Sklep iHerb.com (USA) - Strona 8 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-07-03, 14:58   #211
madziarra
Zakorzenienie
 
Avatar madziarra
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 017
GG do madziarra
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez hey Pokaż wiadomość
A która? Błagam tylko nie mów, ze GPB proteinową, bo była juz recenzowana chyba z milion razy
Nie, Honeysuckle & Rose
__________________

Enough optimism to sustain hope
and enough pessimism to motivate concern.
madziarra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-03, 16:11   #212
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez madziarra Pokaż wiadomość
Nie, Honeysuckle & Rose
O to super! Jak chwile poużywasz to zdaj relacje, bo o tej nic na wizazu nie było
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 09:51   #213
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Hej dziopy! Chwile mnie nie bylo a troche naskrobalyscie...

Hey - sorry za zaplon! Agool ma jak widax szybszy czas reakcji ja tam lubie ten filtr, bo matuje i filtry na nim fajnie leza ale jak z ochrona to musialabym porzadnie przetestowac. Zanim go kupilam to dlugo dumalam i zasugerowalam sie mocno - przyznaje - opinia rydej dziewczyny z Australii, ktora pisala ze swietnie ja chroni i nie ma raczka kiedy idzie na rollki. Pomyslalam sobie, skoro tak dziala ten filt prawie w tropikach to tym bardziej sprawdzi sie w Europie. Odkad go mam nie zauwazylam, zeby twarz mi sie roznila choc ciut od reszty ciala. No ale... ja tez sie nie opalam...

Na paczke dalej czekam, ale biorac pod uwage fakt, ze byla promocja, to poslizg wcale mnie nie dziwi. No nic, czekajmy to sie doczekamy (mam nadzieje).
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 15:02   #214
Yoko99
Raczkowanie
 
Avatar Yoko99
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 388
GG do Yoko99
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Spieszę donieść, iż dotarły do mnie paczuszki z iherb. Pierwsza zamówiona 10 czerwca w ubiegłym tygodniu, a zamówiona 15 czerwca dzisiaj - czyli dość przyzwoicie (w porównaniu z moją pierwszą przeprawą)
A zamówiłam (także w wyniku Waszych pozytywnych recenzji ) takie oto cuda:
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics...eces/9836?at=0 set produktów Aubrey Organics do tłustej cery
http://www.iherb.com/Indigo-Wild-Zum...-oz/25252?at=0 mgiełkę zapachową do domu - zapach fajny, odświeżający, ale kadzidła w nim wiele nie czuję
http://www.iherb.com/Now-Foods-XyliW...1-g/11465?at=0 słynną już chyba pastę - co mnie zaskoczyło to naprawdę "bycze" opakowanie
http://www.iherb.com/Quantum-Health-...5-oz/6693?at=0 sztyft z lizyną do ust na ew. problemy
http://www.iherb.com/Free-Spice-Isla...-ml/37531?at=0 próbkę jak myślałam olejku jaśminowego - a jak się okazało balsamu małojaśminowego
http://www.iherb.com/Crystal-Body-De...20-g/5705?at=0 równie słynny jak pasta kryształ - zobaczymy jak i czy się sprawdzi....
http://www.iherb.com/Alba-Botanica-B...-2-g/4530?at=0 chwaloną pomadkę - ale w tej ciemniejszej wersji
http://www.iherb.com/Earth-Therapeut...Pad/21260?at=0 czyścik do buzi - po pierwszym użyciu ok i nie rozpadł się
W załączeniu fotki - oczywiście pojawiły się darmowe próbki - oprócz tych które zamówiłam - ciekawe kremy pod oczy:
http://www.iherb.com/AnneMarie-Borli...0-ml/4168?at=0
i http://www.iherb.com/Aubrey-Organics...5-ml/7561?at=0 ciekawy, o płynnej konsystencji.
Uf - to chyba wszystko
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PICT0002.jpg (174,4 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0003.jpg (139,8 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0006.jpg (161,9 KB, 51 załadowań)
Yoko99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 08:31   #215
jaglanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 378
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Yoko99 bardzo przyjemne zakupy. Też zastanawiam się nad tym zestawem Aubrey Organics

Z kryształu i pasty jestem bardzo zadowolona
jaglanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 15:02   #216
Yoko99
Raczkowanie
 
Avatar Yoko99
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 388
GG do Yoko99
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez jaglanka Pokaż wiadomość
Yoko99 bardzo przyjemne zakupy. Też zastanawiam się nad tym zestawem Aubrey Organics

Z kryształu i pasty jestem bardzo zadowolona
Dziękuję Nie wiem jaką masz cerę, ale ja bym chyba wzięła następnym razem zestaw do cery mieszanej - z algami chyba...Ten nie jest zły - do przetestowania super - ale też bez rewelacji.
Yoko99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 17:09   #217
oshin85
Raczkowanie
 
Avatar oshin85
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 167
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Witam Wszystich
Czy uzywalyscie filtrow Badger Company lub Aubrey Organics?Jestem cieawa czy bardzo biela ,zapychaja i czy skora sie po nich swieci :conf usedraz czy dobrze chronia przed sloncem
__________________
Na przekor kosmetyczce olejem maszcze twarz(. Obym krzywdy sobie nie zrobila.)
I szukam kwasow ktore beda bez prafiny i glikoli !!!
oshin85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 17:49   #218
jaglanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 378
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Yoko99 dzięki, w takim razie wezmę ten zestaw z algami
jaglanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 22:20   #219
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Oshin - gdzies cos zaslyszalam, ze w filtrach Aubrey jest jakis skladnik, ktory w Europie jest juz wycofany... Ale nie jestem naprawde pewna tego 'niusu'. Pamiec mam kiepska niestety. Moze ktos madrzejszy sie wypowie.
Badgera nie uzywalam, choc niewykluczone, ze kiedys kupie.

Yoko - pisz jak sie rzeczy sprawuja. Ciekawa jestem czy ta szmineczka ci przypasila. Napisz tez cos o kremie AnneMarie Borlind jak obtescisz probke.

Chcialam sie pozalic na swoj krysztal. Mam typowy krysztal i mimo tego po kilku godzinach goraca czuje sie tak jak nie powinnam. Lepsze rezultaty przynosi 'dosmarowanie' sie badziewna kulka z Alterry dla samego zapachu (kulka sprawdzona solo nie dziala nic stad badziewna...) Wnosze po tym, ze nie sam krysztal mi przeszkadza ale jego 'bezzapachowosc'.
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 23:00   #220
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Oshin - gdzies cos zaslyszalam, ze w filtrach Aubrey jest jakis skladnik, ktory w Europie jest juz wycofany... Ale nie jestem naprawde pewna tego 'niusu'. Pamiec mam kiepska niestety. Moze ktos madrzejszy sie wypowie.
Badgera nie uzywalam, choc niewykluczone, ze kiedys kupie.
Chodzi zapewne o oxybenzone i/lub PABA.
Właśnie odkryłam ciekawie wyglądający filtr mineralny z Aubrey http://www.iherb.com/Aubrey-Organics...-ml/33245?at=0, ktoś miał?
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)

Edytowane przez hey
Czas edycji: 2011-07-05 o 23:03
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-06, 10:56   #221
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 686
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Oshin - gdzies cos zaslyszalam, ze w filtrach Aubrey jest jakis skladnik, ktory w Europie jest juz wycofany... Ale nie jestem naprawde pewna tego 'niusu'. Pamiec mam kiepska niestety. Moze ktos madrzejszy sie wypowie.
Badgera nie uzywalam, choc niewykluczone, ze kiedys kupie.

Yoko - pisz jak sie rzeczy sprawuja. Ciekawa jestem czy ta szmineczka ci przypasila. Napisz tez cos o kremie AnneMarie Borlind jak obtescisz probke.

Chcialam sie pozalic na swoj krysztal. Mam typowy krysztal i mimo tego po kilku godzinach goraca czuje sie tak jak nie powinnam. Lepsze rezultaty przynosi 'dosmarowanie' sie badziewna kulka z Alterry dla samego zapachu (kulka sprawdzona solo nie dziala nic stad badziewna...) Wnosze po tym, ze nie sam krysztal mi przeszkadza ale jego 'bezzapachowosc'.
Ja chciałam tylko poinformować, że dokładnie te same dezodoranty z kryształem są do kupienia w Rossmanie. Sama się zaopatrzyłam. Cena 20 kilka złotych (nie pamiętam dokładnie).
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-06, 14:31   #222
Yoko99
Raczkowanie
 
Avatar Yoko99
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 388
GG do Yoko99
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez jaglanka Pokaż wiadomość
Yoko99 dzięki, w takim razie wezmę ten zestaw z algami
Mam nadzieję, że ten z algami się sprawdzi, bo nie chciałabym oberwać () Z tego, który ja kupiłam w porządku jest emulsja nawilżająca - dość rzadka konsystencja, ale wchłania się do matu i buzia się nie błyszczy, może tylko dziwnie pachnie...ale da się przeżyć Tonik jak tonik - też wolę hydrolaty. Facial cleanser - konsystencja kremu/mleczka, bardzo intensywnie pachnie - rozmarynem, mentolem, kamforą - chłodzi buzię, z pewnością nie wysusza. Maska oczyszczająca - straszliwa konsystencja i zapach - coś jak połączenie kleju z cementem i wrażenie, że "tłuści" twarz, ale po zmyciu - o dziwo - cera jest gładka i faktycznie oczyszczona...nie wiem, czy będzie działać tak zawsze, czy to efekt zastosowania nowego produktu...

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Yoko - pisz jak sie rzeczy sprawuja. Ciekawa jestem czy ta szmineczka ci przypasila. Napisz tez cos o kremie AnneMarie Borlind jak obtescisz probke.
Szmineczka fajna, przyjemnie chłodzi, ale powinnam pójść jednak za Twoją radą i kupić tę o odcieniu bardziej nude. Ta troszkę jednak na co dzień za bardzo może się rzucać w oczy - chyba, że ktoś lubi Na zdjęciu - jej kolor.
Co do kremu pod oczy - nie jest płynny, jak ten z Aubrey. Kolor lekko żółtawy, bez zapachu, ew. zapach neutralny pochodzący ze składników. Krem jest treściwy - myślę, że z serii tych odżywczych - dlatego też dość długo się wchłania i błyszczy się. Nie wiem jak się sprawdzi pod makijaż - ale chyba nie powinien się wałkować. Czy jakieś cuda sprawi - nie mogę ocenić po pierwszym zastosowaniu, ale mam nadzieję, że tak

Cytat:
Napisane przez agool Pokaż wiadomość
Ja chciałam tylko poinformować, że dokładnie te same dezodoranty z kryształem są do kupienia w Rossmanie. Sama się zaopatrzyłam. Cena 20 kilka złotych (nie pamiętam dokładnie).
Dobrze wiedzieć - poszukam i zareklamuję wśród znajomych (jeśli się w polskich tropikach sprawdzi, bo na razie tylko leje i pada i leje i pada... i przetestować porządnie nie ma jak...)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PICT0016.jpg (72,3 KB, 17 załadowań)
Yoko99 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-06, 20:21   #223
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez hey Pokaż wiadomość
Właśnie odkryłam ciekawie wyglądający filtr mineralny z Aubrey http://www.iherb.com/Aubrey-Organics...-ml/33245?at=0, ktoś miał?
Zamówiłam to cuś, oby było dobre
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-07, 21:01   #224
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez hey Pokaż wiadomość
Zamówiłam to cuś, oby było dobre
haha widze ze nie wytrzymalas No to daj znac jak dojdzie. Doszla wogole twoja paczka z tamtej promocji? Bo moja jeszcze nie i sie dziwie wlasnie bo nigdy tak dlugo nie czekalam. Moze na celnym przytrzymali, bo jak pisalam przesadzilam troche z wartoscia paczki (poniekad nie ze swojej winy).

Dziewczyny fajne zakupy porobilyscie no i dzieki za wrazenia - przydadza sie wizazankom (i wizazanom - nie dyskryminujmy naszego rodzynka watkowego). O tym, ze krysztal w sprayu jest w Polsce to wiem, tyle ze ja w UK mieszkam. Moze komus sie sprzyda to info.

Powiedzcie mi czy to mozliwe, ze przed skonczeniem sloiczka kremu skora zdazyla mi sie do niego przyzwyczaic juz? Nic mnie nie piecze i krem jakby juz nie sciaga tak jak sciagal lekko. A szkoda. Moja skora jest glupia A moze to wina tego, ze krem jest w sloiczku a nie w buteleczce z papka i gromadza sie tam bakterie poprostu?

U nas w tkMaxx dalej wielkie butle Giovanni. Tak tesknym wzrokiem patrzylam na te litrowki, ze juz mialam kupic. Sa dwa rodzaje szamponu i trzy odzywek. Przecenione z 15 na 11 funtow I co ja teraz poczne kiedy w zasadzie nie potrzebuje tych rzeczy? W sumie to mezowi sprzydalby sie ten szampon herbaciano-mietowy...
__________________
Redhead and proud!

Edytowane przez la songerie
Czas edycji: 2011-07-07 o 21:05
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-07, 22:10   #225
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
haha widze ze nie wytrzymalas No to daj znac jak dojdzie. Doszla wogole twoja paczka z tamtej promocji? Bo moja jeszcze nie i sie dziwie wlasnie bo nigdy tak dlugo nie czekalam. Moze na celnym przytrzymali, bo jak pisalam przesadzilam troche z wartoscia paczki (poniekad nie ze swojej winy).
Nie wytrzymałam, spodobało mi sie pare składników w nim i stwierdziłam że nie ma na co czekać bo jeszcze zabraknie
Szczerze mówiąc nie kojaze o jakiej promocji piszesz
Pare dni wcześniej zamówiłam jeszcze peeling do ciała Giovanni i pół-litrowy żel pod prysznic z Nature's Gate z olejem konopnym, bo wielkie to, tanie i skład wyglada bardzo łagodnie zarówno pod względem detergentów jak i pielęgnujących dodatków
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-08, 20:08   #226
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Hey chodzi mi o ta obnizke chyba 20% na kosmetyki, ktora byla w okolicach polowy czerwca. Pisalam o niej wczesniej jakos.

Daj znac jsk twoje zakupy sie sprawuja, kiedy dostaniesz. Ciekawi mnie ten zel do mycia ciala bardzo, a szczegollnie jego zapach. Najciezej jest mi wlasnie zrezygnowac z drogeryjnych myjcow do ciala, bo jestem pies na zapachy. Takie kosmetyki ZAWSZE bez wyjatkow obwachuje przed zakupem. Twoja opinia jak pachnie bedzie dla mnie bezcenna! ostatnio obniuchalam wszystkie zele od Earth Lovers z Body Shopu i musze powiedziec, ze spodobal mi sie gruszkowy, arbuzowy i ogorkowy! Mniam! Lubie takie wlasnie orzezwiajace zapachy. Z perfumami jest gorzej: uzywam 3 zapachow i pomimo wielu podejsc wszystko inne mi cuchnie ;( Taki dziwolag ze mnie. Jak znajdziesz cos naturalnego i fajnie pachnacego to daj szybciorem znac. Ja zamowilam w tej promocji zel z paczuli dla meza. Wypisywalam chyba moje zakupy na poprzedniej stronie zreszta.

Czy ten szampon z Giovanni ten herbaciany wyglada fajnie i antylupiezowo? Bo na moje to on bardziej mieta pachnie niz olejkiem herbacianym. Obecny szampon tz-a z Australian Organics duzo intensywniej pachnie tym olejkiem, stad nie wiem ile tam w Giovanni tego olejku. Tamten w kazdym razie super dziala no ale czas na zmiane
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-08, 20:55   #227
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
Daj znac jsk twoje zakupy sie sprawuja, kiedy dostaniesz. Ciekawi mnie ten zel do mycia ciala bardzo, a szczegollnie jego zapach. Najciezej jest mi wlasnie zrezygnowac z drogeryjnych myjcow do ciala, bo jestem pies na zapachy.
Ja też dlatego tak łatwo było mi przestawić sie na mniej lub bardziej naturalne Nie trawie tych wszystkich kwiatków-stratów, owocków czy innych migdałów z miodem Za to wielbiam zapachy ziołowe, przyprawowe, korzenno-ziemne, a ponad wszystko żywiczne
Cytat:
Napisane przez la songerie
Twoja opinia jak pachnie bedzie dla mnie bezcenna!
Oj nie wiem, moze na zasadzie negatywu parztrz wyżej
Cytat:
Napisane przez la songerie
ostatnio obniuchalam wszystkie zele od Earth Lovers z Body Shopu i musze powiedziec, ze spodobal mi sie gruszkowy, arbuzowy i ogorkowy! Mniam! Lubie takie wlasnie orzezwiajace zapachy.
Gruszkowego czy arbuzowego to bym kijem nie tknęła
Cytat:
Napisane przez la songerie
Ja zamowilam w tej promocji zel z paczuli dla meza. Wypisywalam chyba moje zakupy na poprzedniej stronie zreszta.
Paczulę lubie, ale taką typowo ziołową, nie seksualno-piwniczną Który to żel?

Cytat:
Napisane przez la songerie
Czy ten szampon z Giovanni ten herbaciany wyglada fajnie i antylupiezowo? Bo na moje to on bardziej mieta pachnie niz olejkiem herbacianym. Obecny szampon tz-a z Australian Organics duzo intensywniej pachnie tym olejkiem, stad nie wiem ile tam w Giovanni tego olejku. Tamten w kazdym razie super dziala no ale czas na zmiane
Masz na myśli TTTT? Bo tam jest opórczo lejku herbacianego np. mentol i olejek z mięty pieprzowej oraz troche ekstraktów z ziól. Wiec zapach to raczej wypadkowa tych wszystkich olejków i ekstraków.
Co do działanie przeciwłupieżowego to raczej bardziej zapobiegawczy niż likwidujący bedzie, chociaz olejek herbaciany wg badań potrafi zmniejszyć łupież ale zastosowany w ilości 5% (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12451368), szczerze watpie by było go tu tyle, oprócz tego szałwia, tymianek, rozmaryn, mięta sa polecane przy łupiezu
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)

Edytowane przez hey
Czas edycji: 2011-07-09 o 12:59
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-09, 12:43   #228
oshin85
Raczkowanie
 
Avatar oshin85
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 167
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Czytalam duzo o niedochodzacych paczkach .Czy mialyscie takie doswiadczenia z tym sklepem??
Ile placilyscie za wysylke ?
__________________
Na przekor kosmetyczce olejem maszcze twarz(. Obym krzywdy sobie nie zrobila.)
I szukam kwasow ktore beda bez prafiny i glikoli !!!
oshin85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-11, 08:40   #229
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Oshin85 poki co zamawialam chyba z 5 paczek. 4 doszly, na piata czekam - obawiam sie, ze utknela na celnym Za przesylke do Polski i wszedzie poza Stany zaplacisz 2 dolary za paczke do 1 funta (ok. pol kilo) lub 6 dolarow za paczke do 4 funtow ( ok. 2 kilo).

Hey z moimi zapachowymi upodobaniami to tez jest tak, ze lubie miec z 5 zelow i zmieniac. Wiecej mam zapachowych zelow niz perfum. Moimi ulubionymi byly zawsze: bambus z Yves Rocher i wycofany dawno rumianek z Healing Garden (Coty chyba). Takiego arbuza czy gruszki to bym pouzywala czasem ale nie codziennie. Tez uwielbiam korzenne zapachy ale nie lubilabym juz pachnac np rozmarynem czy bazylia Rozmarynowy zel ma wlasnie Body Shop w tej serii Earth Lovers. Dlatego niektore ziolowe zapachy u mnie odpadaja. Za mieta do ciala tez nie przepadam. Do wlosow olejek herbaciany czy mieta nie przeszkadzalyby mi ale do ciala to ja z kolei kijem bym ich nie tknela. Jesli cos wpadnie ci w oko daj znac. Wspomniane przeze mnie kilkakrotnie (nie wiem czy tu) mydlo Chandrika pachnie jak sklep indyjski Tylko, ze ty nie uzywasz mydel z tego co pamietam. Ja uzywam ich od niedawna tylko do rak. Sa bardzo wydajne. A jaki to jest zapach zywiczny? Oswiec mnie, bo nie potrafie sobie go wyobrazic. Mysle, ze spodobalby ci sie ten zel:
http://www.iherb.com/Nubian-Heritage...-ml/13584?at=0 mam mydlo i zapach jest naprawde niespotykany! Tyle ze nie wiem jak z jego delikatnoscia bo zawiera ALS a dziewczyny pisaly o jego podobienstwie do SLS-ow.
Jesli chodzi o moj zel z paczuli, to ten zamowilam:
http://www.iherb.com/Kiss-My-Face-SG...3-ml/6567?at=0

---------- Dopisano o 07:40 ---------- Poprzedni post napisano o 07:21 ----------

Co sadzicie o tych zelach? Szukalam i szukalam czegos troche innego:
http://www.iherb.com/Canus-Goat-s-Mi...-ml/28015?at=0
http://www.iherb.com/Fresh-Organics-...-ml/34021?at=0
http://www.iherb.com/Better-Botanica...-ml/27873?at=0
http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-O...-ml/18902?at=0
http://www.iherb.com/Avalon-Organics...-ml/15931?at=0
__________________
Redhead and proud!

Edytowane przez la songerie
Czas edycji: 2011-07-11 o 08:28
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-14, 18:18   #230
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Wczoraj przyszły do mnie dwie paczki na raz (zamawiane w odstępie trzech dni), a w nich żel pod prysznic z oleju konopnego z Nature's Gate, peeling Detox do ciała z Giovanni i nowy filtr mineralny z Aubrey. Od razu wysmarowałam gębę tym ostatnim (dzisiaj tez) i musze przyznać, że jest fantastyczny, wchłania sie ekspresowo do matu, nie bieli (daje jednak takie lekko fotoszopowe wykończenie jak mój podkład mineralny z Lumiere) i nie brudzi, gęba po dobrych kilku godzinach dalej jest matowa o ujednoliconym kolorze

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
A jaki to jest zapach zywiczny? Oswiec mnie, bo nie potrafie sobie go wyobrazic. Mysle, ze spodobalby ci sie ten zel:
http://www.iherb.com/Nubian-Heritage...-ml/13584?at=0 mam mydlo i zapach jest naprawde niespotykany! Tyle ze nie wiem jak z jego delikatnoscia bo zawiera ALS a dziewczyny pisaly o jego podobienstwie do SLS-ow.
No więc zapachy żywiczne to kadzidła, przede wszystkim znane wszystkim kadzidło frankońskie czy mirra
Co do tego żelu, dziwi mnie to że woda jest za detergentami ALS nie jest pierwszym detergentem, wiec nie powinien zaszkodzić nawet dość suchej cerze.
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-14, 23:34   #231
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez hey Pokaż wiadomość
Wczoraj przyszły do mnie dwie paczki na raz (zamawiane w odstępie trzech dni), a w nich żel pod prysznic z oleju konopnego z Nature's Gate, peeling Detox do ciała z Giovanni i nowy filtr mineralny z Aubrey. Od razu wysmarowałam gębę tym ostatnim (dzisiaj tez) i musze przyznać, że jest fantastyczny, wchłania sie ekspresowo do matu, nie bieli (daje jednak takie lekko fotoszopowe wykończenie jak mój podkład mineralny z Lumiere) i nie brudzi, gęba po dobrych kilku godzinach dalej jest matowa o ujednoliconym kolorze
Witajcie na tym wątku znajome ze zbiorów
Bardzo bym prosiła Cię Hey o relację z tego filtru AO za kilka dni, czy Cię nie zapchał Bo jeśli nadal będziesz zadowolona, to ja też go wezmę, bo mi się daty ważności moich filtrów kończą
__________________

kotwilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-15, 10:19   #232
madziarra
Zakorzenienie
 
Avatar madziarra
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 017
GG do madziarra
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez hey Pokaż wiadomość
O to super! Jak chwile poużywasz to zdaj relacje, bo o tej nic na wizazu nie było
Po 2 tygodniach prawie codziennego używania mam już wstępnie wyrobione o niej zdanie Przede wszystkim pięknie pachnie Jest dość maślana, gęsta, ale nie tępa, zdecydowanie ułatwia rozczesywanie i "dyscyplinuje" włosy. Odkąd jej używam moje końcówki zaczęły się naturalnie kręcić a nie przypominać siano jak to było do tej pory, jednak związane to też może być z tym, że ostatnio fryzjerka dość mocno wycieniowała mi włosy Niestety nigdy nie mam czasu trzymać jej dłużej niż 2-3 minuty, muszę zrobić sobie z niej kompres kilkunastominutowy Jedyne co mogę jej mieć do zarzucenia to to, że chyba trochę szybciej przetłuszczają mi się po niej włosy, ale że myję je i tak codziennie nie robi mi to dużego kłopotu
Bardzo zadowolona jestem też z maski-rekonstruktora Giovanni Nutrafix, zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że mocniej odżywia niż powyższa Aubrey!
__________________

Enough optimism to sustain hope
and enough pessimism to motivate concern.
madziarra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-15, 18:54   #233
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

A ja dalej nie mam swojej paczki z 18 czerwca ;( Myslicie ze juz nie przyjdzie?

---------- Dopisano o 17:54 ---------- Poprzedni post napisano o 17:50 ----------

Hey oddali ci ta kase wogole?
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-16, 00:11   #234
martamw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 165
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez la songerie Pokaż wiadomość
A ja dalej nie mam swojej paczki z 18 czerwca ;( Myslicie ze juz nie przyjdzie?[COLOR="Silver"]
Przyjdzie, przyjdzie. Moja pierwsza szła prawie że równo 5 tygodni. Także spokojnie.
martamw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-16, 07:47   #235
hey
Wtajemniczenie
 
Avatar hey
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 095
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez kotwilka Pokaż wiadomość
Witajcie na tym wątku znajome ze zbiorów
Bardzo bym prosiła Cię Hey o relację z tego filtru AO za kilka dni, czy Cię nie zapchał Bo jeśli nadal będziesz zadowolona, to ja też go wezmę, bo mi się daty ważności moich filtrów kończą
Oczywiście

Cytat:
Napisane przez madziarra
Po 2 tygodniach prawie codziennego używania mam już wstępnie wyrobione o niej zdanie Przede wszystkim pięknie pachnie Jest dość maślana, gęsta, ale nie tępa, zdecydowanie ułatwia rozczesywanie i "dyscyplinuje" włosy. Odkąd jej używam moje końcówki zaczęły się naturalnie kręcić a nie przypominać siano jak to było do tej pory, jednak związane to też może być z tym, że ostatnio fryzjerka dość mocno wycieniowała mi włosy Niestety nigdy nie mam czasu trzymać jej dłużej niż 2-3 minuty, muszę zrobić sobie z niej kompres kilkunastominutowy Jedyne co mogę jej mieć do zarzucenia to to, że chyba trochę szybciej przetłuszczają mi się po niej włosy, ale że myję je i tak codziennie nie robi mi to dużego kłopotu
Bardzo zadowolona jestem też z maski-rekonstruktora Giovanni Nutrafix, zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że mocniej odżywia niż powyższa Aubrey!
Dzięki... myslałam kiedyś na tym rekonstruktorem, ale uznałam że ten skład jest dość dziwny, wiec sobie darowałam

Cytat:
Napisane przez la songerie
Hey oddali ci ta kase wogole?
Nie, napisali mi że jeszcze do nich nie doszła...po ponad dwóch miesiącach

Nie martw sie o swoją paczke, mi kiedyś szła równe 4 tyg.
__________________
Szukam i wymienię

Kadzidła (z paczulami, skórami, przyprawami, drzewami w tym oudami)
hey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-17, 16:33   #236
em_ka90
Zakorzenienie
 
Avatar em_ka90
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 8 093
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)


chciałam sobie zamówić pędzel ale nigdy nie płaciłam kartą tylko zawsze przelewem lub pay palem teraz zupełnie się zagubiłam
może ktoś wytłumaczyć ciapowatej babie co po kolei mam wpisać w pola przy karcie? byłabym bardzo wdzięczna
__________________
zakupoholizm
nigdy nie ufaj zakupoholiczce... zaufaj mi



em_ka90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-18, 15:43   #237
martamw
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 165
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

Cytat:
Napisane przez em_ka90 Pokaż wiadomość

chciałam sobie zamówić pędzel ale nigdy nie płaciłam kartą tylko zawsze przelewem lub pay palem teraz zupełnie się zagubiłam
może ktoś wytłumaczyć ciapowatej babie co po kolei mam wpisać w pola przy karcie? byłabym bardzo wdzięczna
Credit Card Number: numer karty
Expiration Date: do kiedy ważna jest karta
Cardholder's Name: imię i nazwisko właściciela karty
CVV2(Card Verification Value): 3 ostatnie liczby z pola gdzie mamy podpis (jak najedziesz na znak zapytania pojawi Ci się gdzie to znajdziesz)

Wszystkie informacje masz na swojej karcie do bankomatu.
martamw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-18, 16:01   #238
villete
Zakorzenienie
 
Avatar villete
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 442
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

dostałam dziś paczkę z iherba
zdziwiłam się tylko, bo napis poczta polska i w ogóle, byłam pewna, że to przesyłka z polski. przepakowują je?
dostałam próbkę organicznego kakao ;]
__________________
Nie będę wspierać finansowo firm, które godzą się na bestialskie traktowanie zwierząt.
NIKT NIE JEST TEGO WARTY.
Dowiedz się więcej!



wymiana
villete jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-20, 15:04   #239
madziarra
Zakorzenienie
 
Avatar madziarra
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 017
GG do madziarra
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

A wczoraj do mnie doszło kolejne zamówienie, rekordowo szybko, bo po 2,5 tygodnia (Pierwsze szło równo 4 tyg.) , tym razem dostarczone przez Pocztę Polską, a pierwszebyło przez InPost.
__________________

Enough optimism to sustain hope
and enough pessimism to motivate concern.
madziarra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-20, 23:25   #240
la songerie
Rozeznanie
 
Avatar la songerie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 555
Dot.: Sklep iHerb.com (USA)

No to fajnie dziewczyny! Piszcie jak wrazenia z testowania. Innym napewno sie przyda nasza wspolna wiedza!

Swoja droga robie sie coraz bardziej wsciekla. W niedziele minie 5 tygodni od mojego zamowienia! Na maila nie odpisali:m ad: Wysmarowalam drugiego. Strasznie zla jestem
__________________
Redhead and proud!
la songerie jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-01-18 13:48:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:14.