Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV - Strona 107 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-04-12, 09:20   #3181
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Malina uu no to nieciekawie... ja sie tak boje dentystów, jak widze tą igłe to mnie paraliżuje dosłownie.. 3 zęby do leczenia.... po takich przejściach to nieprędko pójde do dentysty, no ale kiedyś będe musiała...
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 10:16   #3182
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV


Dobry

---------- Dopisano o 10:16 ---------- Poprzedni post napisano o 09:33 ----------

Malina!!!!!

Orlica- dżungla miażdży Nawet Mowgli się załapał

Co do lakierów to ja gustuje tylko w tanich Można naprawdę wyszukać super kolory a kupując takie w granicach 7-8 zł można też wymagać niezłej trwałości
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-04-12, 11:18   #3183
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Dziewczyny co tu tak cicho?

Heeh, moja kolezanka chce tu napisać o porade i sie boi że ją pogryziecie Zaczyna z lakierami przygode i sie bidula wstydzi :{
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona



Edytowane przez _Nikki_
Czas edycji: 2011-04-12 o 11:24
_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 11:23   #3184
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Ojjj mam nadzieję, że się wszystko poukłada. Nie dziwię się, że ci się lakierów odechciewa jak masz na głowie inne rzeczy. A przypominasz mi babkę od nas ze studiów... Ale jak teraz o tym myslę to wcale nie aż tak bardzo, niemniej jednak trochę tak Ale ja mam takie odchyły moja ciotka od dziecka do dzisiaj przypomina mi Cameron Diaz... a kolega z góry aktora z serialu One Tree Hill jestem nienormalna

I żadne brzydale :nonono: śliczna dziewczyna z ciebie tylko głupoty opowiadasz :P



tygrys to mój faworyt a co jest na pierwszym z lewej, fakt wcześnie jeszcze ale jakoś nie odgadłam
Z założenia - ruiny świątyni ^^
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 11:55   #3185
_dodi_
Rozeznanie
 
Avatar _dodi_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 694
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
haha fajny, taki łagodny ten tajger







ciekawe




Jumpy



kope lat!
gratuluje odwyku, powiedz jak to zrobić!

czemu spiłowałaś? pewnie jak zwykle bez potrzeby! pokaż pazury, tak dawno ich nie widziałam



hmm ładne, ale ten wskazujący sporo krótszy...
kicia ładna, chyba ją poraziłaś fleszem



jak kupowac to hurtowo
tak tak krótszy bo to ten co mi pękł i musiałam go też pomalowac bo mi haczy wszedzie a z plastrem to glupio cały czas chodzic

a co do kota to nie od flesza tylko ona nie chciała otworzyc oczu bo spała i ja wziełam tylko do zdj. ;d poza tym ona caly czas spi ;d ( ma to po mnie hahahaha)
_dodi_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 11:55   #3186
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Dziewczyny co tu tak cicho?

Heeh, moja kolezanka chce tu napisać o porade i sie boi że ją pogryziecie Zaczyna z lakierami przygode i sie bidula wstydzi :{
przeciez nie gryziemy co najwyżej wbijamy paznokcie Powiedz jej żeby sie nie bała nie jesteśmy potworami , przynajmniej nie wszystkie
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 11:56   #3187
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
przeciez nie gryziemy co najwyżej wbijamy paznokcie Powiedz jej żeby sie nie bała nie jesteśmy potworami , przynajmniej nie wszystkie
Mówie jej ciągle, ale kurde nie za sie jej przekonać
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:00   #3188
Dorand
Przyczajenie
 
Avatar Dorand
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9
GG do Dorand
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Nikki, ja cie kiedyś dopadne . Więc to ja zaczynam właśnie przygode z paznokciami i chcialabym sie zapytać w zasadzie o wszystko, co jest mi potrzebne, jakie lakiery, i w ogole
Dorand jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:12   #3189
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

A to przypadkiem nie zależy wyłącznie od Ciebie?
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:16   #3190
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
A to przypadkiem nie zależy wyłącznie od Ciebie?


A co masz konkretnie na myśli?
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:20   #3191
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Dorand Pokaż wiadomość
Nikki, ja cie kiedyś dopadne . Więc to ja zaczynam właśnie przygode z paznokciami i chcialabym sie zapytać w zasadzie o wszystko, co jest mi potrzebne, jakie lakiery, i w ogole
Witamy
czyli jednak się przekonałaś jak Ci się nie spodoba zawsze mozna stąd uciec Ale to jest taki super wątek że nie sądzę żebyś chciala odchodzić co więcej powiem nawet że może się od niego uzależnisz

Zaczynasz przygode z paznokciami czyli konkretnie co? zaczynasz o nie dbac? czaczynasz je zdobic? zaczynasz malować? Przestajesz obgryzać? zapuszczas? Przybliż trochę dokładniej co robilas z nimi do tej pory i co chcesz osiągnąc

Co jest Ci potrzebne jest zalezne od tego co chcesz osiagnąć

Dla mnie najważniejsze jest nawilzanie skórek i odzywianie pazurków, jeśli chodzi o lakiery to lubię wiekszość każdy ma jakies swoje kolorystyczne upodobania więc cięzko cos doradzić napisz więcej o tym i najlepiej wstaw zdjecie pazurkow
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:22   #3192
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
A co masz konkretnie na myśli?
Nikt nie powie tu chyba "Kup 1 zieleń, 3 błękity i koniecznie 20 fioletów, bo bez tego ani rusz".
Takie rzeczy jak dobór kolorów czy nawet po prostu lakierów na start to sprawa indywidualna.
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:24   #3193
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Jeszcze pokaże wam mój wczorajszy mani , notka o lakierze jest na blogu jeśli ktos jest zainteresowany
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (19,9 KB, 43 załadowań)
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:28   #3194
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Witamy
czyli jednak się przekonałaś jak Ci się nie spodoba zawsze mozna stąd uciec Ale to jest taki super wątek że nie sądzę żebyś chciala odchodzić co więcej powiem nawet że może się od niego uzależnisz
Dokładnie Ja zawsze jak na kompie siedze to nawet jak nic nie ma to mam karte z tym wątkiem otwartą i ciągle odśwież czy przypadkiem nie ma nic nowego

A tak, zapomniałam. Jak widać mój pasek ruszył w prawą stronę, dzięki wcieraniu tranu i wibo lovely
Naprawde, ten tran pomaga, mam paznokci twarde, widze że bielsze troche końcówki, a Lovely wspomaga wzrost Poza tym, po tranie widze że wygładza mi się płytka, jest mniej nierówności i nie śmierdzi Przynajmniej jak nie czuje zapachu Polecam wszystkim tą metodę
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:28   #3195
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Jeszcze pokaże wam mój wczorajszy mani , notka o lakierze jest na blogu jeśli ktos jest zainteresowany
Słodziak

Dostałam właśnie pierwsze zgłoszenie do konkursu, ale jestem podekscytowana ^^
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:30   #3196
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Nikt nie powie tu chyba "Kup 1 zieleń, 3 błękity i koniecznie 20 fioletów, bo bez tego ani rusz".
Takie rzeczy jak dobór kolorów czy nawet po prostu lakierów na start to sprawa indywidualna.
Oczywiście, masz racje i to bezdyskusyjnie O gustach się nie rozmawia, myśle jednak że Dora miała na myśli właśnie rady dot. lakierów, dbania o paznokcie itd Czyli taką wiedzę którą posiadacie
ja tam za bardzo się nie znam jeszcze, dlatego odesłałam Dore do Was
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:36   #3197
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Słodziak

Dostałam właśnie pierwsze zgłoszenie do konkursu, ale jestem podekscytowana ^^
oooo i jak i jak? mam nadzieje ze brzydki bo mi wogóle nie idze juz 2 razy próbowałam i nic z tego a poddawać się nie chce!
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:36   #3198
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
oooo i jak i jak? mam nadzieje ze brzydki bo mi wogóle nie idze juz 2 razy próbowałam i nic z tego a poddawać się nie chce!
Ładny, ale nie na tyle, że powinien wygrać, tak to ujmę
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:41   #3199
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Ładny, ale nie na tyle, że powinien wygrać, tak to ujmę
Jesteś wymagajaca mogłby dziś na mnie spłynąć jakis dar do malowania wzorków... przydalby mi sie
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:43   #3200
Dorand
Przyczajenie
 
Avatar Dorand
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9
GG do Dorand
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Witamy
czyli jednak się przekonałaś jak Ci się nie spodoba zawsze mozna stąd uciec Ale to jest taki super wątek że nie sądzę żebyś chciala odchodzić co więcej powiem nawet że może się od niego uzależnisz

Zaczynasz przygode z paznokciami czyli konkretnie co? zaczynasz o nie dbac? czaczynasz je zdobic? zaczynasz malować? Przestajesz obgryzać? zapuszczas? Przybliż trochę dokładniej co robilas z nimi do tej pory i co chcesz osiągnąc

Co jest Ci potrzebne jest zalezne od tego co chcesz osiagnąć

Dla mnie najważniejsze jest nawilzanie skórek i odzywianie pazurków, jeśli chodzi o lakiery to lubię wiekszość każdy ma jakies swoje kolorystyczne upodobania więc cięzko cos doradzić napisz więcej o tym i najlepiej wstaw zdjecie pazurkow
Więc tak, zaczynam oczywiście dbać, chce malować, ale nie mam zbytnich talentów plastycznych, wiec bez zadnych pieknych wzorkow niestety . Nigdy nie obgryzałam i jestem z tego dumna (znaczy jak byłam takim malym bąblem to mozę kieeedys tam, ale to przez bardzo krotki okres czasu i prawie w ogole) Chce miec po prostu ładne, zadbane i fajnie pomalowane paznokcie. Zupełnie nie orientuje sie w lakierach, jakie najlepsze? jakie marki, jakie ceny? Załączam fotki moich pazurków, zobaczcie czy da sie z tym cos zrobić
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P4120003.jpg (72,9 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4120002.jpg (69,8 KB, 35 załadowań)

Edytowane przez Dorand
Czas edycji: 2011-04-12 o 12:45
Dorand jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:48   #3201
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Jesteś wymagajaca mogłby dziś na mnie spłynąć jakis dar do malowania wzorków... przydalby mi sie
Po prostu już w wielu konkursach już brałam udział i powiedzmy, że umiem patrzeć obiektywnie ^^
Co do tego zgłoszenia, powiem tylko, że jest z postaciami z Króla Lwa

---------- Dopisano o 12:48 ---------- Poprzedni post napisano o 12:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Dorand Pokaż wiadomość
Więc tak, zaczynam oczywiście dbać, chce malować, ale nie mam zbytnich talentów plastycznych, wiec bez zadnych pieknych wzorkow niestety . Nigdy nie obgryzałam i jestem z tego dumna (znaczy jak byłam takim malym bąblem to mozę kieeedys tam, ale to przez bardzo krotki okres czasu i prawie w ogole) Chce miec po prostu ładne, zadbane i fajnie pomalowane paznokcie. Zupełnie nie orientuje sie w lakierach, jakie najlepsze? jakie marki, jakie ceny? Załączam fotki moich pazurków, zobaczcie czy da sie z tym cos zrobić
Proponuję zacząć od Essence - tanie, dobre, super kolory.
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:57   #3202
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Dorand Pokaż wiadomość
Więc tak, zaczynam oczywiście dbać, chce malować, ale nie mam zbytnich talentów plastycznych, wiec bez zadnych pieknych wzorkow niestety . Nigdy nie obgryzałam i jestem z tego dumna (znaczy jak byłam takim malym bąblem to mozę kieeedys tam, ale to przez bardzo krotki okres czasu i prawie w ogole) Chce miec po prostu ładne, zadbane i fajnie pomalowane paznokcie. Zupełnie nie orientuje sie w lakierach, jakie najlepsze? jakie marki, jakie ceny? Załączam fotki moich pazurków, zobaczcie czy da sie z tym cos zrobić
pazurki maja potencjał, ja proponowalabym zacząć uzywać np odzywki wibo serum z witamina c, na noc mozesz smarować olejkiem rycynowym, i też spilowałabym je do równego ksztaltu, musisz zdecydować czy chcesz okragłe czy kwadratowe. Dobrzeby było zrobić coś ze skorkami bo jesli dobrze widzę to trzeba je obsunącCo do lakierów tez polecam essence. są naprawde super i kosztuj ok 7 zł.
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-04-12, 12:58   #3203
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Eee, czas się przyznać - ja całą podstawówkę obgryzywałam namiętnie moje kikuty ^^
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 13:02   #3204
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Eee, czas się przyznać - ja całą podstawówkę obgryzywałam namiętnie moje kikuty ^^

Żartujesz sobie? Wyglądają idealnie, w życiu nie powiedziałabym że obgryzałaś szok
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 13:16   #3205
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Najwyraźniej w odpowiednim momencie przestałam
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 13:51   #3206
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Dziewczyny, wie może któraś jaki jest taki najbliższy odpowiednik tego lakieru?
http://tartofraises.nailblogs.net/ve...hot_coco_2.png
Taka właśnie czekoladka, strasznie mi sie podoba *.* Cena tak do max 20 zl
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 14:14   #3207
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Z Essence jest coś podobnego, poszukam Ci nazwy.

---------- Dopisano o 14:11 ---------- Poprzedni post napisano o 14:09 ----------

Walk of fame:


---------- Dopisano o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

i jeszcze the only chance, ale zdjęcia sa kiepskie...
http://4.bp.blogspot.com/-lb8CaksxOu...nce_picnik.jpg
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-04-12, 14:20   #3208
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Z Essence jest coś podobnego, poszukam Ci nazwy.

---------- Dopisano o 14:11 ---------- Poprzedni post napisano o 14:09 ----------

Walk of fame:


---------- Dopisano o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

i jeszcze the only chance, ale zdjęcia sa kiepskie...
http://4.bp.blogspot.com/-lb8CaksxOu...nce_picnik.jpg
Ten pierwszy świetny jest, dzięki
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-04-12, 14:32   #3209
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Ten pierwszy świetny jest, dzięki
Mam go, ale jeszcze nie używałam ślicznie wygląda na tych zdjęciach, chyba dziś nim zmaluję przydałaby mi się płytka konada fajna...nie mam żadnej buuu
A pazury też obgryzałam i to strasznie a fe!
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2011-04-12, 14:36   #3210
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne... cz. IV

Na dziś piszę właśnie recenzję Jumpy, którą chciałyście, a co na jutro przygotowywać?
- kiwi nail art + tutorial kolejnego dnia
- Orly - Pure Porcelain
- Sinful Colors - Nail Junkie
- Revlon - Sunshine Sparkle
Do każdego z nich mam też nail art, ale jeszcze nie wiem, czy będę dawać osobno, czy w tej samej notce
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
malowane, nasze, naturalne, paznokcie, pazurki

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:22.