Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII - Strona 146 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-03-30, 14:16   #4351
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

zostaje mi jeszcze wellaton, ale on strasznie wysusza. Syoss ma lodowaty albo ciepły blond. Nie wiem sama. Ewentualnie excell 9.0, bo to tak neutralnie bedzie..
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:18   #4352
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
No mówiłam, że w jednym czasie okresujemy Jeszcze zaraz Kitkulka do nas pewnie dołączy




Kurcze chciałam powiedzieć, że strasznie mi się włosy kręcą.. Poprzednio jak je nakręciłam na wałki i to afro mi się zrobiło to myślałam, że to wina tego, że nałożyłam wałki na mokre włosy.. ale tym razem poczekałam aż wyschną a i tak jest niezły skręt nie moge ich ułożyć - czy to sprawka pigmentacji ?

Ach.. co do kremów to pewnie najlepiej by było jakby dermatolog dobry się tym zajął
Hmmm.. nie wiem, ale jeśli wloski sa grubsze, ładniejsze i jakby zdrowsze to jest to pigmentacja


mysia nie wiem co ci dzis doradzić... dzis odmozdzona jestem... mysle tylko zeby isc na dwor z lola na spacer...
a ty kiedys robilas juz tymi garnierami?
jak nie sa bardzo ciemne i szare to bedzie ok...
oj w razie co sie przeciez zmyje lekko, co sie bedziemy martwic na zapas...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:18   #4353
Brydzia222
Raczkowanie
 
Avatar Brydzia222
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 149
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Witam dziwczyny.


Dzisiaj kupiłam sobie 2 pary kolczyków.
Pomarańczowe za 3.50zł a pawie piórka za 8.50 zł

A co tam zaszalałam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0168.jpg (72,4 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0166.jpg (87,6 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0158.jpg (95,1 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0155.jpg (124,9 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0143.jpg (62,9 KB, 4 załadowań)

Edytowane przez Brydzia222
Czas edycji: 2011-03-30 o 14:22
Brydzia222 jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:24   #4354
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Brydzia222 Pokaż wiadomość
Witam dziwczyny.


Dzisiaj kupiłam sobie 2 pary kolczyków.
Pomarańczowe za 3.50zł a pawie piórka za 8.50 zł

A co tam zaszalałam
wstawiaj fotki
edit: fajne pawie piórka mi sie szczegolnie podobają
Yata ja tez mam @

Kitkulka nie wiem czy jestes jeszcze zainteresowana,ale znalazlam kupon do reserved
jakby co to wklejam
http://promocja.reserved.com/

Edytowane przez BLOND_PRINCESSKA
Czas edycji: 2011-03-30 o 14:26
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:25   #4355
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

dziękuje
Cytat:
Napisane przez mgielka321 Pokaż wiadomość

Ja kupiłam na mazidłach, ale z tego co wiem można i na biochemii urody i w innych sklepach internetowych. Są różne hydrolaty do różnych potrzeb skóry, ale z tego co wyczytałam ogólnie mają bardzo szerokie i dobre działanie na skórę. No i nie kosztują dużo więc można wypróbować.
ten co polecilaś to świetny! tylko gdzie ja go dorwę???

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Kotka
Na fitnesie mam albo zajecia z instruktorami takie jak pilates step ujendrniajace brzuch nogi pupe,dance , bodystyling,power gimnastik,oj mogła bym tak wymieniać. Na to mam plan tygodniowy a oprócz tego do wyboru urzadzenia step rowery schody bieznia i takie wygibasy. Na koniec można wskochyć do sauny albo masaż wodny.
ale super !!! też chce na saunę

laski ale upolowałam zdobycz!!!
torebkę nie uwierzycie za ile 19,99zł!!!!
bardzo mi sie podoba no i modny kolorek i kokardka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00095.jpg (118,0 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00097.jpg (113,6 KB, 26 załadowań)
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:27   #4356
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

dziewczyny.. zaraz padne ze śmiechu.. oto co sznaowny garnier odpisał na mojego maila na temat włosów buahaha..w sumie.. tragiczne..

Szanowny Panie.
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami.
Problem Pana skóry opisany w emailu jest bardzo złożony.
Dekoloryzacje produktem EO należy wykonać według ulotki zamieszczonej w
opakowaniu.
Aplikacja polaczenia Nutrisse 91+ 80 nie wiem w jakim celu(efekt
koloryzacji)?
Aby „zaproponować” odpowiednią koloryzację proponuję kontakt z
Działem Konsumenckim
Proszę mi zaufać jest to najbardziej wiarygodna metoda do doboru
skutecznej koloryzacji.
Z poważaniem
Serwis Konsumencki L’Oreal Polska.


bunny.. w sumie racja tak robiłam nimi. Ale zawsze 91+89 i wychodził piaskowobezowy bardzo jasny blond, poczatkowo rudy, ale łądnie sie zmywał do neutralnego. Takie miałam włoski po tej mieszance jak nizej.. buu.. jeszcze w sierpniu 2010..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg aaaa91i89.jpg (43,6 KB, 35 załadowań)
__________________
Włosy

Edytowane przez mysia m
Czas edycji: 2011-03-30 o 14:33
mysia m jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:28   #4357
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość

[/COLOR]Kitkulka nie wiem czy jestes jeszcze zainteresowana,ale znalazlam kupon do reserved
jakby co to wklejam
http://promocja.reserved.com/
już któraś z dziewczyn go wstawiała
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:32   #4358
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
aaaa
ta sukienke chcialam wziasc,ale po 2 dniach juz jej chyba nie było
mam ta strone w zakladkach u TŻta na komputerze... a nie wiem kiedy u niego bedziemy,bo wczoraj bylismy,ale mysle,ze w niedziele moze to wtedy Ci wkleje linka do tej strony,ok?
ok

---------- Dopisano o 14:31 ---------- Poprzedni post napisano o 14:30 ----------

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
już któraś z dziewczyn go wstawiała
bodajże Snow

---------- Dopisano o 14:32 ---------- Poprzedni post napisano o 14:31 ----------

Cytat:
Napisane przez Brydzia222 Pokaż wiadomość
Witam dziwczyny.


Dzisiaj kupiłam sobie 2 pary kolczyków.
Pomarańczowe za 3.50zł a pawie piórka za 8.50 zł

A co tam zaszalałam
fajne pawie piórka też mam z zeszłego lata i jeszcze jedną parę nówek bo kupiłam 4 pary

---------- Dopisano o 14:32 ---------- Poprzedni post napisano o 14:32 ----------

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
dziękuje

ten co polecilaś to świetny! tylko gdzie ja go dorwę???



ale super !!! też chce na saunę

laski ale upolowałam zdobycz!!!
torebkę nie uwierzycie za ile 19,99zł!!!!
bardzo mi sie podoba no i modny kolorek i kokardka
nie ma za co
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:35   #4359
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
już któraś z dziewczyn go wstawiała
a no to musialam przegapić

fajna ta Twoja torebka
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:37   #4360
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Yatta jeszcze mi sie przypomniało Z Tołpy z serii Hydrativ jest super nawilżający krem, naprawde boski Ja miałam do cery suchej i wrażliwej i był dość ciężki ale ładnie sie wchłaniał, są też do cery mieszanej. I w SP od jutra jest promocja i kremik jest za 25 zł + 1 gratis. Sama teraz nad nm myśle

Jakbym miała kupic wszystkie kremy które poleciłyście to bym chyba zbankrutowała.. sama nie wiem co robić który wybrać..

Paradoksalnie zauważyłam, że po umyciu BD te rejony które są najbardziej suche, po posmarowaniu kremem sa najbardziej tłuste
Nic z tego nie kumam

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Hmmm.. nie wiem, ale jeśli wloski sa grubsze, ładniejsze i jakby zdrowsze to jest to pigmentacja
To moż ei tak

Cytat:
Napisane przez Brydzia222 Pokaż wiadomość
Dzisiaj kupiłam sobie 2 pary kolczyków.
Pomarańczowe za 3.50zł a pawie piórka za 8.50 zł

A co tam zaszalałam
Mnie takie pawie piórka to nawet i się podobają, ale nie mam do czego ich nosić

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
wstawiaj fotki
edit: fajne pawie piórka mi sie szczegolnie podobają
Yata ja tez mam @
Mówiłam lepiej się zgrywamy niż z farbowaniem wspólnym

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
dziewczyny.. zaraz padne ze śmiechu.. oto co sznaowny garnier odpisał na mojego maila na temat włosów buahaha..w sumie.. tragiczne..

Szanowny Panie.
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami.
Problem Pana skóry opisany w emailu jest bardzo złożony.
Dekoloryzacje produktem EO należy wykonać według ulotki zamieszczonej w
opakowaniu.
Aplikacja polaczenia Nutrisse 91+ 80 nie wiem w jakim celu(efekt
koloryzacji)?
Aby „zaproponować” odpowiednią koloryzację proponuję kontakt z
Działem Konsumenckim
Proszę mi zaufać jest to najbardziej wiarygodna metoda do doboru
skutecznej koloryzacji.
Z poważaniem
Serwis Konsumencki L’Oreal Polska.
Garnier to grupa L'oreal ??
I jeszcze ta odpowiedź.. Litości..
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:40   #4361
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

niezle prawda.. skontaktowac sie z działem konsumenckim a pisałam własnie do tego działu.. porażka.

---------- Dopisano o 14:40 ---------- Poprzedni post napisano o 14:40 ----------

i jeszcze per Pan..zonk i skóra..??
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:44   #4362
Brydzia222
Raczkowanie
 
Avatar Brydzia222
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 149
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Teraz to ze mnie prawdziwa papuga.
Zwykle lubie ubierać sie kolorowo.
Silne barwy jakoś dodają zycia mojej bllaaadej cerze.
Widać mnie z daleka (przynajmiej samochód mnie nie potrąci )
Teraz jeszcze pióra mam

kotka torba pięęękna

Edytowane przez Brydzia222
Czas edycji: 2011-03-30 o 14:45
Brydzia222 jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:44   #4363
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 663
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
niezle prawda.. skontaktowac sie z działem konsumenckim a pisałam własnie do tego działu.. porażka.

---------- Dopisano o 14:40 ---------- Poprzedni post napisano o 14:40 ----------

i jeszcze per Pan..zonk i skóra..??
masakra jakaś

juz bym wolala nic nie odpisywać zamiast takich bzdur
i jeszcze ten "Pan"
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-03-30, 14:54   #4364
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

A ja właśnie wróciłam ze spacerku na wisłą, jest tak pięknie i cieplutko dziś już poszła w ruch skórka i jeszcze mi ciepło było
A teraz coś przekąszę i uciekam na spotkanie

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ja bym kladla eo i zaraz po wysuszeniu farbe.
wlosy dostana i tak i tak, tylko szybciej przejdziesz do regeneracji po

a powiem wam ze znow jestem zla
tylko mi sie tu nie smiac...
wczoraj jak szlam na miasto to przechodzilam obok naszego pieskiego wybiegu i stali znajomi psiarze ze zwierzakami...
i byla taka jedna kobita kolo 50tki z ktora czesto gadam jak lola sie z jej suczka bawi.
i wczoraj jak mnie zobaczyla taka odje*aną to mowi- jaka pani dzis piękna! zobacz miśka- jej suka- jaka pani dzis ladna! poglaskalam jej psa i poszlam na przystanek.
a dzis rano tz poszedl z lola kolo bloku na trawnik- odsikac ja- rano nie ma czasu na spacery, dopiero jak ja wstane to idziemy na dluzej...
i mowi mi ze ta baba podeszla pod sam nasz blok! i czekala na niego i gada do niego- to juz sie z psem dalej nie chce wychodzic?! tz ze spieszy sie do pracy i nie ma czasu, a ona- aha no dobrze... a pana narzeczona to wczoraj taka wystrojona byla ze oczy az patrzec bolaly! wie pan?
wrrr... je*ana donosicielka!
co za czlowiek zaklamany! niech no ją spotkam! i pewnie chodzi i wszystkim znajomym napieprza o mnie...
slow szkoda... najgorsze ze tz z rana sie wkurzyl na mnie o to...
co za ludzie...
masakra współczuję takich sąsiadów, ja mam normalnych na szczęście

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
wstawiaj fotki
edit: fajne pawie piórka mi sie szczegolnie podobają
Yata ja tez mam @

Kitkulka nie wiem czy jestes jeszcze zainteresowana,ale znalazlam kupon do reserved
jakby co to wklejam
http://promocja.reserved.com/
ja wklejałam

Miłego popołudnia blondasy
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-03-30, 15:03   #4365
kropelkaa
Zakorzenienie
 
Avatar kropelkaa
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 492
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

doszedł dziś matrix i wsyzstko ok ale jednak oxydant jest w takim pojemniczku z miarką coś jak na mocz, ktoraś z Was mówiła no coś podobnego zapisąłam się do tej fryzjerki ale dopiero na przyszłą środe na sobote do kosmetyczki na peeling kawitacyjny i od dziś chodze na siłownie czas się ogarnąć na wiosne
__________________
_________________________

zapuszczam i bardziej dbam o włosy

kropelkaa jest offline  
Stary 2011-03-30, 15:05   #4366
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

No panie Mysia. Badzo sensowna odpowiedź. Na 100% wiarygodna

Kotka
Ładna torebunia choć ja odchodze od dwóch pasków. Wole przez ramie.

Bryzia
Śliczne pawie oczka
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30

Edytowane przez Adzi07
Czas edycji: 2011-03-30 o 15:10
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-03-30, 15:19   #4367
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

kotka fajna torebka
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-03-30, 15:57   #4368
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
nie ma za co


Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
a no to musialam przegapić

fajna ta Twoja torebka
a co

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość

Kotka
Ładna torebunia choć ja odchodze od dwóch pasków. Wole przez ramie.
ja przez ramie uwielbiam te mini torebusie są cudne

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
kotka fajna torebka
dziękuje
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:17   #4369
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

a ja tych mini nie lubię nic mi się tam nie mieści
idę się poopalać bo wczoraj nie byłam i grafik mi się popsuł zawsze chodziłam we wtorki i soboty a dziś środa trudno

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-03-30 o 16:19
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:35   #4370
malaika7
Rozeznanie
 
Avatar malaika7
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 549
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Yatta, Kotka, Czekoladowo, Lady, Enchanted, dziękuję za opinie i sugestie Chyba zrobię, jak radzicie. Poczekam aż spłucze się Viking i zafarbuję same końce. Albo całość, ale czymś innym wtedy.
__________________
Zapraszam na mojego BLOGA
malaika7 jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:45   #4371
Lajlaa
Rozeznanie
 
Avatar Lajlaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Dolina Niedorzeczności
Wiadomości: 829
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

czesć dziewczyny co za cudna pogoda zaraz w spódniczkę wskakuje i na siłkę idę bo rano wyszłam grubo ubrana w dodatku w płaszczu a potem byłam taka na siebie zła ze szok, prawie skończyłam pisać mgr
__________________

Z moim M. od 25.03.2010
Lajlaa jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:46   #4372
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
mam tego Astora 350 to taki nude pudrowy róż wpada zależy od światła jedna warstwa delikatna dwie już fajniejszy efekt
a drugi mam z kiosku za 3 zł i też mi się podoba podobny efekt jak przy astorku
w naturze przeglądałam te lakiery zanim kupiłam astora ale właśnie jeden za jasny drugi za ciemny nie mogłam znaleźć
za to na all upatrzyłam ładny ale 40 zł ale jeszcze nie zwariowałam
Ja mam taki nudowy z my secret. Wklejam foto, może i trzeci do kolekcji dokupisz


Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ja pracuje od 10-18 ale z tż-tem wiec pozwoli mi te 2 razy w tyg. wcześniej wyjść bo będę chodzić na 17
no to super
a jak się pracuje razem ze swoim chopem?


Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
eNcha
To powodzenia i upoluj buciki
A jak mama? Juz wszystko ok?
Buu..nie upolowałam nic mnie nie zauroczyło.. :/

A z mamą - dziękuję, dobrze już lekarz powiedział, że wyniki ma bardzo dobre


Cytat:
Napisane przez Brydzia222 Pokaż wiadomość
Witam dziwczyny.

Dzisiaj kupiłam sobie 2 pary kolczyków.
Pomarańczowe za 3.50zł a pawie piórka za 8.50 zł
A co tam zaszalałam
Fajne te pawie oczka


Wstawiam Wam kochane ten płaszczyk
i dla Lady lakieryyy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 019.jpg (39,6 KB, 45 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 021.jpg (39,4 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 013.jpg (21,7 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 026.jpg (35,0 KB, 33 załadowań)
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:49   #4373
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Ja mam taki nudowy z my secret. Wklejam foto, może i trzeci do kolekcji dokupisz




no to super
a jak się pracuje razem ze swoim chopem?




Buu..nie upolowałam nic mnie nie zauroczyło.. :/

A z mamą - dziękuję, dobrze już lekarz powiedział, że wyniki ma bardzo dobre




Fajne te pawie oczka


Wstawiam Wam kochane ten płaszczyk
i dla Lady lakieryyy
ja już po solarce
płaszczyk świetny
no lakier coś ala mój z astora choć mój wydaję mi się troszkę ciemniejszy ale ja zawsze maluję min. 2 warstwy
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 16:54   #4374
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ja już po solarce
płaszczyk świetny
no lakier coś ala mój z astora choć mój wydaję mi się troszkę ciemniejszy ale ja zawsze maluję min. 2 warstwy
hehe murzyneczko nasza

ja też maluję 2 warstwy, zawsze
po jednej mi jakieś takie smugi zostają
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:03   #4375
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
hehe murzyneczko nasza

ja też maluję 2 warstwy, zawsze
po jednej mi jakieś takie smugi zostają
jedna ciulowa i tak koloru nie oddaje
pokażę Wam różnicę po opalaniu choć mi się dalej wydaje że jestem blada
muszę sfotografować dłoń bo jedyne miejsce nieopalone to jest pod moim szczęśliwym pierścionkiem sprawdzam zawsze efekt czy opalona jestem czy nie bo tak to nie widzę
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:06   #4376
Brydzia222
Raczkowanie
 
Avatar Brydzia222
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 149
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

eNchaNted_

lakierki fenomenalne.Lubie takie odcienie na paznokciach.
Naturalnie wyglądają.
Tylko ja musze posmarować sie (dłonie) samoopalaczem bo wyglądam wtedy jak anemiczka
Brydzia222 jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:15   #4377
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

moja pokiereszowana łapka jeszcze świeże bo z wczoraj i do tego widzę opuchnięta trzeba będzie do lekarza iść bo podejrzewam znowu że poszła mi kość śródręcza ale może jak się przyjrzycie dokładnie to będzie widać ten blady ślad od pierścionka chociaż ciężko było uchwycić to aparatem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P300311_17.06_[01].jpg (73,9 KB, 35 załadowań)

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-03-30 o 17:17
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:24   #4378
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 785
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez mysia m Pokaż wiadomość
zostaje mi jeszcze wellaton, ale on strasznie wysusza. Syoss ma lodowaty albo ciepły blond. Nie wiem sama. Ewentualnie excell 9.0, bo to tak neutralnie bedzie..
Kurcze ja sie tak zastanawiam czy jak mnie ciemne farby Wellatonu nie wysuszyły to teraz tez bedzie ok.
Kupe w majty chyba zrobie zanim zafarbuje
A może spróbuj tym 89 i 91 tak jak Snow robiła? Albo 90 i 91?
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
dziękuje

ten co polecilaś to świetny! tylko gdzie ja go dorwę???



ale super !!! też chce na saunę

laski ale upolowałam zdobycz!!!
torebkę nie uwierzycie za ile 19,99zł!!!!
bardzo mi sie podoba no i modny kolorek i kokardka
Noo super torebeczka
Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość

Jakbym miała kupic wszystkie kremy które poleciłyście to bym chyba zbankrutowała.. sama nie wiem co robić który wybrać..

Paradoksalnie zauważyłam, że po umyciu BD te rejony które są najbardziej suche, po posmarowaniu kremem sa najbardziej tłuste
Nic z tego nie kumam


Ja za ten krem Tołpy sobie ręke dam uciąć Uratował mnie przy mega podrażnionej i suchej skórze. Sama chyba polece kupić jutro
Bede mistrz promocji, wszystko 2 za 1
Tylko nie wiem czy brać do suchej i normalnej czy do mieszanej i normalnej
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:33   #4379
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

wiecie co ciągle teraz oglądam tą moją dłoń i macam przeraża mnie ta opuchlizna chyba coś mi się przesunęło panikuję
xLADYx jest offline  
Stary 2011-03-30, 17:34   #4380
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część VII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Ja mam taki nudowy z my secret. Wklejam foto, może i trzeci do kolekcji dokupisz




no to super
a jak się pracuje razem ze swoim chopem?




Buu..nie upolowałam nic mnie nie zauroczyło.. :/

A z mamą - dziękuję, dobrze już lekarz powiedział, że wyniki ma bardzo dobre




Fajne te pawie oczka


Wstawiam Wam kochane ten płaszczyk
i dla Lady lakieryyy
Plaszczyk bardzo fajny, taki stylowy
chociaz ja wole wiazane niz takie na tyle guzikow- ja ogolnie nie znosze zapinac guzikow jak mam dlugie pazurki
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
jedna ciulowa i tak koloru nie oddaje
pokażę Wam różnicę po opalaniu choć mi się dalej wydaje że jestem blada
muszę sfotografować dłoń bo jedyne miejsce nieopalone to jest pod moim szczęśliwym pierścionkiem sprawdzam zawsze efekt czy opalona jestem czy nie bo tak to nie widzę
szalona

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
moja pokiereszowana łapka jeszcze świeże bo z wczoraj i do tego widzę opuchnięta trzeba będzie do lekarza iść bo podejrzewam znowu że poszła mi kość śródręcza ale może jak się przyjrzycie dokładnie to będzie widać ten blady ślad od pierścionka chociaż ciężko było uchwycić to aparatem
OMG! to dopiero poczatek wiosny a ta juz zjarana jak mulatka
lady wez troche na wstrzymanie, bo na razie to nie bardzo byc az tak opalonym...
ja to chyba bylam na takim etapie opalona najbardziej w zyciu kilka lat temu
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:11.