™ to Lacturia
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez anam86 Pokaż wiadomość
No niektórzy inforują, że paczki z iHerb przychodza w ciągu dwóch tygodni... Więc dlatego
mi przychodzą w okolo 2 tygodni, ale dziewczyny często piszą o okolo miesiacu.

---------- Dopisano o 17:25 ---------- Poprzedni post napisano o 17:23 ----------

Cytat:
Napisane przez kotwilka Pokaż wiadomość
Pochwal się, co wzięłaś
Hehe
NIe chcialam kusic, ale dam rade:
http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth...0-ml/6403?at=0
http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth...0-ml/6419?at=0
http://www.iherb.com/Giovanni-Nutraf...0-ml/6420?at=0
http://www.iherb.com/Life-Flo-Health...8-g/29793?at=0
http://www.iherb.com/Now-Foods-Compl...5-g/23385?at=0 jako gratis
__________________
http://lacturia.blogspot.com Mój blog

Wymiana kosmetyczna&biżuteria&tor ebki -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=778720

Wish -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=47297911
Lacturia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-03-24 08:42:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:47.