Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII - Strona 100 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-03-24, 11:23   #2971
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

a u mnie minal miesiac od farbowania i kolor nadal staly jak zwykle jeszcze miesiac i znow farbowanko mnie czeka na swieta
grzywka zaraz bedzie prostowana

umylam wloski i lece zaraz na miasto
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 22.jpg (19,8 KB, 56 załadowań)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:27   #2972
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez katie100 Pokaż wiadomość
hej laseczki, dobranoc tym co już śpią, jakby co to wstawiam fotkę, która według mojego męża oddaje w miarę obecny kolorek, włoski nie wyschły jeszcze do końca, ale tak na 90%. przepraszam za "fryzurę"
jutro wstawię w świetle dziennym, z tyłu głównie cień daje wrażenie, że jest trochę ciemniej, ale jakiś poblask teżzostał. Ogólnie jestem zadowolona i zmęczona, bo farbę zaczęłam na odrosty kłaść o 17, a zmywałam ostatecznie dopiero ok. 18.50 (i Bunny - ja się spieszyłam ) i od tej pory schną...
następnym razem chyba podzielę sobie farbowanie na dwa etapy - jednego dnia tył i część boków, a 2 dni później góra i przód boków... znajdę sposób

co do farbki - jestem zadowolona, kremowa fajna konsystencja, w ogóle nie łzawiły mi oczy, nie było mocnego zapachu amoniaku, nawet chłopak szwagierki był i mówił, że nic nie czuć włoski nie są bardziej zniszczone niż przed zabiegiem... ciekawe jak będzie w świetle dziennym i jak się będzie wypłukiwać...
Bardzo ładnie ci wyszlo!
Jestem z ciebie dumna.
Oczywiscie kradne fotke i prosze jeszcze kilka na maila blogowego- to taki haracz ze poswiecam wam swoje nerwy
Jest pieknie!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:29   #2973
Lajlaa
Rozeznanie
 
Avatar Lajlaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Dolina Niedorzeczności
Wiadomości: 829
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

A u mnie pięknie świeci od ranka tylko wiatr zimny brrr..... idę własnie do Rossmanna bo podobno są ładne kolory lakierów do paznokci w tym mięta na którą długo czatowałam Katie100 bardzo ładny masz ten kolor włosów ale to chyba ciepły odcień prawda?
__________________

Z moim M. od 25.03.2010

Edytowane przez Lajlaa
Czas edycji: 2011-03-24 o 11:35
Lajlaa jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:32   #2974
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
a u mnie minal miesiac od farbowania i kolor nadal staly jak zwykle jeszcze miesiac i znow farbowanko mnie czeka na swieta
grzywka zaraz bedzie prostowana

umylam wloski i lece zaraz na miasto
ach te Twoje loki

Cytat:
Napisane przez Lajlaa Pokaż wiadomość
A u mnie pięknie świeci od ranka tylko wiatr zimny brrr..... idę własnie do Rossmanna bo podobno są ładne kolory lakierów do paznokci w tym mięta na którą długo czatowałam
tylko uważaj po rossman to kusiciel na pewno z samym lakierem nie wyjdziesz
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:36   #2975
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
a u mnie minal miesiac od farbowania i kolor nadal staly jak zwykle jeszcze miesiac i znow farbowanko mnie czeka na swieta
grzywka zaraz bedzie prostowana

umylam wloski i lece zaraz na miasto
to już miesiąc? ale ten czas zleciał, pamiętam jak dopiero co odliczałaś dni do pójścia do fryzjera

włoski piękne jak zawsze
kitkulka jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:38   #2976
Lajlaa
Rozeznanie
 
Avatar Lajlaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Dolina Niedorzeczności
Wiadomości: 829
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

wezmę tylko na lakier i nic więcej.. a najlepsze jest to że już byłam w poszukiwaniu farby Londy jakąś godzinkę temu CASKADA jaką farbką robisz włoski?
Dobrze ja uciekam bo jeszcze do babci jadę porządek jej zrobić Miłego dnia Wam życzę
__________________

Z moim M. od 25.03.2010
Lajlaa jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:42   #2977
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

snowi i kitka no minelo niewiadomo kiedy i na moich wlosach odrost malo widoczny dobrze sie komponuje z reszta wlosow

dobra lece bede niebawem

---------- Dopisano o 11:42 ---------- Poprzedni post napisano o 11:41 ----------

Cytat:
Napisane przez Lajlaa Pokaż wiadomość
wezmę tylko na lakier i nic więcej.. a najlepsze jest to że już byłam w poszukiwaniu farby Londy jakąś godzinkę temu CASKADA jaką farbką robisz włoski?
Dobrze ja uciekam bo jeszcze do babci jadę porządek jej zrobić Miłego dnia Wam życzę
robie pasemka rozjasnaczem goldwellawoda 6%- robie zawsze sam odrostoczywiscie u fryz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-03-24, 11:59   #2978
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Katie ślicznie wyszło

Aaa mam kryzys zapuszczania Mam dość tych postrzepionych kudłów! Z przodu podetne bedzie git, ale z tyłu to bym musiała tą krótszą warstwe jakoś podciąć bo ona sie tak sianuje żee I mam ochote je całkiem obciąć tak do końca szyi i spokój
No nie wytrzymam z tym sianem
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:03   #2979
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Aaa mam kryzys zapuszczania Mam dość tych postrzepionych kudłów! Z przodu podetne bedzie git, ale z tyłu to bym musiała tą krótszą warstwe jakoś podciąć bo ona sie tak sianuje żee I mam ochote je całkiem obciąć tak do końca szyi i spokój
No nie wytrzymam z tym sianem
może bobka? w sumie to sobie Ciebie wyobrażam w takiej fryzurce
kitkulka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:06   #2980
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość

la monica, jestem ciekawa, co powiedzą dziewczyny ale tak an moje oko, to powinien taki wyjsc jak ma charlize ale nie po farbie tylko po tej rozjasniajacej.
Kurcze, cały czas miałam stracha co to mi wyjdzie. A widze, że Wy nie bardzo potraficie też określić co by było gdyby... (co mnie nie dziwi, bo to rzecz prawie nieprzewidywalna jaki kolor wyjdzie).
Mąż mnie umówił do profesjonalnego salonu jednak Chyba się przejął tym co mam na głowie po wczorajszym rozjaśnianiu hehe. Także z domowej koloryzacji nici, idę do stylistki na Rynku w Krk i zobaczymy z czym wyjdę...
Pozdrawiam serdecznie!
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:06   #2981
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
może bobka? w sumie to sobie Ciebie wyobrażam w takiej fryzurce
Już miałam kiedyś Tylko takiego mega bobka z gołym karkiem
Nie wiem czy scinac czy nie... boje sie jak cholera bo jednak od 2 lat z tamtej fryzury zapuszczam i teraz mam najdluzsze włosy jakie kiedykolwiek miałam... ale ta wystrzepiona krótsza warstwa to mnie do szału doprowadzi
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:12   #2982
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
przepraszam no ładnie Ci powiedzial ehh faceci
swoją drogą- uwielbiam Was czytać
Nie musisz, też się z tego śmiałam
Ja tez uwielbiam czytać i rozmawiać

Cytat:
Napisane przez blokrysunkowy Pokaż wiadomość
Przejdzmy do meritum: mam zamiar rzucic sie na gleboka wode i potraktowac je za miesiac rozjasniaczem. Tylko jakim? I jak? Czy on bardzo zaszkodzi tym juz farbowanym wlosom?
Dlaczego rozjaśniacz? Zniszczysz włosy - to bez sensu

Farby których używałaś poprzednio nie dawały zadowalającego rezultatu?

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
szkoda ale może jeszcze ktoś wystawi
No zerkam czasem, ale to już po ptokach chyba

Cytat:
Napisane przez Rinaa Pokaż wiadomość
hej

ja po farbowaniu Stockholmem
Kurcze, że też ja muszę mieć tyle czerwonego barwnika we włosach tak wam zazdroszczę tych kolorków

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Pokaż wiadomość
W zeszłym roku miałam cos a'la platyna/popiel a w tym roku te z 1 zdjecia a teraz ma dziwny kolor włosów poprzez te pasemka co sie juz cześć wymyło a kolor blondu nijaki.a to zdjecie z 2 lat wstecz ale ciezko taki kolor uzyskac!
To taki srebrny trochę..Pokaż zdjęcie naturali

Cytat:
Napisane przez Lajlaa Pokaż wiadomość
Dzień dobry laleczki Też jestem blondynką od urodzenia teraz już niestety poprawianą ..... Czy przyjmiecie mnie w swoje skormne progi? Tak Was podczytuję od pewnego czasu i widzę ,że macie sporą wiedzę ...
Oczywiście witamy

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Juz mi tak prosze nie slodzić bo skonczy sie dla mnie nadwaga lub cukrzyca
Ale to mile... dzieki, dzieki!
Jakie słodzić, jakbym tu wizażu nie znalazła i byś mi nie pomogła z wyborem farb i oksydantów to już dawno byłabym łysa

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Cześć blondynki To znowu ja z pytaniem Dalszy ciąg mojego rozjaśniania...
Teraz pytanie, mam kupiony garnier superjasny naturalny blond 110...kłaść na takie włosy ? Zniweluje mi troszke rudości i żółć ?
Prawdę powiedziawszy to lepiej by się dziewczyny wypowiedziały bo ja będę nie obiektywna - sama miałam rudziki, tyle, że ja z czarnych włosów schodziłam, ale złe wrażenie pozostało po garnierze

---------- Dopisano o 12:12 ---------- Poprzedni post napisano o 12:07 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Aaa mam kryzys zapuszczania Mam dość tych postrzepionych kudłów! Z przodu podetne bedzie git, ale z tyłu to bym musiała tą krótszą warstwe jakoś podciąć bo ona sie tak sianuje żee I mam ochote je całkiem obciąć tak do końca szyi i spokój
Miałam pocieniowane we wrześniu i ostatnio trochę ich ścięłam bo tez mnie wnerwiały - ja sobie kręcę na wałki, żeby były podwinięte to wtedy tak i nie sterczą i mniej mnie to boli, że muszę czekać aż odrosną by ściąć wszystkie równiutko
Nie rób nic pochopnie bo będzie płacz

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Mąż mnie umówił do profesjonalnego salonu jednak Chyba się przejął tym co mam na głowie po wczorajszym rozjaśnianiu hehe. Także z domowej koloryzacji nici, idę do stylistki na Rynku w Krk i zobaczymy z czym wyjdę...
Hmm profesjonalny salon No nic, zobaczymy, mam nadzieję, że będziesz jednak zadowolona..

A co do przewidywania efektu farby, zawsze można rozrobić odrobinkę i zrobić na pasemku gdzieś pod spodem żeby nie było widać w razie jakby efekt był nie zadowalający i ju.
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:13   #2983
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Już miałam kiedyś Tylko takiego mega bobka z gołym karkiem
Nie wiem czy scinac czy nie... boje sie jak cholera bo jednak od 2 lat z tamtej fryzury zapuszczam i teraz mam najdluzsze włosy jakie kiedykolwiek miałam... ale ta wystrzepiona krótsza warstwa to mnie do szału doprowadzi
kurczę wiesz co, zajrzałam do Twojego albumu i zobaczyłam zdjęcie w brązowych włoskach i grzywce, i mnie się bardziej podobasz jednak w tym brązie
kitkulka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:17   #2984
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Enchanted wysłałam Ci metamorfozy

Infatuated - bateryjki już naładowałaś?

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-03-24 o 12:19
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:18   #2985
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Hmm profesjonalny salon No nic, zobaczymy, mam nadzieję, że będziesz jednak zadowolona..

A co do przewidywania efektu farby, zawsze można rozrobić odrobinkę i zrobić na pasemku gdzieś pod spodem żeby nie było widać w razie jakby efekt był nie zadowalający i ju.
Napewno nie będzie gorzej niz bym sobie to w domu zrobiła Wiem, że wiele "profesjonalnych" salonów spieprza sprawę z koloryzacją na blond, ale myślę, że akurt w tym nie będzie tak źle (oby).
Jestem dobrej myśli Poza tym, wszystko będę mieć robione za darmo najprawdopodobniej więc, czemu nie skorzystać ?

Dziękuję za dobre chęci
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:19   #2986
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Boże, dziewczyny weszłam na gg, zobaczyłam opis mojego kumpla i

zacytuję

"Nie jestem przystojny jak Brad Pitt, nie mam tyłeczka jak Mel Gibson (kłóciłbym się), nie jestem szybki jak Jean Cloude van Damme, nie jestem bogaty jak Bill Gates, ale za to LIŻĘ JAK LASSIE"


kitkulka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:20   #2987
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Napewno nie będzie gorzej niz bym sobie to w domu zrobiła Wiem, że wiele "profesjonalnych" salonów spieprza sprawę z koloryzacją na blond, ale myślę, że akurt w tym nie będzie tak źle (oby).
Jestem dobrej myśli Poza tym, wszystko będę mieć robione za darmo najprawdopodobniej więc, czemu nie skorzystać ?

Dziękuję za dobre chęci
Będę trzymać kciuki w takim razie
Pochwal się nam jak już będziesz po

---------- Dopisano o 12:20 ---------- Poprzedni post napisano o 12:20 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Boże, dziewczyny weszłam na gg, zobaczyłam opis mojego kumpla i

zacytuję

"Nie jestem przystojny jak Brad Pitt, nie mam tyłeczka jak Mel Gibson (kłóciłbym się), nie jestem szybki jak Jean Cloude van Damme, nie jestem bogaty jak Bill Gates, ale za to LIŻĘ JAK LASSIE"



jaki skromny
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:21   #2988
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Boże, dziewczyny weszłam na gg, zobaczyłam opis mojego kumpla i

zacytuję

"Nie jestem przystojny jak Brad Pitt, nie mam tyłeczka jak Mel Gibson (kłóciłbym się), nie jestem szybki jak Jean Cloude van Damme, nie jestem bogaty jak Bill Gates, ale za to LIŻĘ JAK LASSIE"


jak lessie
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:22   #2989
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
kurczę wiesz co, zajrzałam do Twojego albumu i zobaczyłam zdjęcie w brązowych włoskach i grzywce, i mnie się bardziej podobasz jednak w tym brązie
Ciiii ....

Mam chwile załamania żeby wrócic do jasnego brązu czasami Ale co chwile sobie powtarzam "i co.. na marne kretynko włosy zniszczyłaś"
Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Miałam pocieniowane we wrześniu i ostatnio trochę ich ścięłam bo tez mnie wnerwiały - ja sobie kręcę na wałki, żeby były podwinięte to wtedy tak i nie sterczą i mniej mnie to boli, że muszę czekać aż odrosną by ściąć wszystkie równiutko
Nie rób nic pochopnie bo będzie płacz


No nie robie nie robie. Ale naprawde ja mam koszmarne te włosy... To jest smieszne bo ja mam na maksa wycieniowane ale końcówki na prosto niektóre cięte Bunny mówiła że to bez sensu że schody bym miała porobione i niemozliwe zebym tak miala sciete, ale przed chwila aż pykłam fote włosków i patrze - no jak byk
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:26   #2990
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ciiii ....

Mam chwile załamania żeby wrócic do jasnego brązu czasami Ale co chwile sobie powtarzam "i co.. na marne kretynko włosy zniszczyłaś"


No nie robie nie robie. Ale naprawde ja mam koszmarne te włosy... To jest smieszne bo ja mam na maksa wycieniowane ale końcówki na prosto niektóre cięte Bunny mówiła że to bez sensu że schody bym miała porobione i niemozliwe zebym tak miala sciete, ale przed chwila aż pykłam fote włosków i patrze - no jak byk
czekoladowo jaka z ciebie ładna dziewczyna a mi sie starsznie podobasz i w jasnych i w ciemnych!!! ale w długich boskooo!!!!
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:29   #2991
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
czekoladowo jaka z ciebie ładna dziewczyna a mi sie starsznie podobasz i w jasnych i w ciemnych!!! ale w długich boskooo!!!!
Dziękuje

Ja włoski miałam niestety bardzo króciutkie... dlatego teraz zapuszczam A kolor miałam rudy jeszcze taki lekko

Wklejam moje włosiska, tzn cięcie. Poradźcie co robić

1 z lampą, 2 bez lampy.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fryzura2.jpg (21,4 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fryzurka3.jpg (19,1 KB, 33 załadowań)

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2011-03-24 o 12:30
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:30   #2992
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Już miałam kiedyś Tylko takiego mega bobka z gołym karkiem
Nie wiem czy scinac czy nie... boje sie jak cholera bo jednak od 2 lat z tamtej fryzury zapuszczam i teraz mam najdluzsze włosy jakie kiedykolwiek miałam... ale ta wystrzepiona krótsza warstwa to mnie do szału doprowadzi
wstrzymaj się, bo będziesz żałować swoją drogą mi też się w tym brąziku podobasz

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Boże, dziewczyny weszłam na gg, zobaczyłam opis mojego kumpla i

zacytuję

"Nie jestem przystojny jak Brad Pitt, nie mam tyłeczka jak Mel Gibson (kłóciłbym się), nie jestem szybki jak Jean Cloude van Damme, nie jestem bogaty jak Bill Gates, ale za to LIŻĘ JAK LASSIE"


hahahahah
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:30   #2993
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Będę trzymać kciuki w takim razie
Pochwal się nam jak już będziesz po

---------- Dopisano o 12:20 ---------- Poprzedni post napisano o 12:20 ----------




jaki skromny
Dzięki Mam nadzieję, że nie będzie tragedii większej niż już mam
Wrzucę zdjęcia po wizycie (w następnym tygodniu).
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:32   #2994
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
wstrzymaj się, bo będziesz żałować swoją drogą mi też się w tym brąziku podobasz



hahahahah
Ehh nie kuście mnie złą drogą
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:32   #2995
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Dziękuje

Ja włoski miałam niestety bardzo króciutkie... dlatego teraz zapuszczam A kolor miałam rudy jeszcze taki lekko

Wklejam moje włosiska, tzn cięcie. Poradźcie co robić

1 z lampą, 2 bez lampy.
A co tu radzić ?
Końcówki może faktycznie trochę nie równe ale koło siana, to one nawet nie leżały
Przesadzasz
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:33   #2996
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
A co tu radzić ?
Końcówki może faktycznie trochę nie równe ale koło siana, to one nawet nie leżały
Przesadzasz
No czy scinac czy nie
Z tyłu może takiego siana nie mam... najgorszy jest przód ten krótszy
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:34   #2997
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Dziękuje

Ja włoski miałam niestety bardzo króciutkie... dlatego teraz zapuszczam A kolor miałam rudy jeszcze taki lekko

Wklejam moje włosiska, tzn cięcie. Poradźcie co robić

1 z lampą, 2 bez lampy.
ze 2-3 cm przydałoby się podciąć
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:34   #2998
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ehh nie kuście mnie złą drogą
ja nie kuszę doskonale Cię rozumiem, sama po przejściu takiej drogi nawet bym nie myślała o pociemnieniu znowu tylko piszę swoje zdanie
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:37   #2999
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 761
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
ja nie kuszę doskonale Cię rozumiem, sama po przejściu takiej drogi nawet bym nie myślała o pociemnieniu znowu tylko piszę swoje zdanie
No ja jak patrze na zdjęcia moje w brązie too Mam wrazenie że jednak było mi lepiej.
I tak naprawde to powstrzymuje mnie to że nie po to włosy niszczyłam zeby teraz znowu na brąz, a dwa że wysmieja mnie
A znowu na plus to że czuje ze przy tym blondzie to ja wlosow nie zapuszcze
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-24, 12:45   #3000
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
No czy scinac czy nie
Z tyłu może takiego siana nie mam... najgorszy jest przód ten krótszy
Mhm, no to te 2 - 3 cm faktycznie możesz ciachnąć.
Ja jak byłam u fryzjerki to chciała mi te krótsze trochę wycieniować by odświeżyć, ale powiedziałam nie

Wytrzymasz - widać dzień gorszy, mówię Ci, zakręć sobie czasem włoski na wałki albo papiloty to Cię to nie będzie razić
Yattamanka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:18.