Turkus na letni wieczór :) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-22, 19:37   #31
misio-gumisio
Raczkowanie
 
Avatar misio-gumisio
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 310
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

bo to nie mial być atak jak bym Ci zle zyczyła napisałabym żebys sobie nałożyła oliwke na czoło np (bez urazy mam chore żarty ) a ja porostu stwierdziłam,że makijarz ładny(pani na zdjeciu też) a przez drobne poprawki może stać sie jeszcze ładniejszy chyba nie ma sensu pisac pustych frazesow:pieknie,cudnie jeśli można zrobić zeby było jeszcze ładniej co do rumiencow sama mam naczynka ale mocny podkład i po problemie ,wiekszy komfort psychiczno-fizyczny

ps. zanim sie zalogowałam , bardzo czesto czytalm te forum... z przykroscia stwierdzam ,że brak tutaj konkretnych komenatrzy a duzo jest slodzenia a mysle ze takie komentarze powiny sie pojawiac bo zawsze mozna sie czegos ciekawego dowiedziec w koncy nie jestesmy facetami zeby kazdy makijarz komentowac: pieknie! jak zwykle!itp
misio-gumisio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 19:48   #32
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Misio -gumisio zgadzam sie z Toba.
Bardzo nie podoba mi sie dzisiejsza atmosfera na wizazu , a zwlaszcza na tym forum. Wielokrotnie sama mialam ochote wyrazic swoja szczera opinie, ale nie robilam tego w obawie , ze zostane nazwana TROLLEM, a to wcale nie jest mile
Przeciez kazdy ma prawo do opisania swoich wrazen dotyczacych jakiegos tam makijazu.
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 19:51   #33
misio-gumisio
Raczkowanie
 
Avatar misio-gumisio
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 310
Exclamation Dot.: Turkus na letni wieczór :)

no własnie pozatym MAKIJARZ JEST RZECZĄ ZMYWALNĄ!!



więc w czym problem? no chyba ,że makijarz pernamentny nie wiem chyba niektore panie chciałyby sobie założyc kułeczko wzajemnej adoracji nikt nie obraza ani czyjegoś charkteru ani typu urody..NIEROZUMIEM to tylko makijarz..
misio-gumisio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 19:53   #34
irvette
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 237
GG do irvette
Thumbs up Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Manolita nie daj się prosić i podaj nazwę tych cieni
irvette jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 20:08   #35
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Wlasnie je przynioslam, zeby sprawdzic jakie maja numerki, bo z moja pamiecia roznie bywa
Uzylam cieni Inglota. Niebieski z serii Sprint nr. 24, taki zgaszony turkus z serii Matrix / moje wlasne okreslenie / nr. 846 oraz turkus nr 76 i zielony nr 60 z serii Vertigo, wykonczylam sypkim Gosha i bialym sypkim Joko
To wszystko, jak widzidzie, wyszla mieszanka wybuchowa

Podklad to probka Diorskin Pure Light nr. 300 - dla mnie zbyt lekki , absolutnie sie dla mojej cery nie nadaje , a szkoda , bo myslalam , ze na lato bedzie ok Nie kupie go
Puder brazujacy Vipery
Tusz Astor Ultra Volume
Usta szminka CG w kolorze jasnego brazu nr 605 , prawdopodobnie , bo od nieuzywania i przewracania w kufrze, starly sie troszke napisy

Pozdrawiam i dziekuje Wam
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 20:32   #36
emilio
Raczkowanie
 
Avatar emilio
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 259
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

masz sliczne, duuuze oczy, ladnie podkreslone. Wolalabym Cie jednak widziec z jasniejsza cera, wydaje mi sie, ze ta opalenizna jest zbyt pomaranczowa i sztuczna. Mysle, ze jeszcze ladniej wygladalabys w chlodniejszych kolorkach, a ten cieply koloryt cery nie za bardzo Ci pasuje. Jak myslisz?
Byc moze to tylko efekt sztucznego oswietlenia?
__________________
"Czy zdanie okrągłe wypowiesz, czy księgę mądrą napiszesz, będziesz mieć zawsze w głowie tę samą pustkę i ciszę."

G. Turnau
emilio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 20:36   #37
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

To nie opalenizna, tylko podklad , ktory absolutnie do mnie nie pasuje
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-22, 21:06   #38
magda20
Raczkowanie
 
Avatar magda20
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 350
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

pięknie , też bym tak chciała no i zawsze chciałam miec brązowe ślepka ) takie mam wrażenie ze do nich każde cienie pasują
__________________
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce ...
magda20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-23, 11:44   #39
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Dziekuje
Niestety do brazowych oczat nie wszystkie kolory pasuja
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-23, 18:50   #40
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Smile Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Ojjj!!!Bardzo mi sie podoba! Naprawdę starannie nałożyłaś cienie, kreska jest perfekcyjna (co najlepiej chyba widać na załączonej fotce). I bardzo podoba mi się ten złoty poblask
Jedyne moje zastrzeżenie to kolor ust. Wolałabym coś bardziej neutralnego i może jaśniejszego. Hmm... co byś powiedziała na naturalny beż z odrobiną różu?Mam na myśli pomadkę bardziej cielistą (bez drobinek).
A poza tym baaardzo mi sie podoba
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 16:28   #41
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

wiedzialam, ze ta szminka to nie najlepszy pomysl
Mam problem z doborem szminki , czy blyszczyka , nie lubie tych rzeczy kupowac
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 16:57   #42
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Cytat:
Napisane przez manolita
wiedzialam, ze ta szminka to nie najlepszy pomysl
Mam problem z doborem szminki , czy blyszczyka , nie lubie tych rzeczy kupowac
to moze poprostu kupuj bezbarwne blyszczyki, bezbarwne ale ladnie lsniace - ja takie uwielbiam, bo do wszystkiego pasuja i mam pewnosc ze zgadzaja sie z moim typem kolorystycznym
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 17:03   #43
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Katarzynko , mam takie , ale chcialam miec usta w miare matowe, poniewaz makijaz oczu jest blyszczacy
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 20:16   #44
Eleo765
Zadomowienie
 
Avatar Eleo765
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 806
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

bardzo ładnie ci w tym kolorze.
a próbowałaś róże?
Eleo765 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 21:04   #45
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Nie , rozowych odcieni jeszcze nigdy nie probowalam
Nie jestem przekonana do tego koloru, ani w ubraniach , ani w makijazu dla mnie .
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 21:41   #46
Eleo765
Zadomowienie
 
Avatar Eleo765
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 806
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

myślę, że byłoby ci ładnie w zimnych odcieniach różu
Eleo765 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-24, 22:57   #47
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Moze sie kiedys przelamie i sprobuje. Dzieki za rade
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 17:12   #48
tarakatatula
Rozeznanie
 
Avatar tarakatatula
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 511
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

ladniutko
__________________
xyz
tarakatatula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:45   #49
chmurka80
Zadomowienie
 
Avatar chmurka80
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 1 049
GG do chmurka80
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Sliczne kolorki i piękne oczeta!!bardzo mi sie podoba
chmurka80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:19   #50
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Talking Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Hmm ten turkus w Twoim wydaniu jest naprawdę trafiony jedyna rzecz, która zwróciła moja uwagę to kości pliczkowe.Są czadowe! Może to kwestia fotek ale uważam, że ( i tu opinia wcalenie złośliwa ) sa troszeczę za mocno podkreślone, może jakiś ciemniejszy podkład na kości a pod ten róż ? No i tak wogóle to mi sie podoba sposób połozenia cienia na poziekę, pełna klasyka i precyzja .
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-26, 10:25   #51
manolita
Zakorzenienie
 
Avatar manolita
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: skądkolwiek
Wiadomości: 6 617
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Turkus na letni wieczór :)

Dziekuje
Kolor moich policzkow podkreslil naturalny rumieniec , bo tak naprawde tylko je musnelam rozem, ale , ze sie zawstydzilam - to i rumieniec sie pojawil
__________________
będzie tak jak chcę
Matusio
Tomcio


mój blog http://umanolity.blogspot.com/
manolita jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:39.